Válasz 44claasgarantos #13558. hozzászólásáraKÖTELEZŐ CSERE AZ OLAJ TEKNŐ . MEG AZ ADAGOLÓ!!!! AZ IFA ADAGOLÓVAL NEM TUDSZ FORDULATOT TARTANI !!!!!! HA A LEMEZT KIVÁGOD SZERINTEM KI FOG GYULLADNI A KOMBÁJN.
Ki hogyan szerelt be ifa teher motort a kombájn ra kivágta a felső lemezt hogy be férjen az olaj dekni a teher autó adagoló hogy dolgozik a kombánjba jól tarcsa a fordulatot
Válasz medikus #13556. hozzászólásáraVan egy L alakú laposvas abba megy bele a rudazat azt leverték róla!! Így most kézzel kell kikapcsolás! De majd akkor hajtok rá eggyet!
Válasz gabika82 #13553. hozzászólásáraMeg még azt akartam kérdezni az üritőcsiga karján van egy rudazat alul a fülke alatt az a kuplunghoz lehetett bekötve hogy ha kinyomom a kuplungot kikapcsolja az ürítés?
Válasz medikus #13530. hozzászólásáraÜdv mester !! Szakmai kérdés a tartályba a lemezeket ami a csiga felett vannak mennyire vannak állítva ?vagy teljesen kívánnak nyitva?
Válasz medikus #13548. hozzászólására6-7mm volt,ma próbáltam cca10mm nem volt szórás de koszossabb volt.a kalász végét bevitte kicsépeletlenül a tartályba.ha húztam a kosaron akkor törte a magot.
Válasz medikus #13547. hozzászólására2 nap volt a motor csere, úgy, hogy az IFA- ból is ki kellett bontani. A főtengelyről leszakadt súly még megvan a polcon.
Válasz jndobsa #13540. hozzászólásáraA jumzon voltak régen ablakos motorok. Nekem is ki könyök ölt egy IFA az 514 be ,leverte a víz szivattyút, üzemanyag szűrőt, a hajtókar kiflibe hajlott,. Még 3 hengerrel ment le kellett állítani a motort.
Fater új szerzeménye volt az egész gép. Ráadàsul először vágtuk magunknak.
Kb 25 ig jutottunk, még négy Ha búza volt hátra neki.
Gazdája egy dominatorra cserélte, ugyanezen okból. Beszart az ifa motor
Szerencsére tartalék moci azzal együtt van 2, csak épp komplett felújítás előtt állnak.
Kukoricaszezonra fel van adva a lecke.
Válasz jndobsa #13531. hozzászólására Nyerőgép és random alkatrészeket dobál . . .
Viccet félretéve találtatok valami hiba okot, kenési probléma, anyagfáradás, szerelési hanyagság ?
Medikus van otthon az ilyen masinákban, ha emlékeim nem csalnak a kombájn ás a teherautóba való IFA mocik nem egyformák teljesen.
Tippre az eltérő üzemmódban lehet a különbség oka, pl egy teherautó motor ritkán megy szinte nyélgázon fél napokat, ezért az első kettő link a kezelési és javítási nem tudom mennyire releváns egy kombájn mocira.
Kezelési Utasítás
A 4VD 14,5_12-1 SRW
MAN- rendszerű Dieselmotorhoz 1969-1970 link
4VD 14,5_12-1 SRW típusú
Diesel-motor
Javítási kézikönyve link
Ersatzteil-kataloge
Dieselmotor 4VD 14,5/12-1 SRW
Mahdrescher E 512 link
Válasz gabika82 #13529. hozzászólásáraki nyomja ha sok a víz! Ha termosztátot tennél bele,akkor nem!Enyémből is nyom ki,ha tele van töltve,de nekem silózó hűtő van fenn,abba több víz van,magasabb is kb 10cm-el! Lényeg hogy cellák felett legyen a víz!Ha hengerfejes,melegszik,meg mindet kinyomja!
Válasz medikus #13528. hozzászólásáraÜdv mester!! Szakmai kérdés ifa motornál a hűtőből nap végére hiányzik 1-2 liter víz de több nem csak ennyi hengerfejes lenne?
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraA tengely benne van a vezérlő karban!A csapágy nem szokott tönkre menni! Ez a lemez verődik ki,meg a vezérlő kar!Javítható házilag!
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraMegneztem egy kicsit jobban. A csapágy ezen a tengelyen van?? Mert ez a tengely mozog csak ha emelem a csigát egy deszkával, látni a képen azt a kopás,anyit mozog csak ugyhogy lehet nem is csapágyas. Meg párhuzamos
a csiga a padló lemezzel.
A konzolcsiga menetirány szerinti jobb oldalán van csapágy?? Vagy csak bal oldalt és közepen az a kettő?? Nézem a katalógust de nemlelek ott csapágyat.
Válasz medikus #13515. hozzászólásáraNálunk 80mm volt, azért kerdeztem multkor hogy maguknal nem e esett
Hány hekit nyomott le idáig?? Persze csak ha publikus.
Válasz Gyurkesz1 #13512. hozzászólásáraNem gond!Ha gyári méretre akarod állítani,az új láncot is teljesen meg spanolod! Az első kerék után a 2.léc már nálam éri a ferde alját!Nem kell agyon húzni!
Válasz medikus #13511. hozzászólásáraNa ott nemprobalgattam emelgetni csak ugy szemre felspanoltam, de a kaparólecek érik a lemezt alul az se gond? Kezelésibe hiába irja hogy csak közepefele erjen le a kaparólec ha nem új se a lanc se a tengely.
13910 hozzászólás
Válasz 44claasgarantos #13558. hozzászólásáraKÖTELEZŐ CSERE AZ OLAJ TEKNŐ . MEG AZ ADAGOLÓ!!!! AZ IFA ADAGOLÓVAL NEM TUDSZ FORDULATOT TARTANI !!!!!! HA A LEMEZT KIVÁGOD SZERINTEM KI FOG GYULLADNI A KOMBÁJN.
Válasz 44claasgarantos #13558. hozzászólásáraCserélni kell ezeket, mint írták is pár napja.
Ki hogyan szerelt be ifa teher motort a kombájn ra kivágta a felső lemezt hogy be férjen az olaj dekni a teher autó adagoló hogy dolgozik a kombánjba jól tarcsa a fordulatot
Válasz medikus #13556. hozzászólásáraVan egy L alakú laposvas abba megy bele a rudazat azt leverték róla!! Így most kézzel kell kikapcsolás! De majd akkor hajtok rá eggyet!
Válasz gabika82 #13554. hozzászólásáraAz ürítést és az asztalt is a kuplung kapcsolja ki!
Válasz gabika82 #13553. hozzászólásáraAnnyira hogy ki is vigye,de ne is szoruljon meg ürítés közben!
Válasz gabika82 #13553. hozzászólásáraMeg még azt akartam kérdezni az üritőcsiga karján van egy rudazat alul a fülke alatt az a kuplunghoz lehetett bekötve hogy ha kinyomom a kuplungot kikapcsolja az ürítés?
Válasz medikus #13530. hozzászólásáraÜdv mester !! Szakmai kérdés a tartályba a lemezeket ami a csiga felett vannak mennyire vannak állítva ?vagy teljesen kívánnak nyitva?
Válasz medikus #13548. hozzászólására6-7mm volt,ma próbáltam cca10mm nem volt szórás de koszossabb volt.a kalász végét bevitte kicsépeletlenül a tartályba.ha húztam a kosaron akkor törte a magot.
Válasz medikus #13547. hozzászólására2 nap volt a motor csere, úgy, hogy az IFA- ból is ki kellett bontani. A főtengelyről leszakadt súly még megvan a polcon.
Válasz 44claasgarantos #13549. hozzászólásáraEgy adagoló csere 20 perc!Ha odafigyelsz,segítség nélkül is megy!
Válasz Berente Antal #13546. hozzászólásáraTe azt csak gondolód főleg az adagoló
Válasz Buvargabi #13545. hozzászólásáraTe mennyire nyitod ki?

Válasz Berente Antal #13546. hozzászólásáraLehet úgy 2 óra!
Válasz 44claasgarantos #13544. hozzászólásáraEzeket átrakni azért nem túl nagy feladat.
Üdv!ki mennyire nyitja ki a zsalus rostát?
Akkor csak kombájn motort lehet bele rakni
Válasz 44claasgarantos #13542. hozzászólásáraAdagoló, olajteknő, kipufogó torok.( vízpumpa)
Ledkerék, ékszíjtárcsa kompresszor.
Menyivel más a teher autó motor és a kombájn motor mit kel át alakitani kombájnra szerelik az ifa motort
Válasz jndobsa #13540. hozzászólásáraA jumzon voltak régen ablakos motorok. Nekem is ki könyök ölt egy IFA az 514 be ,leverte a víz szivattyút, üzemanyag szűrőt, a hajtókar kiflibe hajlott,. Még 3 hengerrel ment le kellett állítani a motort.
Válasz R Sándor #13537. hozzászólásáraAz nem befolyásolja a teljesítményt!

Olajteknő is más a kettőé úgy tudom
Válasz medikus #13533. hozzászólásáraOlajteknő ?
Fater új szerzeménye volt az egész gép. Ráadàsul először vágtuk magunknak.

Kb 25 ig jutottunk, még négy Ha búza volt hátra neki.
Gazdája egy dominatorra cserélte, ugyanezen okból. Beszart az ifa motor
Szerencsére tartalék moci azzal együtt van 2, csak épp komplett felújítás előtt állnak.
Kukoricaszezonra fel van adva a lecke.
Válasz jndobsa #13531. hozzászólásáraAz min 50 Ha! Bár kivel megeshet!

Válasz _NB_ #13532. hozzászólásáraAdagoló,lendkerék, és fordulat! Ezek különbözőek!
A kombájn 105 Le,az IFA 125Le!
Válasz jndobsa #13531. hozzászólására
Nyerőgép és random alkatrészeket dobál . . .
Ersatzteilkataloge IFA-Dieselmotor 4VD 14,5/12-1 SRW Mahdrescher E 512 / E514
Viccet félretéve találtatok valami hiba okot, kenési probléma, anyagfáradás, szerelési hanyagság ?
Medikus van otthon az ilyen masinákban, ha emlékeim nem csalnak a kombájn ás a teherautóba való IFA mocik nem egyformák teljesen.
Tippre az eltérő üzemmódban lehet a különbség oka, pl egy teherautó motor ritkán megy szinte nyélgázon fél napokat, ezért az első kettő link a kezelési és javítási nem tudom mennyire releváns egy kombájn mocira.
Kezelési Utasítás
A 4VD 14,5_12-1 SRW
MAN- rendszerű Dieselmotorhoz 1969-1970
link
4VD 14,5_12-1 SRW típusú
Diesel-motor
Javítási kézikönyve
link
Ersatzteil-kataloge
Dieselmotor 4VD 14,5/12-1 SRW
Mahdrescher E 512
link
Ha a Facebook-os linkek nem működnének itt kell keresgélni a képek / albumok között.
https://www.facebook.com/gepkonyvek
pdf, alkatrész, javítás, kezelés
Idénre vége a gabona aratásnak.

5 napot tudott a bontós motor.
Mindenféle előzetes, baljós jel nélkül ezt produkálta.
Válasz gabika82 #13529. hozzászólásáraki nyomja ha sok a víz! Ha termosztátot tennél bele,akkor nem!Enyémből is nyom ki,ha tele van töltve,de nekem silózó hűtő van fenn,abba több víz van,magasabb is kb 10cm-el! Lényeg hogy cellák felett legyen a víz!Ha hengerfejes,melegszik,meg mindet kinyomja!
Válasz medikus #13528. hozzászólásáraÜdv mester!! Szakmai kérdés ifa motornál a hűtőből nap végére hiányzik 1-2 liter víz de több nem csak ennyi hengerfejes lenne?
Válasz 44claasgarantos #13527. hozzászólásáraDolgozik mindenki!
medikus ma jártam a faludba tik is meg indultatók egy sampo kombányt láttam egy piros 14 es a szeny víz telep körül dolgozót
Válasz medikus #13525. hozzászólásáraKét kézzel ha benyulok megtudom emelgetni a láncokat a lécen, lehet még egy kézzel is.
Válasz Gyurkesz1 #13524. hozzászólásáraMivel alul húz,így természetes hogy lazábbnak látszik!Ha meg emeled fölül a láncot,milyen?
Válasz Gyurkesz1 #13523. hozzászólásáraCsak bekapcsolva látni hogy egy kicsit beesik a léc és a kerek között.
Válasz medikus #13522. hozzászólásáraÍgy már értem.
Tegnáp beszéltük a ferde lánc feszitését, az ugy jó ha elől a vezető léc és a fogaskerekek között picit beesik a lánc vagy még huzzak rajta??
Válasz medikus #13520. hozzászólásáraA tengely benne van a vezérlő karban!A csapágy nem szokott tönkre menni! Ez a lemez verődik ki,meg a vezérlő kar!Javítható házilag!

Válasz medikus #13520. hozzászólásáraMegneztem egy kicsit jobban. A csapágy ezen a tengelyen van?? Mert ez a tengely mozog csak ha emelem a csigát egy deszkával, látni a képen azt a kopás,anyit mozog csak ugyhogy lehet nem is csapágyas. Meg párhuzamos

a csiga a padló lemezzel.
Válasz Gyurkesz1 #13519. hozzászólásáraCsak ha a jobb szélsőt akarod cserélni!
Válasz medikus #13518. hozzászólásáraHogy zajlik a csapágy csere?? Csigát ki kell venni??
Válasz Gyurkesz1 #13517. hozzászólásáraVan! A vezérlés állító karon belül!


4db az a kettő!
A konzolcsiga menetirány szerinti jobb oldalán van csapágy?? Vagy csak bal oldalt és közepen az a kettő?? Nézem a katalógust de nemlelek ott csapágyat.
Válasz medikus #13515. hozzászólásáraNálunk 80mm volt, azért kerdeztem multkor hogy maguknal nem e esett
Hány hekit nyomott le idáig?? Persze csak ha publikus.
Válasz Gyurkesz1 #13514. hozzászólására50mm esővel? Van aki csinálta,most 19 órakor!


Délelőtt még meg lehetett rágni a szemet!
Válasz medikus #13513. hozzászólásáraÉrtettem. Miujság?? Búza már megkezdődött??
Válasz Gyurkesz1 #13512. hozzászólásáraNem gond!Ha gyári méretre akarod állítani,az új láncot is teljesen meg spanolod! Az első kerék után a 2.léc már nálam éri a ferde alját!Nem kell agyon húzni!
Válasz medikus #13511. hozzászólásáraNa ott nemprobalgattam emelgetni csak ugy szemre felspanoltam, de a kaparólecek érik a lemezt alul az se gond? Kezelésibe hiába irja hogy csak közepefele erjen le a kaparólec ha nem új se a lanc se a tengely.
Válasz medikus #13510. hozzászólásáraKönnyen!

