E-514 es gépkönyvből kellene nekem a bal oldali lehajtás ábrája meg az alkatrészcikszámok 512 es könyvem van de nem egyezik meg a kettő. Ha valaki elküldené emailbe megköszönném: psm8808@gmail.com
Én anno a rovátkák feléhez állítottam és akkor bármikor tudtam összébb és szét állítani ha kellet . Én 15mm bemenőt és 6mm kimenőt állítottam mindig igaz kopottas volt a doblécem .
Fent a fülkében a bekapcsoló kar első rovátkánál áll, akkor elöl 3.sinnél 15-17mm.Hátul 5-7mm.Nem mindegy hogy a rovátka hol áll,mert ha nagyra hagyod a hézagot akkor estleg már fet nemtudod a hézagot kisebbre venni.
von 2 szelep lerajzolva T betu a feje az zar , a szaran van a rugo , altalaban ez textolit vagy ,aluminium.megkopik a feszek, vagy mindketo .ojankor hejetesitem a szlepeket gojoval,es utana meg evekig mukodik.
hello mindenki!
Egy ilyen 514 el kb mennyit lehet egy nap levagni ugy atlagban? es mivel jobb mint az 512 az kinezetre jobban nez ki szerintem, habar ez csak az en velemenyem...
En nem igazan ismerem az E514 est viszont van E303 es E281-C es azok nagyon jol mukodnek, ha egyszer rendben van rajta minden nagyon jol birjak a strapat pedig nem mai gepek, ugyh tenyleg jo uzletet csinaltal...
Hali.
Nekem nagy szerencsém volt. Tavaly juniusba vettem
egy 514 est 750000 ft-ért amin szecskázó is van.
50 hektárt vágtam javítás nélkül.
Szerintem egy jó gép. már kukorica asztalt is vettem hozzá 400000 ft-ért.
már 2 miláért elvitték volna.
Milyen AC-t lehetne felrakni az IFA adagolóra ami nem engedne le másnapra.Az a baj,hogy amit a boltban lehet kapni,az is gagyi kinai,van amelyik eleve átereszti az olalyat az adagolóba.A szivó csövet már lecseréltem,ott nem engedhet el.Ki milyen megoldást javasol? Medikus.
Válasz #1488. hozzászólásra
514-esem van
A jobboldali (hatso) harmadik es negyedik az ablaktol. Azon volt leragva/leegve a szigeteles, levagtam azt a darabot ami rossz volt, de ugyanugy kics.szte mint azelott... Mindegyik piros szinu volt...
Ha egy picit melegebb lesz leszerelem es vegigmegyek minden szalon egyekent..
Nem megy a muszerfal vilagitasa sem, Kicsereltem a fenyszorokat is ugyaugy tettem vissza mint azelott, most meg a jobboldalin nem eg a rovidfeny, a masikon pedig a kicsi ego....
Szabi. Milyen géped van ,12vagy 14.A 14-esen 2 biztositék tábla van.A baloldali a világitásoké,a müszerfal a parkir és a fényszóróké.A jobboldalon vannak a fogyasztók,villogó szellőző külömbözővisszajelzők ,relék,fék,kilóméteróra,stb.Nagyobb biztositékot NE tegyél bele, mert a 24 volt kigyujta.Előfordulhat hogy az egér lerágta a szigetelést valahol pl:magtartály alagutban,amit nem is láthatsz,akkor biztos a katasztrófa!Vezetéktervet még nemláttam,de ha van,laikusnak akkor sem egyszerű.Melyik táblán ,hányadik biztivel van bajod.Ird le milyenszinű a vezeték,majd utána nézek.Üdv:Medikus MIndenkinek javitásmentes BUÉK
13982 hozzászólás
Ifa motorhoz (4-hengeres)tud valaki javítható állapotú
hengerfejet?
Valamint..szelephimbát??
Őárban 100ezer felnivel uj belsövel..
egy elsőkeréknek mi lenne az ára?? merre laktok???
Válasz #1528. hozzászólásra
Haveromé a gép ezért én valoszolok,mert ö nem igazán szokott forumozni....
Válasz #1528. hozzászólásra
Van. Igazábol a köfogon,a rostán,és a két elsö keréken kivül megvan minden egy 12es lett kivonva a forgalombol...
istikém küldhetnél egy tel számot vannak más alkatrészeid is???
Válasz #1523. hozzászólásra
A lapos szíjban nem egyeznek meg a többi egyforma.
Válasz #1524. hozzászólásra
De az stimmel az 512-be is ha jól tévedek
Ódv. Elado e-514 hez, zsir uj RÁZOASZTAL, szalmarázoládák, motor ,és aztalszállito kocsi kerekek jo állapotban ha érdekel valakit..
Válasz #1523. hozzászólásra
keress bontott e281-es silózót azé is stimmel hozzá
Hy!
E-514 es gépkönyvből kellene nekem a bal oldali lehajtás ábrája meg az alkatrészcikszámok 512 es könyvem van de nem egyezik meg a kettő. Ha valaki elküldené emailbe megköszönném: psm8808@gmail.com
üdv nem tudná nekem v.ki bemásolni ide az MDW e-514 es gépkönyvből az mdw e-514 matricának a rajzát ?????
Én anno a rovátkák feléhez állítottam és akkor bármikor tudtam összébb és szét állítani ha kellet . Én 15mm bemenőt és 6mm kimenőt állítottam mindig igaz kopottas volt a doblécem .
Kapcsoló karon teljesen összetekertem a menetet. Karon lévő rovátkákban nem hiszek, mert egy csuszkán állítható.
Fent a fülkében a bekapcsoló kar első rovátkánál áll, akkor elöl 3.sinnél 15-17mm.Hátul 5-7mm.Nem mindegy hogy a rovátka hol áll,mert ha nagyra hagyod a hézagot akkor estleg már fet nemtudod a hézagot kisebbre venni.
Válasz #1516. hozzászólásra
Nagyjából jól emlékeztem rá de azért rákérdeztem. Én elöl 4.-nél 14mm állítottam hátul a utolsónál 4mm-re.
Válasz #1515. hozzászólásra
Én úgy szoktam hogy olyan 4-5 milli a közép állás (19-es kulcs élével befér.) és utána fel le lehet variálgatni gabona fajtától minőségtől függően.
Válasz #1515. hozzászólásra
512 nél elöl(2.-3.) 15mm hátul(utsó) meg 7mm re szoktuk állítani
Valaki meg tudná mondani, hogy 514 a gabona dobkosarat menyire kel beállítani a távolságot?
menjetek be egy reklámos céghez és legyártják,persze képet vagy mintát vigyetek
Válasz #1511. hozzászólásra
Nekem a régi fajta is jó lenne de hol lehet venni?
Válasz #1511. hozzászólásra
Regifajtat hol lehet kapni, en azt keresek mar eleg reg, de sehol nem kaptam....
sziasztok!! nem tudjátok véletlen h hol lehetne kapni mdw e-514 es matricát mert mindenhol csak régifajtát kapni !! :(

Válasz #1500. hozzászólásra
von 2 szelep lerajzolva T betu a feje az zar , a szaran van a rugo , altalaban ez textolit vagy ,aluminium.megkopik a feszek, vagy mindketo .ojankor hejetesitem a szlepeket gojoval,es utana meg evekig mukodik.
uh igazad van most gondoltam bele h mit is írtam hehe
igazából csak azért kell mert hétvégén megyek a kerekekért és h befér e a kocsiba!
Válasz #1507. hozzászólásra


Ha egy akkorát alá teszel,nem igen jön ki belőle sokminden hátul
azaz akkor max 125 cm es lehet az átmérője
köszönöm!!!!
Válasz #1505. hozzászólásra
10,5 x20-as ha jol emléxem,de tettek fel 12,5x20-ast is itt, az jobban található Vejmár ,hw6011,
üdv mindenkinek!! nem tudná nekem valaki megmondani h mekkora az 514 es gyári hátsógumi átmérője és széllessége???
és a fogyasztás se 1 utolsó dolog ,szecskázó nélkül 10 liter körül mozog
Válasz #1502. hozzászólásra
8ha-tól 12ig,anyagtól függően.
hello mindenki!
Egy ilyen 514 el kb mennyit lehet egy nap levagni ugy atlagban? es mivel jobb mint az 512 az kinezetre jobban nez ki szerintem, habar ez csak az en velemenyem...
Helló!
516 bontott asztal visszaforgató tengellyel érdekel valakit?
Hogyérted a szelep cserét. Vegyem ki a rugót,meg a szeleplapot? Befér oda a golyó? Melyik szelepet? Mind kettőt? Választ előre is köszi.
Képet csak tavaszra tudok róla fóltenni,
mert le van takarva.
Válasz #1496. hozzászólásra
En nem igazan ismerem az E514 est viszont van E303 es E281-C es azok nagyon jol mukodnek, ha egyszer rendben van rajta minden nagyon jol birjak a strapat pedig nem mai gepek, ugyh tenyleg jo uzletet csinaltal...
Válasz #1496. hozzászólásra
Annyiert jo uzletet csinaltal!!
Tegyel fel rola kepet ha tudsz.
Hali.
Nekem nagy szerencsém volt. Tavaly juniusba vettem
egy 514 est 750000 ft-ért amin szecskázó is van.
50 hektárt vágtam javítás nélkül.
Szerintem egy jó gép. már kukorica asztalt is vettem hozzá 400000 ft-ért.
már 2 miláért elvitték volna.
Válasz #1494. hozzászólásra
csereld ki a szelepeket csapagy gojora. 8..10mm atm
Válasz #1493. hozzászólásra
Milyen AC-t lehetne felrakni az IFA adagolóra ami nem engedne le másnapra.Az a baj,hogy amit a boltban lehet kapni,az is gagyi kinai,van amelyik eleve átereszti az olalyat az adagolóba.A szivó csövet már lecseréltem,ott nem engedhet el.Ki milyen megoldást javasol? Medikus.
Válasz #1491. hozzászólásra
E-514
Válasz #1490. hozzászólásra
Jónapot! Ezen a linken eléri az én hirdetésemet, ha érdekli telefonáljon és megbeszéljük!
Sziasztok!
Keresek E 514-es kombájnt megvételre.
Ha tud valaki olyan gépről ami eladó és jó állapotú kérem jelentkezzen!
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz #1488. hozzászólásra


514-esem van
A jobboldali (hatso) harmadik es negyedik az ablaktol. Azon volt leragva/leegve a szigeteles, levagtam azt a darabot ami rossz volt, de ugyanugy kics.szte mint azelott... Mindegyik piros szinu volt...
Ha egy picit melegebb lesz leszerelem es vegigmegyek minden szalon egyekent..
Nem megy a muszerfal vilagitasa sem, Kicsereltem a fenyszorokat is ugyaugy tettem vissza mint azelott, most meg a jobboldalin nem eg a rovidfeny, a masikon pedig a kicsi ego....
Szabi. Milyen géped van ,12vagy 14.A 14-esen 2 biztositék tábla van.A baloldali a világitásoké,a müszerfal a parkir és a fényszóróké.A jobboldalon vannak a fogyasztók,villogó szellőző külömbözővisszajelzők ,relék,fék,kilóméteróra,stb.Nagyobb biztositékot NE tegyél bele, mert a 24 volt kigyujta.Előfordulhat hogy az egér lerágta a szigetelést valahol pl:magtartály alagutban,amit nem is láthatsz,akkor biztos a katasztrófa!Vezetéktervet még nemláttam,de ha van,laikusnak akkor sem egyszerű.Melyik táblán ,hányadik biztivel van bajod.Ird le milyenszinű a vezeték,majd utána nézek.Üdv:Medikus MIndenkinek javitásmentes BUÉK
Válasz #1486. hozzászólásra
Értelek már
hát elég sokminden nem jó a 14 esre PL.: ürítő bekapcsoló variátor hátsó kerék nekem ezek kellenének és ezek nem jók!!!
Válasz #1484. hozzászólásra
Érdeklődő már volt rá úgyhogy talán valaki eljön hátha meg tetszik neki .
De ezt a 4 fejes ekét majd szét szaggatja úgy megy .
Válasz #1483. hozzászólásra
Reméljük addigra elviszik.