Fórum

Traktorvásárlás 

Létrehozta: Vendég, 2008-01-19 17:39:52

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3170 szanberg | 2019-01-18 17:25:32

    Válasz VMisi #3169. hozzászólására

    Kár hogy az M5-be nem kérhető

  • Válasz » #3169 VMisi | 2019-01-18 16:10:57

    Válasz szanberg #3168. hozzászólására

    A GX95-be is van hídrugó. A GX II szériában még nem volt csak a nagyban, de ma már van mindegyikben.

  • Válasz » #3168 szanberg | 2019-01-18 14:07:50

    Válasz Dekalb #3166. hozzászólására

    110-be nincsen hídrúgó de élhető, az 5455-ös jobban vergődik a rossz úton.
    115-től felfelé gyárilag hídrugósak ha jól tudom(135 biztos) ott nincs ilyen gond, igen jól teljesít alatta a rúgózás, sose jobbat!

  • Válasz » #3167 VMisi | 2019-01-18 12:54:20

    Válasz Dekalb #3166. hozzászólására

    A hídrugó miatt nem kellene egyiknek sem.

  • Válasz » #3166 Dekalb | 2019-01-18 12:14:07

    Válasz szanberg #3162. hozzászólására

    a rövid tengelytáv ellenére mennyire pattogós?

  • Válasz » #3165 Dekalb | 2019-01-18 12:10:29

  • Válasz » #3164 Dekalb | 2019-01-18 12:10:02

    Válasz szanberg #3162. hozzászólására

    a sisu moci 110le vel (5711 mf) 450nm kb

  • Válasz » #3163 VMisi | 2019-01-18 07:57:43

    Válasz szanberg #3162. hozzászólására

    A 115 gx-től már a nagy motorral van.

  • Válasz » #3162 szanberg | 2019-01-18 07:33:55

    Válasz Dekalb #3161. hozzászólására

    Az összes többi mostani ilyen Le-kategóriás traktorok nyomatéka közel azonos, legtöbb gépben már kisebb motorok is vannak köbcentire is meg hengerszámra is...
    Nincs ezzel gond húz ez rendesen a maga kategóriájában, próbáltuk annó, az viszont igaz, hogy a nagymotoros 135-ös már más dimenzió

  • Válasz » #3161 Dekalb | 2019-01-18 06:08:52

    Válasz jozef19 #3160. hozzászólására

    ezzel a motorral csak annyi a gond hogy nincs forgatónyomatéka ide azonnal kell egy korrekt chiptuning,vagy a 6.2-es motorral vedd

  • Válasz » #3160 jozef19 | 2019-01-17 19:09:49

    Válasz Pippó89 #3152. hozzászólására

    Ez csak 50 ropi...

    Ich Verkaufe einen Kubota M110GX Vorführfahrzeug
    Es Handelt sich um Die Erste Generation, das Fahrzeug würde zum Großteil nur Als Transportschlepper verwendet.

    M110 GX
    Vorführschlepper Baujahr: 2014 mit z.Zt. 617 Betriebsstunden

    Serienausstattung:


    Motor:
    3.769 cm3 4-Zylinder KUBOTA-Turbodieselmotor mit 4-Ventiltechnik,
    Common-Rail-Direkteinspritzung, Oxidationskatalysator, Dieselpartikelfilter, Ladeluftkühler,
    externe wassergekühlte Abgasrückführung, Emissionsstufe IIIb nach 97/68/EG,
    Motorleistung nach 97/68/EG 85 kW/116 PS,
    Auspuff am Kabineneckpfosten, Kraftstofftank 190 l, Lichtmaschine 80 A,
    2 programmierbare Drehzahlspeicher, Drehzahlüberwachung
    Getriebe:
    24/24 Kubota-Synchrongetriebe 40 km/h mit lastschaltbarer Wendeschaltung,
    8-fach Lastschaltung mit Automatikfunktion, 3 Gruppen vollsynchronisiert,
    Kupplungsbetätigung auf Knopfdruck, Kriechganggetriebe (Option),
    min. Geschwindigkeit 0,20 km/h (bei Nenndrehzahl)
    Allrad:
    elektro-hydraulische Allradzuschaltung mit Bi-speed Lenksystem,
    Differentialsperre vorn/hinten, elektro-hydraulisch schaltbar
    Komfort:
    LCD-Display am Seitenmonitor für Fahrgeschwindigkeit; Zapfwellendrehzahlen;
    Kraftstoffverbrauch; Arbeitszeit, Anzeigen gleichzeitig und frei wählbar,
    luftgefederter Fahrersitz mit Schwenkfunktion, automatische Blinkerrückstellung,
    neigungs- und höhenverstellbares Lenkrad mit integrierten Reversierhebel,
    Option Beifahrersitz
    Kabine:
    Ultra-Grand-Cab mit Klimaanlage, Innenraumbeleuchtung, CD-Radio,
    Scheibenwischer mit Waschanlage vorn, 2 Arbeitsscheinwerfer vorn und 2 hinten,
    rahmenlose Türen, austellbare Heckscheibe, ausstellbares Dachfenster,
    Heckscheibenwischer
    Zapfwelle:
    540/1000 U/min vom Kabineninnenraum umschaltbar,
    unabhängige hydraulisch betätigte Lamellenkupplung mit Bremse
    Hydraulik:
    offenes Hydrauliksystem mit Positions-, Zugkraftregelung (EHR mit Unterlenkererfassung),
    Standard: 2 x Steuergeräte doppeltwirkend, 1x SCD, 1x FD, Option: 3. und 4. Steuergerät,
    Hydraulikpumpe I (Lenkung/Getriebesteuerung): 59,7 l/min
    Hydraulikpumpe II (Arbeitshydraulik): 67,1 I/min
    Hydraulikdruck: 210 bar
    Kraftheber:
    3-Punkt-Aufhängung Kategorie II, Unterlenkerschnellfanghaken,
    teleskopierbare Seitenstabilisatoren, Hubkraft am Unterlenkerende 5.000 kg
    automatische Anhängerkupplung, höhenverstellbar

    maximale Anhängerlast: 32.000 kg

    Kotflügel vorn, schwenkbar, Kotflügeverbreiterung hinten Standard
    Abmessungen:
    Gesamtlänge (ohne/mit Frontgewichte): 4.245/4.510 mm
    Gesamthöhe: 2.830 mm
    Gesamtbreite (Serie): 2.320 mm
    min. Breite (abhängig von Bereifung):
    Radstand: 2.435 mm
    Gewicht: 3.780 kg
    Je nach Ausstattung der Maschine können die Abmessungen variieren

    Bereifung:
    Hinten: 520/70 R34 AS auf Festfelge
    Vorne: 380/70 R24 AS auf Festfelge

    Sonstiges:
    *Beifahrersitz
    *3. hydr. Zusatzsteuerventil
    *Druckluft-Bremsanlage 2 Ltg.
    * 1Ltg
    Hydraulische Bremse
    *Kabinenscheinwerfersatz
    Kubota Frontlader LA1954
    Mit 3 Steuerkreis
    Kriechganggetriebe

  • Válasz » #3159 szanberg | 2019-01-17 17:55:30

    Válasz Pippó89 #3152. hozzászólására

    5-6000órás fronthidrós M110Gx-ek 9 Milla felett mennek, 10,5-ért láttam homlokrakodósat is de az 2012-es kicsit "régebbi", viszont 1000-2000 órásakat 13-ért is kínálnak ám!

    Szóval 10-11-el még jól járhatsz!

  • Válasz » #3158 mtz1221 | 2019-01-17 16:35:24

  • Válasz » #3157 .Feco. | 2019-01-17 08:27:05

    Válasz Wilde #3155. hozzászólására

    Az egy xar... ahogy az elődje a Niva is... épp úgy mint az összes többi Lada is...

    Pontosan megmutatja hogyan dolgoznak az oroszok! Kokanyul és trehanyul! 40 évig gyártanak valamit ami a kijovetele pillanatában is már elavult, de 40 év után is tele van egy csomó konstrukciós és gyártási hibával, majd utódjaként rajzolnak valamit ami minden szempontból alkalmatlan hogy a helyére lépjen! Praktikusnak sem praktikus (mégis hova furod fel hatra a zartszelvenybol hegesztett tartót a döglött őznek?), szépnek sem szép, mert egy bumfordi gusztustalanság, de mivel Lada így a panel terepjárósok q7-je vagy RangeRover-e számára sem lesz alternatíva... akkor mire is lesz jó?

  • Válasz » #3156 határjáró | 2019-01-17 08:15:29

    Válasz Pippó89 #3154. hozzászólására

    Azt hittem fent van a neten.

  • Válasz » #3155 Wilde | 2019-01-17 08:12:02

  • Válasz » #3154 Pippó89 | 2019-01-17 08:10:49

    Válasz határjáró #3153. hozzászólására
    Egy jó ismerősöm. És én szeretném megvenni.

  • Válasz » #3153 határjáró | 2019-01-17 08:03:46

  • Válasz » #3152 Pippó89 | 2019-01-17 07:26:16

    Üdv mindenkinek.
    Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy kb mennyit érhet egy Kubota m110gx traktor, fronthidróval, 800 uzemoraval?
    A gép ha jól rémlik 3 éves és nagyon megkímélt állapotban van.
    A válaszokat előre is köszönöm.

  • Válasz » #3151 csoppika | 2019-01-15 17:37:53

    Válasz darkcore #3150. hozzászólására

    Nekem 2005-ös Logan van. A rohadáson kívül elégedett vagyok vele... (garázsban talán 4 évet állt)
    260000 van benne, 1.4 8 szelepes...

  • Válasz » #3150 darkcore | 2019-01-15 16:04:22

    Válasz csferri #3149. hozzászólására

    Nem értem félre, és sokaknak van Dacia a környéken, és a többség elégedett vele.

  • Válasz » #3149 csferri | 2019-01-15 15:38:41

    Válasz darkcore #3148. hozzászólására

    Félre ne értsd, nekem se kellene soha csak példának írtam hogy pár éve vitték mint a cukrot miközben a lada meg lehúzta rolót.

  • Válasz » #3148 darkcore | 2019-01-15 14:05:08

    Válasz csferri #3147. hozzászólására

    Nem akarom a Daciát sztárolni,nem vennék sosem.... :)
    Viszont az látszik, hogy más minőségbiztosítás van mellette, mint a Ladának,és ez a nem mindegy

  • Válasz » #3147 csferri | 2019-01-14 19:37:22

    Válasz J.D. Borda #3146. hozzászólására

    Annak idején a hungarolada meg is szűnt, gyakorlatilag nem tudtak autót eladni, útóvégre pár db níva maradt aztán becsukták a kaput. Most megint erőlködnek nem tudom mi lesz belőle, pedig lehetne siker is lásd a dáciát.

  • Válasz » #3146 J.D. Borda | 2019-01-14 19:32:51

    Válasz csferri #3145. hozzászólására

    utcánkba vett valaki ladát... bakker olyan a gumija mint a matiznak... nagyon durva... de a magyar zászló most is kint lóg neki :) Lehet ezt a nagy NER magyarságért az orosz államadósság fejébe kapta :)

  • Válasz » #3145 csferri | 2019-01-14 19:22:44

    Válasz Dekalb #3136. hozzászólására

    Csak közbe emelkedett az ára bő 30%-ot, saját maguk alatt is vágják a fát, ha így halad nem sokáig kell nekik új traktort értékesíteni úgy járnak mint anno a Lada.

  • Válasz » #3144 J.D. Borda | 2019-01-14 17:15:50

    Válasz Sk Laci #3143. hozzászólására

    amúgy szerintem a case magnumok és a nh 7xx-ek jó trakik környéken nagyon sok van és jól muzsikálnak.

  • Válasz » #3143 Sk Laci | 2019-01-14 16:08:38

    Válasz J.D. Borda #3142. hozzászólására
    Nyugodtan öszevonhatják, akor is az 1/3-nál kullognaksmile tonguep
    De a CNH koncern gyártmányai ugyan azok csak más köntösben. Az Agcoé meg mindegyik más.

  • Válasz » #3142 J.D. Borda | 2019-01-14 16:03:37

    Válasz Sk Laci #3138. hozzászólására

    Es ne vonjuk, Mert valaki meg a fendel összevonja még a valtrával és az mf.et:)

  • Válasz » #3141 J.D. Borda | 2019-01-14 16:02:25

  • Válasz » #3140 J.D. Borda | 2019-01-14 16:01:53

    Válasz Dekalb #3136. hozzászólására

    En nem is ertettem miert esett vissza töredékere az mtz...

  • Válasz » #3139 Sk Laci | 2019-01-14 14:28:07

    Válasz Sk Laci #3138. hozzászólására
    Case van helyesen....gyorsírás eredménye

  • Válasz » #3138 Sk Laci | 2019-01-14 14:26:59

    Válasz darkcore #3137. hozzászólására
    És ha még öszevonjuk a CNH koncernot NH + Csea + Steyr akor 603 db traktor. Csak 1 db traktoral marad el az első JD-tól.

  • Válasz » #3137 darkcore | 2019-01-14 14:12:20

    Azért az is érdekes, hogy a sokak által szidott NH a második a listán....... Csak nem hülye mindenki.... :)

  • Válasz » #3136 Dekalb | 2019-01-14 13:52:48

    Válasz J.D. Borda #3129. hozzászólására

    Kedves borda a cikk nem pontosan fedi a valóságot,ugyanis 12-14 hónapi ment a duma hogy az mtz NEM felel meg az ilyen olyan előirásnak egészen az elmult év december végéig,ráadásul a rengeteg megnyert pályázat(kertészet)is meg volt ilyesztve hogy nem fogadják el a muszkát,ezek után értékeld a dolgokat...csak pontosan mmindent,december 1 től minden mehet ugy mint régen
    smile winksmile wink

  • Válasz » #3135 Mézga | 2019-01-14 13:45:46

    Válasz mtz1221 #3132. hozzászólására

    én csavaroknál már csináltam ilyet

  • Válasz » #3134 .Szabi. | 2019-01-14 13:40:35

  • Válasz » #3133 VMisi | 2019-01-14 13:09:52

    Válasz mtz1221 #3132. hozzászólására

    Érdekes, mert a hegesztéstől (hőhatástól) a tengelyre inkább rászorul a d, ha meg nem hegeszted meg eléggé akkor letörik a varratnál.

  • Válasz » #3132 mtz1221 | 2019-01-14 13:03:34

    Válasz Drisa #3130. hozzászólására

    Igen a csapágy közepéhez(ekkor a hőtöl elvállik a tengelytől,ha rá is van rothadva) utána meg a másik felébe egy M24-es csavar és szépen lelehet vele húzatni.Mint egy csapágy lehúzóval.Nekem vannak már 25mm>75mm-ig csinálva,ilyen hegeszthető csövek.

  • Válasz » #3131 sanyi1965 | 2019-01-14 12:28:41

    Válasz J.D. Borda #3129. hozzászólására
    Picit előrelátóbb már a termelő,mint elvárnák tőle.

  • Válasz » #3130 Drisa | 2019-01-14 12:23:37

    Válasz mtz1221 #3122. hozzászólására

    Na ezt nem értem. Csapágyhoz heggeszteni a csövet?

  • Válasz » #3129 J.D. Borda | 2019-01-14 11:43:16

    Érdemes megnézni a táblázatot!!!

    https://www.agroinform.hu/gepeszet/viszik-a-john-deere-traktorokat-mint-a-cukrot-38875-001

    Tudom lesznek majd olyanok akik azt mondják, hogy a JD csak azért veszik mert megszokás vagy régen jó volt... De ennyi hülye ember lenne és saját pénztárcája ellensége?

    Érdekes a listán hogy a Claas jól feljött és az MTZ lenullázódott az előző évekhez képest.

    Szanbergnek írom az MF-et még a Dorker DF is megelőzi smile devil

  • Válasz » #3128 JD Lipi | 2019-01-13 12:30:36

    Válasz szanberg #3127. hozzászólására
    Nagyin muszáj beteszem. Pl Simba tömőritő Dd hengrhez betettük a vadi újat, nem forog gyorsan nem dolgoztam vele 2 napig összetört, lehetett bemenni kiszedi. Mivel másik pont nem volt, így jobb régiekből mindig teszek el vésztartaléknak azt betettük ideglenesen. 1 szerelésből lett 3.
    smile hammersmile surrendersmile mad

  • Válasz » #3127 szanberg | 2019-01-13 11:45:50

    Válasz JD Lipi #3126. hozzászólására

    Ilyen helyekre ami mocsokban fürdik folyamatosan és lassan forgó nem nagy terhelésű történet nem tart tovább a drága csapágy sem, tudom, mert próbáltam, azzal kezdtem először mikor kiment a gyári csapágy rajta. Nyilván kombájnba nem építek be ilyet, csak INA, Koyo, SKF, Timken, Fag… stb...
    de ez más történet, itt ha felteker bálamadzagot akkor az fogja kikotorni a tömítőajkat belőle és a drágából is! Egyébként ezek zsírozhatók, ha megnyomod akkor azért egy darabig kiszorítja a mocskot amíg nem nagyon sérülnek meg a tömítő felületek

  • Válasz » #3126 JD Lipi | 2019-01-12 15:00:31

    Válasz mtz1221 #3125. hozzászólására

    Nem megy jól, de szart sem ér.(ez saját vélemény) Én is mindig kiszedjem porvédőt és pontosan KG-s csapágynál fordult elő golyó volt csak kosár nem.Az idő pénz a megfelelő idő az adott munkára kevés. smile tonguesmile thumbup

  • Válasz » #3125 mtz1221 | 2019-01-12 14:35:21

    Válasz JD Lipi #3124. hozzászólására
    Mert jól megy sorod.smile nononoÉn meg gumis porvédőset veszek belőle,amit beszerelés előtt kiveszek hogy tele nyomhassam rendesen zsírral az egyik felét.És ahol porban/sárban dolgozik nem extra fordulatszámon,ott annyit tud mint bármelyik 3X drágább.smile wink

  • Válasz » #3124 JD Lipi | 2019-01-12 13:41:47

    Válasz szanberg #3121. hozzászólására

    KG-s csapágyak én, ha lehet jó messzire szoktam dobni! smile hammersmile thumbup

  • Válasz » #3123 k-roy90 | 2019-01-12 12:31:27

    Erről a márkáról/típusról mit lehet tudni? :D

    https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/oriasi-traktor-akcio/h_6907701?ref=325590b0

  • Válasz » #3122 mtz1221 | 2019-01-12 10:33:14

    Válasz Drisa #3120. hozzászólására
    Milyen henger van rajta ?? Vastag falú cső egyik felébe M 24 csavaranya belehegesztve,a másik fele ráhegesztve a csapágy közepére ??

  • Válasz » #3121 szanberg | 2019-01-12 09:01:18

    Válasz Drisa #3120. hozzászólására

    hány szobás?smile whistling

    Egyébként van az olcsóbb KG-s is meg lehet venni 20ezerért INA-t is. Nagyfergán is hasonló van ami az elsőhajtás kardánját tartja a hasa alatt, ott az olcsó nem bírta túl sokáig, csak a csapágy sem a ház mert kiszopókásodott, ott az INA vállt be évek óta, viszont a rövidtárcsánál úgyis több a por föld mocsok, ott a csapágy nem a túl sok forgásától fog tönkremenni hanem ettől.

    Ott szerintem a homok is rájátszik jobban, az bemászik mindenhová, nálunk nincsen ilyen talaj.

[bezárás x]