Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 586 Ft EUR 403.39 Ft USD 353.61 Ft CHF 431.41 Ft GBP 478.93 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25233 hozzászólás
#21033 Drisa
2019-03-10 16:38:50

Válasz madle #21034. hozzászólásáraGaranciás időn belül semmit nem kell fizetned.

Nincs profilkép
#21032 madle
2019-03-10 15:49:33

Garancia időn belül a KITE szerviz kiszállást fizetnem kell?

#21031 bandigh
2019-03-09 10:13:01

Válasz Csordás Réka #21031. hozzászólásáraUgyanitt, évente olajcsere erősen ajánlott.

#21030 Hogel
2019-03-09 06:53:02

Válasz RkTomi #21030. hozzászólásáraIgen arra.Amikor a földmérő elkészíti a shape formátumot a táblákról, azt szeretném valahogy rátölteni.

Nincs profilkép
#21029 Csordás Réka
2019-03-09 05:58:43

Válasz ÁkosZsolt #21022. hozzászólásáraálló helyzetbe kapcsold be csak a cséplőt és alapjáraton talán akkor nem fogja

#21028 RkTomi
2019-03-08 20:31:27

Válasz Hogel #21029. hozzászólásáraEzt hogy érted? A területalapú rajzaira gondolsz? Azt nem tudom, ha másik kijelzővel lett rögzítve a tábla határ az minden gond nélkül átvihető.

#21027 Hogel
2019-03-08 19:49:00

Greenstar 1800 kijelzőre fel lehet tölteni a tábla rajzokat pendrive-ról, ha igen akkor milyen formátumban s hogyan?
Tudja e valaki?

Nincs profilkép
#21026 ÁkosZsolt
2019-03-07 19:31:36

Válasz 72 #21027. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget.Megnézzük!

#21025 72
2019-03-07 18:11:15

Válasz ÁkosZsolt #21022. hozzászólására1:A hajtóműt felfogató csavarok gumibakon ülnek,nem lehet hogy ezek elértek vagy kiszakadtak,ezálltal nincs rezgéscsillapitás és eltöri a csavarokat!

2:Esetleg szétment a mágneskublung felöli oldalnak a illesztő kúpja mert feltágult az anya.smile confused

3: Valahogy megsérült, hajlott a tengely és ezért ütt,lerázza a hajtóművet.(bár ennek kicsi az esélye)de a mágneskuplung felöli oldalon lehetséges.

#21024 RkTomi
2019-03-07 15:45:22

Válasz Ferror #21025. hozzászólására4100 nekünk is rosszalkodott 2-3 alkalommal széthúztuk az antenna csatlakozót és jó lett.

Nincs profilkép
#21023 Ferror
2019-03-07 15:04:19

Válasz RkTomi #21024. hozzászólásáraIgen GS4100,
lényeg az h egyik percben működött, 10perc múlva nem, másik táblában.
Nem volt levéve az antenna, illetve a régi nyomvonalakkal tudom használni.

#21022 RkTomi
2019-03-07 13:06:03

Válasz Ferror #21023. hozzászólásáraA 2630-asnak nem így néz ki a kezelőfelülete. Ez nem inkább Gen4-es monitor? na mindegy. De ha most került rá vissza az antenna akkor a TCM kalibrálást el kell végezni. Ennek a hiánya okozhatja ezt.

Nincs profilkép
#21021 Ferror
2019-03-07 11:27:21

John deere GS 2630-nal felmerült egy olyan probléma, h nem enged új AB vagy bármilyen más új nyomvonalat rögzíteni...smile cursingsmile cursing

Memória 90% üres
Találkozott már valaki hasonlóval?
Innen nem lép tovább OK nyomásra

Nincs profilkép
#21020 ÁkosZsolt
2019-03-05 20:53:01

Sziasztok!Jd WTS-el kapcsolatban lenne kérdésem.A kombájn motorjától gardánnal előre jön a hajtás(magtartályon belül) a hajtóműbe ami továbbítja a kombájn jobb oldalára.
Ez a hajtómű elszakítja a felfogató csavarjait.

Mi lehet a probléma oka?

Köszi szépen!

Nincs profilkép
#21019 Celtises
2019-03-03 20:47:03

16/16-os quad váltónál ha a 3-as powerben van valami kerreg a hátuljába. Üres irányváltónál hallani. Gázadásra elhagyja. Menetközben még nem vettem észre.
Fokozatokat szépen veszi.
Mi lehet ez?

#21018 Drisa
2019-03-03 11:06:22

Válasz jambo #21019. hozzászólásáraBenne van a szerelési leírásban amit valaki belinkelt hogy meg lehet venni. Vagy szervizért hivsz, ő tudják. Esetleg el is árulja ha jó viszonyban vagytok, és hogy még mire kell figyelni.

Nincs profilkép
#21017 jambo
2019-03-03 08:43:59

Válasz Drisa #21018. hozzászólásáraÉs mennyi lehet az a nyomaték?

#21016 Drisa
2019-03-02 11:51:02

Válasz bandigh #21017. hozzászólásáraJót kérdezel, de van összefüggés. Én is azt hittem hogy kicserélem jól meghúzom és kész. Jobban folyt az újjal mint a régivel. Szimering kuka, kite szervizt felhívtuk, és a nyomaték a lényeg. Megfelelő nyomatékra húzták rögtön jó lett, drága tanulás volt, ezért írtam le, hogy más ne fizessen duplán.

#21015 bandigh
2019-03-02 11:13:33

Válasz Drisa #21002. hozzászólásáraA nyomatékra húzás fontos dolog, csak nem tudom ez hogy áll kapcsolatban a szimeringgel. Ahol a csavarok vannak, fém alkatrészeket húzol össze, nem a szimering fog ellentartani

#21014 Drisa
2019-03-01 23:22:47

Válasz madle #21014. hozzászólásáraMiért nem hívod a szervizt?

Nincs profilkép
#21012 madle
2019-03-01 20:46:21

Válasz lala1 #21009. hozzászólásáraMegnézem holnap, hogy simán gázadára csinálja-e, mintha csak a kuplungolás után lett volna ez, de valóban nagy gázt adtam rá közúton. Viszont a traktor 20 üzemórás. Hogy lehet ott a gyári hézag nagy?

#21010 Drisa
2019-03-01 19:50:00

Válasz bandigh #21011. hozzászólásárafelépítése mindnek ilyen csak méretek mások...

#21009 bandigh
2019-03-01 19:46:05

Válasz Drisa #21010. hozzászólásáraHa olyan híddal készült

#21008 Drisa
2019-03-01 19:02:51

Válasz jambo #21003. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/60270/referrer/navigation/pgId/23688747

3as alkatrész 4es számú csavarjainak pontos nyomatékkal való meghúzása fontos, javítási könyv szerint ezeket a csavarokat cserélni kell.

#21007 lala1
2019-03-01 18:59:52

Válasz madle #21000. hozzászólásáraHa kuplungolás nélkül leveszed majd hirtelen odanyomod a gázt, szerintem akkor is hallani fogod ezt a hangot. Valószínű nem a kuplung miatt csattog,hanem a nagy kúpkerék hézag miatt.

Nincs profilkép
#21004 zoli862
2019-03-01 17:06:35

Válasz jambo #20999. hozzászólásáraNekem egyszerü mert már sokat csináltam de nem egy bonyolult dolog. Ilyenkor összes csapágy és szimering csere + kardán kereszteket megnezni mert ha szétt kell szedni utánna az miatt akkor összes szimering megint cserés.

#21003 Peti 8310
2019-03-01 13:05:28

Válasz Peti 8310 #21004. hozzászólásáraMost nézem, hogy külön van az elsőhídhoz, azon belül is két fajtához az útmutató:

AS, MS hídhoz

700-as sorozatú hídhoz

#21002 Peti 8310
2019-03-01 12:57:41

Válasz jambo #20999. hozzászólására6820 Javítási útmutató
Innen vettem 8310-hez szerelési útmutatót.
Paypallal lehet fizetni és PDF-ben letölteni.
Nem olcsó, de az első el nem rontott javításnál behozza az árát. smile smile

Nincs profilkép
#21001 jambo
2019-03-01 12:17:59

Válasz Drisa #21002. hozzászólásáraMinek a nyomatékát?

#21000 Drisa
2019-03-01 12:00:01

Válasz jambo #20999. hozzászólásáraRobbantott ábrán levő nagy szimeringet ha meg nem volt cserélve érdemes kicserélni. Viszont összeszerelésnél a meghuzasi nyomaték pontos betartása fontos, ha túl húzód a szimering kuka.

Nincs profilkép
#20998 madle
2019-03-01 10:50:08

Sziasztok,

5100M-ben nem tudjatok hogy lehet e allitani hogy mennyire csusztassa a kuplungot valtasnal a traki? 16/16-os valto, mert kozuton ha gyorsan megyek, kuplungot felengedem es gazadasnal akkorat csattan mintha kihajitottam volna a pedalt. Minden fokozatnal. Homokon nem csinalja

Nincs profilkép
#20997 jambo
2019-03-01 06:16:51

Üdv. Mennyire nehéz 6820 as jd-nél elsö kerékagy csapágy csere? Esetleg vkinek robbantott ábra??

Nincs profilkép
#20996 lac*
2019-02-19 05:45:36

Válasz .Feco. #20997. hozzászólásáraBiztos jók a zöldek is,de én pl a motor miatt nem vettem sötétzöldet.Nemtetszik a kipufogógáz visszavaezetés.Pláne nem tetszik az újakban,hogy az adblue rendszer melett benne hagyták azt is.Így mindkét rendszer hátrányát élvezheti a felhasználó.
A világoszöld már tetszene,de a forgalmazó nem volt elég rugalmas és a műszerek meg a kék-zöld gombok nem tetszettek.
Az ár is lényeges persze,de mivel ilyen kamatok mellett úgyis lízingel már mindenki,nem ez a döntő

#20995 .Feco.
2019-02-19 00:31:35

Válasz J.D. Borda #20995. hozzászólásáraVagy egyszerűen ezek a legjobbak! Aki más markát választ 10-bol 9 anyagi megfontolásból teszi, nem pedig meggyőződésből és titkon kacsingozik a szomszéd zöld trakijara és ha egyszer megteheti ő is ezt választja!

Csak gondolj bele mikor néhány éve kijöttek a kertészetes pályázatok hirtelen hogy megszaporodtak a kis John Deere-ok meg a kis Fendt-ek... 50-60% támogatás mellett nem nagyon nézték oda kis felárnak...

#20994 JD Lipi
2019-02-18 22:59:47

Válasz J.D. Borda #20995. hozzászólásáraTámogatást nem tudom, de vezető két márka a Fendt és a JD. Más a szemléletük is pl ezen traktor váltók terén is. smile lol

Nincs profilkép
#20993 J.D. Borda
2019-02-18 22:49:55

Válasz JD Lipi #20994. hozzászólásáraAmugy tuti kapnak valamit ha sajat gyartmanyt vesznek... vagy bennük van a sajat marka hűsége...

#20992 JD Lipi
2019-02-18 22:48:00

Válasz .Feco. #20992. hozzászólásáraNémetek is tudják mik a jó trakik. smile thumbup

#20990 .Feco.
2019-02-18 22:28:29

Válasz J.D. Borda #20991. hozzászólásáraHat a németek ismerik a régi mondást: a traktor színe a zöld...

Nincs profilkép
#20989 J.D. Borda
2019-02-18 22:19:46

most olvastam:

Az új traktorok németországi eladási listája így fest:

10. helyezett: 306 db John Deere 6120R 140 lóerő/ 103 kW
9. helyezett: 313 db John Deere 6130R 150 lóerő/ 110 kW
8. helyezett: 318 db John Deere 6250R 300 lóerő/ 221 kW
7. helyezett: 319 db Fendt 211 Vario 104 lóerő/ 74 kW
6. helyezett: 383 db Claas Arion 650/660 174 lóerő/ 128 kW
5. helyezett: 447 db Fendt 718 Vario 181 lóerő/ 133 kW
4. helyezett: 450 db John Deere 6155R 195 lóerő/ 144 kW
3. helyezett: 546 db Fendt 313 Vario 133 lóerő/ 97 kW
2. helyezett: 560 db Fendt 516 Vario 163 lóerő/ 120 kW
1. helyezett: 901 db Fendt 724 Vario 237 lóerő/ 174 kW

Nincs profilkép
#20988 picus
2019-02-15 16:26:20

Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem,h meik szelep iranyitsa a power quad valtonal a kuplungot?? Koszi nagy segitseg lenne ha tudna ebben valaki segiteni!!

Válasz RkTomi #20982. hozzászólására5000esen nem a 6030 fulke van , hanem 5000es ami 5090men is volt vagy mcn.

#20986 RkTomi
2019-02-14 18:39:48

Válasz madle #20983. hozzászólásáraIgen ezért mondták, hogy korlátozott a készlet.

Nincs profilkép
#20985 madle
2019-02-14 17:24:57

Válasz bandigh #20986. hozzászólásáraCsak a tárcsázás a problémás, főleg azért, mert itt homokon sem a traki nem tud fogni, mert csak rúgja ki maga alól a homokot, illetve a tárcsa kerekei mondhatni belevájódnak az első tárcsa sor által megművelt földbe és az egész 16 mázsás gép elsüllyed tengelyig és túrja a homokot. De ezzel is csak akkor van probléma, ha tárcsázott földre szórunk trágyát, és azt műveljem el mondjuk partnak fel.
Ha a zöldtítést dúrom le vagy szármaradványt akkor nincs baj, ott tud fogni a gép és a tárcsa sem süllyed el.

Szántást igazándiból egyelőre a 2 fejes csólyosi mélyszántó (45- cm) ekével tudtam csinálni, mert az van. Majd szeretnék egy 3 fejes váltvaforgatósat hozzá.

#20984 bandigh
2019-02-14 17:13:48

Válasz madle #20985. hozzászólásáraSzántásnál is gond van, vagy csak a mély tárcsázás a probléma?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Félelmetes terv: veszélyes gabonakórokozót próbáltak bejuttatni az USA-ba
Sajtóközlemény
UBM Csoport: újabb lépés a piacvezető pozíció megerősítéséért
UBM Csoport: újabb lépés a piacvezető pozíció megerősítéséért
Felvásárolják az Agrifirm Magyarországot, tovább növelik hazai és nemzetközi...
Vaslapát fej 150 dkg-os
Vaslapát fej 150 dkg-os

3.400 Ft

MONOSEM 6 soros Rugóskapás Sorközművelő Kultivátor jó állapotban eladó. Hidraulikus összec
MONOSEM 6 soros Rugóskapás Sorközművelő...

2.150.000 Ft

Új rácsos német Tpv 2010 utánfutó rendszámmal most csak 569.000 Ft
Új rácsos német Tpv 2010 utánfutó...

569.000 Ft

MANITOU MT 1840 ST3B / 2015 / 7540 üzemóra / Lízing 20%-tól
MANITOU MT 1840 ST3B / 2015 / 7540...

41.500 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]