Fórum
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Búza és árpa vetőmagok a gyakorlatban új
- Szenázs készítése, és gépei új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Talajközpontú művelés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Krone munkaeszközök új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Máktermesztés új
- Bodza ára új
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Elstartolt az állattartó telepek fejlesztési programja
A gazdálkodók akár 80%-os támogatást is kaphatnak az állattartás fenntartható...
304 hozzászólás
Válasz mtz1221 #303. hozzászólásáraLehet, hogy igazad van, mert ahogy én vezetek és még van jogsim.


Mindenesetre a zetoron is bőven elég a gyári üzemanyagszűrő rendszer, csak a kis poharat kell itt ott kitisztítani, viszont ha baszkódik, akkor alsó tartály le, és kimosni. Én csak a Shelltől hordom a gépekbe, a Mol-os tavaszra megfeketedett a Claasban.
Válasz kajszi_71823 #302. hozzászólásáraÚgy nézem el kell nekem is zavarnom, hogy ilyen szerencsém legyen másban.

Válasz mtz1221 #296. hozzászólásáraNem, minden arany tiszta, még a kis ülepítő poharat sem szedtem szét ez év indításkor, aztán pöcc-röff.
Válasz _NB_ #300. hozzászólásáraEz nem víz. Szerintem került bele fehér ibcéből, baktérium szaros nafta. Vagy a kútról úgy jön. De nincs itt semmi, a commonrailhoz való szűrő került előre, qz volt itt a legnagyobb gond. Majd most a papírszűrő kiszed előtte belőle, es együtt elmennek 1 évet.
Válasz mtz1221 #270. hozzászólásáraVÍz jelző van benne ?
Ismerős hívott egyszer, hogy van egy furcsa ikon a műszerfalon, kibogarásztam a szűrőben jelezte vizet, kólás flakon a szűrő alá víz leereszt, majd egy hét múlva hív, hogy megint ég és mutassam meg mit csináltam, útközben összefutottunk ott le víztelenítettem és rákérdeztem miből tankol azt mondta hordóból (mondhatni tanyasi), akkor vagy beázott vagy lecsapódik nap mint nap a pára, de víz is van a hordóban.
Válasz mtz1221 #298. hozzászólásáraAmikor megfordult a határ egy darabig én is hordtam a D2-őt de a gázt jobban megérte.
Válasz termelo #297. hozzászólásáraItt valamikor volt D1 és D2. En hordtam bónra 91 ben 11 évesen mikor az öreg katona volt. Mai napig emlékszem a D2es az illatára, és hogy olajos lett tőle a kezem. Ez a mostani tényleg Olyan mint a húsleves.
Válasz mtz1221 #296. hozzászólásáraMi úgy mondjuk, hogy húsleves
Válasz kajszi_71823 #294. hozzászólásáraÉs nem rakja be az elsőt ? Mi a facom lehet akkor a mi naftánkban ?
Válasz hashtag #293. hozzászólásáraNem is hallottam még róla, de lehet azért meg meg meg sem születtem. Voltak ennek a kommunista majomnak is jó ötletei ezek szerint.
Válasz mtz1221 #292. hozzászólásáraVolt, de kiktatták. Nem kell az oda.
Válasz mtz1221 #289. hozzászólásáraErről
Válasz kajszi_71823 #285. hozzászólásáraBiztos vagyok benne hogy a classban van egy komoly szeparátor a tank után, a zetoron meg nincs. Ha nem raktam volna erre is 1+ ülepítőt, sokkal hamarabb ki adta volna magát.
Válasz termelo #290. hozzászólásáraEstére ha szőr szál hasogató kedvemben leszek, megkeresem.
Egy a lényeg neked is hála megoldódott, ez ez 1+ csere ide oda, nem játszik. Meg a török gyártásuakat használtam addig nem volt gond. Mikor rájöttem hogy a Mercedesben is ilyenek vannak, akkor kezdődött, mert a nyugatiban a szövetes már a finomszűrő, a törökben meg a régi 30+ éves nyugati teknika után gyártottban az volt a durva szűrő.
Válasz mtz1221 #276. hozzászólásáraVisszanéztem a hozzászólásaim de nem találom, hogy én mondtam ilyent tavasszal hogy a szövetes a durva.
Válasz mtz1221 #288. hozzászólásáraŐszintén azt sem tudom, miről beszélsz.
Válasz hashtag #284. hozzászólásáraNem hinném, vagy ha volt is olyan nem maradandó volt.
Válasz termelo #286. hozzászólására
Válasz mtz1221 #283. hozzászólásáraTudtommal a HiFi nem gyárt hanem gyártat pl. Mann-al Donaldsonnal, Knecht Mahle stb...
A minőség garantált, nyugodtan megveheted.
Válasz mtz1221 #272. hozzászólásáraNekem a Claasban 2 szövetes van, oszt jó, a zetoré meg 2 papír és az is jó. Ki érti ezt?



Válasz mtz1221 #282. hozzászólásáraHát a mexikói zenés korszak milyen volt? Arról vannak emlékeid?
Válasz mtz1221 #282. hozzászólásáraEzek a Hifi szűrők milyenek ? Találtam itt is forgalmazót, barátibb áron van a manntól.
Válasz termelo #281. hozzászólásáraItt se az a világ van már sajnos. Ezt a zenét itt a 90-es években volt hogy verekedés előtti percekben a magyar Dj is lejátszotta "DISZKÓBAN", akkor ha kint voltál a legszebb csajból is kihúztad a micsodádat, és mentél be nézni hogy melyik szőröstalpónak vered te be a képét. sőt még kocsmákban is pont ezzel a dallal lehetett felbacni a szerbek vizét ha egymás után csak ez szólt. Azóta meg semmi, már a szerbek is puhány önimádó európai söpredékek lettek.


Válasz mtz1221 #280. hozzászólásáraSokkalta Magyarabb érzelmű a külhoni. Lehet az ittlét degradálja, a tapasztalat, nem tudom.
Nézd meg pl. Majka miről énekel az is Magyar, ki vágyik erre?
Válasz termelo #279. hozzászólásáraNyugodtan lehet családdal is, ez tiszta érzelmű magyar zene.
Válasz mtz1221 #278. hozzászólásáraHa elaludtak meghallgatom.


Lehet hidrofób szövet is, így nem a szűrési finomsággal van összefüggésben hanem a vízleválasztással ezért rakhatják egyszer erre egyszer arra...
Amúgy rád gondoltam, hogy te vagy az amatőr
ugyanis ezek is megtudnád nézni a neten nem csak a rossz lányokat
Válasz termelo #277. hozzászólásáraSör mellé ezt hallgasd. Értágító hatása van délen.

https://m.youtube.com/watch?v=qLOicnPEed4&pp=ygUSa2FsYXN6IGthbGFzeiBhcnZh
Válasz mtz1221 #276. hozzászólásáraSzerintem is-is szerelték
;
Chuck cikkszám alapján lehet megmondani biztosra
Válasz termelo #275. hozzászólásáraÖrülj hogy én elviselem őket.
Tavasszal mikor ezzel szenvedtem te mondtad pont, hogy ránézésre látod hogy a szövetes a durva. Az van itt hogy indiában meg a szövetes a durva, nálunk kaphatók meg pont a commonrailhoz való finómszűrők.
Válasz mtz1221 #274. hozzászólásáraEz eredetileg egy SN90-es finomszűrő



https://catalog.hifi-filter.com/en-GB/application/version/CLAAS%20DOMINATOR%20105/fba276e3-fd58-11e8-8c9a-005056867867/71ccc10b-17dc-11ec-840e-005056867867/product/SN%20090/HF050578%20:%20%20:%20%20:%20%20:%20%20:%20V01
SN1146-os a papírbetétes az előszűrője
https://catalog.hifi-filter.com/en-GB/application/version/CLAAS%20DOMINATOR%20105/fba276e3-fd58-11e8-8c9a-005056867867/71ccbef4-17dc-11ec-840e-005056867867/product/SN%201146/HF050604%20:%20%20:%20%20:%20%20:%20%20:%20V01
Van még kérdés?
Még szerencséd, hogy rámentem egy sörre amúgy nem bírom a lúzerokat
Válasz termelo #273. hozzászólásáraEzen török volt, de itt par éve ilyen szövetest kaptam. Gyanús nekem most már hogy a török csak 1 rétegű vízlevalasztó szövetes volt, ez meg már finomszűrő. Az a vicces tettem rá +ba még egy mtz sivatagi szűrőt is. Az tiszta, ac előtt is van egy kicsi az is tiszta, ez meg azok után úgy megrakodik nem tudom milyen barna szarral, hogy 100-150 óra után elmegy az erő.

Válasz mtz1221 #272. hozzászólásáraPróbáld meg ide beírni a szűrő számát ha van:
https://catalog.hifi-filter.com/en-GB/search/global/cross-reference?q=re504836&p=1
Válasz rtamas1976 #271. hozzászólásáraErre is gondoltam már. Meglátjuk mit mutat így fordítva. Keresgettem, sok helyem Mercedes autóknál, csak eebből a szövetesből ír 1et. .
Válasz mtz1221 #270. hozzászólásáraA szövetes a durvaszűrő a papír a finomszűrő.
Tehàt az áramlás iránya az első a szövetes a papír a màsodik.
Én 2papírt raknék.
Ha az első eldugul kidobod és a másodikat teszed előre.
Ez azért jó mert ha átszakad a papír akkorsem tud a másodikon keresztül menni.
Ismét a régi bajom. Eddig úgy volt tank Ac bal oldali több rétegű szövetes, jobb oldali papír majd qz adagoló.. A bal oldali sűrűn tele lett, a jobb oldaliban meg semmi nem volt. Szerintem a gyárban elbacták, es a szövetes a finomszűrő ???
Most összeraktam fordítva, a szövetes lett az adagoló előtti.
Válasz JDFERI #267. hozzászólásáraEz egy nagyonjó kérdés!
A közösnyomócsövebe is kenési célzattal.
Viszont a részecskeszűrős nemtudom mitszólna hozzá?
És ráadásul a mennyiség is fontos lenne!
A pd elemeshez rakták és az adagolóshoz.
Válasz JDFERI #267. hozzászólásáraSzia.
6330-ba szoktam kék spurit 1ml/litert.
Ha nem teszem, akkor elkezd sivítani nagyobb fordulaton terhelésre.
(Nyilván 8000 óránál már elbírna egy felújítást lehet, de mikor hozzánk került 4500, már csinálta ezt.)
2t olajat köradagolós géphez javasolták, de igaz ez a sima Bosch rendszerűre is.
Ugye gázolaj kenne. Csak alacsony a kén tartalom, azt mondta adagolós mester. Így meg a kenés gyengébb.
Igaz lehet nagynyomású szivattyúkra is szerintem.
Sziasztok. Injektoros gépben használt diesel üzemanyag adalékokkal kapcsolatban van ( pozitív) tapasztalatotok ??
2t szintetikus motorolaj gázolajba keverését próbálta már valaki ? Van ezeknek értelme / haszna ??
Válasz mtz1221 #265. hozzászólásáraAzt hitték mindenevő!!!!!!!


Válasz IGábor #262. hozzászólásáratudtátok hogy beleejtettek valamit, és nem foglalkoztatok vele ?
Válasz IGábor #263. hozzászólásáraUtójára mikor még megvolt a323
Az axiálban lehetet kapni hftömítést lengyel szilikoncsíkost.
A kompresszor és a szívótorok közzé pedig szilikonos hűtőcsövet vágtam.
A " gyári rugós harmónikást" nekemis majdnem megette!
Válasz IGábor #262. hozzászólására
Sziasztok, Meglett a Ludas a 1-es henger Nekem legelöl van, kinek hólszámólja :) jól meg verte a dugót a darabka, pedig az eshete be amit legútob szétszedéskór bele eset a kompresszór bilincsel és lehet az eset bele darabja ? mimás kb. meg nem foglaloztunk vele eleget hogy kivegyem. :/ de nagy sszerencse hogy ment a motor. és nemlett nagy baja.
Minden rendben van a szelepekkel nem sérült ilyesmi, ami hibás is vólt az úgy másik hengerfejjel orvosoltuk olajat engedte bele a karterba. letört a Szelep csúcs, mármint am iben mozog, Vulkán kürt höz hassonlóan van kialakítva.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraHát,ha elgörbül a szelep, akkor nagy lesz a hèzag. Minden hèzag nemmehet el. Esetleg akkor,ha a fej megy lefelè,de annyit egy tömitès nem lapul. Szerintem rossz a vezèrlès,vagy nem jól forgatva állitott.
Válasz mtz1221 #259. hozzászólásáraVisz9nt jut eszembe egyszer a kombájnon elreped egy porlasztó cső, és nem volt itthon csak a 4 gengeresre való. Azt hittem nem érek be vele, úgy verte az az 1 rövíd cső. Bántamhogy nem kötöttem rá egy kannát, és jöttem be vele 5 hengerrel.
Válasz .Richard. #258. hozzászólásáraMondja hogy elment a szelephézag pár nappal az állítás után. Szerintem elbacta első állításkor, és belevert neki.
Válasz medikus #257. hozzászólásáraMert utolèrte 4ezres fordulaton a kipufogó szelepet. Vagyis, mekkora fordulat az,mikor már nincs idelye bezárni?
Válasz R Sándor #256. hozzászólásáraNe találgassatok! A probléma a felpörgés után jött elő!!
Válasz IGábor #254. hozzászólásáraMert akkor is rossz a járása egy dizelnek ha nem egyforma hosszúak a nyomócsövek. Azért kérdeztem./Csak találgatunk itt messziről hatha bejön valamelyik/
Válasz IGábor #254. hozzászólásáraVedd le a hengerfejet!