Válasz rigás #5598. hozzászólásáraAnnak a szilentnek az öntèsi dudora mit jelent? Nem takarásban kène lenni a tartóval? Amúgy ha olyan szilent,amelyikbe te dugod bele a cső távtartot,akkor mindegy mert a gumi nem tekeredik,mert fordul rajta. Van olyan laprugoszilent ami kèt darabból van belerakva. Jobbról balról. A csövet meg olajjal beledug bele a csavar meghuz kèsz. Igaz ez nem laprugo. Ha ez olyan ,hogy a cső vulkanizálva vagy prèselve van tehát a gumi tekeredik rugozáskor,akkor engedd rá a súlyt úgy húzd meg. Amiket a videókon mutatnak ott sokszor nincs rajta,a mit mièrt csinál. Bárki mutathat videót.
Sziasztok!
opel astra G kombi hátsó híd szilent cserén vagyok túl (némi kitérővel, lásd képek) a kérdésem ennek is terhelve kell lehúzni a csavarjait mint a lengőkarnak?
Bizonytalan vagyok, mert néztem egy műhely videót ahol ahogy lógott úgy húzták le.
Elvileg nem úgy egészséges, ha a szilent a kocsi önsúlya alatt van kb tehermentes állapotban?
Válasz Maszek Zs #5592. hozzászólásáraBiztosan megfelel. Nálunk anno az volt a kritérium hogy két garnitúra betét kiböjtölje a tárcsát,ha spanyol vagy olasz autókról volt szó, a dél-amerikai gyártmányúak magasan jobban fel voltak vértezve fékrendszerekkel.
Sziasztok!
Tárcsa fék (első) milyen márka a jobb
Ate;bosch;........................
Felesleges drága nem kell gyorsan kopó se. Valami arany közép út .
Jó és olcsó!!!!!
Válasz Sk Laci #5584. hozzászólásáraCsak tudod a moci az moci más az érzés mint a kocsiban! Továbbá a településen szaladgálni vele egyszerűbb mint mindig kocsiba be meg ki ugrálni! Most ezt dobta a gép így jártam sajna!
A hétvégén sikerült mocival találkoznom egy kereszteződésben, az autós figyelmetlensége miatt az elsőbbség adás tálánál nem sikerült neki számomra elsőbbséget adni! Bontotta a kezemet lábamat meg az Xt 125 mocimat is, párhét kényszerpihenő lett a történetből!
Válasz Maszek Zs #5578. hozzászólásáraMotort kellene cserélni.
Előkamrás h.fejből menetközben kijött az előkamra. Főtengely, hajtókar, hen.fej, kuka. Bontókban csak 300 e. km körüli motorokat lehet kapni, zsákba macska.
Válasz Josku #5575. hozzászólásáraSzia!
Az összkerékhajtás viszkókuplungos, az szokott benne tönkremenni, és ha kapsz hozzá egyáltalán, húzós az alkatrész ára. Az alap Wagon-r hihetetlen dolgokat kibír, volt a családban nagypapának, víz nélkül-olaj nélkül is tette a dolgát, megszakíthatatlan. Egyedül a küszöb tud róla lerohadni, meg a csomagtérajtó teleszkópja fárad el.
Válasz Josku #5575. hozzászólásáraAhogy Gumóka írja ez valami Subaru Suzuki öszvér. Van az egyik ismerősömnek. Nem munkásnak használva! Dicséri de a hatással elromlott valami, ott gondba volt az alkatrésszel. Valami ritka cucc!
2001 es renault 1.9d kangoo-nk eltávozott a másvilágra, jól bírta a vidéki kisparaszti kiképzést, de sok volt benne a km (600 e.) és a motor feladta. Kérdésem volna hogy a suzuki wagon r. 4x4 hogyan bírná a kiképzést? Munkás szállítást kell bírnia.
Válasz Sk Laci #5573. hozzászólásáraMellette van 14 és C gumival.Tényleg sok volt de muszály voltam,mert a régi ről elkopott az alvázszám.én meg hordok sokmindent,pl 2 big műtrágyát a vetőgépbe.földön lekapcsolni,van orr kerekem,és haza a vetőstraktorért
Válasz agrogal #5572. hozzászólásáraAmit írtál utánfutót a kerekek a plató mellett vannak, vagy benne a raktérben?
Nekem van 200x160 méretü utánfutóm, de a kerekek bent vannak, és emiatt egy EUros raklap nem fér be alulra.
780 ezer forintot sokna látok ilyen utánfutóért.
Nálunk SK-ban nem egészen a felébe kerül az általad írt méretü utánfutó.
Válasz rigás #5555. hozzászólásáraSuller Tivadar Tokaj. Olyat gyárt amilyet kérszt és olyanra papírozza amilyenre akarod. Horganyzott váz alu oldallal. Lehet drágább de az örökkévalóságig tart.
Válasz .Richard. #5561. hozzászólásáraGyártót már kerestem, ha nála rendelem meg rákérdek mennyivel dobná meg az árát a fék.
Igaz most vastagon elég a fék nélküli is...
Egy erdőgépes leady futónk volt az odáig rendben, hogy szétrohadt simán újra építettem volna mert a tengely része szinte új volt, a többi meg egyszerű zártszelvény meg lemez.
A bibi ott lett, hogy lerohadt róla az alváz szám az lett a vége...
Válasz ..,-:) #5562. hozzászólásáraJól van na!
Egyszerűen félreértettelek.
Azóta már beszéltem a gyártóval, és valóban erősebb alkatrészeket használnak...
Válasz rigás #5560. hozzászólásáraLófasz bajom nincs vele !
Kérdezted, hogy miért drágább.
Lehet ott a válasz a leírásban.
Erősebbet van csinálva, mint amire le van papírozva. Nem értem, hogy mit nem lehet ezen érteni ?
Válasz rigás #5560. hozzászólásáraKeress egy utánfuto árust olyant aki gyárto is. Mond el milyen kell olyant kapsz olyan sullyal amilyen adatot mondasz. Első forgalombahelyezésnél az adatokat a gyárto mondja. Kérd fékkel.
Válasz ..,-:) #5556. hozzászólására12 illetve 14q, mi baj van azzal? A g astra caravanunk meg úgy sem húzhat 5,5q-nál többet fék nélkül, úgyhogy csak annyira tudjuk vizsgáztatni.
Válasz Maszek Zs #5557. hozzászólásáraAzért esett ezekre a választás, mármint a laprugók miatt.
Néztünk használtakat de közel ennyi árért hát, hogy is mondjam csak "foglalkozós" darabokat találtunk.
Válasz ..,-:) #5556. hozzászólásáraVégül is 7,5q-ra vizsgáztatást írnak!
De nálam úgysem lesz ez kihasználva 3 mázsánál többet nem sokszor kell neki vinni, inkább a raktér miatt kell ez a méret.
Sziasztok!
Nem autó, utánfutó csak nem találtam hozzá itt topicot.
Na szóval utánfutót kell vennem, mert a réginek vége lett. Erős, de nem túl nagy futó kell amit egy g Astra Caravan még elhúz.
2x1,20 méteres új hegesztett futókat néztem ki 6 mázsa körüli terhelhetőséggel.
Konkrétan: Ezt És ezt
Na most a két utánfutó ránézésre egyforma, de az elsőnek alacsonyabb az ára még akkor is ha hozzáadjuk a névre írást ami a másik árában benne van. Hol lehet a csel, már ha van!
Ha valakinek van a két linkelt céggel tapasztalata információja, kérem ossza meg velem megkönnyítve, segítve vele a választást.
Köszönöm!
Válasz Maszek Zs #5551. hozzászólásáraFl6 5480ccm E3 184kw
18 tonnás, de csak 14-et vontathat.
Egyébként elég így elég tág a kérdés, ha használt és nincs lerúgva, én venném.
Az fh-t én nagyon szerettem.
5950 hozzászólás
Válasz rigás #5598. hozzászólásáraA hátso felső rugotányèr nincs elrohadva? Fele van csak a váz alatt az is ki szok fordulni.
Válasz rigás #5598. hozzászólásáraAnnak a szilentnek az öntèsi dudora mit jelent? Nem takarásban kène lenni a tartóval? Amúgy ha olyan szilent,amelyikbe te dugod bele a cső távtartot,akkor mindegy mert a gumi nem tekeredik,mert fordul rajta. Van olyan laprugoszilent ami kèt darabból van belerakva. Jobbról balról. A csövet meg olajjal beledug bele a csavar meghuz kèsz. Igaz ez nem laprugo. Ha ez olyan ,hogy a cső vulkanizálva vagy prèselve van tehát a gumi tekeredik rugozáskor,akkor engedd rá a súlyt úgy húzd meg. Amiket a videókon mutatnak ott sokszor nincs rajta,a mit mièrt csinál. Bárki mutathat videót.
Sziasztok!


opel astra G kombi hátsó híd szilent cserén vagyok túl (némi kitérővel, lásd képek) a kérdésem ennek is terhelve kell lehúzni a csavarjait mint a lengőkarnak?
Bizonytalan vagyok, mert néztem egy műhely videót ahol ahogy lógott úgy húzták le.
Elvileg nem úgy egészséges, ha a szilent a kocsi önsúlya alatt van kb tehermentes állapotban?
Válasz mtz1221 #5596. hozzászólásáraSzerintem nem lesznek fokozataid csak maxon fog menni
Válasz Lipi #5595. hozzászólásáraKösz. És ez nélkűl elmegy ha rákötöm az aksira ?
Válasz mtz1221 #5594. hozzászólásáraFűtőmotor előtét ellenállás.
Ez mi a fene. Egy 28 éves autónak a ventilátor nyomóágában találtam.

Válasz Maszek Zs #5592. hozzászólásáraBiztosan megfelel. Nálunk anno az volt a kritérium hogy két garnitúra betét kiböjtölje a tárcsát,ha spanyol vagy olasz autókról volt szó, a dél-amerikai gyártmányúak magasan jobban fel voltak vértezve fékrendszerekkel.
Válasz sanyi1965 #5591. hozzászólásáraNem Cupra. De a fiam azt mondja ők mindig Boscht raknak.
Válasz Maszek Zs #5590. hozzászólásáraHa nem CUPRA akkor bármelyik jó,ha igen akkor azt hiszem BREMBO kompatibilist kell venned.
Válasz sanyi1965 #5589. hozzászólására1025kg (seat ibiza)
Válasz Maszek Zs #5587. hozzászólásáraMilyen súlyú ez a jármű?
Válasz Maszek Zs #5587. hozzászólásáraAte, vagy textar
Sziasztok!

Tárcsa fék (első) milyen márka a jobb
Ate;bosch;........................
Felesleges drága nem kell gyorsan kopó se. Valami arany közép út .
Jó és olcsó!!!!!
Válasz Sk Laci #5584. hozzászólásáraCsak tudod a moci az moci más az érzés mint a kocsiban! Továbbá a településen szaladgálni vele egyszerűbb mint mindig kocsiba be meg ki ugrálni! Most ezt dobta a gép így jártam sajna!









Válasz Ares 826 #5583. hozzászólásáraJobb a 4 kerék, mint a 2.
Ezért nem is tolakodok mocira.......
A hétvégén sikerült mocival találkoznom egy kereszteződésben, az autós figyelmetlensége miatt az elsőbbség adás tálánál nem sikerült neki számomra elsőbbséget adni! Bontotta a kezemet lábamat meg az Xt 125 mocimat is, párhét kényszerpihenő lett a történetből!










Válasz Josku #5581. hozzászólásáraHááát ja! Csak azért kérdeztem mert Renault 1,9D motorok jók voltak.
Válasz Maszek Zs #5578. hozzászólásáraMotort kellene cserélni.
Előkamrás h.fejből menetközben kijött az előkamra. Főtengely, hajtókar, hen.fej, kuka. Bontókban csak 300 e. km körüli motorokat lehet kapni, zsákba macska.
"Merénylet a Föld bolygó ellen"
2,8t önsúlyra biztos megadják a 3,5t vonóhorgot
Válasz Josku #5575. hozzászólásáraSzia!
Az összkerékhajtás viszkókuplungos, az szokott benne tönkremenni, és ha kapsz hozzá egyáltalán, húzós az alkatrész ára. Az alap Wagon-r hihetetlen dolgokat kibír, volt a családban nagypapának, víz nélkül-olaj nélkül is tette a dolgát, megszakíthatatlan. Egyedül a küszöb tud róla lerohadni, meg a csomagtérajtó teleszkópja fárad el.
Válasz Josku #5575. hozzászólásáraÉs nem éri meg felújjítani?
Válasz Josku #5575. hozzászólásáraAhogy Gumóka írja ez valami Subaru Suzuki öszvér. Van az egyik ismerősömnek. Nem munkásnak használva! Dicséri de a hatással elromlott valami, ott gondba volt az alkatrésszel. Valami ritka cucc!
Válasz Josku #5575. hozzászólásáraNekem subaru justym volt, a swift 4 kerekes megfelelője, mert kopp ugyanaz, a hajtást kivéve.

Na az kapott becsülettel, mondjuk az 1.3 benzin helyére 1.6 lett berakva, meg az elsőhajtást gyorsan megszüntettük...
2001 es renault 1.9d kangoo-nk eltávozott a másvilágra, jól bírta a vidéki kisparaszti kiképzést, de sok volt benne a km (600 e.) és a motor feladta. Kérdésem volna hogy a suzuki wagon r. 4x4 hogyan bírná a kiképzést? Munkás szállítást kell bírnia.
Válasz Sk Laci #5573. hozzászólásáraMellette van 14 és C gumival.Tényleg sok volt de muszály voltam,mert a régi ről elkopott az alvázszám.én meg hordok sokmindent,pl 2 big műtrágyát a vetőgépbe.földön lekapcsolni,van orr kerekem,és haza a vetőstraktorért
Válasz agrogal #5572. hozzászólásáraAmit írtál utánfutót a kerekek a plató mellett vannak, vagy benne a raktérben?
Nekem van 200x160 méretü utánfutóm, de a kerekek bent vannak, és emiatt egy EUros raklap nem fér be alulra.
780 ezer forintot sokna látok ilyen utánfutóért.
Nálunk SK-ban nem egészen a felébe kerül az általad írt méretü utánfutó.
Válasz .Richard. #5567. hozzászólására2éve is780ezer volt egy tengely 800 kilóra vissza 1300 ről.Horgany test,oldal alu oldal 300x150 és.Suller
Válasz rigás #5555. hozzászólásáraSzabó futókat nézd meg!!!!!
Válasz Maszek Zs #5569. hozzászólásáraNa itt ezen a környéken ez nem járható út...
Válasz .Richard. #5568. hozzászólásáraSemmi papír csak mikor lejárt a műszaki el lett húzva. Át ment.
Válasz Maszek Zs #5566. hozzászólásáraIgy van. Papir meg nkh vagy mi a fxt mondtak nekem is igy az is járhato ut.
Válasz rigás #5564. hozzászólásáraFékes Knott hid 1200 kg meg vonofej 1200 kg vontatással 200bol meg volt tavasszal.
Válasz rigás #5564. hozzászólásáraAlváz számát tudod nem? Akkor újra kell ütni!
amit csináltunk az azóta is megy. Sőt a plató méretét is növeltük.

Válasz rigás #5555. hozzászólásáraSuller Tivadar Tokaj. Olyat gyárt amilyet kérszt és olyanra papírozza amilyenre akarod. Horganyzott váz alu oldallal. Lehet drágább de az örökkévalóságig tart.
Válasz .Richard. #5561. hozzászólásáraGyártót már kerestem, ha nála rendelem meg rákérdek mennyivel dobná meg az árát a fék.
Igaz most vastagon elég a fék nélküli is...
Egy erdőgépes leady futónk volt az odáig rendben, hogy szétrohadt simán újra építettem volna mert a tengely része szinte új volt, a többi meg egyszerű zártszelvény meg lemez.
A bibi ott lett, hogy lerohadt róla az alváz szám az lett a vége...
Válasz ..,-:) #5562. hozzászólásáraJól van na!

Egyszerűen félreértettelek.
Azóta már beszéltem a gyártóval, és valóban erősebb alkatrészeket használnak...
Válasz rigás #5560. hozzászólásáraLófasz bajom nincs vele !
Kérdezted, hogy miért drágább.
Lehet ott a válasz a leírásban.
Erősebbet van csinálva, mint amire le van papírozva. Nem értem, hogy mit nem lehet ezen érteni ?
Válasz rigás #5560. hozzászólásáraKeress egy utánfuto árust olyant aki gyárto is. Mond el milyen kell olyant kapsz olyan sullyal amilyen adatot mondasz. Első forgalombahelyezésnél az adatokat a gyárto mondja. Kérd fékkel.
Válasz ..,-:) #5556. hozzászólására12 illetve 14q, mi baj van azzal? A g astra caravanunk meg úgy sem húzhat 5,5q-nál többet fék nélkül, úgyhogy csak annyira tudjuk vizsgáztatni.
Válasz Maszek Zs #5557. hozzászólásáraAzért esett ezekre a választás, mármint a laprugók miatt.
Néztünk használtakat de közel ennyi árért hát, hogy is mondjam csak "foglalkozós" darabokat találtunk.
Válasz ..,-:) #5556. hozzászólásáraVégül is 7,5q-ra vizsgáztatást írnak!
De nálam úgysem lesz ez kihasználva 3 mázsánál többet nem sokszor kell neki vinni, inkább a raktér miatt kell ez a méret.
Válasz rigás #5555. hozzászólásáraCsak laprugós jó? Unoka öcsémnek van hasonló. Ő dicséri sőt még át is építette egy kicsit nagyobbra.
Válasz rigás #5555. hozzászólásáraEttől ?:

Sziasztok!
Nem autó, utánfutó csak nem találtam hozzá itt topicot.
Na szóval utánfutót kell vennem, mert a réginek vége lett. Erős, de nem túl nagy futó kell amit egy g Astra Caravan még elhúz.
2x1,20 méteres új hegesztett futókat néztem ki 6 mázsa körüli terhelhetőséggel.
Konkrétan:
Ezt
És ezt
Na most a két utánfutó ránézésre egyforma, de az elsőnek alacsonyabb az ára még akkor is ha hozzáadjuk a névre írást ami a másik árában benne van. Hol lehet a csel, már ha van!
Ha valakinek van a két linkelt céggel tapasztalata információja, kérem ossza meg velem megkönnyítve, segítve vele a választást.
Köszönöm!
Válasz Maszek Zs #5553. hozzászólásáraAz újal, nem csak ezzel, az E6 a gyenge pontjuk. Mindnek.
Válasz Gumóka #5552. hozzászólásáraNem nekem kell. Csak én járok vele.
12T jöhet szóba.
És csak új.
Válasz Maszek Zs #5551. hozzászólásáraFl6 5480ccm E3 184kw
18 tonnás, de csak 14-et vontathat.
Egyébként elég így elég tág a kérdés, ha használt és nincs lerúgva, én venném.
Az fh-t én nagyon szerettem.
Válasz Gumóka #5550. hozzászólásáraHát nem éppen kis motor.
Volvo 7,7cm³ 250LE
Merci 4,6cm³ 240LE
DAF 4.5cm³ 230LE
Mind 12T
Van egy 18T MAM a cégnél 6800cm³ 320LE
Ezért mondom,hogy nem kis motor,és vontatni se kell neki.