Válasz #8518. hozzászólásra
de attól még hogy lerax ennyit évente,ugyanannyiért javít mint másnak vagy tévedek?
Csak az a külonbség hogy 1ből elkezdik a munkát soron kívül?
az a gond, hogy nem nagyon van más választásotok , ez olyan mint egy védelmi pénz , ha nem fizeted nézheted a föld végén az elromlott gépedet , mert nem jön a szerviz
Igazad van kurva sokba van 1 szervizes 8000-10000ft/h !!
Deha ál a gép munka közben és bérválalkozó is vagy becsukhatod a kaput !!!!
Amit tudunk megcsinálunk mi is dehát nem csapágycseréböl al a világ!!!!
Ezért kötötünk általánydijas szerzödést igy már a csapágyat is ők cserélik !!!!
Nyugotan indulunk a szezonak legaláb a gépekre lehet számitani amik az aranyat keresik
Ezt a marhaságot.
Szerinted egy olyan gépnek amit már fél éve sorozatban gyártanak, nem lenne minden alkatrésze cikkszámosítva? Ezt te se gondolhatod komolyan.
Az addig ok, hogy a gyártóknak az ilyen dolgokat nem érdeke reklámozni...
és itt természetesen nem csak a JD-re gondolok.
Többek között ilyen okokból is vannak itt Fergusonok.
Ha kell valami alkatrész esetleg akkor másnap reggelre itt van, ha hiba van felkészültek a srácok és nagyon rugalmasak
Én amondó vagyok, hogy amit otthon magunk tökéleteen megtudunk csinálni addig nemkell szervíz, viszont ezken az új gépeken ha egyszer belejön a gebax akkornem tudsz majd belenézni az elméjébe, diagnosztizálni, tesztelni... Tehát, szükség van egy jó szervízre! Akit meg is kell fizetni, viszont cserébe ha eljön egyszer jöjjön vay annyiszor amennyit megkíván a dolog, ne 10-szer egy hibát megoldani, mert az tükrözi a fekészületlenségüket és kuuva sokba kerül.
Ha van egy patent szervízes aki rugalmas is és jön ha kell hamar, azt kikell fizetni nem sok az órabér annyira, ha áll a gép. Igaz a km-díjjak azok magasak de megfelelő helyen annyira nem mint amit írtok.
De csak azért mert mi is megtudjuk oldani a dolgokat,sok cég olyan szervizest küldene aki feleannyit nem ért a dolgokhoz mint mi,és persze a km dij, ne röhögtessenek,ugy ahogy mondod a scaniával nem tudok olyan kilóméterdijat elérni mint amit ők számláznának
Válasz #8495. hozzászólásra
Akkor te egy szerencsés ember vagy.Akikkel beszélgettem,azok 5000-nél kevesebbet nem mondtak,hogy szervizelték a gépüket. Jelzem,ezek csak hallott árak,mert nekem nincs szervizelendő gépem!!
Válasz #8492. hozzászólásra
A horror ár legnevetségesebb része,hogy drágábban megy a szervízautó 1 km-t,mint a kamion,ami elvisz a terményt az udvarról.
ha úgy vesszük akkor nem a gép meg a javítás drága hanem mi vagyunk csórók. Lényegében a lakosság 2-5 %-ának kell megtermelni az élelmiszer alapanyagot amiből az összes többi ember fogyaszt. A gazdaság egyes szereplői multivá váltak hogy a tényleges szabadpiaci versenyt megelőzzék. És emiatt lehúzzák a bőrünket, ugyanúgy mint annak aki a gyárban dolgozik.
Bizony ! És még ott van az alkatrész,logisztika,adminisztráció,marketing,finanszírozás ! Minden féle adó teher ! Csak pár gondoltat miként is épül fel a kereskedő+szerviz ! A "csillogás" ne tévesszen meg senkit rengeteg pénz és meló van benne !
Hát ki élezett a helyzet ! De ugyanakkor nem is egyszerű ! Drága magát a szervizt is üzemeltetni ! Munkabér,(szervízanyag),továbbképzés,szerszám,laptop-interface,a különböző szerviz programok a folyamatosan fejlő gépekhez ! Műhely-kocsi ! Az uniós és az annál keményebb hazai elvárások,munkavédelem-környezetvédelem-egézség védelem(szociális feltételek).....stb ez mind pénz ! És ez csak a szerviz része !
Bármilyen tipusú traktor szervízdíjárol érdeklődtem,hasonló horror óradíjat mondtak a tulajdonosok.De maz már el is hanyagolható ahhoz képest,hogy néhányra napokat-heteket várnak.
Válasz #8480. hozzászólásra
abból a rezsióradíjból amit kérnek a cégek a legkevesebb rész magának a szerelőnek a munkadíja.
Az hogy megvesz valaki egy új modern gépet és használja az sokmindenkinek előnyös, Kezdve a gyártótól a forgalmazón át a finanszírozóig stb. És ezek mindig többet akarnak jó kapitalista szokás szerint hiszen minden a profitról szól. Erőfölényben vannak a felhasználóval szemben és ezt ki is használják.
Ez van ezt kell szeretni.
Válasz #8478. hozzászólásra
Valami százezres költségű szűrőről beszélt a szerelő, ha jól emlékszem a kipufogógáznál, a bizonytalanságot arra gondoltam, hogy most tecnikailag egy nagyobb "ugrás" van ami magában hordozhatja a kiforratlanság veszélyét.
25279 hozzászólás
Válasz #8530. hozzászólásra

Nocak-nocak !
Válasz #8527. hozzászólásra
Nem !! De ezt a 2 jd-t az odisystöl vetem !!!
Válasz #8527. hozzászólásra



Válasz #8526. hozzászólásra
Pedig az fontos!!
Válasz #8526. hozzászólásra

Tán a KITE olcsóbb volt ?
Válasz #8522. hozzászólásra
Én is akartam veni töle 2db-ot de nem egyezet az ár elkébzelésünk !!
Válasz #8523. hozzászólásra





Ne bax má, hogy még csak ettől a csekélységtől csak kocsiba ülnek !!!!!!!
Válasz #8523. hozzászólásra

Az én kités szerelőm a csúcs nem tulzok!!!!
Válasz #8518. hozzászólásra
de attól még hogy lerax ennyit évente,ugyanannyiért javít mint másnak vagy tévedek?
Csak az a külonbség hogy 1ből elkezdik a munkát soron kívül?
Válasz #8521. hozzászólásra
Vettek párat.De a megyébe is sokat!
Válasz #8520. hozzászólásra
Gál úrtol vetek ide szoboszlóra páran gépet!!!
Válasz #8518. hozzászólásra
A védelmi pénzes meghatározás az jobban tetszik :)
Válasz #8517. hozzászólásra
Nem semmi!!!
Válasz #8515. hozzászólásra
Vagy zsarolásnak is nevezhető!!
Válasz #8516. hozzászólásra
7db traki 2db konb meg az össz munkagép!
Válasz #8514. hozzászólásra
Ebbe hány gép tartozik bele?
Válasz #8514. hozzászólásra
az a gond, hogy nem nagyon van más választásotok , ez olyan mint egy védelmi pénz , ha nem fizeted nézheted a föld végén az elromlott gépedet , mert nem jön a szerviz
Válasz #8513. hozzászólásra
Félve irom 3 mila + fa
Válasz #8512. hozzászólásra
Mennyibe fáj 1 évre a zöld sor átalánydijas szervize ?
Válasz #8504. hozzászólásra

Igazad van kurva sokba van 1 szervizes 8000-10000ft/h !!
Deha ál a gép munka közben és bérválalkozó is vagy becsukhatod a kaput !!!!
Amit tudunk megcsinálunk mi is dehát nem csapágycseréböl al a világ!!!!
Ezért kötötünk általánydijas szerzödést igy már a csapágyat is ők cserélik !!!!
Nyugotan indulunk a szezonak legaláb a gépekre lehet számitani amik az aranyat keresik
Válasz #8509. hozzászólásra
Te dolgozol JD alkatrészekkel nem én.
Én csak annyira emlékszem, hogy két hónapja már reman is volt belőle.
Vagy nem köti az orrotokra a német?
Válasz #8509. hozzászólásra
Publikus cikkszáma nincs neki!!!
Vagy értsd ahogy akarod!
Válasz #8508. hozzászólásra
Akkor ird már meg annak a bizonyos kipufogószűrőnek az árát te nagyokos!!!!!
Válasz #8484. hozzászólásra
Ezt a marhaságot.
Szerinted egy olyan gépnek amit már fél éve sorozatban gyártanak, nem lenne minden alkatrésze cikkszámosítva? Ezt te se gondolhatod komolyan.
Az addig ok, hogy a gyártóknak az ilyen dolgokat nem érdeke reklámozni...
és itt természetesen nem csak a JD-re gondolok.
hát igen, sok ilyet hallani...
Többek között ilyen okokból is vannak itt Fergusonok.
Ha kell valami alkatrész esetleg akkor másnap reggelre itt van, ha hiba van felkészültek a srácok és nagyon rugalmasak
Moderálta: Czanik Sanyi (1178) 2011-06-17 07:31:48
Segítség kellene John Deere 7810-es hez alkatrész katalógus ..
Válasz #8503. hozzászólásra
Én amondó vagyok, hogy amit otthon magunk tökéleteen megtudunk csinálni addig nemkell szervíz, viszont ezken az új gépeken ha egyszer belejön a gebax akkornem tudsz majd belenézni az elméjébe, diagnosztizálni, tesztelni... Tehát, szükség van egy jó szervízre! Akit meg is kell fizetni, viszont cserébe ha eljön egyszer jöjjön vay annyiszor amennyit megkíván a dolog, ne 10-szer egy hibát megoldani, mert az tükrözi a fekészületlenségüket és kuuva sokba kerül.
Ha van egy patent szervízes aki rugalmas is és jön ha kell hamar, azt kikell fizetni nem sok az órabér annyira, ha áll a gép. Igaz a km-díjjak azok magasak de megfelelő helyen annyira nem mint amit írtok.
Válasz #8502. hozzászólásra
De csak azért mert mi is megtudjuk oldani a dolgokat,sok cég olyan szervizest küldene aki feleannyit nem ért a dolgokhoz mint mi,és persze a km dij, ne röhögtessenek,ugy ahogy mondod a scaniával nem tudok olyan kilóméterdijat elérni mint amit ők számláznának
Válasz #8495. hozzászólásra
Akkor te egy szerencsés ember vagy.Akikkel beszélgettem,azok 5000-nél kevesebbet nem mondtak,hogy szervizelték a gépüket. Jelzem,ezek csak hallott árak,mert nekem nincs szervizelendő gépem!!
Válasz #8492. hozzászólásra
A horror ár legnevetségesebb része,hogy drágábban megy a szervízautó 1 km-t,mint a kamion,ami elvisz a terményt az udvarról.
Válasz #8499. hozzászólásra
Hááááát ez a "piac gazdaság"nálunk ! A töbség érzi a bőrén ! Itt az a lényeg a nyalóka melyik végén állunk ! Na ez nem mindig az egyszerű !
ha úgy vesszük akkor nem a gép meg a javítás drága hanem mi vagyunk csórók. Lényegében a lakosság 2-5 %-ának kell megtermelni az élelmiszer alapanyagot amiből az összes többi ember fogyaszt. A gazdaság egyes szereplői multivá váltak hogy a tényleges szabadpiaci versenyt megelőzzék. És emiatt lehúzzák a bőrünket, ugyanúgy mint annak aki a gyárban dolgozik.
Válasz #8496. hozzászólásra
Következtetés=megtévesztés!!!!
Válasz #8494. hozzászólásra
Bizony ! És még ott van az alkatrész,logisztika,adminisztráció,marketing,finanszírozás ! Minden féle adó teher ! Csak pár gondoltat miként is épül fel a kereskedő+szerviz ! A "csillogás" ne tévesszen meg senkit rengeteg pénz és meló van benne !
Válasz #8484. hozzászólásra
Akkor gondolom következtettek a szűrő tulajdonságaiból az árára.
Válasz #8491. hozzászólásra

Nem igaza horror ár nekem 1000ft/óráért javitanak,szervizelnek
Válasz #8493. hozzászólásra
Igen ezek a dolgok rengeteg pénzbe kerülnek!
Válasz #8491. hozzászólásra

Hát ki élezett a helyzet ! De ugyanakkor nem is egyszerű ! Drága magát a szervizt is üzemeltetni ! Munkabér,(szervízanyag),továbbképzés,szerszám,laptop-interface,a különböző szerviz programok a folyamatosan fejlő gépekhez ! Műhely-kocsi ! Az uniós és az annál keményebb hazai elvárások,munkavédelem-környezetvédelem-egézség védelem(szociális feltételek).....stb ez mind pénz ! És ez csak a szerviz része !
Válasz #8491. hozzászólásra
Mennyi az a horor ár?
Bármilyen tipusú traktor szervízdíjárol érdeklődtem,hasonló horror óradíjat mondtak a tulajdonosok.De maz már el is hanyagolható ahhoz képest,hogy néhányra napokat-heteket várnak.
Válasz #8488. hozzászólásra
Ennyi!!
Válasz #8487. hozzászólásra
Azért ez akkor is igaz ha MTZ-t veszel!!!
Sőt ha egy egyszerű talicskát megveszel akkor is ez a verzió lép életbe!!!
Válasz #8486. hozzászólásra



Ott a pont
Válasz #8480. hozzászólásra
abból a rezsióradíjból amit kérnek a cégek a legkevesebb rész magának a szerelőnek a munkadíja.
Az hogy megvesz valaki egy új modern gépet és használja az sokmindenkinek előnyös, Kezdve a gyártótól a forgalmazón át a finanszírozóig stb. És ezek mindig többet akarnak jó kapitalista szokás szerint hiszen minden a profitról szól. Erőfölényben vannak a felhasználóval szemben és ezt ki is használják.
Ez van ezt kell szeretni.
Válasz #8485. hozzászólásra
Nem is kesze kusza
ki lehet igazodni mindenen.
Válasz #8482. hozzászólásra
beépítve még az is a CAN rendszerbe...meg mi egymás kesze kusza dolgok

Nemkell az oda
Válasz #8483. hozzászólásra
Nincs nagy ugrás
A szűrönek nem hogy ára de cikkszáma se nagyon van.Igy felelőtlenség lenne bármit is nyilatkozni.
Válasz #8478. hozzászólásra
Valami százezres költségű szűrőről beszélt a szerelő, ha jól emlékszem a kipufogógáznál, a bizonytalanságot arra gondoltam, hogy most tecnikailag egy nagyobb "ugrás" van ami magában hordozhatja a kiforratlanság veszélyét.
Válasz #8481. hozzászólásra
AD Blue rendszernél igen!de a JD nem fog használni efféle rendszert!