Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.67 Ft USD 337.61 Ft CHF 424.27 Ft GBP 455.37 Ft

Fórum

Fortschritt ZT 323 traktorok

Létrehozta: Jani , 2008-07-12 14:03:28

Kedvencekhez Segítség

4222 hozzászólás
Nincs profilkép
#1671 lac*
2011-11-24 21:44:18

Válasz #1671. hozzászólásra

Ha jó az előmelegítés beindul persze,de azért nem "könnyen",ahogy írtad. Én feltettem rá a buszok önindítóját(6KW),ez pörgeti rendesen és így sem indul könnyen+ dadog utána még

#1670 Mancs
2011-11-24 21:40:19

nem azt mondtam, hogy pöccre indul minuszban, de nem kell percekig kínozni.

#1669 Mancs
2011-11-24 21:36:38

szerencsére nem kell a hidegindító sem. :) van egy jó adagolósom és az egész üzemanyagrendszer jól be van lőve. nem engednek vissza a fejszelepek és jók a porlasztók meg az előtöltés.

Nincs profilkép
#1667 lac*
2011-11-24 21:30:57

Válasz #1664. hozzászólásra

Picit nagyotmondtál a 15 fokkal szerintem is

#1666 Gépesített paraszt
2011-11-24 21:28:31

Válasz #1666. hozzászólásra
A mai napig van IFA-m,ismerem jól a gyötrelmeket
smile lolsmile lolsmile lolsmile lol
Mikor nem süt a nap,akkor már influenzás!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#1665 Claastra
2011-11-24 21:23:49

Válasz #1665. hozzászólásra
már -5ben gondolkodik smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#1664 Gépesített paraszt
2011-11-24 21:22:30

Válasz #1664. hozzászólásra
-15-ben az új motor sem indúlt könnyen,főleg nem izzítás nélkül.Hidegindítóval esetleg!
smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#1663 Mancs
2011-11-24 20:48:29

Válasz #1660. hozzászólásra

az enyém direktben felmegy közel 10%-os emelkedőn. tavaly 8tonnás HW kocsival hordtam a silót és nem nagyon kellett 3-nál lejjebb kapcsolnom a zalai dombokon. sima 4-es ifa motor van bent. jól be lett állítva és -15ben is izzítás nélkül is indul könnyen.

Nincs profilkép
#1662 qpista
2011-11-24 19:37:47

Üdv minden zt rajongónak!
Köszönöm a csomó érdeklödöt de eladtam mind a kettö trakit.További jó trakizást mindenkinek.

Pistasmile sweatdrop

Nincs profilkép
#1661 kása
2011-11-23 20:38:42

Válasz #1654. hozzászólásra
Köszönöm valószínű hogy így lesz ahogy írjátok ,ezért van két mutató a manométeren, + egy vicc elküldik a tanulót hogy olvassa le a nyomásmérőórát ,mikor visszajön kérdezik tőle na mondjad -MOM válaszol tanuló. (MOM=Magyar Optikai Művek)

Nincs profilkép
#1660 Lala5995
2011-11-23 20:26:29

Egy jó tanács! Soha ne legyen kényszer kapcsolatban az elsőhajtás előre, ha süllyedős a talaj!
Vagy tuskó, esetleg valami olyan akadály van, amiben hirtelen megkapaszkodik az eleje!
Egy volt kolléga megoldotta így a váltócserét!

Nincs profilkép
#1659 Lala5995
2011-11-23 20:23:14

Válasz #1658. hozzászólásra

Gyári beállítással, ha lát egy emelkedőt a ZT, már lehet visszakapcsolni szólóban is! MTZ is ilyen?
Amikor nem is tudják mi az a ZT, MTZ-t gyártani fogják!
A fogyasztás csalóka! Legkevesebbet a Rába fogyaszt! A régebbi traktorok közül hektárra vetítve!
Nem szerencsés a mellébeszélés. Ha valaki el akarja adni a gépét, adja el, de ne reklámozza! Ha előtte nemrég szidta.
ZT nem rossz, de eljárt felette az idő. Crystalt nem érte el tudásban és megbízhatóságban soha!
Volt szerencsém mindkettőhöz.

Nincs profilkép
#1658 Lala5995
2011-11-23 20:15:22

Válasz #1650. hozzászólásra

Előválasztó kapcsoló be. Majd kuplung. Utána a jobb oldalon lévő TLT kapcsolókar. Attól függ, melyik fordulat.

#1657 Sanyee
2011-11-23 19:21:49

Válasz #1657. hozzászólásra

Mennyi fogyasztáskülönbség lenne, ha egyforma ekével és egyforma talajon dolgozna a két gép? Ugyanolyan mélységben és fogatással.

Nincs profilkép
#1656 wagner laszlo
2011-11-23 18:05:17

Válasz #1651. hozzászólásra
A ZT nel 1800 a kombajnal 2000 rpm. Pacimeterem nincs .de 100% hogy a 82 MTZ nel sokkal tobet tud, es kevesebet eszik.

Nincs profilkép
#1655 petsudo
2011-11-23 17:49:36

Válasz #1650. hozzászólásra

Próbálkoztál már a kézigáz melletti karral?

#1653 Claastra
2011-11-23 08:10:09

Válasz #1653. hozzászólásra

Ifában a fékezési nyomást mutatja az egyik mutató,hogy a ZT-ben mi a szerepe.valószinűleg itt is

Nincs profilkép
#1652 kása
2011-11-23 08:05:47

Válasz #1652. hozzászólásra

Sziasztok azt szeretném kérdezni a levegő nyomásmérő órához mért megy két cső természetesen a ZT-ról van szó.

#1651 Claastra
2011-11-23 06:42:22

Válasz #1651. hozzászólásra
szerintem 125-ló jöhet ki mint az ifánál,amúgy gyárilag a Zt 100 lovas

#1650 Sanyee
2011-11-22 22:30:45

Kinek mekkora a max. fordulat a ZT-jén, illetve egy 4 hengeres motornál 2200 fordulaton kb. milyen lóerőt lehet produkálni?

Nincs profilkép
#1649 Bukta
2011-11-22 20:11:21

Sziasztok! Érdeklődnék hogy lehet a tlt hajtást bekapcsolni zt 323-on.Előre is köszi.smile helpsmiliesmile helpsmilie

Nincs profilkép
#1648 rsándor
2011-11-22 19:48:47

Válasz #1647. hozzászólásra A legegyszerűbb levakolási módszer hogy a centrifugál szűrő tetejét leveszed és a felmenő furatba menetet fúrsz, ha jól eméxem 10-est és egy csavart beletekersz amit befűrészelsz előtte hogy csavarhúzóval ki lehessen venni.Oszt kész!!!!!! nekem igy az olajnyomásom kb 1 bárral nőtt.

#1647 zt tomi
2011-11-22 18:16:37

Valaki régebben keresett váltókarokat amik oldalt vannak,mert a középsö karosat át akarta alakitani.Nekem van egy ilyen komplett ha érdekel valakit.

Nincs profilkép
#1646 wagner laszlo
2011-11-20 17:10:38

Válasz #1646. hozzászólásra
Kosz a velemenyeket.SZoval ha mar oda tervezte valaki akkor ot a heje ,de ha muszaj egy idore ki lehet iktatni hogy novelje az olanyomast.Maskepen erdemes ra is figyelni ha nem eleg az olajnyomas ,kikophat vagy serulhet a bronzpersej es sok olajat elengedhet.

#1645 zt tomi
2011-11-18 07:26:47

Válasz #1625. hozzászólásra

Hát ez nem biztos,mert mikor a szakmát tanultam (gépszerelö és karbantartó)idestova 20 éve a tanárok nem ezt tanitották.Ideig-óráig megoldás lehet,de hosszútávon nembiztos,hogy megoldás.

#1643 Zoli 63
2011-11-17 21:45:10

Válasz #1637. hozzászólásra

Lépést tartani az áraikkal ,az a nehéz ! smile hammer

#1641 Czanik Sanyi
2011-11-17 21:26:31

Válasz #1641. hozzászólásra

30-tól- 60-ig mindenki középkorú!Mondom énsmile thumbupcoolsmile thumbup
-Csak nem mindegy melyik végén,.. mondja Mézga.smile lol

Nincs profilkép
#1640 oszi80
2011-11-17 21:22:51

Válasz #1639. hozzászólásra
Jó ez a fórum , ezért is. Én szeretem hallani az öregek szavát.

#1639 Claastra
2011-11-17 21:21:51

Válasz #1639. hozzászólásra

Az átkosban az egyik legjobb hüvelygarnitúra a kinai négygyűrűs voltsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#1638 Czanik Sanyi
2011-11-17 21:18:53

Válasz #1638. hozzászólásra

Nem kicsi. Az után gyártás....smile sweatdrop

Nincs profilkép
#1637 oszi80
2011-11-17 21:17:50

Válasz #1636. hozzászólásra

Szerény véleményem szerint nagy baj van az alkatrészek minőségével.

#1636 Czanik Sanyi
2011-11-17 21:16:51

Válasz #1635. hozzászólásra

Is is, szinte mint ma az emberek, a gépek meg rengeteget fejlődtek. Nézd az éltartamot, az erőt...stb.A régi motorok olajos levegőszűrő, olaj szűrők amiről beszélünk, ma még a hűtőfolyadékot is szűrik. A gépek szinte napról napra fejlődnek, az emberek nehezen tartják a lépést vele,köztük én is.

#1635 Claastra
2011-11-17 21:13:08

Válasz #1635. hozzászólásra

nem olyan korszerűek a régi motorok, az ifa motor 1958-as tervezés

Nincs profilkép
#1634 oszi80
2011-11-17 21:11:49

Válasz #1634. hozzászólásra

Régen precízebbek voltak, mint ma?

#1633 Czanik Sanyi
2011-11-17 21:07:13

Válasz #1633. hozzászólásra

Egyik a durva, a másik a finom, a régi motorokon, úgy az olaj minősége, s élet tartam növelés céljából.

Nincs profilkép
#1632 oszi80
2011-11-17 21:04:04

Válasz #1632. hozzászólásra
Azt kérdezném ,hogy minek a két olajszűrő? Papir és centrifuga.

#1631 Czanik Sanyi
2011-11-17 21:01:15

Válasz #1631. hozzászólásra

smile nonononem járt IFA-val- soha nem takarította,smile sweatdrop pedig 2-3 ezer km alatt is, volt olaj sár benne.

#1630 Claastra
2011-11-17 20:56:21

Válasz #1629. hozzászólásra

akkor szereld le,csipem ezt az okosságot,én egy pár(ezer)szűrőt szétszedtem tisztítani ,volt amiben 2-3 cm gumis massza volt,amit azért kiszürt az olajbol,smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#1628 wagner laszlo
2011-11-17 20:27:43

Válasz #1628. hozzászólásra
Mert ugye az MTZ je az ok. az dolgozik ,egyedul ,es szuri az olajat de ez csak visza engedi a teknobe akor meg miert szuri . Szerintem ez egy partaktivista talalmagy volt jol mutatot oszt annyi.

Nincs profilkép
#1627 wagner laszlo
2011-11-17 20:20:15

Válasz #1627. hozzászólásra

Mar gondoltam ra , de egyelore van eleg oil nyomas, majd ha kopik leszrola szo,

Nincs profilkép
#1625 wagner laszlo
2011-11-17 20:04:01

Válasz #1623. hozzászólásra
sziasztok. Aszt szeretnem kerdezni, hogy anak a centrifuga szuronek mi a szerepe ?Mert en anyit latk hogy a hasznos olajmenyisegbol egy bizonyos hanyadot visz enged a teknobe ep ugy mint a gojosszelep Masszoval,lehet ha nem lenne, job lenne. varom a velemenyeteket.udv Laci.

Nincs profilkép
#1624 oszi80
2011-11-17 20:01:27

Válasz #1624. hozzászólásra

Örülök, hogy segíthettem. Ha van is valami hátránya a gépezetnek, lényeg, hogy működik. Ha tudok máskor is segítek. "A többlet olajtól semmi baja nem származik a motornak." CSÁ

#1623 Erik0421
2011-11-17 18:59:29

Válasz #1623. hozzászólásra

Remelem odaig nem fajul a dolog, amugy meg tavaszal szeretnenk tenni ra egy merci motrot adig tan tan csak kibirja smile biggrin

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Már a szivattyúk sem érik el a vizet – innét szép fordítani
Már a szivattyúk sem érik el a vizet – innét szép fordítani
Túl sokat vezettünk el, most visszatartanánk.
Van valami, amivel sokat spórolhatsz
Van valami, amivel sokat spórolhatsz
Új utakon az agrotechnika.
Rendkezelő ékszíjas
Rendkezelő ékszíjas

410.000 Ft

Búza eladó
Búza eladó

10.000 Ft

Hidraulikus lépcsőtömítés készlet, F064046
Hidraulikus lépcsőtömítés készlet,...

9.800 Ft

Árpa eladó
Árpa eladó

10.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]