Válasz 2266 #19625. hozzászólásáraIgen az bisztos hogy egy szem se marad a csutkán nagy kosárhézagal és kis dob fordulatal a rotorok ahogy ide oda dobálják lejön róla minden.
Válasz Lacika... #19609. hozzászólásáraIgen beszélgetün róla sokat segitett a tanácsaid.DE minálunk kizárolag osztrák zöldszáron érö búzák vannak szárcsökentő nélkül,amit a fönök a leghamarabb leszedett a géppel és hiába akar 25 30 ha levágatni 330 le nem megy!Ja alacsony tarloval.Kukoricánál meg az az baj hogy egy táblán belül több féle mag van, meg 300 méter szinkülömbség és ahol zöldebb ott beálltod felküzdöd a dombra ott meg csont száraz ott meg túlcsépelsz, szerintem egy ládás ezzekel a problémákal könnyebben megküzd.PL. szotyiba se várjuk meg a permetezés utáni napokat 5-6 nap után már kimegyünk.A sok zöld tányéert meg a szárat végig kell gyötörni a rotorokon,egy ládásnál kidobja a dob a ládák meg elrázogatják sokkal kisebb az elenállása.Szettem hibrid búzát abba ment mint a szél 35 lekaptam naponta de az 30 cm volt a szára.
Válasz 2266 #19614. hozzászólásáraKukoricában nagyon jó! 8 soros adapterrel használtam kegyetlen volt,T kombájn azért kukiban 8sorral nem tud annyit!
Gabonában azt mondom elfogadható! Jó gépbeállításnál aratás után gabonában mikor kikelt pl.a búza látszott a különbség egy mindegy milyen típusú ládás kombájn közt. Tehát nem szórt el annyit mind egy ládás. Amit én hajtottam az még egy sima cts volt,2000 évjáratú. Igaz a zöldet nem annyira szerette! Ez az egy hátránya volt neki egy ládással szemben!
Válasz Lacika... #19610. hozzászólásáraEzt a nagy parcellás kihasználtságot sosem értettem, nyílván való, hogy minden kombájnt ott lehet fajlagosan legjobban kihasználni, de a kisebb táblákon is ugyanannyit eszik aratás közben és az igazi apró kert forma parcelláknál a W-is ugyanannyira "haszontalan" 3hektáros táblánál meg ugyan annyira hasznos szerintem, de nem is ezt akartam írni, hanem hogy mivel ugyanaz a motor van benne mint egy W-be, hiába több a csúcsteljesítménye nem fog az többet enni ha vonulni kell akkor sem, nagy terhelés nincsen neki vonuláskor. Az S már más tészta a maga 13-as motorjával na ott már nyílván való a többlete neki mert egy kisebb traktor motorjával több dolgozik benne, annak meg enni kell a plusszát is.
Válasz raba.steiger.320 #19607. hozzászólásáraÜdv!
Régebben beszéltünk telefonon!
Igaz az átszervezés nem egy egyszerű dolog ennél a típusnál. A szemszorással nem értek egyet. Beállítás kérdése!
Kukoricához van külön hozzá rosta.
A lisztkészítéshez még annyit,hogy le lehet lassítani a cséplődob utáni dobot 1100 fordulatrol 700-ra és nem fog darálni. Meg kb 200-210 dob fordulat. De ezt már szerintem átbeszéltük.
Válasz Lacika... #19599. hozzászólásáraHát itt van mind a kettő a közelbe. 2004 cts már továbitó hengert szij hajt.Motor 336le azóta folyamatosan motor erőtnövelték c 460le de ha csak a vunulást nézed meg nincs kihasználva megeszi a hajadat.Átszerelés bonyulult kurva sok szij hajtja meg ami a legfontosabb az van belül nem sokkal tud többet mint w 650 mert ha tolod kiszorja mert a motor birja csak kicsi rostafelulet ami konbány legfontosabb része,adig jó hogy kicsépeled de aszt ki kell rostálni meg nem mindegy mennyi szemétel.Cts meg a c csak a motorba külömbözik. Kukoricába ha nagyon száraz csinál ám lisztet.Én aki ilyet hajtok akkor is w vennék.
Válasz Lacika... #19599. hozzászólásáraMesélhetnél egy kicsit többet erről a típusról!
Dolgoztàl ilyennel,vagy van/volt a környezetedben,minden érdekelne amit tudsz róla!
Válasz 6620 #19595. hozzászólásáraEzt a KUKIBAN- verhetetlenséget szívesen megnézném! Jó lenne ha valaki rendezne már végre egy ilyen fesztivált!! Ahol tényleg meg lehetne mutatni hogy ki mit is tud valójába!!! Egyébként nem is értem hogy mitől is verhetetlen annyira a C-ts???
Válasz 6620 #19601. hozzászólásáraA bal oldali csapágy helyét,de hiába sikerült jól a hegesztés meg az esztergálás ,sőt még el vittűk ki centirozni,még se lett jó. A helyére beszerelve rázta magát!
Szecskázó ha jól fut rá lehet rakni a hátuljára egy pohár teli vízet,nem fog ki rázkodni a pohárból egy csepp se!
Valószínűleg a hegesztés meg húzhatta egyik irányba a tengely vègét,tehát nem futott a két tengely csonk,ez lehetett a hiba utólag visszagondolva! Súlyban volt pedig a henger tőkéletesen de mégse sikerült a mütét!
Válasz 6620 #19595. hozzászólásáraAz első cts-ek igaz nem szerették a zöldet de az újak (c670) nem volt vele gond,simán ment a zöldben. Regebbiekben nem volt a rotorok után termènytovabbitó dob,vagy csak egy kezdetleges csillag alakú dob amit hidromotorral hajtottak meg,itt szokott meg akadni az anyag áramlás.
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraCseréltem szecskázó tengelyt,mert a baloldali csapágy helyét ette meg!(y csapágy van bal oldalt)
Ha a tiéd üt,akkor szerintem ne kísérletez vele,cseréld ki,még nem okoz nagyobb gondot.
Válasz 72 #19594. hozzászólásáraAnnyi tudok vagy is hallotam a cts vagy most már c kombiról hogy a zöld szárú repcét nem szereti, de kukiban verhetettlen!
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraEgyszer a kolléga megetetett egy autó külsőgumit a “falu szèlén” na nonnantól olyan hangja volt mint egy helikopternek, kirázta a csavarokat magából a gép
Egy új biztos nagyon húzós, de nem tudom mivel lehetne hitelt érdemlően kijavítani. Mert oké, h kisúlyozzák, de lehet h a csonkok se vonalban futnak, így, sosem lesz jó..
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraNem tudom ott megoldható e,de nekem szárzúzót csináltak már.Úgy ahogy bírták kiegyenesítették,utána felhegesztették és leesztergálták a csapágy felfekvéseket.Késeket felrakták majd egyben kibalanciroszták.Ment 5 évet utána gond nélkül.
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáradobd ki minél hamarabb, mert ha félrehúzza a farát ládatörés is lehet, vagy kiveri a csapágyat és mire észreveszed tüzet fog...
25276 hozzászólás
Válasz 2266 #19622. hozzászólásáraA rotoroknak,mivel nagy az áteresztő képessége!
Válasz raba.steiger.320 #19626. hozzászólásáraigy érthetö a plusz teljesitmény illetve az esetleges szemtörés pl egy jó kis Dkc 440-3511





Válasz 2266 #19625. hozzászólásáraIgen az bisztos hogy egy szem se marad a csutkán nagy kosárhézagal és kis dob fordulatal a rotorok ahogy ide oda dobálják lejön róla minden.
Válasz raba.steiger.320 #19624. hozzászólásáraEzek szerint ti a rotorral veretitek le a mag egy részét a csutkáról???
Válasz 2266 #19622. hozzászólásáraA cts nél meg C nél a cséplés 50 60 % a cséplödob végzi a többit a rotorok gyári beállitásnál.
Válasz raba.steiger.320 #19621. hozzászólásáraMi volt a fajtája a Hibrid búzának??? Hisz az nem arrol híres hogy 30 centisre nö meg..!! Kivéve ha jól benéztetek valamit..

Válasz Lacika... #19616. hozzászólásáraSzerinted mi a titka annak hogy annyira jól tudja vágni a kukoricát???
Válasz Lacika... #19609. hozzászólásáraIgen beszélgetün róla sokat segitett a tanácsaid.DE minálunk kizárolag osztrák zöldszáron érö búzák vannak szárcsökentő nélkül,amit a fönök a leghamarabb leszedett a géppel és hiába akar 25 30 ha levágatni 330 le nem megy!Ja alacsony tarloval.Kukoricánál meg az az baj hogy egy táblán belül több féle mag van, meg 300 méter szinkülömbség és ahol zöldebb ott beálltod felküzdöd a dombra ott meg csont száraz ott meg túlcsépelsz, szerintem egy ládás ezzekel a problémákal könnyebben megküzd.PL. szotyiba se várjuk meg a permetezés utáni napokat 5-6 nap után már kimegyünk.A sok zöld tányéert meg a szárat végig kell gyötörni a rotorokon,egy ládásnál kidobja a dob a ládák meg elrázogatják sokkal kisebb az elenállása.Szettem hibrid búzát abba ment mint a szél 35 lekaptam naponta de az 30 cm volt a szára.
Válasz t.peti #19619. hozzászólásáraIgen hazamegyek ès ìrok!
Válasz 72 #19594. hozzászólásáraMegkeresel emailen ?
t.peti989@gmail.com az emailcímem.
Üdv
Válasz Lacika... #19617. hozzászólásáraOk rendben!
Válasz 72 #19615. hozzászólásáraSzia!
Igen felhívhatsz,ha kérhetlek délután 4 után,vendégeink vannak!
Tel.sz. Szerintem találsz!
Válasz 2266 #19614. hozzászólásáraKukoricában nagyon jó! 8 soros adapterrel használtam kegyetlen volt,T kombájn azért kukiban 8sorral nem tud annyit!
Gabonában azt mondom elfogadható! Jó gépbeállításnál aratás után gabonában mikor kikelt pl.a búza látszott a különbség egy mindegy milyen típusú ládás kombájn közt. Tehát nem szórt el annyit mind egy ládás. Amit én hajtottam az még egy sima cts volt,2000 évjáratú. Igaz a zöldet nem annyira szerette! Ez az egy hátránya volt neki egy ládással szemben!
Válasz Lacika... #19608. hozzászólásáraKèrdèsem az van bőven!
De inkàbb felhìvnàlak telefonon ha nem gond.
Mikor hìvhatlak?
Válasz Lacika... #19610. hozzászólásáraNa most már tényleg szeretnék látni munka közben egy ilyen -CTS- fenevadat ha tényleg ennyire veszedelmes!!!




Válasz ermike #19611. hozzászólásáraAz szerintem màr dràga nekem,nahyon fiatal!
40 körül van a hatàrom.
Válasz Lacika... #19610. hozzászólásáraEzt a nagy parcellás kihasználtságot sosem értettem, nyílván való, hogy minden kombájnt ott lehet fajlagosan legjobban kihasználni, de a kisebb táblákon is ugyanannyit eszik aratás közben és az igazi apró kert forma parcelláknál a W-is ugyanannyira "haszontalan" 3hektáros táblánál meg ugyan annyira hasznos szerintem, de nem is ezt akartam írni, hanem hogy mivel ugyanaz a motor van benne mint egy W-be, hiába több a csúcsteljesítménye nem fog az többet enni ha vonulni kell akkor sem, nagy terhelés nincsen neki vonuláskor. Az S már más tészta a maga 13-as motorjával na ott már nyílván való a többlete neki mert egy kisebb traktor motorjával több dolgozik benne, annak meg enni kell a plusszát is.
Válasz 72 #19594. hozzászólásáraBallanal van bent egy Jd T 660 szerintem az nem lenne rossz neked!!!!
Válasz 72 #19606. hozzászólásáraA cts kombajnt kihasználni nagy parcelakon lehet mint az sts -s kombajnt.
Kisebb parcelakra nem való.
Válasz raba.steiger.320 #19607. hozzászólásáraÜdv!
Régebben beszéltünk telefonon!
Igaz az átszervezés nem egy egyszerű dolog ennél a típusnál. A szemszorással nem értek egyet. Beállítás kérdése!
Kukoricához van külön hozzá rosta.
A lisztkészítéshez még annyit,hogy le lehet lassítani a cséplődob utáni dobot 1100 fordulatrol 700-ra és nem fog darálni. Meg kb 200-210 dob fordulat. De ezt már szerintem átbeszéltük.
Válasz 72 #19606. hozzászólására15 évig voltam egy cts gazdája, most harmadik éve meg egy t660 é.
Ha valami kérdésed van szívesen segítek ha tudok.
Válasz Lacika... #19599. hozzászólásáraHát itt van mind a kettő a közelbe. 2004 cts már továbitó hengert szij hajt.Motor 336le azóta folyamatosan motor erőtnövelték c 460le de ha csak a vunulást nézed meg nincs kihasználva megeszi a hajadat.Átszerelés bonyulult kurva sok szij hajtja meg ami a legfontosabb az van belül nem sokkal tud többet mint w 650 mert ha tolod kiszorja mert a motor birja csak kicsi rostafelulet ami konbány legfontosabb része,adig jó hogy kicsépeled de aszt ki kell rostálni meg nem mindegy mennyi szemétel.Cts meg a c csak a motorba külömbözik. Kukoricába ha nagyon száraz csinál ám lisztet.Én aki ilyet hajtok akkor is w vennék.
Válasz Lacika... #19599. hozzászólásáraMesélhetnél egy kicsit többet erről a típusról!
Dolgoztàl ilyennel,vagy van/volt a környezetedben,minden érdekelne amit tudsz róla!
Válasz 6620 #19595. hozzászólásáraEzt a KUKIBAN- verhetetlenséget szívesen megnézném! Jó lenne ha valaki rendezne már végre egy ilyen fesztivált!! Ahol tényleg meg lehetne mutatni hogy ki mit is tud valójába!!!

Egyébként nem is értem hogy mitől is verhetetlen annyira a C-ts???
Válasz Lacika... #19602. hozzászólásáraAha értem!
Válasz Lacika... #19602. hozzászólásáraElég nagy a fordulat(3680) meg a súly is,és ha valami kicsit nem fút akkor rázza is a hátulját rendesen!
Válasz 6620 #19601. hozzászólásáraA bal oldali csapágy helyét,de hiába sikerült jól a hegesztés meg az esztergálás ,sőt még el vittűk ki centirozni,még se lett jó. A helyére beszerelve rázta magát!
Szecskázó ha jól fut rá lehet rakni a hátuljára egy pohár teli vízet,nem fog ki rázkodni a pohárból egy csepp se!
Valószínűleg a hegesztés meg húzhatta egyik irányba a tengely vègét,tehát nem futott a két tengely csonk,ez lehetett a hiba utólag visszagondolva! Súlyban volt pedig a henger tőkéletesen de mégse sikerült a mütét!
Válasz Lacika... #19600. hozzászólásáraMit hegesztettetek fel?
Válasz 6620 #19598. hozzászólásáraPróbáltuk mi is felhegesztetni ki egyensúlyozni de nem lett jó,meg kellett venni az ujját sajnos!
Válasz 6620 #19595. hozzászólásáraAz első cts-ek igaz nem szerették a zöldet de az újak (c670) nem volt vele gond,simán ment a zöldben. Regebbiekben nem volt a rotorok után termènytovabbitó dob,vagy csak egy kezdetleges csillag alakú dob amit hidromotorral hajtottak meg,itt szokott meg akadni az anyag áramlás.
Válasz Lacika... #19597. hozzászólásáraIgen igen nem kisérletezek!
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraCseréltem szecskázó tengelyt,mert a baloldali csapágy helyét ette meg!(y csapágy van bal oldalt)
Ha a tiéd üt,akkor szerintem ne kísérletez vele,cseréld ki,még nem okoz nagyobb gondot.
Üdv Laci!
Válasz 6620 #19595. hozzászólásáraItt az alföldön minden megsül aratàsra,ràadàsul nem is szoktak kiemelkedő termèsek lenni.Tehàt ez nem problèma.
Válasz 72 #19594. hozzászólásáraAnnyi tudok vagy is hallotam a cts vagy most már c kombiról hogy a zöld szárú repcét nem szereti, de kukiban verhetettlen!
Válasz t.peti #19565. hozzászólásáraTe ismered ennek a gèpnek a multjàt?
Egy kèt dolgot tudok màr,de jó lenne minnèl többet!
Válasz csoppika #19590. hozzászólásáraRendi köszi :)
Válasz szabika #19589. hozzászólásáraDobtam egy emailt!
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraEgyszer a kolléga megetetett egy autó külsőgumit a “falu szèlén” na nonnantól olyan hangja volt mint egy helikopternek, kirázta a csavarokat magából a gép
Egy új biztos nagyon húzós, de nem tudom mivel lehetne hitelt érdemlően kijavítani. Mert oké, h kisúlyozzák, de lehet h a csonkok se vonalban futnak, így, sosem lesz jó..
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraVan centírozással foglalkozó cég... Kérdezz ott rá. Gondolom egyengetnek is. Persze lehet hogy kuka...
Válasz 6620 #19584. hozzászólásáraSZia!
Van egy W650 szecskázó tengelyem ,de a tengelyt ahol a csapágy van fel kellene szóratni!
Válasz *** HM *** #19587. hozzászólásáraesetleg a 6830
6630 ha fel van húzva akkor teljes értekű 6930 lesz belőle????
Válasz mtz1221 #19585. hozzászólásáraÉrtem, de itt nagyon nagy a fordulat! :(
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáraNem tudom ott megoldható e,de nekem szárzúzót csináltak már.Úgy ahogy bírták kiegyenesítették,utána felhegesztették és leesztergálták a csapágy felfekvéseket.Késeket felrakták majd egyben kibalanciroszták.Ment 5 évet utána gond nélkül.
Válasz .Feco. #19583. hozzászólásáraErre gondoltam én is, kidobom csak mondom hátha van rá megoldás! Állítólag a z kombiké is ugyan az!
Valahol nem tud valaki hogy hol lehet venni esetleg használtat? Bontottat?
Válasz 6620 #19582. hozzászólásáradobd ki minél hamarabb, mert ha félrehúzza a farát ládatörés is lehet, vagy kiveri a csapágyat és mire észreveszed tüzet fog...
Hali! Wts vagy t kombin cserélt valaki szecskázó tengelyt?
Meg van gőrbűlve egy kicsit és rázza a valagát rendessen, kések nélkül is!
Lehet ezt javitani, vagy kuka?
Válasz .Feco. #19579. hozzászólására
Válasz .Feco. #19579. hozzászólásáraMint a nagyok!
Válasz Tomi81 #19577. hozzászólásáravan ettől keményebb kép is, ezt figyeld!

