Válasz raba.steiger.320 #18774. hozzászólásáraKettő darab "R" kivezetés van a traktoron. Ha nagy a nyomás vagy kevés a visszatérő olaj mennyisége akkor meg lehet/kell osztani mind a két kivezetés között a visszatérő ágat. Igazság szerint nyomás mentesnek kellene lenni a visszatérő ágnak. Nekünk úgy van kialakítva hogy az olajbeöntő sapka helyén tér vissza a gép farába az olaj.
Válasz ermike #18775. hozzászólásáraCsúnya lenne ha nem ez a haladási sebesség meg ez a tisztaság lenne egy 6 soros asztallal... gondolkozás nélkül 12 kellene rá!
tegnap tudtam eloszor vegigvagni egy napot, 26 ha ment le 9 darabban, kihordva foldszelere várva kocsikat, jó napraban, már közel 100 ha atlagaban tudom mondani hogy 18 L a fogyasztás vanulassal együtt, 11- 12 km/h a sebesség amivel menni tudok, az egyik helyen merik a szemetet, keverekesseget, 2-3% vagyis egyből mehet a piacra, a hillmaster egy csodálatos dolog nagyon megszerettem, a szorasjelzore azt hittem elromlott, de kiderült hogy semmit nem szórt! nagyon teccccccik a gép, a parkfek szenzort szokta megütni napraszar azt még igazitom és már mehet is, jövőre kell egy jó burkolat rá!!!!
Most viszont én kérek segitséget. 8345r hidromotoros vetögép rádugum a viszafolyás a gépkönyv álltal kijejölt helyre R. Pár méter után ki irja hogy kevés az olaj a válton letílt.Dugjam át a scv be vgy melyik más megoldást javasoltok?
Válasz kukaccsosz #18771. hozzászólásáraÉrdekes mert a féklápa sem világitott a két visszajelzö igen,a féklámpa biztositékát raktam át ,tehát féklámpa nem volt de a kontrollámpák kialudtak...Köszi a segitséget...
Válasz Drisa #18770. hozzászólásáraMegoldódott,itt utánaolvastam...Biztositék baja volt...kicseréltem és müködik...vagyis nemszétoldott az elsöhajtás,és a hidrugózás lámpa is kialudt...Azért köszi...
Üdv.Tudna valaki segiteni?JD 6820-on egyszer csak nem tudtam kikapcsolni az elsö hajtást,szóval folyamatosan világit a visszajelzö,de hajt is..Közben ezután ha hidrugózás lápája is folamatosan világit...Van valakinek ötlete mi okozza?Zalában hol van jd szerviz?
üdv tudna valaki hillmasterben segíteni? nem tudom teljesen leengedni, ma vágtam egy domboldali táblát, és nem tudtam teljesen leengedni, kikapcsolom az automatat és jobbra balra billegtetve kell leengedni ha jól gondolom!:????
Nagyon rövid a kardán az adapteren és a hillmaster miatt ma egyszer szétcsúszott! :( de hála az istennek nem lett semmi baj!
a hozammérőt hogyan lehet kalibrálni, a gép szerint 8246 kg volt a póton a mérleg szerint 7860 kg, nem sok az eltérés de szeretném majd beállítani ha lehet!
Válasz ermike #18758. hozzászólásáraAnnyi, hogy nem fogja nagyon leárnyékolni a sok páncél a váltót? Hőleadást hűlést nem gátolja némileg? Gondolom, hogy nem sokat jelenthet csak nehogy ettől picit melegebb legyen az olaj aztán meg károsodik valami, ha gondolod van Berner-es lézeres hőmérőm aktív munka közben mérjük meg mennyire meleg
Válasz ermike #18758. hozzászólásáraHát okés, most a legrongyabb földön is 34mázsás volt a napraforgó, a kis Garadnában 45 felett közepes pályán meg 39-40 ezzel azért lehet etetni meg a sok vastag zöldes fogós szár is itt van most, tavaly a 8 sorossal 11-12-vel arattunk most a 12sorral meg 6-7-el átlagosan pont ezek miatt amiket írtam, de volt mikor a megsűlt 2tonnás anyagban meg nulla terheléssel aratott a gép, no olyankor jó ha nagyobb az adapter.
Annyi van, hogy neked a prodrive-os gép marha jó mert partnak felfelé is bír menni, van olyan tartomány a használati sebességeket tekintve, hogy nem fog cammogni. Nekünk ezeken a kombájnokon nem jó az áttételezés, 1-ben 5körül megy 2-ben meg kemény talajon 12-vel puhábban meg 11,5-el, túl nagy az áttétel különbség így mikor nagy partok vannak kettesben nagyon vonyít mert hosszú a fokozat egyesben meg csak cammogok mint írtam is, no ilyenkor a 8 sor nagyon kevés volt és elég sok partos táblán van napraforgó ugye a laposokon szójázunk tudod.
Tehát ha már nemtudok tempóval menni mert nem akarom kinyírni a lindét, legalább legyen széles az adapter, hogy a területteljesítmény és a gépkihasználtság kedvezőbben alakuljon, 12 sorral 5km/h-nál is halad a meló szépen.
Komolyan mondom ha létezne utólag bele építhető egy egyszerű hi-lo power váltó vagy ilyesmi minden pénz megadnék érte. csak tudnám a két fokozatot megközölni.
Egyébként a kettes kombájn hiába egy idős az enyémmel még előző évi modell kettő között volt a fészlift amit nem látni csak pár dologból, pl annak az áttételezése egy kicsit rövidebb, az enyém 40-el megy teljes gázon és kitolt karral míg az "csak" 35 körül, pedig a motorfordulat és a mozgató bowdenek beállítása egyforma, illetve kettesben is lassabb egy picivel és ettől már a domboldalon is lazában mászik fel pedig 10% diffi nincs a kettő között, magyarul ha nem menne csak 10-el másodikban az is eredmény lenne ettől gyorsabban aratni tartósan úgy sem lehet de nem laposon jobb volna a gép.
Válasz ermike #18756. hozzászólásáraElőre csináltunk mi is, de nekünk is tolatás közben csinálta a grimbuszt. Ha tudsz a hátsóról képet feltenni azt megköszönöm.
Válasz szanberg #18754. hozzászólásáraa napra 9,5 volt, először rosszul mért de aztán beallitottam, de nem toroltem a rossz értéket ezért hamis infó a táblán!
De látom figyelsz, egyébként nem tori a szemet ahogy vizionaltad és a fogyasztás is jónak tűnik, kicsit szemetes de ha zárom akkor a kalaszvisszahordo terhelése megnő, gyorsan kell vele járni, nem kicsi rá a hat sor, persze jobb lenne ha több lenne de nekem elég! majd idővel cserelek.
okos a gép és legalább van benne rosta felület, jó lesz ha majd osszeszokok vele, most még nagyon tetszik!
de betyaros a napra kell hozzá szállító kapacitas, kurva hamar megtelik a 11000 literes tartály,
Válasz ermike #18741. hozzászólásáraA nedvességmérőt kalibráljátok be mert az nem mutat jól, mi is belevágtunk akkor mikor te is de 12-es volt az ami esők előtt 6,5-ös.
Egyébként az jó gép lesz csak kicsi lesz rá mindenből a 6 sor!!!
Válasz ermike #18749. hozzászólásáraÉn a ferde alá tennék egy két collos csövet vízszintesen vagy az adapterre a ferde széllességében.Az elrendezné a pályát amíg a váltó odaér...
Trakikon is így csináltuk.
Válasz ermike #18749. hozzászólásáraEzzel valamit sürgősen kezdj mert milliós károkat csinálhat benne a napraforgó! Úgy alapból a mai gépeket nem úgy tervezik hogy napraforgotarlon lehessen velük közlekedni....
az első igazi próba, délután estefelé belevágtam egy napraba 6 soros nas sal vágtam elsőre nagyon tetszik a gép, de még szoknom kell, mert jó nagy dög, a cső is jócskán túl ér, még sok mindent még kell tanulnom, itt is koszonet a forumtars telos segítségét, a napra is jó, kell a sok pótkocsi! A magtartajt nem lehet lezárni ha harmadtol túl szedem, a nedvesség kalibralasra is rájöttem, de az automata betakarítás még nem megy az marad a búzára!
Válasz .Szabi #18722. hozzászólásáraMegnyomod kétszer a TA gombot. Vagy a menüt addig nyomkodod hogy bejön a TA DIFF és azt letekered nullára, akkor nem fog felhangosodni.
Válasz bandigh #18728. hozzászólásáraSzépen dolgozik, az tény. Féltünk a HP rostától, elsőre nem tudok róla rosszat mondani. Az tényleg igaz, hogy nem koszolódik el. Kukoricába leszek kíváncsi rá.
25276 hozzászólás
Válasz raba.steiger.320 #18774. hozzászólásáraKettő darab "R" kivezetés van a traktoron. Ha nagy a nyomás vagy kevés a visszatérő olaj mennyisége akkor meg lehet/kell osztani mind a két kivezetés között a visszatérő ágat. Igazság szerint nyomás mentesnek kellene lenni a visszatérő ágnak. Nekünk úgy van kialakítva hogy az olajbeöntő sapka helyén tér vissza a gép farába az olaj.
Válasz ermike #18775. hozzászólásáraCsúnya lenne ha nem ez a haladási sebesség meg ez a tisztaság lenne egy 6 soros asztallal... gondolkozás nélkül 12 kellene rá!
Válasz ermike #18775. hozzászólására
Hajrá! A HM most nekem is jólenne
tegnap tudtam eloszor vegigvagni egy napot, 26 ha ment le 9 darabban, kihordva foldszelere várva kocsikat, jó napraban, már közel 100 ha atlagaban tudom mondani hogy 18 L a fogyasztás vanulassal együtt, 11- 12 km/h a sebesség amivel menni tudok, az egyik helyen merik a szemetet, keverekesseget, 2-3% vagyis egyből mehet a piacra, a hillmaster egy csodálatos dolog nagyon megszerettem, a szorasjelzore azt hittem elromlott, de kiderült hogy semmit nem szórt! nagyon teccccccik a gép, a parkfek szenzort szokta megütni napraszar azt még igazitom és már mehet is, jövőre kell egy jó burkolat rá!!!!
Most viszont én kérek segitséget. 8345r hidromotoros vetögép rádugum a viszafolyás a gépkönyv álltal kijejölt helyre R. Pár méter után ki irja hogy kevés az olaj a válton letílt.Dugjam át a scv be vgy melyik más megoldást javasoltok?
Válasz kukaccsosz #18771. hozzászólásáraÉrdekes mert a féklápa sem világitott a két visszajelzö igen,a féklámpa biztositékát raktam át ,tehát féklámpa nem volt de a kontrollámpák kialudtak...Köszi a segitséget...

Válasz Drisa #18770. hozzászólásáraMegoldódott,itt utánaolvastam...Biztositék baja volt...kicseréltem és müködik...vagyis nem
szétoldott az elsöhajtás,és a hidrugózás lámpa is kialudt...Azért köszi...
Válasz jambo #18766. hozzászólásáraHa nem működik a féklámpa sem akkor biztosíték probléma is lehet, de valószínűbb amit drisa írt.
Válasz jambo #18769. hozzászólásáraVan egy gomba vezetékkel ami feltűnően lent van és lefelé áll. Valószínű ott lesz a baj.
Válasz Drisa #18767. hozzászólásáraNem,szántás közben...
Válasz Drisa #18767. hozzászólásáraNem,szántás közben...
Válasz jambo #18766. hozzászólásáraValószínűleg vezeték szakadás, véletlenül nem napraforgó szárat tárcsáztál mikor tapasztaltad?
Üdv.Tudna valaki segiteni?JD 6820-on egyszer csak nem tudtam kikapcsolni az elsö hajtást,szóval folyamatosan világit a visszajelzö,de hajt is..Közben ezután ha hidrugózás lápája is folamatosan világit...Van valakinek ötlete mi okozza?Zalában hol van jd szerviz?
Válasz ermike #18762. hozzászólásáraIrtam emailt!
Válasz ermike #18762. hozzászólásáraAzért még így is 4 tonna felett vagy
Válasz ermike #18762. hozzászólásáraJó hogy nem mérlegjegyet is fogsz nyomtatani!Persze egy hozzamtérkép az frankó lenne...
üdv tudna valaki hillmasterben segíteni? nem tudom teljesen leengedni, ma vágtam egy domboldali táblát, és nem tudtam teljesen leengedni, kikapcsolom az automatat és jobbra balra billegtetve kell leengedni ha jól gondolom!:????
Nagyon rövid a kardán az adapteren és a hillmaster miatt ma egyszer szétcsúszott! :( de hála az istennek nem lett semmi baj!
a hozammérőt hogyan lehet kalibrálni, a gép szerint 8246 kg volt a póton a mérleg szerint 7860 kg, nem sok az eltérés de szeretném majd beállítani ha lehet!
Válasz ermike #18758. hozzászólásáraAnnyi, hogy nem fogja nagyon leárnyékolni a sok páncél a váltót? Hőleadást hűlést nem gátolja némileg? Gondolom, hogy nem sokat jelenthet csak nehogy ettől picit melegebb legyen az olaj aztán meg károsodik valami, ha gondolod van Berner-es lézeres hőmérőm aktív munka közben mérjük meg mennyire meleg
Válasz ermike #18758. hozzászólásáraHát okés, most a legrongyabb földön is 34mázsás volt a napraforgó, a kis Garadnában 45 felett közepes pályán meg 39-40 ezzel azért lehet etetni meg a sok vastag zöldes fogós szár is itt van most, tavaly a 8 sorossal 11-12-vel arattunk most a 12sorral meg 6-7-el átlagosan pont ezek miatt amiket írtam, de volt mikor a megsűlt 2tonnás anyagban meg nulla terheléssel aratott a gép, no olyankor jó ha nagyobb az adapter.
Annyi van, hogy neked a prodrive-os gép marha jó mert partnak felfelé is bír menni, van olyan tartomány a használati sebességeket tekintve, hogy nem fog cammogni. Nekünk ezeken a kombájnokon nem jó az áttételezés, 1-ben 5körül megy 2-ben meg kemény talajon 12-vel puhábban meg 11,5-el, túl nagy az áttétel különbség így mikor nagy partok vannak kettesben nagyon vonyít mert hosszú a fokozat egyesben meg csak cammogok mint írtam is, no ilyenkor a 8 sor nagyon kevés volt és elég sok partos táblán van napraforgó ugye a laposokon szójázunk tudod.
Tehát ha már nemtudok tempóval menni mert nem akarom kinyírni a lindét, legalább legyen széles az adapter, hogy a területteljesítmény és a gépkihasználtság kedvezőbben alakuljon, 12 sorral 5km/h-nál is halad a meló szépen.
Komolyan mondom ha létezne utólag bele építhető egy egyszerű hi-lo power váltó vagy ilyesmi minden pénz megadnék érte. csak tudnám a két fokozatot megközölni.
Egyébként a kettes kombájn hiába egy idős az enyémmel még előző évi modell kettő között volt a fészlift amit nem látni csak pár dologból, pl annak az áttételezése egy kicsit rövidebb, az enyém 40-el megy teljes gázon és kitolt karral míg az "csak" 35 körül, pedig a motorfordulat és a mozgató bowdenek beállítása egyforma, illetve kettesben is lassabb egy picivel és ettől már a domboldalon is lazában mászik fel pedig 10% diffi nincs a kettő között, magyarul ha nem menne csak 10-el másodikban az is eredmény lenne ettől gyorsabban aratni tartósan úgy sem lehet de nem laposon jobb volna a gép.
Válasz ermike #18756. hozzászólásáraElőre csináltunk mi is, de nekünk is tolatás közben csinálta a grimbuszt. Ha tudsz a hátsóról képet feltenni azt megköszönöm.
Válasz szanberg #18754. hozzászólásáraa napra 9,5 volt, először rosszul mért de aztán beallitottam, de nem toroltem a rossz értéket ezért hamis infó a táblán!
De látom figyelsz, egyébként nem tori a szemet ahogy vizionaltad és a fogyasztás is jónak tűnik, kicsit szemetes de ha zárom akkor a kalaszvisszahordo terhelése megnő, gyorsan kell vele járni, nem kicsi rá a hat sor, persze jobb lenne ha több lenne de nekem elég! majd idővel cserelek.
okos a gép és legalább van benne rosta felület, jó lesz ha majd osszeszokok vele, most még nagyon tetszik!
de betyaros a napra kell hozzá szállító kapacitas, kurva hamar megtelik a 11000 literes tartály,
Válasz ermike #18756. hozzászólásáraA hátsóról kérhetek képet ?
Válasz Ákos87 #18755. hozzászólásáraelőre hátra és lentre is csinálunk
Válasz ermike #18753. hozzászólásáraA váltó hátuljára is raktatok burkolatot ?
Válasz ermike #18741. hozzászólásáraA nedvességmérőt kalibráljátok be mert az nem mutat jól, mi is belevágtunk akkor mikor te is de 12-es volt az ami esők előtt 6,5-ös.
Egyébként az jó gép lesz csak kicsi lesz rá mindenből a 6 sor!!!
Válasz Pilátus #18752. hozzászólásáraa gond nem előre haladaskor van hanem esetleges tolataskor, még a forgokban,
Válasz ermike #18749. hozzászólásáraÉn a ferde alá tennék egy két collos csövet vízszintesen vagy az adapterre a ferde széllességében.Az elrendezné a pályát amíg a váltó odaér...
Trakikon is így csináltuk.
Válasz ermike #18749. hozzászólásáraEzzel valamit sürgősen kezdj mert milliós károkat csinálhat benne a napraforgó! Úgy alapból a mai gépeket nem úgy tervezik hogy napraforgotarlon lehessen velük közlekedni....
Válasz raba.steiger.320 #18748. hozzászólására[kep1]
na a miénk így néz ki!
Válasz raba.steiger.320 #18748. hozzászólására
na a miénk így néz ki!
Válasz raba.steiger.320 #18747. hozzászólásáraNincs mit, ha valamibe tudok segíteni akkor itt vagyok.
Válasz Ákos87 #18745. hozzászólásáraHát ez egy sima cts.
Válasz ermike #18741. hozzászólására4,5 tonna!
Gratulálok!
Válasz raba.steiger.320 #18743. hozzászólásáraKöszönöm a képeket.
Válasz raba.steiger.320 #18743. hozzászólásáraKöszi a képeket, én szeretném erősebben beburkolni! Mert a pro drive -on rengeteg az érzékelő!
Válasz raba.steiger.320 #18742. hozzászólására



Válasz Ákos87 #18725. hozzászólására
az első igazi próba, délután estefelé belevágtam egy napraba 6 soros nas sal vágtam elsőre nagyon tetszik a gép, de még szoknom kell, mert jó nagy dög, a cső is jócskán túl ér, még sok mindent még kell tanulnom, itt is koszonet a forumtars telos segítségét, a napra is jó, kell a sok pótkocsi! A magtartajt nem lehet lezárni ha harmadtol túl szedem, a nedvesség kalibralasra is rájöttem, de az automata betakarítás még nem megy az marad a búzára!
Válasz .Szabi #18722. hozzászólásáraLegalább megébredsz

Válasz bandigh #18738. hozzászólására
Válasz .Szabi #18722. hozzászólásáraMegnyomod kétszer a TA gombot. Vagy a menüt addig nyomkodod hogy bejön a TA DIFF és azt letekered nullára, akkor nem fog felhangosodni.
Válasz ermike #18736. hozzászólásáraLehet csak ki kell takarítani, le kell venni az egészet 3 vagy 4 csavar fogja.
Nedvesség mérőben tud valaki súgni miért nem ment!?
Válasz Ferror #18733. hozzászólásáraPl Agleader SMS
Válasz Pilátus #18732. hozzászólásáraHigh-performance (nagy teljesítményű) rosta

JD greenstar-ba, milyen programmal kezelitek a térképeket? Lehet olyat, h egy parcellázási tervet készíteni pc-n és azt feltölteni?
Válasz Ákos87 #18731. hozzászólásáraElmondhatnátok mi az a HP rosta??
Válasz bandigh #18728. hozzászólásáraSzépen dolgozik, az tény. Féltünk a HP rostától, elsőre nem tudok róla rosszat mondani. Az tényleg igaz, hogy nem koszolódik el. Kukoricába leszek kíváncsi rá.
Válasz bandigh #18729. hozzászólásáraIgen, gombbal. Tele van szelepekkel az alja.
Válasz Ákos87 #18726. hozzászólásáraVagy ha gommbbal váltod a sebességeket akkor nem szóltam