Sziasztok , lehet hogy még korai de meg szeretném kérdezni hogy mijen az 514-es a tritikaleban.Hanyasal lehet bene kozlekedni,menyi a minimum motorfordulat.A dobfordulatot menyire kel álitani hogy rendesen kiverje belole a szemet, és szerintetek mi a job tritiben also alithatos rosta vagy sima kalaszosoknak valo. Elore is koszonom
Oros 4011 HSA kukorica adaptere van valakinek eladó, vagy tudtok valakit akinek van eladó? Lenne egy ügyfelem, aki ilyet szeretne venni, s próbálok segíteni neki.
Oros 4011 HSA kukorica adaptere van valakinek eladó, vagy tudtok valakit akinek van eladó? Lenne egy ügyfelem, aki ilyet szeretne venni, s próbálok segíteni neki.
Ha nagyon jó, akkor így cakumpakli 4-ért elkel, esetleg 4.5, de 6ért nem hinném. Az, hogy most milyen szíjak vannak rajta igazából semmit sem jelentenek, az új láncok szintén. Felújított ifa motornak taps, de megint csak nem elég nagy erény. Ha esetleg HSA zúzó lenne az asztalon, akkor az elég sokat nyomna az áron, de kétlem. Egyébként szép és jó, de 6 milkáért már nem hinném, hogy bárki is ilyet venne. De kár lenne érte, ha pocsékba menne. Ilyenkor gondolkozok el, hogy ha csak szórnom kellene a pénzt, akkor tuti megvenném
Mi 2 milkáért vettünk ilyen állapotú gépet, elöl két új gumi, claas szecskázóval, igaz ötezer óra van benne. Ja meg a gabonaasztal 512 esé volt, de az csak egy két száz ezer mínusz. Akkor 1,5 milla a zúzós kuki asztal. Jó gép ez is de azért ez túlzás érte.
Nekem is mfka van 96os növeltem fogaskereket 6,5 el szedjük de elég az mdw nek is meg az asztalnak is .. Meghát sokhelyen a földelmunkálás azt hagyjuk. AMugy bács kiskun megye.
Az mfka asztal meghajtó lánckerekében van egy kuplung az ha egyszer megcsúszik nem kell /lehet/ utánaállítani? mert megfüstölt egy kicsit a tőrőhengerek beszorultak .
Igen utólag egyszerűbb lett volna ez, de a kardán is jó szerencsére. Az előző képedhez: 7,4 el mentél? Szerintem az fka asztal 5 ig bírja az iramot utána feltorlódik stb.
Nem lehet,h a magtartály aljánál ki van rohadva a lemez? És emiatt pont rápotyog a mag a dobra,az meg előredobálja a ferdére,a ferde meg visszahordja az adapterre. És ezt látod pattogásnak. Mert nekem volt ilyen
Szerintem a dobfordulatot kellene csökkenteni, de ha túl száraz és látod, hogy az adapteren pattog szét a szem amikor a törőléceken felütközik akkor nem tudsz vele mit csinálni.
Sziasztok. egy olyan kérdésem lenne, hogy miért darálja a kukoricát (szabályszerűen pattog) a ferdefelhordó a vágóasztal csatlakozásánál?? dobkosáron kell állítani? jaa FKA asztalról van szó.
Két géppel toltuk le az utóját, egy darabba a két kis 14 es így rohadt gyorsan fogy a terület már csak a rekord termések maradtak el, 40-50 körül vannak magas vizekkel ( 17-20 között táblában is változó helyenként) . A második képen némileg kivehető hogy nem úgy ömlik befele ahogy kéne.
Ma hoztam egy menetvariátorszíjat, kicserélem holnap lehet, mert már néha a nagy dombokon csúszkál. Meg öreges is. Viszont észrevettem hogy levariálva a váltó felöli tárcsán nem jön annyira ki a szíj mint szokott, lehet ez is a baj? Nincs túlfeszítve a szíj, elgyengülhetett a rugó talán? Szíjcserekor a három csavart lelazítom amég meg nem lazul az alsó tárcsa és lelehet szedni a szíjat? Régen cseréltem már szerencsére, és már nemnagyon emlékszem
Valamiért nem tudok válaszolni. Igen eddig mi is úgy szoktuk, de így sokkal jobb nekünk. Meg szerintem kényelmesebb is. Ráálsz a géppel, beraksz alul két csapot, megmeled a trakival, kiveszed a munkahenger csapjait . Felrakod a láncot középre és simán leállsz róla. Könnyebb a trakival mozogni, meg finomabban is lehet vele mint a kombájnnal. Visszarakásnál meg nem kell bebújni a gép alá, munkahengerekkel baszakodni, akkor megsüllyed alatta a föld, stb... Oda emeled a trakival a ferdét ahova akarod hogy jó legyen a munkahengernek. Plusz most jelen esetben hogy kiszedtük az alsó tengelyét is így megcsináljuk azt is kényelmesen . Oda viszed a ferdét ahova akarod.
Úgy úgy, esetleg még a ferdét fel lehet támasztani egy gerendával, akkor stabilabban áll. Mi hévérrel szoktunk egy kicsit ráemelni, hogy letolatáskor biztos ne süllyedjen meg a ferde és biztos ne legyen gebasz, átszereléskor is rajta marad a ferde az asztalon.
nem kell traktor a ferde levételéhez,adaptert rajtahagyni,leengedni pontosan a lábát(adadapterét)esetleg a talp alá deszka hézagolás,és kombájnnal letolatni,félóra alatt lentvan,ferdeláncpatentot felhajtani,felül szétkötni,és ott is a tengely kb 1óra a szétszedés
Egy nap alatt kész is lehetett volna a tengely csere, a felfogatás gyártással ( hogy levegyük traktorral) és anyagbeszerzéssel együtt. Csak az alsó kerékben is megértek a csapágyak a cserére de persze ezt csak négy után vettük észre.
Válasz #3465. hozzászólásra
Utoljára az MFKA hoz vettem,akkor volt 25-30 ropi,de nehéz volt,mert még Orosházán sem volt.Először összetoldottuk a tengelyt,és szezon után lett új,akkor lett cserélve!
A pio-t most kifejezetten jó volt nyírni. Szépen rántotta le a szárakat, nem pattogtak a csövek sem, lehetett jó alacsonyan vágni, így a hsa zúzó is rendesen érvényesült.
Ilyen bajok nem voltak eddig de ne is legyen , partoldalakba fel is borulnék ha a kerék kifordulna, belegondolni is rossz.... Fater mondta az a 208 as megán is típusbetegség volt, kétszer széttörte a hajtásházat.
13914 hozzászólás
Válasz #3516. hozzászólásra
A minimum fordulat olyan500.Közlekedhetsz benne akár 3.-ban is!
Sziasztok , lehet hogy még korai de meg szeretném kérdezni hogy mijen az 514-es a tritikaleban.Hanyasal lehet bene kozlekedni,menyi a minimum motorfordulat.A dobfordulatot menyire kel álitani hogy rendesen kiverje belole a szemet, és szerintetek mi a job tritiben also alithatos rosta vagy sima kalaszosoknak valo. Elore is koszonom
Válasz #3514. hozzászólásra
Ha van, az még gépen van!
Oros 4011 HSA kukorica adaptere van valakinek eladó, vagy tudtok valakit akinek van eladó? Lenne egy ügyfelem, aki ilyet szeretne venni, s próbálok segíteni neki.
Oros 4011 HSA kukorica adaptere van valakinek eladó, vagy tudtok valakit akinek van eladó? Lenne egy ügyfelem, aki ilyet szeretne venni, s próbálok segíteni neki.
Válasz #3511. hozzászólásra
Már biztos elkelt!!!! Levették!
Válasz #3510. hozzászólásra
Reggel még beadta!!! Most a betakarító gépek rovatban megtalálod,vagy a mai hirdetések között.
Válasz #3507. hozzászólásra


Kombájn hol?Hiába kattintok a linkre csak az aprohirdetési oldalt adja be.
Válasz #3507. hozzászólásra
de ahogy írod a 4-4.5 a reális ár. Mint minden általában akinél van annak sokat ér, de az új tulajnál mindig jönnek elő a hibák.
A 6-ből lehet engedni,
Ebbe a pénzbe már egy kék Ernte meister is beleférne,Perkins motorral!Úgy 94-es kiadással.De próbálkozni lehet!!!
Válasz #3503. hozzászólásra

Ha nagyon jó, akkor így cakumpakli 4-ért elkel, esetleg 4.5, de 6ért nem hinném. Az, hogy most milyen szíjak vannak rajta igazából semmit sem jelentenek, az új láncok szintén. Felújított ifa motornak taps, de megint csak nem elég nagy erény. Ha esetleg HSA zúzó lenne az asztalon, akkor az elég sokat nyomna az áron, de kétlem. Egyébként szép és jó, de 6 milkáért már nem hinném, hogy bárki is ilyet venne. De kár lenne érte, ha pocsékba menne. Ilyenkor gondolkozok el, hogy ha csak szórnom kellene a pénzt, akkor tuti megvenném
Válasz #3504. hozzászólásra





De azt nem írta mennyi ráfizetést kérne a cserére
Válasz #3503. hozzászólásra
Mi 2 milkáért vettünk ilyen állapotú gépet, elöl két új gumi, claas szecskázóval, igaz ötezer óra van benne. Ja meg a gabonaasztal 512 esé volt, de az csak egy két száz ezer mínusz. Akkor 1,5 milla a zúzós kuki asztal. Jó gép ez is de azért ez túlzás érte.
Válasz #3503. hozzászólásra
Egy darabig nem lesz neki se donzsir,se domingó...
nem semmi
Válasz #3500. hozzászólásra
Nekem is mfka van 96os növeltem fogaskereket 6,5 el szedjük de elég az mdw nek is meg az asztalnak is .. Meghát sokhelyen a földelmunkálás azt hagyjuk. AMugy bács kiskun megye.
Válasz #3499. hozzászólásra
Szedd szét,csiszold meg.A koronás anyán lehet húzni!De előbb takarítsd ki.
Válasz #3498. hozzászólásra
A katalógus szerint 6.3 -6.7 a menetsebesség.De állítható a fordulat az asztalban,úgy még gyorsabb.
Az mfka asztal meghajtó lánckerekében van egy kuplung az ha egyszer megcsúszik nem kell /lehet/ utánaállítani? mert megfüstölt egy kicsit a tőrőhengerek beszorultak .
Válasz #3495. hozzászólásra

Igen utólag egyszerűbb lett volna ez, de a kardán is jó szerencsére. Az előző képedhez: 7,4 el mentél? Szerintem az fka asztal 5 ig bírja az iramot utána feltorlódik stb.
Válasz #3492. hozzászólásra

De át is kell kapcsolni
Válasz #3493. hozzászólásra
Nem nem.. ilyen téren pöpec a gép :)
Balisimsonnak! Az enyém így van összekötve!
Toltuk neki rendesen a 8 tonnásban.
Válasz #3492. hozzászólásra
Nem lehet,h a magtartály aljánál ki van rohadva a lemez? És emiatt pont rápotyog a mag a dobra,az meg előredobálja a ferdére,a ferde meg visszahordja az adapterre. És ezt látod pattogásnak. Mert nekem volt ilyen
rajta van a dobfordulat csökkentő ;)) igen van annyi esze...
Válasz #3490. hozzászólásra
annyi esze csak van hogy le van csökkentve gondolom,meg nincs összehuzva a dob.
Válasz #3486. hozzászólásra




tedd rá a dobfordulat csökkentőt
kipróbálom mindkét tanácsot.. hátha valamelyik segít. köszi!
Válasz #3486. hozzászólásra
Szerintem a dobfordulatot kellene csökkenteni, de ha túl száraz és látod, hogy az adapteren pattog szét a szem amikor a törőléceken felütközik akkor nem tudsz vele mit csinálni.
Válasz #3486. hozzászólásra
ha a tartályban már ugy megy be tört szemként akkor dobkosáron nyiss szét.
Sziasztok. egy olyan kérdésem lenne, hogy miért darálja a kukoricát (szabályszerűen pattog) a ferdefelhordó a vágóasztal csatlakozásánál?? dobkosáron kell állítani? jaa FKA asztalról van szó.
Két géppel toltuk le az utóját, egy darabba a két kis 14 es
így rohadt gyorsan fogy a terület
már csak a rekord termések maradtak el, 40-50 körül vannak magas vizekkel ( 17-20 között táblában is változó helyenként) . A második képen némileg kivehető hogy nem úgy ömlik befele ahogy kéne. 



Ma hoztam egy menetvariátorszíjat, kicserélem holnap lehet, mert már néha a nagy dombokon csúszkál. Meg öreges is. Viszont észrevettem hogy levariálva a váltó felöli tárcsán nem jön annyira ki a szíj mint szokott, lehet ez is a baj? Nincs túlfeszítve a szíj, elgyengülhetett a rugó talán? Szíjcserekor a három csavart lelazítom amég meg nem lazul az alsó tárcsa és lelehet szedni a szíjat? Régen cseréltem már szerencsére, és már nemnagyon emlékszem
Válasz #3482. hozzászólásra

Elvileg készvan, talán holnap bevetés :D Azt az öt hekit már akárhogy is kibírja remélem .
Szolj ha nem bírtok vele,én végeztem



Valamiért nem tudok válaszolni. Igen eddig mi is úgy szoktuk, de így sokkal jobb nekünk. Meg szerintem kényelmesebb is. Ráálsz a géppel, beraksz alul két csapot, megmeled a trakival, kiveszed a munkahenger csapjait . Felrakod a láncot középre és simán leállsz róla. Könnyebb a trakival mozogni, meg finomabban is lehet vele mint a kombájnnal. Visszarakásnál meg nem kell bebújni a gép alá, munkahengerekkel baszakodni, akkor megsüllyed alatta a föld, stb... Oda emeled a trakival a ferdét ahova akarod hogy jó legyen a munkahengernek. Plusz most jelen esetben hogy kiszedtük az alsó tengelyét is így megcsináljuk azt is kényelmesen . Oda viszed a ferdét ahova akarod.
Úgy úgy, esetleg még a ferdét fel lehet támasztani egy gerendával, akkor stabilabban áll. Mi hévérrel szoktunk egy kicsit ráemelni, hogy letolatáskor biztos ne süllyedjen meg a ferde és biztos ne legyen gebasz, átszereléskor is rajta marad a ferde az asztalon.
nem kell traktor a ferde levételéhez,adaptert rajtahagyni,leengedni pontosan a lábát(adadapterét)esetleg a talp alá deszka hézagolás,és kombájnnal letolatni,félóra alatt lentvan,ferdeláncpatentot felhajtani,felül szétkötni,és ott is a tengely kb 1óra a szétszedés
Egy nap alatt kész is lehetett volna a tengely csere, a felfogatás gyártással ( hogy levegyük traktorral) és anyagbeszerzéssel együtt.
Csak az alsó kerékben is megértek a csapágyak a cserére de persze ezt csak négy után vettük észre. 

Válasz #3476. hozzászólásra
most nem tudok sajna de már reggel megyek csináltatok bele egy karmantyút.
Válasz #3475. hozzászólásra
nem tudom de ha képet mutatnál talán segíthetek
Válasz #3474. hozzászólásra
sőt ma meg az alsó kuplung munka henger fossta el magát.minek a munkahengere az?
Válasz #3471. hozzászólásra




na az 524-en én is elhagytam,hegyoldalba az alsó kereket,vonalkódos lett a fecske
Válasz #3469. hozzászólásra

Tényleg, rosszul emlékeztem, 204 es volt igen!
Válasz #3465. hozzászólásra
Utoljára az MFKA hoz vettem,akkor volt 25-30 ropi,de nehéz volt,mert még Orosházán sem volt.Először összetoldottuk a tengelyt,és szezon után lett új,akkor lett cserélve!
Válasz #3469. hozzászólásra
a 204 esen mig volt nem jártunk igy de van egy 208-as is azzal sem volt baj,de a mi 524-el azzal már volt mert kitört a kereke.
Válasz #3463. hozzászólásra
A pio-t most kifejezetten jó volt nyírni. Szépen rántotta le a szárakat, nem pattogtak a csövek sem, lehetett jó alacsonyan vágni, így a hsa zúzó is rendesen érvényesült.
Válasz #3468. hozzászólásra
Bocs hogy beleszólok ,de a 204-esen,mert azon még a 105-ös lehajtás van
Válasz #3466. hozzászólásra
Ilyen bajok nem voltak eddig de ne is legyen , partoldalakba fel is borulnék ha a kerék kifordulna, belegondolni is rossz.... Fater mondta az a 208 as megán is típusbetegség volt, kétszer széttörte a hajtásházat.