Köszi!hát remélem nem lesz semmii.....azt mondják ezekkel az i-sekel nem szokott baj lenni (persze a kopón alkt-t kívül)de majd a puding próbája az evés:)
Meg lesz:) majd jön egy ismerős aki ismeri a jd kombájnokat mit a tenyerét és át lesz nézve ,mikor mentünk venni akkor ő már látta , átnézte úgy hogy csak át kell szerelni meg olaj cserék és kész!
Hát akkor kemény két hét áll előtted mert gondolom aki eladta nem javított ki mindent rajta. Sok gondtalan hektárt kívánok hozzá, de nézesd át egy hozzáértővel mondjuk aki ilyet hajtott vagy szervizelt.
30ast nemigen lehet már újat kapni, személyes tapasztalat még nincs de a 6R/M -re igazából nincs panasz.
7R-re annál inkább van, 8R- meg hasonló jó mint a 8030ok.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy valakinek van tapasztalata eről a 2 traktoról: John Deere 6125R
John Deere 6110RC
Vagy esetleg a régebi 6030 Premium Szériába gondolkozak?
Válasz #13720. hozzászólásra
nem biztos,hogy a legolcsóbbak teljesen,de az sem utolsó szempont,hogy ha nem vagy biztos a dolgodban (katalógus által hozott több cikkszám ugyanarra a darab vasra),segítenek a pontosításban, s nem érkezett még nem odaillő áru.
ezekbe a fűnyírókba ami kell olaj általában egy fél olaj jár. Csak van olcsóbb meg drágább kategória. Bemész egy szaküzletbe ahol ilyeneket árulnak pl egy stihl boltba és ajánlanak bele való olajat.
Egyszerű mint a fa ék..........2266.2264 is volt már a kezem alatt. Fogyasztás őzikés. Gyenge pont.Mint szinte a többinél. Ami forog nyüsszög az kopik is. Kellemetlen dolog. Hátsóhíd törés (F1 pilóták)bár már nyilván az erősített verziók vannak alatuk.A hűtő takaró elszívója. Főleg kukoricában. De ha nincs körkefe.a WTS is produkált tömödést . A váz elég erős, de a folyamatos rezgés nyüsztölés azért ha külsőleg nem is, de visszatérő problémák ugyanazokon az adott pontokon. Már bizony elgondolkodtató. Valami elmozdult nincs vonalban. Pl: Szakszerű szerelés ellenére visszatérő ládatörés. Az elektronika alap. A vezérlő panelek, jól elszigetelt helyen vannak. Ezt mondjuk a lexionon le koppinthatták volna. A motor sima soros még adagolós. Én kedveltem. A kabin ha jó gazdája volt még mindíg megálja a helyét. Maradhatott volna alapjaiban. Esetleg némi ráncfelvarás....Igaz ezt elmondták a 970-re is
Az a baj a 9640 WTS-el mivel volt hozzá szerencsém. Kimondottan jó anyagban nem igazán jól muzsikált. Ezért a napi 20 ha volt az elvárható tőle reggel 8-9 től este 8 ig (pára miatt) mivel a 6 os asztallal volt hogy 3 km/h tempóval lehetett csak menni, mivel felette átment vetőgépbe. Kukoricában hibátlan volt. Szójában finnyás. Sokat vátram tőle ,mivel vannak szépen kidolgozott megoldások rajta. Valamint a kabin. De utazott tovább 1 cég az ami kiált még mellette itt a térségben. De azok is váltanak nyilván. Csúnyán zöldült a tábla utánuk. Igaz a kezelők is tolták neki. Nekem az S széria ami bejön. De 400 heki kalászos 1 gépnek nem semmi. Bármi kicsi malőr is bejön 20 nap szinte morzsolás. Persze ez függ a körülményektől. Ha saját akkor az a te gondod. De ha zömében bérmunka,leeszik a húsod ha nem érsz oda időben. Nagyobb vas kellene neked a CTS talán. Ha a márkánál akarsz maradni. Jah és egy üzemanyag kút.
A WTS vagy a CTS jobb választás, a Z kombájnokban lassan mar 20 év van, akármilyen jók voltak régen, eljárt felettük az ido! Rengeteg problémád lesz mar anyagfaradasbol es természetes kapásból is, a kettő közötti árkülönbözetet mar első évben ra költöd javításra!
Vagy a 9640, mivel az is van minden 2. faluba, és szerelték is amennyit birták .........minden faluba. tapasztalat meg telefonos segítsé ehhez is van.
CTS höz meg főd is kéne , ........még gyűjtögetned köll......
Nem mert próba képpen volt ojan is hogy kikötötük a kompresszort hogy ne csináljon nyomást és akkor is.Napokban rá állunk a dologra és addig okoskodunk még nem sikerül megoldanunk.De minden ötlet ki lessz próbálva azért is érdeklödök mert biztos elöfordul ez a jelenség már másnál is!
Nem a lefúvó szelep lefújása előtt csikorog????
Lehetnek kopottabbak a tárcsák,lehet nem pont rávaló a szíj,lehet nem a megfelelő helyen van az alternátor alatti vezetőgörgő (mert ott lehet 2 menetes furat van). Lehet a nagyobb vezető-feszítő görgők helyett a kisebbek vannak. Nem igazán ismerem a 7 ezrest,csak a 6 ezresnél tapasztaltakból próbálok következtetni. Vedd le az alternátor melletti vezetőgörgőt,s nézd meg,hány menetes furat van,ha kettő,akkor a távolabbiba van e rakva.
25279 hozzászólás
Sziasztok!
Tudna valaki megbízható információval szolgálni hogy az új W szériás john deere kombájn milyen ??
Sziasztok!
Tudna valaki megbízható információval szolgálni hogy az új W szériás john deere kombájn milyen ??
Sziasztok!
Tudna valaki megbízható információval szolgálni hogy az új W szériás john deere kombájn milyen ??
Válasz #13729. hozzászólásra
Köszi!hát remélem nem lesz semmii.....azt mondják ezekkel az i-sekel nem szokott baj lenni (persze a kopón alkt-t kívül)de majd a puding próbája az evés:)
Válasz #13728. hozzászólásra
Meg lesz:) majd jön egy ismerős aki ismeri a jd kombájnokat mit a tenyerét és át lesz nézve ,mikor mentünk venni akkor ő már látta , átnézte úgy hogy csak át kell szerelni meg olaj cserék és kész!
Válasz #13727. hozzászólásra
Gratula ! Ha lenne vele valami bibi csak írj, volt hozzá szerencsém.
Bár az a sima verzió volt.
Válasz #13727. hozzászólásra
Hát akkor kemény két hét áll előtted mert gondolom aki eladta nem javított ki mindent rajta. Sok gondtalan hektárt kívánok hozzá, de nézesd át egy hozzáértővel mondjuk aki ilyet hajtott vagy szervizelt.
Tegnap haza hoztuk a számunkra új kombájnt:)már csak pár hét és lehet kezdeni az aratást hehe:)
Válasz #13725. hozzászólásra

a más pénztárcájában nem szép dolog kutakodni.
Válasz #13724. hozzászólásra

Inkább azt mutasd meg milyen növényzetek hozzák meg a pénzt a 6Mre bakkerwaze?
Válasz #13723. hozzászólásra
30ast nemigen lehet már újat kapni, személyes tapasztalat még nincs de a 6R/M -re igazából nincs panasz.
7R-re annál inkább van, 8R- meg hasonló jó mint a 8030ok.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy valakinek van tapasztalata eről a 2 traktoról: John Deere 6125R
John Deere 6110RC
Vagy esetleg a régebi 6030 Premium Szériába gondolkozak?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Válasz #13720. hozzászólásra
nem biztos,hogy a legolcsóbbak teljesen,de az sem utolsó szempont,hogy ha nem vagy biztos a dolgodban (katalógus által hozott több cikkszám ugyanarra a darab vasra),segítenek a pontosításban, s nem érkezett még nem odaillő áru.
Válasz #13718. hozzászólásra
szfváron is van valaki majd megkeresem a t számát
Válasz #13719. hozzászólásra
......... és ők vágnak be mindenki alá? 
Mindenki körbefutva minden alkatrész árral......
Válasz #13718. hozzászólásra
győr
4650re hol szoktatok alkatirészt rendöni?
Válasz #13716. hozzászólásra
Nem csak a spáner az új hanem mindegyik?Rejtéjes dolog....
Válasz #13696. hozzászólásra
Nekem a 6 ezresen azóta nem nyikorog szíj, mióta új vezető görgők vannak!
Válasz #13711. hozzászólásra
Akkor se. Nem kell bele drága/spéci olaj, de annak belevalónak kell lennie.
Válasz #13712. hozzászólásra
1.4 liter kell bele.Veszek john deere olajat 5 l-es kiszerelésben van,ha jól tudom.
Köszönöm a segítséget.
Válasz #13711. hozzászólásra
ezekbe a fűnyírókba ami kell olaj általában egy fél olaj jár. Csak van olcsóbb meg drágább kategória. Bemész egy szaküzletbe ahol ilyeneket árulnak pl egy stihl boltba és ajánlanak bele való olajat.
Válasz #13711. hozzászólásra
Miért nem teszel bele valami jó szintetikus olajat? Gondolom max 2-3lit kellhet bele
Válasz #13710. hozzászólásra
Gyári 14 Le Kawasaki motoros.
Válasz #13709. hozzászólásra
Hát a fűnyíród benzines ezért nem tenném bele. Azokban általában briggs motor van ha jól tudom, és ezekhez spec olaj dukál, nem spórolnék ilyenen
Űdv mindenkinek.
Segítséget kérnék valakitől.
John deere fűnyíró traktorba benzines,jó lehet-e john deere dízel motorolaj?
Üdvözlettel.:Misi
Most akkor arra jutottam, hogy ha kevesebb pénzért veszek akkor 22$$- os lesz ha kiköltekezősebb lesz az ősz meglépem a Cts-t.

Mindenkinek kösz az építő jellegű tanácsokért.
Ha élesbe fordul a dolog ősszel még kérdezek
Válasz #13706. hozzászólásra
Egyszerű mint a fa ék..........2266.2264 is volt már a kezem alatt. Fogyasztás őzikés. Gyenge pont.Mint szinte a többinél. Ami forog nyüsszög az kopik is. Kellemetlen dolog. Hátsóhíd törés (F1 pilóták)bár már nyilván az erősített verziók vannak alatuk.A hűtő takaró elszívója. Főleg kukoricában. De ha nincs körkefe.a WTS is produkált tömödést . A váz elég erős, de a folyamatos rezgés nyüsztölés azért ha külsőleg nem is, de visszatérő problémák ugyanazokon az adott pontokon. Már bizony elgondolkodtató. Valami elmozdult nincs vonalban. Pl: Szakszerű szerelés ellenére visszatérő ládatörés. Az elektronika alap. A vezérlő panelek, jól elszigetelt helyen vannak. Ezt mondjuk a lexionon le koppinthatták volna. A motor sima soros még adagolós. Én kedveltem. A kabin ha jó gazdája volt még mindíg megálja a helyét. Maradhatott volna alapjaiban. Esetleg némi ráncfelvarás....Igaz ezt elmondták a 970-re is
Válasz #13701. hozzászólásra
22-es Z széria szerinted sem éri meg a nyűglődést?
Válasz #13701. hozzászólásra



jócskán bármunka amit számoltam, sajna nem én vittem el az 5öst a lottón
Válasz #13702. hozzászólásra
max nyusziból
világoszöldben ennyiért olyat adnak ami oda vissza megjárta a hadak útját,
nézegettem a claasokat is, de letettem róla
Válasz #13701. hozzászólásra

Kösz az őszinte véleményt.
Válasz #13700. hozzászólásra






Ennyiért már kombájnt is lehet venni
Válasz #13700. hozzászólásra
Az a baj a 9640 WTS-el mivel volt hozzá szerencsém. Kimondottan jó anyagban nem igazán jól muzsikált. Ezért a napi 20 ha volt az elvárható tőle reggel 8-9 től este 8 ig (pára miatt) mivel a 6 os asztallal volt hogy 3 km/h tempóval lehetett csak menni, mivel felette átment vetőgépbe. Kukoricában hibátlan volt. Szójában finnyás. Sokat vátram tőle ,mivel vannak szépen kidolgozott megoldások rajta. Valamint a kabin. De utazott tovább 1 cég az ami kiált még mellette itt a térségben. De azok is váltanak nyilván. Csúnyán zöldült a tábla utánuk. Igaz a kezelők is tolták neki. Nekem az S széria ami bejön. De 400 heki kalászos 1 gépnek nem semmi. Bármi kicsi malőr is bejön 20 nap szinte morzsolás. Persze ez függ a körülményektől. Ha saját akkor az a te gondod. De ha zömében bérmunka,leeszik a húsod ha nem érsz oda időben. Nagyobb vas kellene neked a CTS talán. Ha a márkánál akarsz maradni. Jah és egy üzemanyag kút.
Válasz #13699. hozzászólásra
http://www.kite.hu/show_used_machine.php?machine_id=1782&lang=hu
14 et kérnek
3-400 kalászos szerintem összejönne
Válasz #13698. hozzászólásra
Mit kérnek érte............már mit amit kinézegettél magadnak. Valamint KB...mondom Kb....mennyit szeretnél lemotzsolni vele.
Válasz #13693. hozzászólásra

Anyámnak van egy 15 négyzetméteres konyhakertje az nem elég hozzá ?
Válasz #13695. hozzászólásra
cts-ben is érdemes gondolkodni?
Válasz #13692. hozzászólásra
Egyszerű szíjtárcsa van rajta. Valami nem lehet irányba és félrenyomódik a szijj. Másra már nem tudunk gondolni.....
Válasz #13694. hozzászólásra
A WTS vagy a CTS jobb választás, a Z kombájnokban lassan mar 20 év van, akármilyen jók voltak régen, eljárt felettük az ido! Rengeteg problémád lesz mar anyagfaradasbol es természetes kapásból is, a kettő közötti árkülönbözetet mar első évben ra költöd javításra!
Válasz #13691. hozzászólásra
98-sok de még csak a típust szeretném eldönteni konkrét gépet nem néztem az nyár végére vagy őszre marad
Válasz #13689. hozzászólásra
tapasztalat meg telefonos segítsé ehhez is van. 

Vagy a 9640, mivel az is van minden 2. faluba, és szerelték is amennyit birták .........minden faluba.
CTS höz meg főd is kéne , ........még gyűjtögetned köll......
Válasz #13690. hozzászólásra
Az alternátoron rezgésfolytós,vagy sima szíjtárcsa van?
Mert a rezgésfolytós is csinálhatja....
Válasz #13689. hozzászólásra




Szia! Mindenképpen 6 ládás Z!!!!
Tehát 2264,de inkább 66. A 64 mikori évjárat? A lényeg,hogy 275 Le motor legyen benne!
Válasz #13688. hozzászólásra
Nem mert próba képpen volt ojan is hogy kikötötük a kompresszort hogy ne csináljon nyomást és akkor is.Napokban rá állunk a dologra és addig okoskodunk még nem sikerül megoldanunk.De minden ötlet ki lessz próbálva azért is érdeklödök mert biztos elöfordul ez a jelenség már másnál is!
Válasz #13688. hozzászólásra
Lala tudnál segíteni?
kombikat nézegetek és nehéz a döntés.
2254, 2264 es vagy wts 9560 9640 ezeket nézegettem meg a kiténél van egy 9780 CTS elég jó árban
te melyikre szavaznál?
Válasz #13687. hozzászólásra
Nem a lefúvó szelep lefújása előtt csikorog????
Lehetnek kopottabbak a tárcsák,lehet nem pont rávaló a szíj,lehet nem a megfelelő helyen van az alternátor alatti vezetőgörgő (mert ott lehet 2 menetes furat van). Lehet a nagyobb vezető-feszítő görgők helyett a kisebbek vannak. Nem igazán ismerem a 7 ezrest,csak a 6 ezresnél tapasztaltakból próbálok következtetni. Vedd le az alternátor melletti vezetőgörgőt,s nézd meg,hány menetes furat van,ha kettő,akkor a távolabbiba van e rakva.
Van rajta igen. Optibelt a márkája méret az jo kellene hogy legyen....
Válasz #13683. hozzászólásra
légfék van rajta? biztos rávaló a szíj?????
Jobb hijján eddig is az volt de valami végleges megoldás kellene...