Van egy jó barátom akinek van egy Iseki kis traktora az a gond van vele,hogy gondol egyet menet közbe és kopogósabban jár a motor,utána meg normálisan megy,ezt csinálja mindig.Mi lehet a gond? (K3C motorkódú,)Ugyan az mint az én Mitsumba ami van!
A motor fel volt újítva van benne 150 ü.ó-ra.Új porlasztó csúcsok is lettek bele rakva.Olajnyomása az jó,biztos,hogy nem hajtókar csapágyas,mert akkor mindig kopogna,főleg terhelésnél melegen.Szelephézag 0.15 és 0.20.Nem most kezdte ezt a jelenséget,csak most mintha egyre sűrűbben csinálná.
Kinek mi a véleménye,javaslata,tapasztalata mit lehetne megnézni rajt ami ezt a tünetet produkálja.
Válasz erdohazi1980 #29314. hozzászólásáraMagágykészítésre mindenképp kombinátor, ha van rá lehetőség. Talajmaró kapás növénynek, gabonának felesleges és a tárcsával egyetemben eszméletlenül kiszárítja a földet, ha nincs visszazárva, vagy nem jön eső ami visszatömörítse.
Válasz erdohazi1980 #29314. hozzászólásáraSzia
Nekem személyes tapasztalatom az hogy kis teruleten a tárcsa jobban használható. A kombinátor nagyobb sebességet igényel.
de ez csak az én tapasztalatom amit AGT-vel szereztem.
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy kombinátor használata magágykészítésre,(kukorica,gabona)mekkora területtől javasolt szerintetek? A talajmaró nagyon jó,de igen gépnyüvő és lassúnak tűnik pl. 0.5-1 hektárnál.
Válasz kovacsnorbi.2005 #29308. hozzászólásáraSzia
igen egy nyomtávon mennek természetesen. A kerekeket nagy körbálázó alól szedtem ki.
Mivel itt nem nagyon szoktak ilyet megbeszélni javaslom a privát beszélgetést.
Egyébként küldök több fotót ha komolyabban érdekel.
Sziasztok.Segítséget kérnék tőletek,Shibaura két hengeres 15lovas trakinak szelephézagot szeretnénk állítani.De nem találunk róla leírást,hidegen vagy melegen kellene,és mennyire kell állítani.Előre is köszönöm.
Válasz okovacs987 #29299. hozzászólásáraSzia! A dombok miatt mindenképpen négy kerék meghajtásút kellene keresned.Talán kis szerencsével egy 14-15 lovast ki tudsz fogni 1 milla körül.(iseki,yanmar)Inkább magánkézből sikerülhet ennyiért,de jól nézd meg kitől veszed,és a gépet is alaposan át kell nézni,egy hozzáértővel.A márka ha japán,bármelyik jó lehet.Az első hajtáshoz ragaszkodj,nagy előny.Sok szerencsét a vételhez.
Válasz Gábor Gábor #29293. hozzászólásáraSzia!
Lehet lucernánál működik!
De mivel nagyon eltérő a fűmag, és a homok szemcsemérete,ezért a kanalak mozgásától szét válik,a homok a tartály alján fog kikötni.
Am. szerintem simán be lehet állítani,Rendes vetőgéppel többször vetettem már füvet,és kb. a búza beállítása a jó!
Üdv.:csuti
Üdv! a fórumon mindenkinek némi segítség kellene. Most készülök gépet venni de laikus vagyok benne.Olyan dombos helyen vagyok és kb:1millából kell gazdálkodni.Mit javasolnátok típus és Le-be.Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz lp4dt15 #29276. hozzászólásáraÜdv.
A motoron 1db motorolajszűrő van a szivattyúk mögött.A fordítóprogramodat néha nehéz értelmezni,remélem amit mi írunk jobban érthető.
Válasz Balu2 #29285. hozzászólásáraEttől nagyobb állásba ne próbáld mert szerintem akkor túl sokat fog vetni !!De lehet hogy érdemes lenne tényleg egy kicsit leforgatnod egy sima placcon a csalódás elkerülése végett!!
Válasz lp4dt15 #29278. hozzászólásáraKetteset csináltam lovas ekékből. Igaz nem Isekihez,hanem Yanmarhoz,de az mindegy.
Ha csak az elejét készíted el máris van egy egyes ekéd.
Válasz Gábor Gábor #29273. hozzászólásáraSziasztok!
Nem tartom jó ökleltnek keverni homokkal,mivel idővel a két anyag szétválik!
Sokkal jobb ha leforgatod,mérsz,számolsz!
(kerék átmérő,vetőgép szélelesége,adott fordulatra kiszórt mag súlya)Nem láttam a vetőgéped,ha nincs lefogatáshoz gyűjtő tálca,akkor egy fólia a gép alá,és arra forgatni.
üdv.:csuti
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene!
Lovas vetőgéppel szeretnék kaszálót (füvet) vetni,20kg/ha. Az lenne a kérdésem,hogy kb hova állítsam a réz kanalat?
Válasz lp4dt15 #29270. hozzászólásáraÜdv.
Papírszűrő nincs benne, ezek régi típusok,de a váltónál a szívócsonk csavarján van egy sűrű rézszűrő(nem cserélhető).Ha kicsavarod a csavart elfolyik az olaj,előbb le kell engedni!!
35470 hozzászólás
Sziasztok!
Segítséget,vagy véleményt szeretnék kérni tőletek!
Van egy jó barátom akinek van egy Iseki kis traktora az a gond van vele,hogy gondol egyet menet közbe és kopogósabban jár a motor,utána meg normálisan megy,ezt csinálja mindig.Mi lehet a gond? (K3C motorkódú,)Ugyan az mint az én Mitsumba ami van!
A motor fel volt újítva van benne 150 ü.ó-ra.Új porlasztó csúcsok is lettek bele rakva.Olajnyomása az jó,biztos,hogy nem hajtókar csapágyas,mert akkor mindig kopogna,főleg terhelésnél melegen.Szelephézag 0.15 és 0.20.Nem most kezdte ezt a jelenséget,csak most mintha egyre sűrűbben csinálná.
Kinek mi a véleménye,javaslata,tapasztalata mit lehetne megnézni rajt ami ezt a tünetet produkálja.
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-04-06 09:56:58
Válasz erdohazi1980 #29317. hozzászólásáraHa nagy szerencséd van lehet találni a neten néha kistraki mögé való kombinátort.
Köszi! Kistrakihoz használtan nehéz kifogni ilyen kis kombinátort. Újat vett már valaki ami bevált, jó minőségű?
Válasz erdohazi1980 #29314. hozzászólásáraMagágykészítésre mindenképp kombinátor, ha van rá lehetőség. Talajmaró kapás növénynek, gabonának felesleges és a tárcsával egyetemben eszméletlenül kiszárítja a földet, ha nincs visszazárva, vagy nem jön eső ami visszatömörítse.
Válasz erdohazi1980 #29314. hozzászólásáraSzia
Nekem személyes tapasztalatom az hogy kis teruleten a tárcsa jobban használható. A kombinátor nagyobb sebességet igényel.
de ez csak az én tapasztalatom amit AGT-vel szereztem.
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy kombinátor használata magágykészítésre,(kukorica,gabona)mekkora területtől javasolt szerintetek? A talajmaró nagyon jó,de igen gépnyüvő és lassúnak tűnik pl. 0.5-1 hektárnál.
Válasz kovacsnorbi.2005 #29308. hozzászólásáraSzia
igen egy nyomtávon mennek természetesen. A kerekeket nagy körbálázó alól szedtem ki.
Mivel itt nem nagyon szoktak ilyet megbeszélni javaslom a privát beszélgetést.
Egyébként küldök több fotót ha komolyabban érdekel.
Válasz okovacs987 #29299. hozzászólásáraNálam most ez a favorit:
Link1
Válasz Gábor Gábor #29310. hozzászólásáraJavitom: kanalast
Válasz csuti0 #29300. hozzászólásáraLáttál már lovas,kanalat közelről?
Válasz bécy #29307. hozzászólásáraNem tutam elolvasni!
Válasz bécy #29307. hozzászólásáraSzia mennyit kérsz érte? Egy nyomtávon mennek a kerekek?
Sziasztok
Kistraktorokhoz,valakit kispótkocsi érdekel?
Forgózsámolyosak,defektmentesítővel töltött kerekek,1t teherbírással.
Sziasztok.Segítséget kérnék tőletek,Shibaura két hengeres 15lovas trakinak szelephézagot szeretnénk állítani.De nem találunk róla leírást,hidegen vagy melegen kellene,és mennyire kell állítani.Előre is köszönöm.
Válasz okovacs987 #29299. hozzászólásáraKubota B7001, 7000, 5001, 6001
(800 Eft - 900Eft)
Válasz okovacs987 #29299. hozzászólásáraSzia! A dombok miatt mindenképpen négy kerék meghajtásút kellene keresned.Talán kis szerencsével egy 14-15 lovast ki tudsz fogni 1 milla körül.(iseki,yanmar)Inkább magánkézből sikerülhet ennyiért,de jól nézd meg kitől veszed,és a gépet is alaposan át kell nézni,egy hozzáértővel.A márka ha japán,bármelyik jó lehet.Az első hajtáshoz ragaszkodj,nagy előny.Sok szerencsét a vételhez.
Válasz okovacs987 #29299. hozzászólásáraSzia!
Kevés lesz az 1 misi,főleg ha összkerekeset szeretnél.
Válasz Adis #29296. hozzászólásáraSzia!
Kioti a traktor márkája, Dél-Koreai gyártmány.
Az enyémben a hidro hajtás miatt van két szűrő.
Válasz Gábor Gábor #29293. hozzászólásáraSzia!
Lehet lucernánál működik!
De mivel nagyon eltérő a fűmag, és a homok szemcsemérete,ezért a kanalak mozgásától szét válik,a homok a tartály alján fog kikötni.
Am. szerintem simán be lehet állítani,Rendes vetőgéppel többször vetettem már füvet,és kb. a búza beállítása a jó!
Üdv.:csuti
Üdv! a fórumon mindenkinek némi segítség kellene. Most készülök gépet venni de laikus vagyok benne.Olyan dombos helyen vagyok és kb:1millából kell gazdálkodni.Mit javasolnátok típus és Le-be.Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz Kioti #29295. hozzászólásáraÉrtem,és köszönöm a választ.
Műszaki szempontból voltam rá kíváncsi.
Válasz lp4dt15 #29276. hozzászólásáraÜdv.
A motoron 1db motorolajszűrő van a szivattyúk mögött.A fordítóprogramodat néha nehéz értelmezni,remélem amit mi írunk jobban érthető.
Válasz Kioti #29295. hozzászólásáraSzia!
Én is olaj csere elött állok. A hidraulikához én csak egy szűrőt találtam. Neked milyen trakid van?
Válasz vrxlaci #29284. hozzászólásáraSzia!
A hidraulika rendszerben 2 szűrő van a fóliában lévő a nagynyomású szűrő a fekete a normál.
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-04-06 09:43:09
Válasz csuti0 #29277 h lucernát is így vetik kanalassal. Nem vállik szét.
Válasz vrxlaci #29286. hozzászólásárahi tudsz meg küldni képet,oldalról jobbról balról szemben hátorról és fölőrül E-mail cimmemre küldjél.
Válasz Bencsiki #29274. hozzászólásáraA szomszéd nekem is azzal vetette, és jó lett!
ha esetleg valakit érdekel van egy eladó gyári új,nem használt vonópad,vonógömbel együtt egyben.
Válasz Kismumus74 #29288. hozzászólásáraEz 2x20-as és még ez sem került 70-be...
Válasz lp4dt15 #29278. hozzászólásáraSzia. Nem egyes ez sem és igaz nem én készítettem, de kiindulásnak talán jó lehet.
Válasz Balu2 #29285. hozzászólásáraEttől nagyobb állásba ne próbáld mert szerintem akkor túl sokat fog vetni !!De lehet hogy érdemes lenne tényleg egy kicsit leforgatnod egy sima placcon a csalódás elkerülése végett!!
Válasz lp4dt15 #29278. hozzászólásáraKetteset csináltam lovas ekékből. Igaz nem Isekihez,hanem Yanmarhoz,de az mindegy.
Ha csak az elejét készíted el máris van egy egyes ekéd.
Válasz kokesz74 #29283. hozzászólásáraIgen azt én is 2-es állásba szoktam,de a főmag egy kicsit nagyobb ezért gondoltam,hogy más beálítás kellene.
Válasz Kioti #29275. hozzászólásáraÉs mihez kell az a sok szűrő?
Légszűrő,motorolaj,üzemanyag,hiraulika.
Marad még egy a képen az hova kell?
Válasz Balu2 #29272. hozzászólásáraÉn a lucust 0 és 1-es állásba vetettem,szerintem ez a beállítás neked is jó lesz!!
Válasz lakatosr66 #29280. hozzászólásáraGonoszak vagytok,de ezt nem lehetett kihagyni
Szerintem az lesz amit Csuti irt.
Homokkal csak addig töltöm amig a kanál neméri el.
Válasz Bencsiki #29279. hozzászólására


Válasz lp4dt15 #29278. hozzászólásáraIsakihez biztosan nem.
Érlelődnék van itt a fúrómon aki készített 1 eket isakihez.
Válasz Gábor Gábor #29273. hozzászólásáraSziasztok!
Nem tartom jó ökleltnek keverni homokkal,mivel idővel a két anyag szétválik!
Sokkal jobb ha leforgatod,mérsz,számolsz!
(kerék átmérő,vetőgép szélelesége,adott fordulatra kiszórt mag súlya)Nem láttam a vetőgéped,ha nincs lefogatáshoz gyűjtő tálca,akkor egy fólia a gép alá,és arra forgatni.
üdv.:csuti
Még egy kérdés isakiTx1000 1 db olajszőrő van vagy motornak is mert a netten nem találtam részletes leírást.
Válasz vrxlaci #29268. hozzászólásáraBiztosan az. Ez az olaj is piros színű, amit én töltöttem a gépbe.
Válasz Balu2 #29272. hozzászólásáraSzép halál lesz!

Miért nem műtrágya szóróval veted? Utána henger és kész ....
Válasz Balu2 #29272. hozzászólásáraKanalat a legkisebbre. Keverd száraz homokal.
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene!
Lovas vetőgéppel szeretnék kaszálót (füvet) vetni,20kg/ha. Az lenne a kérdésem,hogy kb hova állítsam a réz kanalat?
Válasz lp4dt15 #29270. hozzászólásáraÜdv.
Papírszűrő nincs benne, ezek régi típusok,de a váltónál a szívócsonk csavarján van egy sűrű rézszűrő(nem cserélhető).Ha kicsavarod a csavart elfolyik az olaj,előbb le kell engedni!!