Válasz PZ #16523. hozzászólásáraA gyári kialakítás úgy működik mint a csillag-villás kulcs. A villás része még nyílik.Addig a csillag részével le csavarod a berágódott csavart. Azért mert a csillag része átfogja és elossza a forgató nyomatékot. Jelen esetben a forgató nyomaték átviteli felülete töredéke a gyári verziónak. Így nagyobb erő terhelődik a három ékre (melynek anyaga simán faragható..vagyis nem szerszám anyag.) Valamint ha jól látom a ki kopott bordák le lettek forgácsolva...valamint a karok fel lettek fúrva . Kapott egy perselyt,mely a reteszeknél kivan gyengítve..valamint nem látni a persely miként lesz rögzítve a tengelyen . A hegesztés csak problémát okoz mivel a tengely belső felén körbe hegesztve az anyagban gyengülés léphet fel. Még avival, szerszám pálcával is meredek dolog lehet a mutatvány. Valamint a varratokra terhelődik a forgató nyomaték. Mellyet megfelelő gyök..és gyökölés nélkül hamar megadhatja magát. És még mindig ott van a tengely merőleges irányú terhelése a súly alatt a csavarás mellett.
Válasz .Feco. #16529. hozzászólására Igazad lehet, élég érdekes megoldás amit összehozott ezekkel a reteszekkel. Én nem kísérleteznék vele csere mert kicsi az a felület ami átveszi, és átadja a terhet. Nem semmiért van ott eredetileg rengeteg borda.
Válasz ezredes007 #16530. hozzászólásáranincs ilyen, redkívűl terhelés- és keelőfüggő! Ha valaki pörgeti ekkor szomjas, ha meg csinnyán bánik vele akkor kifejezetten takarékos tud lenni. elektronika szabályozza a fogyasztást, így nagyon helyzetfüggő. Amúgy az egy ökölszabály, hogy a mérnökök úgy tervezik a gépet, hoyg teljes terhelésen 10-12 órát menjen egy tank gázolajjal. alsó határ nincs, a 7R is tud 4-5 l/h fogyasztást prezentlni, mondjuk rendsodróval vagy műtrágyaszóróval, ami persze extrém kevés, attől nem lesz kevesebb a kisebb sem.
Sziasztok. Kis segítséget,illetve tájékoztatást kérnék valakitől. A JD 6125 r nek a fogyasztásáról tudtok valamit? Például óránként vegyes használatban. Köszönöm .
Válasz Ares 826 #16528. hozzászólásáraépp elég az... egy váltvaforgató eke átforduláskor úgy ketté nyesi mint a pinty! a két munkahenger nem rendelekzik saját szintezővel, egymáshoz képes bármikor elfordulhatnak.
nem véletlen, hogy gyárilag fél centis bordák vannak rajta. Ha csak ki van kopva akkor is iszonyatos billegésre képes..
Válasz tanker #16514. hozzászólásáraLaptoppal ki lehetne mérni a láb és kézigáz potit.Akkor közelebb lennénk a problémához.
de majd csak valahogy kibogozzuk ezt is.
Válasz Hodolits #16513. hozzászólásáraÍgy még nem próbáltam,de majd megcsinálom. A potit ha tekergetem szép lassan reagál rá.Nem szaggat, vagy ilyesmi.Gázpedálnál a max fordulat 1800, kézigázzal pedig 2000. Tavaly még jó volt.
Válasz tanker #16512. hozzászólására Ahoz hogy tudjak segiteni kellene tudnom egy két dolgot.
Kézigázt alapba hagyva lábgázt fullra
potit alapra téve és lassan csumára csavarva mennyi a max fordulat?
Utána lábgáz alapon kézigáz csumán potit lassan felfelé csavarva mennyi a max fordulat?
Potit szereld ki és fujd tele kontakt tisztitóval.aztán tekergesd sokszor.Lehet az a baj.Töltés miatt tuti nem csinálja.5 volt csak marad a gáznak.
Válasz papa maci #16504. hozzászólásáraA gázkar-pedál nem lóg,akkusarut már próbáltam többször is de nem segít,a váltókaron nincs aktiváló gomb csak a két powerswit gomb. Viszont a töltésemmel gond van. Néha kis időre 1-2 percre kigyullad a visszajelzője, akkor lehet onnan ered a baj.Tavaly a generátort bevizsgáltattam aztmonták tökéletes.Na ott fogok tovább nézelődni!!! Köszi!
Válasz Titika #16502. hozzászólásáraOk! Ránézek,de nem valószínű.Ha csökkentett üzemmódba kapcsol akkor szerintem villogna a hibakijelző.De nem villog.
Válasz GREVEN #16499. hozzászólásáraKözben leesett, hogy a nyitható ablakra és ajtóra való, ráhúzható kell. Az előző hozzászólásomat akár törölni is lehet!
Válasz tanker #16483. hozzászólásáraGázpegál-kézigázkar nem (lötyög) feltűnően ? A váltó karon kellene lennie egy (autómata-aktiváló gombnak is.)Próbáld az akku saruk levételével újra indítani az agyát.A töltésed meg van-e rendesen ? Adott gépeknél, ha a töltési fesz lemegy 2-3 voltot. Kezdi lekapcsolni a kiegészítő rendszereket.7810-nél..pl. Ilyenkor már a hidraulika dilizett be. Deutz agroton elsőre lekapcsolja a kardán hajtást..stb. De lehet az egerek..vagy valami lebontott egy kábelt. Bár azok azért nem lógnak úgy általában. Az Eco aktiváló kapcsolót azért nézd meg. Volt mikor egy WTS-t úgy keltetem életre a gyújtás kapcsolón meg mozgattam a csatlakozást.(tiszta volt..mivel a kabinban van..de mégis) Tehát tippelnék még az Eco főkapcsoló és környékére. Ha valami fővezérlésköri probléma lenne.Akkor hibakódnak is villogni kellene. ha minden kötél szakad akkor diag.
Válasz .Feco. #16492. hozzászólásáraEbben lehet igazság! A legnagyobb sebességet (40 vagy 50) a legmagasabb fokozatban a motorfordulat korlátozásával érik el.
Tehát ha azt érzékeli hogy pl.:E4 ben van, akkor állandóan csak a korlátozott, ez esetben az 1800-as fordulatot engedi.
Válasz .Feco. #16492. hozzászólásáraNa majd alábújok,oszt nézelődöm egy kicsit hátha észreveszek valamit.Vagy lehet valami hibát észlelt és csökkentett üzemmódba kapcsolt, de akkor meg jelezni kéne valami hibát. Azért köszi az ötletet!
Válasz tanker #16491. hozzászólásáranem ott akadt keresztbe valami? kombájnnál volt a váltóházon egy vezeték, hogy ha adott fokozatban volt, akkor csak 1870-et fordult max a motor. amikor a naprakóró leszedte akkor mindig azt hitte, hogy aban a sebességben van. ilyesmi lehet itt is....
Válasz .Feco. #16490. hozzászólásáraEco váltós,van olyan kapcsolója,de az nem határolja a fordulatot,az a power fokozatokat kapcsolja autómatán. /tudtommal/
Válasz GREVEN #16484. hozzászólásáraHa nem titok elárulod, hogy honnan jött a kárpit? Nekem is esedékes lenne egy komplett kárpitozás. Jöhet privátba is, ha úgy jobb. Előre is köszönöm!
25279 hozzászólás
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraA gyári kialakítás úgy működik mint a csillag-villás kulcs. A villás része még nyílik.Addig a csillag részével le csavarod a berágódott csavart. Azért mert a csillag része átfogja és elossza a forgató nyomatékot. Jelen esetben a forgató nyomaték átviteli felülete töredéke a gyári verziónak. Így nagyobb erő terhelődik a három ékre (melynek anyaga simán faragható..vagyis nem szerszám anyag.) Valamint ha jól látom a ki kopott bordák le lettek forgácsolva...valamint a karok fel lettek fúrva . Kapott egy perselyt,mely a reteszeknél kivan gyengítve..valamint nem látni a persely miként lesz rögzítve a tengelyen . A hegesztés csak problémát okoz mivel a tengely belső felén körbe hegesztve az anyagban gyengülés léphet fel. Még avival, szerszám pálcával is meredek dolog lehet a mutatvány. Valamint a varratokra terhelődik a forgató nyomaték. Mellyet megfelelő gyök..és gyökölés nélkül hamar megadhatja magát. És még mindig ott van a tengely merőleges irányú terhelése a súly alatt a csavarás mellett.
Válasz .Feco. #16529. hozzászólására Igazad lehet, élég érdekes megoldás amit összehozott ezekkel a reteszekkel. Én nem kísérleteznék vele csere mert kicsi az a felület ami átveszi, és átadja a terhet. Nem semmiért van ott eredetileg rengeteg borda.

Válasz .Feco. #16531. hozzászólásáraKöszönöm a tájékoztatást.
Válasz ezredes007 #16530. hozzászólásáranincs ilyen, redkívűl terhelés- és keelőfüggő! Ha valaki pörgeti ekkor szomjas, ha meg csinnyán bánik vele akkor kifejezetten takarékos tud lenni. elektronika szabályozza a fogyasztást, így nagyon helyzetfüggő. Amúgy az egy ökölszabály, hogy a mérnökök úgy tervezik a gépet, hoyg teljes terhelésen 10-12 órát menjen egy tank gázolajjal. alsó határ nincs, a 7R is tud 4-5 l/h fogyasztást prezentlni, mondjuk rendsodróval vagy műtrágyaszóróval, ami persze extrém kevés, attől nem lesz kevesebb a kisebb sem.
Sziasztok. Kis segítséget,illetve tájékoztatást kérnék valakitől. A JD 6125 r nek a fogyasztásáról tudtok valamit? Például óránként vegyes használatban. Köszönöm .
Válasz Ares 826 #16528. hozzászólásáraépp elég az... egy váltvaforgató eke átforduláskor úgy ketté nyesi mint a pinty! a két munkahenger nem rendelekzik saját szintezővel, egymáshoz képes bármikor elfordulhatnak.
nem véletlen, hogy gyárilag fél centis bordák vannak rajta. Ha csak ki van kopva akkor is iszonyatos billegésre képes..
Válasz .Feco. #16525. hozzászólásáraAz csak azért van szerintem hogy egyszerre emelje működjön neki a két munkahenger szerintem.
Válasz .Feco. #16525. hozzászólásáraAz csak azért van szerintem hogy egyszerre emelje működjön neki a két munkahenger szerintem.
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraHa csak konnyu gepet fog emelni akkor elmegy,de ha nagyot akkor ketté fogja vagni az eket!
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraEz mekkora traktor? ugye nem az a terved hog z a három kis ék fogja emelgetni a munkagépeket?
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraNekem bejön. Ki csinálja, és hol? A perselyt hogy rögzíti a tengelyre(mert ahogy nézem az ék csak a perselyt fogja)?
Sziasztok!



Ehhez a megoldáshoz mit szóltok?
Sziasztok ! kérdésem a következő,fakult már ki valakinek a jhonin a zöld festék a sártól
8000-es gépre ki hova hogyan miként tette fel a villogot?


Ezen se kialakitás,se kábel se kapcsolo se semmi
2 napja ezen dilemmázunk
Válasz Senkialfonz #16519. hozzászólásáravan olyan topic hogy adózás...
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-03-06 19:36:58
Válasz GREVEN #16517. hozzászólásáraTegnap újra megdobbant a kicsi szíve :D

Szebben szól mint eddig.
Válasz Gergő, #16510. hozzászólásáraMegvettük a gyárit, sajnos semmilyen alternativ megoldást nem találtunk, de köszönöm azért.
Válasz tanker #16514. hozzászólásáraLaptoppal ki lehetne mérni a láb és kézigáz potit.Akkor közelebb lennénk a problémához.
de majd csak valahogy kibogozzuk ezt is.
Válasz Hodolits #16513. hozzászólásáraÍgy még nem próbáltam,de majd megcsinálom. A potit ha tekergetem szép lassan reagál rá.Nem szaggat, vagy ilyesmi.Gázpedálnál a max fordulat 1800, kézigázzal pedig 2000. Tavaly még jó volt.

Válasz tanker #16512. hozzászólására Ahoz hogy tudjak segiteni kellene tudnom egy két dolgot.
Kézigázt alapba hagyva lábgázt fullra
potit alapra téve és lassan csumára csavarva mennyi a max fordulat?
Utána lábgáz alapon kézigáz csumán potit lassan felfelé csavarva mennyi a max fordulat?
Potit szereld ki és fujd tele kontakt tisztitóval.aztán tekergesd sokszor.Lehet az a baj.Töltés miatt tuti nem csinálja.5 volt csak marad a gáznak.
Válasz papa maci #16504. hozzászólásáraA gázkar-pedál nem lóg,akkusarut már próbáltam többször is de nem segít,a váltókaron nincs aktiváló gomb csak a két powerswit gomb. Viszont a töltésemmel gond van. Néha kis időre 1-2 percre kigyullad a visszajelzője, akkor lehet onnan ered a baj.Tavaly a generátort bevizsgáltattam aztmonták tökéletes.Na ott fogok tovább nézelődni!!! Köszi!
Válasz Titika #16502. hozzászólásáraOk! Ránézek,de nem valószínű.Ha csökkentett üzemmódba kapcsol akkor szerintem villogna a hibakijelző.De nem villog.
Válasz B.laca #16509. hozzászólásáraFentről lefelé árak
1; 889/fm 2; 667/fm 3; 2019/fm 4; 2563/fm 5; 737/fm 6; 229/fm 7; 826/fm 8; 1138/fm
Ha regisztrálsz akkor mutatja az árakat
Válasz GREVEN #16503. hozzászólásáraSajnos ár nincs írva, de több fajta létezik.
http://webaruhaz.habi.hu/termekcsoport/KARGUP/Gumiprofilok.html
Válasz GREVEN #16503. hozzászólásáraPár évvel ezelőtt vettem, már nem emlékszem.
Válasz GREVEN #16499. hozzászólásáraKözben leesett, hogy a nyitható ablakra és ajtóra való, ráhúzható kell. Az előző hozzászólásomat akár törölni is lehet!
Válasz Titika #16502. hozzászólásáraDe akkor asszem ecu 000 097.03 kód van
Válasz Titika #16502. hozzászólására
Igaz ezt kifelejtettem.
Válasz tanker #16483. hozzászólásáraGázpegál-kézigázkar nem (lötyög) feltűnően ? A váltó karon kellene lennie egy (autómata-aktiváló gombnak is.)Próbáld az akku saruk levételével újra indítani az agyát.A töltésed meg van-e rendesen ? Adott gépeknél, ha a töltési fesz lemegy 2-3 voltot. Kezdi lekapcsolni a kiegészítő rendszereket.7810-nél..pl. Ilyenkor már a hidraulika dilizett be. Deutz agroton elsőre lekapcsolja a kardán hajtást..stb. De lehet az egerek..vagy valami lebontott egy kábelt. Bár azok azért nem lógnak úgy általában. Az Eco aktiváló kapcsolót azért nézd meg. Volt mikor egy WTS-t úgy keltetem életre a gyújtás kapcsolón meg mozgattam a csatlakozást.(tiszta volt..mivel a kabinban van..de mégis) Tehát tippelnék még az Eco főkapcsoló és környékére. Ha valami fővezérlésköri probléma lenne.Akkor hibakódnak is villogni kellene. ha minden kötél szakad akkor diag.
Válasz B.laca #16501. hozzászólásáraMennyi volt ha szabad tudni? Nekem 5 méterre mondtak 15 nettót egy helyen.
Egy forma létezik ebből az ajto gumibol gondolom. Nincs tul nagy variáció.
Válasz tanker #16493. hozzászólásáraSzia!
Nézd meg az üzemanyag szűrőt, mert ha vizesnek érzi akkor is át kapcsol csökkentett üzemmódba.
Válasz GREVEN #16499. hozzászólásáraAxiálnál meg a Habinál méterbe vettem.
Válasz GREVEN #16499. hozzászólásáraAz MTZ-n gumiám pasztával csináltam, pár évig tökéletesen tömít.
Ajtó ablak gumit ki hogyan mivel oldotta meg?
Összement ami van rajta meg szakadt több helyen. A gyári ár meg viccnek is rossz.
Válasz GREVEN #16484. hozzászólásáraÉn is kérnék emilt a kárpitosról!
Válasz GREVEN #16496. hozzászólására
Válasz Vadmalac #16486. hozzászólásáraMentek a képek
Válasz .Feco. #16492. hozzászólásáraEbben lehet igazság! A legnagyobb sebességet (40 vagy 50) a legmagasabb fokozatban a motorfordulat korlátozásával érik el.
Tehát ha azt érzékeli hogy pl.:E4 ben van, akkor állandóan csak a korlátozott, ez esetben az 1800-as fordulatot engedi.
Válasz tanker #16493. hozzászólásáraAz egerek átprogramozták a télen.
Válasz .Feco. #16492. hozzászólásáraNa majd alábújok,oszt nézelődöm egy kicsit hátha észreveszek valamit.Vagy lehet valami hibát észlelt és csökkentett üzemmódba kapcsolt, de akkor meg jelezni kéne valami hibát. Azért köszi az ötletet!
Válasz tanker #16491. hozzászólásáranem ott akadt keresztbe valami? kombájnnál volt a váltóházon egy vezeték, hogy ha adott fokozatban volt, akkor csak 1870-et fordult max a motor. amikor a naprakóró leszedte akkor mindig azt hitte, hogy aban a sebességben van. ilyesmi lehet itt is....
Válasz .Feco. #16490. hozzászólásáraEco váltós,van olyan kapcsolója,de az nem határolja a fordulatot,az a power fokozatokat kapcsolja autómatán. /tudtommal/
Válasz tanker #16489. hozzászólásáranem Eco-váltós véletlen? nagyon kerek szám az 1800 ahhoz, hogy véletlen legyen...
Válasz Claassic #16485. hozzászólásáraIgen, reagál rá azzal nincs baj. Tavaly még 2200-as fordulatig felpörgött, most már csak 1800-ig.
Válasz Vadmalac #16486. hozzászólásáramail ment
Válasz raba.steiger.320 #16445. hozzászólásáraÍrd le mi érdekel, van egy barátom akinek volt ilyen, dolgoztunk együtt, ki tudom deríteni a dolgokat.
Válasz GREVEN #16484. hozzászólásáraHa nem titok elárulod, hogy honnan jött a kárpit? Nekem is esedékes lenne egy komplett kárpitozás. Jöhet privátba is, ha úgy jobb. Előre is köszönöm!
Válasz tanker #16483. hozzászólásáraEgyébként reagál a potméterre ha letekered?