Hirdetés
Fórum
- Nitrosol új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Egyedi munkaeszközök házilag új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Trágyaszórás új
- Zetor 50 Super új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Zöldítés, öko-célterület: 2015-ös SAPS (?) alaptámogatások új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
Cikkajánló
Hirdetés
620 hozzászólás
Válasz Isssti #619. hozzászólására20 988 4778
Válasz jozef19 #618. hozzászólásáraEgy telefonszámot tudnál adni és kereslek.
Válasz Isssti #616. hozzászólásáraPéldául nálam,de van még más is..
Válasz Isssti #616. hozzászólásáraEsetleg
Sziasztok, fülkéhez első szélvédőt hol lehetne venni?
Valaki tudja, hogy a hidraulika elosztója hány L-es a 105-nek?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Jilling Tibor #613. hozzászólásáraHa mindenképp magyarul akarod,próbálj meg 105-ösét szerezni,a beállitásokban nincs semmi különbség...
Válasz jozef19 #611. hozzászólásáraMegtaláltam a kombájnfülkét a legvégén. Kétféle fülketető is van, az enyém úgy látom a kettő keveréke, hogy ne legyen egyszerű. Majd megoldom, ha odaértem a javítással. Azért a kezelési még kéne, ha tudsz valahol, vagy más tud valahol.
Válasz jozef19 #611. hozzászólásáraSajnos a lengyel honlapon is csak ugyanaz az alkatrészkatalógus érhető el, ami nekem is megvan. A motor egyébként Mercedes, pöccre indul. Ezekből annak idején hoztak be párat, magam is láttam ilyet, eléggé leharcolt állapotban.Az enyém osztrák eredetű, és kéne egy magyar nyelvű kezelési útmutató. Német nyelvű van, de abból lefordítani?...Tudsz segíteni? Elektronikus is jó, majd kinyomtatom.
Válasz Jilling Tibor #610. hozzászólásáraAz akkor valószinü eredeti fülke,meg nem Rába motor.A variátor nem az erösségük.
Itt nézzél szét...
http://agrotechnika24.pl/img/cms/CLAAS-DOMINATOR%2080%20CLAAS-DOMINATOR%2085.pdf
Segítséget kérek. Nemrég vettem egy domi85-öt. Az alkatrészkatalógusban (Ersatzteilliste) fülke nélküli változat van. Tud valaki beszkennelni a fülkéről egy rajzot? Az enyém is természetesen fülkés.
Válasz Kelemen Mihály_82222 #608. hozzászólásáraÉn még nem láttam 100-ast, google-n a képek alapján nem látok különbséget.
Válasz Pont #607. hozzászólásáraKöszönöm!
Még annyi hogy a 100-as és 105-ös közt mi a külömbség? Csak annyi hogy a magfelhordó rövidebb?
Válasz Kelemen Mihály_82222 #606. hozzászólásáraNagyon régen volt már de azt hiszem arról a szivattyúról megy az ürítőcsiga-nyitás is, ferde-felhordó emelés is, ha az működik akkor a szivattyú jó. Egyébként is gyakrabban kellett az orbitot felújítani. Nálunk sose romlott el, de még a kormányhidraulika munkahenger is lehet hogy melegben átenged.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne felétek hogy a kormány hideg olajnál működik, melegnél viszont már nem. Járt már valaki így? Orbit vagy szivattyú probléma lehet?
Köszönöm!
80 85 100 105 domingóhoz van még egy-két alkatrészem.Elsö ablak,jobb hátsó könyöktengely,rázóasztal special csapágy,sebváltó...
Válasz medikus #603. hozzászólásáraDe olyat láttam, viszont a fordulat/ cm3 nem ezt jelenti, amit írt korábban. Mivel ennek a jelentése az, hogy egy cm3 alatt megtett fordulat. Ilyen jelölést nem használnak.
Amire gondolt az a cm3/ fordulat, ez már azt jelenti, hogy egy fordulat alatt szállított térfogat.
Válasz robika52 #602. hozzászólásáraNem láttál olyat hogy 1 fordulat 25cm3?
Válasz medikus #600. hozzászólásáraLehet liter/min is egy névleges fordulatoz tartozóan. Vagy cm3/fordulat de semmiképp nem fordítva. Legalábbis még nem láttam olyat.
Válasz HIstván #599. hozzászólásáraMelyik szivattyúra gondolsz? Valamelyik nap megnézem az enyémen, már ha rá van írva.
Válasz HIstván #599. hozzászólásáraNem percenként! Fordulat/cm3!
Üdv!
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy a 105ös dominator szivattyúja hány literes? (Hány litert nyom percenként?)
A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Most vettem kipufogót 105-öshöz. Valaki meg tudja mondani, hogy ezeken ilyen van gyárilag is? Mármint, hogy ez nem fogja meg a szikrát szerintem.
A régi az a baj, hogy teljesen szét volt égve így ahhoz nem tudom hasonlítani.
Válasz Törpe #595. hozzászólásáraKöszönöm, az információt.
Válasz szoltán #594. hozzászólására
Azt meg lehet kérdezni, miért kell neked ez az arány?
Válasz szoltán #594. hozzászólásárakb. 8,1/1
A kis fogaskerék 12Z a nagy pedig 98Z
Üdv!Valaki meg tudná mondani,a 105-ös CLAAS véglehajtásának áttételi arányát?
Üdv Mindenkinek!Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy 105-öshöz hol lehet könyvet találni??
Azért az 5 kg-os samu 1 órán át üzemelt.
Válasz jamo #589. hozzászólásáraAz jó szer lehetett,ha egy pricctől lejött. Kèrdès,ha összerohad a kèt menet,ami lazitàskor le akar menni a csavarrol,meg kihuzza az anyàbol,vagy inkább lesarkazza,azzal mit csinál? Ott csak a pirosra melegítés segît,mikor màr az anyag szerkezetet alakítjuk,nem a rozsdàt. Oda meg fùjhat amit akar,semmi értelme. de lehet,hogy nem az ilyen szintű öszediffundàlàsra gondolt a csòka.
Azért megadta magát a variátor estére.
Válasz jamo #588. hozzászólásáraFékolaj keverve pertóval fele-fele jobb mint a wd40. Fékolaj felold minden ősöreg dzsuvát a petró meg bekúszik mindenhová.
Jár ide vlami területi képviselő. Nem tom melyik cégtől valami amerikai a "ZEP" máekanevű szereket forgalmazzák. EB pót kb 30éve van nálunk azóta nem volt róla levéve a kerék de előtte se nagyon szerintem. 75ös évjáratú. Még eredeti gumik vannak rajat. Idejött az okos, hogy mutassak egy csavart amit nembírok letekerni. Rámutattam az EB kerékanyájára. Ráfújt kb 2cseppet. De tényleg ,a felecsavar olyan se lett, ami olyan lett az is nyakig trágyás volt. Vártunk max 30 másodpercet és mondta hogy tekerjem.... erőlködés nélkül indult 3/4es krova hajtószárral. Mondtam mégegyett... az is szintén lejött.... azóta se vettem a szerből de kellene...venni és olyankor kipróbálni mikor tényleg xopat vlami és azon használ e.
Válasz Pilátus #584. hozzászólásáraGlykoléteres mert az ásványi olaj alapú (LHM) nem annyira... de a glykoléteres az tényleg csodákra képes.
Válasz ravaszparaszt #580. hozzászólásáraMár rég hergeltem ilyen gépet. DE az rémlik, hogy ahol a szélállító "kurbli" van az oldalán azalatt egyszer széthullott a csapágy, szétcsúszott a tárcsa és leesett a szélfordulat. Nagyon piszkos lett a mag a tartályba... már nem emlékszem a részletekre de az biztos, hogy kint a tarlón meg lett oldva a csapágycsere különösebb kínlódás nélkül.
Válasz ravaszparaszt #582. hozzászólására4-es puska mindent visz...
Válasz Pilátus #584. hozzászólásáraMindegy.
Mindegy milyen fékfolyadék?
Válasz ravaszparaszt #582. hozzászólásáraFékfolyadék...néha kicsit csípi a fényezést de ott lehet hatásosabb. Mint a dobozos "szenteltvíz".
Hétvégén edzek a variátoron csavarlazító ment két nap mert össze van gyógyulva rendesen.
Válasz ravaszparaszt #580. hozzászólásárahál isten ahhoz még nem volt szerencsém, sokmindenhez igen, de ott még nem kellett kapirgálnom, ha valami érdekel, hívj fel, ha tudok szívesen segítek
Hali valaki szedett már szét 85 domi szelelő variátor alsót mert a műanyag perselyt kellene cserélni.
Válasz ravaszparaszt #578. hozzászólásáraKicsit, jobbára az eleje telik be nálam csak, Öreg szaki azt mondta hogy azért szedi össze mert toklászos aratás után nem takarítják ki és mindig több lesz benne. Én minden árpa után kiszedem a nagyját, sok nem szokott benne lenni.
Köszi még egy kérdés szalmarázó láda megtelik árpa toklásszal. Mitől van?
Válasz Bécó #574. hozzászólásáraJó lenne tudni mi passzol a 85-ös höz. Cikkszámot tudnál írni, általában bele van az alkatrészbe ütve. Van katalógusom, be tudjuk azonosítani, sztem sok minden passzol. Írhatsz piviben is. juhasz_@freemail.hu Érdekel a dolog.
Válasz ravaszparaszt #575. hozzászólásáraKalászos gabonához,teljesen felhúzott kosárnál elöl 12 mm hátul 4 mm. Árpa Rozs, esetén toklászoló betét zárt, tar búzánál nyitott, toklászos búzánál nem mindig zárom, ha jól lepereg a toklász akkor nem kell, általában nem kell. A búza szalma erősségétől függően lehet még nyitni a belső (ülés melletti) karral. Repce ugyanígy, de én repcénél mindig kinyitom teljesen a kosárhézagot, (lelököm a kart)
Hali. Valaki meg tudná mondani, a 85-ös dominátor pontos dobkosár beállítását?
Sziasztok!
Nekünk is volt hosszú ideig 105-ös!
Van rengeteg visszamaradott cuccok szíjjak, tengelyek, csapágyak stb....
Ha esetleg valakit érdekel összeszedet tételesen mik vannak!?
Válasz lovasnorbi #579. hozzászólásáraSZIA. HA FELHIVSZ ELMONDOM. 06 30 5011889
Sziasztok !
Érdeklődnék, hogy valaki tudna-e felvilágosítást adni , hogy a 105-ös fülkéjében melyik kar mi célt szolgál ?
Válasz #577. hozzászólásra
Jó volt,már régen eladtam...