Kössz,de a kérdésére is válaszolova,jó traktor a claas haveroknak is van ,igaz 820-as ,de nuku rugózott híd mert az nem jött össze még a claas-nak,és semmi cebis,meg elektromos kihelyezett hidraulika,mert még az se az igazi,egy full fapadost ,azzal kevés a gond
Igen,a mechanikus fokozatra. A powershift teljesen mindegy hogy melyik fokozatban van. Atteszem teknösbe, beteszem egyesbe vagy kettesbe,kiválasztom az irányt.pedál kienged és már villog is. Csak az nem értem hogy 3.ban meg 4.ben mért nem csinálja. Ma is egész nap Reptilleztem béka, 4., power 3.ban és ott nem csinálja.
Kicsit csavard ki a jeladó gombát ami a hatodik hengernél van hátul a hengerfejnél mert beszorulni levegő. Az egész 10 perces meló de nehogy megfőjön a motor, és kifújja a tömítést!!
Nem tettem alá semmit,zsírral raktam össze és képzeld nem folyik.
A pasztát nem akartam mert gyárilag se volt alatta semmi.Úgy voltam vele hogy tömíteni kell neki és be is vált a gondolatom.
A váltónál a terhelés alatti fokozatokra gondoltam.
Remélem arra ügyeltél hogy kevés tömítő pasztát tettél a termosztát háza alá, mert ha sok kinyomódik és beragad tőle megint a termosztát ,és nem fog kinyitni rendesen aztán megint melegszik majd??????
Köszi hogy megirtad ezt a hőmérséklet táblázatot!Én is ilyesmire tippeltem,de a 7 pálca sem melegedés még szerintem.Nyáron ha 35-40 fikban lazitózol vagy tárcsázol bisztos hogy 90 fok lesz alapból a hőfok,mivel eleve forró levegőt sziv a ventilátor!
Ezt akkor szokta csinálni ha valamelyik váltókapcsoló zárlatos vagy nincs meg benne feszkó.Tehát a teknős nyyúl kapcsoló,1 fokozat kapcs,2 fokozat kapcs.De én a teknős nyúlra gyanítok!
Adok egy telószámot(szervizesem száma:30/733-41-61)tőle kérdezd ő tud majd konkrét választ adni!
Lenne egy kérdésem ARESosok. Tudjátok e véletlen,hogy teknös, csoport 1 vagy 2 ben mért kezd villogni a villámos akkumulator? csoport 3-4ben nem csinálja,és nyulban sem.
Hali! Ma kiszedtem a termosztátot,egy edényben megnéztem hány foknál nyit!82 foknál kezd nyitni,de még 95-nél sem nyitott ki teljesen csak olyan háromnegyedig!De elvileg 82 után ki kéne nyitni teljesen!Úgyhogy el is dobtam a picsába!!!
Vettem egy újat annak valóban nagyobb a szelepje és le is teszteltem,82 foknál kezd nyitni és olyan 86-nál már kinyit teljesen!
Úgy néz ki megoldódott a probléma!
Hello! Nekem is egy 816-om van 826 ECU-val. Nem rég cseréltem termosztátott,(5200-5300 üó) mert már az utón is elöjött a 6. pálcika.
Azóta munka közben is 5, lazitóval 6,de szinte már csak a föld vége elött kb 420m, még megfordulok vissza megy 5re . Persze nem 40fokos melegben lazitóztam,mert ott még igy is bejött a 7. néhány kör után.
Valahol a szervizkönyben van egy táblázat hogy melyik pálcika hány foknál jelenik meg,de szereintem a 7. mindenképpen sok.
Nekem cserélték a termosztátot garanciába, mert voltak gondok más gépeknél azért cserélték ki őket sorban rengeteg gépnél. Nagyobb az áteresztő képessége az újnak azóta a hatodik csík fölé soha nem ment még fel!! Nézd meg hogy nem buborékol kicsit a kiegyenlítő tartályba, mert ha igen akkor még most cseréld ki a hengerfej tömítést SOS-ben mert nagyobb gond is lehet a gépeddel! HA kell az új száma az új termosztátnak csak hívjál bátran vagy írjál ide!!
Nem forr,tehát melegedésre nem sipol be!
Csak van hogy egy vonalat feljebb megy ha hátszél vagy nagyobb tehelést kap.De aztán vissza áll a sokásos helyére!Azért kérdeztam mert kiváncsi vagyok hogy milyen határokon belül mozog.
Üdv.: Mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem, most vettem egy Claas Celtis 456 RX-et, de a volt gazda nem tudott gépkönyvet adni. Valaki tudna esetleg segíteni, akár o-lie formában is. Nézelődtem az oldalakon de sajna nem találtam. Véleményt, tapasztalatot szívesen látok.
Köszi.
aha értem köszönöm szépen sajnos henger fejes lett bele fojt a fagy állós víz az olajba és bele vert a dugattyúba meg egy szelepszár is el tört meg a rúgó és egy alátét és csak 1800 körüli üzem öra van a gépbe !
Válasz #2167. hozzászólásra
Miért váltottál márkát?
Pedig nekem kicsiben tetszenek a deutz-ok, de 200 lovasban nem mertem volna bevállalni egy új szériát. Főleg ha nem nagy forgalmazó áll mögötte.
Volt olyan hogy kiment garanciaidő alatt egy hőfokmérő szenzor az axion motorján. És rosszat hozattak helyette, pont ünnepek előtt. 5-6 napot állnom kellett volna, de kiszedték egy javítás alatt álló gépből és azzal mentem addig míg az új nem lett meg.
420-unk van és semmi gond vele eddig, szeretem és jó...... vetés, permetezés pótkocsi, műtrágya ilyenekre...
Axiál meg jó akapban szerintem szolgáltatásba, ne ma legolcsóbbak de azt mondom legalább értenek valamit ahhoz amit árulnak... nem úgy mint sok más nepper...
Ha hiszed ha nem, ezt a kísérletezös dolgot majdnem hasonló szavakkal hallottam egy értékesítö szájából mikor vetögépet kerestünk. És nem a legolcsóbb vetögépröl mondták ezt... a nagy fejlesztések közepette nincs idö tesztelni. Hogy is lenne mikor minden évben tucatjával érkeznwk az újítások...
Viaaszavitettem a dorkerrel a pi...ba... először azt mondták, rossz az arion...
Mondom akkor hozzanak egy deutzot át próbálják meg persze azzal sem ment..
Igen elindította 2 másodpercre aztán elkezdett villlogni a kardán jel, és letiltott.. Szerintem szorul a hajtóműháza a szártépőnek...
Hihetetlen mindennel gond van. a Claasnak is voltak már garos gondjai, és azt mondják ja igen ez széria hiba, egy jó van az Axiállal azok meg tudnak oldani mindent navajjjjgás nélkül és meg is oldják, gyorsak és nem olyan bénák talán mint a többi...
Csak az a szomorú milliókért rajtunk kísérleteznek a gyárak... és minél olcsóbb alkatrészekkel próbálják megoldani a gépeket.
Hallottatok már olyanról, hogy 90 LE igényű technos mulcsozót az ARION 420 nem tud meghajtani? Bekapcsoltam a traktort és elindul majd leállítja a trakesz a kardánt mert letilt nehéz neki... Az eladó Technos azt mondja kevés neki a traktopr de ez baromság... szerintem szorul valami....
4857 hozzászólás
Válasz #2206. hozzászólásra
persze,de itt mindenki 820-at vett,850-röl semmi tapasztalat errefelé
Válasz #2205. hozzászólásra
Azért az a motor (meg talán a váltó is?) abban már eléggé fel van húzva.
Válasz #2204. hozzászólásra
Kössz,de a kérdésére is válaszolova,jó traktor a claas haveroknak is van ,igaz 820-as ,de nuku rugózott híd mert az nem jött össze még a claas-nak,és semmi cebis,meg elektromos kihelyezett hidraulika,mert még az se az igazi,egy full fapadost ,azzal kevés a gond
Kivételesen nem BNC................:-)))))))))))

Moderálta: Szabi. (11018) 2013-10-25 08:44:06
Válasz #2201. hozzászólásra
Küldj egy levelet és keresünk megoldást.
A légtelenitést megcsináltam a jeladónál,ahogy írtad.Anélkül el sem indultam!
Válasz #2197. hozzászólásra

Igen,a mechanikus fokozatra. A powershift teljesen mindegy hogy melyik fokozatban van. Atteszem teknösbe, beteszem egyesbe vagy kettesbe,kiválasztom az irányt.pedál kienged és már villog is. Csak az nem értem hogy 3.ban meg 4.ben mért nem csinálja. Ma is egész nap Reptilleztem béka, 4., power 3.ban és ott nem csinálja.
Válasz #2199. hozzászólásra



Kicsit csavard ki a jeladó gombát ami a hatodik hengernél van hátul a hengerfejnél mert beszorulni levegő. Az egész 10 perces meló de nehogy megfőjön a motor, és kifújja a tömítést!!
Nem tettem alá semmit,zsírral raktam össze és képzeld nem folyik.
A pasztát nem akartam mert gyárilag se volt alatta semmi.Úgy voltam vele hogy tömíteni kell neki és be is vált a gondolatom.
A váltónál a terhelés alatti fokozatokra gondoltam.
Válasz #2193. hozzászólásra


Remélem arra ügyeltél hogy kevés tömítő pasztát tettél a termosztát háza alá, mert ha sok kinyomódik és beragad tőle megint a termosztát ,és nem fog kinyitni rendesen aztán megint melegszik majd??????
Válasz #2195. hozzászólásra


Ez az 1 vagy 2 ez a nagy sebesség váltó állásra gondolsz??????
Köszi hogy megirtad ezt a hőmérséklet táblázatot!Én is ilyesmire tippeltem,de a 7 pálca sem melegedés még szerintem.Nyáron ha 35-40 fikban lazitózol vagy tárcsázol bisztos hogy 90 fok lesz alapból a hőfok,mivel eleve forró levegőt sziv a ventilátor!
Ezt akkor szokta csinálni ha valamelyik váltókapcsoló zárlatos vagy nincs meg benne feszkó.Tehát a teknős nyyúl kapcsoló,1 fokozat kapcs,2 fokozat kapcs.De én a teknős nyúlra gyanítok!
Adok egy telószámot(szervizesem száma:30/733-41-61)tőle kérdezd ő tud majd konkrét választ adni!
Lenne egy kérdésem ARESosok. Tudjátok e véletlen,hogy teknös, csoport 1 vagy 2 ben mért kezd villogni a villámos akkumulator? csoport 3-4ben nem csinálja,és nyulban sem.
a hömérséklet pácikák megjelenése
1->2 50c
2->3 60c
3->4 70c
4->5 80c
5->6 90c
6->7 97c
7->8 106c
8->9 120c
ARES 826 neked hány pálcika van munka közben?
Hali! Ma kiszedtem a termosztátot,egy edényben megnéztem hány foknál nyit!82 foknál kezd nyitni,de még 95-nél sem nyitott ki teljesen csak olyan háromnegyedig!De elvileg 82 után ki kéne nyitni teljesen!Úgyhogy el is dobtam a picsába!!!
Vettem egy újat annak valóban nagyobb a szelepje és le is teszteltem,82 foknál kezd nyitni és olyan 86-nál már kinyit teljesen!
Úgy néz ki megoldódott a probléma!
Válasz #2191. hozzászólásra


Persze hogy a fordulóban feljön a hatodik mert a motor fordulat csökken ez által a hűtés is de a mociban a "meleg" meg benne van!!
Válasz #2186. hozzászólásra
Hello! Nekem is egy 816-om van 826 ECU-val. Nem rég cseréltem termosztátott,(5200-5300 üó) mert már az utón is elöjött a 6. pálcika.
Azóta munka közben is 5, lazitóval 6,de szinte már csak a föld vége elött kb 420m, még megfordulok vissza megy 5re . Persze nem 40fokos melegben lazitóztam,mert ott még igy is bejött a 7. néhány kör után.
Valahol a szervizkönyben van egy táblázat hogy melyik pálcika hány foknál jelenik meg,de szereintem a 7. mindenképpen sok.
Válasz #2180. hozzászólásra
Nekem van PDFben kb 8mb.
Válasz #2188. hozzászólásra

Holnap megkeresem a dobozt!
Megadhatod az új számot lehet megpróbálom!Bugyborék nincsen már néztem!
Válasz #2186. hozzászólásra

Nekem cserélték a termosztátot garanciába, mert voltak gondok más gépeknél azért cserélték ki őket sorban rengeteg gépnél. Nagyobb az áteresztő képessége az újnak azóta a hatodik csík fölé soha nem ment még fel!! Nézd meg hogy nem buborékol kicsit a kiegyenlítő tartályba, mert ha igen akkor még most cseréld ki a hengerfej tömítést SOS-ben mert nagyobb gond is lehet a gépeddel! HA kell az új száma az új termosztátnak csak hívjál bátran vagy írjál ide!!
Nem forr,tehát melegedésre nem sipol be!
Csak van hogy egy vonalat feljebb megy ha hátszél vagy nagyobb tehelést kap.De aztán vissza áll a sokásos helyére!Azért kérdeztam mert kiváncsi vagyok hogy milyen határokon belül mozog.
Válasz #2183. hozzászólásra

Miért kell ez neked, forr a vize a trakidnak???????????
Válasz #2183. hozzászólásra
Tudtommal minden belsőégésű motor üzemi hőmérséklete 80-95 Celsius-fok.
Üdv. mindenkinek! Megtudná nekem valaki mondani hogy az ARES-800-as széria JD motorjának mennyi az üzemi hőfoka celsiusban pontosan?Mérte már valaki?
Köszönöm! Axialnál próbálkoztam, de egyenlőre sikertelenül.
Válasz #2180. hozzászólásra
Axiálnál jópénzért?
Üdv.: Mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem, most vettem egy Claas Celtis 456 RX-et, de a volt gazda nem tudott gépkönyvet adni. Valaki tudna esetleg segíteni, akár o-lie formában is. Nézelődtem az oldalakon de sajna nem találtam. Véleményt, tapasztalatot szívesen látok.
Köszi.
ezek szerint nem nagyon mert aszt a motort el lehet dobni amit ki szednek mert egybe van öntvel a motortömb meg a hüvelyek !
2008 évjáratú de nem is volt túlhajtval a gép szerintük bemutató gép lehetett !
Válasz #2174. hozzászólásra



Szavatosság nem létezik????? Mikori a gép???????????
jó okés meg fogjúk kérdezni és köszönöm szépen !
Válasz #2174. hozzászólásra
Kérdezz rá a Fortuna bt.-seknél lehet van nekik felújított komplett mocijuk raktáron vagy tudnak szerezni, feltéve, hogy felújított moci is jó neked.
aha értem köszönöm szépen sajnos henger fejes lett bele fojt a fagy állós víz az olajba és bele vert a dugattyúba meg egy szelepszár is el tört meg a rúgó és egy alátét és csak 1800 körüli üzem öra van a gépbe !
Válasz #2172. hozzászólásra
viccet félretéve, attol függ hogy rövid vagy hosszú motor,hogy mi sérült meg a motorban
Válasz #2170. hozzászólásra
Motor szám alapján be tudják azonosítani hogy milyen sorozat, vagy nem?
Válasz #2170. hozzászólásra
Mérjétek meg
sziasztok van egy axos 330 perkins motor van benne és sajnos meg adta magát és nem tudjúk hogy rövid vagy hosszú motor kell bele ?
Válasz #2168. hozzászólásra
nem váltottam a nagyom most is deutz 7210 TTV. DE kicsibe nem tetszett a deutz, gyenge volt...és ahhoz drága is!!!
Válasz #2167. hozzászólásra
Miért váltottál márkát?
Pedig nekem kicsiben tetszenek a deutz-ok, de 200 lovasban nem mertem volna bevállalni egy új szériát. Főleg ha nem nagy forgalmazó áll mögötte.
Volt olyan hogy kiment garanciaidő alatt egy hőfokmérő szenzor az axion motorján. És rosszat hozattak helyette, pont ünnepek előtt. 5-6 napot állnom kellett volna, de kiszedték egy javítás alatt álló gépből és azzal mentem addig míg az új nem lett meg.
Válasz #2166. hozzászólásra
420-unk van és semmi gond vele eddig, szeretem és jó...... vetés, permetezés pótkocsi, műtrágya ilyenekre...
Axiál meg jó akapban szerintem szolgáltatásba, ne ma legolcsóbbak de azt mondom legalább értenek valamit ahhoz amit árulnak... nem úgy mint sok más nepper...
Tényleg, mik a tapasztalatok ésa vlemények a 2010 utáni Arion 400-asokról?
Válasz #2164. hozzászólásra
Ha hiszed ha nem, ezt a kísérletezös dolgot majdnem hasonló szavakkal hallottam egy értékesítö szájából mikor vetögépet kerestünk. És nem a legolcsóbb vetögépröl mondták ezt... a nagy fejlesztések közepette nincs idö tesztelni. Hogy is lenne mikor minden évben tucatjával érkeznwk az újítások...
Válasz #2163. hozzászólásra
Viaaszavitettem a dorkerrel a pi...ba... először azt mondták, rossz az arion...
Mondom akkor hozzanak egy deutzot át próbálják meg persze azzal sem ment..
Igen elindította 2 másodpercre aztán elkezdett villlogni a kardán jel, és letiltott.. Szerintem szorul a hajtóműháza a szártépőnek...
Hihetetlen mindennel gond van. a Claasnak is voltak már garos gondjai, és azt mondják ja igen ez széria hiba, egy jó van az Axiállal azok meg tudnak oldani mindent navajjjjgás nélkül és meg is oldják, gyorsak és nem olyan bénák talán mint a többi...
Csak az a szomorú milliókért rajtunk kísérleteznek a gyárak... és minél olcsóbb alkatrészekkel próbálják megoldani a gépeket.
Válasz #2162. hozzászólásra



Nembirja meglenditeni vagymi?
Muszaj lesz kurblit csatolni a tengelyre besegiteni...
Mennyi f.ság jön elő ezeknél a letiltani tudó vasaknál.....
Sziasztok!
Hallottatok már olyanról, hogy 90 LE igényű technos mulcsozót az ARION 420 nem tud meghajtani? Bekapcsoltam a traktort és elindul majd leállítja a trakesz a kardánt mert letilt nehéz neki... Az eladó Technos azt mondja kevés neki a traktopr de ez baromság... szerintem szorul valami....
Válasz #2160. hozzászólásra
nem 106 hanem MEGA!
Válasz #2159. hozzászólásra
CD106-os vágósztalszintető,vagy valami ilyesmi