Én is ilyen vonószerkezetet kaptam a traktorhoz mikor vettem . A 2. 3. alkalommal nem zártam el a hidraulikát vontatáskor , és véletlenül meghúztam az emelőkart . Az egész megfeszült és sikított a gép , meg hajlott minden és nyomta ki az olajat .
Szóval elátkoztam aki ezt kitalálta , remélem azóta is csuklik.
Nekem ez lett a jó megoldás :
http://traktor60.hu/harom-pont-felfuggesztes/vonopad-vonogomb/vonmoharomszog
És így emelhető is a pótkocsi , ha kicsit meg kell billenteni .
Nálunk már szinte vége. Mindenki korán megcsináltatta. Már csak pár kert van és vége. Tavaly sokkal több volt mint idén tavaly 10x ennyit mentem mint idén.
Sziasztok! Nálunk most jönnek rá az emberek, hogy tavasz van. A mai napon három kertet kellett megszántanom. Nem tudom, de most kapkod mindenki, hogy földmunka, de gyorsan....
Szia. Én Kubota B7000-en cseréltem az első hajtásban csapágyakat. Annak szinte teljesen ugyan olyan a hídja, mint a tiedének. Csavarral sajnos nem lehet húzni rajta hogy ne kottyanjon, de nem nagy mutatvány csapágyat, és szimeringet cserélni benne. Nekem a függő csapszegek is ki voltak kopva, ott is sokat kottyanhat. Csapszeg, és persely is lett csinálva bele. A hiányos nyomcsapágyak helyett is kapott újat. Nagyon könnyű lett a kormányzása ez után.
Szia. Én az elsőt venném le és a megmaradt hátsó fejet beállítanám a traktor középvonalába. Így a barázdához viszonyítva mindkét oldalon egyforma lenne a távolság. Gondolom nagyon mélyen nem akarod húzni az ekét, főleg ha még meg is lesz töltögetve a burgi.
Szia én mitsubishi mt16 oson cseréltem csapágyat szimeringet. De utánna is kotyogott. Egyépként nem nagy dolog kicserélni. Pár csavar zégergyűrű és már kint is van.
Én elsőhajtás nélküliben cseréltem első kerékcsapágyat, annál nem volt nehéz művelet. Robbantott ábrám is volt hozzá, a csapágyakat előtte beszereztem és új szimeringgel raktam össze. Nehézségek ott lehetnek ha a csapágy vagy a szimering nem akarja odaadni magát. Lehet hogy érdemes lenne megnézned hogy mitől kotyog, mert lehet hogy csak húzni kell egy kicsit a koronás anyán (már ha koronás anyával van felhúzatva).
Cserélt már valaki első kerékcsapágyat?
Kubota b1502 összkerekes. Mennyire bonyolúlt művelet?
Nem akarom elkapkodni, de nem tudom, hogy még ezt a nyarat kibírom-e kicsit mintha lenne némi lokker a kerekemnél, mintha egy parányit kotyogna, és most van némi ráérő időm, még és gondoltam a nagy bevetések előtt...
Illletve úgy is olajcsere lenne e hajtásokba.
vagy más tipusba esetleg cserélt már valaki?
esetleg fotó róla?
Helló mindenki!
Hètvègèn burgi ültetès!
Egyik ekèmet leveszem ès így húzok barázdát mert a rotációs kapával is ezt csinálják erre,gondoltam nekem is sikerűl!
Az volna a kèrdèsem hogy melyiket vegyem le?
Tudna valaki tanácsot adni?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van egy Kubota L2250-es traktorom, ahogy felülök rá a lábam között van egy olajbeöntő nyílás, és olyan problémám adódott,hogy a beöntő kupak tetején menet közben jön ki az olaj mi lehet a probléma? Sok lehet benn az olaj, mert a nívó elromlott így nem tudom mennyi olaj van benn?
Itt a lista a találkozóról esetleg aki jelentkezett csak nem írtam fel kérem sikítson.
39 személy és kb 7 traki. Van még hely bőven aki akar jönni az jelezze.
Név össz
Geresz1 2
Agrokid 4
Balu2 3
hspityu 5
Bencsiki 2
Plútó 1
Ilokos 3
Láda K 2
Milus 2
BanDom 2
bfrc77 2
Szegedi Laci 3
Bit78 1
Ati 76 3
Szamóca 2
Balázs 1994 2
Sziasztok.segitséget kérnék ismét töletek.kb2 hete a hinomoto c172 elkezdett laassulni menet közben.egyszer csak 1500 as fordulatrol elkezd mindig lassulni simán országuton is.nemtudom mi lehet a baj?járt igy valaki?
Válasz #23679. hozzászólásra
Sajnálatos eset.. de már hányadszor!!!!! Nem véletlen került az Mtz traktorra bukócső...
Elgondolkodtató, hogy az import(japán, olasz..stb) gépek 95%-án nincs ilyen jelenleg sem..pedig a domboldalakon, erdőkben életet menthet.
Szia!
Nekem egy függesztett pörgetőm van. Már ezt használom kb olyan 3 éve. Meg vagyok vele elégedve, mert a gazos földbe is lehet vele szedni. az igazság, hogy soha nem szedtem ki korán, ezért nem tudom, hogy az új burgonyát mennyire sértené meg.
Üdv. Mindenkinek! Igaz mi még el se ültettük, (itt még szállingózik a hó) de szeretnék csinálni a Yani-hoz egy burgonya felszedőt. Nem kevés videót, képet nézem már meg (Oroszokat is). A kérdésem: kinek melyik fajta vált be, és melyik károsítja a legkevésbé a termést? (mert ez a videókon nem látszik) A használat csak hobby szintű lenne, és túl sokat sem szeretnék költeni rá. Köszi előre is.
Talajmaróhoz kell, ha be van kötve a hosszirányú szintező. Ezzel tudod állítani, milyen mélyen tartsa szinten, mondhatni helyzet-erő szabályzó. Én nagyon szeretem, lehet karcolgatósan marózni és a földet maga előtt tolva talajt egyengetni is, ha arra van szükség.
Válasz #23665. hozzászólásra
Annak idején így tanultuk: Az első iparilag is használható gőzgépet egy skót műszerész, James Watt készítette az 1780-as években, és azt egy dél-angliai szénbányának adta el. Jó is volt, tetszett is, a gond csak az ár megállapítása volt. Végül úgy állapodtak meg, hogy abból fognak kiindulni, hogy hány lovat helyettesít a szénkiemelő csörlőnél. A mérést egy kiválasztott lóval végezték és arra jutottak, hogy a ló 1 másodperc alatt tud 75 kg súlyt 1 méter magasra emelni (persze fontban és lábban). Ez lett hát a „lóerő”.
Ehhez az utókor még hozzá szokta fűzni, hogy vagy valami igen erős és gyors lovat találtak, vagy pedig kicsit megturbózták az eredményt.
Hát igen. A fogásszélesség az egyvasas váltvaforgató ekéknél mindig egy beteg pont. A váltás miatt kénytelen vagy az ekét középre tenni, a gép hossztengelyébe, hogy az ekenád ott fusson, és nem lehetsz tekintettel a keréktől (= barázda oldaltól) való távolságra. Így aztán valóságos rigol (mélyforgató) eke mellene, hogy stimmeljen a fogásszélesség. Ami ugye a teljesítmény igény matt megint nem lehetsége és értelmetlen is lenne.
De még alakul.
Zöld erdőben jártam, piros traktort láttam. Húzta a kéket, mert bennragadt a sárban. Aztán jött a sárga is, s együtt húzták és már sikerült is! Kellemes Húsvéti ünnepet kívánok minden kedves fórumozónak, és családjának!
Meg volt az első burgonya ültetés, géppel. Egész jó lett! Csak még az egyenletes, egyforma töltést kell kitapasztalnom.
Gratulálok annak aki kitalálta ezt a fél automata ültetőt.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Minden kedves fórum társnak!
35470 hozzászólás
Válasz #23499. hozzászólásra
Szia Agrokid!
Bocs a késői válaszért , volt egy kis windows gondom.
A felvételt SONY AS100-al csináltam . aztán ráeresztettem a Prodad defishert hogy ne legyen annyira halszemes .
Válasz #23703. hozzászólásra

Én is ilyen vonószerkezetet kaptam a traktorhoz mikor vettem . A 2. 3. alkalommal nem zártam el a hidraulikát vontatáskor , és véletlenül meghúztam az emelőkart . Az egész megfeszült és sikított a gép , meg hajlott minden és nyomta ki az olajat .
Szóval elátkoztam aki ezt kitalálta , remélem azóta is csuklik.
Nekem ez lett a jó megoldás :
http://traktor60.hu/harom-pont-felfuggesztes/vonopad-vonogomb/vonmoharomszog
És így emelhető is a pótkocsi , ha kicsit meg kell billenteni .
Válasz #23705. hozzászólásra

Szia Misi...én még nem jeleztem eddig a részvételt most pótolnám....és persze viszem a kis kéket is...
Válasz #23716. hozzászólásra
Nálunk már szinte vége. Mindenki korán megcsináltatta. Már csak pár kert van és vége. Tavaly sokkal több volt mint idén tavaly 10x ennyit mentem mint idén.
Sziasztok! Nálunk most jönnek rá az emberek, hogy tavasz van. A mai napon három kertet kellett megszántanom. Nem tudom, de most kapkod mindenki, hogy földmunka, de gyorsan....

Válasz #23709. hozzászólásra

Szia. Én Kubota B7000-en cseréltem az első hajtásban csapágyakat. Annak szinte teljesen ugyan olyan a hídja, mint a tiedének. Csavarral sajnos nem lehet húzni rajta hogy ne kottyanjon, de nem nagy mutatvány csapágyat, és szimeringet cserélni benne. Nekem a függő csapszegek is ki voltak kopva, ott is sokat kottyanhat. Csapszeg, és persely is lett csinálva bele. A hiányos nyomcsapágyak helyett is kapott újat. Nagyon könnyű lett a kormányzása ez után.
Válasz #23707. hozzászólásra
Habinál nézd meg
Válasz #23708. hozzászólásra
Szia. Én az elsőt venném le és a megmaradt hátsó fejet beállítanám a traktor középvonalába. Így a barázdához viszonyítva mindkét oldalon egyforma lenne a távolság. Gondolom nagyon mélyen nem akarod húzni az ekét, főleg ha még meg is lesz töltögetve a burgi.
Válasz #23709. hozzászólásra
Szia én mitsubishi mt16 oson cseréltem csapágyat szimeringet. De utánna is kotyogott. Egyépként nem nagy dolog kicserélni. Pár csavar zégergyűrű és már kint is van.
Válasz #23707. hozzászólásra
Kérdés, hogy mekkora rugós kapát szeretnél venni?
Válasz #23709. hozzászólásra
Sziasztok!
Én elsőhajtás nélküliben cseréltem első kerékcsapágyat, annál nem volt nehéz művelet. Robbantott ábrám is volt hozzá, a csapágyakat előtte beszereztem és új szimeringgel raktam össze. Nehézségek ott lehetnek ha a csapágy vagy a szimering nem akarja odaadni magát. Lehet hogy érdemes lenne megnézned hogy mitől kotyog, mert lehet hogy csak húzni kell egy kicsit a koronás anyán (már ha koronás anyával van felhúzatva).
sziasztok!
Cserélt már valaki első kerékcsapágyat?
Kubota b1502 összkerekes. Mennyire bonyolúlt művelet?
Nem akarom elkapkodni, de nem tudom, hogy még ezt a nyarat kibírom-e kicsit mintha lenne némi lokker a kerekemnél, mintha egy parányit kotyogna, és most van némi ráérő időm, még és gondoltam a nagy bevetések előtt...
Illletve úgy is olajcsere lenne e hajtásokba.
vagy más tipusba esetleg cserélt már valaki?
esetleg fotó róla?
Köszönettel: Kistaki
Helló mindenki!
Hètvègèn burgi ültetès!
Egyik ekèmet leveszem ès így húzok barázdát mert a rotációs kapával is ezt csinálják erre,gondoltam nekem is sikerűl!
Az volna a kèrdèsem hogy melyiket vegyem le?
Tudna valaki tanácsot adni?
Sziasztok!
Hol tudnék nézni olcsón lúdtalp vagy rugóskapát?
Köszönöm.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van egy Kubota L2250-es traktorom, ahogy felülök rá a lábam között van egy olajbeöntő nyílás, és olyan problémám adódott,hogy a beöntő kupak tetején menet közben jön ki az olaj mi lehet a probléma? Sok lehet benn az olaj, mert a nívó elromlott így nem tudom mennyi olaj van benn?
Sziasztok !

Itt a lista a találkozóról esetleg aki jelentkezett csak nem írtam fel kérem sikítson.
39 személy és kb 7 traki. Van még hely bőven aki akar jönni az jelezze.
Név össz
Geresz1 2
Agrokid 4
Balu2 3
hspityu 5
Bencsiki 2
Plútó 1
Ilokos 3
Láda K 2
Milus 2
BanDom 2
bfrc77 2
Szegedi Laci 3
Bit78 1
Ati 76 3
Szamóca 2
Balázs 1994 2
Válasz #23701. hozzászólásra
Szia.
Nálam a gyári üzemanyag szűrő csinált dugulást. Azóta egy dízel autóé van felszerelve. Gond elmúlt.
Most már az itthon fellelhető összes utánfutót, pótkocsit tudom vontatni




Válasz #23701. hozzászólásra
Dugulás van vhol. Tanksapka nem szelell))
Sziasztok.segitséget kérnék ismét töletek.kb2 hete a hinomoto c172 elkezdett laassulni menet közben.egyszer csak 1500 as fordulatrol elkezd mindig lassulni simán országuton is.nemtudom mi lehet a baj?járt igy valaki?
Válasz #23679. hozzászólásra
Sajnálatos eset.. de már hányadszor!!!!! Nem véletlen került az Mtz traktorra bukócső...
Elgondolkodtató, hogy az import(japán, olasz..stb) gépek 95%-án nincs ilyen jelenleg sem..pedig a domboldalakon, erdőkben életet menthet.
Válasz #23696. hozzászólásra
Üdv!
www.youtube.com/watch?v=lTYh3_pMyds
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/egyeb-mezogazdasagi-gep-eszkoz/burgonyakiszedo-japan-kistraktorokhoz/h_3113923
A kiszedő váza 7mm vastag!
3-4mm falvastagság kevés!
1 soros kiszedő 38kg.
2 soros 65-68kg
Bővebb felvilágosítást tudok adni privátba!
Válasz #23689. hozzászólásra
Nagyon szépen köszönöm!
Válasz #23696. hozzászólásra
Szia!
Nekem egy függesztett pörgetőm van. Már ezt használom kb olyan 3 éve. Meg vagyok vele elégedve, mert a gazos földbe is lehet vele szedni. az igazság, hogy soha nem szedtem ki korán, ezért nem tudom, hogy az új burgonyát mennyire sértené meg.
Üdv. Mindenkinek! Igaz mi még el se ültettük, (itt még szállingózik a hó) de szeretnék csinálni a Yani-hoz egy burgonya felszedőt. Nem kevés videót, képet nézem már meg (Oroszokat is
). A kérdésem: kinek melyik fajta vált be, és melyik károsítja a legkevésbé a termést? (mert ez a videókon nem látszik) A használat csak hobby szintű lenne, és túl sokat sem szeretnék költeni rá. Köszi előre is
.
Válasz #23694. hozzászólásra
Talajmaróhoz kell, ha be van kötve a hosszirányú szintező. Ezzel tudod állítani, milyen mélyen tartsa szinten, mondhatni helyzet-erő szabályzó. Én nagyon szeretem, lehet karcolgatósan marózni és a földet maga előtt tolva talajt egyengetni is, ha arra van szükség.
Válasz #23693. hozzászólásra
Picit rossz a káp de talán ígyis látjátok a belső kis fekete karra vagyok kívancsi bevan skálázva 1 től nemtudom meddig.
Válasz #23692. hozzászólásra



a kérdés a következő a jobb oldali kar az mi. A másik a ahidraolika az oké de nemtudom mirevaloo a másik
Kellemes Húsvéti Ünnepeket minden Fórumtársnak és Családjának!
Válasz #23641. hozzászólásra



Az ígért képek az ekéről.
Válasz #23680. hozzászólásra

Szia!
Köszönöm! Nagyon kevés ennél szebb kosár van a földön!
Válasz #23683. hozzászólásra

Hibátlanul le van súlyozva az ekéd
Válasz #23665. hozzászólásra
Annak idején így tanultuk: Az első iparilag is használható gőzgépet egy skót műszerész, James Watt készítette az 1780-as években, és azt egy dél-angliai szénbányának adta el. Jó is volt, tetszett is, a gond csak az ár megállapítása volt. Végül úgy állapodtak meg, hogy abból fognak kiindulni, hogy hány lovat helyettesít a szénkiemelő csörlőnél. A mérést egy kiválasztott lóval végezték és arra jutottak, hogy a ló 1 másodperc alatt tud 75 kg súlyt 1 méter magasra emelni (persze fontban és lábban). Ez lett hát a „lóerő”.
Ehhez az utókor még hozzá szokta fűzni, hogy vagy valami igen erős és gyors lovat találtak, vagy pedig kicsit megturbózták az eredményt.
Válasz #23671. hozzászólásra
Nem is értem. Én a szintén rugózatlan Lamborghinivel már 40-nél alig udok az úton és az ülésben maradni.
Válasz #23666. hozzászólásra
Hát igen. A fogásszélesség az egyvasas váltvaforgató ekéknél mindig egy beteg pont. A váltás miatt kénytelen vagy az ekét középre tenni, a gép hossztengelyébe, hogy az ekenád ott fusson, és nem lehetsz tekintettel a keréktől (= barázda oldaltól) való távolságra. Így aztán valóságos rigol (mélyforgató) eke mellene, hogy stimmeljen a fogásszélesség. Ami ugye a teljesítmény igény matt megint nem lehetsége és értelmetlen is lenne.
De még alakul.
Tegnapi munka, szomszéd kertjének felszántása
Nagyon kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek!
Zöld erdőben jártam, piros traktort láttam. Húzta a kéket, mert bennragadt a sárban. Aztán jött a sárga is, s együtt húzták és már sikerült is!
Kellemes Húsvéti ünnepet kívánok minden kedves fórumozónak, és családjának!
Válasz #23676. hozzászólásra Meg néztem a linket aki az 50-es mtz röl leveszi a bukocsövet annak eltörném a kezét.
Válasz #23676. hozzászólásra
Egy másik oldalon már jeleztem hogy ezzel a képpel nem kellene viccelődni. Mert szomorú dolog miatt tört össze. De más is hallott a dologról.
Válasz #23676. hozzászólásra
...... így már szomorú a történet...
Válasz #23661. hozzászólásra
.http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/halalos_uzemi_baleset_az_m43-as_epitesenel/2172559/http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/halalos_uzemi_baleset_az_m43-as_epitesenel/2172559/
Nem poén rontás miatt de ebben a traktorban 1 25éves fiatalember életét vesztette
Én is minden húsvétnak kellemes nyuszit kívánok.




Meg egy kis sóskát, hogy éhen ne haljon a nyuszi.
Meg volt az első burgonya ültetés, géppel. Egész jó lett!
Csak még az egyenletes, egyforma töltést kell kitapasztalnom.

Gratulálok annak aki kitalálta ezt a fél automata ültetőt.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Minden kedves fórum társnak!
Kellemes husvéti ünnepekett kivánunk az öszes forum társaknak és kedves családjuknak.
Válasz #23656. hozzászólásra
Hét sóska! Vagy spenót. Vagy paraj! Az biztos, hogy kel()vagy nem kell káposzta!
Itt van nyomaték és lóerő!
https://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM