Hirdetés
Fórum
Becenév: | JD Bob |
---|---|
Csatlakozott: | 2010-01-27 16:27:36 |
Utolsó belépés: | 2024-04-21 18:57:33 |
Fórum hozzászólás: | 10 |
Fórumhozzászólásai
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.
Támogatott tartalom
Előzmény: Sk Laci #24003 hozzászólása
A WTS-ek és W-sek között is van különbség, de a 2016 utáni szériánál változtattak sokat. A plusz pénz nem csak a technikai továbblépés miatt éri meg, hanem a régebbi szériák gyakorlatilag csontra le vannak használva.
Előzmény: stabilan #1198 hozzászólása
Átfolyásmérő kalibrálást kell csinálni szerintem
Előzmény: Gumóka #21737 hozzászólása
Haló, gombáztad már valamikor, ha igen mikor és mivel? Hasonlít Géniusra, ha igaz az szokott hasonló élettani de gombafertőzésnek látszódó foltosodást produkálni...
Előzmény: Spice #23000 hozzászólása
Szűrőház tetején légtelenítő csavart nyisd meg, rakd sebességbe (irányváltó is). Indítózz (hallod az üza szivattyút működni) addig míg a levegőt ki nem dolgozza a légtelenítőn keresztül. Elzár, üresbe rak és indulnia kell!
Előzmény: F-A-R-M-E-R \ #1317 hozzászólása
Hol lehet a gyenge pontja?
Mindenhol, ami tőlük jön ki!
Régen volt egy 620 -as xt tárcsám, annak konkrétan kettétört a váza. Örültem, mikor megszabadultam tőle.
Előzmény: JD Bob #20147 hozzászólása
Bocsánat biztosító csavarok ki , nem csapok!
Előzmény: Celtises #20144 hozzászólása
Megemeled a gép elejét, két kerék le, motorháztető felett kötéllel ráfogsz a mellső híd két végére (véglehajtásoknál), feszteleníted a hidat, csapok ki. Hátrafele szépen lejön (gondolom perselycsere). Elfér a kartertől, kibújtatod, leenged.
Előzmény: csferri #19965 hozzászólása
Hali! A járatós olajat 100-150 üó teljes terhelés esetén, ha sok a vonulás akkor főlé is mehet.
Sziasztok!
Ha van valakinek CWS 1450 vagy 1550 kombájnja, van hozzá egy-két megmaradt tartalék alkatrész pl.: hidraulika szivattyú, ferde csapágyak, alsó ferde tengely stb. Ha érdekel esetleg valakit...
Előzmény: Zolicsizi #18015 hozzászólása
Szia! Érdekelne, hogy konkrétan mit változtattatok a gépen a ládafordulat növeléskor, és melyik típusnál (5 v.6 ládás). Én is boncolgattam a témát a Kités szervizesnek, de még nem nyúltunk semmihez. Azt én is megfigyeltem,hogy rettentő sok törek van a felső rostán. Lehet, hogy megpróbálnám én is (W 540). Válaszodat előre is köszönöm!