Hirdetés
Fórum
- Ügyfélkapu-problémák új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Haszonbérleti szerződés új
- Napraforgó ára új
- Kukorica terményárak új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Megjelent az egyedi szaktanácsadási szolgáltatásokat támogató pályázati felhívás
Cél a gazdaságok szakmai és technológiai ismereteinek bővítése.
Sajtóközlemény
2154 hozzászólás
Válasz Hozentrogli #1852. hozzászólására607 ft nettó.....
-tul olcsónak erzem, de vennem kell valamit.....
Válasz Hozentrogli #1852. hozzászólásáraIgen.
Válasz Kis24nagy #1851. hozzászólásáraMi az, hogy 50kg 10w40? 60-as hordóra gondolsz?
Válasz vacz #1850. hozzászólásáraHogy őszinte legyek a tapasztalatokat szeretném hallani.
Volt ma egy képviselő, és ezt ajánlotta. Kizavartam.
MOL Turbo S 10W 40
50 Kg Tgk. motorolaj
Mol, 50 kg, 10W 40
46 275 Ft
(ÁFÁ-val)
Vagy tényleg ennyire olcsó kommersz olaj kell bele??
A gyári ennek a háromszorosa volt.....
Válasz Kis24nagy #1849. hozzászólására
Én egy magyar cég olajait használom több mint három éve. Minimum 500 üzemórát ígértek, és be is vizsgálták többször is a levett olajat (valami spéci skf teszterrel). Nagyon ajánlották a szintetikus hajtóműolajukat is kokain áron, azzal is teszünk idén egy próbát. Abból indulok ki, hogy kis cég cuccait nem hamisítják, mert nem éri meg, a cégnek meg külön érdeke, hogy ne adjon rossz olajat.
Válasz Sk Laci #1848. hozzászólásáraNem is a pénzért kérdeztem.
11 nagy olajcég van, és sok rosszat olvasók mindről...
Még a hamisítástól is tartok.
Most hogy a garanciaidok sorban lejárnak, komolyan kell venni ezt a az egészet.
Válasz Kis24nagy #1847. hozzászólásáraÉn maradtam a gyár által ajánlot olajnál. Nincsen nagy árkülönbség, és pár apróért nem vagyok hajlandó reszkérozni.
Kivancsi lennék garanciaidon túl, ki milyen olajat használ?
Mindenki okos, viszont a gyári olajnak nem létező ómagyarból valók.....
Válasz szanberg #1844. hozzászólásáraItt volt optum egy darab most van beadva a békésnél és magnum lett helyette...Puma és magnum között... földmunkázni magnum... vegyesbe meg felesleges arra jó a puma
Válasz szanberg #1844. hozzászólására= NH HD Akkor inkább a 8-as széria.
Van valaki környékén Case Optum 250-280-300 vagy Steyr Terrus 300 esetleg?
Ha igen hogy látszik a gép? Milyen eddigi tapasztalatok vannak velük?
Válasz bandigh #1842. hozzászólásáraDe komolyan,okosíts már ki
Válasz lac* #1841. hozzászólásáraNeeem, attól csak jobbak vannak
Válasz bandigh #1840. hozzászólásáraMelyiket nem kell szögelni?
Nehogy azt mond,hogy a zöldet
Válasz szanberg #1835. hozzászólásáraKinn is van már páréves imprort nagy cr meg ujszerű cx, mennek jól. Igaz h párnaponta szögelik őket, reggel vagy este, de a napot mindig végigdolgozzák. Csapágyak kiperegnek, szíjak lefutnak hamar, de olyan hatalmas baj sosincs. 4-5 éves a cr, ami csak kalászost vágott, féláron jött, na az nem volt pénz érte, annyiért olyan ládást kapna ujonnan ami a felét se tudja napi szinten. Mondjuk újban sosem kéne, ahhoz már a kalandozó magyarok sorsa lenne megint, ahonnan az ember már megfelé jön manapság.
Válasz szanberg #1832. hozzászólásáraCr nyuszi az van meg cx is nagy azok jól szupetalnak nincs rajuk panasz. Amugy tedd is le igaza van annyi bőven rleg ott az állatok is meg a szaritó.
Válasz Wilde #1831. hozzászólásáraEgyszerű...meg kell venni a diagnosztikát. cirka egy milla. Most szemezgetek én is vele. védi az érdekeit...még él a garancia addig még érteném is,de ebből a kiindulva Amcsiban is volt valami "balhé". A bíróság ott a gazdák mellett tette le a voksát. Ha jól emlékszem. Mivel a termelés rovására nem mehet, ha a szerviz csak egy hét múlva ér ki.
Válasz .Szabi. #1834. hozzászólásáraazért ez így egy kicsit erős,hogy hülye hozzá a paraszt.mármint nagy általánosságban
Válasz .Szabi. #1834. hozzászólásárapontosítok:mi a fa..ért nem adja ki a szoftvereket????
Vagy a Cr 8.90, az már a nagy motorral van, nagy rotorral, nagy magtartállyal(12.500 l)
Mondjuk árban szerintem az IH kombájn kedvezőbb ahogy eddig figyelgettem őket.
Válasz Wilde #1831. hozzászólásáraKi nem engedi?
Engedik csak sokba kerül a szoftver, meg hülye hozzá a paraszt......
Válasz Wilde #1831. hozzászólásáraA világot gengszterek irányitják és a törvényeket is ök hozzák...
Válasz J.D. Borda #1828. hozzászólásáraHa végzünk az építkezésekkel azon gondolkodtam, úgyis leraktam a bérmunkákat, hogy a két kombájnból egy újat csinálni kéne. Fullosan, robot, automata zsírzó, szójaflex, hűtőszekrény..... meg nem is kéne a legnagyobb erre az (na jó pici maszek marad mindig a dolgozókkal együtt) 5-600 hektárra.
Egy Case 6140-es megtenné vagy ennek megfelelő CR nyuszi talán még jobban!?!?
Felétek vannak ezekből?
Válasz Vinkó 75 #1830. hozzászólásáramiért nem engedik,hogy laptopos szerelők helyett a gazda saját maga laptopjával csatlakozókkal hozzáférjen a gépe agyához?
Válasz J.D. Borda #1828. hozzászólásáraA cégek üzleti konstrukciói egy dolog. De a szerviz kapacitással mindegyik küszködik.
Válasz J.D. Borda #1828. hozzászólásáraAkkor JD kombájn lesz!?!?!?!?
Válasz szanberg #1827. hozzászólásáraMint ahogyan irtam lesz...om az axit is meg a többit is. Egyedül csanyi művek es az agrotec a legbiztosabb jelenleg.
Válasz J.D. Borda #1826. hozzászólásáraNe emlegesd nagyon mert mindjárt viszi az Axidat
Válasz Pont #1825. hozzászólásáraAzert aki benne van ebben a gépértékesitesi vilagban tudnia kellett mi varhat rá. Főleg ha egy kis semmi békés cég mit akar egy agroteccel szemben... akkor ez evidencia volt. Szerintem meg a békes tulajai ugy gondoltak ha 2 év lesz az is jó minden nap ajándék és komoly lóvé. És ez meg nem kevés volt nekik 13 óta. Ez olyan mintha tudnám hogy a lőrinc már a kertemben van es én naivan azt hiszem bármikor nem kebelezhet be letve ami földekez hasznalok....nincs új a nap alatt. Rz a globalizáció.
Válasz szanberg #1823. hozzászólásáraAz IKR terménykereskedelmi ágának megvásárlása volt a belépő az Agrofert Holding részéről, utána vették el a gépüzletágat, nem éppen simán, a pereskedés végén komoly kártérítést kellett fizetnie a CNH-nak a Szaxon-éknak. Cserébe az első adandó legális alkalommal, elvették a CASE márkát is tőlük. Csak azt nem értem miért nem rögtön vették át az Agrotec-esek azt is, miért kellett az Agrobékést belekeverni. Most az a kérdés egyből az agrotec-hez kerül a CASE vagy az Agroszervíz-en keresztül fog a holdingba tartozni...
Egyébként itt térségünkben azért adnak el NH gépeket.
Kombájnt én is szívesen, nyugodt szívvel vennék tőlük, traktort mondjuk azt nagyon nem...
Válasz Sk Laci #1821. hozzászólásáraAgrotec IKR egy cég, mármint egy tulajdonban áll, viszont szerintem nem lesznek már össze boronálva sosem.
Válasz mtz1221 #1818. hozzászólásáraJD 2008-ban velem is eljátszotta, vidd ami a raktáron van /6630/, mert amit akartam /7530/, az azerintük felesleges lett volna nekem. Majd NH lett. Mára tanultak, azt adják, amit a vevő szeretne.
Válasz J.D. Borda #1817. hozzászólásáraKiténél ha jól tudom terményel is lehet fizetni, akár régebben az IKR-ben. Jelenlegi Agrotec-IKR szétválás után nem tudom dolgoznak e együtt vagy nem, vagy csak papírilag választoták szét. Szerintem az Axiálnak is lesznek öszeköttetései gépvásárlás esetén terményel való fizetésel.
Amikor én vettem a NH-t akor mindenki csak a pénzt akarta, vagy nagyon nevetséges áron akartát több kézen keresztül vinni a terményt a traktorért. Akitől vettem ott terményel is fizethettem, nagyon jó piaci ár mellet, nem akarta az embert lehúzni.
Válasz J.D. Borda #1817. hozzászólásáraMert sem az extra magas vételárat, sem az azt követő extraextra magas fenntartási költségeket nem bírják kinyögni és a vízfejből is elég...
Válasz mtz1221 #1818. hozzászólásáraUff.
Válasz J.D. Borda #1815. hozzászólásáraAz erősebb kutya bacik és kész.Nálunk a john deere forgalmazó egy igazi emberséges(de betegesen rendes,és becsületes )vállalkozó volt.Két éve jött a kite és átvette szó nélkül.És azóta 20%-al kevesebb zöld van eladva,mert ők azt akarják eladni ami van nekik,a régi tulaj meg órákat beszélgetett a vevőkkel és azt vették amit akartak.
Válasz Drisa #1816. hozzászólásáraNh.t felenk is csak csg.k vesznek nagyobbak vagy axi vagy kite valóban. Nem veletlenül...
Válasz J.D. Borda #1815. hozzászólásáraAmelyik cég régen ikr es volt, át is állt axi vagy kite vonalra, új nh traktort kombájnt nem is láttam csak agro mashon már évek óta. Pedig tx nyuszi volt vagy 6-8 db a közelben. Mára eltűntek, helyettük Claas vagy jd, vagy más gép van. Traktor ugyanez!
Válasz Drisa #1814. hozzászólásáraBékés amilyen hozzá nem ertéssel dolgozott a környekemen az kabaréba illő volt. Felénk steyeresek csinalják a casekat az ország masik feléről. Bekes a környéken nem mehet a casesokhoz. Amugy pedig ha siman ki lehet őket pattintani barmikor akkor meg balekok voltak es naivak. Akkor tipikus magyar igeretes vesztes vállalkozas. Menjen is a levesbe. Én nem sajnalom egyiket sem. Axit sem sajnalnam amugy meg a többit sem. A szomorú az hogy itt nincsenek és nem is lesznek mondjuk a kite kivetelével akik stabilan hosszú tavon matadnak márkaknál. Osztrakban biztos nem igy megy de az áru felvásárlások sem....
Válasz J.D. Borda #1813. hozzászólásáraElképzelni lehetetlen dolgot is lehet. De nem érted látom. Ezt csak hasonlat képen mondtam, hogy próbáld átérezni. Én nem vettem tőlük semmit, csak bánom hogy egy ígéretesnek látszó magyar vállalkozás megy a levesbe egy multi miatt. Biztos nem teljesítettek valamit ahogy te gondolod, szerintem itt magasabb üzleti érdekek vannak jelen, a többi csak ürügy.
Válasz Drisa #1812. hozzászólásáranem tudom elképzelni mert földet bérleti szerződéssel egyik napról a másikra ahogyan feltételezted írásodban felmondani nem lehet. Amikor meg lejár a szerződés mindenkinek számolni kell vele. A másik pedig a Békés nyilván komoly szerződésben volt egy ekkora céggel... és oka volt hogy nem ment tovább a szerződés. Mindig kettőn áll a vásár. a CNH amit akart nyilván nem teljesítette a békés. Ha meg a cnh csak úgy mondta fel a szerződést akkor komoly kártérítést kap majd a bíróságon a békés ami gondolom nem fog bekövetkezni mivel a vállalásait nem teljesítette a békés ennyi a sztori! Hagyjuk már a meséket. Én a bérmunka szerződésemet 5 vére kötöttem sokszáz hekire arra vettem gépeket nem többre 5 évre mert én úgy tervezem utána nem kapom meg, ha meg megkapom az csak jó... ennyi... üzletemberek vagyunk nem ovisok... minden szerződésekkel van lefedve senki nem tette a békéshez a pisztolyt hogy lépjen be a cnh körébe! minthogy nekem sem hogy x-től béreljek vagy kézimunkázzak...
Válasz J.D. Borda #1808. hozzászólásáraAzt mondtam képzeld el! Látom nem sikerült.
Válasz Sk Laci #1810. hozzászólására
Válasz J.D. Borda #1799. hozzászólásáraNem biztos, csak tippeltem, ha az Agrotecé lenne. Anyit tudok mondani az Agrotecről, hogy nagyon korektek voltak velem szemben, mikor alkatrészre volt szükségem. Rugalmasan reagáltak, segítetek kikeresni milyen alkatrészre van szükségem, árban a legjobbak voltak, azokból akiket megszóllitotam.
A szlovák gépeladók csak a katalógusszámot akartak, mondtak pár magas árat, de nem komplet részegységre, mint amire szükségem volt.
Ez nem volt titok mikor az Agrotec megalakult utána .megalakult az Agriszerviz Komáromi telephellyel nyilvános cégbírósági adat.Telephelyek üzletkötők, szerelők már dolgoznak.És ez a cég is az Agrofer csoporthoz tartozik.Igy kerek a világ.
Válasz Drisa #1804. hozzászólásáraAmi berleteim vannak tudom mikor jarnak le ergo benne van hogy elveszik.... a békes nyilván vállalt valamit amit nem teljesitett nem sajnalom.
Azért ez tényleg durva, talán két éve vették el az Investtől. Mondjuk olyan ígéretekkel, hogy Ők mármint az Agrobékés pl. 3x annyi kombájnt fog eladni mint az Invest. Az Agrotec eddig is forgalmazott CASE-t Mo-n az Agroszervíz által. Csodálkoznak, ha az ember független kereskedőktől vásárol....
Válasz Drisa #1800. hozzászólásáraÉn mondjuk azt hittem, hogy a Titan jön, nem az Agrotec... Nemrégiben még ezt lehetett itt a fórumon is olvasni.
Nincsen velük kapcsolatom, de nagyon sajnálom a céget. Amikor anno megkapták a forgalmazói jogot, biztosan nem pár évre terveztek, rendezkedtek be. 120 ember és 7 telephely azért nem kevés. Hiába van munkaerőhiány, meg "kapkodják el" a jó szerelőket, területis kollégákat, mégis egy magyar cég hullik darabjaira, ha nem találnak hirtelen egy olyan márkát, ami fenn tud tartani egy ekkora infrastruktúrát (erre pedig kicsi az esély). Abba pedig bele sem gondolok, hogy mit gondolhat, érezhet az a gazda, aki mondjuk sok-sok év munkája után lecserélte az MTZ-t egy kis IH-ra, megvolt a kapcsolat az Agro-Békéses srácokkal, erre odavetődik egy multihoz, akinél gyakorlatilag "senki", mert még nem hagyott ott egy szakajtónyi pénzt.
Válasz Drisa #1803. hozzászólásáraMélyponton? Az értékesítési statisztikákban mindig nagyon jó eredményeket látni a márka mellett.