Ma vettem észre,hogy a 4755-ösöm főtengely elsőékszíjtárcsáján lévő nagy kerek vasdarab (valószínűleg valamilyen kiegyenlítőtömeg) elindult hátrafelé.
Tudja-e valaki,hogy mit lehet ezzel kezdeni?
Válasz kori01 #3654. hozzászólásáraNézd meg, hogy az indító töltést ráhúzza e az adagoló.
Adagoló oldalán 2 db tizes fejű csavart kihajtod, lejön a fedél, azután menézed, hogy a fogaslécet csavarhúzóval a fülke fele tudod e tolni, ha nem az jó, ha igen, akkor nem adja az indító töltést, akkor hidegen indítás előtt mindig rányomod /egy perc/, vagy megcsináltatod.
Válasz kori01 #3652. hozzászólásáraSprét mi sem, csak amelyiknek az adagolója kicsit sánta, 1-2 másodperc után el szokta kapni, ha az önindító sáros akkor van még, hogy nehezen indul.
Válasz JD 4630 #3651. hozzászólásáravan szoktuk bikázni is olykor
de a hideginditó sprayt nem használom :)
de van amikor pöcc van amikor meg nem nagyon pöcc.
Válasz kori01 #3638. hozzászólásáraElőször a vezérlésénél nézd meg, hogy a szelep nem e ragadt le, vagy nem került e alá valami. Meg van benne egy golyó amit rugó nyom az is le szokott ragadni, ha sokáig nem használják. Ez, ha emlékem nem csal a pici cső mögött van.
Ha egyik sem akkor asszem széthúzás aztán lamellák, fék ellenőrzés.
Válasz kori01 #3636. hozzászólásáraIgen becselezett a gép,de ez előfordul másnál is.
A lényeg hogy ez az egység rendben lesz jó darabig és a tömítés is bírni fogja kb. 2000 órát.
Válasz JD 4630 #3630. hozzászólásáraVizszintesen mertem ugy maxon volt de beálltam a helyére ugy a nivopálca felé van borulva a gép,és ugy felette van a maximumnak.
gondolom ez normalis,már hülyét kapok ettől az olajszint növéstől.
Válasz jamo #3624. hozzászólásáraÉrtem,most eszembe jutott hogy van egy kis cég ahol egy 6520(115le körül van) húz egy 4 m fild bird-öt
igaz a gépesek szerint is csak cirógatják a földet
Válasz apuci #3622. hozzászólásáraÉrtem, de amit vettem csak 4,5 méter. tehát 3/4-e. Vagyis akkor elméletilg olyan mintha 120 lóval húznám magágykészítéskor. No majd meglátjuk... ha nem bírja akkor szűkítem 4 méterre amíg nem telik erősebb trakira.
Válasz apuci #3620. hozzászólásáraÜdv!
Van itt nálam is egy 4450-es,és az lehetetlen hogy 85 mázsa legyen,mivel sokkal kisebb minden tekintetben mint egy 4650-es,és az üzemkészen,feltankolva,ikerkerekekkel,súlyokkal 90 mázsa.
A 160 LE stimmel.
Válasz jamo #3621. hozzászólásáraDe Ő csak vetőágyat csinált vele úgy hogy előtte IH-val megtárcsázta a földet és ezzel meg a vetőgép előtt munkát csinálta
Válasz apuci #3620. hozzászólásáraKöszönöm az infót! Én a neten 140 lovasat találtam. Hát... kíváncsi leszek rá mit bír majd a 155ló a 4,5 méterrel... 3 méteres carriert cseréltem le nagyon nem volt szapora és a 1,7 tonnájával szárazba tarlóhántáskor nem volt meg a munkamélység vagy legalább is a henger rovására ment és olyankor az nem dolgoztott rendesen... no majd elválok mindenesetre ha a 6métert elcibálja a 170 ló akkor reménykedhetek én is...
Válasz apuci #3615. hozzászólásáraÜdv! Hány lovas a 4450es? Én most vettem egy 4,5m es fieldbirdet, 5,5tonna. Félek a 155ló kevés lesz ellé dombos vidéken. a 4,2es iht ráncigáltam vel régen utána güttler henger is volt aaksztva de kifeszítette a gépet teljsen. Partokon volt hogy elfogyott és csak 5-6 km/h-val cammogott felfelé és olyankor a munkaminőség is a béka segge alatt volt.
Válasz Mf-es? #3612. hozzászólásáraMilyen talajban és milyen mélyen?
Közép kötöttben Horsch Joker 6 RT 5cm-en 10-11 ben, dupla kerékkel, mint Foki a lábtörlőt.
Mondjuk akkor nincs irgalom, gázkar ütközésig.
Válasz Mf-es? #3612. hozzászólásáraEgy ismerős 4450-el húz egy 6 m-es Rabe werk Field bierd-öt,igaz csak ősszel búza és repce alá a vetés előtti utolsó munkaműveletet csinálja vele 10 km körüli sebességel
5213 hozzászólás
A Google kihozta,hogy nagyon sok fajta traktorhoz(John deere-new holland-Ford) jó ez a fajta szíjtárcsa.
honnan lehetne ezt olcsóbban megszerezi?
Ma vettem észre,hogy a 4755-ösöm főtengely elsőékszíjtárcsáján lévő nagy kerek vasdarab (valószínűleg valamilyen kiegyenlítőtömeg) elindult hátrafelé.
Tudja-e valaki,hogy mit lehet ezzel kezdeni?
Válasz kori01 #3654. hozzászólásáraNézd meg, hogy az indító töltést ráhúzza e az adagoló.
Adagoló oldalán 2 db tizes fejű csavart kihajtod, lejön a fedél, azután menézed, hogy a fogaslécet csavarhúzóval a fülke fele tudod e tolni, ha nem az jó, ha igen, akkor nem adja az indító töltést, akkor hidegen indítás előtt mindig rányomod /egy perc/, vagy megcsináltatod.
Válasz Gwhaunting #3658. hozzászólásáraugy hogy nem is nézik oda se vidd ilyen műszakis helyre
Válasz 4755 #3657. hozzászólásáranem szabad megszaggatni a gépet 12be húzza
Sziasztok.
Ti hogy oldottátok meg a szélvédőmosó tartályt? Vagy nem kérik a műszakin?
Válasz kori01 #3656. hozzászólásáraüdv nem fog bele zakkani a tárcsa huzásba.
https://www.youtube.com/watch?v=5dbp0XDd11w&feature=youtu.behttp://
Válasz kori01 #3654. hozzászólásáraJD +50 II
az öninditó jó remélem az adagoló is jó lesz még egy darabig
te milyen motorolajat használsz bele?
Válasz kori01 #3652. hozzászólásáraSprét mi sem, csak amelyiknek az adagolója kicsit sánta, 1-2 másodperc után el szokta kapni, ha az önindító sáros akkor van még, hogy nehezen indul.
Válasz JD 4630 #3651. hozzászólásáravan szoktuk bikázni is olykor
de a hideginditó sprayt nem használom :)
de van amikor pöcc van amikor meg nem nagyon pöcc.
Válasz kori01 #3650. hozzászólásárapikk-pakk ha van aksi
kinek hogyan indul ilyen hidegekben a 4650-es?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:27:00
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 11:27:23
Válasz VTR-es #3646. hozzászólásáraJaa!
az a nyominger volt aki lóvét ajánlott mindenkinek.
Válasz kori01 #3645. hozzászólásáraMostanába sok lett az uzsorás
hát ezzel meg mi lett hogy törölték??
mit irt?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:18:22
Válasz kori01 #3640. hozzászólásáraGondolom kardánfék...
Válasz kssgabika #3641. hozzászólásáraOk
Válasz kori01 #3640. hozzászólásáraMás.
Vasárnap, ha hazaérek leírom hogyan működik, de most telóról nem szórakozok vele.
Válasz kssgabika #3639. hozzászólásáraköszi
a fékem az jó
vagy ez más?
emiatt szét nem szedem az biztos
Válasz kori01 #3638. hozzászólásáraElőször a vezérlésénél nézd meg, hogy a szelep nem e ragadt le, vagy nem került e alá valami. Meg van benne egy golyó amit rugó nyom az is le szokott ragadni, ha sokáig nem használják. Ez, ha emlékem nem csal a pici cső mögött van.
Ha egyik sem akkor asszem széthúzás aztán lamellák, fék ellenőrzés.
Azt szeretném kérdezni ,hogy miért forog hátul az erőleado tengelymindig?
nem tudom kikapcsolni mert kikapcsolt állapotban van a kar.
Válasz kori01 #3636. hozzászólásáraIgen becselezett a gép,de ez előfordul másnál is.
A lényeg hogy ez az egység rendben lesz jó darabig és a tömítés is bírni fogja kb. 2000 órát.
Válasz John Deere Power Shift #3635. hozzászólásáraIgen de előtte jol megszivatott.

Válasz kori01 #3633. hozzászólására

Végre megoldódott !!!
Új fülkeventilátor,hol a legolcsóbb?
Válasz JD 4630 #3632. hozzászólásáraIgen tudom
A viz nem fogy már belőle vizszvattyu volt a hibás.
Válasz kori01 #3631. hozzászólásáraigen, de mindig betonon vagy sik placcon kell nézni
én is feltöltöttem feleslegesen múltkor, közben csak előre bukva állt a gép
Válasz JD 4630 #3630. hozzászólásáraVizszintesen mertem ugy maxon volt de beálltam a helyére ugy a nivopálca felé van borulva a gép,és ugy felette van a maximumnak.
gondolom ez normalis,már hülyét kapok ettől az olajszint növéstől.
Válasz kori01 #3629. hozzászólására1
Válasz JD 4630 #3628. hozzászólásáraHány liter van a minimum és a maximum között.
kb?
Válasz kori01 #3627. hozzászólásáraEzt a kérdést légyszi fogalmazd át
a minimum és a maximum közötti motorolaj nivópálcán mennyi lehet a különbség.
Válasz Mf-es? #3597. hozzászólásáragepkonyvek.oldalunk.hu
Válasz jamo #3624. hozzászólásáraÉrtem,most eszembe jutott hogy van egy kis cég ahol egy 6520(115le körül van) húz egy 4 m fild bird-öt
igaz a gépesek szerint is csak cirógatják a földet
Válasz apuci #3622. hozzászólásáraÉrtem, de amit vettem csak 4,5 méter. tehát 3/4-e. Vagyis akkor elméletilg olyan mintha 120 lóval húznám magágykészítéskor. No majd meglátjuk... ha nem bírja akkor szűkítem 4 méterre amíg nem telik erősebb trakira.

Válasz apuci #3620. hozzászólásáraÜdv!
Van itt nálam is egy 4450-es,és az lehetetlen hogy 85 mázsa legyen,mivel sokkal kisebb minden tekintetben mint egy 4650-es,és az üzemkészen,feltankolva,ikerkerekekkel,súlyokkal 90 mázsa.
A 160 LE stimmel.
Válasz jamo #3621. hozzászólásáraDe Ő csak vetőágyat csinált vele úgy hogy előtte IH-val megtárcsázta a földet és ezzel meg a vetőgép előtt munkát csinálta
Válasz apuci #3620. hozzászólásáraKöszönöm az infót! Én a neten 140 lovasat találtam. Hát... kíváncsi leszek rá mit bír majd a 155ló a 4,5 méterrel...
3 méteres carriert cseréltem le nagyon nem volt szapora és a 1,7 tonnájával szárazba tarlóhántáskor nem volt meg a munkamélység vagy legalább is a henger rovására ment és olyankor az nem dolgoztott rendesen... no majd elválok mindenesetre ha a 6métert elcibálja a 170 ló akkor reménykedhetek én is... 
Válasz apuci #3619. hozzászólásáraA konedata is 160 le ír és 68q de a tulaj szerint 85q
Válasz jamo #3618. hozzászólásáraAzt hiszem Traktor data szerint 160 a tulaj azt mondja 170 van a forgalmiba írva
Válasz apuci #3615. hozzászólásáraÜdv! Hány lovas a 4450es? Én most vettem egy 4,5m es fieldbirdet, 5,5tonna.
Félek a 155ló kevés lesz ellé dombos vidéken. a 4,2es iht ráncigáltam vel régen utána güttler henger is volt aaksztva de kifeszítette a gépet teljsen. Partokon volt hogy elfogyott és csak 5-6 km/h-val cammogott felfelé és olyankor a munkaminőség is a béka segge alatt volt.
Válasz Mf-es? #3612. hozzászólásáraMilyen talajban és milyen mélyen?
Közép kötöttben Horsch Joker 6 RT 5cm-en 10-11 ben, dupla kerékkel, mint Foki a lábtörlőt.
Mondjuk akkor nincs irgalom, gázkar ütközésig.
Válasz Mf-es? #3607. hozzászólásáraMost pontosan meg nem mondom, mert inegenben vagyok, ha hazaérek lefényképezem.
Válasz Mf-es? #3612. hozzászólásáraEgy ismerős 4450-el húz egy 6 m-es Rabe werk Field bierd-öt,igaz csak ősszel búza és repce alá a vetés előtti utolsó munkaműveletet csinálja vele 10 km körüli sebességel
Válasz Mf-es? #3612. hozzászólására7.ben biztosan,jó körülményekben 8.ban is.