Válasz bandigh #3905. hozzászólásáraNem bigbag hordásra vennék ilyen pickupot, de ha valamit rá kell dobni akkor a doboz az akadályoz.
Például a motort is feldobom és viszem most is a régiekkel, igaz amennyit tudok én már menni az nem sok, arra az évi talán 1-2alkalomra levenni is lehetne a dobozt épen...
Viszont bármi mást, fotelt a bútorboltból, betonkeverőt, ibc tartályt akármit ha vinni kell akkor megintcsak akadályoz a doboz.
Válasz szanberg #3903. hozzászólásáraÉn dobozzal venném, sokkal praktikusabb.
Csak nyilván, nem néz ki olyan jól. Bár pl a hilux gyári doboza, nagyon menő, nem vesz el semmit a kinézetből, sőt.
Válasz *** HM *** #3902. hozzászólásáraEz-ez, metál bronz barna színben, mogyoró barna bőr ülésekkel és műszerfallal, famintás berakással power felszereltség(legmagasabb, benne minden jó)...
Platón a zárhatós rolós megoldás, marad is nyílt plató meg zárható is lesz, illetve gépi mosóba is be lehet menni vele így. 3,5 tonnás kampó, 258 Le 550 Nm.
Akkor most mi is van?
Melyik a legtabilabb motorú a piacon?
Vagytok hiluxosok nagymotorfanatikusok isuzusok micusok...
Tényleg 3.2 rangert kell hozni míg van?
150000et kibír idegevés nélkül 8év alatt, hogy ne akarjam majd közben felgyújtani?
Válasz szanberg #3881. hozzászólásáraBakker orvosi eset vagy.
Francokat feszengsz ennyit. Vegyé csillagosat vagy ami tetszik, egyiknél sem az 5 literes fogyasztás különbség fog földhöz vágni. Használd míg garancia van rá aztán add el a bánatba. Gari időt mind kihúzza, költségelni amúgy is kell a cégbe. Akkor nem kínlódsz rajta, hogy most 200-al kevesebbet forog az idehaza nem megengedett tempón hasításkor.
Válasz bandigh #3879. hozzászólásáraAz az igazság, hogy tényleg személyautó helyett kellessz egy jó pickup. Egyik sem lesz olyan gyors mint az 530D-m de nem is az a legfőbb szempont, csak azért mégis én járok pályán nem kétszer egy ében, 140-150-et kényelmesen csendesen tartsa, azt gondolom egy új szerkezettől ez nem annyira elrugaszkodott történet lehet, főleg ha V6-os
Az meg, hogy ilyen tempónál 10litert eszik az teljesen jó, a régi 2003-as L200-as 140-nél 14, 150-nél 15 litert evett és majd szétpergett ilyen sebességnél, illetve párszor így végigtoltál 5-800km-et és rögtön hengerfejes is lett tőle hehe
Személyautót le kell cserélni mert nem életszerű a használata számomra, jövök megyek, alkatrész kiegészítő de nemtudom kivinni a földúton akkor sem ha száraz az idő mert felakad ugye... Nem terepezni kell de tudjak kimenni a tábla szélire mikor nincsen nagy mancsik, ha az van akkor megintcsak mondom, ottvannak a rombolók Silverstone gumival
Mindegy mi van az orrán, de 130 fölött egy terepgumis platós autó, nem egy stabil dolog. És akkor nem is fog 1X liter alatt enni. Főleg a nagy motorral. De ha nem a funkció a lényeg hanem a motorteljesítmény meg a megjelenés akkor ilyen is van
Válasz ICE #3863. hozzászólásáranekem is ilyen van,2 gépen is.mongyuk ezeknek meg az a szépséghibájuk,hogy amikor kavicsos utról kimész aszfaltra,60tól felfele dobájja kifele a kavicsokat.sajnos beleragad.nagyon figyelni kell...a hátad mögött jövőre is,meg az se egy jó móka,amikor pattog a saját kocsidon a kavics.DE a tapasztalat:10-ezer km után érdekes módon ezt elhagyta.(mongyuk a dunlop,meg a bridgeston is ugyanezt csinálta ujkorában,talán nem ennyire.
Válasz fexco #3848. hozzászólásáraKöszi fexo, nekem is ezzel a gumikkal tetszik (meg azért terepen is jó), azért is így kértem. A kereskedő mesélte, hogy egy másik vevő meglátta, azt sem tudta milyen gumi de neki is pont ilyen kell az övére is...
Válasz ICE #3858. hozzászólásáraLáttam de nem a tiedről beszélek, hanem általában írom, hogy az ismerősnek mindkettőből van egy és a kézi a hosszabb váltós, gyorsabb és jobban is fogyaszt illetve azonos tempónál lágyabban megy csendesebben a kisebb fordulat miatt.
Válasz szanberg #3850. hozzászólásáraja értem.azért akkor azt meg kell vallani akkor,hogy egy kicsit kemény a hátsó rugózása,üresen pattogós egy kicsit.autópályán 140 et szereti.ja 6osba többet eszik mint 5be.semmivel se eszik kevesebbet mint az elődje,ami 5ös váltós volt,ez meg ugyanaz+még1 fokozat.
6106 hozzászólás
Válasz bandigh #3905. hozzászólásáraNem bigbag hordásra vennék ilyen pickupot, de ha valamit rá kell dobni akkor a doboz az akadályoz.
Például a motort is feldobom és viszem most is a régiekkel, igaz amennyit tudok én már menni az nem sok, arra az évi talán 1-2alkalomra levenni is lehetne a dobozt épen...
Viszont bármi mást, fotelt a bútorboltból, betonkeverőt, ibc tartályt akármit ha vinni kell akkor megintcsak akadályoz a doboz.
Válasz szanberg #3903. hozzászólásáraÉn dobozzal venném, sokkal praktikusabb.
Csak nyilván, nem néz ki olyan jól. Bár pl a hilux gyári doboza, nagyon menő, nem vesz el semmit a kinézetből, sőt.
Válasz szanberg #3903. hozzászólásáraLégyszi nézz már be a homlokrakodósba.
Válasz *** HM *** #3902. hozzászólásáraEz-ez, metál bronz barna színben, mogyoró barna bőr ülésekkel és műszerfallal, famintás berakással power felszereltség(legmagasabb, benne minden jó)...

Platón a zárhatós rolós megoldás, marad is nyílt plató meg zárható is lesz, illetve gépi mosóba is be lehet menni vele így. 3,5 tonnás kampó, 258 Le 550 Nm.
Mindent visz. Pénteken próbáltam
Vagy ezt iga Szasza gyenge 50000ért...

Akkor most mi is van?

Melyik a legtabilabb motorú a piacon?
Vagytok hiluxosok nagymotorfanatikusok isuzusok micusok...
Tényleg 3.2 rangert kell hozni míg van?
150000et kibír idegevés nélkül 8év alatt, hogy ne akarjam majd közben felgyújtani?
Válasz szanberg #3898. hozzászólására
Válasz Claastra. #3892. hozzászólásáraMég az idén megy a dolog a 3.2 eseknek Debrecen kereskedő berendelt 100db -t,ezt mondta nekem egy hete.
Válasz Bán Zsolt #3896. hozzászólásáraX350d!!!
Válasz szanberg #3895. hozzászólásáraVagy várd meg az új Ford Bronco-t.
Itt még van pár 3.2es ford és nem is parkolóban összetévesztős féléből

Akkor marad az X350d
Válasz szanberg #3890. hozzászólásáraSemelyikben sem lesz nagy motor, jönnek az 1,9-es adblus pickup-ok majd sorban, mint az Isuzuk...
Válasz szanberg #3891. hozzászólásáraNekem sem! Kényelmesebb,de jobban tetszett a manuális.
Válasz szanberg #3890. hozzászólásáraa fordbol is kivették a 3,2-őt környezetvédelmi okokból európában ,a micsubol is csak a 2,2 jöhet ide
Válasz decsi #3889. hozzászólásáraNem értem miért rövidebb az automata áttétele, ez nem teccik benne...
Válasz Claastra. #3888. hozzászólásáraGondolom abban sem lesz 3literes motor ugye!?!?!?
Válasz szanberg #3887. hozzászólásáraIgen! Ez meg az automata...és összkerékben.
Válasz szanberg #3887. hozzászólásáravárható pár hónapon belül a legújabb L200
Válasz decsi #3886. hozzászólásáraEz kéziváltós új L200 igaz?
Válasz szanberg #3881. hozzászólásáraAz újak nem pörögnek és nem is fogyasztanak 10l-nél többet nagy tempónàl sem.
Válasz .Feco. #3884. hozzászólásáraHaha, én is tudok aki az utcai merci alját belemezeltette
Válasz szanberg #3881. hozzászólásáraAzért erre van megoldás...pl EZ


Ezzel eléggé be tudsz menni a táblán, ha kell, és elég jól bírja az autópályát is...
Válasz ..MZ/X.. #3882. hozzászólásáraEttől függetlenül nekem számít, hogy mit látok az órán, mert csak.
Válasz szanberg #3881. hozzászólásáraBakker orvosi eset vagy.
Francokat feszengsz ennyit. Vegyé csillagosat vagy ami tetszik, egyiknél sem az 5 literes fogyasztás különbség fog földhöz vágni. Használd míg garancia van rá aztán add el a bánatba. Gari időt mind kihúzza, költségelni amúgy is kell a cégbe. Akkor nem kínlódsz rajta, hogy most 200-al kevesebbet forog az idehaza nem megengedett tempón hasításkor.
Válasz bandigh #3879. hozzászólásáraAz az igazság, hogy tényleg személyautó helyett kellessz egy jó pickup. Egyik sem lesz olyan gyors mint az 530D-m de nem is az a legfőbb szempont, csak azért mégis én járok pályán nem kétszer egy ében, 140-150-et kényelmesen csendesen tartsa, azt gondolom egy új szerkezettől ez nem annyira elrugaszkodott történet lehet, főleg ha V6-os

Az meg, hogy ilyen tempónál 10litert eszik az teljesen jó, a régi 2003-as L200-as 140-nél 14, 150-nél 15 litert evett és majd szétpergett ilyen sebességnél, illetve párszor így végigtoltál 5-800km-et és rögtön hengerfejes is lett tőle hehe
Személyautót le kell cserélni mert nem életszerű a használata számomra, jövök megyek, alkatrész kiegészítő de nemtudom kivinni a földúton akkor sem ha száraz az idő mert felakad ugye... Nem terepezni kell de tudjak kimenni a tábla szélire mikor nincsen nagy mancsik, ha az van akkor megintcsak mondom, ottvannak a rombolók Silverstone gumival
Válasz bandigh #3879. hozzászólásáraGyári utcai gumikkal nyárra, télire meg csere kerék és téligumi.
Terepgumi itt van a régieken, azok már úgyis az erdőmező járók maradnak
Mindegy mi van az orrán, de 130 fölött egy terepgumis platós autó, nem egy stabil dolog. És akkor nem is fog 1X liter alatt enni. Főleg a nagy motorral. De ha nem a funkció a lényeg hanem a motorteljesítmény meg a megjelenés akkor ilyen is van
Válasz szanberg #3877. hozzászólásáraKenem vágom oda vissza! Nem mindig, de néha olvasok sorok közt!





Válasz JD Lipi #3872. hozzászólásáraNagyon megy a fórum téma Norbi, látom tovább tanultál a facebook csoportoktól


Válasz Mézga #3873. hozzászólásáraAzt a régiek is tudják, ettől több a limit
Válasz decsi #3871. hozzászólásáraés nem TGK.

De nehogy azt mond: Actros
Válasz decsi #3871. hozzászólásáraEz nem nagyon jó, nem kerámia fék van rajta...
Válasz JD Lipi #3872. hozzászólásáraszanbergnek csak nissan, ami autópályán megy 140-et 2 tengelyes utánfutóval, 5 tonna rakománnyal tolatva
Válasz szanberg #3862. hozzászólásáraMáté mit kinlódsz itt szar terepjarokkal.




Nem jó hejen keresel JCB FASTRAC megoldja minden gondodat!
Válasz szanberg #3845. hozzászólásáraHa nagy motorost akarsz ilyet vegyél

Válasz szanberg #3869. hozzászólásáraAz trágya szóró T 088
Válasz Diesel Tibor #3865. hozzászólásáraamott a kék traktor is?
Válasz Mézga #3867. hozzászólására100000Km alatt van mind de szervizben csak azért volt mert neki tolattam egy traktornak,+ a kötelezők.
Válasz Diesel Tibor #3865. hozzászólására2 alkatrésznek?
Válasz ICE #3863. hozzászólásáranekem is ilyen van,2 gépen is.mongyuk ezeknek meg az a szépséghibájuk,hogy amikor kavicsos utról kimész aszfaltra,60tól felfele dobájja kifele a kavicsokat.sajnos beleragad.nagyon figyelni kell...a hátad mögött jövőre is,meg az se egy jó móka,amikor pattog a saját kocsidon a kavics.DE a tapasztalat:10-ezer km után érdekes módon ezt elhagyta.(mongyuk a dunlop,meg a bridgeston is ugyanezt csinálta ujkorában,talán nem ennyire.
Válasz szanberg #3845. hozzászólására
Ez mind 3.2 ford
Válasz szanberg #3857. hozzászólásáraautomata 2017 navara trek 1
Válasz fexco #3848. hozzászólásáraKöszi fexo, nekem is ezzel a gumikkal tetszik (meg azért terepen is jó), azért is így kértem. A kereskedő mesélte, hogy egy másik vevő meglátta, azt sem tudta milyen gumi de neki is pont ilyen kell az övére is...
Válasz fexco #3859. hozzászólásáraÉreztem, hogy nagyon dobálta a farát, azért is a spirálrúgós ami felé kacsintgatok
Válasz ICE #3858. hozzászólásáraLáttam de nem a tiedről beszélek, hanem általában írom, hogy az ismerősnek mindkettőből van egy és a kézi a hosszabb váltós, gyorsabb és jobban is fogyaszt illetve azonos tempónál lágyabban megy csendesebben a kisebb fordulat miatt.
Ezért kilőve az automata Mitsubishi...
Válasz fexco #3849. hozzászólásáraNem saturn...
Válasz szanberg #3850. hozzászólásáraja értem.azért akkor azt meg kell vallani akkor,hogy egy kicsit kemény a hátsó rugózása,üresen pattogós egy kicsit.autópályán 140 et szereti.ja 6osba többet eszik mint 5be.semmivel se eszik kevesebbet mint az elődje,ami 5ös váltós volt,ez meg ugyanaz+még1 fokozat.
Válasz szanberg #3851. hozzászólásáraEz automata váltós pont, írtam is...
Válasz Saf #3853. hozzászólásáraAutomata nissannál vagy kézinél? 190lovas?