Gázolaj árak 606 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 395.57 Ft USD 339.56 Ft CHF 420.17 Ft GBP 456.83 Ft

Fórum

John Deere 6330 prémium traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-01-18 16:18:46

Kedvencekhez Segítség

665 hozzászólás
#215 korzo
2008-12-28 21:31:34

Válasz #212. hozzászólásra

Ha képviselésről van szó, akkor csak a John Deere-t (c:

#214 trakkis
2008-12-28 21:30:22

Válasz #213. hozzászólásra

a Tiéd azzal egyenlő ?

#213 Bárány
2008-12-28 21:29:39

Válasz #210. hozzászólásra

6530 Premiumban kipróbáltuk, ugyanígy alakult a fogyasztás.

#212 trakkis
2008-12-28 21:29:05

Válasz #210. hozzászólásra

Te melyik céget képviseled ?

#211 Bárány
2008-12-28 21:28:05

Válasz #209. hozzászólásra

Hát az ő hatására sokszorosan körbejártam ezt a dolgot, és most már nyugodtan csinálom így, ahogy bevált. No problem.

#210 korzo
2008-12-28 21:27:10

Válasz #202. hozzászólásra

Vigyázz, az a JD motor nem az a JD motor.
A Renault mindig csak az ipari motort kapja meg vezérlés nélkül, és azt csinál vele amit akar.

#209 trakkis
2008-12-28 21:26:17

Válasz #208. hozzászólásra

na épp ez jutott eszembe (Mfpisti)

#208 Bárány
2008-12-28 21:23:52

Válasz #207. hozzászólásra

Szervizmérnökkel is megdumáltam Baján (mert MFPisti kétségeket ébresztett bennem) és azt mondta, simán OK!

#207 trakkis
2008-12-28 21:22:32

Válasz #206. hozzászólásra

és a szervizes urak erre mit mondanak ? oké ?

#206 Bárány
2008-12-28 21:20:50

Válasz #205. hozzászólásra

Úgy, hogy terhelve 1680-1700 körül forogjon. Ez terheletlenül kb. 1750-1800 között van.

#205 trakkis
2008-12-28 21:19:12

Válasz #202. hozzászólásra

te mennyire húzod vissza a kézi gázt ? (ford?)

#204 korzo
2008-12-28 21:18:46

Válasz #196. hozzászólásra

Mindegyik igazi erő.
Igazából két gép összehasonlításakor kell figyelni arra, hogy a mit hasonlítunk mivel.

#203 trakkis
2008-12-28 21:18:29

Válasz #201. hozzászólásra

ezt, hogy hagyják pörögni, ez mi is ?
3 fejjel 2200 ford. lazán ?

#202 Bárány
2008-12-28 21:18:05

Válasz #201. hozzászólásra

Ezzel pont ellentétes tapasztalatom van. Igaz, Claas trakiban, de négyszelepes, common rail JD motorral.

#201 korzo
2008-12-28 21:16:19

Válasz #195. hozzászólásra

Attól függ. Változó terhelésen a négyszelepes jobb, főként a változó turbógeometria, és az intelligens motorvezérlés miatt, állandó magas terhelésen majdnem mindegy, többet számít traktoros meg a gépkapcsolat összehangolása.

De úgy általában legtöbb a traktoroson múlik. A JD motort le kell terhelni, hogy jól fogyasszon, ha hagyják pörögni, akkor fogyaszt szépen.

#200 Gyuricza Lajos
2008-12-28 21:16:03

Válasz #197. hozzászólásra
Azt mondják,a standard többet eszik,mert ott több tüzelőanyaggal érték el a teljesítmény növekedést,míg a prémiumon a változó geometriájú turbóval.

#199 Bárány
2008-12-28 21:15:33

Válasz #198. hozzászólásra

Ne zavarj össze...

#198 trakkis
2008-12-28 21:14:50

Válasz #197. hozzászólásra

és ha a 2 szelepnyi folyik 4 felé ?

#197 Bárány
2008-12-28 21:12:55

Válasz #195. hozzászólásra

4 szelepen kétszer annyi üzemanyag folyik be, nem?

#196 trakkis
2008-12-28 21:10:49

Válasz #194. hozzászólásra

melyik eredmény mutatja a legigazibb erőt a szántásnál ?

#195 trakkis
2008-12-28 21:10:06

Válasz #194. hozzászólásra

a standard 2 szelep.
a prémium 4 szelep.
fogyasztási különbség ?

#194 korzo
2008-12-28 21:06:18

Válasz #193. hozzászólásra

Jav.:
Akarom mondani a 97/68 EC a prospektusokban van.

#193 korzo
2008-12-28 21:00:18

Válasz #182. hozzászólásra

Először is üdvözlet az őslakosoknak.

Másodszor, egy kis háttérinfo: a 6330 Premium nem fért bele a kertészetibe sajnos, csak a 6230 Premium.
Tehát az eredeti listában nincs benne, viszont gépcserénél a helyi iroda dönti el, hogy elfogadja-é.
A 6330 Standard viszont benne van, és nyárra abból is lesz TLS-es, ha csak a rugózott első híd az érdekes.

Teljesítmény anomáliák: A katalógusban az ECE-R24 szerinti névleges teljesítmény van megadva, szántóföldi üzemmódban (a JD-nél legalábbis). Ezen kívül persze lehetne még vagy 4-5 féle valós teljesítményt megadni egy tipusra, de a katalógus céljának ez volt a legmegfelelőbb ;). A katalógusokban (az újabbakban) a 97/68 EC szerinti LE van megadva.

#192 Gyuricza Lajos
2008-12-27 13:35:28

Válasz #190. hozzászólásra

Az én mhelyemen sincs má 4 éve mtz.
De néha szoktam "nosztalgiázni",és a barátom '98-as 2000 üó-s "muszkájával" szivesen szoktam ügyködni,pedig még klíma sincs enne.Most készülök venni magamnak is egy megkímélt példányt.Pedig 8 éve egyébként csak JD-n járok.

Nincs profilkép
#191 K.Pisti.
2008-12-27 13:35:21

Válasz #190. hozzászólásra

Az avatarodon lévő gép a sajátod ?

#190 jd /4650
2008-12-27 13:25:21

Válasz #189. hozzászólásra

ez van nem kell sajnálni.én is elfogadnám a fiatal tecniket

#189 jd /4650
2008-12-27 13:24:26

Válasz #188. hozzászólásra

a modosabak viszont megtehetik

#188 Gyuricza Lajos
2008-12-27 13:23:03

Válasz #180. hozzászólásra

Nem kell bemutatni,mit tud a 6000-es Jd, "üldöztem" már '400-ast,'310-est,'320-ast,'910-est,'920-ast.De azért azt el kell ismernünk,hogykiszolgálónak luxus ilyen gépeket tartani!A vizeslajtot,műtrágyás és vetőmagos pótkocsit büszkén húzza a jó öreg belarusz is!Sőt aratáskor is jól helytállnak,velünk szokott lenni pár "külsős",becsülettel helytállnak.

#187 Deutz_fahr-os
2008-12-26 21:57:29

Mert én ugyhallottam h belefér mert emeltek a lóerőn egy tizest de a katalógusban 100 lovasnak maradt irva

#186 Deutz_fahr-os
2008-12-26 21:56:20

de fülkerugós meg meslsőtengejrugós akkor?

#182 Maszek
2008-12-26 21:52:09

Válasz #181. hozzászólásra

6330-as prémium belefér!!!

#181 Deutz_fahr-os
2008-12-26 21:49:32

Sziasztok a 6330 premium az rugózott hidas? meg fülkerugós? ja és belefér a kertészeti pályázatba?

#180 Maszek
2008-12-26 21:48:59

1 db jd 6000-res 3 fulos mtz-t dolgozik ki!!!!

Nincs profilkép
#179 vili
2008-12-26 21:45:26

Válasz #178. hozzászólásra
arra nem gondolt, hogy vajon miért????????

#178 Gyuricza Lajos
2008-12-26 21:16:50

Szasztok! Nagyon lebecsmérelitek a jó öreg mtz-t:-).Az biztos,hogy az új ára elég borsos,és akko már megéri nemsokkal többért vmi "nyugatit" venni.De hihetetlen,hogy 2-2.5 milláért szinte újakat lehet találni.

Nincs profilkép
#177 vili
2008-12-26 18:02:32

aki most új mtz-t vesz 4-5-6-7 millerért az 2-3 év múlva örül ha meg tud tőle szabadulni.
gondoljatok bele, hogy azért egy új mondeót is vehetsz és hasonlítsd össze a kettőt
a szakadásokról ,kényelemről megbízhatóság ról nem is beszélve.

#176 Maszek
2008-12-23 20:59:54

Válasz #107. hozzászólásra

Na mire jutotatok a biroságon a kitével?????

#175 Marci
2008-05-15 14:18:41

Az mtz-t bármelyik nyugati gép veri mindenben szerintem. Ültem 4630-as JD-ban és igaz, nem egy kategória de abban szinkronos váltó volt, pedig az nem mostani kiadvány. Az mtz-kbe meg mostanában lehet szinkronos váltót rendelni és a kényemmet akkor még nem is említettem. Egyedül az az előnyük, hogy borzasztó igénytelenek és olcsóbban a nyugatiaknál.

#174 Géza
2008-05-15 07:17:58

Válasz #173. hozzászólásra

ne foglalkozz a súlyokkal
egy ismerősnek van NH95TD az még könnyebb, de szétszaggatja még a 100 pacis mtz-t is

Nincs profilkép
#173 t.peti
2008-05-14 23:58:09

Válasz #172. hozzászólásra

a 6éves mtzbe 1500 üzemóra van,meglehet vele ,de most ezt a 35% os támogatást ki kell használni,összeségébe 2-2.5 millióból meglenne a gépcsere beszámítással ,minden visszaigényléssel.jó gépek ezek mind,a fergusson is biztos jó ,nekünk volt egy 30-35 éves 2.5méteres massey vetőgép és jól vetett nagyon szépen egyenletesen kellt után minden meg jó mélyre letette.ezek a t5050 esek már euro 3as motor turbo,intercooler,600 uzemóra szervíz intervallum,csak az lesz a kérdéses h hogy fogja bírni a talajmunkát,az mtz 4900 kg az Nh 4250

#172 Géza
2008-05-14 23:51:40

Válasz #171. hozzászólásra

dyna4
ti legalább kaptatok, nekem januárba igérték, hogy küldik, de nem tették

annyi földet mtz-vel is meglehet könnyedén művelni. elég lesz nektek a NH is nem rossz gépek. nekem is úgy indult, hogy az mtz-t kiváltom egy NH-ra, azért is tudom az árait

Nincs profilkép
#171 t.peti
2008-05-14 23:45:02

Válasz #170. hozzászólásra

nemtudom melyikre lett beadva,apám rendezte,de szerintem a simára nemhiszem hogy nagy szükség van a nyomaték alatti váltásra max eggyel lejjebb kapcsol ilyen kis gépnél nekünk 28Ha szántó van arra bőven jó lessz a sima is.A fergussonba sima váltó van vagy a dyna4es v a 3.féle??ezeket a traktorokat nemszabad összehasonlítani egy mtz-vel annyival levan maradva az mtz h az 10években mérhető legfőkébb kényelem és hidraulika terén a motor az agyonüthetetlen.mi azért választottuk az nh-t mert viszonylag olcsó,ennyi földnek kell egy pár év mire kitermeli a befektetést,mi azMF 5445re 9.6ért kaptunk ajánlatot az eurowest borsod megyei telephelyéről

#170 Géza
2008-05-14 23:29:55

Válasz #168. hozzászólásra

melyikre a HI-LO ra vagy a simára
a sima 8285000 FT
a HI-LO 9229000 FT (255 Ft/euró)
97 Le
nem egy kategória a fergimmel

#169 Géza
2008-05-14 23:25:39

Válasz #168. hozzászólásra

az enyém 5455 100le
nézd meg a vetőgépet több mint 20q feltöltve
az mtz fel se tudná emelni
150 üó van benne
még indul reggel is

Nincs profilkép
#168 t.peti
2008-05-14 23:18:17

Üdv!
mióta van meg a fergusson??tapasztalat?katagólus alapján elég könnyű a 5445ös 3900kg a többi a landini4080 súly nélkül,a Nh t5050 4250.Mi az Nh ra adtuk be majd meglátjuk még mi lessz,az axiál kiad egy landinit próbára ,majd ott megmutathatja a perkins motor mire képes 2.8as 1700kg-os omikron tárcsával az mtz 892 elégé szenved ,ugrál,pattogmondjuk csak parton felfele,komolyabban megnézve az mtz elég szerencsétlenül van kialakítva az egész hátra van esve nagy az első kerek a szöghajtásos hídhoz

#167 Géza
2008-05-14 23:07:21

Válasz #166. hozzászólásra

az gazdaságos lenne nekem
esetleg 10 évesen az akkori új árának a 60%-ért

#166 Laci
2008-05-14 23:01:59

Válasz #155. hozzászólásra

Ha nyersz a pályázaton megveszem a fergit 60%-os áron.Mostmár kíméld :)

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]