Én a kartelt venném le először és megnézném a hajtókarcsapágyakat, ha elkezdet megkenni valahol azt akkor már látod, ha nem akkor a hengerfej le.
Sok állás után még 1 baja lehet ha a hűtővizet leengedtétek, akkor előszeretettel lyukad ki az intercooler és víz kerül a hengerekbe, ennek a javítása olcsóbb, akkor érdemes vele szőrözni.
Ha csapágyas akkor határeset, alsó hangon 300 körül lehet megtaknyolni és az nem lesz hosszú életű.
Egy komolyabb felújítás közel 1 misi, annyit meg nem fizetnek érte, hogy megérje.
Üdv az uraknak!
Van egy 4630-as traktorunk, amit 2 éve leparkoltunk másik gép érkezése miatt. Akadtak gondjai néha,de ment, dolgozott szépen. Nem adtuk el rögtön hátha az újabbal lesz valami és ki kell váltania. Idén úgy döntöttünk, hogy mehet el itthonról. Raktunk bele akksit indult, jó volt, örültünk. Jött a vevő megnézni, fater indította már akkor fura volt a hangja, kiállt a helyéről, beült a vevő és mondta hogy kivillant a motorolajnyomás lámpa, akkor már tényleg nagyon fura hangja volt. Járt, nem dadogott, de a hangja másképp szólt, mintha egy régi mozdony lett volna.
Olajat és szűrőt cseréltünk benne, a leengedett nem tűnt rossznak, és a hiba is megmaradt.
Most majd télen tudok időt ráfordítani megnézni mi van vele, de előtte szeretnék utánajárni, hogy elsősorban miket nézzek meg, mik lehetnek a gondok, hátha másnak is volt már ilyen. Ha komoly motorhibás érdemes-e egyáltalán javítani, gondolom jó drága a motorhoz is az alkatrész.
Válasz Szeni #3107. hozzászólásáraA külsőnél van egy kúpgörgős csapágy, a csapágy külső gyűrűje után rögtön van a szimeringnek egy lemez futógyűrűje a tokban /házban, a tengelyen meg a szimering egy vállon ül, aminek nekifekszik a csapágy belső gyűrűje. Lényegében semmi extra, a zsírzófurat a csapágy külső szélén van és a keresztmetszete 1 jó részét a csapágygyűrű ki is takarja.
Válasz JD 4630 #3106. hozzászólásáraNo végigböngésztem. Volt kaland bőven!
Ígértek egy pár felnit,remélem megkapom...
Akkor megnézem a szarvastáradat s ott lesz a csere.
Válasz kori01 #3102. hozzászólásáraInkább vegyél kicsit drágább, de jobb, nehéz másoltatni, mert nem igazán van pont ilyen profilú nyers kulcs(apám próbálta van amelyik zárban sz*rakodik, van amelyikben jó).
Egy kicsit írok a 4955-ösről is, addig nagy a szerelem, erre volt szükségem
30 t 3 tengelyes póttal furikáztam vele, szépen vitte, múlthéten a 6.2 nehéz IH tárcsával dolgoztam 1 napot, szó szerint lenyűgözött, ég és föld az 50-eshez képest, nagyobb sebesség mélyebben, és a motor sem melegszik, nem kell járatom teljes terhelésen.
Javításban eddig csak a főszivattyú dugócsavarjai alatt kellett gumigyűrűt cserélni, de abból már 3at.
Válasz rudi56 #3096. hozzászólásáraNekünk az 50es csinált olyat, hogy beindítás után egyre vacakabbul dolgozott a nagynyomású kör, a feltöltő szivattyú alatt kellett a tömítést kicserélni, azóta jó.
Nálad ami van probléma arra ismerős gépének a hibája illik, Ő is sokat szenvedett vele, 1-2 óra munka után megrotyogtatta neki a hidraulikaolajat, 3 nekifutásra derült ki, hogy a kuplungban egy sérült karmantyú engedte az olajat folyamatosan.
Válasz Monostori László #3050. hozzászólásáraNekem ugyanez a próblémám 2 éve kinlodok,még a régi KITE szerelőt is kihoztam,de semmi feltöltés 12 bar nyomás 150 atm 2-3 óra után alig emel az olaj forrö égett Ha valamit tudsz üzenj!!
üdv!
olyan kérdésel fordulnék hozátok hogy az 50 es john deereomnak beesik a kuplung pedálja !
amikor be akarom nyomni akkor a rugó behuza de nem reagál rá mi lehet a baja ????
üdv!
olyan kérdésel fordulnék hozátok hogy az 50 es john deereomnak beesik a kuplung pedálja !
amikor be akarom nyomni akkor a rugó behuza de nem reagál rá mi lehet a baja ????
üdv!
olyan kérdésel fordulnék hozátok hogy az 50 es john deereomnak beesik a kuplung pedálja !
amikor be akarom nyomni akkor a rugó behuza de nem reagál rá mi lehet a baja ????
Válasz hejjatamas79 #3085. hozzászólásáraHosszú leállás után a legrégebbieknél ez így van, normális, de elvileg ha feltöltődött a kormánykör nem kéne újra csinálnia minden indításnál.
A csellengés a régieknél alapban van meg kell szokni ez a kormány működéséből adódik, elég hamar módosítottak rajta, az első 7-8000 gép van ilyennel szerelve.
Nemrég jutottunk hozzá 4630-as géphez.
Az lenne a problémám,hogy elindítás után meg se lehet mozdítani a kormányt.
Majd fordulat emelés,eltekeri magátol az egyik oldalra,visszatekered és utánna van kormány.
Utazásnál pedig szeret csellengeni a gép mindég kell picit korigálni.
Válasz Árpi2 #3083. hozzászólásáraAttól függ milyen a 30-asod de 18 q körül a régebbi az újabb 20q körül emel(függ a súlypontjától is a gépnek mennyire van a kartól) ha a nyomást felpiszkálod szerelheted álló nap, inkább az 50 es segédmunkahengerét kéne ráaplikálni
Üdv!
Olyan kérdésem lenne ,hogy a 4630 hidraulikája hány mázsát bír emelni mert egy 3 méteres forgóboronát vetőgépkapcsolattal 20 cm re bír megemelni olaj van benne.Lehet rajta nyomást állítani és ha igen hol ? A válaszokat előre is köszönöm
Válasz Berente Antal #3080. hozzászólásáraÜdv!
Folyamatosan csináljuk őket,de mivel komoly javításokon esnek át,így sok időt vesz el egy-egy gép.
Ezért nehéz megmondanom hogy mikor lesz kész gépem,de idén még biztos hogy lesz,ha sikerül nem is egy.
Válasz Berente Antal #3072. hozzászólására30 éves traktorokról beszélünk,ítt már mindegy a gyár mit javasol.
Meg kell csinálni hogy jó legyen,és attól számíthatod azt,hogy mit várhatsz a géptől.
Volt a kezem ügyében szép gép,ami belülről katasztrófa volt,és volt ütött-kopott,ami belül pikk-pakk volt.
Tehát Én azt vallom,hogy csak akkor tudhatod az állapotát,ha láttad belülről.
Válasz Berente Antal #3068. hozzászólásáraÜdv!
Lehet rajta húzni elég jól,de csak akkor ha a motor egyéb állapota is kielégítő.
Nekem eddig 220,7 LE-t sikerült összehoznom,de az egy új rövidmotor volt.
Viszont azt tudni kell hogy sok értékes alkatrész élettartama rövidül meg,de gondolom ez logikus.
Válasz Berente Antal #3072. hozzászólásáraNem idő függvénye szerintem sz*r olajjal nagyon hamar ki lehet fingatni, jó gépésszel meg huszonezer órákat is elketyeg bontatlanul.
Szerintem kint nem kell tekergetni, nem kap érte többet, a kintit a kevés pénzre mondtam, kint olcsóbb németben láttam szép 4650-et 8000 eur körül + 1 eur fuvar azért itthon nem biztos hogy kapsz.
Mohácson nézegess még körbe, ott mindig van 1-2 szép darab.
Válasz JD 4630 #3069. hozzászólásáraOk. Hasonló teljesítményű gépet tervezek venni, de szűk a pénztárca... Ezért ez is képben van, lehet, az első helyen. Tudom, ha váltógenerálra kerül a sor, az zsebbenyúlós. Kb mennyire?
5213 hozzászólás
Válasz landinis06 #3112. hozzászólásáraLehet hengerfejes lett, vagy csapágyas.
Én a kartelt venném le először és megnézném a hajtókarcsapágyakat, ha elkezdet megkenni valahol azt akkor már látod, ha nem akkor a hengerfej le.
Sok állás után még 1 baja lehet ha a hűtővizet leengedtétek, akkor előszeretettel lyukad ki az intercooler és víz kerül a hengerekbe, ennek a javítása olcsóbb, akkor érdemes vele szőrözni.
Ha csapágyas akkor határeset, alsó hangon 300 körül lehet megtaknyolni és az nem lesz hosszú életű.
Egy komolyabb felújítás közel 1 misi, annyit meg nem fizetnek érte, hogy megérje.
Dobjál fel képet róla!
Mennyit akartatok érte üzemképesen?
Üdv az uraknak!
Van egy 4630-as traktorunk, amit 2 éve leparkoltunk másik gép érkezése miatt. Akadtak gondjai néha,de ment, dolgozott szépen. Nem adtuk el rögtön hátha az újabbal lesz valami és ki kell váltania. Idén úgy döntöttünk, hogy mehet el itthonról. Raktunk bele akksit indult, jó volt, örültünk. Jött a vevő megnézni, fater indította már akkor fura volt a hangja, kiállt a helyéről, beült a vevő és mondta hogy kivillant a motorolajnyomás lámpa, akkor már tényleg nagyon fura hangja volt. Járt, nem dadogott, de a hangja másképp szólt, mintha egy régi mozdony lett volna.
Olajat és szűrőt cseréltünk benne, a leengedett nem tűnt rossznak, és a hiba is megmaradt.
Most majd télen tudok időt ráfordítani megnézni mi van vele, de előtte szeretnék utánajárni, hogy elsősorban miket nézzek meg, mik lehetnek a gondok, hátha másnak is volt már ilyen. Ha komoly motorhibás érdemes-e egyáltalán javítani, gondolom jó drága a motorhoz is az alkatrész.
Köszönöm előre is a válaszokat!
Válasz lala1 #3109. hozzászólására
Válasz Szeni #3107. hozzászólásáraA külsőnél van egy kúpgörgős csapágy, a csapágy külső gyűrűje után rögtön van a szimeringnek egy lemez futógyűrűje a tokban /házban, a tengelyen meg a szimering egy vállon ül, aminek nekifekszik a csapágy belső gyűrűje. Lényegében semmi extra, a zsírzófurat a csapágy külső szélén van és a keresztmetszete 1 jó részét a csapágygyűrű ki is takarja.
Válasz JD 4630 #3106. hozzászólásáraNo végigböngésztem. Volt kaland bőven!
Ígértek egy pár felnit,remélem megkapom...
Akkor megnézem a szarvastáradat s ott lesz a csere.
Válasz Joker #2948. hozzászólásáraHidraulika és power nyomásokat is lehetett volna mérni.
Egy kérdésem lenne 4755-ös hátsó féltengelynél a csapágyház hogy van megoldva?Hol van benne szimmering,és hová teszi a zsírt, amit bele nyomok?
Válasz lala1 #3104. hozzászólásáraViszább vannak képek, meg a sztori
Válasz lala1 #3104. hozzászólására2 darabot vettem
Válasz JD 4630 #3098. hozzászólásáraMert már olyanod is van? Lemaradtam......
Jóképű masina,a krokkó utolsó tipusa a 8000 előtt.
Válasz kori01 #3102. hozzászólásáraInkább vegyél kicsit drágább, de jobb, nehéz másoltatni, mert nem igazán van pont ilyen profilú nyers kulcs(apám próbálta van amelyik zárban sz*rakodik, van amelyikben jó).
Válasz JD 4630 #3101. hozzászólásáravan ismerősöm akinek van 4650-ese. akkor elkérem és lemásoltatom.
hátha jó lesz
Válasz kori01 #3099. hozzászólására2000-5000 Ft egy új kulcs vegyél egyet szinte bármelyik nagy cégnél kapsz.
Az összeset ugyanaz a kulcs nyitja indítja
30-ast 50-est 55-ös és a kombájnt is ugyan azzal a kulccsal használom.
Válasz kori01 #3099. hozzászólásáraVeszel bele egy bontott ajtózárat, meg gyújtáskapcsolót, vagy csináltatsz egy kulcsot az ajtózárhoz.
Vagy egyáltalán be sem jutsz a gépbe, mert zárva az ajtó?
nem találom a 4650-es inditókulcsát sehol
ilyenkor mi van?
valami ?
Egy kicsit írok a 4955-ösről is, addig nagy a szerelem, erre volt szükségem
30 t 3 tengelyes póttal furikáztam vele, szépen vitte, múlthéten a 6.2 nehéz IH tárcsával dolgoztam 1 napot, szó szerint lenyűgözött, ég és föld az 50-eshez képest, nagyobb sebesség mélyebben, és a motor sem melegszik, nem kell járatom teljes terhelésen.
Javításban eddig csak a főszivattyú dugócsavarjai alatt kellett gumigyűrűt cserélni, de abból már 3at.
Válasz rudi56 #3096. hozzászólásáraNekünk az 50es csinált olyat, hogy beindítás után egyre vacakabbul dolgozott a nagynyomású kör, a feltöltő szivattyú alatt kellett a tömítést kicserélni, azóta jó.
Nálad ami van probléma arra ismerős gépének a hibája illik, Ő is sokat szenvedett vele, 1-2 óra munka után megrotyogtatta neki a hidraulikaolajat, 3 nekifutásra derült ki, hogy a kuplungban egy sérült karmantyú engedte az olajat folyamatosan.
Válasz Monostori László #3050. hozzászólásáraNekem ugyanez a próblémám 2 éve kinlodok,még a régi KITE szerelőt is kihoztam,de semmi feltöltés 12 bar nyomás 150 atm 2-3 óra után alig emel az olaj forrö égett Ha valamit tudsz üzenj!!
üdv!


olyan kérdésel fordulnék hozátok hogy az 50 es john deereomnak beesik a kuplung pedálja !
amikor be akarom nyomni akkor a rugó behuza de nem reagál rá mi lehet a baja ????
üdv!


olyan kérdésel fordulnék hozátok hogy az 50 es john deereomnak beesik a kuplung pedálja !
amikor be akarom nyomni akkor a rugó behuza de nem reagál rá mi lehet a baja ????
üdv!


olyan kérdésel fordulnék hozátok hogy az 50 es john deereomnak beesik a kuplung pedálja !
amikor be akarom nyomni akkor a rugó behuza de nem reagál rá mi lehet a baja ????
Válasz Gépesített paraszt #3081. hozzászólásáraÜdv!
Kolléga, nincs véletlen egy 50es hátsó felnid eladó?
Mennyiért megy egy ilyen?
Köszi
4650,nem akar emelni.Csak kb.10 cm.Mi lehet a gond?Hátul a szelepnél van valami sziszegő hang.Olaj van benne.
Válasz hejjatamas79 #3089. hozzászólására28500~as számú gépünk is mezitlábas ez semmit nem jelent.
Válasz JD 4630 #3088. hozzászólásáraTudomásom szerint első szériás gép.
(kiskerekes) csak hátul hajt.
Válasz hejjatamas79 #3087. hozzászólásáraLehet 12000-nél váltott nem vagyok benne most biztos.
Úgy lehet megnézni, hogy van e szeleptömb a kipufogókönyök környékén(a régin nincs) ha van akkor nem természetes a sétálás.
Válasz JD 4630 #3086. hozzászólására9255R
Válasz hejjatamas79 #3085. hozzászólásáraHosszú leállás után a legrégebbieknél ez így van, normális, de elvileg ha feltöltődött a kormánykör nem kéne újra csinálnia minden indításnál.
A csellengés a régieknél alapban van meg kell szokni ez a kormány működéséből adódik, elég hamar módosítottak rajta, az első 7-8000 gép van ilyennel szerelve.
Mi az alvázszámod?
Üdv.
Nemrég jutottunk hozzá 4630-as géphez.
Az lenne a problémám,hogy elindítás után meg se lehet mozdítani a kormányt.
Majd fordulat emelés,eltekeri magátol az egyik oldalra,visszatekered és utánna van kormány.
Utazásnál pedig szeret csellengeni a gép mindég kell picit korigálni.
Lehet ezt a hibát orvosolni????
Üdv:Tamás
Válasz Árpi2 #3083. hozzászólásáraAttól függ milyen a 30-asod de 18 q körül a régebbi az újabb 20q körül emel(függ a súlypontjától is a gépnek mennyire van a kartól) ha a nyomást felpiszkálod szerelheted álló nap, inkább az 50 es segédmunkahengerét kéne ráaplikálni
Üdv!
Olyan kérdésem lenne ,hogy a 4630 hidraulikája hány mázsát bír emelni mert egy 3 méteres forgóboronát vetőgépkapcsolattal 20 cm re bír megemelni olaj van benne.Lehet rajta nyomást állítani és ha igen hol ? A válaszokat előre is köszönöm
Kérdezném mennyi a 4630 alvázszélessége? Homlokrakodón gondolkozom, azért érdekelne.
Válasz Berente Antal #3080. hozzászólásáraÜdv!
Folyamatosan csináljuk őket,de mivel komoly javításokon esnek át,így sok időt vesz el egy-egy gép.
Ezért nehéz megmondanom hogy mikor lesz kész gépem,de idén még biztos hogy lesz,ha sikerül nem is egy.
Válasz Gépesített paraszt #3078. hozzászólásáraNeked lesz eladó a tél folyamán ? Rendszámos, klímás...
Válasz JD 4630 #3074. hozzászólására


Válasz Berente Antal #3072. hozzászólására30 éves traktorokról beszélünk,ítt már mindegy a gyár mit javasol.
Meg kell csinálni hogy jó legyen,és attól számíthatod azt,hogy mit várhatsz a géptől.
Volt a kezem ügyében szép gép,ami belülről katasztrófa volt,és volt ütött-kopott,ami belül pikk-pakk volt.
Tehát Én azt vallom,hogy csak akkor tudhatod az állapotát,ha láttad belülről.
Válasz Berente Antal #3068. hozzászólásáraÜdv!
Lehet rajta húzni elég jól,de csak akkor ha a motor egyéb állapota is kielégítő.
Nekem eddig 220,7 LE-t sikerült összehoznom,de az egy új rövidmotor volt.
Viszont azt tudni kell hogy sok értékes alkatrész élettartama rövidül meg,de gondolom ez logikus.
Válasz JD 4630 #3075. hozzászólásáraBizony, a típusismeret sokat ér!
Válasz Berente Antal #3073. hozzászólásáraMindent meg lehet szerelni én is ezt vallom
, de kell valaki aki néha súg
Válasz Berente Antal #3072. hozzászólásáraNem idő függvénye szerintem sz*r olajjal nagyon hamar ki lehet fingatni, jó gépésszel meg huszonezer órákat is elketyeg bontatlanul.
Szerintem kint nem kell tekergetni, nem kap érte többet, a kintit a kevés pénzre mondtam, kint olcsóbb németben láttam szép 4650-et 8000 eur körül + 1 eur fuvar azért itthon nem biztos hogy kapsz.
Mohácson nézegess még körbe, ott mindig van 1-2 szép darab.
Válasz Berente Antal #3072. hozzászólásáraGépészek vagyunk , bá spec. Jd még nem volt a portán.
Válasz JD 4630 #3071. hozzászólásáraA gyár mennyi idő után javasolja a váltó nagyjavítást ? Kintieket nem tekergetik?
Válasz Berente Antal #3070. hozzászólásáraHa belenyúlsz nagyon, ha szerencséd van aprópénz.
Van olyan emberkéd aki ért a javításához?
Mert ez szokott lenni a szűk keresztmetszet.
Meg nézd meg szerintem a kintieket is, rá lehet akadni egy-két cukorfalatra ha van időd és nem gyorsan kell.
Válasz JD 4630 #3069. hozzászólásáraOk. Hasonló teljesítményű gépet tervezek venni, de szűk a pénztárca... Ezért ez is képben van, lehet, az első helyen. Tudom, ha váltógenerálra kerül a sor, az zsebbenyúlós. Kb mennyire?
Válasz Berente Antal #3068. hozzászólásáraÉn inkább a munkagép munkaszélességét venném le a helyedben.
Érdeklődöm a hozzáértőktől 4650-es motorján lehet- e erősíteni, érdemes-e?
Válasz vasist #3063. hozzászólásáraIlyenkor mindíg eszembe jut a több hétig tartó scannelés
Válasz vasist #3063. hozzászólásárairtam, varom
Válasz vasist #3063. hozzászólásárairok imail cimet
Válasz vasist #3063. hozzászólásárahelló
át tudnád küldeni nekem is?
ha igen,köszi