Válasz Hogel #21029. hozzászólásáraEzt hogy érted? A területalapú rajzaira gondolsz? Azt nem tudom, ha másik kijelzővel lett rögzítve a tábla határ az minden gond nélkül átvihető.
Válasz ÁkosZsolt #21022. hozzászólására1:A hajtóműt felfogató csavarok gumibakon ülnek,nem lehet hogy ezek elértek vagy kiszakadtak,ezálltal nincs rezgéscsillapitás és eltöri a csavarokat!
2:Esetleg szétment a mágneskublung felöli oldalnak a illesztő kúpja mert feltágult az anya.
3: Valahogy megsérült, hajlott a tengely és ezért ütt,lerázza a hajtóművet.(bár ennek kicsi az esélye)de a mágneskuplung felöli oldalon lehetséges.
Válasz RkTomi #21024. hozzászólásáraIgen GS4100,
lényeg az h egyik percben működött, 10perc múlva nem, másik táblában.
Nem volt levéve az antenna, illetve a régi nyomvonalakkal tudom használni.
Válasz Ferror #21023. hozzászólásáraA 2630-asnak nem így néz ki a kezelőfelülete. Ez nem inkább Gen4-es monitor? na mindegy. De ha most került rá vissza az antenna akkor a TCM kalibrálást el kell végezni. Ennek a hiánya okozhatja ezt.
Sziasztok!Jd WTS-el kapcsolatban lenne kérdésem.A kombájn motorjától gardánnal előre jön a hajtás(magtartályon belül) a hajtóműbe ami továbbítja a kombájn jobb oldalára.
Ez a hajtómű elszakítja a felfogató csavarjait.
16/16-os quad váltónál ha a 3-as powerben van valami kerreg a hátuljába. Üres irányváltónál hallani. Gázadásra elhagyja. Menetközben még nem vettem észre.
Fokozatokat szépen veszi.
Mi lehet ez?
Válasz jambo #21019. hozzászólásáraBenne van a szerelési leírásban amit valaki belinkelt hogy meg lehet venni. Vagy szervizért hivsz, ő tudják. Esetleg el is árulja ha jó viszonyban vagytok, és hogy még mire kell figyelni.
Válasz bandigh #21017. hozzászólásáraJót kérdezel, de van összefüggés. Én is azt hittem hogy kicserélem jól meghúzom és kész. Jobban folyt az újjal mint a régivel. Szimering kuka, kite szervizt felhívtuk, és a nyomaték a lényeg. Megfelelő nyomatékra húzták rögtön jó lett, drága tanulás volt, ezért írtam le, hogy más ne fizessen duplán.
Válasz Drisa #21002. hozzászólásáraA nyomatékra húzás fontos dolog, csak nem tudom ez hogy áll kapcsolatban a szimeringgel. Ahol a csavarok vannak, fém alkatrészeket húzol össze, nem a szimering fog ellentartani
Válasz lala1 #21009. hozzászólásáraMegnézem holnap, hogy simán gázadára csinálja-e, mintha csak a kuplungolás után lett volna ez, de valóban nagy gázt adtam rá közúton. Viszont a traktor 20 üzemórás. Hogy lehet ott a gyári hézag nagy?
Válasz madle #21000. hozzászólásáraHa kuplungolás nélkül leveszed majd hirtelen odanyomod a gázt, szerintem akkor is hallani fogod ezt a hangot. Valószínű nem a kuplung miatt csattog,hanem a nagy kúpkerék hézag miatt.
Válasz jambo #20999. hozzászólásáraNekem egyszerü mert már sokat csináltam de nem egy bonyolult dolog. Ilyenkor összes csapágy és szimering csere + kardán kereszteket megnezni mert ha szétt kell szedni utánna az miatt akkor összes szimering megint cserés.
Válasz jambo #20999. hozzászólásáraRobbantott ábrán levő nagy szimeringet ha meg nem volt cserélve érdemes kicserélni. Viszont összeszerelésnél a meghuzasi nyomaték pontos betartása fontos, ha túl húzód a szimering kuka.
5100M-ben nem tudjatok hogy lehet e allitani hogy mennyire csusztassa a kuplungot valtasnal a traki? 16/16-os valto, mert kozuton ha gyorsan megyek, kuplungot felengedem es gazadasnal akkorat csattan mintha kihajitottam volna a pedalt. Minden fokozatnal. Homokon nem csinalja
Válasz .Feco. #20997. hozzászólásáraBiztos jók a zöldek is,de én pl a motor miatt nem vettem sötétzöldet.Nemtetszik a kipufogógáz visszavaezetés.Pláne nem tetszik az újakban,hogy az adblue rendszer melett benne hagyták azt is.Így mindkét rendszer hátrányát élvezheti a felhasználó.
A világoszöld már tetszene,de a forgalmazó nem volt elég rugalmas és a műszerek meg a kék-zöld gombok nem tetszettek.
Az ár is lényeges persze,de mivel ilyen kamatok mellett úgyis lízingel már mindenki,nem ez a döntő
Válasz J.D. Borda #20995. hozzászólásáraVagy egyszerűen ezek a legjobbak! Aki más markát választ 10-bol 9 anyagi megfontolásból teszi, nem pedig meggyőződésből és titkon kacsingozik a szomszéd zöld trakijara és ha egyszer megteheti ő is ezt választja!
Csak gondolj bele mikor néhány éve kijöttek a kertészetes pályázatok hirtelen hogy megszaporodtak a kis John Deere-ok meg a kis Fendt-ek... 50-60% támogatás mellett nem nagyon nézték oda kis felárnak...
Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem,h meik szelep iranyitsa a power quad valtonal a kuplungot?? Koszi nagy segitseg lenne ha tudna ebben valaki segiteni!!
Válasz bandigh #20986. hozzászólásáraCsak a tárcsázás a problémás, főleg azért, mert itt homokon sem a traki nem tud fogni, mert csak rúgja ki maga alól a homokot, illetve a tárcsa kerekei mondhatni belevájódnak az első tárcsa sor által megművelt földbe és az egész 16 mázsás gép elsüllyed tengelyig és túrja a homokot. De ezzel is csak akkor van probléma, ha tárcsázott földre szórunk trágyát, és azt műveljem el mondjuk partnak fel.
Ha a zöldtítést dúrom le vagy szármaradványt akkor nincs baj, ott tud fogni a gép és a tárcsa sem süllyed el.
Szántást igazándiból egyelőre a 2 fejes csólyosi mélyszántó (45- cm) ekével tudtam csinálni, mert az van. Majd szeretnék egy 3 fejes váltvaforgatósat hozzá.
25233 hozzászólás
Válasz madle #21034. hozzászólásáraGaranciás időn belül semmit nem kell fizetned.
Garancia időn belül a KITE szerviz kiszállást fizetnem kell?
Válasz Csordás Réka #21031. hozzászólásáraUgyanitt, évente olajcsere erősen ajánlott.
Válasz RkTomi #21030. hozzászólásáraIgen arra.Amikor a földmérő elkészíti a shape formátumot a táblákról, azt szeretném valahogy rátölteni.
Válasz ÁkosZsolt #21022. hozzászólásáraálló helyzetbe kapcsold be csak a cséplőt és alapjáraton talán akkor nem fogja
Válasz Hogel #21029. hozzászólásáraEzt hogy érted? A területalapú rajzaira gondolsz? Azt nem tudom, ha másik kijelzővel lett rögzítve a tábla határ az minden gond nélkül átvihető.
Greenstar 1800 kijelzőre fel lehet tölteni a tábla rajzokat pendrive-ról, ha igen akkor milyen formátumban s hogyan?
Tudja e valaki?
Válasz 72 #21027. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget.Megnézzük!
Válasz ÁkosZsolt #21022. hozzászólására1:A hajtóműt felfogató csavarok gumibakon ülnek,nem lehet hogy ezek elértek vagy kiszakadtak,ezálltal nincs rezgéscsillapitás és eltöri a csavarokat!

2:Esetleg szétment a mágneskublung felöli oldalnak a illesztő kúpja mert feltágult az anya.
3: Valahogy megsérült, hajlott a tengely és ezért ütt,lerázza a hajtóművet.(bár ennek kicsi az esélye)de a mágneskuplung felöli oldalon lehetséges.
Válasz Ferror #21025. hozzászólására4100 nekünk is rosszalkodott 2-3 alkalommal széthúztuk az antenna csatlakozót és jó lett.
Válasz RkTomi #21024. hozzászólásáraIgen GS4100,
lényeg az h egyik percben működött, 10perc múlva nem, másik táblában.
Nem volt levéve az antenna, illetve a régi nyomvonalakkal tudom használni.
Válasz Ferror #21023. hozzászólásáraA 2630-asnak nem így néz ki a kezelőfelülete. Ez nem inkább Gen4-es monitor? na mindegy. De ha most került rá vissza az antenna akkor a TCM kalibrálást el kell végezni. Ennek a hiánya okozhatja ezt.
John deere GS 2630-nal felmerült egy olyan probléma, h nem enged új AB vagy bármilyen más új nyomvonalat rögzíteni...


Memória 90% üres
Találkozott már valaki hasonlóval?
Innen nem lép tovább OK nyomásra
Sziasztok!Jd WTS-el kapcsolatban lenne kérdésem.A kombájn motorjától gardánnal előre jön a hajtás(magtartályon belül) a hajtóműbe ami továbbítja a kombájn jobb oldalára.
Ez a hajtómű elszakítja a felfogató csavarjait.
Mi lehet a probléma oka?
Köszi szépen!
16/16-os quad váltónál ha a 3-as powerben van valami kerreg a hátuljába. Üres irányváltónál hallani. Gázadásra elhagyja. Menetközben még nem vettem észre.
Fokozatokat szépen veszi.
Mi lehet ez?
Válasz jambo #21019. hozzászólásáraBenne van a szerelési leírásban amit valaki belinkelt hogy meg lehet venni. Vagy szervizért hivsz, ő tudják. Esetleg el is árulja ha jó viszonyban vagytok, és hogy még mire kell figyelni.
Válasz Drisa #21018. hozzászólásáraÉs mennyi lehet az a nyomaték?
Válasz bandigh #21017. hozzászólásáraJót kérdezel, de van összefüggés. Én is azt hittem hogy kicserélem jól meghúzom és kész. Jobban folyt az újjal mint a régivel. Szimering kuka, kite szervizt felhívtuk, és a nyomaték a lényeg. Megfelelő nyomatékra húzták rögtön jó lett, drága tanulás volt, ezért írtam le, hogy más ne fizessen duplán.
Válasz Drisa #21002. hozzászólásáraA nyomatékra húzás fontos dolog, csak nem tudom ez hogy áll kapcsolatban a szimeringgel. Ahol a csavarok vannak, fém alkatrészeket húzol össze, nem a szimering fog ellentartani
Válasz madle #21014. hozzászólásáraMiért nem hívod a szervizt?
Válasz jambo #21008. hozzászólásáraIgen, angol.
Válasz lala1 #21009. hozzászólásáraMegnézem holnap, hogy simán gázadára csinálja-e, mintha csak a kuplungolás után lett volna ez, de valóban nagy gázt adtam rá közúton. Viszont a traktor 20 üzemórás. Hogy lehet ott a gyári hézag nagy?
Válasz Drisa #21010. hozzászólásáraOk köszi
Válasz bandigh #21011. hozzászólásárafelépítése mindnek ilyen csak méretek mások...
Válasz Drisa #21010. hozzászólásáraHa olyan híddal készült
Válasz jambo #21003. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/60270/referrer/navigation/pgId/23688747
3as alkatrész 4es számú csavarjainak pontos nyomatékkal való meghúzása fontos, javítási könyv szerint ezeket a csavarokat cserélni kell.
Válasz madle #21000. hozzászólásáraHa kuplungolás nélkül leveszed majd hirtelen odanyomod a gázt, szerintem akkor is hallani fogod ezt a hangot. Valószínű nem a kuplung miatt csattog,hanem a nagy kúpkerék hézag miatt.
Válasz Peti 8310 #21004. hozzászólásáraAngol nyelvü?
Válasz zoli862 #21006. hozzászólásáraKöszi
Válasz jambo #20999. hozzászólásáraNekem egyszerü mert már sokat csináltam de nem egy bonyolult dolog. Ilyenkor összes csapágy és szimering csere + kardán kereszteket megnezni mert ha szétt kell szedni utánna az miatt akkor összes szimering megint cserés.
Válasz Peti 8310 #21004. hozzászólásáraMost nézem, hogy külön van az elsőhídhoz, azon belül is két fajtához az útmutató:
AS, MS hídhoz
700-as sorozatú hídhoz
Válasz jambo #20999. hozzászólására6820 Javítási útmutató
Innen vettem 8310-hez szerelési útmutatót.
Paypallal lehet fizetni és PDF-ben letölteni.
Nem olcsó, de az első el nem rontott javításnál behozza az árát.
Válasz Drisa #21002. hozzászólásáraMinek a nyomatékát?
Válasz jambo #20999. hozzászólásáraRobbantott ábrán levő nagy szimeringet ha meg nem volt cserélve érdemes kicserélni. Viszont összeszerelésnél a meghuzasi nyomaték pontos betartása fontos, ha túl húzód a szimering kuka.
Válasz jambo #20999. hozzászólásáraNézd itt
LINK
Sziasztok,
5100M-ben nem tudjatok hogy lehet e allitani hogy mennyire csusztassa a kuplungot valtasnal a traki? 16/16-os valto, mert kozuton ha gyorsan megyek, kuplungot felengedem es gazadasnal akkorat csattan mintha kihajitottam volna a pedalt. Minden fokozatnal. Homokon nem csinalja
Üdv. Mennyire nehéz 6820 as jd-nél elsö kerékagy csapágy csere? Esetleg vkinek robbantott ábra??
Válasz .Feco. #20997. hozzászólásáraBiztos jók a zöldek is,de én pl a motor miatt nem vettem sötétzöldet.Nemtetszik a kipufogógáz visszavaezetés.Pláne nem tetszik az újakban,hogy az adblue rendszer melett benne hagyták azt is.Így mindkét rendszer hátrányát élvezheti a felhasználó.
A világoszöld már tetszene,de a forgalmazó nem volt elég rugalmas és a műszerek meg a kék-zöld gombok nem tetszettek.
Az ár is lényeges persze,de mivel ilyen kamatok mellett úgyis lízingel már mindenki,nem ez a döntő
Válasz J.D. Borda #20995. hozzászólásáraVagy egyszerűen ezek a legjobbak! Aki más markát választ 10-bol 9 anyagi megfontolásból teszi, nem pedig meggyőződésből és titkon kacsingozik a szomszéd zöld trakijara és ha egyszer megteheti ő is ezt választja!
Csak gondolj bele mikor néhány éve kijöttek a kertészetes pályázatok hirtelen hogy megszaporodtak a kis John Deere-ok meg a kis Fendt-ek... 50-60% támogatás mellett nem nagyon nézték oda kis felárnak...
Válasz J.D. Borda #20995. hozzászólásáraTámogatást nem tudom, de vezető két márka a Fendt és a JD. Más a szemléletük is pl ezen traktor váltók terén is.
Válasz JD Lipi #20994. hozzászólásáraAmugy tuti kapnak valamit ha sajat gyartmanyt vesznek... vagy bennük van a sajat marka hűsége...
Válasz .Feco. #20992. hozzászólásáraNémetek is tudják mik a jó trakik.
Válasz .Feco. #20992. hozzászólásáraNagyon durva a lista....
Válasz J.D. Borda #20991. hozzászólásáraHat a németek ismerik a régi mondást: a traktor színe a zöld...
most olvastam:
Az új traktorok németországi eladási listája így fest:
10. helyezett: 306 db John Deere 6120R 140 lóerő/ 103 kW
9. helyezett: 313 db John Deere 6130R 150 lóerő/ 110 kW
8. helyezett: 318 db John Deere 6250R 300 lóerő/ 221 kW
7. helyezett: 319 db Fendt 211 Vario 104 lóerő/ 74 kW
6. helyezett: 383 db Claas Arion 650/660 174 lóerő/ 128 kW
5. helyezett: 447 db Fendt 718 Vario 181 lóerő/ 133 kW
4. helyezett: 450 db John Deere 6155R 195 lóerő/ 144 kW
3. helyezett: 546 db Fendt 313 Vario 133 lóerő/ 97 kW
2. helyezett: 560 db Fendt 516 Vario 163 lóerő/ 120 kW
1. helyezett: 901 db Fendt 724 Vario 237 lóerő/ 174 kW
Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem,h meik szelep iranyitsa a power quad valtonal a kuplungot?? Koszi nagy segitseg lenne ha tudna ebben valaki segiteni!!
Válasz RkTomi #20982. hozzászólására5000esen nem a 6030 fulke van , hanem 5000es ami 5090men is volt vagy mcn.
Válasz madle #20983. hozzászólásáraIgen ezért mondták, hogy korlátozott a készlet.
Válasz bandigh #20986. hozzászólásáraCsak a tárcsázás a problémás, főleg azért, mert itt homokon sem a traki nem tud fogni, mert csak rúgja ki maga alól a homokot, illetve a tárcsa kerekei mondhatni belevájódnak az első tárcsa sor által megművelt földbe és az egész 16 mázsás gép elsüllyed tengelyig és túrja a homokot. De ezzel is csak akkor van probléma, ha tárcsázott földre szórunk trágyát, és azt műveljem el mondjuk partnak fel.
Ha a zöldtítést dúrom le vagy szármaradványt akkor nincs baj, ott tud fogni a gép és a tárcsa sem süllyed el.
Szántást igazándiból egyelőre a 2 fejes csólyosi mélyszántó (45- cm) ekével tudtam csinálni, mert az van. Majd szeretnék egy 3 fejes váltvaforgatósat hozzá.
Válasz madle #20985. hozzászólásáraSzántásnál is gond van, vagy csak a mély tárcsázás a probléma?