Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 404.37 Ft USD 355.24 Ft CHF 431.03 Ft GBP 475.96 Ft

Fórum

Direktvetés, no-till.

Létrehozta: cimbike , 2010-10-05 19:40:05

Kedvencekhez Segítség

2566 hozzászólás
Nincs profilkép
#2416 MrPoke
2025-01-13 10:57:59

Válasz termelo #2413. hozzászólásáraAnnyi higy az egy túlárazott vasdarab ...

Én 1,5Mft ért vettem egy használt POM Meteort tökéletesen teszi a dolgát.
6m

Bármi munkafolyamat megvan egy délután alatt.

Nincs profilkép
#2415 MTZ1221.3
2025-01-13 10:56:13

Válasz termelo #2411. hozzászólásáraNem is veletlen, hogy ujra az Air Force-val kezdtek foglalkozni amcsiban a PP-nel.

Nincs profilkép
#2414 MrPoke
2025-01-13 10:55:33

Válasz termelo #2411. hozzászólásáraValami rugónak kell benne lennie... Anélül nem működik.

Nincs profilkép
#2413 termelo
2025-01-13 10:55:05

Válasz MrPoke #2412. hozzászólásáraLátod csak nem vagyok én annyira elvarázsolva az észrevételeimmel még ha paraszt is vagyok nem diplomata smile wink

Nincs profilkép
#2412 MrPoke
2025-01-13 10:50:58

Válasz termelo #2410. hozzászólásáraFőleg ha alapművelésre használod.

Nekem is hasonló van, én is szeretem.
Azzal csináltam az utóbbi időben a tavasziak elé a talajmunkát. Meg a tarlóhántást is

Nincs profilkép
#2411 termelo
2025-01-13 10:50:12

Válasz hashtag #2407. hozzászólásáraEhhez én is csatlakoznék smile flowers

ha tudnánk, hogy így van.

de

Itt van a DaltaForce alkatrészjegyzék:

https://assets2.brandfolder.io/bf-boulder-prod/58nbm4wqn99trxp4vzx9b4k6/v/1075327684/original/DeltaForce%20Parts%20Manual%20(955682).pdf

Én nem találtam benne hidroakksit.

Nincs profilkép
#2410 termelo
2025-01-13 10:40:00

Válasz MrPoke #2408. hozzászólásáraEz igaz de közben elfelejted, hogy a régi is új volt anno.

"Rengeteg talajművelő gépről derült már ki az idő során, hogy mégsem vagyunk előrébb"

Legnagyobb általam sztárolt pofára-eséseim:

Saját:

Rapid
Frakomb
Maxima
Deutz
Vibromaster

demo-s:

Ferox
Carrier
Joker
Tume
Reptil
Topdown
Granit gruber

ezek jutnak hirtelen eszembe...

Mindent visz pozitív csalódás Cruiser smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2409 termelo
2025-01-13 10:27:44

Válasz hashtag #2406. hozzászólásáraÉn az Amerikai videókat nézegetem és a fejlesztési irányok érdekelnek.

Az újabb vertikális műveléseknél már nem mennek 2-3 col alá így ha lerakod a sávtisztítót értelem szerűen legalább ugyanebbe a mélységbe akkor mulcs-mentes földbe vetsz. Jelzem egy csomó videó és statisztika van arra amit írtál,

valóban ha mulcsba vetsz csökken a termés is és a tőszám is!

Az első pneumatikus leszorítások valóban nem tudtak megoldást kínálni arra ha emelni kell a vetőkocsin, a hidraulikus leszorítás ezt a problémát megoldotta de más nem várt dolgok előjöttek.

Amiről én beszélek ott a pneumatikus leszorítást egy "felső" légrugó végzi és ahogy fogy ki a mag és a mikrongranulátum egy másik "alsó" légrugó emeli a gépet. Természetesen automatikusan, mért értékek alapján.

Nincs profilkép
#2408 MrPoke
2025-01-13 10:15:21

Válasz termelo #2401. hozzászólásáraA régi sokszor jobb mint az új. Attól, hogy valami új az nem jelenti azt, hogy jó is.

Rengeteg talajművelő gépről derült már ki az idő során, hogy mégsem vagyunk előrébb mint a régivel.

Nincs profilkép
#2407 hashtag
2025-01-13 10:12:40

Válasz MrPoke #2405. hozzászólásáraHa van hidroakksi, akkor nem szóltam, azt hittem csak simàn az elektronika oldaja meg a rugózást.

Nincs profilkép
#2406 hashtag
2025-01-13 10:08:40

A sávtisztító ott kéne, ahol a szármaradvány a felszinen van. Egy csökkentett művelésnél, mulcsművelésnél be van keverve a talajba. Pont ugyanannyi csutka van fenn is, mint 5 centi mélyen, meg 10 centi mélyen. Akkor most melyiket söpörd el? Mindet? Óhatatlan, hogy lesz olyan, hogy pont egy kukorica csutka közepébe vetsz, 5 centi mélyen. A lényeg, hogy ne legyen nyitott a magárok, legyen rajta föld. Viszont azzal, hogy a föld tetején lévő pirultabb, porhanyósabb földet elsöpröd oldalra, és a nyers földbe belevetsz, nagy kocsinyomással, ami még meg is tapossa kérgesre, egyértelmű hogy nyitott magárok lesz a végeredmény. Én nem használom a sávtisztítót. Esetleg akkor, amikor el van cseszve a magánykészítés, és száraz nagyröges a teteje, akkor el lehet vele túrni pár centit, hogy elérje a a vetögép a nedvességet, de ez már csak kármentés.
Ha meg csak annyira használod, hogy guruljon a felszinen, és az esetlegesen pont ottlévő bazinagy kukoricagyökeret félredobja, akkor pont elég ha csak a saját súlyàval gurul a föld tetején, sőt még majnem az is sok.
Légrugós kocsinyomásnàl pedig megvan az a pozitívum, hogy az kocsi folyamatos 5 centis fel-le mozgásànàl sem változik érdemben a kocsinyomás. Mert a legő rugózik. Az olaj nem. Az csak akkor fog fel-le menni, ha az elektronika utasítja, aztán ha lekésik az emelésről, egy dombocskánál, és nem emel, ot rendesen meg fogja rugni a földet. Persze elvileg baromi gyors ez a folyamat, és nincs ilyen baj. Én azt làtom, hogy a többség -attól hogy ebben a topikban beszélünk-, készít magàgyat, egy ilyen területbe meg kb minden belevet. Egy komoly masszív vetőkocsis gép, egy zsák maggal, meg 20 kiló startertel meg főleg, plusz leszorítás nélkül is. De ha kell, ott van a rugó. Ez megint inkàbb akkor kell, ha száraz röges a felszin és kb a rögek összetörése miatt kellhet, hogy legyen mögötte némi por, ami betakar. De ez is inkàbb már extrém. Normális nyirkos földbe inkàbb könnyíteni kéne a kocsikat, na mondjuk ez igaz, hogy elvileg ezt tudja a hidraulikus rendszer, szóval ott kijöhet a dolog előnye, minnél nyersebb a terep.

Nincs profilkép
#2405 MrPoke
2025-01-13 10:08:12

Válasz termelo #2396. hozzászólásáraSzerintem rosszul értelmezed. 1mp a rugóerő változtatási ideje. Ott is van hidro akksi... Ami a gyors rugózásért felelős csak az előfeszítés a fontos.

Azért kell változtatni a leszorító erőt mert a mélység tartó kerekek károsan tömörítik a magárkot. Kell egy adott erő, hogy elérje a kocsi a beállított munka mélységet. Minden ami efelett van pluszban a magárok oldalfalát tömöríti. Ezért érdemes a leszorító erőt szabályozni.
Persze ekinél homogén a tábla ott nincs jelentősége, de itt pl 10m enként váltja egymást a szík, a fekete agyag és a sárga erodált talaj.

Nem tudom ti mennyivel szoktatok vetni de direktvetés szigorúan 8km/h max.

Nincs profilkép
#2404 termelo
2025-01-13 09:36:27

Válasz határjáró #2402. hozzászólásáraMost jöttem rá azt hitted hazudok, tényleg a Kite ajánlotta hogy vannak bent náluk ilyen felszerelt használtgépek nem én találtam ki.smile hammer

Kértem árat új PP cuccokra és jóval kevesebbért tudtak volna adni full felszerelt gépeket. Ezekre utólag ráköltöttek 20-30 milliókat majd nem boldogultak vele és beszámoltatták…

Nincs profilkép
#2403 termelo
2025-01-13 09:18:08

Válasz határjáró #2402. hozzászólásáraKöszönöm a kedvességet 1 et nem értek ha zavar minek olvasod el, nem kötelező.

Nincs profilkép
#2402 határjáró
2025-01-13 09:03:08

Válasz termelo #2401. hozzászólásáraTéged honnan szedtek elő ember.
Ennyire lekezelő, okoskodó alakot rég láttam itt a fórumon. Mindenkit kioktatsz. Nem akarsz eltűnni innen?

Nincs profilkép
#2401 termelo
2025-01-13 08:35:21

Válasz szanberg #2400. hozzászólásáraNe viccelj már ezen régi bazár ok vannak, nekem újabb sávtisztítóm van mint ez.

Ha érdekel ilyen hidraulikus leszorítás a Kite használtgépeknél vannak. (kidobálva)

#2400 szanberg
2025-01-13 08:18:39

Válasz termelo #2398. hozzászólásárahttps://youtu.be/rsm0RpjidEM?si=Drd4tyfDMmhk-Q7_

Új videó,. új gép. Mégis deltaforce van rajta.

No mindegy is...

#2399 Csavarkulcs
2025-01-13 08:15:48

Válasz termelo #2397. hozzászólásáraGép és beállítás kérdése.

Nincs profilkép
#2398 termelo
2025-01-13 07:52:22

Válasz szanberg #2395. hozzászólásáraLentebb is kérdeztem hogy menet közben normális rendszernél mi indokolná hogy hirtelen változtass a leszorításon?

A pneumatikust 180 kg leszorításig tudod állítani természetesen automatikusan de neked ennek a felétől úgy sem kell több szóval bőven van benne tartalék.

Az első generációs légrugós leszorítások lehet régebbiek de én nem is azokról beszéltem. Pl a mostani AirForce tudtommal 1 éves…

Nincs profilkép
#2397 termelo
2025-01-13 07:45:08

Válasz Csavarkulcs #2394. hozzászólásáraEz a jó benne így követi le mindenhol a talajt ellenben a hidraulikussal ami agyonnyomja addig ameddig ki nem alakul a beállított nyomás.

Nincs profilkép
#2396 termelo
2025-01-13 07:42:04

Válasz MrPoke #2391. hozzászólásáraA gyártó szerint 1 másodperc az olajos rendszer reakcióideje ami alatt kb 3.5 m tesz meg a vetőgép. Ez szerintem qurvasok !

Nekem szimpatikus rendszernél eleve a sávtisztító a vázon van így nem befolyásolja a kocsin lévő leszorítást és szenzorokat.

A pneumatikusnál a leszorítóerő állandó, miért kellene azt változtatni?

Vagy van olyan térkép ami alapján differenciáltan szorítanak le?

#2395 szanberg
2025-01-13 07:23:03

Válasz termelo #2362. hozzászólásáraPedig ezt rosszul tudod! Először kezdtek légrugókkal, de ez már 10-15 éves sztori....
Aztán jöttek a hidraulikus rendszerek, mert pont, hogy a légrugó nem tudja olyan gyorsan lekövetni a változásokat!!!
De hogyan is tudná, gondolj már bele! 7-8 bár levegő nyomás sosem fog olyan hirtelen eljutni a cél feladatra, szelepeken keresztül, mint 180-200 bár olaj!!!
Írhatod, hogy a jd így meg úgy, de erre lehetne pont ugyanilyen ellenpéldákat is mondani. Mindennek van előnye és hátránya is, ez nyilvánvaló!
Nekem mindegy, hogy milyen rendszert alkalmaz a gyártó, az tetszik, hogy automatikusan szabályozza a kocsinyomásokat. Pont.
Egyébként a világ nagyobbik felén a pótkocsi fék rendszerek is hidraulikusak, Európa aki nem engedi ezt. (Valahol érthető is)

#2394 Csavarkulcs
2025-01-13 07:15:27

Válasz termelo #2387. hozzászólásáraAmit elfelejtettél a gázok összenyomhatók a folyadék nem.

Nincs profilkép
#2391 MrPoke
2025-01-12 23:19:46

Válasz termelo #2362. hozzászólásáraDe arra tökéletes, hogy a talaj minőségének változásait lekövesse. Szerintem több nem kell. Ahol lágyabb és könnyebben belemegy a kocsi ott elveszi a nyomást, ahol pedig kemény ott ráteszi.

És elterjedt aktív lengéscsillapítónak hívják. Ma már szinte csak azt használják.

Nincs profilkép
#2390 termelo
2025-01-12 22:16:43

Válasz .Richard. #2388. hozzászólásáraEz a művelés nélküli vagy a nagyon-nagyon minimálisan művelt területek esetében fontos szempont.

Ahol mellőzni szeretnénk feleslegesnek és vagy károsnak ítélt műveleteket pl. szántás, grúberezés, kombinátorozás, kompaktorozás, ásóborona ilyesmi

#2389 mtz1221
2025-01-12 22:01:45

Válasz termelo #2381. hozzászólásáraNekem meg a Gs-t fiatal koromban, hogy jó csajozni benne.smile lol

Nincs profilkép
#2388 .Richard.
2025-01-12 21:59:31

Válasz termelo #2387. hozzászólásáraEz az a kategória,,hogy volt a csoroszjás annál jobb a tárcsás,amit a saját súlya lehuzott. Levegőnèl az olaj . Lehet,többet aratnál? Ez mÁr csak elvi kèrdès,sok pinzè. Múltkor valaki betett videót az ásógèpről . Az után meg lovassal is vethetsz,hamu maradt utánna. Szóval,nem tetszik nem kell azt jovan.

Nincs profilkép
#2387 termelo
2025-01-12 21:46:38

Válasz .Richard. #2382. hozzászólásáraA vetőgépre nagyjából ezért nem érdekel hidraulikus kutyafaxa

+ könnyen ellocsolhatsz 1 kishordó olajat

+elmegy 1 tömlő hétvégén kivel gyártatsz?

+később karmantyúzgatások stb

Levegősnél eleve bealkudnék 1 db légrugót tartalékba

Ha egy cső elszáll berakok egy párszázforintos toldó javítót és kész más károm nem lesz smile pimp

Nincs profilkép
#2386 .Richard.
2025-01-12 21:42:21

Válasz MTZ1221.3 #2385. hozzászólásáraAkkor az Ország legtutibját fogtátok ki. smile scared csoda,hogy ehhez volt kitartásod.

Nincs profilkép
#2385 MTZ1221.3
2025-01-12 21:35:33

Válasz .Richard. #2384. hozzászólásáraA mienk BX16 volt. 1.6-os motorral. Az elozo tulaj valami kokany szerelohoz vitte az meg az osszes vakumvezerlo csovet kidobalta belole. Irto sokat fogyasztott. Utana kerult hozzank. Akkor meg az internet vilagaban igy konyvek, szerelesi utmutatok nem voltak elerhetoek. Aztan mikor javitottam itt is egy cso ott is egy, vajon mi hova valo alapon keresgeltuk meg mi mit allit. Jo kis auto volt, de minden takolva volt rajta. Lada gyujtaseloszto, stb kokany… Vegelathatatlan volt. Rugozast is javitottuk. Vegere egesz jo volt, de szerencsere lett jobb kocsi aztan. Szep volt jo volt, de jo hogy mar nincs smile lolsmile lol
smile offtopic

Nincs profilkép
#2384 .Richard.
2025-01-12 21:27:58

Válasz MTZ1221.3 #2383. hozzászólásáraMEsèlj az autósban,elfeledtem a hátulját! Amúgy anno a kiváltságosoknak már ,meg a 80as èvek vègefele, autoszerelőknek volt. Nagy divatholmi volt az. Nem emlékszem,hogy a benzinmotorral lett volna hiba. Rohadás meg a hátsó szilentek ami rèmlik.

Nincs profilkép
#2383 MTZ1221.3
2025-01-12 21:22:10

Válasz .Richard. #2382. hozzászólásáraMi kitartottunk mellette, de boven kifizettuk az arat 5x az alkatreszre. A 3 mtz-t nem kellett szerelni annyit, mint azt szereltuk. Megtanultam minden reszet smile lol 2010-ben adtuk le a bontoba, ha jol emlekszem meg 90ezret kellett fizetni, hogy atvegyek smile lolsmile lol

Nincs profilkép
#2382 .Richard.
2025-01-12 21:14:31

Válasz termelo #2381. hozzászólásáraA 2ezres èvekre szinte a Bxek el is tűntek. Ezek az autók akkor voltak jók,mikor újak voltak. A rugó meg az összes cullangja, olaj csövek,mikor kezdtek rohadni,lehetett bele venni a drága olajat,így hamar kikoptak. A gázrol nem is beszélve. Arra nem emlékszem,hogy egyáltalán a zöld labdákat valaki javitottae. Elöl kettő volt , a torony tetején,de hátul a règi merev Hidas volt,a Bx asszem talán nem. De arra nem emlékszem,hogy hátul hol volt a labda. Igazábol,mire minden lerottyanik a kocsin,az effajta rugó miatt szinte gazdasági totálkár. Èrdekessègnek kiváló.smile thumbup

Nincs profilkép
#2381 termelo
2025-01-12 20:51:09

Válasz mtz1221 #2372. hozzászólásáraBocs, csak most olvastam.

Nekem a haver a BX-et mondta...

Tegnapi okfejtés éjfélre meglett smile w00t

Többen ugyanarra emlékszünk a 2000-es évek elejéről:

Nem emlékszünk semmire smile w00t

smile lolsmile lolsmile lol

smile devil

Nincs profilkép
#2380 termelo
2025-01-12 20:47:14

Válasz szanberg #2377. hozzászólásáraÉn úgy gondolom 20 liter gázolaj megengedett összesen a talajmunka+vetés+permetezés-re.

Mi amortizálódik egy függesztett műtrágyaszórón és egy 230le-s traktoron ami alapjáraton viszi 20-al aszfalt területen? Vagy a kövesen rakottan is 12-vel kell menni?

Nincs profilkép
#2379 termelo
2025-01-12 20:42:12

Válasz szanberg #2374. hozzászólásáraÉn nem kötözködök, azokat szoktam leírni amiket megtapasztaltam vagy olvastam, ha valakit érdekel elolvassa ha nem nem.

Szerintem minden komment így működik. Ez olyan mint a strip-tilles kálvária.

Felkeltette az érdeklődésem, mindenki sztárolja (Kite, kollégák stb) majd a hozzászólásokból jön a kijózanodás. Végiggondoltam, hogy a leírtak közül melyiknek lenne nálam realitása majd megváltozott a véleményem és nagyon jó döntés volt, hogy elengedtem !

Okos ember a más kárán tanul nem a sajátján, miért kellene nekem végigxopni vele ha korrektül leírták a buktatókat?

Ha valaki azért vesz gépet mert nagy tartály van rajta az az ő dolga ha valaki több mindent figyelembe vesz annak hasznos infók ezek utána tud olvasni és mérlegelhet.

#2378 szanberg
2025-01-12 20:25:49

Válasz termelo #2375. hozzászólásáraÉn nem a támogatás miatt csinálok bármit is, ha adják hát adják, ha meg majd nem, akkor más lesz a játék.

#2377 szanberg
2025-01-12 20:24:17

Válasz termelo #2373. hozzászólásáraÉn nem akarok sok naftát fogyasztani, azt gondolom megtaláltam azt a ballanszot amikor művelünk is talajt, és nem túl művelünk. De az biztos, hogy azon aztán semmi nem múlik,hogy 12, 14 vagy 20-al szórod a műtrágyát, csak, hamarabb amortizálódik minden...

Nincs profilkép
#2376 termelo
2025-01-12 20:24:05

Válasz Bárány #2369. hozzászólásáraCitroen-nek központi gázrugója van ahol a rugó és a felfüggesztés közötti átvitelt adja az olaj...

Nincs profilkép
#2375 termelo
2025-01-12 20:22:08

Válasz szanberg #2370. hozzászólásáraJelenleg nem az az érdekes hogy miért nem tudsz no-till-ezni hanem az hogy erre adják a legtöbb támogatást konkrétan többet mint amennyit normál esetben megtermelsz. smile scared

#2374 szanberg
2025-01-12 20:21:24

Válasz termelo #2373. hozzászólásáraFigyelj Te mindennel csak kötözködsz, nekem a huszon éves függesztett egyszerű vetőgépek helyett tökéletesen meg fog felelni az új Maestro, nem mellesleg ha direktbe kéne vetni majd, az egyik legjobb alap erre a célra. Aztán mivel már meg van rendelve, nem is értem miért akarod kedvem rontani, amikor nagyon örömömre fog szolgálni és nagy fejlesztés lesz ez nálunk.
Az meg, hogy nem verjük szét a gépet 20-al a földön, balfaszság ide vagy oda, én örülök neki, hogy a kollégám nem ennyire hajt!

Nincs profilkép
#2373 termelo
2025-01-12 20:04:44

Válasz szanberg #2368. hozzászólásáraHa szar akkor a John Deere a mint a világ legnagyobb gépgyártója miért árul pneumatikus leszorítást?

A hidraulikus DeltaForce megálmodója miért az AirForce-ot fejlesztette később?

Hogy lehet véleményt alkotni egy olyan termékről ami éve jelent meg?

Arról beszélt valaki hogy 12 soros vetőgépnél a hidraulikus teljesítményigény teljes felszereltség esetén akkora hogy 8R-el kell húzni holott fele lóerővel is röhögve elmegy?

Itt a lehetőség adja hogy 20-al vagy többel szórható és a gyártók is ebbe az irányba fejlesztenek akkor nem balfaszság lassabban?

Az antarktiszi kőolaj, mivan? már senki nem emlékszik hogy 2 éve smile hammernem volt üzemanyag a kutakon?

Nincs profilkép
#2371 Rabó001
2025-01-12 18:42:52

Válasz szanberg #2368. hozzászólásáraNem most mondják, csak nyilván nem tájékozódik mindenki hitelesen a Világ olajkeszleteirol. Amivel nincsen semmi baj, ez nem várható el.

#2370 szanberg
2025-01-12 18:37:57

Válasz termelo #2363. hozzászólásáraNem akarok leragadni, de leírtam már, hogy miért nem tudsz totálisan notill-ezni.
Egyszerűen ez a fel aprózott alaktalan, spricce ívre bármire végződő pályák nem alkalmasak erre, nem tudsz hatalmas szélességekkel dolgozni, sok a taposás ésatöbbi.

Én pl ha akkora totál nagy megszorításokkal kellene, hogy dolgozzak, akkor is Focus TD vagy Mzuri vetőgépet vennék és egy menetben menne minden, maximum előtte egy tarló hántással.

#2369 Bárány
2025-01-12 18:35:26

Válasz termelo #2362. hozzászólásáraAzért a Citroen hidraulikus rúgózása legendás volt, a mai napig etalon.smile wink

#2368 szanberg
2025-01-12 18:30:08

Válasz termelo #2363. hozzászólásáraRajtad kívül mindenki a hidraulikus nyomás szabályozós rendszereket preferálja, nyugaton meg usában is először légrugós rendszerek voltak, most meg a hidraulikusat gyártják, de mindegy.

Mi 12-vel szórunk műtrágyát, ha azon múlik, hogy egy nap spórolsz 20 liter gázolajat, akkor már úgy is mindegy.... Nem nagy és nem sík, illetve kevesebb sík területen dolgozunk mint nem, nem lehet ekkora tempókat diktálni.

Most mondják, hogy csak az antarktiszi kőolaj készlet valami 500-szorosa annak, amit az emberiség az elmúlt 50 évben kitermelt és felhasznált, és az csak egy "kontinens" olaja.....

Nincs profilkép
#2367 Rabó001
2025-01-12 17:49:16

Válasz termelo #2366. hozzászólásáraHát ugy, hogy olyan hogy hidraulikus rugózás, olyan nincs, mert ugye a folyadék osszenyomhatatlan. Illetve amit hidraulikus rugózás alatt értenek, az hidraulika+gazrugo.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Gyomirtók, gombaölők piaca: Nem az történt, amire számítani lehetett
Gyomirtók, gombaölők piaca: Nem az történt, amire számítani lehetett
Hiába lettek 2024-ben olcsóbbak a növényvédő szerek, a piac visszaesett.
Most érkezett: mégsem lesz precíziós géptámogatás
Most érkezett: mégsem lesz precíziós géptámogatás
Az állattenyésztők megsegítése most elsőbbséget élvez.
Törpecsirkék és futókacsák eladók
Törpecsirkék és futókacsák eladók

2.000 Ft

Ikarus 200 BERU mágnes izzítás elektromos modul szelep lángizzító üzemanyag mágnes 24V ÚJ
Ikarus 200 BERU mágnes izzítás...

13.000 Ft

John Deere 7800
John Deere 7800

6.000.000 Ft

Pöttinger Lion 301 forgóborona
Pöttinger Lion 301 forgóborona

2.750.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]