Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 401.93 Ft USD 382.85 Ft CHF 426.08 Ft GBP 482.39 Ft

Fórum

John Deere 4630-4650 traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-11 19:42:51

Kedvencekhez Segítség

5210 hozzászólás
#4259 hejjatamas79
2018-01-30 11:23:11

Válasz JD 4630 #4258. hozzászólásáraAz igen meg tudja tréfálni az embert :-)

Nincs profilkép
#4258 JD 4630
2018-01-30 10:21:35

Válasz Gépesített paraszt #4256. hozzászólásáraKormánymű hiba?

A régebbi kormánymű már engem is volt hogy árokba vitt.

#4257 Fsanyi88
2018-01-29 17:50:51

Válasz Gépesített paraszt #4256. hozzászólásáraHalááál??smile scaredsmile scaredsmile scared Ez azért már komoly dologsmile whistling

#4256 Gépesített paraszt
2018-01-29 16:45:05

Válasz csoppika #4250. hozzászólásáraHozzám motorhibásként jött,tettem bele egy működőképes motort,és ment a háztól hála istennek.smile smile
Kb ennyit tudok róla mondani.
Meg nagy általánosságban a 30-as traktorrol annyit,hogy nekem nem sokmindent szabad dolgoznom rajta,mert az órabérem sem jön ki belőle,ha csak a minimálbért nézem akkor sem.Persze ha valaki magának csinálgatja az egy teljesen más történet,de abba is fáradtak már bele sokan,és még durvább esetet is tudok,amikor halállal végződött a 30-as "szopatása"

#4255 F-A-R-M-E-R \
2018-01-29 12:35:00

Válasz JD 4630 #4253. hozzászólásáraAngul, vs Holland??? Mert akkor az ottani klíma ette meg a rozsdasmile thumbdown

#4254 csoppika
2018-01-29 12:32:04

Válasz JD 4630 #4253. hozzászólásáraEsetleg speciális eset: Állattartó telep, útkarbantartónál sót pakolt/szórt, folyékony műtrágyát szórt...
Vagy egyszerűen b@sztak rá...

Nincs profilkép
#4253 JD 4630
2018-01-29 09:54:26

Szerintetek az mennyire reális ,hogy egy tizenpár éves, pár ezer órás JD full újrafényezéssel van árulva?

#4251 4755
2018-01-28 22:15:44

Válasz Gépesített paraszt #4248. hozzászólásáraÜdv kolléga régen beszéltünk, ez nagyon jó szöveg volt smile thumbup

#4250 csoppika
2018-01-28 20:44:39

Válasz Gépesített paraszt #4248. hozzászólásáraSzóval ez nálad olyan működőképes, fellelt állapotban eladott masina volt?

#4249 Fsanyi88
2018-01-28 19:40:36

Válasz Gépesített paraszt #4246. hozzászólásáraMég tavaly nyáron sem, a 40-es előtt megnéztük, imádkoztunk, h. ahol állt odáig visszaguruljunk vele smile thumbupsmile laugh

#4248 Gépesített paraszt
2018-01-28 19:15:50

Válasz csoppika #4247. hozzászólásáraValami van,amit nem tudunksmile smile
Ez a gép az enyém volt,késő tvasszal lesz 2 éve hogy eladtam,akkor még nem volt rajta aranybol semmi sem,az tutismile biggrin

#4245 Fsanyi88
2018-01-27 21:57:51

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/JD_4630_as_150_LE_traktor_elado_75616378.htm smile cowboy

Nincs profilkép
#4244 kori01
2018-01-19 17:49:25

Válasz lordbgabi #4243. hozzászólásáraszűrők lettek már cserélve?
ha igen akkor belűl szivárog kifelé az olaj.
de hivj fel ha gondolod.
elküldöm a számom privátba.

#4243 lordbgabi
2018-01-19 17:20:54

Válasz kori01 #4242. hozzászólásárapár év alatt lejjebb lejjebb

Nincs profilkép
#4242 kori01
2018-01-18 19:10:54

Válasz lordbgabi #4239. hozzászólásárafeltöltöszivattyú ami belűl van kopott vagy ereszt valahol
szűrők cseréje
olajhűtő koszos
belsejében valahol szivárog az olaj a tömitésnél vagy repedés.
egyből csinálta vagy folyamatosan egyre szarabb?

Válasz shazi #4238. hozzászólásáraSzia.Igen róla beszéltünk,és jól emlékeztem nem ér végig a napkerék foga.Ezt én szívem szerint cserélném!el megy kategória....

#4239 lordbgabi
2018-01-18 15:51:04

Válasz kori01 #4231. hozzászólásáraÜdv!

homlokrakodó 5-600 kilotol többet nem emel, hidraulika melegen nem emel.

#4238 shazi
2018-01-18 10:55:25

Üdv! Ilyen a c3 dob kopottsága

Válasz Gépesített paraszt #4235. hozzászólásáraSzia.ha jól emlékszem beszéltük régen,hogy nem lehet kapni vékonyat csak vastagot és azért kell a vastagabb miatt variálni smile glarenem tudom már pontosansmile tonguep

#4236 shazi
2018-01-17 21:55:29

Válasz Gépesített paraszt #4235. hozzászólásáraMost, hogy írtad kimentem megmérni 0,6 körül mozog, ezek szerint nem a lamella koptatta ki hanem ki lett szedve, node cikkszámom 1 van és nem kérdezték hogy vastagabb vagy vékonnyabb lamella kellene-e..mi alapján találom a vastagabbat? Lamellákat merre érdemes megvenni? Így állunk most. A kerékaggyal boxolunk, le kell azt egyáltalán venni?

#4235 Gépesített paraszt
2018-01-17 21:31:29

Válasz shazi #4234. hozzászólásáraÜdv!
Ha 1mm hiányzik,akkor nagy valószínüséggel kuka lesz sajna.
Két lamellavastagság létezik,és ha a vékony helyére tesszük a vastagot,akkor is csak 0.6 mm-t kell kivenni a "házbol".
Egyébként nem zavar ha felhívsz,max ha épp alkalmalan akkor visszacsörgök elöbb-utóbb
smile smile

#4234 shazi
2018-01-17 21:16:32

Válasz John Deere Power Shift #4233. hozzászólásáraMondjuk ez jó ötlet, csak nem akarok zavarni sem, szegény gépesítettet is szoktam "néha" hívni egy két dolog miatt....egyébként a kihajtó pár lamellán kívűl jó állapotban, vagyis szerintem..behajtó bolygónál viszont szintén 0ásak a ferodoros lamellák de ott nem mértem de kb 1 mm lekopott a fékfalból? Vagy nemtudom, hogy nevezzem a nagyobb átmérőjű lamella ahol felfekszik...

Válasz shazi #4226. hozzászólásáraEgyébként nyugodtan felhívhatsz.Mondjuk 1 órányi beszélgetést lehetetlen leírni smile lol

Válasz shazi #4226. hozzászólásáraHa "csak"lamella ment tönkre az összegben is elenyésző ahhoz amikor tényleg nullára összeomlik a kihajtó power,de előtte is lehetnek nem kis költségek!Meddig bontjátok ?Differenciálmű kaporra jönne ,mert nagy biztonsággal az is meg ette már magát/ difizár lamellasor/ és ha már lent van a véglehajtás azt is lehet javítani vagy csak simán megforgatni!

#4229 lordbgabi
2018-01-17 19:16:53

Válasz apuci #4228. hozzászólásárajó lesz az john deere 2650 esnek :)
smile oops

#4227 lordbgabi
2018-01-17 15:18:41

üdv az uraknak!

jd 2755 hidraulika rendszerében jártas szakembert tud vki ajánlani?

#4226 shazi
2018-01-16 20:38:50

Válasz John Deere Power Shift #4225. hozzászólásáraMa estére kiszedtük a kihajtót is, b4 lamellák offosak b3-ból 1 db ami hiányos az egyik felén többi jó, illetve a c3 még nincs szétszerelve..csak azt nem értem, hogy hogy nem csúszott meg mert full nics rajt ferodor, de az ekét meg vitte, sokat ment 8-ba, vagy csúszott de nem éreztük? váltó nem melegedett. illetve egyszer mikor a krm-et húztam vele 11-be akkor bejelzett de 10-be semmi a fémlamellák meg teljesen jók itt nincs bemaródva mint a c1c2-nél bár vastagságot még nem mértem az okozhat meglepetést...

Válasz shazi #4224. hozzászólásáraKuplung házat felesleges levenni,hacsak nincs szükséged a TLT-re és rendbe teszed a részeit ezáltal.A szivattyút rendbe lehet tenni ha az állapota ezt engedi. fém lamella csiszolása működhet,nagyon kicsi mértékben /pár tized/.

#4224 shazi
2018-01-15 22:45:35

Válasz John Deere Power Shift #4223. hozzászólásáraFülke már lent van, motor taszáron javításon, kuplungházat már csak 2 csavar tartja szétvan bontva a gép rendesen :) node feltöltő szivattyú feljavítattás érdemes? Ha igen hol? Fém lamellák felcsiszolásáról vélemény?

Válasz shazi #4221. hozzászólásáraSzia,a bronz perselyeket mindet cseréld ki és csak gyárit használj,ne maszekolj.hidraulika tetőt le kell venni,ami fülke levételt is eredményez....majd folyt....

#4222 Saf
2018-01-15 22:12:49

Válasz shazi #4221. hozzászólásáraha már kint van a váltó az olajcsövet ami a kuplungra az olajat nyomja nézzétek meg lóg e egy fémcső a hasában gumigyürűs illesztéssel ha lóg sajna a difi és a sonka is le mert csak úgy lehet kivenni de ha nem jó a tömítés akkor hiába csinálod meg a váltót megint megégnek a lamellák de john deere pover shift vagy gépesített paraszt jobban elmondja üdv

#4221 shazi
2018-01-15 20:23:33

Válasz John Deere Power Shift #4216. hozzászólásáraszia
syspress-nél mértünk nyomást ami ugye alacsony volt erről írtam korábban már, feltöltő szivattyút lehet/érdemes javíttatni? vagy inkább új? illett volna máshol is nyomást mérni? tanácsokat szívesen veszek bármilyen oldalról bárkitől!behajtó bolygót kiszedtük kerekek nem lógnak de majd még szétbontom aztán megméregetem, az általad említett hi low tengelyek egymásba valamennyit lógnak de tűrésen belül vannak, de valószínű korigáljuk... a kihajtóbolygó kiszereléséhez le kell bontani a hidraulikát előbb hátul a tengelyek miatt? még nem néztem annyira előre a javításit, egyébként igen végig nézzük ha már nekiálltunk ennyire bontani.. . oldalról bekukucskáltam egyébként a sebváltóba a c3-nál szerintem lesz még lamellaprobléma mert nem látok ferodort a lamellákon míg a többinél igen...ahol sérült a nyomólap/ fémlamella mint a képen körkörösen azt alapba kuka és csere vagy ha kiköszörültetek belőle valamennyit akkor maradhat? nyílván ha tűrésen belül maradna a vastagsága, egyet próbáltam kézi csiszológéppel elég jó lett...nomeg ugye 1-3 ig dolgozik amit nem is használunk, meg hátramenet 1-2-be ott meg szintén nincs nagy terhelés...szokás felcserélgetni észszerüen a lamellákat? a bronzperselyek kb milyen áron beszerezhetőek? vagy megoldás az is ha csináltat az ember?

#4220 Fsanyi88
2018-01-15 19:43:27

Válasz Gépesített paraszt #4219. hozzászólására1-1,5 m körül a kettőért. Először a kormánya rakoncátlankodott, aztán elfogyott minden hidraulika funkció.

#4219 Gépesített paraszt
2018-01-15 18:01:42

Válasz Fsanyi88 #4218. hozzászólásáraHát ugye megbeszélgettük már a témát személyesen is,meg telón is.
Talán ha még van egy kis türelmed,hátha leakad valami testhezálló szerkezet.
Egyébként mit kérnek a két vasért?A hidraulikahiba mit takar?


#4218 Fsanyi88
2018-01-15 17:39:16

Válasz Gépesített paraszt #4211. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-4630/h_6826294 Már hírdetik a két gépet amiről meséltem. De nagyon az 50 es felé húz az eszem.smile rolleyes

Válasz shazi #4212. hozzászólásáraTipikus állapotok ,s nem is meglepő.Nyomások lettek mérve bontás előtt?Gondolom bontjátok tovább is?

#4214 Fényi
2018-01-14 21:30:58

Válasz Claastra. #4203. hozzászólásáraKöszönöm megpróbálom.

#4213 shazi
2018-01-14 18:34:05

Válasz shazi #4212. hozzászólásáraMost nézem a képen látszik az egyik fém lamella is jobb oldalt a helyén, ott látszik a közepén a "horzsolás", kopás, kívül sötétebbnek látszik de csalós a kép csak árnyékos. megégve elszíneződve egyáltalán nincsen...bár a javítási azt írja, ha elvan szineződve az nem baj csak ne legyen elvetemedve..

#4212 shazi
2018-01-14 18:28:01

Válasz John Deere Power Shift #4210. hozzászólásáraA fém lamellák elszíneződve egyáltalán nincsenek de van amelyikbe bele van marva le van horzsolva a felület érdes vagy hogy mondjam...ez a képem van csak az egyik lamelláról ez még "jobb" állapotú a másik kettő az 0-ás...ugye nézegettem a javításit 1-4-ig dolgozik a c1 valószínű azért nincs megégve mert ezeket a sebességeket nem szoktuk használni, 12-nél meg már ugye zárja mindkettőt de az meg csak vonuláskor megy..valószínű ezért sem vettük észre mert csúszást nem éreztünk 7-8-ba próbáltam fékkel megfogta a motort nem megcsúszott.... a tengelyek és agyak bordáira azt tudom mondani, hogy nem újak de szerintem még bőven jók..de egyenlőre csak gyorsan szét lett szedve...no meg volt olyan lamella is amelyik vastagságra jó állapotú viszont a fogak a közepén hegyesek azok szintén cserések lesznek..

#4211 Gépesített paraszt
2018-01-14 18:23:50

Válasz Fsanyi88 #4202. hozzászólásáraÖrülök neki!
Használjátok egészséggel minél többet minél kevesebb gonddal.


Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Gazdainterjú – Józsa Ignác: Ami bevált, nem szabad lecserélni!
Gazdainterjú – Józsa Ignác: Ami bevált, nem szabad lecserélni!
Elégedettek voltak a Limagrain-hibrid szárazságtűrésével és terméshozamával...
300 millió forintot lehet igényelni ezekre a tevékenységekre
300 millió forintot lehet igényelni ezekre a tevékenységekre
Jön az Egyedi szennyvízkezelési megoldások támogatása pályázat.
RZ-3 szárzúzót,  szártépőt keresek
RZ-3 szárzúzót, szártépőt keresek

1.000 Ft

RENDFELSZEDŐ KOCSI
RENDFELSZEDŐ KOCSI

320.000 Ft

RENDTERÍTŐ
RENDTERÍTŐ

130.000 Ft

RENDSZODRÓ DS-5000
RENDSZODRÓ DS-5000

320.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]