Hirdetés
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Körbálázót, de milyet? új
- Állami földek értékesítése új
- Zöldítés, öko-célterület: 2015-ös SAPS (?) alaptámogatások új
- Aranykalászos gazda tanfolyam új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Hirdetés
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Mind a magvetésnél, mind a műtrágya-kijuttatásnál elengedhetetlen a precízió.
Hirdetés
306 hozzászólás
Válasz #49. hozzászólásra
Hol beszéltünk? Mikor?
Válasz #50. hozzászólásra
Már írtam,vagy JD,vagy Fendt.
Válasz #34. hozzászólásra
Létezik Scania motoros Steiger? Én még csak Cummins és Caterpillar motorral láttam a neten. Asszem egy típus van ami Case motoros.
Válasz #45. hozzászólásra
véleményem szerint ha kitudsz fogni egy jó állapotu 7010-es szériát,azzal jobban jársz
Válasz #45. hozzászólásra
Valtra T 171 H vagy A. a súlyelosztása jobb mint a konkurenciának. A motort nézd meg elől van a híd felett, nincs űr elől.Ja és akció van éppen.
Válasz #45. hozzászólásra
VALTRA T HI TECH
Válasz #45. hozzászólásra
Valtra-T171 szériát! megér egy tesztet!
Válasz #46. hozzászólásra
szóval igen. nem nagyon csak futólag egy üdvözlés erejéig csak én sajna mindent jegyzek
Válasz #43. hozzászólásra
Van ám!!!
Válasz #44. hozzászólásra
Igen.de kitartóan!
Válasz #42. hozzászólásra
Ismerlek-e?
Most már hallottam jót is rosszat is a jd 6920-ról.Akkor melyik szériát javasoljátok 150-180 LE között?
Válasz #41. hozzászólásra
Szomszéd falut csak te képviseled?
Válasz #38. hozzászólásra
Van Valmet a szomszédodban?
Válasz #40. hozzászólásra
előtte case ?
Válasz #38. hozzászólásra
Szaporodnak a fajszi fórumozók!
Válasz #38. hozzászólásra
Bács megye.
Válasz #36. hozzászólásra
amúgy olvasd vissza a repce vetés topickot
Válasz #37. hozzászólásra
Hali! Ki vagy?
Válasz #29. hozzászólásra
Szia Csaba. Végre egy ismerős.
akkor ez nem az,abban v6-os cummins volt
Válasz #26. hozzászólásra
És Kínai csapágyakat találtak benne!!!! A szeleptörés is anyaghiba volt és a KITE szervizesek hozzánemértése miatt lett tuti motorcserés. Napokig próbálták beindítani, és ha katatva csörögve beindult fel akarták pörgetni azt hitték, hogy befecskendezési bibi!!!
Válasz #32. hozzászólásra
ilyen steiger? scania motorral !?
Válasz #29. hozzászólásra
Szia Csaba!Úgy látszik a jd-l máshol is voltak gondok!
trakkis! hol tettél szert a steigerre? a szomszédomban is volt egy hasonló
Válasz #30. hozzászólásra
kínáltak már érte 2500-at
Válasz #27. hozzászólásra
Mi van a Lupusszal?
Válasz #26. hozzászólásra
Szia Feri!
Válasz #9. hozzászólásra
Javaslom nézd meg a Valtra Versu,Dirrect gépeket, ha ez nem veszi fel a versenyt a JD gépekke akkor mi? Képek a www.Valtra.com.
Válasz #22. hozzászólásra
már mint a tüntetés. itt a kite-nél tüntethetnél.
akár most is a repce és a szotyi szerződések miatt, no meg a lupus, egyszóval van bajuk rendesen
Válasz #24. hozzászólásra
6920-nál 1500óra után motor nagyjavitás-szeleptörés miatt!
Válasz #24. hozzászólásra
...6500 üzemóra alatt egy hűtőcsere, meg pár valóban apróság. Szerintem ez nem rossz. És én nem vagyok JD fanatikus.
üzemenyagszivattyú,befecskendezők,szelepszakadás,hengerfejcsere,olajszivattyútengelytörés,stb,és nem csak egy gépen
Válasz #16. hozzászólásra
Valtrát nem nézted? Jó gépet akarsz, kérdezd a Szabit.
Válasz #21. hozzászólásra
Igen ez Románia. Valamiért a JD-sek nem számitottak a szar üzemanyagra és alulméretezték a szűrést. De ettől fügetlenül nem rossz gépek.
Válasz #19. hozzászólásra
és ez ha jól emlékszem románia, ez kemény
Válasz #19. hozzászólásra
Persze ebben a szar üzemanyagok is közrejátszottak de akkor a többi trakinál miért nem jelentkezett ez a gond.
Válasz #18. hozzászólásra
Nálunk az befecskendező rendszerrel volak gondok a 20-as SE trakikkal. Volt aki pereskedett és tüntetett is.
felénk sokan megszabadultak már a 20-as szériátől,nem olyan bevált mint a 10-es
Válasz #16. hozzászólásra
hát szerintem ott is van min. ennyi, és akkor szerintem kamatmentesen adtál ki pénzt 5-8 évre vagy amikor cseréled és ha még belegondolsz, hogy 5 évvel ezelőtt a különbségből mit tudtál volna venni, meg most mit tudsz.
Válasz #14. hozzászólásra
Nem tudom,új után nem érdeklődtem.
Válasz #13. hozzászólásra
Jó nálad az van, hogy váltani akartál ha bejön jó ha nem akkor meg nem.
Válasz #12. hozzászólásra
és új korában mennyivel drágább ?
Válasz #10. hozzászólásra
Szia Szabi!
Ez nehéz kérdés!Sajna én is három tipusba szaladtam bele!Az élet produkálja ezeket a dolgokat!Nehéz a tipizálást eggyöntetűen végrehajtani!
Válasz #10. hozzászólásra
Én idáig az Axiáltól vásároltam,mint láthatod. De a Landini 10 éves 5000 üzemórával Kezdenek apróbb hibák előjönni.és egy szinvonalasabb traktort akarok. Vagy Fendt,vagy JD. Fendt 5 millióval drágább ilyen korban és üzemórával. A jelenlegi gazdasági helyzetbe nem akarok nagyobb hitelbe belemenni.Marad a JD.
Válasz #10. hozzászólásra
ja. egy szervízes, egy kis zsebpénz és minden oké
Válasz #8. hozzászólásra
Soha nem értettem, hogy miért vesz valaki három traktort három márkából. Mi ennek az oka? Nem jobb, ha mind egy helyről vannak és egy cég szervizeli?
Válasz #8. hozzászólásra
Félő,hogy teljesitményben,fogyasztásban nem jelent előrelépést a csere!Konfortosabb munkafeltételeket biztosít a JD.
280 hektárra. Van egy Fendt 926 Vario,Landini Legend 165,Landini Mythos 100. A Legend 165 helyett kellenne.
Többet ne kérdezz.Vedd meg jól jársz vele hány hektárra kéne