Nekem a szívem szakadt meg mikor láttam a zsír két tengelyes asztal szállító kocsit a méhben, nem szét csavarozva hanem összevágva 3-ba, a kerékagyak is ott voltak csak a kerék hiányzott...
2003 ban vásárolt új opel zafira hátsó ajtó mintha láttunk volna valamit,de uj volt nem foglalkoztunk vele örültünk. majd volt egy baleset 2009 ben hátulrol beakaztottak a független szervízből hívtakhogy a kocsi valószínű törött volt a hátsó ajtó csere pedig mintha nem újat tettek volna bele hmm
Egyszerű a szisztéma ma a sorozat gyártás a leg olcsóbb előállítási folyamat. A kidobott motyókat sem nyelik le, ki van az fizettetve. Év végi raktár plusz ment a kukába..Komplett üvegajtók,becsomagolva összetörve.Pedig a 0 revízió alkalmával, azért történnek (balesetek) s jól jönne egy (potya)darab. De nem rendel bele újat. De feszegetni lehetne ezt az újra hasznosítást...de inkább hallgatok ! Ez működik minden hol. A (gyári javító festék) mindent eltakar. A napi szintű átverés....az autókereskedő-márkaszervíz nél található. A "haver" hozza a félig törött autót. Haszon elem le szedve...festés. Beépítés,számla az újról.
Ott ült az öreg mellettem ő mondta, tudom 2002-ben 27 milla volt a mega 204 mert volt külön családi gazdasát 10% plussz támogatás, azt is lenyulták a kereskedők, ez a bajom mert mindig lenyúlják !!!!
Válasz #628. hozzászólásra
Bakker ám!!Ami ott volt mind új, munkahengerek műanyag dugóval ledugózva,vezértömbök szintén ledugózva,kaszák fa sínben,impregnálva,véletlen sem rozsdásan.Egy raklappal!!
Ha valakit érdekel claas asztal alkatrész kecskeméti méh telepen lehet kukázni. Vannak használható dolgok. Bár pl a kuki asztal első műanyag láncfeszítője össze van törve de amire rá van fogatva sértetlen zsír új. Volt már bent komplett asztal kocsi de asztal is csak jól össze volt darabolva
Hát nem igaz amit írsz!!! 2002 tavaszán voltam szolnokon a Tisza szállóban meghívott az axiál, ott ült mellettem egy idős ember a fiával nagykátáról és ő dühöngött hogy hogy a picsába lett a 23 millás 204-es mega ennyi. Az öreg még mái napig él hála istennek szoktam is vele találkozni szakmai vagy magoszos rendezvényeken!!
De azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy ha szétburul egy gépben a váltó, vagy valamilyen fődarab, akkor te megvetetik az emberrel az "újat" ami valójában ey használtból újracsinált darab.Pl merci személyautóba ha váltót kell cserélni abba feljavított megy.Gardánnál kapsz újat újat, de adni kell a régit mert különben horror ár.Nem feltétlen midnen selejt.Azt megértem ha egy autón vázhiba van azt kukába dobják.De az hogy kifutó széria és komplett vágóasztalt kidobnak az felesleges pazarlás.Akkor hirdesse meg úgy mint a vámosok hogy készletsöprés ennyiért.PL.
ismét megkérdezem: amikor kiadsz mondjuk 200.000 ft-ot egy úgy kaszáért, te szeretnéd kapni azt, amit megsemmisítésre szántak, majd mégis kikukázták, hogy jó lesz ez a magyaroknak!???
egy százmilliós géphez minőségbiztosítási rendszer kell, s abba nem fér bele, hogy ugyan összeraktuk, de nem kellett, akkor szedjük szét, hátha jó lesz máshova...
Válasz #618. hozzászólásra
Azt nem értem, hogy az elfekvő anyag miért a MÉH telepre kerül! Nincs a Claas-nak viszonteladója,aki értékesítené?Ezekre az alkatrészekre szükség van, és lesz is.Egy kasza a MÉH be kell hogy kikössön?Rengeteg típusba passzolhat! Volt belőle egy raklappal.És mint ahogy írják, felügyelték a megsemmisítést!Amit egyszer legyártott nem oda kéne vinni.Vagy ne csináljon annyit!
Azért megnézném a fejed, amikor a 80 milliós új kombájnodon hétszer van meghegesztve valami, mert nem sikerült túl jól....
Alap, hogy nem javítanak, és az is, hogy azonnal megsemmisítik. Ha a méh nem így csinálná, holnap már máshova vinnék, őt meg beperelnék. Legyen már eszetek...
Sziasztok két éve akartam venni egy új 5,1 gabona asztal vázat a 108 as hoz 1 850 000+áfa és csak "német" lett volna mondom a kereskedőnek ne fárassz pubi Törökszentmiklós mióta Német de ő azt mondta hogy Németből kapják mert nagy ésszel utazik Németbe onnan meg vissza mi hozzánk jó mi! Az idei kiállításon is csak nagy kombájnok voltak CL770,CT440 miért nem lehet behozni CA 160-240 est vagy CD 160 ast ?
Ugye mi itt vagyunk a Merci gyártól kb 25 km-re és ott is elég érdekes dolgok történnek Ugyan ilyen ugymond "hulladékokat" rakják bele konténerbe és viszik a méhtelepre. De úgy hogy a kamiont a gyártól követi egy merci hogy a sofőr nehogy tudjon valamit lopni is. Meg se állhat útközbe pl megigazítani a hálót a konténeren mert akkor már egyből az megy hogy biztos lopni akar Mikor a méhtelepre leborítják jön a markoló azon egy vonatkerék és apróra kell zúznia az anyagot. Ugyan ez a mercis csávó meg figyeli a folyamatot és ha van esetleg ép darab is egyből szól hogy oda is dobd már le. Multkor egy egész konténer rádiót vittek ki, másnap kérdezi a sofőrt a portás hogy hol az a rádiós konténer azt mondja h kivitte. Erre a portás hogy azt lehet hogy nem kellett volna Megy a pazarlás ezerrel Ez van ha már egy cég túl nagyra növi ki magát...
Haverék Megája 2003as..az agromashon kérdeztük,hogy mennyibe lenne egy csere tucanora...hát nagyon sok...
Szerintem ez a 208-as mega még jó darabig gép lesz..van gazdája..évente levág olyan 400ha-t.tető alatt van!!!
Szevasztok itt nem messze tőlem gyártják a class asztalokat itt is ha valami rosszul lett hegesztve vagy hasonló nem javítják hanem megy komplett a vastelepre!Ezért ilyen drágák ezek a k...... gépek!!!!
Válasz #612. hozzászólásra
Itt gyártják,Kiskunmajsán,és Kecskemét környékén!! El sem hinném, ha nem szenvedő alanya lettem volna,a komplett új dolgokat ki vitték a MÉH telepre.Értékbe kb 60 milliót!!! Volt 510 kasza,eredeti csomagolásában, (fa sínben) egy köbméteres rakás!! Rajta a raklapon.Kb mennyi lehet az!! Elektromos vezértömbök,kardánok,eredeti csomagolásban,még a biztosító lánc is rajta volt,csomagban! Hidraulika munkahengerek,különböző méretben,öntvény lánckerekek a motolla végére,a csiga végére,komplett kuplunggal szerelve!Negyven-50 darab.Ez mind új,csak kifutott széria.Ezt mondta a sofőr aki bevitte.Vágóasztal darabok,motolla lemezek,komplett szerelve, perselyekkel.Konzol csiga alá lemez,rengeteg csavar. Na ebből SEMMIT nem lehetett kihozni, azonnal tömték bele a zúzóba.Csak azt nem értem,ha elfekvő készlet, akkor miért nem adták oda valamelyik márkakereskedőnek, aki évek alatt majd eladta volna tartalék alkatrésznek.Helyette kaptak érte 2-300 ezer forintot. Ha rágondolok hogy mi volt előttem, amihez hozzá sem érhettem,gutaütést kapok még most is!! Van kombájngyár!!
Félre értés ne essék. Most nem nosztalgiázni akarok. Csak az eltelt 20 évben szépen lassan át álltunk-állunk. a költséghatékony termelési rendszerekre. Ugye nem kell taglalni hogy miért. Kérdem akkor holnaptól át kellene gondolnom az egészet..és a gépparkot módosítani. Hogy a a munkanélküli is (megdolgozzon)a pénzéért ha már fel vettem . Mert akkor teljesen rossz irányba mentünk. Hisz a jövedelmezőség miatt mentünk a nagy összetett beruházásokba. Azt meg ne várja el az állam hogy megvesszük a hippern moden gépeket, pikk pakk meg van a meló. S a többi (üres napra) pedig a két szép szeméért fizetnek majd valakinek ! Nem beszélve a kiszámíthatatlan piacról.
Az a helyzet félig meddig mai is gyártunk kombájnt. Csak a végszerelés nem itt történik. Persze visszautazik és már is egy vagyon az ára. Én spec jobban díjaznám ilyen célokra befektetni a lovettát mint. Több 100 vagy 1000 milliárdot mondvacsinált dolgokra el szórni. Ha a finnek nek megéri északon kombit gyártani. Akkor kérdem én mért vagyok egy mezőgazdaságilag jó helyen lévő ország. Ennyire birka. Csak útszél kaszálásból még nem lesz fellendülés. Az is közpénzbe kerül. Én meg nem győzöm kitermelni + az adósságot ! Mondom egy alternatíva melyet a hazai mérnöki háttér, s gyár kapacítás ki tudna termelni akár holnaptól. Tudom mert kicsit benne voltam s láttam miként, megy. S nem azzal kellene etetni a kicsit ! Hogy vegyél nagyot, majd el mész maszekolni. Már keserű tapasztalatok vannak , amit bérbe meg keresett azt megsínylette a sajátja. Ha nemet mond akkor meg csak a sajátból keservesen lehet ki termelni a (nagy) vasat. Persze tudom ...akkor inkább egy jó használt. Na az sem azért lett eladva mert már untam a színét. Így csak azért dolgozok hogy a bankot és az államot finanszírozzam. Ha meg veszek egy használt terepjárót. Már kulák vagyok kitől el kell venni.
Ezért mondtam már korábban is ! A 100-200 ha gazdaságok számára át kellett volna venni az egykori ZMAJ kombit. Át gyúrni kicsit és máris volna egy kigazdálkodható alternatíva. Hisz az volna a cél hogy a gép szolgáljon engem és nem fordítva ! Az a vicc hogy mindenünk adott hozzá !
Menjenek a pi...ba 60 milla fölött kérnek egy tucano 450-esért!!! Azért roppant érdekes hogy 2001-ben mikor még nem volt gazdasági világválság és a nyersanyagok sem voltak annyira olcsók érdemes volt gyártani és értékesíteni is, és el is keltek a gépek elfogadható áron, akkor a claas mega 204-es 23 milla volt, mindenki keresett rajta és megérte megvenni is!!!! Most viszont már ezek az "aranyáron" kívánt értékesítésre váró kombájnok szerintem ha dolgozik is akkor sem keresi meg még a saját amortizációját sem, de ez nem csak az én véleményem hanem másé is!!!!Ja és a minősége sokkal GYENGÉBB!!!!!
7299 hozzászólás
Válasz #647. hozzászólásra




Hmmmmm! Szép!
Tetszik!!
Válasz #647. hozzászólásra





Gratula a cseréhez legyen hozzá sok szerencséd, no meg jó bő termés hogy ki tudd probálni igazán a lexit.
ez volt

ez esz



Válasz #641. hozzászólásra
http://www.rostagyartas.hu/hu/lemellasrosta/claas/lexion/580540
Üdvözletem,
Megtudná e valaki mondani nekem hogy egy class columbusnak mennyi az önsúlya? Sürgős lenne!!!
Előre is köszönöm
Válasz #626. hozzászólásra
Nekem a szívem szakadt meg mikor láttam a zsír két tengelyes asztal szállító kocsit a méhben, nem szét csavarozva hanem összevágva 3-ba, a kerékagyak is ott voltak csak a kerék hiányzott...
Válasz #642. hozzászólásra
Ezt most nem gondoltad komolyan?
Válasz #641. hozzászólásra
12nm
Szevasztok!Valaki megtudná mondani hogy egy 660 Lexionban hány nm-es rosta van (alsó fölső)?Vagy ha etől kisebb az se baj mondjuk 500-asokba!
Válasz #639. hozzászólásra


Teljesen igazad van.
2003 ban vásárolt új opel zafira hátsó ajtó mintha láttunk volna valamit,de uj volt nem foglalkoztunk vele örültünk. majd volt egy baleset 2009 ben hátulrol beakaztottak a független szervízből hívtakhogy a kocsi valószínű törött volt a hátsó ajtó csere pedig mintha nem újat tettek volna bele hmm
Egyszerű a szisztéma ma a sorozat gyártás a leg olcsóbb előállítási folyamat. A kidobott motyókat sem nyelik le, ki van az fizettetve. Év végi raktár plusz ment a kukába..Komplett üvegajtók,becsomagolva összetörve.Pedig a 0 revízió alkalmával, azért történnek (balesetek) s jól jönne egy (potya)darab. De nem rendel bele újat. De feszegetni lehetne ezt az újra hasznosítást...de inkább hallgatok ! Ez működik minden hol. A (gyári javító festék) mindent eltakar. A napi szintű átverés....az autókereskedő-márkaszervíz nél található. A "haver" hozza a félig törött autót. Haszon elem le szedve...festés. Beépítés,számla az újról.
Válasz #636. hozzászólásra
Nagyon sok!!
Válasz #636. hozzászólásra
Mekkora területre kellene gép?
A Medion a legkisebb gép, a Mega közepes, a Lexion nagyobb.
Sziasztok
valaki elmondaná
Mi a különbség
Claas Mega,
Lexion,
medion között.
melyiket érdemes vásárolni.
köszi
Válasz #631. hozzászólásra




Ott ült az öreg mellettem ő mondta, tudom 2002-ben 27 milla volt a mega 204 mert volt külön családi gazdasát 10% plussz támogatás, azt is lenyulták a kereskedők, ez a bajom mert mindig lenyúlják !!!!
Válasz #630. hozzászólásra
Azóta sem tértem magamhoz!!Nem tudom, mi az értelme!Márka védelem.De ha selejt lett volna!!Kifutott széria.
Válasz #632. hozzászólásra

http://blahite.com/balaton-kombajn-1960-as-evek-2/Akkor még nagyon jók voltunk.
Válasz #612. hozzászólásra

Voltak nekünk jó gépeink..anno..http://veteranjarmuszarvas.hu/anno/
Válasz #624. hozzászólásra



Jah, hogy te ezt csak hallottad??? Akkor innen a hiteles információd...
Mi mondjuk kifizettük azt, nem csak hallottunk valami számot, és dobálózunk vele...
Válasz #629. hozzászólásra

Hát nem értem jó alkatrész még ha ócóóóóbban is miért nem adják el, ezek barmok szerintem!!!Neked véleményed??????????????
Válasz #628. hozzászólásra
Bakker ám!!Ami ott volt mind új, munkahengerek műanyag dugóval ledugózva,vezértömbök szintén ledugózva,kaszák fa sínben,impregnálva,véletlen sem rozsdásan.Egy raklappal!!
Válasz #625. hozzászólásra



Hú bakker!!!!!
Válasz #621. hozzászólásra
Ismétlem nem selejt alkatrész volt!! Kifutott termék!!! Ebből szerettem volna kapni,egy-két kaszát.
Válasz #625. hozzászólásra
Én pontosan ott láttam azt a sok alkatrészt,csak ami festett, azt nem hozhatod ki! Márpedig ott minden világos zöld!!
Válasz #620. hozzászólásra
Ha valakit érdekel claas asztal alkatrész kecskeméti méh telepen lehet kukázni. Vannak használható dolgok. Bár pl a kuki asztal első műanyag láncfeszítője össze van törve de amire rá van fogatva sértetlen zsír új. Volt már bent komplett asztal kocsi de asztal is csak jól össze volt darabolva
Válasz #619. hozzászólásra


Hát nem igaz amit írsz!!! 2002 tavaszán voltam szolnokon a Tisza szállóban meghívott az axiál, ott ült mellettem egy idős ember a fiával nagykátáról és ő dühöngött hogy hogy a picsába lett a 23 millás 204-es mega ennyi. Az öreg még mái napig él hála istennek szoktam is vele találkozni szakmai vagy magoszos rendezvényeken!!
De azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy ha szétburul egy gépben a váltó, vagy valamilyen fődarab, akkor te megvetetik az emberrel az "újat" ami valójában ey használtból újracsinált darab.Pl merci személyautóba ha váltót kell cserélni abba feljavított megy.Gardánnál kapsz újat újat, de adni kell a régit mert különben horror ár.Nem feltétlen midnen selejt.Azt megértem ha egy autón vázhiba van azt kukába dobják.De az hogy kifutó széria és komplett vágóasztalt kidobnak az felesleges pazarlás.Akkor hirdesse meg úgy mint a vámosok hogy készletsöprés ennyiért.PL.
Válasz #621. hozzászólásra




Ott van a gumis ügy,nem őrizték a szeméttelepet ahová a selejt gumikat viszik a taurusból,és mindjárt beindult az óccó gumiüzlet,
Válasz #620. hozzászólásra




ismét megkérdezem: amikor kiadsz mondjuk 200.000 ft-ot egy úgy kaszáért, te szeretnéd kapni azt, amit megsemmisítésre szántak, majd mégis kikukázták, hogy jó lesz ez a magyaroknak!???
egy százmilliós géphez minőségbiztosítási rendszer kell, s abba nem fér bele, hogy ugyan összeraktuk, de nem kellett, akkor szedjük szét, hátha jó lesz máshova...
Válasz #618. hozzászólásra
Azt nem értem, hogy az elfekvő anyag miért a MÉH telepre kerül! Nincs a Claas-nak viszonteladója,aki értékesítené?Ezekre az alkatrészekre szükség van, és lesz is.Egy kasza a MÉH be kell hogy kikössön?Rengeteg típusba passzolhat! Volt belőle egy raklappal.És mint ahogy írják, felügyelték a megsemmisítést!Amit egyszer legyártott nem oda kéne vinni.Vagy ne csináljon annyit!
Válasz #603. hozzászólásra
Nem túl jó a memóriád. 2000 decemberében egy 204-es mega 29,5+Áfa volt, kukorica asztal nélkül, akciósan...
ez pont +30%...
Válasz #614. hozzászólásra
Azért megnézném a fejed, amikor a 80 milliós új kombájnodon hétszer van meghegesztve valami, mert nem sikerült túl jól....
Alap, hogy nem javítanak, és az is, hogy azonnal megsemmisítik. Ha a méh nem így csinálná, holnap már máshova vinnék, őt meg beperelnék. Legyen már eszetek...
Válasz #614. hozzászólásra




Sziasztok két éve akartam venni egy új 5,1 gabona asztal vázat a 108 as hoz 1 850 000+áfa és csak "német" lett volna mondom a kereskedőnek ne fárassz pubi Törökszentmiklós mióta Német de ő azt mondta hogy Németből kapják mert nagy ésszel utazik Németbe onnan meg vissza mi hozzánk jó mi! Az idei kiállításon is csak nagy kombájnok voltak CL770,CT440 miért nem lehet behozni CA 160-240 est vagy CD 160 ast ?
Válasz #613. hozzászólásra
Ugyan ilyen ugymond "hulladékokat" rakják bele konténerbe és viszik a méhtelepre. De úgy hogy a kamiont a gyártól követi egy merci hogy a sofőr nehogy tudjon valamit lopni is. Meg se állhat útközbe pl megigazítani a hálót a konténeren mert akkor már egyből az megy hogy biztos lopni akar
Mikor a méhtelepre leborítják jön a markoló azon egy vonatkerék és apróra kell zúznia az anyagot. Ugyan ez a mercis csávó meg figyeli a folyamatot és ha van esetleg ép darab is egyből szól hogy oda is dobd már le. Multkor egy egész konténer rádiót vittek ki, másnap kérdezi a sofőrt a portás hogy hol az a rádiós konténer azt mondja h kivitte. Erre a portás hogy azt lehet hogy nem kellett volna 
Megy a pazarlás ezerrel
Ez van ha már egy cég túl nagyra növi ki magát...
Ugye mi itt vagyunk a Merci gyártól kb 25 km-re és ott is elég érdekes dolgok történnek
Haverék Megája 2003as..az agromashon kérdeztük,hogy mennyibe lenne egy csere tucanora...hát nagyon sok...
Szerintem ez a 208-as mega még jó darabig gép lesz..van gazdája..évente levág olyan 400ha-t.tető alatt van!!!
Szevasztok itt nem messze tőlem gyártják a class asztalokat itt is ha valami rosszul lett hegesztve vagy hasonló nem javítják hanem megy komplett a vastelepre!Ezért ilyen drágák ezek a k...... gépek!!!!
Válasz #612. hozzászólásra
Itt gyártják,Kiskunmajsán,és Kecskemét környékén!! El sem hinném, ha nem szenvedő alanya lettem volna,a komplett új dolgokat ki vitték a MÉH telepre.Értékbe kb 60 milliót!!! Volt 510 kasza,eredeti csomagolásában, (fa sínben) egy köbméteres rakás!! Rajta a raklapon.Kb mennyi lehet az!! Elektromos vezértömbök,kardánok,eredeti csomagolásban,még a biztosító lánc is rajta volt,csomagban! Hidraulika munkahengerek,különböző méretben,öntvény lánckerekek a motolla végére,a csiga végére,komplett kuplunggal szerelve!Negyven-50 darab.Ez mind új,csak kifutott széria.Ezt mondta a sofőr aki bevitte.Vágóasztal darabok,motolla lemezek,komplett szerelve, perselyekkel.Konzol csiga alá lemez,rengeteg csavar. Na ebből SEMMIT nem lehetett kihozni, azonnal tömték bele a zúzóba.Csak azt nem értem,ha elfekvő készlet, akkor miért nem adták oda valamelyik márkakereskedőnek, aki évek alatt majd eladta volna tartalék alkatrésznek.Helyette kaptak érte 2-300 ezer forintot. Ha rágondolok hogy mi volt előttem, amihez hozzá sem érhettem,gutaütést kapok még most is!! Van kombájngyár!!
Válasz #611. hozzászólásra
Félre értés ne essék. Most nem nosztalgiázni akarok. Csak az eltelt 20 évben szépen lassan át álltunk-állunk. a költséghatékony termelési rendszerekre. Ugye nem kell taglalni hogy miért. Kérdem akkor holnaptól át kellene gondolnom az egészet..és a gépparkot módosítani. Hogy a a munkanélküli is (megdolgozzon)a pénzéért ha már fel vettem . Mert akkor teljesen rossz irányba mentünk. Hisz a jövedelmezőség miatt mentünk a nagy összetett beruházásokba. Azt meg ne várja el az állam hogy megvesszük a hippern moden gépeket, pikk pakk meg van a meló. S a többi (üres napra) pedig a két szép szeméért fizetnek majd valakinek ! Nem beszélve a kiszámíthatatlan piacról.
Válasz #609. hozzászólásra
Volt itt traktor meg motorbicikli is gyártva,nem is rossz,de a tesvirek leállitották 75 körül...
Válasz #609. hozzászólásra


tudom annak a villzőőőőőőd nagy része az hazai, de ott is a profit számít egy részét már az ukránok csinálják tudtommal!!
Válasz #607. hozzászólásra
Bocsesz a billentyüm lengyel a laposon,az szerb volt fergusonból...
Válasz #606. hozzászólásra


Ezt a "komár" motorra mondták régen, de volt folytatása is!!
Válasz #604. hozzászólásra
Lengyel cséplö drága kincs,jó ha van,de jobb ha nincs...
Válasz #604. hozzászólásra



Azt mondod csináljunk kombájgyárat????? Én benne vagyok nekem is mozgatja a fantáziámat!!!!! NEKEM "TECCIKK" JÓ ÖTLET!!!
Ezért mondtam már korábban is ! A 100-200 ha gazdaságok számára át kellett volna venni az egykori ZMAJ kombit. Át gyúrni kicsit és máris volna egy kigazdálkodható alternatíva. Hisz az volna a cél hogy a gép szolgáljon engem és nem fordítva ! Az a vicc hogy mindenünk adott hozzá !
Válasz #602. hozzászólásra






Menjenek a pi...ba 60 milla fölött kérnek egy tucano 450-esért!!! Azért roppant érdekes hogy 2001-ben mikor még nem volt gazdasági világválság és a nyersanyagok sem voltak annyira olcsók érdemes volt gyártani és értékesíteni is, és el is keltek a gépek elfogadható áron, akkor a claas mega 204-es 23 milla volt, mindenki keresett rajta és megérte megvenni is!!!! Most viszont már ezek az "aranyáron" kívánt értékesítésre váró kombájnok szerintem ha dolgozik is akkor sem keresi meg még a saját amortizációját sem, de ez nem csak az én véleményem hanem másé is!!!!Ja és a minősége sokkal GYENGÉBB!!!!!
Válasz #601. hozzászólásra
Lesz az még olcsóbb is...
Válasz #600. hozzászólásra




Laza 110 milláért, dolgozzon vele a Helmut Claas vagy leánya Katerina!!