4755 EHR vezérló javítás,,,vagy egy csere darab próbára. Télen kellene kicsit foglalkozni a paripával. Ősszel már kihelyezett körről ment a 3-dik pont. Ez így nem a legkényelmesebb. Minden ötlet érdekelne. Köszönöm.
Válasz dnsv #89. hozzászólásárakedves gazdatárs ne félj tőlük rendbe szedet gépet keres ami egybe van kívül belül 8-10 millió között már nyomatékot is kapsz egy telefont eresz el Mohácsra ,, gépesített paraszt,, segít alkatrész van kint még a sokkal régebbi szériához is híd el és nem arany áron és az eredeti minden passzol nem kell barkácsolni meg mérni hogy jó e jó nézelődést
Érdemes még 4755-4955 JD-kben gondolkodni? Van hozzájuk alkatrész? Vagy inkább már 8200 és 8210 szériákat érdemes már nézegetni?
Nem nagy földre, nem sok munkára gondolkodom a vételén. Csak, hogy a pénz ne fizetőeszközbe, hanem vasba álljon, jobb befektetésnek érzem.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #84. hozzászólásáraÉn is ilyen paraméterekkel járok. 9. sebesség, esetleg 10, 30 l/ha, ez teljes terhelésen való járatást jelent. A föld alakjától függően ez óránként 1-1,5 ha-t jelent.
Valaki tudna segíteni abban hogy 1 4755-ös 4fejes vogel v.f. ekével 160-80-ra kinyitva, közép kötött talajon 32cm mélységben milyen fogyasztásra lehet számítani/ha? És mekkora max. sebesség ajánlott hogy még szép munka is legyen mögötte. Kössz előre is a válaszadóknak
Válasz #4. hozzászólásra
Ki lehet olvasni a műszerfalon hogy hány óra van benne ha még eredeti.Azt meg onnén tudod hogy eredeti-e,hogy kiírja az alvázszámot is kiolvasáskor.
ugy csináldmeg a bal esőt és ajobb hátsot hogy a zárókengyelt ugy keljen be kalapálni ahejére meg ha a csapok is jók nemszabadneki mozogni ajobbhátso-balelső kényszerülfelfelé másik kettő lefelé
Ősrégi rábás bácsi mondta nekem hogy az ih V tárcsát úgy a legjobb húzni,hogy ne faroljon a gép, hogy az elejét a 3-4. lyukba ahátulját az 5-6. lyukba és a munka is szép lesz mert az eleje megvágja a hátulja meg megfordítja rendesen,és ezt azóta magam is megtapaszlatam az igaz t-150-essel és 5,2-es ih-val.
94 hozzászólás
Válasz Vinkó #93. hozzászólásáraNekem is van egy 4955, amelyiknek ez lesz a sorsa.
Válasz JD 4630 #92. hozzászólásáraAz is megoldás.
Válasz Vinkó #91. hozzászólására4650 esre átépíteni, és megszűnik a szenvedés
4755 EHR vezérló javítás,,,vagy egy csere darab próbára. Télen kellene kicsit foglalkozni a paripával. Ősszel már kihelyezett körről ment a 3-dik pont. Ez így nem a legkényelmesebb. Minden ötlet érdekelne. Köszönöm.
Válasz dnsv #89. hozzászólásárakedves gazdatárs ne félj tőlük rendbe szedet gépet keres ami egybe van kívül belül 8-10 millió között már nyomatékot is kapsz egy telefont eresz el Mohácsra ,, gépesített paraszt,, segít alkatrész van kint még a sokkal régebbi szériához is híd el és nem arany áron és az eredeti minden passzol nem kell barkácsolni meg mérni hogy jó e jó nézelődést
Sziasztok!
Érdemes még 4755-4955 JD-kben gondolkodni? Van hozzájuk alkatrész? Vagy inkább már 8200 és 8210 szériákat érdemes már nézegetni?
Nem nagy földre, nem sok munkára gondolkodom a vételén. Csak, hogy a pénz ne fizetőeszközbe, hanem vasba álljon, jobb befektetésnek érzem.
Válasz islaci0525 #87. hozzászólásáraEz valami olyan.?
Kedves -Mindenki!
tudnátok-e segíteni abban, hogy egy JD 4755-ös műszerfal és kezelőpult leírást (mi mire való) hol találok a neten??
köszi
Válasz F-A-R-M-E-R \ #84. hozzászólására44cm-t fog egy fej 4fejet huzunk 9-be az 9km/ó innetől azon mulik mekkora darabot szántassz
Válasz F-A-R-M-E-R \ #84. hozzászólásáraÉn is ilyen paraméterekkel járok. 9. sebesség, esetleg 10, 30 l/ha, ez teljes terhelésen való járatást jelent. A föld alakjától függően ez óránként 1-1,5 ha-t jelent.
Válasz 4755 #83. hozzászólásáraOké köszi..
És 1 nap mennyi hektárt lehet felszántani max. 1 tankkal? 10-12 ha-t meglehet nagy km-es hosszú táblában?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #82. hozzászólásáraüdv nagy töbségben 9-be járunk vagy8-ba kb30-35l/ha de volt már 40 is
Valaki tudna segíteni abban hogy 1 4755-ös 4fejes vogel v.f. ekével 160-80-ra kinyitva, közép kötött talajon 32cm mélységben milyen fogyasztásra lehet számítani/ha? És mekkora max. sebesség ajánlott hogy még szép munka is legyen mögötte. Kössz előre is a válaszadóknak
Válasz #80. hozzászólásra

Majd telón lefixáljuk
Válasz #79. hozzászólásra
Meglesz amit beszéltünk.
Válasz #77. hozzászólásra

Akár
Válasz #76. hozzászólásra



Amúgy jól néznek ki a szerzemények
Válasz #75. hozzászólásra
Ha jó Idő lessz akkor addigra valami telszámot cserélünk. Azt legalább eggyüt kritizálunk 
Akkor ezek szerint ott leszel vagy így vagy úgy.
Válasz #73. hozzászólásra
Valószínü hogy nem cél ma már szívós gépet gyártani.
Pont ezért,Én csak az öreg JD-ben hiszek
Válasz #74. hozzászólásra

Ha meghívnak megyek,ha nem,akkor max nézelődni
Válasz #72. hozzászólásra
Üdv Sárbogárdra jösz az idén??
Válasz #69. hozzászólásra

Ha a most gyártottak gépek felét kibírják akkor már örülhetnek a tulajdonosok. Neked erről mi a véleményed??
Válasz #71. hozzászólásra

Valami olyasfélék
Válasz #57. hozzászólásra





Cukorfalatok
Válasz #67. hozzászólásra

Ebben nem tudok segíteni sajna
Válasz #66. hozzászólásra

15 000 órás gépek,és a fődarabokat illetve még szüzek
Válasz #57. hozzászólásra


Szépek!
Válasz #65. hozzászólásra
Ilyen gumid nincsen elfekvőben? mert pont most süttetem egy ilyet meg de nem lesz örökéletű.
Válasz #65. hozzászólásra
a képek alapján is jól néznek ki.
Válasz #63. hozzászólásra
Mivel kiváló állapotuak,így még véletlenül sem lesznek bontva.
Az első gumik azok a méretüek.
Válasz #62. hozzászólásra
Első gumik mérete 11*16?
Válasz #62. hozzászólásra
mi lesz a sorsuk bontás?
Válasz #61. hozzászólásra
Quad Range a váltójuk,hajtás nélküli az első híd,azon kívül minden ugyanaz mint a többin.
Válasz #59. hozzászólásra
a hidraulikája elektromos vagy mehanikus?
Válasz #59. hozzászólásra
ezeknek milyen váltójuk van?
Válasz #58. hozzászólásra

Üdv!
Igen,frissek
Válasz #57. hozzászólásra
üdv új szerzemények?
Üdv kollégák!




Két ritkaság az udvaron!
az első kapcsoló (motor felől a panelon ami az ajtóval szemben van.)
aztán az indexkapcsoloval kapcsolgathatod sorban
ott ir alvázszámot üzemórát, váltoolaj hőfokot (az a 4 es ha jol tudom) hidraulika pl a 11 es stb stb
Válasz #54. hozzászólásra
Gondolom behatolsz a sevice menübe oszt go...
Válasz #53. hozzászólásra
Hogy lehet kiolvasni belőle bármit is??????????
Válasz #4. hozzászólásra
Ki lehet olvasni a műszerfalon hogy hány óra van benne ha még eredeti.Azt meg onnén tudod hogy eredeti-e,hogy kiírja az alvázszámot is kiolvasáskor.
A mienk asszem 80-as évekbe készült 2 éve csináltuk meg, az elöző gazdája nem sokat használta szerencsére és jó állapotben volt csak hiányosan.
az enyé egy régivas tavaj raktukfel a szárnyakat a4755-ös után előtte zetorral huztuk a közepét
Már megcsináltam,ráadásul gyári új tárcsa. Ennyit a Kühnéről, olyan mint at Mtz, a régi jobb volt.
ugy csináldmeg a bal esőt és ajobb hátsot hogy a zárókengyelt ugy keljen be kalapálni ahejére meg ha a csapok is jók nemszabadneki mozogni ajobbhátso-balelső kényszerülfelfelé másik kettő lefelé
Ősrégi rábás bácsi mondta nekem hogy az ih V tárcsát úgy a legjobb húzni,hogy ne faroljon a gép, hogy az elejét a 3-4. lyukba ahátulját az 5-6. lyukba és a munka is szép lesz mert az eleje megvágja a hátulja meg megfordítja rendesen,és ezt azóta magam is megtapaszlatam az igaz t-150-essel és 5,2-es ih-val.
Az egyémen is abba van asszem.
A ti tárcsátoknak /ih6.2/ is mozog a bal első szárnya munkahelyzetben? (elméletileg reteszelve kellene legyen)
nem szoktuk elöl is hátul is vanaz az állitásilehetőség 8-8lyuk van a skálán mind kettő a 4-dikbe van többen is igy használlyuk