Válasz Németh Péter_36557 #5688. hozzászólására
Próbáltad-e másik irányba is állítani, mert a heveder felfelé mászik az emelkedőn. Amikor ilyen bajom volt azzal a hátsó hengerrel be lehetett állítani a heveder helyét.
Csapágyakat átnéztem mielőtt belettek rakva az új hevederek, 3-4 csapágy cserelve lett ami melegedett a tobbi jó volt, jövő héten kerül sorra a javításban csak gondoltam meg kérdezem hátha tapasztalt valaki ilyet, a hátsó ajtóban van egy állítható henger, ha azt állítom akkor se lesz jobb a helyzet
Válasz monolit #5685. hozzászólásáraKöszönöm a választ, utángyártott hevederek kerültek bele és olyan a kapocs, hogy a szegecsek helyett csavarok mennek átt a gumihevederen ezek feszítik rá a kapcsot a hevederekre, elvileg újra felhasználható ha szétcsavarozzuk levágunk a hevederből és újra vissza lehet csavarozni ha szükséges. Viszont egy olyan gondom is lenne a bálázóval, hogy húznak jobbra a hevederek. neki feszülnek a vezetőknek ez mitől lehet? hevederekkel lehet a baj vagy valami el van vetemedve a bálázóba?
A rendfelszedő kerék tartóinak anyaga gyenge, könnyen elhajlanak. Érdemes rugóacélból legyártatni.
A V alakú "kés" amely elvágja a hálót, könnyen eltömődik, mivel függőleges kialakítású. Lucerna bálázáskor amikor a háló nem fed normálisan, (kihuzigáltak a szálak) akkor érdemes kitakarítani.
A hálófeszítés nyomatékát gumipogácsa viszi át a hálóra, ez a pogácsa nyomásra össze zömül és emiatt tengely irányba lógás lesz, ami miatt a háló nem megy középen. Érdemes kihézagolni.
Sokáig nem használtam a bálázót, de jó gépnek tartom. Bármely időszakban tudtam vele bálázni, nem kényes a bálázandó anyagra. Eső után közvetlenül báláztam vele (sürgős volt) kukoricaszárat, amíg a görgők nem lettek sárosak (a háló megcsúszott a koszos görgőkön emiatt nem tudott kötni) tette a dolgát.
Aligátor kapcsozással szokták adni a gépet.
Milyen az a csavaros kapocs amit említettél? Képet tudnál róla feltenni?
Válasz zoli6886 #5683. hozzászólásáraCsak itt a környéken lévö állatosoknak báláztam vele,kb 10e lehet benne.Mindig tetö alatt volt,csapágyak és egyébb alkatrészek voltak cserélve.A vége 1,5 mert van másik helyette...
Válasz erdesz24 #5678. hozzászólásárakrone 160 balazot annak eleg 40-50 le.is egyszeru es konyen atlathato a takarmany mennyisege is megkozeliti a hesstonet es nem utolsosorban egyszerub vele balazni enis igy keztem
Vicon rv1901-ről mi a vélemény mire kell odafigyelni?Most vásároltam, új hevederek kerültek bele, csavaros kapcsokkal lett végtelenítve, erről is kérnék véleményt és a gépről is.
Válasz Zozo64 #5670. hozzászólásáraClaas variant 180, hestonm van itthon most és cégnél jd 960 báláztam lényeges nagyobb telesitményű szerintem sok uj tárával is szemben csak egy jó nagy géped legyen elébe én 6195 r el huztam
Válasz oprita #5644. hozzászólásáraHa trailer kell a Metroval szemben tudsz berelni, te vezeted B kategoriás, 15.000 ft/ 24 óra és 700 km. Én a welgert is azon hoztam haza, de a 7.6- os terítôt is, meg jó pár pótot. Ha úgy számolod nem pénz érte.
Németböl hozott,KR155 hálós,nálam alig ment valamit,kb 10e bála lehet benne ,eladó. A szalmát ne igazán szereti,de ha nincs összetörve nagyon akkor harmaton viszi.Egyszerü,nincs elektronika,50LE is viszi...
Válasz t.barn #5657. hozzászólásáraNem.Amit én linkeltem annak nincs köze a welgerhez azok a gépek a kverneland-hoz tartoznak amit talán a kubota vásárolt fel nem túl régen.
Válasz balazoooo #5656. hozzászólásáraSzóval, jól értem, hogy a kubota, Ferguson,Vicon (és talán a Fendt) ugyanaz a welger bálázót fogja árulni más más szinekben?
Válasz MFM #5635. hozzászólásáraMajd meglássuk akkor, hogy mi sül ki belőle, mert valószínű a Fortimára adjuk át a pályázatot, azzal, hogy ez nem fix, hanem varió kamrás.
Megnéztük mlg a Massey bálázókat, ugye ők most kezdték a Welger-Lely bálázókat a saját szinükben forgalmazni, de ezek is jelentősen drágábbak, még a JD-nél is.
Válasz broll79 #5651. hozzászólására
Van benne anyag. 82-es teli kamrával, odacsavarva nem igen szereti húzni is meg tekerni is egyszerre. 70-80%-nál át kell lökni a szorzó váltót lassúba mert különben meghal.
Válasz ..MZ/X.. #5650. hozzászólásáraMikor mi hoztuk az 5670est teleszkópossal rakták fel és azzal is vették le. A trailer bírta rendesen, de a Nissan pikaccsu az Emelkedőket nem igen díjazta a pályán. Meg a mögöttem felgyülemlett kamionok se
Amugy baxott nehéz egy gép volt.
Válasz broll79 #5646. hozzászólásáraOda azért már jó trailer kell. Szerintem üti a 2 tonnát a gép.
Osztrákban rámpán tolta fel a paraszt a nyergesre. Idehaza mivel az összes vasúti rámpát elbontották géppel kellett leemelni. Az öreg 841-es BM Volvo hátulja nem igen érte a földet.
Válasz oprita #5644. hozzászólásáraH van B+E jogsid, vagy ismerősnek, lehet bérelni autómentőt vagy trailert kisbusszal 10-20 ezerért és csak tankolnod kell, mert pálya matrica van általában rajtuk. Igaz oda vissza egy napos mutatvány, de megéri, ha találsz olyat ami jó és olcsóbb
Válasz broll79 #5643. hozzászólásáraFogja ő alább adni,mert vannak hiányosságai.Szállító eszközöm nem lévén,egy ilyen osztrák határ menti kiruccanás baráti fuvarral is 200e körül fájna.
Válasz oprita #5641. hozzászólásáraLehet igazad van.
Egyébként kicsit drágán adja szerintem, kb 6 éve egy barátomnak hoztunk haza Szilről egy ilyet csak Automatát és 650-ért vette, plusz amennyibe a hazahozatal volt. Csak le kellett zsírozni, meg a monitort beállítani és mehetett
7991 hozzászólás
MTZ-hez a Class Rollant 66 nem javasolták.
Vélemény?
Válasz ..MZ/X.. #5681. hozzászólásáraA keret a bálázóra 2-2,5 millió
Ebben az árkategóriában gondolkodom.
Válasz Németh Péter_36557 #5688. hozzászólására
Próbáltad-e másik irányba is állítani, mert a heveder felfelé mászik az emelkedőn. Amikor ilyen bajom volt azzal a hátsó hengerrel be lehetett állítani a heveder helyét.
Csapágyakat átnéztem mielőtt belettek rakva az új hevederek, 3-4 csapágy cserelve lett ami melegedett a tobbi jó volt, jövő héten kerül sorra a javításban csak gondoltam meg kérdezem hátha tapasztalt valaki ilyet, a hátsó ajtóban van egy állítható henger, ha azt állítom akkor se lesz jobb a helyzet
Válasz Németh Péter_36557 #5686. hozzászólásáraValamelyik henger csapágyas
Válasz monolit #5685. hozzászólásáraKöszönöm a választ, utángyártott hevederek kerültek bele és olyan a kapocs, hogy a szegecsek helyett csavarok mennek átt a gumihevederen ezek feszítik rá a kapcsot a hevederekre, elvileg újra felhasználható ha szétcsavarozzuk levágunk a hevederből és újra vissza lehet csavarozni ha szükséges. Viszont egy olyan gondom is lenne a bálázóval, hogy húznak jobbra a hevederek. neki feszülnek a vezetőknek ez mitől lehet? hevederekkel lehet a baj vagy valami el van vetemedve a bálázóba?

Válasz Németh Péter_36557 #5676. hozzászólásáraAz eredeti rendfelszedő rugók túledzettek, könnyen törnek.
A rendfelszedő kerék tartóinak anyaga gyenge, könnyen elhajlanak. Érdemes rugóacélból legyártatni.
A V alakú "kés" amely elvágja a hálót, könnyen eltömődik, mivel függőleges kialakítású. Lucerna bálázáskor amikor a háló nem fed normálisan, (kihuzigáltak a szálak) akkor érdemes kitakarítani.
A hálófeszítés nyomatékát gumipogácsa viszi át a hálóra, ez a pogácsa nyomásra össze zömül és emiatt tengely irányba lógás lesz, ami miatt a háló nem megy középen. Érdemes kihézagolni.
Sokáig nem használtam a bálázót, de jó gépnek tartom. Bármely időszakban tudtam vele bálázni, nem kényes a bálázandó anyagra. Eső után közvetlenül báláztam vele (sürgős volt) kukoricaszárat, amíg a görgők nem lettek sárosak (a háló megcsúszott a koszos görgőkön emiatt nem tudott kötni) tette a dolgát.
Aligátor kapcsozással szokták adni a gépet.
Milyen az a csavaros kapocs amit említettél? Képet tudnál róla feltenni?
Válasz zoli6886 #5683. hozzászólásáraCsak itt a környéken lévö állatosoknak báláztam vele,kb 10e lehet benne.Mindig tetö alatt volt,csapágyak és egyébb alkatrészek voltak cserélve.A vége 1,5 mert van másik helyette...
Válasz jozef19 #5682. hozzászólásáraSzia ha publikus,mennyiért engednéd el szívesen a kezét???
köszi...
Válasz erdesz24 #5678. hozzászólására Van egy krone KR155 ami eladó,háló+ madzag...
Válasz erdesz24 #5678. hozzászólásáraMielőtt mindenki elkezd tippmixelni mi a keret az új gépre? Mert ez inkább befolyásolja a tipust mint az MTZ.
Válasz erdesz24 #5678. hozzászólásáraKrone round pack vagy fortima (125-ös)
Válasz erdesz24 #5678. hozzászólásárakrone 160 balazot annak eleg 40-50 le.is egyszeru es konyen atlathato a takarmany mennyisege is megkozeliti a hesstonet es nem utolsosorban egyszerub vele balazni enis igy keztem
MTZ hez szeretnék körbálázót vásárolni. Eddig volt egy Hesston M1300.
Ki mit javasol amit az MTZ kényelmesen elvisz?
Üdv!Claas Variant 260-hoz nincs e valakinek gépkönyve?
Vicon rv1901-ről mi a vélemény mire kell odafigyelni?Most vásároltam, új hevederek kerültek bele, csavaros kapcsokkal lett végtelenítve, erről is kérnék véleményt és a gépről is.
Válasz UE-28 #5673. hozzászólásárakb 550 lehet
Válasz Zozo64 #5670. hozzászólásáraClaas variant 180, hestonm van itthon most és cégnél jd 960 báláztam lényeges nagyobb telesitményű szerintem sok uj tárával is szemben csak egy jó nagy géped legyen elébe én 6195 r el huztam
Válasz csejtey.norbi #5668. hozzászólásáraÜdv!
Ez hányas John Deere?
Válasz oprita #5644. hozzászólásáraHa trailer kell a Metroval szemben tudsz berelni, te vezeted B kategoriás, 15.000 ft/ 24 óra és 700 km. Én a welgert is azon hoztam haza, de a 7.6- os terítôt is, meg jó pár pótot. Ha úgy számolod nem pénz érte.
Üdv
Variopackba bele megy a 3000m nagyobb tekercs háló? Ki milyen fajtát haszál hozzá?
Válasz zsoltiJD 50es #5667. hozzászólásáraMás bálázókhoz viszonyítva gyorsabb?
Válasz zsoltiJD 50es #5667. hozzászólásáraMás bálázókhoz viszonyítva gyorsabb?
Válasz Zozo64 #5664. hozzászólásáraJohn deere 960 bálázóval már báláztam 1 szezont szénát szalmát csutkát jókis bálázó
https://www.youtube.com/watch?v=UWGMytZelhM
nekem ez van,,,volt krone bálázóm,,,1 évet claas variant 360 as
ár érték arányában jóóó
Németböl hozott,KR155 hálós,nálam alig ment valamit,kb 10e bála lehet benne ,eladó. A szalmát ne igazán szereti,de ha nincs összetörve nagyon akkor harmaton viszi.Egyszerü,nincs elektronika,50LE is viszi...

Valakinek van john deere 990-es bálázója? Esetleg valami vélemény?
Válasz oprita #5662. hozzászólására

Válasz broll79 #5661. hozzászólásáraMegállapodtunk.Abban,hogy ami késik ,az nem siet.
Válasz oprita #5660. hozzászólásáraNem sikerült megegyezni???
Válasz oprita #5648. hozzászólásáraNa ,majnemmind1,hát úgy néz ki,se 5 lityi,se gázolajjal.Se...
Ja, igen. Kubota vásárolta fel a Kverneland Group-ot, a Massey meg a Lely-t (Welger)
Válasz t.barn #5657. hozzászólásáraNem.Amit én linkeltem annak nincs köze a welgerhez azok a gépek a kverneland-hoz tartoznak amit talán a kubota vásárolt fel nem túl régen.
Válasz balazoooo #5656. hozzászólásáraSzóval, jól értem, hogy a kubota, Ferguson,Vicon (és talán a Fendt) ugyanaz a welger bálázót fogja árulni más más szinekben?
Válasz t.barn #5655. hozzászólásáraLétezik Ferguson, Vicon és talán Fendt színben is ez a bálázó.
Válasz balazoooo #5636. hozzászólásáraEzeket meg nálunk nem forgalmazzák. Habár tavaly volt egy az Újvidéki Mezőgazdasági kiállításon...
Válasz MFM #5635. hozzászólásáraMajd meglássuk akkor, hogy mi sül ki belőle, mert valószínű a Fortimára adjuk át a pályázatot, azzal, hogy ez nem fix, hanem varió kamrás.
Megnéztük mlg a Massey bálázókat, ugye ők most kezdték a Welger-Lely bálázókat a saját szinükben forgalmazni, de ezek is jelentősen drágábbak, még a JD-nél is.
Köszönöm a kommenteket :)
Válasz balazoooo #5633. hozzászólásáraHát nem tudom, azért ajánlották ezt a típust, mert állítólag mindent lehet vele gurítani.
Válasz broll79 #5651. hozzászólására

70-80%-nál át kell lökni a szorzó váltót lassúba mert különben meghal.
Van benne anyag. 82-es teli kamrával, odacsavarva nem igen szereti húzni is meg tekerni is egyszerre.
Válasz ..MZ/X.. #5650. hozzászólásáraMikor mi hoztuk az 5670est teleszkópossal rakták fel és azzal is vették le. A trailer bírta rendesen, de a Nissan pikaccsu az Emelkedőket nem igen díjazta a pályán. Meg a mögöttem felgyülemlett kamionok se

Amugy baxott nehéz egy gép volt.
Válasz broll79 #5646. hozzászólásáraOda azért már jó trailer kell. Szerintem üti a 2 tonnát a gép.
Osztrákban rámpán tolta fel a paraszt a nyergesre. Idehaza mivel az összes vasúti rámpát elbontották géppel kellett leemelni. Az öreg 841-es BM Volvo hátulja nem igen érte a földet.
}Válasz oprita #5648. hozzászólására


Válasz broll79 #5647. hozzászólásáraHát,úgy néz ki,hogy ezt 5 lityi gázolajjal hazahozom.
Válasz oprita #5644. hozzászólására
Van egy haverom 100Ft/km ért elhozza neked
Válasz oprita #5644. hozzászólásáraH van B+E jogsid, vagy ismerősnek, lehet bérelni autómentőt vagy trailert kisbusszal 10-20 ezerért és csak tankolnod kell, mert pálya matrica van általában rajtuk. Igaz oda vissza egy napos mutatvány, de megéri, ha találsz olyat ami jó és olcsóbb
Válasz oprita #5642. hozzászólására
Válasz broll79 #5643. hozzászólásáraFogja ő alább adni,mert vannak hiányosságai.Szállító eszközöm nem lévén,egy ilyen osztrák határ menti kiruccanás baráti fuvarral is 200e körül fájna.
Válasz oprita #5641. hozzászólásáraLehet igazad van.
Egyébként kicsit drágán adja szerintem, kb 6 éve egy barátomnak hoztunk haza Szilről egy ilyet csak Automatát és 650-ért vette, plusz amennyibe a hazahozatal volt. Csak le kellett zsírozni, meg a monitort beállítani és mehetett
Válasz ..MZ/X.. #5639. hozzászólásáraKöszi!
Mail ment.