Válasz golyó 2 #6836. hozzászólásáraSzia! Ti a Gigafarm miatt tettétek le a voksot a Case gépeknél, vagy szimpatizáltok a márkával?
Esetleg át vagytok kötve máskép is az említett gépkereskedővel?
Válasz Ares 826 #6834. hozzászólásáraMost cseréltem az egyik kollégának az IH 8010-esen a 900-as gumikat, mert kirepedt . azt mondta , hogy előírt nyomáson használta. Kérdezem mennyi az annyi 1.9 bár a 9 soros kuki asztallal , kinevettem erre kérdezi én hogy használom . Mondom neki 3.2 (IH 9230 9 csukható kuki asztal) .Nézett furcsán, mintha be akartam volna csapni. A felkerült 800-as gumit mennyire fújjam kérdezem és a válasz ne legyen több 2.2-nél. Mondom OK majd jössz 2 év múlva megint és nem a gumi a hibás.
Válasz Vinkó #6833. hozzászólásáraEzt mondom én is de sokan hitetlenek ebben a témában! Csak akkor van rííííííívás ha kireped majd nekik a gumi belülről a köröm belső oldalál belül!
Válasz Ares 826 #6824. hozzászólására3.2-3,3..semmi gond a gumikkal. Max,ha egy nagy vasdarabra rámegy. És így kombájnozok 1994 óta. Ami viszont gumiban bizonyított ,az a Dunlop..vászonig lehetett vele menni...és a Firestone.
Válasz mtz1221 #6830. hozzászólásáraAmint nézem, felétek se szokás árat írni. Csörögjön a telefon........
De hogy még motoróra és cséplőóra se legyen feltüntetve
Tegnap nézelődtem a traktorpoolon Ujvidék és Belgrád között találtam olyan kombájnt, ami megfogott volna, de személyesen kellene látni.
Egyenlőre maradok a szlovák kínálatok mellett, esetleg a Kite kínálatánál.
Elég jó állapotúak vannak Ausztriában, de drágábban adják mint a németek. Franciáknál is vannak elég jó kínálatok, de nagyon el van tőlem, hogy először megnézzem, majd menjek megvenni, ha megfelelne.
Egyenlőre az marad amit kinéztem, jövőhéten megyek a tulajjal pár dolgot megbeszélni, majd elválik, hogy meg e lessz véve.
Először nagyon be voltam indulva a Tucánora, de a gyakori gyenge anyagminőség "megemlítése" valahogyan kétségeket váltanak ki bennem......
kombájn guminyomás kérdését szerintem ketté kéne választani. Nyári üzemmód gabonás asztal=1,5t, öszi üzemmmód csukós 8soros conspeeed 3,4t. Nyáron ha leveszed a gabonás asztalt és kocsizol,akkor úgy pattog a lexi,hogy elég az uton tartani,nem lehet kihasználni a végsebességét a gépnek mert szétráz. Ez történik 2,3bár nyomáson.Összel az állandó kukorica bród agja a terhelést,akkor is csak 10%-al növelem a nyomást,dolgozzanak a hidroaksik.800-as gumik esetében.
Válasz bandigh #6826. hozzászólásáraMert az 1,6 az lófauszt nyomás, igazából 3 az állandó nyomás nálam ha melegszik akkor megy fentebb,. Én mindig 3-bár nyomást teszek bele és nincs gond a felnivel, a szomszéd faluban a csávó 3,2-3-5 között jár a Mega 204 2001-ben vették a kombit gyári a gumi gyári a felni a gépen!
Válasz Ares 826 #6824. hozzászólásáraNemtudom az 1,6-ról miért 3,4-re kellett egyből felmenni mikor félúton meg pont jó. De amíg nem durran szét a felnid addig jó vagy.
Válasz Gazda12 #6819. hozzászólásáraSzerintem igen olyan 0,5-1 bár közé ha felbakolod akkor igen! Amikor meg indul a mandula mehet bele a 3 vagy annál több 3,5 bár nyomásig!
Válasz bandigh #6820. hozzászólásáraÚgy csinálod ahogy akarod de az ATRA cég pesti telepvezetője sem buta ember, és ő azt mondja ha lecsökken a sebesség a guminál lehet növelni a nyomást és kell is a terhelés miatt! Én a Medin eleinte nyáron 1,5-1,7 bárral jártam és kevés volt a teli tartály búzával tengeri betegségem volt nyáron! De télen meg a kucca asztal súlya miatt volt ez a jelenség, nem is bírta soká a Good Year márka kirepedt belül a mintáknál! Csajnál látnál ekkora "repedést" az tutker világgá szaladnál rémületedben! Amióta új gumik vannak rajta mindig minimum 3 a nyomás de inkább 3,2-3,4bár a nyomás! Hidd el kell bele az a nyomás a nagy súlyok miatt!
Válasz Sk Laci #6821. hozzászólásáraLexionba 16-ba érkezett a merci motorral az Adblue,de részecskeszűrő nincs benne! Tucanoba eggyel fiatalabb generációba is benne volt már!
Nem egészen Claasokat érintő kérdés:
Milyen évjáratig kell nézni a használt gépeket, hogy ne legyen benne adblue meg utóégető /nem tudom a pontos nevét de talán DPF szürőnek mondják/???
Válasz Ares 826 #6817. hozzászólásáraNem kell feltétlen 1,2-re leengedni, nem is hiszem h ilyen keveset ír, esetleg amiatt mert könnyű a gép, ma az újabb michelin gumis kombájnokon látom h tele tartálynál egész lapos a kerék, de ahoz olyan abroncs is kell. Egy normál abroncsnak van egy felső értéke, amit ajánlanak, többnyire ezek nagyon nem a 3-3,5 bárok hanem olyan 2,6-ig kábé. Arról nem beszélve, hogy 10 centivel mélyebb nyomot vág a gép a talajba ha kőkemény a gumi.
Válasz Gazda12 #6814. hozzászólásáraSimán nyomhatsz bele ahogy mondtam 3-3,5 bárt és nagyon sokáig fogja bírni a gumi! Télen ha a gép nincs használva bakold fel.
Válasz Bobo77 #6816. hozzászólásáraMeg a nagy ló....aszt, a táblázat az átb...ós! Azt nem szabad figyelembe venni! Ott nekem a Medin a 650/75R 32 a 4,5 gabona asztalra 1,2 bár nyomást ír csak, ha annyit tennék bele az első nap a 60q búzával el is szakadna az összes vászon a gumiban! Minimum a 3 bár kell bele de inkább 3,2-3,5 az tuti!
Válasz Gazda12 #6811. hozzászólásáraKinyitod a gép oldalát és ott a gyári matrica hogy milyen gumival milyen asztalnál melyik gumi mennyi kell hogy legyen!
Válasz Gazda12 #6811. hozzászólásáraMinimum 3 bárt előre hátra legalább 2,5! Nézd meg a gumi terhelési indexét, és ahhoz kalkuláld a nyomást! Mennyit megy a géped végsebességre??? Mert ha csak 25 a vége akkor nyomhatsz bele 3,5 körül is főleg nyáron mikor búzát aratsz. Ha figyelsz a nyomásokra a gumik sokat ki fognak bírni.
Válasz Drisa #6809. hozzászólásáraAkkor csak az lehetett már hogy sok volt a terhelés a gumiknak és ezért nem bírta, mikori volt a gép???? Nekem a Mega 2004-es és gyári Conti gumik vannak benne, igaz csak 2600 motor óra van benne.
Válasz Ares 826 #6805. hozzászólásáraAz biztos hogy jó nyomáson jártunk vele mert minden asztal cserénél ellenőriztük. Ha jól emlékszem 3,2 volt az egyik érték. Inkább gyári baj lehetett vagy a minőséggel vagy a választással. De a hátsó gumik is continentalok voltak és azok is szét durrantak 6 évesen. Sok 540es van új gumikkal, inkább gyár fele van a hiba, vagy nagyobb terhelés indexű kellett volna vagy ez nem tudta amit kellett volna neki.
Válasz csferri #6799. hozzászólásáraEgy nagy előnye van lexin a 650 es guminak, az hogy napraforgóban és kukoricában pont sorközt megy, nem kell csonktaposó, van mindkettő de ez nagy előnye.
Válasz Büresz #6806. hozzászólásáraA túlterhelést nem bírja a Conti sem, de egy gumi sem. Nagy gépre nagy erős gumi kell! szerintem már a 370-es megára sem ártana gyárilag a 710vagy a 800 gumi. Persze mindet jól fel kell pumpálni arra a 3-3,5 bárra, úgy sokáig bírja.
Válasz Drisa #6800. hozzászólásáraNeked az volt a baj a gumival hogy ahhoz a géphez a 650 az kevés de az is lehet hogy nem 3 bar nyomással jártál vele állandóan, annak minimum a 800 lett volna a jó! Az ismerősnek a megáa 204 új kora az az 20 éve az van és semmi gond vele! Nekem a Good year ment szarrá belül kirepedt pedig 2-2,5 bar nyomással jártam vel mindig. Ukránt vettem rá dinaproshinat az óta 3 bar van benne minden aratásnál, pihenő állapotban 1 bar van bennük de melónál megy bele a 3 bar!
Válasz Drisa #6800. hozzászólásáraMifelénk is problémásak a Continentál gumik, legyen szó kombájnról, vagy nagy traktorról. Van amelyiket 3 éves korukban kellett cserélni.
Valahogyan a németeknek nem jött össze a minőség......
Válasz csferri #6801. hozzászólásáraHatáreset, de ott spórolt mindenki ahol tudott. Axiál eleve így adta őket, kedvezőbb volt az ajánlat, mert már akkor 2007ben több mint egy milla volt a 800-as gumi felára, és még michelin szóba sem került. Azért ha continentalt találsz a gép évjáratával megegyezőt, nagyon nézd meg. Nekünk 4 új gumit kellett venni rá 6 éves korában.
Válasz csferri #6799. hozzászólásáraNekünk is 650-es gumival volt. Inkább a gumi márkája volt a kritikus kérdés. Continentallal jöttek alapból, azok 6-7 éves korukban mind szétnyíltak ezért vannak többnyire újszerű gumikkal ezek a gépek. Felnivel nem volt gond. 2010-es év volt vizes nagyon, akkor sokszor megnyílt a föld alattunk, de akkor 800as alatt is megnyílt volna. Utána nem volt ilyen gond. A taposás nagyobb 650-el. 9000 literes volt a tartály. C9 rohadt takarékos, nehezen indul de erő még enyhe emelkedőn teli tartállyal is elég volt mindig.
Drisa! Neked volt 540 lexion , mennyire jó hozzá a 650 gumizás, őszön ha nedves kuk aratás nem süllyed, felni nem reped?Mekkora ezeknek a magtartály ,vagyis hogy milyen magtartály mérettel jöttek ezek általában annó C9 motorral.
Válasz mtz1221 #6792. hozzászólásáraEz lerohad..a szerviz napok múlva ér oda...egy Claas-hoz pedig túrsz a szomszédban alkatrészt. Ez nálunk így megy..mikor a kaszahajtás megadta magát,2 órán belül már aratott a gép.
Válasz Ares 826 #6793. hozzászólásáraNem érted, az orost is forgalmazó videója. És mindig meglátszik ( nekem is vágta már 5 soros capello) ha elbacott összetevő sorban megy, ami rossz reklám lett volna a keményfejűeknek.
Válasz mtz1221 #6790. hozzászólásáraNagy a kés ha még van is soreltérés akkor is levágja a szárat rendesen mert nagyok a kések simán elmegy 5-10 centi eltérés!
Válasz Vinkó #6773. hozzászólásáraNézzük másképp. 5000 hektárt illene levágnia egy új kombájnnak, pár csiga lánc szíj csapágy cserével. Na most Lacit ilyen 40 év körülire tippelem évi 100+ hektárral, 50 évig el lesz a kombájn. Laci hol is lesz 50 év múlva ???
Válasz bandigh #6785. hozzászólásáraAz lesz amit mondasz. Szerintem 4 sorossal lett vetve, és nem akarták az oros adaptert lejáratni, hogy szarul zúz az összekötő sorban. Felénk sok 5 soros adapter van, a kis kombájnokon.
Válasz bandigh #6788. hozzászólásáraBocs!
Elnéztem,igazad van!
Itt a helyi tsz-ben volt egy oros 5 soros kisérleti,de hogy mire volt a kisérlet azt nem tudom,akkor még nem voltam abban az ágazatban.
92-ben volt a kiválás akkor kivitték és egy 105 domival arattak vele,
egyik évben 4 soros spc után vágták vele a kukoricát,nem egyszer szidták a vetős édesanyját a csatlakozó sorok pontossága miatt!
7287 hozzászólás
Válasz golyó 2 #6836. hozzászólásáraSzia! Ti a Gigafarm miatt tettétek le a voksot a Case gépeknél, vagy szimpatizáltok a márkával?
Esetleg át vagytok kötve máskép is az említett gépkereskedővel?
Válasz Ares 826 #6834. hozzászólásáraMost cseréltem az egyik kollégának az IH 8010-esen a 900-as gumikat, mert kirepedt . azt mondta , hogy előírt nyomáson használta. Kérdezem mennyi az annyi 1.9 bár a 9 soros kuki asztallal , kinevettem erre kérdezi én hogy használom . Mondom neki 3.2 (IH 9230 9 csukható kuki asztal) .Nézett furcsán, mintha be akartam volna csapni. A felkerült 800-as gumit mennyire fújjam kérdezem és a válasz ne legyen több 2.2-nél. Mondom OK majd jössz 2 év múlva megint és nem a gumi a hibás.
Válasz Vinkó #6833. hozzászólásáraTraktornál is mehet ez a nyomás ha sokat vonulunk nehéz függesztett munkagéppel?
Válasz Vinkó #6833. hozzászólásáraEzt mondom én is de sokan hitetlenek ebben a témában! Csak akkor van rííííííívás ha kireped majd nekik a gumi belülről a köröm belső oldalál belül!
Válasz Ares 826 #6824. hozzászólására3.2-3,3..semmi gond a gumikkal. Max,ha egy nagy vasdarabra rámegy. És így kombájnozok 1994 óta. Ami viszont gumiban bizonyított ,az a Dunlop..vászonig lehetett vele menni...és a Firestone.
Vélemények a claas dominátor vx 88-ról valakinek?
Válasz mtz1221 #6830. hozzászólásáraAmint nézem, felétek se szokás árat írni. Csörögjön a telefon........
De hogy még motoróra és cséplőóra se legyen feltüntetve
Tegnap nézelődtem a traktorpoolon Ujvidék és Belgrád között találtam olyan kombájnt, ami megfogott volna, de személyesen kellene látni.
Egyenlőre maradok a szlovák kínálatok mellett, esetleg a Kite kínálatánál.
Elég jó állapotúak vannak Ausztriában, de drágábban adják mint a németek. Franciáknál is vannak elég jó kínálatok, de nagyon el van tőlem, hogy először megnézzem, majd menjek megvenni, ha megfelelne.
Egyenlőre az marad amit kinéztem, jövőhéten megyek a tulajjal pár dolgot megbeszélni, majd elválik, hogy meg e lessz véve.
Először nagyon be voltam indulva a Tucánora, de a gyakori gyenge anyagminőség "megemlítése" valahogyan kétségeket váltanak ki bennem......
Válasz Sk Laci #6821. hozzászólásáraHa gondolod ezekben a rossz időkben gyere el, és nézz szét nálunk is, ahol több van 1 rakáson.
https://almex.rs/index.php/kombajni.html
kombájn guminyomás kérdését szerintem ketté kéne választani. Nyári üzemmód gabonás asztal=1,5t, öszi üzemmmód csukós 8soros conspeeed 3,4t. Nyáron ha leveszed a gabonás asztalt és kocsizol,akkor úgy pattog a lexi,hogy elég az uton tartani,nem lehet kihasználni a végsebességét a gépnek mert szétráz. Ez történik 2,3bár nyomáson.Összel az állandó kukorica bród agja a terhelést,akkor is csak 10%-al növelem a nyomást,dolgozzanak a hidroaksik.800-as gumik esetében.
Válasz Ares 826 #6827. hozzászólásáraLényeg, hogy jó! Én is beletettem párezer kilómétert már kombàjngumiba, de még megvagyok :)
Válasz bandigh #6826. hozzászólásáraMert az 1,6 az lófauszt nyomás, igazából 3 az állandó nyomás nálam ha melegszik akkor megy fentebb,. Én mindig 3-bár nyomást teszek bele és nincs gond a felnivel, a szomszéd faluban a csávó 3,2-3-5 között jár a Mega 204 2001-ben vették a kombit gyári a gumi gyári a felni a gépen!
Válasz Ares 826 #6824. hozzászólásáraNemtudom az 1,6-ról miért 3,4-re kellett egyből felmenni mikor félúton meg pont jó. De amíg nem durran szét a felnid addig jó vagy.
Válasz Gazda12 #6819. hozzászólásáraSzerintem igen olyan 0,5-1 bár közé ha felbakolod akkor igen! Amikor meg indul a mandula mehet bele a 3 vagy annál több 3,5 bár nyomásig!
Válasz bandigh #6820. hozzászólásáraÚgy csinálod ahogy akarod de az ATRA cég pesti telepvezetője sem buta ember, és ő azt mondja ha lecsökken a sebesség a guminál lehet növelni a nyomást és kell is a terhelés miatt! Én a Medin eleinte nyáron 1,5-1,7 bárral jártam és kevés volt a teli tartály búzával tengeri betegségem volt nyáron! De télen meg a kucca asztal súlya miatt volt ez a jelenség, nem is bírta soká a Good Year márka kirepedt belül a mintáknál! Csajnál látnál ekkora "repedést" az tutker világgá szaladnál rémületedben! Amióta új gumik vannak rajta mindig minimum 3 a nyomás de inkább 3,2-3,4bár a nyomás! Hidd el kell bele az a nyomás a nagy súlyok miatt!
Válasz Sk Laci #6821. hozzászólásárakb 2012.
Válasz Sk Laci #6821. hozzászólásáraLexionba 16-ba érkezett a merci motorral az Adblue,de részecskeszűrő nincs benne! Tucanoba eggyel fiatalabb generációba is benne volt már!
Nem egészen Claasokat érintő kérdés:
Milyen évjáratig kell nézni a használt gépeket, hogy ne legyen benne adblue meg utóégető /nem tudom a pontos nevét de talán DPF szürőnek mondják/???
Válasz Ares 826 #6817. hozzászólásáraNem kell feltétlen 1,2-re leengedni, nem is hiszem h ilyen keveset ír, esetleg amiatt mert könnyű a gép, ma az újabb michelin gumis kombájnokon látom h tele tartálynál egész lapos a kerék, de ahoz olyan abroncs is kell. Egy normál abroncsnak van egy felső értéke, amit ajánlanak, többnyire ezek nagyon nem a 3-3,5 bárok hanem olyan 2,6-ig kábé. Arról nem beszélve, hogy 10 centivel mélyebb nyomot vág a gép a talajba ha kőkemény a gumi.
Válasz Ares 826 #6818. hozzászólásáraIgen a felbakolás az rendben van,le is engedjem a nyomást?
Válasz Gazda12 #6814. hozzászólásáraSimán nyomhatsz bele ahogy mondtam 3-3,5 bárt és nagyon sokáig fogja bírni a gumi! Télen ha a gép nincs használva bakold fel.
Válasz Bobo77 #6816. hozzászólásáraMeg a nagy ló....aszt, a táblázat az átb...ós! Azt nem szabad figyelembe venni! Ott nekem a Medin a 650/75R 32 a 4,5 gabona asztalra 1,2 bár nyomást ír csak, ha annyit tennék bele az első nap a 60q búzával el is szakadna az összes vászon a gumiban! Minimum a 3 bár kell bele de inkább 3,2-3,5 az tuti!
Válasz Gazda12 #6811. hozzászólásáraKinyitod a gép oldalát és ott a gyári matrica hogy milyen gumival milyen asztalnál melyik gumi mennyi kell hogy legyen!
Válasz Gazda12 #6811. hozzászólásáraNekem elöl 2,4 a névleges nyomás, annyi is van benne.
Válasz Ares 826 #6812. hozzászólására20 a vége....akkor nyílvan jó fel lehet pumpálni!
Valaki találkozott már az új Trionnal? Mennyivel jobban összerakott gép mint a Tucano volt?
Válasz Gazda12 #6811. hozzászólásáraMinimum 3 bárt előre hátra legalább 2,5! Nézd meg a gumi terhelési indexét, és ahhoz kalkuláld a nyomást! Mennyit megy a géped végsebességre??? Mert ha csak 25 a vége akkor nyomhatsz bele 3,5 körül is főleg nyáron mikor búzát aratsz. Ha figyelsz a nyomásokra a gumik sokat ki fognak bírni.
Akkor most őszintén mennyire fujjam a 620-ason az első hátsókat? Elöl 800 asok vannak hátul 500!
Válasz Drisa #6809. hozzászólásáraAkkor csak az lehetett már hogy sok volt a terhelés a gumiknak és ezért nem bírta, mikori volt a gép???? Nekem a Mega 2004-es és gyári Conti gumik vannak benne, igaz csak 2600 motor óra van benne.
Válasz Ares 826 #6805. hozzászólásáraAz biztos hogy jó nyomáson jártunk vele mert minden asztal cserénél ellenőriztük. Ha jól emlékszem 3,2 volt az egyik érték. Inkább gyári baj lehetett vagy a minőséggel vagy a választással. De a hátsó gumik is continentalok voltak és azok is szét durrantak 6 évesen. Sok 540es van új gumikkal, inkább gyár fele van a hiba, vagy nagyobb terhelés indexű kellett volna vagy ez nem tudta amit kellett volna neki.
Válasz csferri #6799. hozzászólásáraEgy nagy előnye van lexin a 650 es guminak, az hogy napraforgóban és kukoricában pont sorközt megy, nem kell csonktaposó, van mindkettő de ez nagy előnye.
Válasz Büresz #6806. hozzászólásáraA túlterhelést nem bírja a Conti sem, de egy gumi sem. Nagy gépre nagy erős gumi kell! szerintem már a 370-es megára sem ártana gyárilag a 710vagy a 800 gumi. Persze mindet jól fel kell pumpálni arra a 3-3,5 bárra, úgy sokáig bírja.
Válasz Ares 826 #6805. hozzászólásáraNekem is a 208-on gyári conti elment 21 évet.
Válasz Drisa #6800. hozzászólásáraNeked az volt a baj a gumival hogy ahhoz a géphez a 650 az kevés de az is lehet hogy nem 3 bar nyomással jártál vele állandóan, annak minimum a 800 lett volna a jó! Az ismerősnek a megáa 204 új kora az az 20 éve az van és semmi gond vele! Nekem a Good year ment szarrá belül kirepedt pedig 2-2,5 bar nyomással jártam vel mindig. Ukránt vettem rá dinaproshinat az óta 3 bar van benne minden aratásnál, pihenő állapotban 1 bar van bennük de melónál megy bele a 3 bar!
Válasz Drisa #6800. hozzászólásáraMifelénk is problémásak a Continentál gumik, legyen szó kombájnról, vagy nagy traktorról. Van amelyiket 3 éves korukban kellett cserélni.
Valahogyan a németeknek nem jött össze a minőség......
Válasz Drisa #6802. hozzászólásáraAz eredeti gumin már nem igen van mit nézni
Válasz csferri #6801. hozzászólásáraHatáreset, de ott spórolt mindenki ahol tudott. Axiál eleve így adta őket, kedvezőbb volt az ajánlat, mert már akkor 2007ben több mint egy milla volt a 800-as gumi felára, és még michelin szóba sem került. Azért ha continentalt találsz a gép évjáratával megegyezőt, nagyon nézd meg. Nekünk 4 új gumit kellett venni rá 6 éves korában.
Válasz Drisa #6800. hozzászólásáraKöszi, gondoltam hogy határeset ez a gumizás ekkora gépre, másrészt meg ezzel csak jobban elférni mindenütt.
Válasz csferri #6799. hozzászólásáraNekünk is 650-es gumival volt. Inkább a gumi márkája volt a kritikus kérdés. Continentallal jöttek alapból, azok 6-7 éves korukban mind szétnyíltak ezért vannak többnyire újszerű gumikkal ezek a gépek. Felnivel nem volt gond. 2010-es év volt vizes nagyon, akkor sokszor megnyílt a föld alattunk, de akkor 800as alatt is megnyílt volna. Utána nem volt ilyen gond. A taposás nagyobb 650-el. 9000 literes volt a tartály. C9 rohadt takarékos, nehezen indul de erő még enyhe emelkedőn teli tartállyal is elég volt mindig.
Drisa! Neked volt 540 lexion , mennyire jó hozzá a 650 gumizás, őszön ha nedves kuk aratás nem süllyed, felni nem reped?Mekkora ezeknek a magtartály ,vagyis hogy milyen magtartály mérettel jöttek ezek általában annó C9 motorral.
Válasz Ares 826 #6793. hozzászólásáraSzia! Írtam e-mailt.
Válasz mtz1221 #6792. hozzászólásáraHát hol lenne? Aratni a kombájnjával
!
Persze csak hobbiból az unokáival!
Válasz mtz1221 #6792. hozzászólásáraEz lerohad..a szerviz napok múlva ér oda...egy Claas-hoz pedig túrsz a szomszédban alkatrészt. Ez nálunk így megy..mikor a kaszahajtás megadta magát,2 órán belül már aratott a gép.
Válasz mtz1221 #6792. hozzászólásáraNem biztos hogy ki bír ennyi hibával 5000 ha-t!
Válasz Ares 826 #6793. hozzászólásáraNem érted, az orost is forgalmazó videója. És mindig meglátszik ( nekem is vágta már 5 soros capello) ha elbacott összetevő sorban megy, ami rossz reklám lett volna a keményfejűeknek.
Válasz mtz1221 #6790. hozzászólásáraNagy a kés ha még van is soreltérés akkor is levágja a szárat rendesen mert nagyok a kések simán elmegy 5-10 centi eltérés!
Válasz Vinkó #6773. hozzászólásáraNézzük másképp. 5000 hektárt illene levágnia egy új kombájnnak, pár csiga lánc szíj csapágy cserével. Na most Lacit ilyen 40 év körülire tippelem évi 100+ hektárral, 50 évig el lesz a kombájn. Laci hol is lesz 50 év múlva ???
Válasz Vinkó #6777. hozzászólására
Válasz bandigh #6785. hozzászólásáraAz lesz amit mondasz. Szerintem 4 sorossal lett vetve, és nem akarták az oros adaptert lejáratni, hogy szarul zúz az összekötő sorban. Felénk sok 5 soros adapter van, a kis kombájnokon.
Válasz bandigh #6788. hozzászólásáraBocs!
Elnéztem,igazad van!
Itt a helyi tsz-ben volt egy oros 5 soros kisérleti,de hogy mire volt a kisérlet azt nem tudom,akkor még nem voltam abban az ágazatban.
92-ben volt a kiválás akkor kivitték és egy 105 domival arattak vele,
egyik évben 4 soros spc után vágták vele a kukoricát,nem egyszer szidták a vetős édesanyját a csatlakozó sorok pontossága miatt!
Válasz apuci #6786. hozzászólásáraAmúgy a videóbam 5(!) soros asztal volt, ami eleve fura. Nem is tudod sorközbe tenni a kombájnt sem