Fórum

John Deere 6920

Létrehozta: laci , 2008-10-26 17:33:28

Kedvencekhez Segítség

287 hozzászólás
Nincs profilkép
#287 Ferror
2021-04-01 20:44:53
Válasz erre

Válasz Gazda 59 #286. hozzászólására
Cserélve, volt már olyan probléma is. Most viszont úgy néz ki, h üzemanyagnyomás szenzor lesz az ok

Nincs profilkép
#286 Gazda 59
2021-04-01 18:20:01
Válasz erre

Válasz Ferror #283. hozzászólására

Tápszivattyú és tank közötti csövön levegőt sziv cseréld ki mert megöregedett a cső és hajszál repedések vannak rajt és levegőt sziv.

Nincs profilkép
#285 Ferror
2021-04-01 16:55:47
Válasz erre

Válasz später77 #284. hozzászólására
Megállás után, gond nélkül indul. Mindenhol van gázolaj.

Nincs profilkép
#284 später77
2021-04-01 15:27:16
Válasz erre

Válasz Ferror #283. hozzászólására

Megállás után hol van a gázolaj? Szűrőkig eljut? Csöveket néztétek?

Nincs profilkép
#283 Ferror
2021-04-01 13:58:12
Válasz erre

JD 6920, menetközben hirtelen leáll a motor. Szűrő csere, kis elektromos gázolaj szivattyú csere, üzemanyag adagoló szelep csere megvolt. Megy szépen 1orat is akár, aztán elkezd megváltozni a motor hangja és megáll. Újraindítás után ismét megy, 5perctol 1oraig tünetmentesen.smile confusedsmile blushingsmile sad

#282 jozef19
2021-03-30 21:18:32
Válasz erre

Válasz pamko #279. hozzászólására
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/john-deere-6930/1698835052-276-2512

#281 barazdabetyar.
2021-03-30 17:52:49
Válasz erre

6820 hibakód:94 ecu 18 Adagoló lehet?Nincs megfelelő üzemanyag nyomás,valami ilyesmi.smile hammer

#280 Mf-es?
2021-02-23 06:10:20
Válasz erre

Válasz pamko #279. hozzászólására

Kore Agró Törökszentmiklós.

#279 pamko
2021-02-21 20:49:55
Válasz erre

Keresnék saját célra 6620-tól 6930-ig ,jó állapotú gépet,ha valakinek lenne privátba irjon.

#277 Mf-es?
2021-02-13 12:04:59
Válasz erre

Válasz A.I. #274. hozzászólására

Kapott új üzemanyag szűrőt,és minden ok.

Nincs profilkép
#276 lorant0511
2021-02-13 11:24:17
Válasz erre

Elvileg ez az http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OU12401_00009B2_19_02FEB02_1.htm

Általában minden jd-hez van ilyen jellegű kezelési, googleba john deere 6820 manual és elsők között van, és a vége fele szokott lenni mindegyiknél (section 130-140 körül)

Nincs profilkép
#275 lorant0511
2021-02-13 11:20:20
Válasz erre

Válasz Mf-es? #273. hozzászólására

Könyve nincs meg? Abba benne van

Ha jól emlékszem gyújtást hagyd 3-4 másodpercig aztán az ablaktörlő kapcsoló alatti pecekkel be tudsz lépni a kódolvasó üzemmódba. Ott az irányjelzővel tudsz lépkedni, az elakadásjelzővel pedig okézni, de ha az segít neten azthiszem van angol nyelvű könyv hozzá

Nincs profilkép
#274 A.I.
2021-02-13 09:36:14
Válasz erre

Válasz Mf-es? #273. hozzászólására

6330 villogott, fordulat megvolt, először vezeték szakadás volt üzemanyag szűrő vítérzékelőn(lehet vizes, elfogyott, nincs elég anyag, azt jelzi), másodszor pedig motorvezérlő hiba volt(van), 1 század volt feszültségesés van, azt jelzi, de működik hibátlanul.
Csak gépre dugva olvasható ki, ha nincs komandcenter a gépben!

#273 Mf-es?
2021-02-13 09:20:06
Válasz erre

6820-ból hogyan kell hibakódot olvasni?Villog az izzítás lámpa,és nincs meg a teljes fordulat.Hideg miatt csinálja?

#270 VMisi
2020-11-30 16:05:34
Válasz erre

Válasz Bobo77 #269. hozzászólására

Érdekes, mert a gyári szűrők és olajok árai nem annyira vészesek, a munkadíjak meg mindenhol egyformán drágák.

Nincs profilkép
#269 Bobo77
2020-11-30 15:54:23
Válasz erre

Válasz VMisi #267. hozzászólására
Csak azért mert egy ismerősnek most volt 1000 es nagyszerviz a Kubu n (igyaz mgx135) és olyan árat kértek érte hogy egyből leültem és úgy kellett fellocsolni....smile oops

#268 Hogel
2020-11-30 14:56:04
Válasz erre

Válasz VMisi #265. hozzászólására

82000 a felújított eredeti , 67 az utángyártott és 25 lejön belőlük , ha beküldöd a régi eredetit.

Nincs profilkép
#266 Bobo77
2020-11-30 12:49:16
Válasz erre

Válasz VMisi #265. hozzászólására

Bocs a kis off ért!Volt már a Kubu n 1000 es szervízed?

#265 VMisi
2020-11-30 12:44:49
Válasz erre

Válasz Hogel #259. hozzászólására

Milyen árban volt a felújított így cserével?

Nincs profilkép
#264 szasza8308
2020-11-29 19:22:18
Válasz erre

Válasz Rőth Gábor #262. hozzászólására

Hello! Az auto power váltó nagyon kényelmes, könnyű kezelni. De ha elromlik akkor nincs javítás csak váltó csere ami elég húzós. Nekem 2 éve netto 5.m + munkadíjba került kb.8500 üzemóránál cserélték. Általában 7-8000 óránál többet ritkán mennek el, a szerelők szerint. Ha kemény talajmunkát végez akkor még ennyit sem. De ha jól müködik akkor sokkal jobb mint a poweres.

#262 Rőth Gábor
2020-11-29 19:08:01
Válasz erre

Válasz kukaccsosz #5. hozzászólására Sziasztok! Érdeklődni szeretnék tőletek. John Deere 6920 S a képen látható váltóval van szerelve, milyen véleménnyel, tapasztalattal vagytok róla? Szabad vele foglalkozni Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#261 .Richard.
2020-11-25 21:21:51
Válasz erre

Válasz Hogel #259. hozzászólására

Ja ezt irtam. A kommutátor sűrün megfeketedett. Letörölve faxán indult. Lehet a bronz égett oda. De ki a fax gondolta volna. Ezért sokkal jobb ha egy pillanat alatt megmekkenik. Akkor könyebb a hibakeresés. smile lolcsak ne a határban minusz 5ben.

#260 Hogel
2020-11-25 20:59:35
Válasz erre

Válasz jozef19 #258. hozzászólására

ez már összesen 3000 smile lol

#259 Hogel
2020-11-25 20:57:55
Válasz erre

Válasz A.I. #257. hozzászólására

Igen, tökéletes lett, és az is nyilvánvalóvá vált, hogy amíg jónak hittem az önindítót, már akkor is sokkal lasabban tekert mint ezzel.
Szétkaptam amúgy én is előtte nem is egyszer, de mivel a peselyek és a szénkefék is makulátlanok voltak, így nem tudtam eldönteni hogy állórész vagy forgórész hiba.És mivel egy forgórész 25-e egy állórész pedig 22e lett volna így inkább kértem egy komplett másikat.

#258 jozef19
2020-11-25 19:05:20
Válasz erre

Válasz Hogel #256. hozzászólására
1000 óra,1000 óra,1000óra...

Nincs profilkép
#257 A.I.
2020-11-25 17:30:37
Válasz erre

Válasz Hogel #256. hozzászólására

Köszi az infót! Jó lett az új önindítóval? Én mondjuk a régit szétkaptam volna a komplett csere előtt, hogy hátha valami filléres baja van, persze ha van rá idő! Mert ha munka van, akkor nem biztos, hogy bele fér a kísérletezés!

#256 Hogel
2020-11-25 16:37:27
Válasz erre

Miután mindent körbe méricskéltem , minden fémtiszta kontaktot újból átcsiszoltam, elfogadtam a legkézenfekvőbb dolgot , hogy rossz az önindító.Hosszas keresgélés után találtam egy jó helyet, ahol szinte minden típusú önindító van készleten, s mindenhez van alkatrész is.
Gondoltam megosztom veletek, hátha más is jár így: Fer-vill kft.
GLS-el másnapra kiküldik, akár betétdíjjal is a felújított önindítót, s visszáruban visszaküldöd a régit.Garantáltan a legolcsóbb , és a legjobb megoldás.

Nincs profilkép
#255 Gazda 59
2020-11-22 21:11:47
Válasz erre

Válasz medikus #254. hozzászólására

3400 még porlasztós gép (6000 traktor motorja) ezért is örök élet + 1 nap. Azoknál az öninditó szokott lenni a baj mivel nem áttételes öninditó azért nagy az áramfelvétele és az évek során még kopik is az öninditó és ezek összeadodnak és már nem is akar indulni.

Nincs profilkép
#254 medikus
2020-11-22 20:24:28
Válasz erre

Válasz Plútó #253. hozzászólására
Injectoros gépnél a 11,5 voltnál már nem kap áramot!A rossz indító letöri a feszültséget!

#253 Plútó
2020-11-22 19:58:10
Válasz erre

Válasz Hogel #243. hozzászólására

Nekünk a rakodó gép(3400-as) volt ugyan ilyen tünetekkel,önindító felújítás megoldotta.Vagy 2 évig töltögettük indítás előtt az aksit,hogy induljon.Felújítás óta pöccre indul.

Nincs profilkép
#252 .Richard.
2020-11-22 19:15:27
Válasz erre

Válasz Hogel #243. hozzászólására

Mtz kisönindito forgorész zárlat. Igaz nem ez a topik de a hiba az volt!smile thumbuptehát az inditomotorban lehet a hiba. Inditáskor az akkufesz 6voltra leesett. smile cursing a jo inditoval meg 11.5körül.

#251 jozef19
2020-11-22 18:37:53
Válasz erre

Válasz Hogel #248. hozzászólására

Még valamikor,mondjuk sok.sok évvel ezelött,a JD gépkönyvbe az 1000 órás karbantartásnál,a generator és az öninditó is szerepelt...

Nincs profilkép
#250 A.I.
2020-11-22 16:56:24
Válasz erre

Válasz Hogel #248. hozzászólására Akksi teszter sokat segíthetne, hogy mit tud még a névleges indító áramból. 6910-ben 6.8 motor van. Az akksi ,ha jól gondolom a miénkben 154 Ah, de megnézni most sajnos nem tudom.

Nincs profilkép
#249 Utász
2020-11-22 16:31:17
Válasz erre

Válasz Hogel #243. hozzászólására

Testkábel kontaktja, állapota...sokat lendíthet a dolgon. (személyautós tapasztalat)

#248 Hogel
2020-11-22 15:45:41
Válasz erre

Válasz RkTomi #245. hozzászólására

Nem hiszem, mert akkor nem magyarázza semmi azt, hogy miért teker jól 10 perc töltés után.
Jó lenne ha lenne itt valaki, aki meg tudná mondani, hogy a sajátjában milyen van.De kifejezetten a 6 hengeres 6800 cm3 motorral szerelt trakiban.

Nincs profilkép
#247 A.I.
2020-11-22 15:42:56
Válasz erre

Válasz A.I. #246. hozzászólására
Kocsikkal=mocsokkal

Nincs profilkép
#246 A.I.
2020-11-22 15:42:09
Válasz erre

Válasz Hogel #243. hozzászólására ha az akksi jó akkor nagy lehet az áromfelvét! Önindító szorulhat (kopott forgó rész persely 6910-ben, tele porral, kocsikkal 4755-ben) saját tapasztalatból!

#245 RkTomi
2020-11-22 14:46:45
Válasz erre

Válasz Hogel #243. hozzászólására

Most néztem, hogy a gyári cikkszámos akku kétféle lehet:
- 12V, 154AH, 1150A.
- 12V, 174AH, 850A.
Mással nem lehet baj?

#244 VMisi
2020-11-22 14:29:03
Válasz erre

Válasz Hogel #243. hozzászólására

Én az autóval jártam így. Önindító felújítás után a "rossz" aksival is pöccre indult.

#243 Hogel
2020-11-22 14:01:41
Válasz erre

Sziasztok, milyen indítóáramú akkut használtok 6x20 as trakiba, ami 0 fok alatt is tekeri az önindítót?

Létezik hogy egy új 1000A indítóáramú akku kicsi lenne, mert alig forgatja meg.De mikor a töltőt ráteszem 10-20 percre rögtön megnő annyira a kapocsfeszültség, hogy 3-4 gyors tekeréssel rögtön indul a masina.Ezért gondoltam arra, hogy vennék egy 1400A indítóáramú akksit is.Csak nem akarom hogy hegyekbe álljanak az akksik feleslegesen, ha azzal is ugyanaz lenne a helyzet.

#242 Mf-es?
2020-11-13 10:57:59
Válasz erre

6820-as ba,visszafolyó ágat,hova lehet legegyszerűbben bekötni?Van gyári csonk,vagy esztergályos?

Nincs profilkép
#241 Pilátus"
2020-09-18 20:54:47
Válasz erre

Válasz KP #231. hozzászólására

A hasa alatt van egy gomba és azt szokta megsérteni a napraforgó szár(is)

#238 B.Bali
2020-09-15 21:34:40
Válasz erre

Válasz Nyomasek Bobo #235. hozzászólására

Na meg úgy kell fotózni ,hogy a telefont ell kell forgatni

Cikkajánló


Ne felejtsük el: közeleg a tagdíjbefizetés határideje!
Sajtóközlemény
Ne felejtsük el: közeleg a tagdíjbefizetés határideje!
NAK tagdíj megállapítási és befizetési időszak van.
Elismeréseket adott át Nagy István agrárminiszter
Sajtóközlemény
Elismeréseket adott át Nagy István agrárminiszter
Nemzetünk egyik legnagyobb pillanata 1956 októbere.

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

Mtz 80as használt motor jó állapotban 94évj Zala megyében eladó
Mtz 80as használt motor jó állapotban...

399.999 Ft

Lablador jellegű kan kölyök gazdát keres
Lablador jellegű kan kölyök gazdát keres

20.000 Ft

Mtz vadonat új komplett oldalváltófedél kiegészítőkkel eladó
Mtz vadonat új komplett oldalváltófedél...

70.000 Ft

Mtz 82es 4X4 elsőmeghajtása orbitozható kevés üzemórás Zala megyében eladó
Mtz 82es 4X4 elsőmeghajtása orbitozható...

450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2021 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]