Fórum
- Direktvetés, no-till. új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Köles új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- FKA-401 kukorica adapter új
- Fortschritt E-514 kombájn új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
Cikkajánló

A talajvizsgálatok valódi jelentősége – mikroelemek a növénytermesztés szolgálatában
Liebig minimum törvénye ma is érvényes: ha csak egy tápelem is hiányzik, az...
Sajtóközlemény
_fill_540x300_0.jpg)
1510 hozzászólás
Üdv. Landinisek, lenne 2db hátso gumim elado ujszerű állapotban ha esetleg vkit érdekelne goodyear 16,9r34es gyari gumi csak méretet valtottunk. Javitasnentes repedésmentes.
Válasz #958. hozzászólásra
Tömlő nélküli gumiba én nem tenném, nagyon korrózív! Vannak jobb fagyálló adalékok.
Válasz #958. hozzászólásra
Értem. Köszi!
Válasz #957. hozzászólásra
Kalcium-klorid nem más mint jégmentesítő.ennek a vízes oldatával van feltöltve.nem fagy meg
Válasz #956. hozzászólásra
Ezt nem ismerem. Mi ez, és hol lehet beszerezni?
Válasz #955. hozzászólásra
Cacl csinálják felénk
Válasz #953. hozzászólásra
Akkor mit ajánlanál?
Válasz #951. hozzászólásra

Ez a megoldás sokkal szimpatikusabb, mint a feltöltős.
Köszönöm!
Válasz #952. hozzászólásra
Nem vízzel kell feltölteni a kereket nyugi!
Válasz #950. hozzászólásra
Nem tudom jó lenne-e. Közúton nem lenne ezáltal túl kényelmetlen a feltöltött kerékkel való közlekedés, főleg nagyobb sebességnél? Most télen meg belefagyna a víz, és még a gumi is tönkremenne. De azért kösz a tippet!
Válasz #948. hozzászólásra

Üdv.
Ha az orrsúlyoknak csinálsz egy tartót és azt teszed hátra annak általában elégnek kell lenni (9x42kg). Nekem Quicke Q45 rakodóm van a Ghiblire keréksúlyokkal, alsó húzóval, plusz az orrsúlyokat használom hátul. 1000 kg-os big-bag-et, nagykocka bálát simán bírja így. Persze a nagyobb ellensúly sosem árt hátra.
A hátsó kerekek feltöltésében nem gondolkodtatok?
Válasz #948. hozzászólásra
Nekem ha kevés a suly, úgy oldom meg,hogy egy hátsó villára felveszek egy bálát. Ha almozás van, akkor így még haladósabb is a munka.
Válasz #946. hozzászólásra
Szia!
Köszönöm az infót!
Nekem is fent vannak a keréksúlyok, de az kevés. Egy 200 literes hordót akarok kiönteni betonnal, az olyan 300 kg körül van, és azt felakasztani a vonókarokra. Az írásod alapján annak már elégnek kellene lennie!
Mégegyszer köszönöm az infót!
Üdv.!
Válasz #945. hozzászólásra
Na látod ez a probléma.
Válasz #944. hozzászólásra
Szia.
Nekem ghiblin TracLift 200-am van, úgy hogy fent van a kerekeken a 4x60 kiló súly, plusz hátul az alsóvonós rendszer ami megint pár kiló és így nem kellett pluszt rátegyek.
Ugyanakkor a Powerfarmomon nincs keréksuly viszont egy FerroFlex 1100 van és ehhez bizony kell legalább 4-500 kiló a hárompontra hogy ne akarjon felborulni vagy az első tengelyen járni.
Üdv.
Válasz #942. hozzászólásra
mtz-820 és mtz 952.4
Üdvözletem minden fórumozónak!
Azt szeretném megérdeklődni, hogy akinek Landini Ghiblire szerelve van homlokrakodó, legalább mekkora (hány kilós) súlyt kellett feltennie hátra, hogy jól lehessen rakodni a géppel. A rakodóm az BB Junior 1.4.
Köszönettel: László
BUÉK minden fórumozónak!
Válasz #938. hozzászólásra
Az Mtz nem eszi az olajat?
Válasz #938. hozzászólásra
Még mindig kíváncsi vagyok
De azért az ekét vígabban vinné mind a 952.2 es nem? Nekem egy Vogel noot farmer l950 réselt kormány lemezes van.
Válasz #938. hozzászólásra
Szabad megkérdeznem milyen géped van?
Válasz #937. hozzászólásra
Kényelmileg teljesen más dimenzió, minden kézreál! Perkins motorral nincs semmi gond, olaj nem eszi! Fogyasztást csak 82-eshez tudom hasonlítani, ugyan azokkal az eszközökkel, nagyjából azonos. 952 Mtz-nél nem fog többet nyújtani teljesítményben. Hibák csak apróságok, első hidat kell ellenőrizni, kisebb elektromos kábel dörzsölések. Ha van még kérdésed szívesen válaszolok.
Válasz #937. hozzászólásra
nem fog többet tudni mint az mtz,és eszegeti az olajat a Perkins,plusz nyomaték szegény az a motor...egyébként kényelmesebb mint az orosz
Sziasztok
Landini Mythos 100-rol mi a véleményetek? 4500 óra van benne! Mtz 952.2 szeretném ki váltani rá.
Tapasztalatok ? meghibásodások? fogyasztás?
Bocs a megfogalmazásért, terep alatt az ,,ember" fokozatot értettem.
Köszönöm a tippeket s segítségeket, a probléma megoldódott. Tapasztaltabb landinis sógorom 1 perc alatt megoldotta.
Többieknek okulásra: a váltóból feljövő irányváltó tengelyen a bowdenek rögzítésénél kilazult a bíztosító csavar. mivel egyedül próbáltam megkeresni a hibát ezért nem tudtam rendesen mozgatni. Egy 19-es kulcs megoldott mindent
Válasz #925. hozzászólásra
" Előtte is kicsit nehezen vette a lükvercet és a terepet." A kettőnek mi köze egymáshoz?
Hátramenetet az irányváltóval kapcsolsz, még a terepet a terepváltóval. Mivel a terepváltója nem szinkron váltó, ezért ha a főváltó sebességbe van, akkor elég macerás terepet váltani. A hátramenetet viszont a kormánynál lévő irányváltóval kapcsolsz, ami ugye szinkron váltó. Le kéne írnod a problémát érthetően,parasztnyelven, hogy én is megértsem, mert az irányváltóval már nekem is voltak problémák/ bovden szakadás, gömbfej hegesztés elengedte/
Válasz #926. hozzászólásra
Csak tipp nem érdeklődtem utána.
Válasz #931. hozzászólásra
milyen bowdenek ?
Lehet, de nem valószínű. én a bowdenekre tippelek.Mint említetem az utóbbi időben elég rosszul vette a terep előrét és a hátrát.
Válasz #925. hozzászólásra
nincsen enne mászo fokozat és ne mkapcsolodott be véletlen ????
Válasz #928. hozzászólásra
de mindegyik? ilyen alacsony árak még a mesében sem...na jó 1 volt,egy 50-es 800.000-ért de az meg elég drága,ja és az meg helyileg Magyarországon volt
Válasz #927. hozzászólásra
Nem valós átverés ez is egyértelmű!
Válasz #926. hozzászólásra

meg azért elég tré az oldal ha még fent vannak a 2013 év eleji hirdetések is
Válasz #924. hozzászólásra

mennyire valósak ezek az árak?
Üdv! Valakinek már volt Ghiblivel olyan problámája, hogy nem vette az irányokat vagy ha be is vette akkor mint a csiga úgy mozgott függetlenül, hogy melyik csoportba raktam. 2 hétig nem mentem a géppel és most ezt csinálja. Előtte is kicsit nehezen vette a lükvercet és a terepet. ráadásúl a kuplung sem emel ki rendesen. tippek, tapasztalatok?
Válasz #921. hozzászólásra
Biztos, hogy erre egy 90 lovas gép kell?
Egy rakódó, ami jó hozzá plusz egy milla.
Nézz szét itt, nem tudom mi a valóságtartalma, de egy telefont megér.
http://www.hirdetes.ro/hirdetesek.php?ind2=90&t=/hirdetesek/Mezogazdasag/Traktor-kombajn/&oldal=2
Ha cégnél van akkor legelőszőr a rendszámot nézd le majd szólj egy rendőr havernak aki megnézi az előéletét. Ha lehet a tudakozóból keresd ki az előző tulajt és vedd a fáradtságot, hogy felhívod. Ha a kinézett gép szegeden van akkor nekem írj privibe, arról én is tudok mesélni.
Válasz #921. hozzászólásra
Az első hidat (elindítva) előre hátra megmozgatod a kereket löttyen-e- a rakodó miatt fontos. Ha sokat kardánozól a kardánt be tudod-e kapcsolni recsegés nélkül. Én belenéznék a belső légszűrőbe is nem etették-e meg porral. Amúgy egyszerű mint a faék és burkolt, nem látsz rajta mást. A tartományok nem szinkronizáltak. Szerintem tökéletes arra amire szeretnéd. Ha rakodót teszel rá össze legyen kötve a váz a hátsó híddal mert simán eltörheted.(nincs alváz)
Válasz #920. hozzászólásra
Én ilyen könnyebb munkákra használnám, mint rendsodrás, bálapakolás... Szóval szálastakarmány-készítésben lenne dolga meg egy rakodót esetleg rá és az állatok körül is dolgozhatna. Azt mondod megbízhatóak? Egy 2002-es gépet néztem ki, kicsit kívülről leharcolt, 3.350.000 az ára szerintem nem sok. MIt kell nézni rajtuk ha elmegyek megnézni?
Válasz #919. hozzászólásra
Mire szeretnéd használni? Nekem 4 éve van kötelező szervíz plussz kormánygömbfej és első híd persely csere. 3300 üo van benne 2003-as. Permetezni, műtrágyát szorni, ekézni szuper, a talajmunkáknál és szállításnál kicsi a súlya, fel kellene tölteni a gumikat, úgy talán nem pattogna. Ami a legfontosabb, ha volt is elektromos gondja akkor is MEGY! (difizár nem kapcsolt, fordulatszám jeladó-csak kontakthibák) MTZ helyett vettük, tökéletes (nem kell mindíg szerelni).
Landini Ghibli 90-es traktorról mik a vélemények, milyen gépek, hibalehetőségek, stb...
Válasz #917. hozzászólásra
Üdv.
Köszi.
Meglett a probléma.A mágnesszelep csatlakozója nem érintkezett, pedig kívülről tökéletesnek tűnt.
Köszi a segítségeteket.
Üdv. Ati
Válasz #916. hozzászólásra
Bekapcsolás előtt, lábbal húzd fel a fékpedálokat, és úgy kapcsold rá a difizárat. Nálam akkor bekapcsol.
Válasz #915. hozzászólásra
Ok.
Azt megköszönném.Addig keresgélem.
Üdv.
Válasz #914. hozzászólásra

hááát nekem csak az alapjaiban hasonlit a landini az NH ra de ez volt a bajom általában a hasa alatt vagy a has oldalán van a 4 kerékhajtás behuzotekercsel együtt a hhátsöhid elött alá kell mászni a gépnek látsz majd fém hidrolikacsövet ami belemegy az elsöhajtásra menö bordás tengely házába ott kapcsolja a 4 kereket is na annak az oldalán van és 2 fekete behuzo tekercs... vezetékek mennek rá ...... de ne mveszek rá mérget hogy neked pont ott van de hogy a baja ilyesmi az tuti.... egy ismerösömnek van egy ilyen a szomszédba majd rá kérdek ha kell holnap
Válasz #913. hozzászólásra
Szia.
Köszi. Azt hol találom?
Válasz #912. hozzászólásra
Behuzo tekercset kell levenni megmozgatni mert beszokott allni......
Üdv.
Tudna nekem valaki segíteni, hogy vision 100-on nem megy a difizáram.
Kapcsolásra a lámpa világit, fékre elalszik de mégse kapcsol össze.
Köszi.
Ati