Válasz mtz1221 #274. hozzászólásáraaz utolsó érv...
egyébként nem indultam máshonnan, és most sem járok máshol, ugyan azt a szart szagolom minden nap, amit te.
és ugyanúgy kellene valami jó, de megfizethető árú kis gép, mint nektek, és várom a csodát, hogy majd talán egyszer megtörténik, aztán mindig kiderül, hogy nincsenek csodák. ez a gép sem csoda, amit linkeltél. sajnos...
Válasz szatmári82 #272. hozzászólásáranem is akarnéám megismerni mindet, az összes 18 éves feszes csöcsű megismerésének igényét is feladtam már pár éve, pedig abba több rációt láttam.
de akkor. szóval az az ajtózár, ami abba a kengyelbe záródik bele, amibe ahányszor beszállsz, anyniszor bebaszod a derekad, kiszálláskor meg beleakad ami rajtad van. aztán ez az arasznyi lik, ami az ajtó alján feltárul, ahogy kinyítod, hogy arasznyi szélességű likon kell felmászni. hogy akkor nem bírták már 10 cm-vel előrébb hozni a kabin homlokfalát, ha már nem bírnak kerekített sárvédő ívet legyártani?
igénytelenség, jó lesz az úgy, kis pénz, kis foci. pedig ezek filléres dolgok, csak odafigyelés kérdése, csak az, hogy érdekeli őket, mint gyártót, hogy a paraszt hog fogja használni. nem az, hogy jobb a gép, hoyg tartósabb, hogy nem hugyozik maga allá feszt, hanem hogy tegyük meg a minimumot, amit tudunk, ennyitől még nem lenne jobb, csak...
ültem én nem keveset olyan teszt fendtben, ami gyárból jött, még tervezls alatti fázisban. kérlek abban csak a kabin klímának a működését vagy 10 helyről vett légmintával vizsgálták, össze volt csövezve ilyen vékony csővel a kabin, és mindenhonnan szívták fel a levegőt valami kp-i mérőegységbe, hogy hol milye, hány fokos, milyen a páratartalma. nah itt tart ma az iparág.
3800 kg emelő. hmmm. hol? azzal a 4 csavarral, ami tartja a munkahengert? vagy hol mérik a 3800 kg-t? az emelőszár felénél, ahol a nagylakat be van kötve, és a végénél meg kijön a régi 1900 kg?
Válasz mtz1221 #269. hozzászólásáraelektro hidraulikus szelepek? mérmint a kerék gumi tűszelepek, vagy mire gondolsz?
klímát ebbe a kabinba? a port nem tudod kizárni, meg hogy ne csattgjon folyton valamelyik ablak, ez ugyan az az igénytelenség, amit 100 éve csinálnak. semmibne nem kerülne többet csinálni egy normális kabint, de úgy látszik ezek 60 éve ebből legyárotttak 100 millió darabot, és ameddig az nem fogy el, addig abból dolgoznak.
Válasz szatmári82 #267. hozzászólásáraNem tudom de nagyon várom hogy találkozzunk.Én részemre minden meg van benne ami eddig hiányzott.Klíma levegős ülés liftes húzó egyenes kardán nagy hidraulikus emelő erő (Ricsi szerintem a 125-ös munkahengert kapta el ) elektro hidraulikus szelepek meg az irányváltó.Több nekem nem is kell. ITT JOBBAN LÁTSZANAK.
Válasz mtz1221 #266. hozzászólásáraA video alapján ami a táblán látszik'hogy 3200kgot bír megemelni? Hagyományos 80as szerelék extra munkahenger meg extra erős bak van rajt? Vagy ebben is a 4csavaros bakra akaszt egy potkocsi sujt?
Válasz szatmári82 #263. hozzászólásáraAttól semmi sem jobb a kategóriájában,az nekem is mindig lesz egy föld munkára.Emelés ez érdekes kérdés.Van egy 3,5 méteres fi 52-es hengerem vízzel megtöltve.82-esssel lépésben kellet vele menni rossz úton mert attól féltem hátra dől.Ez a kis vacak 60 lovas 3 tonnás meg röhögve viszi 25-el is.Brutálisan jó a hidraulikája meg a súly elosztása a függesztő karokon.
Válasz mtz1221 #261. hozzászólásáraAkkor nyugtass meg, hogy a 1221.3-tól nem jobb ez
Nem tudom a függesztett 3m-es rövid tárcsát hogy viselne egy ilyen ArmaTrac. Mármint ami az emelést illeti. Azért jóval rövidebb mint a nagy gép nekem.
Válasz szatmári82 #260. hozzászólásáraAz 1025.3 gépeivel érzi magát jól.De egy brutálisan jól összerakott eltalált traktor mind kivéve az e+ os szériát 90 lóerőn felül.Kicsiben nekem 850 óra van 1.5 év alatt és java részt a 82-es cuccait húzta eddig.854-es lux-ra gyűjtök most.Vagy új mtz-re ha nálunk is kapható lesz az új széria.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraCsak akkor már ott járok, hogy a 1221 se kellett volna :D
Amit írsz kb. majdnem tud is annyit, mint a 6 hengeres. Kérdés talajon tudja e vagy csak papíron
Válasz Ká01 #255. hozzászólásáraMesélte a kombájnosod, hogy adjam el az MTZ-ket és vegyek egy ilyet, mint neked van. Mert így lehet haladni. 30t vontatást nem értem csak ezeknél. A 1221 nehezebb is és mégse vontathat 20t-tól többet papíron
Válasz szatmári82 #254. hozzászólásáraA két 8011,már határeset.Viszi,de nem virgonc a 26 tonna kukoricával.Egyébként én is ezekre használom,plusz talajozni.Permetezésnél kuk sortáv naon passzos,de éppen befér a 480-as gumizással.
Válasz Ká01 #253. hozzászólásáraNo, de viszi is a két HW80-11-et mi?
Lehet nekem is valami ilyesmi kéne. Műtrágyát szórni, vetni, permetezni, kocsizni. Úgy biztos nem ölöm meg.
Válasz mtz1221 #252. hozzászólásáraÚgy tudom ugyanaz a 12 sebességes,mint a régebbi "A" szériában.Négy gang,három csoport,plusz felező-így 24 gang,irányváltó.Az utazó lehetne kicsit hosszabb,mert üveghangon kell pörgetni a 40-hez.
Válasz Ká01 #249. hozzászólására704-esnek a váltója hátsó difije van alatta ,ami gyárilag 85 lóerőre van tervezve.Földmunkában használhatatlan.És érdekes dolog mert a 110-es 85 és 70 lovas is tönkretehetetlen,ezt az 1 típust meg elkúrták.
Válasz blsjela #247. hozzászólásáraEzt az egy típust felejtsd el,ő a fekete bárány a palettán.Ha nálatok kapható akkor 90 lovas lux-ot,16X16 váltóval.Azt fel lehet 110 lóig durrantani.
Érdeklődnék hogy van valakinek ArmAtrac 1054e+ hogy vált be ? Milyen az alkatrész ellátottság? Szerviz igény? Mtz cserélném le. Súly kb ugyan az meg a ccm de kicsinek tűnik bírja azt mit a 920.3 as?
Válasz service1 #241. hozzászólásáraE szerint csak Euro5 hozható idéntől forgalomba, ha jól értem, teljesítménytől függetlenül?
Az Arma meg max IIIA vagy esetleg B ahogy néztem
Válasz tibcsi1 #244. hozzászólásáraEgyik ismerősnek van 854-es 13,6-os gumikkal ott összeforgatták gond nélkül 1400-ra.Szerintem a 18.4-es(420 vagy 460 széles) gumira írja az 1500-at.
Válasz service1 #232. hozzászólásáraÜdvözlöm!
Olyan kérdésem lenne hogy ez 804 lux típusnak a nyomtávot 1500 mm-re írja, hogy ezt nem lehet semmiféleképp 1400 mm-re állítani, és mennyi lenne ennek a végsebessége?
Válasz mtz1221 #235. hozzászólásáraCsak azt is figyelembe kell venni, hogy melyik hozható forgalomba nálunk. Sajnos itt másabbak az előírások mint nálatok...
Válasz pangi #229. hozzászólásáraSzerintem össze sem hasonlítható a két márka. Legyen szó fapadosabb Armatrac verzióról vagy nem. Az eddigi ügyfelek döntő többsége mtz helyett veszi, mert vagy sokallják az újak árát vagy megelégelték a minőségi és vezetői körülményeket.
Nyílván drágábbak viszont úgy gondolom megfizethetőbb és fent tarthatóbb egy kisebb gazdaság számára mint egy hasonló kategóriájú nevesebb márka gépe.
Nem szándékozom senkire rábeszélni, mert minden ember el tudja dönteni mire vágyik mit tud megfizetni, de eddigi tapasztalataink és visszajelzések az ügyfelek részéről pozítiv. És többen vannak akik már többet is vásároltak. Gondolom nem véletlenül.
Ha komolyan érdekel küldj egy emailt és szívesen adok pontos árajánlatot részedre.
Válasz jozef19 #228. hozzászólásáraAz ár erősen felszereltség függő. Az Ön által belinkelt 1104-es egy régebbi kiadás. Nálunk is volt ilyen, hasonló áron.
A motor sem mindegy, hogy Deutz vagy Perkins.
Ez a modell nem légrúgós csillapítású vezetőfülkével van ellátva, nincs hidraulikus 3. pont, analóg műszerfal sebesség kijelzés nélkül és a hidraulika köröknél sincs úszó illetve rögzíthető állás. Többek közt ezen tényezők is erősen befolyásolják az árképzést, ami szerintem minden márkánál így működik.
Válasz envagyok2 #222. hozzászólásáraEsetleg Agromashexpora nem látogat el? Mert ha igen szeretettel várom standunknál és részletes információt tudom adni, mert többek közt 2 db 1254-es modell is bemutatásra kerül.
426 hozzászólás
Válasz mtz1221 #274. hozzászólásáraaz utolsó érv...
egyébként nem indultam máshonnan, és most sem járok máshol, ugyan azt a szart szagolom minden nap, amit te.
és ugyanúgy kellene valami jó, de megfizethető árú kis gép, mint nektek, és várom a csodát, hogy majd talán egyszer megtörténik, aztán mindig kiderül, hogy nincsenek csodák. ez a gép sem csoda, amit linkeltél. sajnos...
Inkább ez . inkább ez .
Válasz envagyok2 #271. hozzászólásáraMaradjunk annyiban hogy nem egy helyről indult minden ember,és nem is egyformán lássák a világot.
Válasz szatmári82 #272. hozzászólásáranem is akarnéám megismerni mindet, az összes 18 éves feszes csöcsű megismerésének igényét is feladtam már pár éve, pedig abba több rációt láttam.
de akkor. szóval az az ajtózár, ami abba a kengyelbe záródik bele, amibe ahányszor beszállsz, anyniszor bebaszod a derekad, kiszálláskor meg beleakad ami rajtad van. aztán ez az arasznyi lik, ami az ajtó alján feltárul, ahogy kinyítod, hogy arasznyi szélességű likon kell felmászni. hogy akkor nem bírták már 10 cm-vel előrébb hozni a kabin homlokfalát, ha már nem bírnak kerekített sárvédő ívet legyártani?
igénytelenség, jó lesz az úgy, kis pénz, kis foci. pedig ezek filléres dolgok, csak odafigyelés kérdése, csak az, hogy érdekeli őket, mint gyártót, hogy a paraszt hog fogja használni. nem az, hogy jobb a gép, hoyg tartósabb, hogy nem hugyozik maga allá feszt, hanem hogy tegyük meg a minimumot, amit tudunk, ennyitől még nem lenne jobb, csak...
ültem én nem keveset olyan teszt fendtben, ami gyárból jött, még tervezls alatti fázisban. kérlek abban csak a kabin klímának a működését vagy 10 helyről vett légmintával vizsgálták, össze volt csövezve ilyen vékony csővel a kabin, és mindenhonnan szívták fel a levegőt valami kp-i mérőegységbe, hogy hol milye, hány fokos, milyen a páratartalma. nah itt tart ma az iparág.
3800 kg emelő. hmmm. hol? azzal a 4 csavarral, ami tartja a munkahengert? vagy hol mérik a 3800 kg-t? az emelőszár felénél, ahol a nagylakat be van kötve, és a végénél meg kijön a régi 1900 kg?
Válasz envagyok2 #271. hozzászólásáraAttól, hogy láttál már MTZ-t közel se biztos, hogy ismered mindet.
Válasz mtz1221 #269. hozzászólásáraelektro hidraulikus szelepek? mérmint a kerék gumi tűszelepek, vagy mire gondolsz?
klímát ebbe a kabinba? a port nem tudod kizárni, meg hogy ne csattgjon folyton valamelyik ablak, ez ugyan az az igénytelenség, amit 100 éve csinálnak. semmibne nem kerülne többet csinálni egy normális kabint, de úgy látszik ezek 60 éve ebből legyárotttak 100 millió darabot, és ameddig az nem fogy el, addig abból dolgoznak.
Válasz mtz1221 #269. hozzászólásáraHol van a kardán kihajtás? Már álltó helyében is engedi az olajat. Hogy ezen a betegségén nem tudnak túllépni.
Válasz szatmári82 #267. hozzászólásáraNem tudom de nagyon várom hogy találkozzunk.
Én részemre minden meg van benne ami eddig hiányzott.Klíma levegős ülés liftes húzó egyenes kardán nagy hidraulikus emelő erő (Ricsi szerintem a 125-ös munkahengert kapta el ) elektro hidraulikus szelepek meg az irányváltó.Több nekem nem is kell.
ITT JOBBAN LÁTSZANAK.
Válasz mtz1221 #266. hozzászólásáraA video alapján ami a táblán látszik'hogy 3200kgot bír megemelni? Hagyományos 80as szerelék extra munkahenger meg extra erős bak van rajt? Vagy ebben is a 4csavaros bakra akaszt egy potkocsi sujt?
Válasz mtz1221 #266. hozzászólásáraHu ez nagyon tetszik nekem is!
Ennek a motorja is maradt ruszki jól látom?
Az irány váltó, hogy van megoldva?
Válasz blsjela #265. hozzászólására
Válasz mtz1221 #261. hozzászólásáraMelyik új MTZ re gondolsz.
Válasz szatmári82 #263. hozzászólásáraAttól semmi sem jobb a kategóriájában,
az nekem is mindig lesz egy föld munkára.Emelés ez érdekes kérdés.Van egy 3,5 méteres fi 52-es hengerem vízzel megtöltve.82-esssel lépésben kellet vele menni rossz úton mert attól féltem hátra dől.Ez a kis vacak 60 lovas 3 tonnás meg röhögve viszi 25-el is.Brutálisan jó a hidraulikája meg a súly elosztása a függesztő karokon.
Válasz mtz1221 #261. hozzászólásáraAkkor nyugtass meg, hogy a 1221.3-tól nem jobb ez
Nem tudom a függesztett 3m-es rövid tárcsát hogy viselne egy ilyen ArmaTrac. Mármint ami az emelést illeti. Azért jóval rövidebb mint a nagy gép nekem.
Válasz szatmári82 #260. hozzászólásáraJa eddig a 80-as 90-es 16x16-os lux,is a nagy 110-es zf váltójával volt szerelve.
Válasz szatmári82 #260. hozzászólásáraAz 1025.3 gépeivel érzi magát jól.De egy brutálisan jól összerakott eltalált traktor mind kivéve az e+ os szériát 90 lóerőn felül.Kicsiben nekem 850 óra van 1.5 év alatt és java részt a 82-es cuccait húzta eddig.854-es lux-ra gyűjtök most.Vagy új mtz-re ha nálunk is kapható lesz az új széria.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraCsak akkor már ott járok, hogy a 1221 se kellett volna :D
Amit írsz kb. majdnem tud is annyit, mint a 6 hengeres. Kérdés talajon tudja e vagy csak papíron
Válasz szatmári82 #258. hozzászólására110-es arma legyen az inkább.Első difit meg fülkét kivéve minden porcikája ugyanaz mint a lindneré,csak fele áron.
https://tractors.fandom.com/wiki/Erkunt_Kudret_100
Válasz Ká01 #257. hozzászólásáraCsak
Na mindegy, gyűjtök rá. Már akkor csak 2 pótkocsi hiányzik utána 

Válasz szatmári82 #256. hozzászólásáraEz se 30 csak 28T!
Válasz Ká01 #255. hozzászólásáraMesélte a kombájnosod, hogy adjam el az MTZ-ket és vegyek egy ilyet, mint neked van. Mert így lehet haladni. 30t vontatást nem értem csak ezeknél. A 1221 nehezebb is és mégse vontathat 20t-tól többet papíron
Válasz szatmári82 #254. hozzászólásáraA két 8011,már határeset.Viszi,de nem virgonc a 26 tonna kukoricával.Egyébként én is ezekre használom,plusz talajozni.Permetezésnél kuk sortáv naon passzos,de éppen befér a 480-as gumizással.
Válasz Ká01 #253. hozzászólásáraNo, de viszi is a két HW80-11-et mi?
Lehet nekem is valami ilyesmi kéne. Műtrágyát szórni, vetni, permetezni, kocsizni. Úgy biztos nem ölöm meg.
Válasz mtz1221 #252. hozzászólásáraÚgy tudom ugyanaz a 12 sebességes,mint a régebbi "A" szériában.Négy gang,három csoport,plusz felező-így 24 gang,irányváltó.Az utazó lehetne kicsit hosszabb,mert üveghangon kell pörgetni a 40-hez.
Válasz Ká01 #251. hozzászólásáraHattatba melyik váltó van ??? Ott is van egy elkúrt széria csak már nem emlékszem melyik típusnál.
Válasz mtz1221 #250. hozzászólásáraKöszi a választ!Akkor ezt megúsztam,pedig csak szerencse kérdése volt,hogy nem ezt a típust választottam.
Válasz Ká01 #249. hozzászólására704-esnek a váltója hátsó difije van alatta ,ami gyárilag 85 lóerőre van tervezve.Földmunkában használhatatlan.És érdekes dolog mert a 110-es 85 és 70 lovas is tönkretehetetlen,ezt az 1 típust meg elkúrták.
Válasz mtz1221 #248. hozzászólásáraMi a baj a 1054-el?Érdekelne kíváncsiságból,mert annak idején szemeztem ezzel is.
Válasz blsjela #247. hozzászólásáraEzt az egy típust felejtsd el,ő a fekete bárány a palettán.Ha nálatok kapható akkor 90 lovas lux-ot,16X16 váltóval.Azt fel lehet 110 lóig durrantani.
Érdeklődnék hogy van valakinek ArmAtrac 1054e+ hogy vált be ? Milyen az alkatrész ellátottság? Szerviz igény? Mtz cserélném le. Súly kb ugyan az meg a ccm de kicsinek tűnik bírja azt mit a 920.3 as?
Válasz service1 #241. hozzászólásáraE szerint csak Euro5 hozható idéntől forgalomba, ha jól értem, teljesítménytől függetlenül?
Az Arma meg max IIIA vagy esetleg B ahogy néztem
Válasz tibcsi1 #244. hozzászólásáraEgyik ismerősnek van 854-es 13,6-os gumikkal ott összeforgatták gond nélkül 1400-ra.Szerintem a 18.4-es(420 vagy 460 széles) gumira írja az 1500-at.
Válasz mtz1221 #243. hozzászólásáraMár azért kérdeztem mert a 654-esnél ott 1400-tól írja és ott 14,9-30-as kerék van.
Válasz tibcsi1 #239. hozzászólásáraA 13,6r38 (vagy r36 gyári művelőkerékkel) hátsó kerékkel összelehet 1400mm-re.
Válasz tibcsi1 #239. hozzászólásáraÜdvözletem!
Őszinte leszek ezt nem tudom megmondani. Én személy szerint még sosem állítottam rajtuk nyomtávot. Leellenőrzöm és majd megmondom.
Válasz service1 #240. hozzászólásárahttp://technika.gmgi.hu/uploads/termek_1456/a_2019_tol_eletbelepo_szigoritasok_a_traktorok_es_a_mezogazdasagi_erogepek_fustgazkibocsatasanal_18_07.pdfhttp://technika.gmgi.hu/uploads/termek_1456/a_2019_tol_eletbelepo_szigoritasok_a_traktorok_es_a_mezogazdasagi_erogepek_fustgazkibocsatasanal_18_07.pdfhttp://technika.gmgi.hu/uploads/termek_1456/a_2019_tol_eletbelepo_szigoritasok_a_traktorok_es_a_mezogazdasagi_erogepek_fustgazkibocsatasanal_18_07.pdfhttp://technika.gmgi.hu/uploads/termek_1456/a_2019_tol_eletbelepo_szigoritasok_a_traktorok_es_a_mezogazdasagi_erogepek_fustgazkibocsatasanal_18_07.pdf
Válasz ND #238. hozzászólásáraÜdvözletem,
Belinkeltem egy leírást ha minden igaz.
Azért annak a fruitgarden traktornak utána nézek. Volt már rá érdeklődés több alkalommal.
Válasz service1 #232. hozzászólásáraÜdvözlöm!
Olyan kérdésem lenne hogy ez 804 lux típusnak a nyomtávot 1500 mm-re írja, hogy ezt nem lehet semmiféleképp 1400 mm-re állítani, és mennyi lenne ennek a végsebessége?
Válasz service1 #236. hozzászólásáraPedig az a 804 fruitgarden nagyon tetszetős.
Nálunk milyen kategóriájú motorral lehet forgalomba hozni?
Válasz service1 #236. hozzászólásáraEzt nem tudtam,azt gondoltam a kisebbekre nem vonatkoznak az előírások.
Válasz mtz1221 #235. hozzászólásáraCsak azt is figyelembe kell venni, hogy melyik hozható forgalomba nálunk. Sajnos itt másabbak az előírások mint nálatok...
Válasz ND #233. hozzászólására5-ös 6-os széria szerintem mind az.
Válasz ND #233. hozzászólásáraSajnos az eddigi ismereteim alapján nem áll rendelkezésre ilyen keskeny traktor fülkével.
Válasz service1 #232. hozzászólásáraKedves service1,
Van belőle ültetvény traktor is?
Max 160cm széles, fülkés.
Válasz pangi #229. hozzászólásáraSzerintem össze sem hasonlítható a két márka. Legyen szó fapadosabb Armatrac verzióról vagy nem. Az eddigi ügyfelek döntő többsége mtz helyett veszi, mert vagy sokallják az újak árát vagy megelégelték a minőségi és vezetői körülményeket.
Nyílván drágábbak viszont úgy gondolom megfizethetőbb és fent tarthatóbb egy kisebb gazdaság számára mint egy hasonló kategóriájú nevesebb márka gépe.
Nem szándékozom senkire rábeszélni, mert minden ember el tudja dönteni mire vágyik mit tud megfizetni, de eddigi tapasztalataink és visszajelzések az ügyfelek részéről pozítiv. És többen vannak akik már többet is vásároltak. Gondolom nem véletlenül.
Ha komolyan érdekel küldj egy emailt és szívesen adok pontos árajánlatot részedre.
Válasz jozef19 #228. hozzászólásáraAz ár erősen felszereltség függő. Az Ön által belinkelt 1104-es egy régebbi kiadás. Nálunk is volt ilyen, hasonló áron.
A motor sem mindegy, hogy Deutz vagy Perkins.
Ez a modell nem légrúgós csillapítású vezetőfülkével van ellátva, nincs hidraulikus 3. pont, analóg műszerfal sebesség kijelzés nélkül és a hidraulika köröknél sincs úszó illetve rögzíthető állás. Többek közt ezen tényezők is erősen befolyásolják az árképzést, ami szerintem minden márkánál így működik.
Válasz pangi #229. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/armatrac-1254/h_6917422
Válasz jozef19 #228. hozzászólásáraA 1104-esre nem láttam árat nála.
Csak a 120 lovasra.
Amúgy szerinted jó lehetne egy ilyen...?Mtz helyett?
Válasz service1 #226. hozzászólásáraMotor MWM,váltó Zahnrad Fabrik Passau,meg mérsékeltebb ár...
https://www.traktorpool.de/details/Traktoren/AGCO-ARMATRAC-1104-DEUTZ-Motor-ZF-Getriebe/4886383/
Válasz envagyok2 #222. hozzászólásáraEsetleg Agromashexpora nem látogat el? Mert ha igen szeretettel várom standunknál és részletes információt tudom adni, mert többek közt 2 db 1254-es modell is bemutatásra kerül.