Válasz BolliKat #3453. hozzászólásáraAz tuti hogy becsben lesz
Már évek óta keresgéltem egy ilyen gépet,és csak csak sikerült találni egy olyat ami kézenfekvő is számomra minden tekintetben.
Válasz John Deere Power Shift #3447. hozzászólásáraKöszi kolléga
Teljesen gyári állapotura szeretném megcsinálni,túl nehéz dolgom nem lesz,mert nincs nagyon összebarmolva.Egyedül az ikerkerekei pántosak,és azt valószínü nem fogom bántani.
Az a minimum hogy kipróbálhatod ha kész lesz
Válasz Gépesített paraszt #3446. hozzászólásáraTudod barátom olyan ez mint az igaz szerelem - a sírig tart!!
Na komolyra terelve a szót őrülök neki hogy 1.-hozzád került az öreg szekér,2. színesíti a palettát a birtokodon és hogy én is ki tudom majd próbálni mert jó barátok vagyunk
Gratulálok hozzá és sok szép emléket kívánok a következő 50 évre!!
Válasz Mf-es? #3444. hozzászólásáraNos a lényeg az,hogy ne járatgasd terheletlenül,terhelni kell a motort,de nem észnélkül,csak kíméletesen.
És majd olyan 50-100 üzemóra között valahol fogod érezni,hogy igazán megjött az ereje,attól kezdve mehet teljes terheléssel.
Legalábbis mi így járattuk.
Annó mikor az új rövidmotorokat szereltük be,akkor a papír szerint 50 percet kellett járatni közepes fordulaton,aztán mehetett teljes terheléssel.De az egy másik pár csizma volt.
Válasz shazi #3438. hozzászólásáraÜdv!
Olyan vastag a felső rész,mint az alsó csonk.
Csak csővel rohadt hangos,már megpróbáltam.
Hogy a motor öblítése megfelelő-e azt nem tudom,de jobb a békesség
Valaki megtudná mondani, hogy 4650 -en a kipufogódob végén lévő toldat mekkora átmérőjű kellene, hogy legyen? esetleg ha dobot levenné az ember és csak simán egy csövön lenne kivezetve a kipufogó gáz az a motornak ártana? illetve sokkal hangosabb lenne tőle a gép? használja így valaki?
Válasz JD 4630 #3428. hozzászólásáraNem,de adott esetben meddig tart rátenni.
A 4640-es trakimból egy nap alatt csinálok egy ilyet,azért írtam hogy esetleg az is lehet,de egyébként nem feltételezem a fülke szín összeállítása miatt sem.
Válasz BolliKat #3425. hozzászólásáraEz egy 4650-es hidróhajtásos elsőhíddal,ami valamilyen úton-módon alákerült,de gyárilag ilyen nincs.
Vagy esetleg egy 4640-es traktor 4650-es tankkal,motorháztetővel,és burkolatokkal.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3424. hozzászólásáraVáltó-első híd-főszivattyú-hengerfej-adagoló volt rajta újítva a közelmúltban,de 16000 óra van a motorban,és még nem volt kiszedve,így hamarosan Én kiszedem,mielött megáll.
Egyenlőre nem lesz eladó,mert van munkám amit ezzel szeretnék megcsinálni.
5213 hozzászólás
Válasz Mf-es? #3462. hozzászólásáraNálam nem hivatkozási alap a K***, órákig tudnék mesélni, gányolásból *5
Válasz JD 4630 #3416. hozzászólásáraRosszul tudod 260 bar.4755-nek,290.
33 évet dolgozó,kite szervizes mondta.
Mondj pár adatot róla...
Válasz Gépesített paraszt #3459. hozzászólásáraAz egyiket használjuk csak, de azt sokat és jól bírja, a másik az aranytartalék.
Válasz JD 4630 #3457. hozzászólásáraHogy zörögnek a 49-es trakik?
Válasz JD 4630 #3457. hozzászólásáraKöszi!

Sokat vadásztam rá
Válasz Gépesített paraszt #3446. hozzászólásáraCsinos darab
Válasz Claaastra #3455. hozzászólásáraMűszakira vitték,és ott levágtak belőle sajna.
Mondjuk pántos ikerkerekei vannak,így olyan nagyon nem hiányzik.
Válasz Gépesített paraszt #3454. hozzászólásáravalaki elvágta a féltengelyeket????
Válasz BolliKat #3453. hozzászólásáraAz tuti hogy becsben lesz
Már évek óta keresgéltem egy ilyen gépet,és csak csak sikerült találni egy olyat ami kézenfekvő is számomra minden tekintetben.
Válasz Gépesített paraszt #3446. hozzászólásáraJól elkerült Némediről.Már most jobb jövőképe van, mint a többinek, ami itthon volt.

Válasz Tobszi #3449. hozzászólásáraAkkor nem is vagy túl idős
Válasz John Deere Power Shift #3448. hozzászólásáraÍgy van,ez nem Sárospatak.
Attól elment a maradék kedvem is,mert egy lom.
Válasz John Deere Power Shift #3447. hozzászólásáraKöszi kolléga

Teljesen gyári állapotura szeretném megcsinálni,túl nehéz dolgom nem lesz,mert nincs nagyon összebarmolva.Egyedül az ikerkerekei pántosak,és azt valószínü nem fogom bántani.
Az a minimum hogy kipróbálhatod ha kész lesz
Válasz Gépesített paraszt #3446. hozzászólására
Ezzel egy időben készültem én is.
Volt ilyen(vagy a kisebb változata) a helyi tsz-ben. Emlékszem kis kölökként mekkora élmény volt látni!
Válasz John Deere Power Shift #3447. hozzászólásáraÉs még annyit,hogy ez nem Sárospatak!!!!!!



Válasz Gépesített paraszt #3446. hozzászólásáraTudod barátom olyan ez mint az igaz szerelem - a sírig tart!!





Na komolyra terelve a szót őrülök neki hogy 1.-hozzád került az öreg szekér,2. színesíti a palettát a birtokodon és hogy én is ki tudom majd próbálni mert jó barátok vagyunk
Gratulálok hozzá és sok szép emléket kívánok a következő 50 évre!!
Üdv Kollégák!



Egy újabb ritkaság az udvaron.
Válasz Mf-es? #3444. hozzászólásáraNos a lényeg az,hogy ne járatgasd terheletlenül,terhelni kell a motort,de nem észnélkül,csak kíméletesen.
És majd olyan 50-100 üzemóra között valahol fogod érezni,hogy igazán megjött az ereje,attól kezdve mehet teljes terheléssel.
Legalábbis mi így járattuk.
Annó mikor az új rövidmotorokat szereltük be,akkor a papír szerint 50 percet kellett járatni közepes fordulaton,aztán mehetett teljes terheléssel.De az egy másik pár csizma volt.
Válasz John Deere Power Shift #3443. hozzászólásáraEke nincs,csak grúber.
Válasz Mf-es? #3442. hozzászólásáraÚgy mint a többi.

Ekével!!
Csak ennek 4-5 fej kell
Válasz Gépesített paraszt #3441. hozzászólásáraBejaratast,hogy szereti ez a motor?
Válasz Mf-es? #3437. hozzászólásáraSzupi!

Akkor tudod hogy tűt találtál a szénakazalban
Reméljük jól fog duruzsolni
Válasz shazi #3438. hozzászólásáraÜdv!
Olyan vastag a felső rész,mint az alsó csonk.
Csak csővel rohadt hangos,már megpróbáltam.
Hogy a motor öblítése megfelelő-e azt nem tudom,de jobb a békesség
Válasz shazi #3438. hozzászólásáraValamilyen dob kell rá mindenképp szerintem, csak cső az nem hangzik valami jól
keress rá 4630 as használtat, azt rá lehet rakni
Üdv!
Valaki megtudná mondani, hogy 4650 -en a kipufogódob végén lévő toldat mekkora átmérőjű kellene, hogy legyen? esetleg ha dobot levenné az ember és csak simán egy csövön lenne kivezetve a kipufogó gáz az a motornak ártana? illetve sokkal hangosabb lenne tőle a gép? használja így valaki?
Válasz Gépesített paraszt #3436. hozzászólásáraNapok kerdese,es lehet osszerakni.Lett jo aron bontott fotengely.
Válasz Mf-es? #3431. hozzászólásáraHogy áll a motor?
Válasz csoppika #3432. hozzászólásáraA kisebb kategóriára nem sok nálam az esély sajna.
Válasz VTR-es #3433. hozzászólásáraSzia.
Ez nem vitás,de orvosoljuk majd azt a részét is
Válasz Gépesített paraszt #3430. hozzászólásáraSzia. Ezen lesz munka esztétikailag is
Válasz Gépesített paraszt #3430. hozzászólásáraBeszállhatnál már a 100-120lovas kategóriába...

Ezzel maximum kocsmázni tudnék eljárni gazdaságosan
Válasz Gépesített paraszt #3430. hozzászólásáraJobban tetszene,ha az udvaromban állna.
Üdv!




Ma csináltam pár értelmesebb képet,persze ha érdekel valakit
Válasz JD 4630 #3428. hozzászólásáraNem,de adott esetben meddig tart rátenni.
A 4640-es trakimból egy nap alatt csinálok egy ilyet,azért írtam hogy esetleg az is lehet,de egyébként nem feltételezem a fülke szín összeállítása miatt sem.
Válasz Gépesített paraszt #3427. hozzászólásáraA 4640-est hozták ilyen kis ikerkerék aggyal?
Válasz BolliKat #3425. hozzászólásáraEz egy 4650-es hidróhajtásos elsőhíddal,ami valamilyen úton-módon alákerült,de gyárilag ilyen nincs.
Vagy esetleg egy 4640-es traktor 4650-es tankkal,motorháztetővel,és burkolatokkal.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3424. hozzászólásáraVáltó-első híd-főszivattyú-hengerfej-adagoló volt rajta újítva a közelmúltban,de 16000 óra van a motorban,és még nem volt kiszedve,így hamarosan Én kiszedem,mielött megáll.
Egyenlőre nem lesz eladó,mert van munkám amit ezzel szeretnék megcsinálni.
Ilyet láttatok már?
Válasz Gépesített paraszt #3423. hozzászólásáraLessz rajta mit felújítani?? Eladó lessz??
Válasz John Deere Power Shift #3422. hozzászólásáraEgy ismerősömé volt,elötte meg ahol dolgoztam.
Válasz Gépesített paraszt #3421. hozzászólásáraMesélj kicsit!
Üdv Kollégák!


Íme az újabb szerzemény,egy 4955-ös
Válasz Gwhaunting #3413. hozzászólására80w140-es olajat kell beletenni nem 80w90-est és lehet h abbahagyja
Válasz Szeni #3418. hozzászólására240
Válasz JD 4630 #3416. hozzászólásáraÉs a 4755-ösnek?
Üdv.
Érdeklődnék 4630-nál az olajhűtő fele van mindég visszamenő olaj vagy van valami szelep ami lezárja?
Válasz Mf-es? #3415. hozzászólására180
4650-nek,mennyi a porlasztó nyomása?Mennyire kell állítani?
Válasz Gwhaunting #3413. hozzászólására1-2 óra
kardán védő, kardán le, kúpkerék bégén anya le szimering ki új be