Válasz #105. hozzászólásra
Bírta rendesen Palinak vittem vele 12 kanyart a markoló gyorsan dolgozott 170 méter a föld ahonnan szedte kifelé.Jó sűrűn volt benne ,sok össze volt nőve.
Eb 8-as kocsinak az oldalfalához kellene gumi nem tudjátok hol lehet olyat venni ha nem értitek így akkor ahogy lenyitod az oldalfalat és ami akkor megtartja az a 4-5 pont annak a tengelye gumiba van olyan gumi kellene nem tudja valaki hol lehet venni????
Válasz #95. hozzászólásra
Nézd meg visszább a fotókat a nyolcasomról nem adnám semmiért, bár hova betolok térfogatban egyforma csak a nyolcas hosszú vonórudas ,de hetesben is van olyan.
Sziasztok! Mi a véleményetek az eb7 vagy az eb8as kocsikról? Árban és térfogatban kb ugyanott van mint egy normális és gabonára magasított mbp 6.5 . Mivel ér ez többet? mert ugye erre nem igazán tudsz még egy kocsit kötni ha úgy van meg ilyenek. Viszont az egytengelyes sokszor jobb ugye. várom a válaszokat. köszi.
Használ vki itt Agrofix-03 pótkocsit? Egyébként lehet típusfüggetlen e kérdés, de hogyan lehet a fékhatást növelni? A gond az, hogy működik a levegő munkahenger, de a kerek elforog, azaz nem fog a fék! Vagyis egy teszt erejéig felemeltük a kocsit és úgy próbáltuk, akkor a kerék nem mozdult, tehát valamennyit fog, de ez nem elégséges.
Le kell szedni a kereket és ott lehet állítani?
Amúgy véleményetek eről a típúsról?
Én nagyon szeretem, könnyű, és sokat leht rá pakolni! Persze sokszor jó volna, ha a billenteni is tudna, de azért így sem rossz!
Köszi!
Az jó pótkocsi ,csak ritka akinek bevállt nem adja el.Nézegetni kell a hirdetéseket minden oldalon szokot lenni néha.Az enyémet is ,ha kérnék nem adnám semmiért ,olyan nekem ,mint ha az asszonyt kérnék,jó nekem nyolcas van ,de ritka madár.
Üdv gjoni EB-4-est keresek valami lepukkantat 80-as után nekem is fára kellene mert 2tengelyű van RM5-ös de az nem erdőre való idén is behoztam 150erdei köbmétert,és a fákközött rossz manőverezni.
ez is zégeres! piszok nagy szerencsém volt,hogy nem tudott lecsúszni róla az iszap mert akkor visszazuhant volna és a munkahengernek meszelnek., de ráadásul a kötél se tartotta a bilincs elengedte és azért tudott lecsúszni.
Szint úgy jártam így, bár nekem AP 300-as kocsim van, fát billentettem. Nekem vissza is csapódott, de szerencsére úgy alakították ki gyárilag a munkahenger felfogatását, hogy el tud feküdni, így nem lett semmi gond.
Nálam a gömbfejet az ágyba 2 fél gyűrű fogja fel, azokat egy zeeger gyűrű rögzíti oda.
De hallottam olyanról, pl. EB pótkocsinál, hogy esztergáltattak oda szintúgy egy gyűrűt, majd odahegesztették, úgy, hogyha hozzá kell nyúlni, szét lehessen szedni.
Én is jártam már így. Nekem elkopott a biztosító drótja. Van másfejta rögzítéses is. Ott imbuszcsavarok fogják össze a gömbfejet. Az talán biztonságosabb. Így még hagyján de ha olyan helyre billentesz ahol egyből lebír csúszni az anyag akkor visszazuhan a plató egyből a munkahengernek meg lőttek.
Dombokat, oldalakat nem lehet? Nálunk többször voltam, MTZ-rel komolyan veszélyes. Többször 16145-rel lejtős-területnél, mert nem csúszás. Ha MTZ-rel veszélyes csúszás, mert könnyű miatt.
Köszi , a traktor nyomában megy annak is a legszélén,szélesebb ,mint a hetes volt.Itt is van olyan hely ,hogy télen nem megyek inkább oda ,A nagy bátyám felborult a télen letolta a kocsi az útról !Elég volt felállítani!
Szép kocsi, ennek szerintem nagyobb a nyomtávolsága mint a miénknek Itt a dombokat, oldalakat nem szereti, nem lehet úgy haladni vele Kéttengelyessel pedig a lejtők gázosak , nincs tökéletes megoldás itt felénk
Milyen érdekes, egyszer mondtad hogy egyforma mtz-nk van, de még a pótkocsink is ilyesmi Bár az egy román kocsi platóból készült, 750-es unhz tengellyel, ballonos kerekekkel és kék Majd rakok fel képet, 42 mázsa megy fel búzából rá.
Jó úton nincs gond ,de ha szar az út csak óvatosan.Még a hét tonnásnál ,mindig jobb nem ráz úgy sokkal kényelmesebb!Előnye hogy bárhová betolok ,mert java részt fát hordok !
906 hozzászólás
Válasz #105. hozzászólásra
Bírta rendesen Palinak vittem vele 12 kanyart a markoló gyorsan dolgozott 170 méter a föld ahonnan szedte kifelé.Jó sűrűn volt benne ,sok össze volt nőve.
Válasz #103. hozzászólásra

Bírja ez a pót azért keményen!
Válasz #103. hozzászólásra




Tuskó hordás.
Válasz #93. hozzászólásra



Helló Dénes egy kis nyárfa fuvar a mai nap , kilenc köbméter jó vizes nyárfa döngölte a földet rendesen.
Én autós boltba találtam szeméjautó stabilizátor szilentet faragni kelet de teljesen jó.
SZiasztok RM5-ös pótkocsim van alkatrészt,és munkahengerhez felújítókészletet hol lehet rendelni hozzá ha egyáltalán lehet


Miénkbe is megvan csak kicsit kopott vagy ernyedt és jó lenne kicserélni ebbe se rossz de cserés
Válasz #98. hozzászólásra
Azt még nem láttam egyik boltban sem ,szerencse hogy még az enyémbe megvan mind.
Eb 8-as kocsinak az oldalfalához kellene gumi nem tudjátok hol lehet olyat venni ha nem értitek így akkor ahogy lenyitod az oldalfalat és ami akkor megtartja az a 4-5 pont annak a tengelye gumiba van olyan gumi kellene nem tudja valaki hol lehet venni????

írnál róla tapasztalatokat?
Válasz #95. hozzászólásra
Nézd meg visszább a fotókat a nyolcasomról nem adnám semmiért, bár hova betolok térfogatban egyforma csak a nyolcas hosszú vonórudas ,de hetesben is van olyan.
Sziasztok! Mi a véleményetek az eb7 vagy az eb8as kocsikról? Árban és térfogatban kb ugyanott van mint egy normális és gabonára magasított mbp 6.5 . Mivel ér ez többet? mert ugye erre nem igazán tudsz még egy kocsit kötni ha úgy van meg ilyenek. Viszont az egytengelyes sokszor jobb ugye. várom a válaszokat. köszi.
Sziasztok,
Használ vki itt Agrofix-03 pótkocsit? Egyébként lehet típusfüggetlen e kérdés, de hogyan lehet a fékhatást növelni? A gond az, hogy működik a levegő munkahenger, de a kerek elforog, azaz nem fog a fék! Vagyis egy teszt erejéig felemeltük a kocsit és úgy próbáltuk, akkor a kerék nem mozdult, tehát valamennyit fog, de ez nem elégséges.
Le kell szedni a kereket és ott lehet állítani?
Amúgy véleményetek eről a típúsról?
Én nagyon szeretem, könnyű, és sokat leht rá pakolni! Persze sokszor jó volna, ha a billenteni is tudna, de azért így sem rossz!
Köszi!
Válasz #92. hozzászólásra


Nagyon jó
2x nehezebb mint egy EB8-as, de lehet 3x
Nekem van, de vasárba tuti nem adnám, akkor inkább húzom műszaki nélkül...
Válasz #91. hozzászólásra

Az jó pótkocsi ,csak ritka akinek bevállt nem adja el.Nézegetni kell a hirdetéseket minden oldalon szokot lenni néha.Az enyémet is ,ha kérnék nem adnám semmiért ,olyan nekem ,mint ha az asszonyt kérnék,jó nekem nyolcas van ,de ritka madár.
Válasz #55. hozzászólásra
Üdv gjoni EB-4-est keresek valami lepukkantat 80-as után nekem is fára kellene mert 2tengelyű van RM5-ös de az nem erdőre való idén is behoztam 150erdei köbmétert,és a fákközött rossz manőverezni.
Válasz #89. hozzászólásra
Még szerencsésen megúsztad.
Válasz #86. hozzászólásra
ez is zégeres! piszok nagy szerencsém volt,hogy nem tudott lecsúszni róla az iszap mert akkor visszazuhant volna és a munkahengernek meszelnek., de ráadásul a kötél se tartotta a bilincs elengedte és azért tudott lecsúszni.
Válasz #86. hozzászólásra
Néztem az EB nyolcasomat alul felül imbuszos!
Válasz #86. hozzászólásra
Szint úgy jártam így, bár nekem AP 300-as kocsim van, fát billentettem. Nekem vissza is csapódott, de szerencsére úgy alakították ki gyárilag a munkahenger felfogatását, hogy el tud feküdni, így nem lett semmi gond.
Nálam a gömbfejet az ágyba 2 fél gyűrű fogja fel, azokat egy zeeger gyűrű rögzíti oda.
De hallottam olyanról, pl. EB pótkocsinál, hogy esztergáltattak oda szintúgy egy gyűrűt, majd odahegesztették, úgy, hogyha hozzá kell nyúlni, szét lehessen szedni.
Válasz #84. hozzászólásra

Én is jártam már így. Nekem elkopott a biztosító drótja. Van másfejta rögzítéses is. Ott imbuszcsavarok fogják össze a gömbfejet. Az talán biztonságosabb. Így még hagyján de ha olyan helyre billentesz ahol egyből lebír csúszni az anyag akkor visszazuhan a plató egyből a munkahengernek meg lőttek.
Válasz #78. hozzászólásra
Az axiálnál van tavaly vettem
Válasz #83. hozzászólásra

1 fával odatoltam a lyukjára és szépen lassan gurult előre fele a gép ahogy ment úgy engedte lefele a platót és vissza is ment a helyére!
Válasz #79. hozzászólásra
Ez jól kijött ,hogy tetted vissza?
Válasz #75. hozzászólásra
Dombokat, oldalakat nem lehet? Nálunk többször voltam, MTZ-rel komolyan veszélyes. Többször 16145-rel lejtős-területnél, mert nem csúszás. Ha MTZ-rel veszélyes csúszás, mert könnyű miatt.
Válasz #78. hozzászólásra
Sajnos már nem kapható. Csak felújításra van Kerepestarcsánál.
Válasz #74. hozzászólásra

Zetor Super 50 + EB-7 lehet vittek.
Üdv! EB7 pótkocsihoz keresek fékpofákat tud valaki segíteni?
köszönöm
Válasz #75. hozzászólásra
Ez az oldal is nagyon halott, nem ír senki napok óta!
Válasz #75. hozzászólásra
Köszi , a traktor nyomában megy annak is a legszélén,szélesebb ,mint a hetes volt.Itt is van olyan hely ,hogy télen nem megyek inkább oda ,A nagy bátyám felborult a télen letolta a kocsi az útról !Elég volt felállítani!
Válasz #74. hozzászólásra
Itt a dombokat, oldalakat nem szereti, nem lehet úgy haladni vele
Kéttengelyessel pedig a lejtők gázosak , nincs tökéletes megoldás itt felénk
Szép kocsi, ennek szerintem nagyobb a nyomtávolsága mint a miénknek
Válasz #72. hozzászólásra

Kész a szezonra ,addig beálltam a garázsba!
Válasz #72. hozzászólásra
Jó a pótkocsi tényleg hasonlít,lassan nekem is be kell szerezni télére a fát!
Válasz #71. hozzászólásra


Ittvan, bár magasítók nincsenek most rajta, mint látszik épp fát hoztunk haza
Válasz #70. hozzászólásra
Oké szívesen nézem a képeket ,egy húron pendülünk úgy látom!
Válasz #69. hozzászólásra
Bár az egy román kocsi platóból készült, 750-es unhz tengellyel, ballonos kerekekkel és kék
Majd rakok fel képet, 42 mázsa megy fel búzából rá.
Milyen érdekes, egyszer mondtad hogy egyforma mtz-nk van, de még a pótkocsink is ilyesmi
Válasz #68. hozzászólásra

Jó úton nincs gond ,de ha szar az út csak óvatosan.Még a hét tonnásnál ,mindig jobb nem ráz úgy sokkal kényelmesebb!Előnye hogy bárhová betolok ,mert java részt fát hordok !
Válasz #67. hozzászólásra

és a traki hátulja mennyire szereti?? mert képekről úgy tűnik mintha eléggé hátra esne a tengely
Válasz #65. hozzászólásra
t az újak ,hogy valami reped vagy törik!
Ebben a pótkocsiban az a jó ha túl terheled akkor is viszi nem ,min
Válasz #65. hozzászólásra
Úgy érdemes venni nekem az első is így volt abból nőttem ki magam,ez már a harmadik.Úgy érzem ezt már nem adom tovább nagyon ritka a jó állapotú!
Válasz #64. hozzászólásra

aha, de még csak nézelúdök, inkább valami lerokkantat keresnék majd és kipofoznám pöpecül saját igényeim szerint
Válasz #62. hozzászólásra
900 ért van itt feltéve egy hét tonnás ,de magfeltöltővel együtt kurva jó állapotban van!
Válasz #62. hozzászólásra
Egy milla a hét tonnást 1.2 ért adtam el 130-as oldalfallal ilyen állapotú volt!
Válasz #60. hozzászólásra

nagyonjó volna egy egytengelyes valami de ezeknek az eb-knek is igen irreális árai vannak már
Válasz #59. hozzászólásra
Vittem már vele 90 mázsát is de semmi még a kerék alig ül meg!
Válasz #59. hozzászólásra
Igen kamion felni tele felni nincs könnyítés benne belül !
Válasz #58. hozzászólásra

a felni az normál kamionpótkocsi felni??
Válasz #57. hozzászólásra



Jó azért ,ha létra is van!
Válasz #56. hozzászólásra





Rakonca készítés és hátsó zár gyártás házilag!