Válasz medikus #12813. hozzászólásáraKalapálunk mester! De idén nagy a baj, a szokásos átszerelés, átnézésen kívül még a motorból is dől az olaj.... Lemostam, lesem honnan jön de egyszerűen nem látom, valahonnan középtájon mintha a karterról cseppenne le de elég rendesen. Van valami tippje mester? Egy nap alatt kb 1-2 liter el tud folyni.... Kb 8 éve van nálam a gép, a motorral még nem volt gond nem szerelgettem csak szervizeltem, most úgy érzem nem úszom meg a motor kivételt és akkor az összes gumicsövet kicserélem aztán talán egy darabig nem lesz gond vele. Nameg a motor alatti lemezre is ráférne a festés.
Válasz Gyurkesz1 #12811. hozzászólására100-105 bar az asztalemelésnél, 50 bar a kis szivattyúágában,gondolom teljes gázon,és terhelt körön! Terhelés nélkül nem tudsz nyomást mérni!
Válasz medikus #12809. hozzászólásáraKöszönöm, és tudunk valami adatokat megis milyen fordulaton menyinek kéne lenni, vagy hogy menyi számít kevesnek ?? Csak hogy tudjam kéri e a felujjitást vagy máshol van a hiba.
Válasz Gyurkesz1 #12806. hozzászólásáraAzt próbáld majd ki hogy , ha elmegy a nyomás akkor járó motornál lazitsd meg valahol a kis szivattyú nyomó ágát ha ott köp ki levegőt , akkor tuti az a baj hogy valahol beszívja.
Válasz Gyurkesz1 #12806. hozzászólásáraAz ilyen gondoknál mindig a szívó csővel es azok csatlakozásaival kezd a hibafeltárást. Egy gumi csövön lévő hajszál repedésnél is képes belevegősödni a rendszer, lehet azért javul meg szétszedés után mert nem nyobásra termel beindításkor ki tudta tolni maga előtt a levegőt. esetleg szürő csere , vagy ha mosható akkor mosás,
Sziasztok, kis és a nagy hydraulika szivattyu olajkörétől hol tudok nyomást mérni illetve milyen értékeket kéne mérnem?? Nemtudom hogy a kis szivattyűm gyengül e vagy a vezérlőtömbben van e valami gond. Nyáron töbször elmentek a kis szivattyú funkciói, aztán vagy megjavult vagy nem. Van a tömbben egy szelep (kis dugattyú rugóval) ha azt szétszereltem ,megmozgattam aztán megjavult de csak kis időre mindég. Azt mondták nekem hogy a gyengülő kis szivattyú is produkálhatja ezt. Igaz ez??
Válasz barnus0508 #12803. hozzászólásáraIlyet kapsz! Oldal nézetben látszik,hogy milyen! Púpos,amin a mag vissza is jöhet! Nem olyan,mint a gyári, ha össze hasonlítod!
Válasz barnus0508 #12803. hozzászólásáraLehet kapni javító lemezt,de az nem teljesen ilyen!Nincs ilyen mélyen derékszögre kinyomva!!Csak púpos! Bócsán biztos kapsz! Majd holnap teszek róla képet!
Válasz Ares 826 #12787 hozzászólásár Mikor utoljára vettem,kombájn hűtőmaszknak,a 2 négyzetméter volt 10000. 2mm furattal! Azóta persze a vas emelkedett!
Olyan kéréssel keresem a csoportot ,hogy lenne egy orbitom ami elvileg egy Fortschritt kombájnban volt most egy T-25-ös traktor szervója készül belőle.
Össze is állt a szervó de nem tudjuk az orbitról hogy melyik a kimenő és melyik a bemenő ág.A és D betűvel vannak jelezve , ebben tud valaki segíteni?
Képet mellékeltem.
Köszönöm előre a segítséget!
Válasz lorant90 #12766. hozzászólásáraKülön csavarokkal felrakod, mint egy felnit aztán azon is van ugyanannyi tőcsavar egy fél közzel eltolva, és arra rakod a felnit
Válasz lorant90 #12764. hozzászólásáraÜdv, passzol, csak vagy nyomtáv szélesítető kell, vagy le kell köszörülni a hajtómű házat, hogy ne érjen bele a felni
13914 hozzászólás
Válasz medikus #12813. hozzászólásáraKalapálunk mester! De idén nagy a baj, a szokásos átszerelés, átnézésen kívül még a motorból is dől az olaj.... Lemostam, lesem honnan jön de egyszerűen nem látom, valahonnan középtájon mintha a karterról cseppenne le de elég rendesen. Van valami tippje mester? Egy nap alatt kb 1-2 liter el tud folyni.... Kb 8 éve van nálam a gép, a motorral még nem volt gond nem szerelgettem csak szervizeltem, most úgy érzem nem úszom meg a motor kivételt és akkor az összes gumicsövet kicserélem aztán talán egy darabig nem lesz gond vele. Nameg a motor alatti lemezre is ráférne a festés.
Kalapáltok már?


Válasz Gyurkesz1 #12811. hozzászólására100-105 bar az asztalemelésnél, 50 bar a kis szivattyúágában,gondolom teljes gázon,és terhelt körön! Terhelés nélkül nem tudsz nyomást mérni!
Válasz medikus #12809. hozzászólásáraKöszönöm, és tudunk valami adatokat megis milyen fordulaton menyinek kéne lenni, vagy hogy menyi számít kevesnek ?? Csak hogy tudjam kéri e a felujjitást vagy máshol van a hiba.
Válasz R Sándor #12807. hozzászólásáraKöszi , mindenképpen átfogom nézni .
Válasz Gyurkesz1 #12806. hozzászólásáraA Fülke alatt a T idomoknál vannak a mérőpontok! Vakított T idom!
Válasz Gyurkesz1 #12806. hozzászólásáraAzt próbáld majd ki hogy , ha elmegy a nyomás akkor járó motornál lazitsd meg valahol a kis szivattyú nyomó ágát ha ott köp ki levegőt , akkor tuti az a baj hogy valahol beszívja.
Válasz Gyurkesz1 #12806. hozzászólásáraAz ilyen gondoknál mindig a szívó csővel es azok csatlakozásaival kezd a hibafeltárást. Egy gumi csövön lévő hajszál repedésnél is képes belevegősödni a rendszer, lehet azért javul meg szétszedés után mert nem nyobásra termel beindításkor ki tudta tolni maga előtt a levegőt. esetleg szürő csere , vagy ha mosható akkor mosás,
Sziasztok, kis és a nagy hydraulika szivattyu olajkörétől hol tudok nyomást mérni illetve milyen értékeket kéne mérnem?? Nemtudom hogy a kis szivattyűm gyengül e vagy a vezérlőtömbben van e valami gond. Nyáron töbször elmentek a kis szivattyú funkciói, aztán vagy megjavult vagy nem. Van a tömbben egy szelep (kis dugattyú rugóval) ha azt szétszereltem ,megmozgattam aztán megjavult de csak kis időre mindég. Azt mondták nekem hogy a gyengülő kis szivattyú is produkálhatja ezt. Igaz ez??
Válasz barnus0508 #12803. hozzászólásáraIlyet kapsz!
Oldal nézetben látszik,hogy milyen! Púpos,amin a mag vissza is jöhet!
Nem olyan,mint a gyári, ha össze hasonlítod!
Válasz barnus0508 #12803. hozzászólásáraLehet kapni javító lemezt,de az nem teljesen ilyen!Nincs ilyen mélyen derékszögre kinyomva!!Csak púpos! Bócsán biztos kapsz! Majd holnap teszek róla képet!
Válasz medikus #12802. hozzászólásáraKöszönöm a választ! Olyan kérdésem lenne hogy honnan lehet akkor szerezni ilyet bármilyen formában.
Válasz barnus0508 #12801. hozzászólásáraNincs már időm! Télen esetleg.
Válasz medikus #12789. hozzászólásáraÜdv!
Válal-e gyártást ebből? Mivel hogy, a miénk elvan rohadva a vége felé. Kellene 6db 60cm hosszú darab!
Válasz Ares 826 #12799. hozzászólására120cm-t ad ki egy 2méteres csík!A lemezcsík hosszúságán múlhat!
Válasz medikus #12798. hozzászólásáraTe mekkorát tudsz így csinálni méretre??
Válasz Ares 826 #12797. hozzászólásáraEz csak egy szelvény darab! Az eredeti méret,olyan 1300X2100mm! Öt hosszú csíkra osztva!
Válasz medikus #12796. hozzászólásáraMekkora ez a lemez méretre??
Válasz Ares 826 #12795. hozzászólásáraLépcsős rázóasztal!A kosár,és a szalmaládák alatt!
Válasz medikus #12789. hozzászólásáraHol van ez a cucc a masinában???
Válasz medikus #12788. hozzászólásáraAz jó ár volt. Kitől vetted ennyiért melyik gyártótól??
Válasz medikus #12792. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz csipi145 #12791. hozzászólására1mm horganyzott!!Jó kemény,a hajtások miatt!
Válasz medikus #12789. hozzászólásáraMedikus Úr! Milyen vastagságú lemezből készült az alkatrész?
Válasz medikus #12789. hozzászólásáraNagyon jónak néz ki.Egy garnitura nekem is jól jönne.
Az eszköz elkészült,amivel legyártható!
Ez az alkatrész!
Válasz Ares 826 #12787 hozzászólásár Mikor utoljára vettem,kombájn hűtőmaszknak,a 2 négyzetméter volt 10000. 2mm furattal! Azóta persze a vas emelkedett!
Válasz medikus #12786. hozzászólásáraKöszi!
Válasz medikus #12785. hozzászólásáraBékésen van rosta gyár is!
Válasz Ares 826 #12784. hozzászólásáraKapsz táblába perforált lemezt,olyan méretben,amilyenben akarod! Olyan furattal,furat osztással,lemez vastagsággal,amilyen kell!
Válasz medikus #12783. hozzászólásáraMagrostához, nem kombihoz.
Válasz Ares 826 #12782. hozzászólásáraMire kell?
Válasz Tomasekkk #12778. hozzászólásáraNincs véletlenül 2,5 és 3 milis síkrostád feleslegben???
Válasz medikus #12779. hozzászólásáraKöszönöm addig is!
Válasz Tomasekkk #12778. hozzászólásáraD a nyomó ág! Van egy videó! T25 orbit főpróba! Ott meglátod!
Válasz Tomasekkk #12778. hozzászólásáraHolnap!
Sziasztok,

Olyan kéréssel keresem a csoportot ,hogy lenne egy orbitom ami elvileg egy Fortschritt kombájnban volt most egy T-25-ös traktor szervója készül belőle.
Össze is állt a szervó de nem tudjuk az orbitról hogy melyik a kimenő és melyik a bemenő ág.A és D betűvel vannak jelezve , ebben tud valaki segíteni?
Képet mellékeltem.
Köszönöm előre a segítséget!
Válasz lorant90 #12775. hozzászólására
Válasz lorant90 #12774. hozzászólásáraIgen!
Elvileg 17 es a gep , errol a kerekrol volna szo akkor ehhez nem kelll a közlő?
Válasz medikus #12773. hozzászólására17es felninek masabb a kozepe ,eggyoldalba van ?
Válasz lorant90 #12772. hozzászólásáraHasználható! Többet kell köszörülni! Legjobb a 17-es felni!!!
Koszonom szepen , meg nem lattam hasonlot, ha nem sikerul szerezni legyartatom , de akk enelkul eggyaltalan nem hasznalhato a 516 os kerek igaz ?
Válasz medikus #12770. hozzászólásáraÜdv

Válasz ...:::Pisti:::... #12765. hozzászólására
Válasz lorant90 #12766. hozzászólására

Válasz ...:::Pisti:::... #12767. hozzászólására
Válasz lorant90 #12766. hozzászólásáraKülön csavarokkal felrakod, mint egy felnit aztán azon is van ugyanannyi tőcsavar egy fél közzel eltolva, és arra rakod a felnit
Válasz ...:::Pisti:::... #12765. hozzászólásáraKoszi, az a nyomtav szelesito csak ra van huzva a csavarokra es ennyi? Vagy valami specibb ?
Válasz lorant90 #12764. hozzászólásáraÜdv, passzol, csak vagy nyomtáv szélesítető kell, vagy le kell köszörülni a hajtómű házat, hogy ne érjen bele a felni