SŰRGŐS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni!
Venni akarok egy 323-at,van egy kis baj vele.
A hátulja menetközben fémes-kopogó hangot ad. A váltó halk sztem nem onnan jön a hang. A tulaj nem tudja mi baja,kb. annyit ért hozza amennyit én.minden sebességet szépen szed,a difi nem morog. Szerintetek mi baja lehet???????????
Előre is köszi!
Milyen jó, hogy sokan nem is láttak még zt-t, nemhogy vezették volna, de már tudják, hogy sz@r az egész.
Elhihetitek, ha valakinek akkor nekem volt vele gondom (leírtam kicsit előrébb), de most, hogy rendberaktam, már 110ha- t szántottam (4-es IH ekével) és műveltem el vele úgy, hogy csak tankolnom kellett. Nemhiszem, hogy elcserélném egy mtz-re.
A fogyasztása, meg egyáltalán nem magasabb az mtz-nél, akinél így van az magába keresse a hibát.
Kényelemről nem is beszélve. Zt után úgy könyörögnek be az MTZ-be.
A Te turbós mtz-ddel szívesen összekötném az én turbós zt-met.
Szerintem nagyon lealázná!
Többet ilyeneket nem írnál! :)
Amúgy meg a vadi új mtz-kkel van annyi müszaki hiba, mint a 20-30éves ztkkel, ami sztem nagy szégyen a belarus-nak.
Válasz #487. hozzászólásra
bocs egy kicsit ezzel vitatkoznák.a haveromnak van 323,nekem mtz 952.3 ami a 90le-vel tudja szinte u.azt meg a súlya is 50q a zt a gyári 4fejes félfüggesztett ekétB200-ast nem húzza gyorsabban mint az mtz,kipróbáltuk.neki is sok apró hiba előjött,a szerelése iszonyatos pl egy hidraulika cső cseréjéhez szinte az egész fülkét szét kell szedni
Válasz #484. hozzászólásra
A ZT gondolom szántott és az mtz mit csinált? Hengerezett vagy csak fél napot szántott, hogy többet evett a ZT? Az mtz valószínűleg úgy szántott, mint felénk egy "szaki" - elmondása szerint - 80-as mtz-vel, háromfejes ekével 25cm mélyen napi TÍZ hektárt egy tank gázolajjal. A valóságban 15 cm-mélyen és 3-4 hektár megállította naponta.
Ne haragudj, de ezt le kellett írnom, mert az én személyes tapasztalatom (13 éve minden nehéz talajmunkát a ZT-vel csinálok és mtz soha nem lesz a gazdaságban. Persze a soha nagy idő, de az mtz fejlesztéshez az is kevés) az állításoddal éppen ellenkező. Az biztos, kóklert nem tűr meg a hátán.Ha te dolgoztál mtz-vel tudod, hogy nem szántásra találták ki, ha szántasz vele, akkor minimum 2* többet áll műhelyben, mint a zt. Ezzel nem akarom égbe magasztalni a ZT-t.Az esetek többségében idegesítő és nem költséges hibái voltak, de egy kis leleménnyel/átalakítással üzembiztossá lehet tenni. Ehhez az is kell, hogy ne terhelje túl az emberl - megfelelő munkagépet kell hozzá csatlakoztatni és minden ok. Az mtz egy esős napon vagy egy hirtelen jött eső esetén rögtön ki kell, hogy álljon a barázdából, amikor a ZT még mindig szánt a maga kis 6 tonnás tömegével szemben az mtz kb.3.5 tonnájával. - Ezt csak az arányok szemléltetése miatt írtam. Nem mellékesen én is ifáztam,azt is köpködték, mondták, hogy sokat eszik. Így is volt papíron, de a valóságban több volt a fusi mint amennyit a menetlevélre lehetett írni. Szinte naponta hengerfejezték némelyiket, amikor jöttek a fiatal suttyók és megmutatták az öreg szakiknak,hogy kell megjavítani a technikát, persze ők olvasták a javítási instrukciókat is és ismerték a motor paramétereinek megfelelő beállításokat is. Nem vitatom, hogy vannak gyengébb motorok így voltak ifák és ZT traktorok is. A több millás nyugatikhoz képest ezek még mindig megfizethetőbbek, az mtz-hez képest meg sokkal komfortosabbak. Szerintem...
Válasz #479. hozzászólásra
Én különösebben nem ismerem a ZT-ket, ezért nerm is mondok róla semmit, de azért az NDK-ban az alpvető talajművelés nagy részét K-700-kal végezték, több ezer db-ot vittek hozzájuk, persze biztos dolgoztak azért eleget a ZT-kel is.
Nálam működik, ott ahol az mtz nem is boldogul.
Ha megfelelő eszköz van mögötte, akkor nagyon is elfogatható fogyasztást produkál.
Ha nem, akkor a kezelő, illetve karbantartónál a hiba.
azért volt az ndk ba hogy ha vettél 2db MTZ -t akkor elkellett hozni 1db zt-t és ez mem mese ,tapasztalat ,fogyasztás : 10l-rel többet evett mint az MTZ, csak az dicséri aki el akakja adni ,motor:20évig ifáztam de ez a motor nemvaló traktorba
Az mondjuk biztos, hogy értenie kell a gépekhez, annak, aki ilyen öreg gépet vesz, mert köblömben ilyen marhaságokat fog hinni, mint, ami lejjebb olvasható!
(meg biztos, hogy kel ezt is javítani, mielőtt még azt hinné valaki hogy....)
Kuplungjával szokott gond lenni, nem árt alámászni és megnézni a kuplungtárcsát és a kinyomó csapágyat.
A motor mögött van egy nagy gumiharang, ah ott erősen zörög, akkor valószínűleg hamarosan szét kell szedni.
Próbáld ki minden sebességbe, meg a szokásosak.
Válasz #472. hozzászólásra ezeknek az ndk technikáknak a szerelési igénye sokszorosa az oroszénak meg nincs hozzá normális alkatrész.itt is mindrnki eladta már őket..512 vel arattam 4 évet igy inkább csak a motrot ismerem de az se jó benne.4év alatt 3 uj vizpumpa 2 adagoló 2 tápszivattyu,önindító,nyomócsőtörések meg kánikulába állandóan melegedett,meg esett az olajnyomása,szerintem ez nem traktormotor.
kedves szilárd !!
itt sok embernek volt az útóbbi 15 évben ,de mindenki eladta
kivéve 1 embert de neki 10 hekitöl nemigen van több földje
ez a traktor nehéz esett sok hibája volt és állandó jelleggel ismétlödve
én nem akarom bántani.de ez a traktor 1 öszvér konstrukció
elnáézést minden ifa traktorostól de ez van
ez nem nagyüzemi erögép
természetesen kisebb gazdaságok 30-40 hekin elbodogulnak vele
alkatrészt nem tudom.de biztos vna elfekvö készletek még
4222 hozzászólás
SŰRGŐS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni!
Venni akarok egy 323-at,van egy kis baj vele.
A hátulja menetközben fémes-kopogó hangot ad. A váltó halk sztem nem onnan jön a hang. A tulaj nem tudja mi baja,kb. annyit ért hozza amennyit én.minden sebességet szépen szed,a difi nem morog. Szerintetek mi baja lehet???????????
Előre is köszi!
Na én asszem kiszállok.
Szebb napokat evribodi.
Válasz #518. hozzászólásra
tz=mtz
Válasz #517. hozzászólásra
Az tuti!
Válasz #515. hozzászólásra
Az tz, meg újonnan szarabb, mint a 20éves zt.
És televan selejt alkatrésszel 5 vagy hány milerért.
Válasz #505. hozzászólásra
"Milyen jó, hogy sokan nem is láttak még zt-t, nemhogy vezették volna, de már tudják, hogy sz@r az egész."
Mennyi mindennel kapcsolatban lehet ilyeneket olvasni! (Itt a fórumon is.)
Válasz #515. hozzászólásra
fogadunk, hogy mindenre van megoldás
Válasz #501. hozzászólásra
a zt-ben az a jo,hogy kis helyen fordul és télen könnyen indul ,nyáron jól szellőztethető
Válasz #513. hozzászólásra
annyiért nem igen tud senki
Száz szónak is egy a vége ennyi pénzért k*rva jó traktor.
Mutasson valaki jobbat alig egy misiért!!
Válasz #507. hozzászólásra
Jaj!
Én a zt-ről beszélek.
Válasz #507. hozzászólásra
Igen,kukoricába nem lehet belemenni vele, de amúgy is elég nagy permetező kell hozzá, hogy gazdaságos legyen.
Válasz #506. hozzászólásra
bal lábbal keltél??
ne legyél már ilyen harapos:))
Válasz #505. hozzászólásra
Ha már Te is ezt mondod :)))
Válasz #501. hozzászólásra
növényápolás alatt mit értesz?sorközművelést,mert azon kivül mindenre használom szántás vetés kaszálás bálázás permetezés 100ha szánzót művelek mevel
Válasz #504. hozzászólásra
Nem én nem értelek, neked nehéz megérteni.
Milyen jó, hogy sokan nem is láttak még zt-t, nemhogy vezették volna, de már tudják, hogy sz@r az egész.
Elhihetitek, ha valakinek akkor nekem volt vele gondom (leírtam kicsit előrébb), de most, hogy rendberaktam, már 110ha- t szántottam (4-es IH ekével) és műveltem el vele úgy, hogy csak tankolnom kellett. Nemhiszem, hogy elcserélném egy mtz-re.
A fogyasztása, meg egyáltalán nem magasabb az mtz-nél, akinél így van az magába keresse a hibát.
Kényelemről nem is beszélve. Zt után úgy könyörögnek be az MTZ-be.
Válasz #503. hozzászólásra
mindenki a magáét dicséri
igy érthetöbb:))
Válasz #502. hozzászólásra
Légy szíves ne írjál felesleges marhaságokat!
nyugalom fiuk
mind jó az
énn azt mondom mindig aki trakikról regél
MINDENKI MAGA TUDJA
Válasz #499. hozzászólásra
De a te mtzd az!
Amúgy turbó nélkül is több tartalék van benne, és sokkal masszívabb
A hátránya szerintem az, hogy nem lehet növényápolásra használni.
500
Válasz #498. hozzászólásra
1600 üö van benne de még semmi baja nem volt ,a hverom zt-je nem turbós
Válasz #496. hozzászólásra
A Te turbós mtz-ddel szívesen összekötném az én turbós zt-met.
Szerintem nagyon lealázná!
Többet ilyeneket nem írnál! :)
Amúgy meg a vadi új mtz-kkel van annyi müszaki hiba, mint a 20-30éves ztkkel, ami sztem nagy szégyen a belarus-nak.
Válasz #496. hozzászólásra
Mennyibe is kerül az az mtz?
és mennyibe egy zt?
ez ám a nem mindegy
Válasz #487. hozzászólásra
bocs egy kicsit ezzel vitatkoznák.a haveromnak van 323,nekem mtz 952.3 ami a 90le-vel tudja szinte u.azt meg a súlya is 50q a zt a gyári 4fejes félfüggesztett ekétB200-ast nem húzza gyorsabban mint az mtz,kipróbáltuk.neki is sok apró hiba előjött,a szerelése iszonyatos pl egy hidraulika cső cseréjéhez szinte az egész fülkét szét kell szedni
Válasz #494. hozzászólásra
az expressz oldalain van 2 is Mezögazdasági gépek cimszo
engem érdekel a zt kép van rola ha igen küldenél : erre a cimre dbrown990@vipmail.hu
fontos 2 héten belül kell egy ijen kat.
Válasz #492. hozzászólásra
:DDDDD
Válasz #489. hozzászólásra
GRATULA!!
Válasz #490. hozzászólásra
thx
Válasz #489. hozzászólásra
gratula
Válasz #488. hozzászólásra
Na meg is van :)))
Válasz #483. hozzászólásra
Csak szeretném, ha meglenne ma a 8000.
Válasz #484. hozzászólásra
A ZT gondolom szántott és az mtz mit csinált? Hengerezett vagy csak fél napot szántott, hogy többet evett a ZT? Az mtz valószínűleg úgy szántott, mint felénk egy "szaki" - elmondása szerint - 80-as mtz-vel, háromfejes ekével 25cm mélyen napi TÍZ hektárt egy tank gázolajjal. A valóságban 15 cm-mélyen és 3-4 hektár megállította naponta.
Ne haragudj, de ezt le kellett írnom, mert az én személyes tapasztalatom (13 éve minden nehéz talajmunkát a ZT-vel csinálok és mtz soha nem lesz a gazdaságban. Persze a soha nagy idő, de az mtz fejlesztéshez az is kevés) az állításoddal éppen ellenkező. Az biztos, kóklert nem tűr meg a hátán.Ha te dolgoztál mtz-vel tudod, hogy nem szántásra találták ki, ha szántasz vele, akkor minimum 2* többet áll műhelyben, mint a zt. Ezzel nem akarom égbe magasztalni a ZT-t.Az esetek többségében idegesítő és nem költséges hibái voltak, de egy kis leleménnyel/átalakítással üzembiztossá lehet tenni. Ehhez az is kell, hogy ne terhelje túl az emberl - megfelelő munkagépet kell hozzá csatlakoztatni és minden ok. Az mtz egy esős napon vagy egy hirtelen jött eső esetén rögtön ki kell, hogy álljon a barázdából, amikor a ZT még mindig szánt a maga kis 6 tonnás tömegével szemben az mtz kb.3.5 tonnájával. - Ezt csak az arányok szemléltetése miatt írtam. Nem mellékesen én is ifáztam,azt is köpködték, mondták, hogy sokat eszik. Így is volt papíron, de a valóságban több volt a fusi mint amennyit a menetlevélre lehetett írni. Szinte naponta hengerfejezték némelyiket, amikor jöttek a fiatal suttyók és megmutatták az öreg szakiknak,hogy kell megjavítani a technikát, persze ők olvasták a javítási instrukciókat is és ismerték a motor paramétereinek megfelelő beállításokat is. Nem vitatom, hogy vannak gyengébb motorok így voltak ifák és ZT traktorok is. A több millás nyugatikhoz képest ezek még mindig megfizethetőbbek, az mtz-hez képest meg sokkal komfortosabbak. Szerintem...
Válasz #479. hozzászólásra
Én különösebben nem ismerem a ZT-ket, ezért nerm is mondok róla semmit, de azért az NDK-ban az alpvető talajművelés nagy részét K-700-kal végezték, több ezer db-ot vittek hozzájuk, persze biztos dolgoztak azért eleget a ZT-kel is.
Válasz #484. hozzászólásra
Nálam működik, ott ahol az mtz nem is boldogul.
Ha megfelelő eszköz van mögötte, akkor nagyon is elfogatható fogyasztást produkál.
Ha nem, akkor a kezelő, illetve karbantartónál a hiba.
Válasz #481. hozzászólásra
azért volt az ndk ba hogy ha vettél 2db MTZ -t akkor elkellett hozni 1db zt-t és ez mem mese ,tapasztalat ,fogyasztás : 10l-rel többet evett mint az MTZ, csak az dicséri aki el akakja adni ,motor:20évig ifáztam de ez a motor nemvaló traktorba
Nyugi JaniX!
Válasz #472. hozzászólásra
Az mondjuk biztos, hogy értenie kell a gépekhez, annak, aki ilyen öreg gépet vesz, mert köblömben ilyen marhaságokat fog hinni, mint, ami lejjebb olvasható!
(meg biztos, hogy kel ezt is javítani, mielőtt még azt hinné valaki hogy....)
Válasz #473. hozzászólásra
Kevesebbet eszik az mtz-nél szántásban.
Válasz #476. hozzászólásra
"hozzászólásra ezeknek az ndk technikáknak a szerelési igénye sokszorosa az oroszénak"
Na neeeeeeeeeeeee!
Válasz #475. hozzászólásra
Milyen, ha nem nagyüzemi te???
Az ndk-ban szinte csak ez volt és mentek 24órában.
Válasz #472. hozzászólásra
Kuplungjával szokott gond lenni, nem árt alámászni és megnézni a kuplungtárcsát és a kinyomó csapágyat.
A motor mögött van egy nagy gumiharang, ah ott erősen zörög, akkor valószínűleg hamarosan szét kell szedni.
Próbáld ki minden sebességbe, meg a szokásosak.
Válasz #474. hozzászólásra
Egy merci a 80as után!
Válasz #472. hozzászólásra ezeknek az ndk technikáknak a szerelési igénye sokszorosa az oroszénak meg nincs hozzá normális alkatrész.itt is mindrnki eladta már őket..512 vel arattam 4 évet igy inkább csak a motrot ismerem de az se jó benne.4év alatt 3 uj vizpumpa 2 adagoló 2 tápszivattyu,önindító,nyomócsőtörések meg kánikulába állandóan melegedett,meg esett az olajnyomása,szerintem ez nem traktormotor.
Válasz #472. hozzászólásra
kedves szilárd !!
itt sok embernek volt az útóbbi 15 évben ,de mindenki eladta
kivéve 1 embert de neki 10 hekitöl nemigen van több földje
ez a traktor nehéz esett sok hibája volt és állandó jelleggel ismétlödve
én nem akarom bántani.de ez a traktor 1 öszvér konstrukció
elnáézést minden ifa traktorostól de ez van
ez nem nagyüzemi erögép
természetesen kisebb gazdaságok 30-40 hekin elbodogulnak vele
alkatrészt nem tudom.de biztos vna elfekvö készletek még
Válasz #472. hozzászólásra
Nehogy azt hidd,hogy a zt különb,sok reményt ne fűzz hozzá,hiszen a gyártó ország is vagy 20 éve megszünt.
Válasz #472. hozzászólásra
Sokat fogyaszt,bátyám most hirdeti a zt 323 asát.