Mindegy mi van az orrán, de 130 fölött egy terepgumis platós autó, nem egy stabil dolog. És akkor nem is fog 1X liter alatt enni. Főleg a nagy motorral. De ha nem a funkció a lényeg hanem a motorteljesítmény meg a megjelenés akkor ilyen is van
Válasz ICE #3863. hozzászólásáranekem is ilyen van,2 gépen is.mongyuk ezeknek meg az a szépséghibájuk,hogy amikor kavicsos utról kimész aszfaltra,60tól felfele dobájja kifele a kavicsokat.sajnos beleragad.nagyon figyelni kell...a hátad mögött jövőre is,meg az se egy jó móka,amikor pattog a saját kocsidon a kavics.DE a tapasztalat:10-ezer km után érdekes módon ezt elhagyta.(mongyuk a dunlop,meg a bridgeston is ugyanezt csinálta ujkorában,talán nem ennyire.
Válasz fexco #3848. hozzászólásáraKöszi fexo, nekem is ezzel a gumikkal tetszik (meg azért terepen is jó), azért is így kértem. A kereskedő mesélte, hogy egy másik vevő meglátta, azt sem tudta milyen gumi de neki is pont ilyen kell az övére is...
Válasz ICE #3858. hozzászólásáraLáttam de nem a tiedről beszélek, hanem általában írom, hogy az ismerősnek mindkettőből van egy és a kézi a hosszabb váltós, gyorsabb és jobban is fogyaszt illetve azonos tempónál lágyabban megy csendesebben a kisebb fordulat miatt.
Válasz szanberg #3850. hozzászólásáraja értem.azért akkor azt meg kell vallani akkor,hogy egy kicsit kemény a hátsó rugózása,üresen pattogós egy kicsit.autópályán 140 et szereti.ja 6osba többet eszik mint 5be.semmivel se eszik kevesebbet mint az elődje,ami 5ös váltós volt,ez meg ugyanaz+még1 fokozat.
Válasz fexco #3852. hozzászólásáraKollégám tavaly a régi 750ezret futott nissannal ment az erdőn, nem vette észre, hogy megállt a szíjhajtás a motor elején, se töltés se hűtés se semmi....Főtengely szíjtárcsában körbe elszakadt a gumi és nem adta át a hajtást a többi egységnek. Úgy megfőzte, hogy felrobbant a hűtő benne hehe
de még most is megy, kapott egy új hűtőt meg egy bontott tárcsát oszt cső. 1.000.000-nál majd cserélünk mást is még hehe
Válasz szanberg #3847. hozzászólásáraNeked volt Mitsud ismered őket? Az én Pajerom csak 20+ éves és sosem volt hengerfejes... Apámnak Nissan Navara-van, de nem győzőm szervizbe hordani. A szerelő a szervizben mondta, jó nekik míg ezek vannak. Amikor megyek mindig van pár szétbontott motorú Navara, évi pár kerékcsapágy, szervó szivattyú, a fékek alapból gyengék rajta gyárilag. Most már Brembo féktárcsákat rendeltem rá, hátha jobb lesz... Szóval csak ennyire jó a Nissan... :D
Válasz szanberg #3847. hozzászólásárahajthatod nyugodtan,bírja....ha csak nem viznélkűl hajtod.(láttam már 1 éves se volt,elakasztotta elől-alúl a hűtőt,de azért a szervizbe be ment lábon még....)
Válasz ICE #3843. hozzászólásáraJa igen! Az új L200-nál a kéziváltósnak nagyon jó hosszú 6. fokozata van, az nem sokat pörög pályán sem, míg az automata jelentősen rövidebb!!!
Múltkor ültem egy ilyenbe, a leg fullosabb verzióba akkor beszéltem a gazdájával akinek van egy másik ilyen is, az a kéziváltós.
Válasz fexco #3848. hozzászólásárahát nem is sok...
de félreérted, útra kellene közlekedni mindennapokra, meg nagy trélert húzni, terepre itt vannak a régi Nissanok azok rombolók
Válasz szanberg #3845. hozzászólásárapedig azé 181 paci azé nem kevés.nekem meg amugy ford soha se jön a portára.felfvannak fújva mint a lufik,oszt neki megy egy gallynak szétthullik mint egy papirzsepi.l200 instyle:2160 kiló.ezekkel a alterrain pacskerokkal meg NO.1a gyárilag dunloppal jönnek,azok se rosszak....
MITSUBISHI L 200 2.4 DI-D Instyle Navi AT, jó motor, szép kasztni, automata váltó, szuper select is van benne, felező, difizár, bőrülések, navigáció, tolató kamera, sávelhagyás figyelő, stb.
Válasz szanberg #3841. hozzászólásáraNeked x osztály kell az nem sok van a környéken!
Merci motoros, ha már leharcoltad van elég cigány aki majd átveszi a menő csillagos autót jó pénzért, pont úgy szeretik mint a BMVt!
Válasz kori01 #3840. hozzászólásáraKuuva jók ezek az újak, a 2.3-as Renault Master motor van bennük, jobb mint az előzőek voltak. Rögtön ezt venném ha volna belőle nagyobb motorral szerelt verzió, csak hát nincs.
Fordokból még van a 3,2-es de abból meg rengeteg van mindenhol, még a végén összekeverném a parkolóban őket hehe Az új Raptor meg már csak 2.0 duplaturbós lesz, igaz 218 lóval és 500Nm-nyomatékkal, valamint nagyon bitang kinézettel de kicsinylem a motort benne, én vontatni is szoktam.
Amarok nagyon snassz, nem is tudom hogyan jellemezzem a kinézetét de szerintem a kettesgolf is fickósabbat mutatott anno, meg úgy eleve hányok a VW konszerntől...
Így marad az X350d Merci, csak ez meg pont a duplájába kerül mint egy N-guard Navara pl... de csak ez a zsilett most
Hát lekellett vennem a hengerfejet is, mert nem volt kompresszió...
Mind a 3 szívó szelepet elverte a dugó. Kb. 3 foggal ugrott át a vezérlés egyébként...
xar VW motor, hogy a fene egye meg...
Holnap vihetem hengerfejeshez. Nem nagy meló de azért összességében jól körbe kellett bontani.
Arra gondoltam összerakom a vezérlést, majd ha kész minden átforgatom a motort többször is, aztán megnézem mennyire van kitolva az új feszítőpatron dugattyúja. Teszem azt 20mm-re az új vezérlés szettel, akkor vissza levenném a feszítő patront és előtte 2mm-el beszúrnék egy zégergyűrűnek hornyot ebbe, valamint kapna egy ilyen gyűrűt is. Így nem tudna visszafelé hajtás során sem teljesen visszanyomódni és a lánc belazulni.
Válasz kori01 #3830. hozzászólásáraAz itthon újonnan vásárolt autók felében 10évesen 100-150ezer lehet, de a másfelében meg 3-400ezer, nagyon kis %-ban néhány 10ezer, amit nagyon hétvégi boltba járósnak vesznek nyugdíjasok pl.
Valamikor a 150ezer feletti km futású autót nem lehetett eladni, mára azért változott a dolog és tényleg megjelentek az eladható 300ezret futott de faxa állapotú kocsik is, megfelelő áron ha korrekt a szeker, meg is fogják venni.
Egyébként bárki tud még mostis variálni a km-ekkel, pl nekünk a V40-es 6éves 240párezer van benne, az évi 40ezres átlagfutás, műszaki vizsgánként 80ezerrel ugrik az óra de az lehetne 20-30 is akár, meg gondolom ezt meg is csinálják sokan, én nem fogom pedig újszerű a kocsi a mai napig és hibátlan.
Tényleg, megvolt az első műszaki hibája neki, múltkor mondja az asszonykám, hogy a kuplung pedál olyan furcsa. és tényleg, a pedálút felső végállásánál volt egy kis "holtjáték" de amúgy működött rendesen, csak ott úgy lábbal vissza tudtad húzni az utolsó centiken, előtte kiugrott teljesen. Megnéztem és picit olajködös volt a felső kuplung henger rudazatánál, kezdett ereszteni a karmantyúja hát kicseréltem egyik délután.
Majd vezérlést fogok most cserélni még rajta, már meg is vettem a készletet hozzá.
Válasz kori01 #3827. hozzászólására240-300az ideàlis. Mert ugye 500ezek elgurulnak. ja nèha beugrik itt is hirdetèsben 15èves 400felett. Ugy tűnik őhazudik egyedül. A többi valòs! Aztànmeg lengőkarok szilentek cserèsek. Akkor kèrdem èn'itteni valòs 200ezer kmes auton szilentek lengőkarok jok. Akkor a lengőkar cserèsek pl. Magyarnàl szarabb utakon jàrtak eddig azon ette meg 200er alatt vagy jo az ut csak kapott màr 500at? Valami nem koser. Ismerős A3 ja'vagy 4'mittudomèn 260al vette'turbo taknyol a szivoba'kuplung krva nehèz'lengőkaros'folyamatos elektronika hiba'mindig bsztat valamit rajt. Bal hâtso sàrvèdőperem felhojagosodott 'rohad . Vizcsőrepedt. Folyat. Szervo folyat valahol. Ez kb. 16èv körül lehet most. Ezt teszi 15 èv meg 260 ezer?lofszt. Szerintem elhagyta az 500at az.
6080 hozzászólás
Válasz bandigh #3879. hozzászólásáraGyári utcai gumikkal nyárra, télire meg csere kerék és téligumi.
Terepgumi itt van a régieken, azok már úgyis az erdőmező járók maradnak
Mindegy mi van az orrán, de 130 fölött egy terepgumis platós autó, nem egy stabil dolog. És akkor nem is fog 1X liter alatt enni. Főleg a nagy motorral. De ha nem a funkció a lényeg hanem a motorteljesítmény meg a megjelenés akkor ilyen is van
Válasz szanberg #3877. hozzászólásáraKenem vágom oda vissza! Nem mindig, de néha olvasok sorok közt!





Válasz JD Lipi #3872. hozzászólásáraNagyon megy a fórum téma Norbi, látom tovább tanultál a facebook csoportoktól


Válasz Mézga #3873. hozzászólásáraAzt a régiek is tudják, ettől több a limit
Válasz decsi #3871. hozzászólásáraés nem TGK.

De nehogy azt mond: Actros
Válasz decsi #3871. hozzászólásáraEz nem nagyon jó, nem kerámia fék van rajta...
Válasz JD Lipi #3872. hozzászólásáraszanbergnek csak nissan, ami autópályán megy 140-et 2 tengelyes utánfutóval, 5 tonna rakománnyal tolatva
Válasz szanberg #3862. hozzászólásáraMáté mit kinlódsz itt szar terepjarokkal.




Nem jó hejen keresel JCB FASTRAC megoldja minden gondodat!
Válasz szanberg #3845. hozzászólásáraHa nagy motorost akarsz ilyet vegyél

Válasz szanberg #3869. hozzászólásáraAz trágya szóró T 088
Válasz Diesel Tibor #3865. hozzászólásáraamott a kék traktor is?
Válasz Mézga #3867. hozzászólására100000Km alatt van mind de szervizben csak azért volt mert neki tolattam egy traktornak,+ a kötelezők.
Válasz Diesel Tibor #3865. hozzászólására2 alkatrésznek?
Válasz ICE #3863. hozzászólásáranekem is ilyen van,2 gépen is.mongyuk ezeknek meg az a szépséghibájuk,hogy amikor kavicsos utról kimész aszfaltra,60tól felfele dobájja kifele a kavicsokat.sajnos beleragad.nagyon figyelni kell...a hátad mögött jövőre is,meg az se egy jó móka,amikor pattog a saját kocsidon a kavics.DE a tapasztalat:10-ezer km után érdekes módon ezt elhagyta.(mongyuk a dunlop,meg a bridgeston is ugyanezt csinálta ujkorában,talán nem ennyire.
Válasz szanberg #3845. hozzászólására
Ez mind 3.2 ford
Válasz szanberg #3857. hozzászólásáraautomata 2017 navara trek 1
Válasz fexco #3848. hozzászólásáraKöszi fexo, nekem is ezzel a gumikkal tetszik (meg azért terepen is jó), azért is így kértem. A kereskedő mesélte, hogy egy másik vevő meglátta, azt sem tudta milyen gumi de neki is pont ilyen kell az övére is...
Válasz fexco #3859. hozzászólásáraÉreztem, hogy nagyon dobálta a farát, azért is a spirálrúgós ami felé kacsintgatok
Válasz ICE #3858. hozzászólásáraLáttam de nem a tiedről beszélek, hanem általában írom, hogy az ismerősnek mindkettőből van egy és a kézi a hosszabb váltós, gyorsabb és jobban is fogyaszt illetve azonos tempónál lágyabban megy csendesebben a kisebb fordulat miatt.
Ezért kilőve az automata Mitsubishi...
Válasz fexco #3849. hozzászólásáraNem saturn...
Válasz szanberg #3850. hozzászólásáraja értem.azért akkor azt meg kell vallani akkor,hogy egy kicsit kemény a hátsó rugózása,üresen pattogós egy kicsit.autópályán 140 et szereti.ja 6osba többet eszik mint 5be.semmivel se eszik kevesebbet mint az elődje,ami 5ös váltós volt,ez meg ugyanaz+még1 fokozat.
Válasz szanberg #3851. hozzászólásáraEz automata váltós pont, írtam is...
Válasz Saf #3853. hozzászólásáraAutomata nissannál vagy kézinél? 190lovas?
Válasz fexco #3852. hozzászólásáraKollégám tavaly a régi 750ezret futott nissannal ment az erdőn, nem vette észre, hogy megállt a szíjhajtás a motor elején, se töltés se hűtés se semmi....Főtengely szíjtárcsában körbe elszakadt a gumi és nem adta át a hajtást a többi egységnek. Úgy megfőzte, hogy felrobbant a hűtő benne hehe
de még most is megy, kapott egy új hűtőt meg egy bontott tárcsát oszt cső. 1.000.000-nál majd cserélünk mást is még hehe
Válasz szanberg #3845. hozzászólásáraSzerintem sokkal jobb mint a ford.
Válasz szanberg #3847. hozzászólásáraNeked volt Mitsud ismered őket? Az én Pajerom csak 20+ éves és sosem volt hengerfejes...
Apámnak Nissan Navara-van, de nem győzőm szervizbe hordani. A szerelő a szervizben mondta, jó nekik míg ezek vannak. Amikor megyek mindig van pár szétbontott motorú Navara, évi pár kerékcsapágy, szervó szivattyú, a fékek alapból gyengék rajta gyárilag. Most már Brembo féktárcsákat rendeltem rá, hátha jobb lesz... Szóval csak ennyire jó a Nissan... :D
Válasz szanberg #3839. hozzászólásáraolyan 2800 a fordulat 140 nél fogasztás 10 liter
Válasz szanberg #3847. hozzászólásárahajthatod nyugodtan,bírja....ha csak nem viznélkűl hajtod.(láttam már 1 éves se volt,elakasztotta elől-alúl a hűtőt,de azért a szervizbe be ment lábon még....)
Válasz ICE #3843. hozzászólásáraJa igen! Az új L200-nál a kéziváltósnak nagyon jó hosszú 6. fokozata van, az nem sokat pörög pályán sem, míg az automata jelentősen rövidebb!!!
Múltkor ültem egy ilyenbe, a leg fullosabb verzióba akkor beszéltem a gazdájával akinek van egy másik ilyen is, az a kéziváltós.
De én automatát vennék, így ezért is kilőve.
Válasz fexco #3848. hozzászólásárahát nem is sok...
de félreérted, útra kellene közlekedni mindennapokra, meg nagy trélert húzni, terepre itt vannak a régi Nissanok azok rombolók
Válasz ICE #3844. hozzászólásárasaturn??
Válasz szanberg #3845. hozzászólásárapedig azé 181 paci azé nem kevés.nekem meg amugy ford soha se jön a portára.felfvannak fújva mint a lufik,oszt neki megy egy gallynak szétthullik mint egy papirzsepi.l200 instyle:2160 kiló.ezekkel a alterrain pacskerokkal meg NO.1
a gyárilag dunloppal jönnek,azok se rosszak....
Válasz ICE #3846. hozzászólásáraJól meghajtod rögtön hengerfejes
Válasz szanberg #3845. hozzászólásáraMitsubishi jobb, mint a Nissan...
Válasz ICE #3843. hozzászólásáraNekem micu sosem kellene.


Nagy motoros az amit keresek, de ha kicsi lesz akkor én Nissant veszek, most is azok vannak.
3,2-es Ford a legjobb ár-érték arányú gépezet, úgylátom Ermike értette a célzást hehe
Válasz ICE #3843. hozzászólására

Válasz szanberg #3839. hozzászólásáraAjánlom a Mitsubishi L200-at, szerintem nagyon jó, nekem idáig nagyon tetszik.
MITSUBISHI L 200 2.4 DI-D Instyle Navi AT, jó motor, szép kasztni, automata váltó, szuper select is van benne, felező, difizár, bőrülések, navigáció, tolató kamera, sávelhagyás figyelő, stb.
Válasz szanberg #3841. hozzászólásáraNeked x osztály kell az nem sok van a környéken!





Merci motoros, ha már leharcoltad van elég cigány aki majd átveszi a menő csillagos autót jó pénzért, pont úgy szeretik mint a BMVt!
Én is nyugodtabb leszek ha parkolok!
Válasz kori01 #3840. hozzászólásáraKuuva jók ezek az újak, a 2.3-as Renault Master motor van bennük, jobb mint az előzőek voltak. Rögtön ezt venném ha volna belőle nagyobb motorral szerelt verzió, csak hát nincs.

Fordokból még van a 3,2-es de abból meg rengeteg van mindenhol, még a végén összekeverném a parkolóban őket hehe Az új Raptor meg már csak 2.0 duplaturbós lesz, igaz 218 lóval és 500Nm-nyomatékkal, valamint nagyon bitang kinézettel de kicsinylem a motort benne, én vontatni is szoktam.
Amarok nagyon snassz, nem is tudom hogyan jellemezzem a kinézetét de szerintem a kettesgolf is fickósabbat mutatott anno, meg úgy eleve hányok a VW konszerntől...
Így marad az X350d Merci, csak ez meg pont a duplájába kerül mint egy N-guard Navara pl... de csak ez a zsilett most
Válasz szanberg #3839. hozzászólásáraTe nehogy navarát vegyél.
Új Nissan navara automata van esetleg valakinek itt?
Autópályás menetben mondjuk 140-nél mekkora motorfordulattal szaladnak ezek?
Válasz kori01 #3836. hozzászólásáraMa értem vissza a skodához, hogy hozzá tudjak nyúlni.
Hát lekellett vennem a hengerfejet is, mert nem volt kompresszió...
Mind a 3 szívó szelepet elverte a dugó. Kb. 3 foggal ugrott át a vezérlés egyébként...
xar VW motor, hogy a fene egye meg...
Holnap vihetem hengerfejeshez. Nem nagy meló de azért összességében jól körbe kellett bontani.
Arra gondoltam összerakom a vezérlést, majd ha kész minden átforgatom a motort többször is, aztán megnézem mennyire van kitolva az új feszítőpatron dugattyúja. Teszem azt 20mm-re az új vezérlés szettel, akkor vissza levenném a feszítő patront és előtte 2mm-el beszúrnék egy zégergyűrűnek hornyot ebbe, valamint kapna egy ilyen gyűrűt is. Így nem tudna visszafelé hajtás során sem teljesen visszanyomódni és a lánc belazulni.
Sikeres auto vásárlás volt :)
Volkswagen bora 1,6 ost sikerült vásárolnom :)
Válasz szanberg #3835. hozzászólásáraJah értem.
Válasz kori01 #3834. hozzászólásáraÁ megvettem kompletten a főhengert, abból is azt ami volt benne gyárilag, nem egy nagy összeg volt tizenpár ezer...
Válasz szanberg #3833. hozzászólásáraJa gondolom volt egy 1000es a karmantyú.
Válasz kori01 #3830. hozzászólásáraAz itthon újonnan vásárolt autók felében 10évesen 100-150ezer lehet, de a másfelében meg 3-400ezer, nagyon kis %-ban néhány 10ezer, amit nagyon hétvégi boltba járósnak vesznek nyugdíjasok pl.
Valamikor a 150ezer feletti km futású autót nem lehetett eladni, mára azért változott a dolog és tényleg megjelentek az eladható 300ezret futott de faxa állapotú kocsik is, megfelelő áron ha korrekt a szeker, meg is fogják venni.
Egyébként bárki tud még mostis variálni a km-ekkel, pl nekünk a V40-es 6éves 240párezer van benne, az évi 40ezres átlagfutás, műszaki vizsgánként 80ezerrel ugrik az óra de az lehetne 20-30 is akár, meg gondolom ezt meg is csinálják sokan, én nem fogom pedig újszerű a kocsi a mai napig és hibátlan.
Tényleg, megvolt az első műszaki hibája neki, múltkor mondja az asszonykám, hogy a kuplung pedál olyan furcsa. és tényleg, a pedálút felső végállásánál volt egy kis "holtjáték" de amúgy működött rendesen, csak ott úgy lábbal vissza tudtad húzni az utolsó centiken, előtte kiugrott teljesen. Megnéztem és picit olajködös volt a felső kuplung henger rudazatánál, kezdett ereszteni a karmantyúja hát kicseréltem egyik délután.
Majd vezérlést fogok most cserélni még rajta, már meg is vettem a készletet hozzá.
Válasz .Richard. #3831. hozzászólásáraJa az simán elhagyta
Válasz kori01 #3827. hozzászólására240-300az ideàlis. Mert ugye 500ezek elgurulnak.
ja nèha beugrik itt is hirdetèsben 15èves 400felett. Ugy tűnik őhazudik egyedül. A többi valòs! Aztànmeg lengőkarok szilentek cserèsek. Akkor kèrdem èn'itteni valòs 200ezer kmes auton szilentek lengőkarok jok. Akkor a lengőkar cserèsek pl. Magyarnàl szarabb utakon jàrtak eddig azon ette meg 200er alatt vagy jo az ut csak kapott màr 500at? Valami nem koser. Ismerős A3 ja'vagy 4'mittudomèn 260al vette'turbo taknyol a szivoba'kuplung krva nehèz'lengőkaros'folyamatos elektronika hiba'mindig bsztat valamit rajt. Bal hâtso sàrvèdőperem felhojagosodott 'rohad . Vizcsőrepedt. Folyat. Szervo folyat valahol. Ez kb. 16èv körül lehet most. Ezt teszi 15 èv meg 260 ezer?lofszt. Szerintem elhagyta az 500at az.