Gázolaj árak 584 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 402.74 Ft USD 348.55 Ft CHF 429 Ft GBP 472.37 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5950 hozzászólás
#2100 mtz1221
2017-02-01 23:04:46

Válasz kori01 #2099. hozzászólásáraNincs neked egy kis szürke hiányod ?smile wacko

Nincs profilkép
#2099 kori01
2017-02-01 22:40:02

Válasz Plútó #2083. hozzászólásáraHa kicsit is értesz a motorokhoz meg az egészhez a japán technika rég a legelső.

Nincs profilkép
#2098 kori01
2017-02-01 22:36:18

Válasz kissjanos04 #2091. hozzászólásáraA rizsrakéták 1 millát mennek itt a többit meg folytatják délen.
toyota mazda stb.
a sivatagban pl ezekkel járnak.meg ruszkik is.
a német vackok fele annyit sem bírnak.
a világban ök adnak el legtöbb autót.

#2097 Plútó
2017-02-01 21:42:19

Válasz zscsizmadia #2085. hozzászólásáraÉn az Auchan kútnál tankolok a legtöbbször,még nem volt vele baj.Amíg nem volt,addig meg a Lukoil-nál,az is jó.

#2096 Plútó
2017-02-01 21:36:52

Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraHa jól emlékszem igen.És olyan lazák voltak,hogy csodálkozom rajta,hogy nem fújt ki mind.

Nincs profilkép
#2094 zscsizmadia
2017-02-01 20:31:09

Válasz szanberg #2093. hozzászólásáraMtz-nél csak az elsö porlasztó résolaja megy be a szívó torokba.smile wink

#2093 szanberg
2017-02-01 20:19:29

Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraEgy diesel motor másképpen működik, ha belegondolsz akkor egyikben sincsen ami tisztítaná-kenné a szívó szelepeket, a sisu motornál sincsen semmi ilyen meg a rábán sem volt hehe.

Az, hogy az újabb mtz-ken ez hogyan van megoldva nem tudom, de szerintem a résolaj nem mehet ide bele mert azért az elég sok gondolataim szerint, bár ha valami úton-módon megvan ez szabályozva akkor biztos így működik, elhiszem, nem láttam még mi is ez.

A turbó benzin motoroknál van ez ahol az injektorfejek nem a szelepek mögé hugyoznak hanem direktbe az égéstérbe. Ott van ez a kormolódás, biztosan más hőfokon dolgoznak ezek a motorok belső alkatrészei, majd toyotakori megmondja, úgyis jobban tud mindent tőlünk hehe

#2092 mtz1221
2017-02-01 20:18:36

Válasz zscsizmadia #2090. hozzászólásáraNekem is ezt mondták,csak kíváncsi vagyok komolyabb motoroknál is van-e ilyen.

Nincs profilkép
#2091 kissjanos04
2017-02-01 20:15:02

Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraÉn is szeretem a német márkákat, és hidd el pont leszarom, hogy lebuktak a környezetvédelmi előírásokkal.
Nekem a német kisteherautómban 670.000km van.
A német személyautómban közeleg az 500.000km és meg vagyok velük elégedve.
Rizsrakétát meg soha sem vennék.

Nincs profilkép
#2090 zscsizmadia
2017-02-01 20:03:25

Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraPont azért meg hogy hütse.Nekem ezt mondták a szervizesek.A régieknél nincs ilyen meg pl. a 892-es sem olyan.Csak a .3-asok.Az annál ujjabat nem tudom.smile whistling

#2089 mtz1221
2017-02-01 19:49:38

Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraLejjebb írtad hogy nincs kenve TSI motorok szívószelepe,és gond.Nem ide tartozik,de akkor a turbós mtz-k porlasztó túlfolyója ez miatt lehet a szívótorokba kötve? A sisu motoroknál hogy van?

Nincs profilkép
#2088 zscsizmadia
2017-02-01 19:39:35

Válasz Dinnyés Laci #2087. hozzászólásáraÁltalában lukoilnál szoktam tankolni.Legutobb auchan töltön löktem tele a tankot.Másnap reggelre lett -12 és elég köpködve kopogosan indult hosszú dikicselésre a dti megane.Ahogy jött széllel a nagy hideg januárba majd -20 volt akkor.Kint aludt a járgány ugy mint most pár napja,és indult pár izzitásra és dikicsre normálisan egy két kopogás volt csak utána kisimult a hangja.Az lukoilos nitro volt ennyivel rosszab lehet??????????Még ilyen jelenséget nem tapasztaltam.smile confusedsmile confused

#2086 szanberg
2017-02-01 19:22:01

Válasz Plútó #2084. hozzászólására7-es imbusz kellett hozzá???

Nincs profilkép
#2085 zscsizmadia
2017-02-01 19:18:12

Ki melyik benzinkut-töltöállomás dieseljére esküszik.smile confused

#2084 Plútó
2017-02-01 14:30:31

Válasz szanberg #2073. hozzászólásáraEz a porlasztó kifújás nekem is volt.Azt hittem,hogy a kipufogóval van valami,mert csak a korom szagot éreztem.Nem látszott semmi a motortakarótól.Miután kiderült,hogy csak 1 porlasztó fúj ki vettem hozzá tömítést.De a porlasztót nem bírtam otthon kihúzni.Gondoltam nem barmolok szét semmit,visszacsavarozom és majd elviszem a Ford szervizbe Miskolcra.Kíváncsiságból ránéztem a többi csavarjaira is,és rohadt lazák voltak,úgyhogy utánahúztam őket.Olyan jól sikerült a visszahúzás,hogy azóta sem fúj ki egyik sem.Úgyhogy ennyivel megúsztam.Ennél nagyobb bajom sose legyen.

#2083 Plútó
2017-02-01 14:17:25

Válasz kori01 #2075. hozzászólásáraTéged nagyon felbőszítettek,hogy így elkezdtél itt vaktában lövöldözni.
Egyébként nem hülye egyik autógyártó sem semmihez,pusztán csak üzlet ez a cserebere.Minek költenének egy olyan fejlesztésre amit valaki már megtett,és az megfelel az ő igényeiknek is.És ugyanígy fordítva.Inkább cserélnek.A Nissan is japán,mégis Renault motorokat használ.A Renault meg kapja a 4x4 hajtást cserébe.Sok autógyártó ezt játssza,és ez csak a pénzről,költségcsökkentésről szól.De ugyanezt csinálják a traktorgyártók is.Nézd meg a John Deere régebbi típusait,hogy hány európai traktormárka van közte,amik csak zöld-sárgára lettek festve és John Deere lett belőle.(Zetor,Renault,stb.)

Nincs profilkép
#2082 kori01
2017-02-01 08:40:34

Válasz szanberg #2081. hozzászólásáradehogy nem ,csak lehet már utánozlak téged..smile wink

#2081 szanberg
2017-02-01 08:29:52

Válasz kori01 #2074. hozzászólásáraNem látsz a sorok közé kolléga...
nem veszed a lapot, és azt az egyet te hajtod a legjobbansmile lol

Nincs profilkép
#2080 kori01
2017-02-01 08:20:50

Válasz csoppika #2078. hozzászólásáraa világon egyedűl itt európában néhány helyen van a dieselre igény.
a toyota dieselei mindig is világhirűek voltak,mondjuk most már leszarják ezt a részét,helyette hybridet.hidrogénes,benzines csinálnak nagyobb számban.

#2079 csoppika
2017-02-01 01:15:28

Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraEgyrészt ez a szarrágás tipikus esete... Minél olcsóbban kihozni valamit... Minek fejlessze ki ugyanazt még egyszer drágán, ha meg is lehet venni...

#2078 csoppika
2017-02-01 01:13:43

Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraAki befejezte a dízel fejlesztést...az felér egy beismerő vallomással...

Nincs profilkép
#2077 kori01
2017-01-31 23:22:34

Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraJa még annyit hogy imádott német márkáid buktak meg környezet védelmi csalás miatt mert pont ök nem tudják teljesteni a mai normákat.smile thumbup
mielőtt irnál használd az eszed is.

Nincs profilkép
#2075 kori01
2017-01-31 23:15:58

Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraAzért közösködnek bmw-el mert a bmw nek kell a hybrid mert hülyék hozzá.
japán motoroktól nincs jobb.
ennyi.

Nincs profilkép
#2074 kori01
2017-01-31 23:13:36

Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraMár bocsi de te nagyon rottyant vagy.
egyet hajtasz.
még szerencse hogy tények tények.

#2073 szanberg
2017-01-31 22:06:05

Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraEbben itt 200körül de ez is jó.

Cimborámnak van kettes Focusban szintén ez az aggregát, 250ezer felett jár. Turbó nyomócső repedt már ki rajta nemrégen meg fellazult benne egy porlasztó, illetve injektor ugye.
Azt mondja, hogy rendesen laza volt az összes, úgyhogy húzzak rá kicsit, mert ha menetközben elkezd csacsogni netán akkor utána lehet már hiába húzod kifújja kicsit a tűzkarikát és lehet akkor cserélni. Ő ráhúzott rögtön mikor elkezdte a kifújást, megállt de azt mondja olvasott ilyen jelenséget más autónál is és ott kikellett venni a porlasztót, csak hát egy régi motorból lehet nem is könnyen jön ki, beletud gyógyulni.

#2072 szanberg
2017-01-31 22:02:15

Válasz kori01 #2070. hozzászólásáraIgen, a leg érdekesebb, mert hajdanán a leg japánabb japán tartósság szimbóluma és megtestesítője volt, manapság meg a BMW-től veszik a motort mert nemtudnak korhoz méltó teljesíményű, minőségű, károsanyag kibocsátású motort építeni minden bizonnyal hehesmile lol

#2071 Plútó
2017-01-31 21:36:16

Válasz szanberg #2069. hozzászólásáraA PSA. és a Ford közös fejlesztése.Használja a Peugeot,Citroen Ford,Volvo és a Mazda.Nekem is ilyen van a Focusomba.Jó kis erős pörgős motor.140000 van benne de még nem volt baja.

#2069 szanberg
2017-01-30 13:49:43

Válasz Gergő, #2067. hozzászólásáraHát, hogy honnan kitől ered végülis az alap koncepció azt én nem tudom, 1,6tdci 1,6hdi motor ugyan az, ez tény. Valami sallang ráakasztott kacat biztosan más de amúgy egyezik.

#2068 szanberg
2017-01-30 13:47:49

Amúgy nagyon elgondolkodnék az 1000-es turbós fókuszon. Direkt elmentem kipróbálni tavaly ilyenkor az új tesztautót.
Csepp 3 hengeres kis kompakt motor nekem annyira teccik, hogy csak na. Nincsen kipufogótorok meg ilyenek, blokk oldalára feltéve a csepp csiga alatta katalizátor majd kipufogó. Kevés a hulladékhője, hamar melegszik-fűt, ugyanakkor ugyanúgy szalad mint mondjuk az 1,6 diesel, elve 120 lovasok ha jól emlékszem. Olajban fürdik a vezérmű szíj, eszméletlen csendes és nincsen nagyszervíz, alacsony karbantartás igényű olcsó fenntartású szerkezet és megy mint a nagyok. Youtube-on vannak videók, hogy 1,6-os társait leverik menetteljesítményben gyorsulásban, annyira jó kis nyomatékos motor már magához képest persze, hogy engem megfogott. 6gangos kellően hosszú váltója van, kis fordulaton gyorsan szalad, tök jó. Kisgázon alapjáraton is elindul könnyen nem leböffenős, pedig azt gondolná az ember róla.
Vannak környéken céges autók ilyenek, sokban 200ezer körül van és eddig minden stimmtsmile thumbupcool

#2067 Gergő,
2017-01-30 13:47:35

Válasz szanberg #2066. hozzászólásáraEz ugyan úgy citroen motor mint a régebbi focusba? Nem Ford motor gondolom.

#2066 szanberg
2017-01-30 13:31:04

Válasz Gergő, #2065. hozzászólásáraNekünk v40 Volvoban van ez a motor, kb. 200ezer van benne eddig mindig okés, jól fogyaszt, magához képest jól is szalad nagyon nem bánom, hogy ezzel lett végülis, reméljük sokáig egészséges marad még nekünk.

#2065 Gergő,
2017-01-30 13:18:39

Focussal kapcsolatba van valakinek tapasztalata 2012 utáni de nem a legújabb 1,6 Tdci motoros 116LE smile confused

#2064 szanberg
2017-01-30 13:13:43

Válasz atisgyulai #2063. hozzászólásáraLehet, nem tudom, nem ástam bele magamat csak olvastam-hallottam ezt amit írtam az osztott befecskendezésről.

Nekem igen teccik a turbóbenzin technika, nagyon dinamikus élvezetes motorok és kedvező a károsanyag kibocsátásuk, nyílván ha mindig taposod neki többet fogyaszt mint egy diesel de ha normálisan dinamikusan jársz vele a mostaniak majdnem annyiból elgurulnak mint egy picit magasabb fogyasztású diesel társai.

nekem most is turbós a kocsim de lehetőség szerint ez után is olyat választok

#2063 atisgyulai
2017-01-30 11:12:39

Válasz szanberg #2061. hozzászólásáraKöszi!

Az egyértelmű, ha modernebb, elektronikával telepakolt autóra cserélem a régit, ott sokkal több a hibalehetőség.
És mint tudjuk, ami elromolhat az el is romlik. (előbb vagy utóbb) Meg ugye az sem mindegy "mekkora a làba" a sofőrnek, pl. hideg turbós motornál. Nem megszokott dolog benzinesnél a turbó.
Csak olyan nagy típushibába nem szeretnék beleszaladni.
A megosztottnál nem az alapjárati mennyiséget adja a torokba?

#2062 szanberg
2017-01-30 10:38:56

Az egyik németben dolgozó cimbinek van egy újfajta talán 6-os???? golf R-je, összkerekes gyárilag, 280ló-lenne ha nem 360-ra húzták volna, sokminden átvan építve rajta, turbó egr RS6os audi jeladók lambdák meg mittudomén mi, versenykuplung meg ilyenek mert a gyári 40ezernél elfüstölt. Ja és a lényeg, hogy egy 2 literes Tfsi blokk van ebben ugye. De még ilyen keményen épített húzott formában is jó a motor semmi gond nincsen vele igaz talán 100ezer lehet benne de akkor sem kell felülni ezeknek a toyotás rosszindulatú híreknek teljesen hehesmile aikido

#2061 szanberg
2017-01-30 10:35:11

Válasz atisgyulai #2058. hozzászólásáraVannak tsi és tfsi motorral szerelt audik vw-k skodák... a környéken.

Vannak problémák velük, elektromos jeladók csecsbecsék akármik, hallani a nagy dumákat turbó hibákról lánc szakadásokról, nem 5 db-ot ismerek és egyikkel sem volt ilyen baj és azért van amelyikben 300körül áll már az óra.

Ami hiba és senki nem foglalkozik vele az a szívótorok és szívó szelepek felülről történő elkormozódása. Ugye mivel direct injection már a téma magyarul a dűzni nem a torokba fúj bele hanem közvetlen az égéstérbe így a szívó szelep nem "fürdik", de a turbó tolja az olajfilmet az egr-szelep az égésterméket és szépen nem is sok km után telerakja magát. Németben élnek kint szerelő cimboráim szerelőként is dolgoznak, kint olajcserékkor de kettőnként mindenképpen takarítják a szívósort és alkatrészeit belülről így sosem lesz velük baj, csakhát plussz munka költség...

Talán a Toyota oldotta ezt a kérdést úgy meg, hogy duett formában pisili be a benzint, tehát van egy direkt befecskendező az égéstérbe meg egy dűzni a szívótorokba és egymás között megosztja a befecskendezett mennyiséget, így a torok és szelepek kapják folyamatosan a benzinfürdőt és nincs gond a lerakódással mert folyamatosan tisztítja magát mint minden régebbi hagyományos motornál.

de ez az összes direkt motornál fennáll márkától függetlenül, nyílván egy szívó direkt fecskendezett benzinmotornál nincsen turbó nincsen olajfilm így azzal kevesebb az ilyen gond de konstrukcióból ered ez a probléma

#2060 atisgyulai
2017-01-29 21:44:50

Válasz kori01 #2059. hozzászólásáraÚgy általánosságban, vagy csak bizonyos márkák ilyen motorjai?

Nincs profilkép
#2059 kori01
2017-01-29 21:14:19

Válasz atisgyulai #2058. hozzászólásáraOlvas utána,már rövid távon is bizonyították,hogy milyen szarok.
olajfogyasztás,lánc szakadás,turbó hibák.

#2058 atisgyulai
2017-01-29 15:01:26

Válasz szanberg #2057. hozzászólásárasmile biggrin
Senki ne vegye magára, de ez tipikus esete a ' kiskutya ugatja a nagykutyát a kerítés mellett szaladgálva, amikor meg a nyitott kapuhoz érnek, gyorsan elcsendesül, és inkább megbarátkozik'
-történetnek.
Véleményem szerint sokan teljesen más személyiségek "élőben" mint itt a fórumon, egy (vagy több smile thumbdown) személytelen nick-név mögé bújva. Talán kivéve szürkét,smile lol de inkább nem emlegetem.

De hogy ne legyen ennyire smile offtopic:
TSI motorokról mi a vélemény. Szerintetek hosszabb távon mit fognak produkálni? Nem km-ben hanem években gondolom. smile wink

#2057 szanberg
2017-01-29 09:03:18

Válasz kori01 #2053. hozzászólásáranagyon rosszúl gondolod, volt itt aki azt mondta ha találkoznak leveri a másik fejét, aztán találkoztak és soksok éve jó cimboráksmile thumbup

#2055 szanberg
2017-01-29 09:01:06

Válasz Czanik Sanyi #2052. hozzászólásárasmile thumbupcool

és lehet szúrkálódni jóízűen oda-vissza, attól jó a hangulat csak ne menjen át bántó személyeskedésbe a történetsmile wink

#2054 Czanik Sanyi
2017-01-29 08:58:24

Válasz kori01 #2053. hozzászólásáraEgyikőjüket személyesen, Másikukat a fórumról ismerem(mint Téged), jól elbeszélgetnének na nem a politikáról , hanem a mezőgazdaságról is!

Nincs profilkép
#2053 kori01
2017-01-29 08:53:49

Válasz Czanik Sanyi #2052. hozzászólásáraJa szerinted mi lenne ha találkozna pl aressel?
osztás

#2052 Czanik Sanyi
2017-01-29 08:49:00

Nem akarok itt Szanberg védelmére kelni, de ezért jó a fórum találkozó, személyesen meg ismerni a Másikat, s látni milyen alapossággal érvel az általa leírt vagy elmondott gondolatokkal, tapasztalatokkal! Hozzá értő fórumtársat ismertem meg benne, aki szívesen megosztja a vele meg történt dolgokat, jót rosszat egyaránt. smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2051 kori01
2017-01-29 08:48:36

Válasz jedi #2048. hozzászólásáraNa hagyjuk már ezt a kvarcóra dumát,a többiben is az van.
ráadásul már a 80as években tele volt elektronikával,ablak,tükör stb.
elektronikusan meg föleg ott vannak.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Drága lesz a pisztácia, és kevés a citrus? - Irán és Izrael gazdái sokat veszítenek!
Drága lesz a pisztácia, és kevés a citrus? - Irán és Izrael gazdái sokat veszítenek!
Mit tudsz a konfliktusban érintett országok mezőgazdaságáról?
Drámai hatással lehet a háború a magyar gazdák költségeire
Drámai hatással lehet a háború a magyar gazdák költségeire
Összeomlottak a Perzsa-öböl tőzsdéi, a konfliktus eszkalációja súlyos...
Szedd magad meggyvásár!
Szedd magad meggyvásár!

1.000 Ft

Eladó lamborghini kistraktor rakodós
Eladó lamborghini kistraktor rakodós

6.000.000 Ft

1960 IH Case McCormick d-326
1960 IH Case McCormick d-326

1.000.000 Ft

John Deere 1750 MaxEmerge XP vetőgép eladó
John Deere 1750 MaxEmerge XP vetőgép...

6.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]