Sziasztok! A traktoromon (6320 SE), ha bekapcsolom a TLT-t, nem jelez vissza a műszerfalon. A TLT megy, a műszerfalon minden visszajelző működk ezen kívül (elsőkerék meghajtás, kézifék, index, lámpa, stb.). Mi lehet a gond? Valakinek ötlete, hogy mit nézzek meg? Biztosítékot néztem, ott nem találtam hibát. Köszönöm!
Válasz GREVEN #23820. hozzászólásáraNem ismerek ilyen felni katalógust. De ha írsz gép típust és abroncs méretet akkor a gép katalógusában meg tudom keresni.
Válasz TDavid #23812. hozzászólásáraLemértük mi is, olyan 40-50bar van rajta, kivéve ha bármelyik másik vezérelt szelepet működtetem, akkor ezen is felugrik 200-ra a nyomás. Szerinted ha bekötnék egy hidromotort ott meglenne a 200 bar, vagy mi alapján adja rá erre a körre?
Válasz MFM #23807. hozzászólásáraPower beyond a megnevezés. A mennyiséget a load sensing (LS) körön szabályozza, nem? Az a legfelső, vékonyabb cső megy rá.
Nekünk erre a power beyondra van kötve a rakodó 120m gépen, ha nem működtetek semmit akkor készenléti nyomáson megy ami talán 50 bar körül van, ha húzom a joystickot akkor kezd jobban dolgozni a szivattyú.
6930-as traktoron -nem tudom szakmailag hogy hívják- de a 4.kiadószelep pár helyén egy vezérlés nélküli folyamatos hidromotor hajtásra alkalmas olajkör van.
Azt tudja esetleg valaki, hogy ezen a körön hány bar nyomás, és milyen liter/perc olajáram van?
Ha erről a körről működtetek egy viszonylag kis olajigényű (25l/p) hidromotort folytószelep közbeiktatásával, attól még egyidejűleg fogom tudni működtetni a másik 3 pár vezérelhető kiadószelepet?
6930 pr. trakeszon hogyan lehetne bővíteni a kihelyezett olajkörök számát? Mechanikus vezérlésűek a gyáriak, és csak 3 van, viszont előre a fronthidraulikára kéne még plusz két kör. Van valakinek ötlete?
Válasz .Szabi #23796. hozzászólásáraA képen nem látom ezt a központi állítót. Szükség esetén soronként el lehet zárni a műkakit?
A kocsik szakaszolása csak mechanikus vagy bentről is tudod vezérelni?
Válasz VMisi #23794. hozzászólásáraEzen az új fajtán (Sigma5) egy központi/oldalanként 3-3sor/ egy tekerő gomb van ami állítja, 0-tól 12-es osztásig, fokozatmentesen. Prillezett pétisónál, 65kg egy osztás. Baromi jó! Tavaly megszívtuk, 600kg pétivel vetettük a kukoricat, úgy lehűtötte a talajt, meg elvette a nedvességet, hogy a kelés az nulla volt. De a végére kialakult. Könnyű tankolni is, ugye 950l plusz lehet púpozni, a bigbaget konnyű elegyengetni benne.
Válasz .Szabi #23792. hozzászólásáraHogy érted ezt a tekerek egy gombot? A régebbi sfoggián a két tartályból 3-3 nyíláson jön ki az anyag és ott lehet állítani a 6 állítóval.
Van erről képed?
Válasz *** HM *** #23791. hozzászólására“olcsobb” vetőgépre volt keret, de nem török kategóriás. Mascar, Gaspardo, Sfoggia, aztán a szín és a saválló tartály, és annak könnyű beállítása(csak tekerek egy gombot és fokozatmentes 0-850kg-ig). Sok műtrágyát rakunk sor mellé, 3-4-5száz kilót.
Nagy hibája, hogy a rögeltoló csavarokkal és kontraanyákkal rögzitett, jobb lenne ha furatok lennének.
Viszont jó erősek a rugók, kocsinyomó, tömöritőkerekek. Kardánhajtású a vetőelemhajtás. Viszonylag pontos gép normál tempóban. Nem túl nehéz de nem is papírból van. Nagy 55l magtartály. Megérte az árát. 5,9+áfa volt 4 szezonnal ezelőtt. Akkor a Mascar ugyanennyi volt, tárcsás műtrágyával, a Gaspardo meg hosszabb eggyel.
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólására130m, 1000 literes tartalyu sfoggiaval, ez vagy 10 mazsa mutragya lehet a kepen, vetogeppel 25 megvan, ennyit konnyeden emelget. Erositett a gep hatulja, 85mm emelomunkahengerekkel van. 5 mazsa orrsuly van rajta, neha dombra fel kicsit tolja az elejet, amugy eleg stabil vele. Egyebkent 170m gepunkon is 85mm - es munkahengerek vannak.
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólásáraNagytartályos maxima volt itt az udvarban 145ren 520 gumikon na az az egészséges eléje kb.
Emezekkel 8 vontatottal kéne járni
Valaki használ 6130m vagy 6130R traktort (esetleg kisebbet) függesztett vetőgéppel?
Főleg az érdekelne mennyire bírna el egy 1000 literes műtrágyatartályos monosemmel?
Válasz .Szabi #23781. hozzászólására170m nekem akkor szokta csinálni ezt, ha az emelési magasság nincs korlátozva és teljesen felemelem az eszközt, vagy éppen le van korlátozva de valami miatt fellökődnek a függesztőkarok. Nem tudom mi történik ilyenkor ami miatt megzavarodik, de restart eddig mindig megoldotta. Ha a tekerővel úgy 90-95% körülre lekorlátozom akkor nem szokta csinálni. Talán a kalibrált 100% magasságnál többet érzékel, vagy nem tudom.
Kis 6M-es, előfordult már 2-3x tavasszal, hogy nem reagált a hidraulika gyorsgombra, le-fel gombra. Nem rakta le a kombit. Nagy baj lesz vagy csak kicsit meghülyült? Gép leállít, ujraindit és jó lett. (Nokia akksi ki-be :D)
Nézzünk rá szervizessel laptoppal? Előfordult már valakivel?
25276 hozzászólás
Válasz MFM #23825. hozzászólásáraKöszönöm mindkettőtöknek, akkor szétborítom.
Válasz Spice007 #23823. hozzászólásáraJól mondja a kolléga, nekem is kellett már több égőt is cserélnem SE traktor műszerfalában.
Válasz Spice007 #23823. hozzászólásáraÜdv. cseréld ki az égőt műszerfalban, nálam is ez volt, annyi hogy ez ferguson eset volt.
Sziasztok! A traktoromon (6320 SE), ha bekapcsolom a TLT-t, nem jelez vissza a műszerfalon. A TLT megy, a műszerfalon minden visszajelző működk ezen kívül (elsőkerék meghajtás, kézifék, index, lámpa, stb.). Mi lehet a gond? Valakinek ötlete, hogy mit nézzek meg? Biztosítékot néztem, ott nem találtam hibát. Köszönöm!
Válasz TDavid #23823. hozzászólásáraHát jólvan, majd ráérős időben kíséletezünk vele.
Válasz MFM #23819. hozzászólásáraelvileg külső jelet kap, a munkagépen kell lenni
szelepnek ami vezérli a load sensinget, de annyira nem értek hozzá.
Válasz RkTomi #23821. hozzászólásáraAz a baj nem zöld trakira kell.
Ami a lényeg,hogy 220 mm a tehermentesitő ami jó meg 275mm a kerékcsavar osztókör.
Válasz GREVEN #23820. hozzászólásáraNem ismerek ilyen felni katalógust. De ha írsz gép típust és abroncs méretet akkor a gép katalógusában meg tudom keresni.
Válasz RkTomi #23813. hozzászólásáraHad kérdezzem már meg tőled,hogy esetleg te tudod-e a 15x38-as john deere felnik cikkszámát?
Vagy létezik olyan netes katalógus ahol fel vannak tüntetve ezek?
Válasz TDavid #23812. hozzászólásáraLemértük mi is, olyan 40-50bar van rajta, kivéve ha bármelyik másik vezérelt szelepet működtetem, akkor ezen is felugrik 200-ra a nyomás. Szerinted ha bekötnék egy hidromotort ott meglenne a 200 bar, vagy mi alapján adja rá erre a körre?
Válasz barazdabetyar. #23816. hozzászólásáranekem nincs hozzáférésem
Válasz balazoooo #23815. hozzászólására
Válasz balazoooo #23815. hozzászólásáraÁra?
Válasz barazdabetyar. #23814. hozzászólásárakramp?
ME30322550
Müller isobus kábelt hol lehet venni?Axiálon kívül.
https://www.agrarunio.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=7032:john-deere-a-traktorok-rolls-royce-a-kifinomult-luxus-es-hatalmas-ero-egyben&catid=22:traktorok
Válasz MFM #23807. hozzászólásáraPower beyond a megnevezés. A mennyiséget a load sensing (LS) körön szabályozza, nem? Az a legfelső, vékonyabb cső megy rá.
Nekünk erre a power beyondra van kötve a rakodó 120m gépen, ha nem működtetek semmit akkor készenléti nyomáson megy ami talán 50 bar körül van, ha húzom a joystickot akkor kezd jobban dolgozni a szivattyú.
Válasz apuci #23810. hozzászólásáraSzükségem van a többire más funkciók vezérléséhez.
Válasz MFM #23809. hozzászólásáraDe akkor miért nem teszed a mellette lévőbe annak nem 3 állású a választó gombja?
Válasz III.Gyula #23808. hozzászólásáraHa csak nem valami lehetetlen helyre rakták, akkor nincs. Mellette a 3-mas szelepé ottvan, de ezen nincs semmi

Válasz MFM #23807. hozzászólásáraAzon kellene lenni átfolyási mennyiséget szabályozó szelepek!
6930-as traktoron -nem tudom szakmailag hogy hívják- de a 4.kiadószelep pár helyén egy vezérlés nélküli folyamatos hidromotor hajtásra alkalmas olajkör van.
Azt tudja esetleg valaki, hogy ezen a körön hány bar nyomás, és milyen liter/perc olajáram van?
Ha erről a körről működtetek egy viszonylag kis olajigényű (25l/p) hidromotort folytószelep közbeiktatásával, attól még egyidejűleg fogom tudni működtetni a másik 3 pár vezérelhető kiadószelepet?
Válasz GREVEN #23805. hozzászólásáraNem kaptam üzit,ha a Facebook is te írtál ez ügybe akkor ott jelentkezem.
Válasz III.Gyula #23804. hozzászólásáraÍrtam üzenetet.
Válasz GREVEN #23803. hozzászólására6800
Valakinek van itt esetleg öreg 6 ezres szériás trakija állítható csillag felnis?
R38as-t keresnék. Pár infót szeretnék róla kérni.
6090m-6100m közt szoftveren meg matricán kívül mi lehet a különbség?
Válasz VMisi #23797. hozzászólásáraopcióban érhető el hozzá a sorelzárás
Válasz VMisi #23797. hozzászólására
Sort nem(szerintem) féloldalt
Válasz MFM #23798. hozzászólásáranekem ez volt a legolcsóbb leggyorsabb. Vagy venni egy 3-as tömböt és bekötni sorba mint a homlokrakodóknál.
6930 pr. trakeszon hogyan lehetne bővíteni a kihelyezett olajkörök számát? Mechanikus vezérlésűek a gyáriak, és csak 3 van, viszont előre a fronthidraulikára kéne még plusz két kör. Van valakinek ötlete?
Válasz .Szabi #23796. hozzászólásáraA képen nem látom ezt a központi állítót. Szükség esetén soronként el lehet zárni a műkakit?
A kocsik szakaszolása csak mechanikus vagy bentről is tudod vezérelni?
Válasz VMisi #23794. hozzászólására
Válasz VMisi #23794. hozzászólásáraEzen az új fajtán (Sigma5) egy központi/oldalanként 3-3sor/ egy tekerő gomb van ami állítja, 0-tól 12-es osztásig, fokozatmentesen. Prillezett pétisónál, 65kg egy osztás. Baromi jó! Tavaly megszívtuk, 600kg pétivel vetettük a kukoricat, úgy lehűtötte a talajt, meg elvette a nedvességet, hogy a kelés az nulla volt. De a végére kialakult. Könnyű tankolni is, ugye 950l plusz lehet púpozni, a bigbaget konnyű elegyengetni benne.

Válasz .Szabi #23792. hozzászólásáraHogy érted ezt a tekerek egy gombot? A régebbi sfoggián a két tartályból 3-3 nyíláson jön ki az anyag és ott lehet állítani a 6 állítóval.
Van erről képed?
Válasz .Szabi #23790. hozzászólásáraköszönöm! legalább aki nem ért hozzá, azt hiszi, hogy a vetőgép is JD
Válasz *** HM *** #23791. hozzászólására“olcsobb” vetőgépre volt keret, de nem török kategóriás. Mascar, Gaspardo, Sfoggia, aztán a szín és a saválló tartály, és annak könnyű beállítása(csak tekerek egy gombot és fokozatmentes 0-850kg-ig). Sok műtrágyát rakunk sor mellé, 3-4-5száz kilót.

Nagy hibája, hogy a rögeltoló csavarokkal és kontraanyákkal rögzitett, jobb lenne ha furatok lennének.
Viszont jó erősek a rugók, kocsinyomó, tömöritőkerekek. Kardánhajtású a vetőelemhajtás. Viszonylag pontos gép normál tempóban. Nem túl nehéz de nem is papírból van. Nagy 55l magtartály. Megérte az árát. 5,9+áfa volt 4 szezonnal ezelőtt. Akkor a Mascar ugyanennyi volt, tárcsás műtrágyával, a Gaspardo meg hosszabb eggyel.
De megy a Jd-hez
Válasz .Szabi #23789. hozzászólásáraMiért lett sfoggia?
Máshol is látom megvették másodx is.
Válasz TDavid #23788. hozzászólásáraszép gépkapocs
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólására

6105M — Sfoggia Sigma 5
63q — 16,5q + 10+q
420/460as gumikkal majdnem a legszélesebb nyomon, köröm szélébe rakja, összeszedve a nyomtávot szr.
Nagysúlytartó 18 táska. oda rakja a vetőgépet ahova akarja
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólására130m, 1000 literes tartalyu sfoggiaval, ez vagy 10 mazsa mutragya lehet a kepen, vetogeppel 25 megvan, ennyit konnyeden emelget. Erositett a gep hatulja, 85mm emelomunkahengerekkel van. 5 mazsa orrsuly van rajta, neha dombra fel kicsit tolja az elejet, amugy eleg stabil vele. Egyebkent 170m gepunkon is 85mm - es munkahengerek vannak.

Loszart 145 155 volt

Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólásáraGabika6330 Pr.? Ha jól tudom, ő 130R-et használ.
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólásáraNagytartályos maxima volt itt az udvarban 145ren 520 gumikon na az az egészséges eléje kb.

Emezekkel 8 vontatottal kéne járni
Valaki használ 6130m vagy 6130R traktort (esetleg kisebbet) függesztett vetőgéppel?
Főleg az érdekelne mennyire bírna el egy 1000 literes műtrágyatartályos monosemmel?
Válasz TDavid #23782. hozzászólásáraok, köszi. megnyugodtam, hogy akkor nem vmi nagy baj csak kicsit összezavarodik
Válasz .Szabi #23781. hozzászólására170m nekem akkor szokta csinálni ezt, ha az emelési magasság nincs korlátozva és teljesen felemelem az eszközt, vagy éppen le van korlátozva de valami miatt fellökődnek a függesztőkarok. Nem tudom mi történik ilyenkor ami miatt megzavarodik, de restart eddig mindig megoldotta. Ha a tekerővel úgy 90-95% körülre lekorlátozom akkor nem szokta csinálni. Talán a kalibrált 100% magasságnál többet érzékel, vagy nem tudom.
Kis 6M-es, előfordult már 2-3x tavasszal, hogy nem reagált a hidraulika gyorsgombra, le-fel gombra. Nem rakta le a kombit. Nagy baj lesz vagy csak kicsit meghülyült? Gép leállít, ujraindit és jó lett. (Nokia akksi ki-be :D)
Nézzünk rá szervizessel laptoppal? Előfordult már valakivel?
Válasz J.Z.6600 #23779. hozzászólásáraSzerintem mivel nem elektromos ezért sehogy,de biztos van aki biztosan megmondja!
Üdvözölet !
Valaki tudja ,hogy lehet 6600 Traktor váltót kalibrálni ??
Váltó 24×24 PowerQuad !
Előre is köszönöm a segítséget.