Válasz kissjanos04 #2091. hozzászólásáraA rizsrakéták 1 millát mennek itt a többit meg folytatják délen.
toyota mazda stb.
a sivatagban pl ezekkel járnak.meg ruszkik is.
a német vackok fele annyit sem bírnak.
a világban ök adnak el legtöbb autót.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraEgy diesel motor másképpen működik, ha belegondolsz akkor egyikben sincsen ami tisztítaná-kenné a szívó szelepeket, a sisu motornál sincsen semmi ilyen meg a rábán sem volt hehe.
Az, hogy az újabb mtz-ken ez hogyan van megoldva nem tudom, de szerintem a résolaj nem mehet ide bele mert azért az elég sok gondolataim szerint, bár ha valami úton-módon megvan ez szabályozva akkor biztos így működik, elhiszem, nem láttam még mi is ez.
A turbó benzin motoroknál van ez ahol az injektorfejek nem a szelepek mögé hugyoznak hanem direktbe az égéstérbe. Ott van ez a kormolódás, biztosan más hőfokon dolgoznak ezek a motorok belső alkatrészei, majd toyotakori megmondja, úgyis jobban tud mindent tőlünk hehe
Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraÉn is szeretem a német márkákat, és hidd el pont leszarom, hogy lebuktak a környezetvédelmi előírásokkal.
Nekem a német kisteherautómban 670.000km van.
A német személyautómban közeleg az 500.000km és meg vagyok velük elégedve.
Rizsrakétát meg soha sem vennék.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraPont azért meg hogy hütse.Nekem ezt mondták a szervizesek.A régieknél nincs ilyen meg pl. a 892-es sem olyan.Csak a .3-asok.Az annál ujjabat nem tudom.
Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraLejjebb írtad hogy nincs kenve TSI motorok szívószelepe,és gond.Nem ide tartozik,de akkor a turbós mtz-k porlasztó túlfolyója ez miatt lehet a szívótorokba kötve? A sisu motoroknál hogy van?
Válasz Dinnyés Laci #2087. hozzászólásáraÁltalában lukoilnál szoktam tankolni.Legutobb auchan töltön löktem tele a tankot.Másnap reggelre lett -12 és elég köpködve kopogosan indult hosszú dikicselésre a dti megane.Ahogy jött széllel a nagy hideg januárba majd -20 volt akkor.Kint aludt a járgány ugy mint most pár napja,és indult pár izzitásra és dikicsre normálisan egy két kopogás volt csak utána kisimult a hangja.Az lukoilos nitro volt ennyivel rosszab lehet??????????Még ilyen jelenséget nem tapasztaltam.
Válasz szanberg #2073. hozzászólásáraEz a porlasztó kifújás nekem is volt.Azt hittem,hogy a kipufogóval van valami,mert csak a korom szagot éreztem.Nem látszott semmi a motortakarótól.Miután kiderült,hogy csak 1 porlasztó fúj ki vettem hozzá tömítést.De a porlasztót nem bírtam otthon kihúzni.Gondoltam nem barmolok szét semmit,visszacsavarozom és majd elviszem a Ford szervizbe Miskolcra.Kíváncsiságból ránéztem a többi csavarjaira is,és rohadt lazák voltak,úgyhogy utánahúztam őket.Olyan jól sikerült a visszahúzás,hogy azóta sem fúj ki egyik sem.Úgyhogy ennyivel megúsztam.Ennél nagyobb bajom sose legyen.
Válasz kori01 #2075. hozzászólásáraTéged nagyon felbőszítettek,hogy így elkezdtél itt vaktában lövöldözni.
Egyébként nem hülye egyik autógyártó sem semmihez,pusztán csak üzlet ez a cserebere.Minek költenének egy olyan fejlesztésre amit valaki már megtett,és az megfelel az ő igényeiknek is.És ugyanígy fordítva.Inkább cserélnek.A Nissan is japán,mégis Renault motorokat használ.A Renault meg kapja a 4x4 hajtást cserébe.Sok autógyártó ezt játssza,és ez csak a pénzről,költségcsökkentésről szól.De ugyanezt csinálják a traktorgyártók is.Nézd meg a John Deere régebbi típusait,hogy hány európai traktormárka van közte,amik csak zöld-sárgára lettek festve és John Deere lett belőle.(Zetor,Renault,stb.)
Válasz csoppika #2078. hozzászólásáraa világon egyedűl itt európában néhány helyen van a dieselre igény.
a toyota dieselei mindig is világhirűek voltak,mondjuk most már leszarják ezt a részét,helyette hybridet.hidrogénes,benzines csinálnak nagyobb számban.
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraEgyrészt ez a szarrágás tipikus esete... Minél olcsóbban kihozni valamit... Minek fejlessze ki ugyanazt még egyszer drágán, ha meg is lehet venni...
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraJa még annyit hogy imádott német márkáid buktak meg környezet védelmi csalás miatt mert pont ök nem tudják teljesteni a mai normákat.
mielőtt irnál használd az eszed is.
Cimborámnak van kettes Focusban szintén ez az aggregát, 250ezer felett jár. Turbó nyomócső repedt már ki rajta nemrégen meg fellazult benne egy porlasztó, illetve injektor ugye.
Azt mondja, hogy rendesen laza volt az összes, úgyhogy húzzak rá kicsit, mert ha menetközben elkezd csacsogni netán akkor utána lehet már hiába húzod kifújja kicsit a tűzkarikát és lehet akkor cserélni. Ő ráhúzott rögtön mikor elkezdte a kifújást, megállt de azt mondja olvasott ilyen jelenséget más autónál is és ott kikellett venni a porlasztót, csak hát egy régi motorból lehet nem is könnyen jön ki, beletud gyógyulni.
Válasz kori01 #2070. hozzászólásáraIgen, a leg érdekesebb, mert hajdanán a leg japánabb japán tartósság szimbóluma és megtestesítője volt, manapság meg a BMW-től veszik a motort mert nemtudnak korhoz méltó teljesíményű, minőségű, károsanyag kibocsátású motort építeni minden bizonnyal hehe
Válasz szanberg #2069. hozzászólásáraA PSA. és a Ford közös fejlesztése.Használja a Peugeot,Citroen Ford,Volvo és a Mazda.Nekem is ilyen van a Focusomba.Jó kis erős pörgős motor.140000 van benne de még nem volt baja.
Válasz Gergő, #2067. hozzászólásáraHát, hogy honnan kitől ered végülis az alap koncepció azt én nem tudom, 1,6tdci 1,6hdi motor ugyan az, ez tény. Valami sallang ráakasztott kacat biztosan más de amúgy egyezik.
Amúgy nagyon elgondolkodnék az 1000-es turbós fókuszon. Direkt elmentem kipróbálni tavaly ilyenkor az új tesztautót.
Csepp 3 hengeres kis kompakt motor nekem annyira teccik, hogy csak na. Nincsen kipufogótorok meg ilyenek, blokk oldalára feltéve a csepp csiga alatta katalizátor majd kipufogó. Kevés a hulladékhője, hamar melegszik-fűt, ugyanakkor ugyanúgy szalad mint mondjuk az 1,6 diesel, elve 120 lovasok ha jól emlékszem. Olajban fürdik a vezérmű szíj, eszméletlen csendes és nincsen nagyszervíz, alacsony karbantartás igényű olcsó fenntartású szerkezet és megy mint a nagyok. Youtube-on vannak videók, hogy 1,6-os társait leverik menetteljesítményben gyorsulásban, annyira jó kis nyomatékos motor már magához képest persze, hogy engem megfogott. 6gangos kellően hosszú váltója van, kis fordulaton gyorsan szalad, tök jó. Kisgázon alapjáraton is elindul könnyen nem leböffenős, pedig azt gondolná az ember róla.
Vannak környéken céges autók ilyenek, sokban 200ezer körül van és eddig minden stimmt
Válasz Gergő, #2065. hozzászólásáraNekünk v40 Volvoban van ez a motor, kb. 200ezer van benne eddig mindig okés, jól fogyaszt, magához képest jól is szalad nagyon nem bánom, hogy ezzel lett végülis, reméljük sokáig egészséges marad még nekünk.
Nekem igen teccik a turbóbenzin technika, nagyon dinamikus élvezetes motorok és kedvező a károsanyag kibocsátásuk, nyílván ha mindig taposod neki többet fogyaszt mint egy diesel de ha normálisan dinamikusan jársz vele a mostaniak majdnem annyiból elgurulnak mint egy picit magasabb fogyasztású diesel társai.
nekem most is turbós a kocsim de lehetőség szerint ez után is olyat választok
Az egyértelmű, ha modernebb, elektronikával telepakolt autóra cserélem a régit, ott sokkal több a hibalehetőség.
És mint tudjuk, ami elromolhat az el is romlik. (előbb vagy utóbb) Meg ugye az sem mindegy "mekkora a làba" a sofőrnek, pl. hideg turbós motornál. Nem megszokott dolog benzinesnél a turbó.
Csak olyan nagy típushibába nem szeretnék beleszaladni.
A megosztottnál nem az alapjárati mennyiséget adja a torokba?
Az egyik németben dolgozó cimbinek van egy újfajta talán 6-os???? golf R-je, összkerekes gyárilag, 280ló-lenne ha nem 360-ra húzták volna, sokminden átvan építve rajta, turbó egr RS6os audi jeladók lambdák meg mittudomén mi, versenykuplung meg ilyenek mert a gyári 40ezernél elfüstölt. Ja és a lényeg, hogy egy 2 literes Tfsi blokk van ebben ugye. De még ilyen keményen épített húzott formában is jó a motor semmi gond nincsen vele igaz talán 100ezer lehet benne de akkor sem kell felülni ezeknek a toyotás rosszindulatú híreknek teljesen hehe
Vannak problémák velük, elektromos jeladók csecsbecsék akármik, hallani a nagy dumákat turbó hibákról lánc szakadásokról, nem 5 db-ot ismerek és egyikkel sem volt ilyen baj és azért van amelyikben 300körül áll már az óra.
Ami hiba és senki nem foglalkozik vele az a szívótorok és szívó szelepek felülről történő elkormozódása. Ugye mivel direct injection már a téma magyarul a dűzni nem a torokba fúj bele hanem közvetlen az égéstérbe így a szívó szelep nem "fürdik", de a turbó tolja az olajfilmet az egr-szelep az égésterméket és szépen nem is sok km után telerakja magát. Németben élnek kint szerelő cimboráim szerelőként is dolgoznak, kint olajcserékkor de kettőnként mindenképpen takarítják a szívósort és alkatrészeit belülről így sosem lesz velük baj, csakhát plussz munka költség...
Talán a Toyota oldotta ezt a kérdést úgy meg, hogy duett formában pisili be a benzint, tehát van egy direkt befecskendező az égéstérbe meg egy dűzni a szívótorokba és egymás között megosztja a befecskendezett mennyiséget, így a torok és szelepek kapják folyamatosan a benzinfürdőt és nincs gond a lerakódással mert folyamatosan tisztítja magát mint minden régebbi hagyományos motornál.
de ez az összes direkt motornál fennáll márkától függetlenül, nyílván egy szívó direkt fecskendezett benzinmotornál nincsen turbó nincsen olajfilm így azzal kevesebb az ilyen gond de konstrukcióból ered ez a probléma
Válasz szanberg #2057. hozzászólására
Senki ne vegye magára, de ez tipikus esete a ' kiskutya ugatja a nagykutyát a kerítés mellett szaladgálva, amikor meg a nyitott kapuhoz érnek, gyorsan elcsendesül, és inkább megbarátkozik'
-történetnek.
Véleményem szerint sokan teljesen más személyiségek "élőben" mint itt a fórumon, egy (vagy több ) személytelen nick-név mögé bújva. Talán kivéve szürkét, de inkább nem emlegetem.
De hogy ne legyen ennyire :
TSI motorokról mi a vélemény. Szerintetek hosszabb távon mit fognak produkálni? Nem km-ben hanem években gondolom.
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáranagyon rosszúl gondolod, volt itt aki azt mondta ha találkoznak leveri a másik fejét, aztán találkoztak és soksok éve jó cimborák
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáraEgyikőjüket személyesen, Másikukat a fórumról ismerem(mint Téged), jól elbeszélgetnének na nem a politikáról , hanem a mezőgazdaságról is!
Nem akarok itt Szanberg védelmére kelni, de ezért jó a fórum találkozó, személyesen meg ismerni a Másikat, s látni milyen alapossággal érvel az általa leírt vagy elmondott gondolatokkal, tapasztalatokkal! Hozzá értő fórumtársat ismertem meg benne, aki szívesen megosztja a vele meg történt dolgokat, jót rosszat egyaránt.
Válasz jedi #2048. hozzászólásáraNa hagyjuk már ezt a kvarcóra dumát,a többiben is az van.
ráadásul már a 80as években tele volt elektronikával,ablak,tükör stb.
elektronikusan meg föleg ott vannak.
5950 hozzászólás
Válasz kori01 #2099. hozzászólásáraNincs neked egy kis szürke hiányod ?
Válasz Plútó #2083. hozzászólásáraHa kicsit is értesz a motorokhoz meg az egészhez a japán technika rég a legelső.
Válasz kissjanos04 #2091. hozzászólásáraA rizsrakéták 1 millát mennek itt a többit meg folytatják délen.
toyota mazda stb.
a sivatagban pl ezekkel járnak.meg ruszkik is.
a német vackok fele annyit sem bírnak.
a világban ök adnak el legtöbb autót.
Válasz zscsizmadia #2085. hozzászólásáraÉn az Auchan kútnál tankolok a legtöbbször,még nem volt vele baj.Amíg nem volt,addig meg a Lukoil-nál,az is jó.
Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraHa jól emlékszem igen.És olyan lazák voltak,hogy csodálkozom rajta,hogy nem fújt ki mind.
Válasz szanberg #2093. hozzászólásáraOk.
Válasz szanberg #2093. hozzászólásáraMtz-nél csak az elsö porlasztó résolaja megy be a szívó torokba.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraEgy diesel motor másképpen működik, ha belegondolsz akkor egyikben sincsen ami tisztítaná-kenné a szívó szelepeket, a sisu motornál sincsen semmi ilyen meg a rábán sem volt hehe.
Az, hogy az újabb mtz-ken ez hogyan van megoldva nem tudom, de szerintem a résolaj nem mehet ide bele mert azért az elég sok gondolataim szerint, bár ha valami úton-módon megvan ez szabályozva akkor biztos így működik, elhiszem, nem láttam még mi is ez.
A turbó benzin motoroknál van ez ahol az injektorfejek nem a szelepek mögé hugyoznak hanem direktbe az égéstérbe. Ott van ez a kormolódás, biztosan más hőfokon dolgoznak ezek a motorok belső alkatrészei, majd toyotakori megmondja, úgyis jobban tud mindent tőlünk hehe
Válasz zscsizmadia #2090. hozzászólásáraNekem is ezt mondták,csak kíváncsi vagyok komolyabb motoroknál is van-e ilyen.
Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraÉn is szeretem a német márkákat, és hidd el pont leszarom, hogy lebuktak a környezetvédelmi előírásokkal.
Nekem a német kisteherautómban 670.000km van.
A német személyautómban közeleg az 500.000km és meg vagyok velük elégedve.
Rizsrakétát meg soha sem vennék.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraPont azért meg hogy hütse.Nekem ezt mondták a szervizesek.A régieknél nincs ilyen meg pl. a 892-es sem olyan.Csak a .3-asok.Az annál ujjabat nem tudom.
Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraLejjebb írtad hogy nincs kenve TSI motorok szívószelepe,és gond.Nem ide tartozik,de akkor a turbós mtz-k porlasztó túlfolyója ez miatt lehet a szívótorokba kötve? A sisu motoroknál hogy van?
Válasz Dinnyés Laci #2087. hozzászólásáraÁltalában lukoilnál szoktam tankolni.Legutobb auchan töltön löktem tele a tankot.Másnap reggelre lett -12 és elég köpködve kopogosan indult hosszú dikicselésre a dti megane.Ahogy jött széllel a nagy hideg januárba majd -20 volt akkor.Kint aludt a járgány ugy mint most pár napja,és indult pár izzitásra és dikicsre normálisan egy két kopogás volt csak utána kisimult a hangja.Az lukoilos nitro volt ennyivel rosszab lehet??????????Még ilyen jelenséget nem tapasztaltam.

Válasz zscsizmadia #2085. hozzászólására1,omv
2,lukoil
Válasz Plútó #2084. hozzászólására7-es imbusz kellett hozzá???
Ki melyik benzinkut-töltöállomás dieseljére esküszik.
Válasz szanberg #2073. hozzászólásáraEz a porlasztó kifújás nekem is volt.Azt hittem,hogy a kipufogóval van valami,mert csak a korom szagot éreztem.Nem látszott semmi a motortakarótól.Miután kiderült,hogy csak 1 porlasztó fúj ki vettem hozzá tömítést.De a porlasztót nem bírtam otthon kihúzni.Gondoltam nem barmolok szét semmit,visszacsavarozom és majd elviszem a Ford szervizbe Miskolcra.Kíváncsiságból ránéztem a többi csavarjaira is,és rohadt lazák voltak,úgyhogy utánahúztam őket.Olyan jól sikerült a visszahúzás,hogy azóta sem fúj ki egyik sem.Úgyhogy ennyivel megúsztam.Ennél nagyobb bajom sose legyen.
Válasz kori01 #2075. hozzászólásáraTéged nagyon felbőszítettek,hogy így elkezdtél itt vaktában lövöldözni.
Egyébként nem hülye egyik autógyártó sem semmihez,pusztán csak üzlet ez a cserebere.Minek költenének egy olyan fejlesztésre amit valaki már megtett,és az megfelel az ő igényeiknek is.És ugyanígy fordítva.Inkább cserélnek.A Nissan is japán,mégis Renault motorokat használ.A Renault meg kapja a 4x4 hajtást cserébe.Sok autógyártó ezt játssza,és ez csak a pénzről,költségcsökkentésről szól.De ugyanezt csinálják a traktorgyártók is.Nézd meg a John Deere régebbi típusait,hogy hány európai traktormárka van közte,amik csak zöld-sárgára lettek festve és John Deere lett belőle.(Zetor,Renault,stb.)
Válasz szanberg #2081. hozzászólásáradehogy nem ,csak lehet már utánozlak téged..
Válasz kori01 #2074. hozzászólásáraNem látsz a sorok közé kolléga...
nem veszed a lapot, és azt az egyet te hajtod a legjobban
Válasz csoppika #2078. hozzászólásáraa világon egyedűl itt európában néhány helyen van a dieselre igény.
a toyota dieselei mindig is világhirűek voltak,mondjuk most már leszarják ezt a részét,helyette hybridet.hidrogénes,benzines csinálnak nagyobb számban.
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraEgyrészt ez a szarrágás tipikus esete... Minél olcsóbban kihozni valamit... Minek fejlessze ki ugyanazt még egyszer drágán, ha meg is lehet venni...
Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraAki befejezte a dízel fejlesztést...az felér egy beismerő vallomással...
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraJa még annyit hogy imádott német márkáid buktak meg környezet védelmi csalás miatt mert pont ök nem tudják teljesteni a mai normákat.
mielőtt irnál használd az eszed is.
Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraPsa vesztes banda.
Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraAzért közösködnek bmw-el mert a bmw nek kell a hybrid mert hülyék hozzá.
japán motoroktól nincs jobb.
ennyi.
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraMár bocsi de te nagyon rottyant vagy.
egyet hajtasz.
még szerencse hogy tények tények.
Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraEbben itt 200körül de ez is jó.
Cimborámnak van kettes Focusban szintén ez az aggregát, 250ezer felett jár. Turbó nyomócső repedt már ki rajta nemrégen meg fellazult benne egy porlasztó, illetve injektor ugye.
Azt mondja, hogy rendesen laza volt az összes, úgyhogy húzzak rá kicsit, mert ha menetközben elkezd csacsogni netán akkor utána lehet már hiába húzod kifújja kicsit a tűzkarikát és lehet akkor cserélni. Ő ráhúzott rögtön mikor elkezdte a kifújást, megállt de azt mondja olvasott ilyen jelenséget más autónál is és ott kikellett venni a porlasztót, csak hát egy régi motorból lehet nem is könnyen jön ki, beletud gyógyulni.
Válasz kori01 #2070. hozzászólásáraIgen, a leg érdekesebb, mert hajdanán a leg japánabb japán tartósság szimbóluma és megtestesítője volt, manapság meg a BMW-től veszik a motort mert nemtudnak korhoz méltó teljesíményű, minőségű, károsanyag kibocsátású motort építeni minden bizonnyal hehe
Válasz szanberg #2069. hozzászólásáraA PSA. és a Ford közös fejlesztése.Használja a Peugeot,Citroen Ford,Volvo és a Mazda.Nekem is ilyen van a Focusomba.Jó kis erős pörgős motor.140000 van benne de még nem volt baja.
http://http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/01/31/tessek_kapaszkodni_a_toyota_a_legerdekesebb_automarka/
Ennyi
Válasz Gergő, #2067. hozzászólásáraHát, hogy honnan kitől ered végülis az alap koncepció azt én nem tudom, 1,6tdci 1,6hdi motor ugyan az, ez tény. Valami sallang ráakasztott kacat biztosan más de amúgy egyezik.
Amúgy nagyon elgondolkodnék az 1000-es turbós fókuszon. Direkt elmentem kipróbálni tavaly ilyenkor az új tesztautót.
Csepp 3 hengeres kis kompakt motor nekem annyira teccik, hogy csak na. Nincsen kipufogótorok meg ilyenek, blokk oldalára feltéve a csepp csiga alatta katalizátor majd kipufogó. Kevés a hulladékhője, hamar melegszik-fűt, ugyanakkor ugyanúgy szalad mint mondjuk az 1,6 diesel, elve 120 lovasok ha jól emlékszem. Olajban fürdik a vezérmű szíj, eszméletlen csendes és nincsen nagyszervíz, alacsony karbantartás igényű olcsó fenntartású szerkezet és megy mint a nagyok. Youtube-on vannak videók, hogy 1,6-os társait leverik menetteljesítményben gyorsulásban, annyira jó kis nyomatékos motor már magához képest persze, hogy engem megfogott. 6gangos kellően hosszú váltója van, kis fordulaton gyorsan szalad, tök jó. Kisgázon alapjáraton is elindul könnyen nem leböffenős, pedig azt gondolná az ember róla.
Vannak környéken céges autók ilyenek, sokban 200ezer körül van és eddig minden stimmt
Válasz szanberg #2066. hozzászólásáraEz ugyan úgy citroen motor mint a régebbi focusba? Nem Ford motor gondolom.
Válasz Gergő, #2065. hozzászólásáraNekünk v40 Volvoban van ez a motor, kb. 200ezer van benne eddig mindig okés, jól fogyaszt, magához képest jól is szalad nagyon nem bánom, hogy ezzel lett végülis, reméljük sokáig egészséges marad még nekünk.
Focussal kapcsolatba van valakinek tapasztalata 2012 utáni de nem a legújabb 1,6 Tdci motoros 116LE
Válasz atisgyulai #2063. hozzászólásáraLehet, nem tudom, nem ástam bele magamat csak olvastam-hallottam ezt amit írtam az osztott befecskendezésről.
Nekem igen teccik a turbóbenzin technika, nagyon dinamikus élvezetes motorok és kedvező a károsanyag kibocsátásuk, nyílván ha mindig taposod neki többet fogyaszt mint egy diesel de ha normálisan dinamikusan jársz vele a mostaniak majdnem annyiból elgurulnak mint egy picit magasabb fogyasztású diesel társai.
nekem most is turbós a kocsim de lehetőség szerint ez után is olyat választok
Válasz szanberg #2061. hozzászólásáraKöszi!
Az egyértelmű, ha modernebb, elektronikával telepakolt autóra cserélem a régit, ott sokkal több a hibalehetőség.
És mint tudjuk, ami elromolhat az el is romlik. (előbb vagy utóbb) Meg ugye az sem mindegy "mekkora a làba" a sofőrnek, pl. hideg turbós motornál. Nem megszokott dolog benzinesnél a turbó.
Csak olyan nagy típushibába nem szeretnék beleszaladni.
A megosztottnál nem az alapjárati mennyiséget adja a torokba?
Az egyik németben dolgozó cimbinek van egy újfajta talán 6-os???? golf R-je, összkerekes gyárilag, 280ló-lenne ha nem 360-ra húzták volna, sokminden átvan építve rajta, turbó egr RS6os audi jeladók lambdák meg mittudomén mi, versenykuplung meg ilyenek mert a gyári 40ezernél elfüstölt. Ja és a lényeg, hogy egy 2 literes Tfsi blokk van ebben ugye. De még ilyen keményen épített húzott formában is jó a motor semmi gond nincsen vele igaz talán 100ezer lehet benne de akkor sem kell felülni ezeknek a toyotás rosszindulatú híreknek teljesen hehe
Válasz atisgyulai #2058. hozzászólásáraVannak tsi és tfsi motorral szerelt audik vw-k skodák... a környéken.
Vannak problémák velük, elektromos jeladók csecsbecsék akármik, hallani a nagy dumákat turbó hibákról lánc szakadásokról, nem 5 db-ot ismerek és egyikkel sem volt ilyen baj és azért van amelyikben 300körül áll már az óra.
Ami hiba és senki nem foglalkozik vele az a szívótorok és szívó szelepek felülről történő elkormozódása. Ugye mivel direct injection már a téma magyarul a dűzni nem a torokba fúj bele hanem közvetlen az égéstérbe így a szívó szelep nem "fürdik", de a turbó tolja az olajfilmet az egr-szelep az égésterméket és szépen nem is sok km után telerakja magát. Németben élnek kint szerelő cimboráim szerelőként is dolgoznak, kint olajcserékkor de kettőnként mindenképpen takarítják a szívósort és alkatrészeit belülről így sosem lesz velük baj, csakhát plussz munka költség...
Talán a Toyota oldotta ezt a kérdést úgy meg, hogy duett formában pisili be a benzint, tehát van egy direkt befecskendező az égéstérbe meg egy dűzni a szívótorokba és egymás között megosztja a befecskendezett mennyiséget, így a torok és szelepek kapják folyamatosan a benzinfürdőt és nincs gond a lerakódással mert folyamatosan tisztítja magát mint minden régebbi hagyományos motornál.
de ez az összes direkt motornál fennáll márkától függetlenül, nyílván egy szívó direkt fecskendezett benzinmotornál nincsen turbó nincsen olajfilm így azzal kevesebb az ilyen gond de konstrukcióból ered ez a probléma
Válasz kori01 #2059. hozzászólásáraÚgy általánosságban, vagy csak bizonyos márkák ilyen motorjai?
Válasz atisgyulai #2058. hozzászólásáraOlvas utána,már rövid távon is bizonyították,hogy milyen szarok.
olajfogyasztás,lánc szakadás,turbó hibák.
Válasz szanberg #2057. hozzászólására
) személytelen nick-név mögé bújva. Talán kivéve szürkét,
de inkább nem emlegetem.
:
Senki ne vegye magára, de ez tipikus esete a ' kiskutya ugatja a nagykutyát a kerítés mellett szaladgálva, amikor meg a nyitott kapuhoz érnek, gyorsan elcsendesül, és inkább megbarátkozik'
-történetnek.
Véleményem szerint sokan teljesen más személyiségek "élőben" mint itt a fórumon, egy (vagy több
De hogy ne legyen ennyire
TSI motorokról mi a vélemény. Szerintetek hosszabb távon mit fognak produkálni? Nem km-ben hanem években gondolom.
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáranagyon rosszúl gondolod, volt itt aki azt mondta ha találkoznak leveri a másik fejét, aztán találkoztak és soksok éve jó cimborák
Válasz Czanik Sanyi #2054. hozzászólására
Válasz Czanik Sanyi #2052. hozzászólására

és lehet szúrkálódni jóízűen oda-vissza, attól jó a hangulat csak ne menjen át bántó személyeskedésbe a történet
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáraEgyikőjüket személyesen, Másikukat a fórumról ismerem(mint Téged), jól elbeszélgetnének na nem a politikáról , hanem a mezőgazdaságról is!
Válasz Czanik Sanyi #2052. hozzászólásáraJa szerinted mi lenne ha találkozna pl aressel?
osztás
Nem akarok itt Szanberg védelmére kelni, de ezért jó a fórum találkozó, személyesen meg ismerni a Másikat, s látni milyen alapossággal érvel az általa leírt vagy elmondott gondolatokkal, tapasztalatokkal! Hozzá értő fórumtársat ismertem meg benne, aki szívesen megosztja a vele meg történt dolgokat, jót rosszat egyaránt.
Válasz jedi #2048. hozzászólásáraNa hagyjuk már ezt a kvarcóra dumát,a többiben is az van.
ráadásul már a 80as években tele volt elektronikával,ablak,tükör stb.
elektronikusan meg föleg ott vannak.