Válasz lovasnorbi #9629. hozzászólásáraHogy megsúgjam neked,olyan csapágy nincs az egész kombájnban,csak a hátsó kerékben!Ott 2 darab 6206 os golyós van,ami felütközik a vállon,ami nem engedi oda be a szíjtárcsát!Nézd már meg,hogy állna az vonalban az ezt hajtó szíjtárcsával?
Válasz medikus #9626. hozzászólásáraDe akkor az nem megy be teljesen a vázig ?vagy igen ? Ha jól emlékszem akkor a belső szíjtárcsában 2db 6206 - os csapágy van. Az nem megy fel arra ahol a kúpgörgős van nekem . Vagy nem is kell ?
Válasz medikus #9613. hozzászólásárasajnos szét van rohadva rendesen, nem biztos, hogy megérné időt pocsékolni rá, ezért gondolkodok az utángyártottban, a kérdés csak annyi lenne, hogy az agromotiv, Bócsa vagy a Nagy traktor ugyanazt az asztalt forgalmazza-e?
Válasz medikus #9611. hozzászólásáraaz a helyzet hogy a fekete rész letört most vissza lett ragasztva de nem az igazi olyan kérdés ilyen tengelye amin van a fekete műanyag nincs e valakinek?
Üdv kollégák, rázóasztal csere előtt állok. Valakinek van tapasztalata a Bajai agromotiv által forgalmazott asztalról. Esetleg valakinek van jó állapotú használt?
Válasz medikus #9608. hozzászólásáraaz a baj hogy a középső képen lévő fekete műanyag részt egy gally leütötte és ezt visszaragasztottuk de ha az eredeti állapot visszaállítható az lenne a biztos holnap még lefényképezem mi van a fekete műanyagon belül köszönöm segítségeteket
Válasz Sötét Paraszt #9595. hozzászólásáraTeljesen felvariálva állítod be azt,hogy a szíj mindig egyenesen fusson!!Azzal,hogy felvariálsz,és a han állnak a szíjtárcsa külső vonalak vonalban,akkor még húzol a spanolón,addig,amíg a váltón levő szíjtárcsa vonala egybe nem esik a variátor tárcsával!Ha az jó,akkor akar milyen variátor állásban vonalba fut a szíj!Nem kell ezt túlgondolni!
Válasz Sötét Paraszt #9591. hozzászólásáraAkkor vannak egyvonalban,ha felvariálsz és jó a szíj feszesség!Ha lentebb engeded már nincs is vonalban a szíjtárcsa!A szíj viszont igen!
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHátul a belső mozog, elől meg a külső fél.
Mikó a szíj egyforma mélyen van akkor lehetnek vonalba a tárcsák. Elől tele lehet szeméttel, törött lehet a rugó, lehet sose zsírozták stb.
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHa felvariálod! Ha gondolkozol rá jössz!A variátor tárcsa külső fele nem mozog!!!!!!!A váltón a kuplung csak akkor megy szét,ha fel variálsz!Akkor van külső vonalban!Ha nincs vonalban,annyit húzol a szíjon,hogy vonalban legyen!Levariálva ha feszíted a szíjat,elgörbülhetnek a tengelyek,vagy eltörik a nyelestengely!!!!!Jobb eset ha szíj szakad szét!Gondolkozzz!!!!!!!!!
Válasz medikus #9586. hozzászólásáraAkkor ha teljesen felvariálom akkor tudom beállítani hogy egy vonalban fussanak ? Az jelenthet problémát , hogy összerakáskor a menetvariátor dugattyúi becsúsztak ? Vagy majd az olaj kinyomja ?
13982 hozzászólás
Válasz Hús Futár #9632. hozzászólásáraHézagolni - ütközőnek.Kreatív gondolkodótól akaszthatták a gépet.
Válasz Hús Futár #9630. hozzászólásáraSzerinted kúpgörgős csapágy fordítva mire való ?
Válasz lovasnorbi #9629. hozzászólásáraHogy megsúgjam neked,olyan csapágy nincs az egész kombájnban,csak a hátsó kerékben!Ott 2 darab 6206 os golyós van,ami felütközik a vállon,ami nem engedi oda be a szíjtárcsát!Nézd már meg,hogy állna az vonalban az ezt hajtó szíjtárcsával?



Válasz lovasnorbi #9629. hozzászólásáraSzerintem dísznek .
Válasz medikus #9628. hozzászólásáraAkkor szerinted minek volt ott az a csapágy?
Válasz lovasnorbi #9627. hozzászólásáraUgyan minek menne fel!Akkor a szíjtárcsa beleérne a vázba!


Válasz medikus #9626. hozzászólásáraDe akkor az nem megy be teljesen a vázig ?vagy igen ? Ha jól emlékszem akkor a belső szíjtárcsában 2db 6206 - os csapágy van. Az nem megy fel arra ahol a kúpgörgős van nekem . Vagy nem is kell ?
Válasz lovasnorbi #9625. hozzászólásáraKözönséges golyós csapágynak!
A képen látható helyen a szelelő variátornál ott kell lennie annak a kúpgörgős csapágynak? Vagy ott minek kellene lennie?
Válasz medikus #9623. hozzászólásáraKöszi az infót, bíztam én is benne..
Válasz zsupi #9622. hozzászólásáraMiért ne tudná?

Sziasztok! Régi sárga FKA-401-es le tudja vágni a 76,2 cm-re vetett kukoricát?
Válasz masina #9620. hozzászólásáraHegyvidéken használják!Nem ömlik egy oldalra az anyag!
Válasz medikus #9619. hozzászólásáramindenképpen
ha már témánál vagyunk még egy kérdés:
A jelenlegire vannak pluszban rácsavarozva terelő lemezek, én csak cápauszonynak hívom. Korábban volt egy 512, abban nem volt.
Gyárilag volt bennük?
Válasz masina #9618. hozzászólásáraMielőtt beteszed,fújd le mégegyszer jó vastagon!!!
Válasz medikus #9617. hozzászólásáraAkkor mindegy kitől veszem. Köszönöm a választ.
Válasz masina #9616. hozzászólásáraMindenki azt adja!Bócsa?Vadkert?
Válasz medikus #9613. hozzászólásárasajnos szét van rohadva rendesen, nem biztos, hogy megérné időt pocsékolni rá, ezért gondolkodok az utángyártottban, a kérdés csak annyi lenne, hogy az agromotiv, Bócsa vagy a Nagy traktor ugyanazt az asztalt forgalmazza-e?
Válasz vasvarikriszta #9614. hozzászólásáraNem valószínű hogy találsz olyat!
Válasz medikus #9611. hozzászólásáraaz a helyzet hogy a fekete rész letört most vissza lett ragasztva de nem az igazi olyan kérdés ilyen tengelye amin van a fekete műanyag nincs e valakinek?
Válasz masina #9612. hozzászólásáraJavítsd ki!
Üdv kollégák, rázóasztal csere előtt állok. Valakinek van tapasztalata a Bajai agromotiv által forgalmazott asztalról. Esetleg valakinek van jó állapotú használt?
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz vasvarikriszta #9610. hozzászólásáraA fekete műanyagon belül a csúszógyűrűk vannak a kefékkel együtt!Apró csavarok fogják a fedelet!
Válasz medikus #9608. hozzászólásáraaz a baj hogy a középső képen lévő fekete műanyag részt egy gally leütötte és ezt visszaragasztottuk de ha az eredeti állapot visszaállítható az lenne a biztos holnap még lefényképezem mi van a fekete műanyagon belül köszönöm segítségeteket
Válasz vasvarikriszta #9607. hozzászólásáraA kuplungban elvileg edzett acél lamellák vannak, síkba beköszörülve...(szerintem) A mágnes kapcsoló áramátadó kiváltására talán Medikus írt 5letet...
Válasz vasvarikriszta #9607. hozzászólásáraCsak az nem derült ki hogy mi a baja!!!!!!!!
Válasz medikus #9606. hozzászólásáraköszi a segítséget
én ugy értettem valaki akinek van ilyen eszköze hátha tud segíteni
Válasz vasvarikriszta #9605. hozzászólásáraAhol rossz!
Sziasztok! Ilyen szecskázóval kapcsolatban segítségek keresek, hogy hol lehet javítani?
Válasz medikus #9603. hozzászólásáraOkés , köszönöm
Válasz lovasnorbi #9602. hozzászólásáraIgen,kicsi zsírral!
Válasz medikus #9601. hozzászólásáraakkor csak simán fel kellene csúsznia a tengelyre ?
Válasz lovasnorbi #9600. hozzászólásáraIllene forogni!Különben nem tud racsnizni!
Válasz Moderátor #9598. hozzászólásáraKöszi!
Moderálási elveink miatt törölve: 2019-02-04 11:44:42
Válasz medikus #9596. hozzászólásáraa han=ha nem.
Válasz Sötét Paraszt #9595. hozzászólásáraTeljesen felvariálva állítod be azt,hogy a szíj mindig egyenesen fusson!!Azzal,hogy felvariálsz,és a han állnak a szíjtárcsa külső vonalak vonalban,akkor még húzol a spanolón,addig,amíg a váltón levő szíjtárcsa vonala egybe nem esik a variátor tárcsával!Ha az jó,akkor akar milyen variátor állásban vonalba fut a szíj!Nem kell ezt túlgondolni!
Válasz medikus #9594. hozzászólásáraTe mondod mester, én mán nem tudom megnézni mivel hajtó szíjtárcsa mán nincs a gépen.
Akkor teljesen levariálva szarul áll a szíj?
Válasz Sötét Paraszt #9591. hozzászólásáraAkkor vannak egyvonalban,ha felvariálsz és jó a szíj feszesség!Ha lentebb engeded már nincs is vonalban a szíjtárcsa!A szíj viszont igen!
Válasz lovasnorbi #9592. hozzászólásáraMajd kijön!
Válasz medikus #9590. hozzászólásáraRendben , amit írtam a dugattyú becsúszásról mi a véleményed?
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHátul a belső mozog, elől meg a külső fél.
Mikó a szíj egyforma mélyen van akkor lehetnek vonalba a tárcsák. Elől tele lehet szeméttel, törött lehet a rugó, lehet sose zsírozták stb.
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHa felvariálod! Ha gondolkozol rá jössz!A variátor tárcsa külső fele nem mozog!!!!!!!A váltón a kuplung csak akkor megy szét,ha fel variálsz!Akkor van külső vonalban!Ha nincs vonalban,annyit húzol a szíjon,hogy vonalban legyen!Levariálva ha feszíted a szíjat,elgörbülhetnek a tengelyek,vagy eltörik a nyelestengely!!!!!Jobb eset ha szíj szakad szét!Gondolkozzz!!!!!!!!!


Válasz sanyi1965 #9587. hozzászólására+mekkora az ékszíj?
Válasz medikus #9586. hozzászólásáraAkkor ha teljesen felvariálom akkor tudom beállítani hogy egy vonalban fussanak ? Az jelenthet problémát , hogy összerakáskor a menetvariátor dugattyúi becsúsztak ? Vagy majd az olaj kinyomja ?
Válasz medikus #9586. hozzászólásáranem biztos hogy kombájn variátor ékszíjtárcsákkal szerelt a gépe.
Válasz lovasnorbi #9585. hozzászólásáraLevariált állapotban hogy gondolod?

Válasz medikus #9584. hozzászólásáraLe van variálva .
Válasz lovasnorbi #9583. hozzászólásáraTeljesen felvariált állapotban? Akkor még feszíteni kell a szíjon!!!!!!!!!!!!!!