Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- Grubber új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Kukorica várhatóan........! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Napraforgó-termesztés új
- Vizet a tájba új
- Búza és árpa vetőmagok a gyakorlatban új
Cikkajánló
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
Tíz éve első a repcetáblákon!
A változó klimatikus és szabályozási környezetben csak azok maradnak versenyben,...
1429 hozzászólás
Válasz gandalfcappy #1326. hozzászólásáraNem próbáltad,hogy feltermel menetre kèsz,motor leállit ès figyelés mikor befèkez? Ha a fèkhengerre menő csőbe megy a levegő,hallani fogod,hogy a kistartálybol engedi oda. Persze a traktor sem fújhat. De mint írtad,másik kocsival jó. Fèkezőszelep átenged valahol. Szerintem.
Válasz gandalfcappy #1326. hozzászólásáraA fékkulcsokat ha lábbal nem tudod visszatolni, akkor a szelep vezérel rá. Egykörös fék, nem egy bonyolult szerkezet.
Tehát ez ugye úgy működik, mikor a fékre lépsz, elvonja a levegőt, úgy fékez be, levegőelvonásra vezérel a szelep.
Válasz gandalfcappy #1324. hozzászólásáraKellrá egy fékszelep!
Válasz Gumóka #1325. hozzászólásáraAzért kérdezem, hogy valaki tapasztalt e már ilyet? Mert ezt csak meg kellene oldanom lassacskán. Na megvárjuk, hátha a fiuk tudnak valami okosságot írni.
Válasz gandalfcappy #1322. hozzászólásáraSok lehetőség nincs, ha nem a fékkulcsok szorulnak, akkor a fékerőszabályzó lehet hibás, nem enged át elég levegőt.
Asszem' ott talán más nincs.
Bár a fékkulcs, ha szorul is, mozgásra a dob azért vissza szokta húzni, jobb esetben.
Válasz rtamas1976 #1323. hozzászólásáraNem. Ha a fékkart kikapcsolt állásba fordítom, akkor gurul könnyen. De ha bekapcsolom, akkor 1 km alatt már eléggé megérzem hogy fog.
Válasz gandalfcappy #1322. hozzászólásáraHa levegő nelkük húzod akkor is nehéz?
Fékszelep?
Kerékagy?
Fék melegszik?
Üdvözlet mindenkinek!
A minap azt csinálta a HW6011-es pótkocsi, hogy menet közbe egyre nehezebb lett húzni. Csodálkoztam is, mondom húznak vissza fele? Megálltam, aztán elindulni nem bírtam, csak ha kioldottam a fékkart. De ugye ez így nem jó! Olyan volt, mintha fokozatosan egyre jobban kezdett volna fogni. Aztán pótkocsi csere volt. Haverom is mondja, hogy ezen fog a fék. Azt hittem az én traktorom vezérlőszelepje nem jó. Egy másik Hw szelepes, és egy gyári szelepes MBP-vel meg semmi baj nem volt.
Mi lehet a baj? Valakinek volt ilyen tapasztalata?
Válasz matesz1994 #1304. hozzászólásáraKöszönöm!
Valami elérhetőséget tud valaki?
Válasz rtamas1976 #1319. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz rtamas1976 #1318. hozzászólására
Válasz B.laca
Menetirány jobboldal elöl az alvázat összekotő u vasba beütve.
Az a vas amire az ajónyitó rudazat van rögzítve kozépen.
Tudna valaki képet betenni, hogy a hw 6011-nek hol van az alvázszáma?
Válasz SzikiSzokeveny #1314. hozzászólásáraNálunk annyi kint 19 éve, hidd el ez rosszabb mintha eleresztették volna, oda ahol az árfolyama.
Válasz SzikiSzokeveny #1309. hozzászólásáraTavaly 7.165millio Ft netto arat mondtak ra, ponyva es vontatas nelkul. Elengedtem a Kitétől vásárlást. A mezőtúri cég akkor mar mast nem szolgalt ki. Akkor meg felepitmenyre adott arat, de nem vettem donor potkocsit, igy nem kerestem oket. De a rugot, feket, agyat mar csak a kitetol tudtam volna venni. Gondolom ugy ha mindent onnnan veszek a 7,2milla mar barati ar lett volna
Válasz mtz1221 #1313. hozzászólásáraNyilván nem de mivel minden euró alapú, ezért rohadtul nem mindegy az árfolyam. Ugye vitya azt mondta, hogy akinél 250 felett van az euró annak le kell mondania.
Válasz SzikiSzokeveny #1312. hozzászólására130434 euróba kerül hogy 23 forintosával kijön a 3 milla ???
Válasz mtz1221 #1311. hozzászólásáraSzorozd meg 393al aztán meg 370 és megtudod. Hiába itt gyártják. Szinte minden alkatrésze külföldi.
Válasz SzikiSzokeveny #1309. hozzászólásáraMi köze a forintnak hozzá ??? Metalfachot 2020ban 11300 euróért vettem, most 19450.
egy elérhetőséget tudtok adni?hw 80ra szeretnék új felépítményt..köszi
Válasz MTZ1221.3 #1308. hozzászólásáraFurriert. De már majdnem 3 millával drágább. Éljen a magyar forint.
Válasz SzikiSzokeveny #1307. hozzászólásáraEgyenesbe tőlük Furriert? Vagy felokosított HW-t? Hogyne lenne jó, legjobb kialakításokat ez a cég csinálja szerintem most. Van szakértelem rendesen, ahogy beszéltem velük.
Válasz MTZ1221.3 #1306. hozzászólásáraLehet neked van igazad. Mi még idén szerencsére megvettük az egyik régi áras pótot. Egyelőre jó.
Válasz SzikiSzokeveny #1305. hozzászólásáraÉn Fémagrotúr Kft.-nek tudtam, de lehet te tudod jól. Nem találtam most az aprók között (facebookon követem a céget, üzemel biztosan). Nagyon prémium portéka a gyártmány, de sajnos a Kite már ehhez is igazítja az árát.
Válasz MTZ1221.3 #1303. hozzászólásáraIgen. Felvásárolta a kite de hirdetik még a felépítménygyártást. Agrofémtúr kft
Válasz Blahoncio #1302. hozzászólásáraHelló
Én is őket ajánlanám, én 3 éve vettem tőlük 80.1-re igaz mi csak szemhordásra használjuk ,de semmi baja erős teszi a dolgát.
Válasz Blahoncio #1302. hozzászólásáraHelló
A mezőtúri elég komoly felépítményeket gyártott 6011 és 8011 pótkocsikra. De sajnos nem találom már a hirdetések között, lehet az egészet a KITE maga alá szervezte. Mert Furrier B18 pótkocsit vagy alkatrészt is már csak a Kitén keresztül értékesítettek tavaly, mikor kérdeztem. Én laprugókat szerettem volna vásárolni, de nem jött össze az üzlet sajnos.
Üdv Mindenkinek!
Érdeklődnék hogy tud-e valaki olyan céget akik tudnának 6011-eshez felépítményt készíteni?
Sziasztok!
HW6011 fékdobot mekkora belső átmérőig szabad felszabályozni?(már ha lehet)
A régebbi vázas kivitel.
Köszi.
Válasz MTZ1221.3 #1298. hozzászólásáraÜdv!
Nekem a 12-es köteg van alatta, de annak is elég a 11-12T, főleg szar úton.
Válasz MTZ1221.3 #1298. hozzászólására8.3 tonna a raksúlya. Ne tegyél rá 14et, mert nincs az az erősített rugó. A 2 gumibak sokat véd, de ezeken a jó utakon sajnos nem fog örökké tartani akkor túlsúllyal.
Sziasztok!
Szeretném kikérni a tapasztaltabb kollegák véleményét.
Adott egy HW 8011-es pótkocsi amin 135-ös falak vannak. Most, hogy jobb a kukorica fajsúlya 140q felmegy rá, így a meglévő laprugók már jól ki vannak hajolva. A kérdés az lenne, hogy a gyári 40 éves rugókat érdemes e kovácshoz vinni felújíttatni, vagy érdemes megvenni a gyárinak hirdetett erősített 12-es rugólapokból álló köteget? A mostani is 8 lapos és 9,81mm körüli vastagsággal rendelkezik, gondolom ez 10-es volt új korában. A pótkocsi egyébként tavalyig gyári felépítménnyel ment, én magasítottam meg egy sor gyári oldalfallal még.
Tengelyenként a gyári 2-2 rugóbakk van fenn egyébként.
Köszönöm válaszokat előre is
Üdv
Válasz rigás #1296. hozzászólásáraBocs kimaradt a hl fixes...
Válasz Jászparaszt #1291. hozzászólásáraLátom közben megvan a válasz. Én ezt nem tudtam van HW-6011 és Hl-6011-em is mindkettő piros rendszámmal ez tévesztett meg.
Válasz Jászparaszt #1293. hozzászólásáraIgen egyformák nekem volt hl a forgalmiba 1200x20 gumi volt irva
Válasz Jászparaszt #1290. hozzászólásáraLehet még csináltak bilincsre hivatalosan
Válasz 4755 #1292. hozzászólásáraÜdvözlöm!
Azon kívül teljesen egyformák?
Válasz Jászparaszt #1290. hozzászólásáraÜdv a hl az teher pót volt anno azok 1200x20gumival jöttek a hv pedig mezőgazdasági pót volt a széles kerekes
Válasz rigás #1286. hozzászólásáraNem fix az biztos.
Válasz Krisztalos16245 #1287. hozzászólásáraNem fixes a Hl 8011. Azért is kérdezem, hogy mi a különbség?
Mert szemre kb egyformák.
Válasz rigás #1286. hozzászólásáraNem fixes, billencs az biztos.
Válasz Krisztalos16245 #1287. hozzászólásáraVagyis akkor a fixesnek alacsonyabban van a platója?
Válasz Jászparaszt #1285. hozzászólásáraBilincs és fikszes
Válasz Jászparaszt #1285. hozzászólásáraTudtommal az utóbbi fix platós, már ha úgy van mint a 6 tonnásnál.
Sziasztok!
Nem tudom volt e már kérdés.
Azt szeretném megtudni, hogy mi a különbség a Hw 8011, és a Hl 8011 között?
Üdv,
egy ismerős jelezte nekem, hogy anno a szegedi conow kft. adott ki a kamionfelnik használatáról egy olyan elismervényt, amiben a cég igazolta, hogy a kamionfelnivel szerelt pótokat ugyanúgy el lehet fogadni műszakin, mint az eredeti felnivel. Ma hívtam a céget, 3 éve megszűnt. (Google térkép dobott ki elérhetőséget).
Van olyan fórumozó, akinek esetleg a tulajdonában van ilyen dokumentum, illetve megosztaná-e ezzel kapcsolatban a tapasztalatait?
Válasz blazy86 #1282. hozzászólásáraÉn meg Hw8011 hez keresek ugyanígy,1 db sima eredeti felnit
Sziasztok!
HW 6011-es potkocsihoz vadaszok 1 db sima /eredeti/ felnit.
Tudna esetleg Valaki segiteni, hogy honnan tudnek felhajtani egyet?
Köszönöm!
Válasz Gumóka #1280. hozzászólásáraNeked 10 tonna raksúllyal kell pótkocsi, mert ha nem több 4 tonnánál az önsúlya, az papíron pont 32.
A Hw talán 3,3-3,5 körül volt a gyári robotkaros felépítménnyel.
Válasz tarkamacska #1278. hozzászólásáraJogos, nem számoltam utána, de bss volt kissebb össztömegre is gyártva, egyébként van topikja itt, ott több infó lesz róla.
Itthon inkább a 12 tonnások voltak elterjedve,(raksúly) teherautók után azzal jött ki 40t-ra.
Panav néven máig gyártanak pótkocsikat.