Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Bodza ára új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
1495 hozzászólás
Üdv! Landini Mythos 100 szakértőt keresek lenne pár kérdésem ! ha valaki szánna rám időt megköszönném :)
Válasz youth #1341. hozzászólására
Ja és ne feledd el a légtartályt, és a lépcsőt visszaszerelni.
Válasz youth #1341. hozzászólására
A kiszerelés előtt egy fél pálinka nyugtatónak. Mivel először próbálkozol, tanácsos a légtartályt, és a lépcsőt leszerelni, így jobban hozzáférsz a bowden bekötéséhez. a fülkébe padlószintnél sarokcsiszolóval elvágod a bowdwn külsőt és a belsőt. Így kitudod húzni a belsőt, és ekkor „kényelmesen” ki tudod lazítani a külsőt rögzítő anyát, és már ki is tudod húzni. Na most következik a dupla feles, vagy egy nyugtató, és még egy segítségre is lesz szükséged. Az új bowdent a fülkében lévő lyukon megpróbálod áttolni a fülke alatt. Ha sikerült áttolnod, akkor egy pajszerral lenyomod a csöveket és felettük hátrafelé átnyomod a bowdent és megpróbálod a helyére beakasztani a külsőt és rögzíteni. Ezután felrakod a Faudi fejet a belsőre és rápattintod a helyére és lebiztosítod. Ha eddig eljutottál akkor kell a segítség mert te egy pajszer, vagy egy cső segítségével aminet a végét kicsit beköszörülöd, hogy a bowdwn beleakadjon megpróbálod a fülke alatt hátrafelé elnyomni a segéded pedig a fülkéből próbálja lefelé tolna addig ameddig megfelelő nem lesz a hossz. Ha ezzel megvagy a fülkébe már gyerekjáték összerakni. ha sikerült mehetsz ebédelni,
Válasz youth #1341. hozzászólására
fogok válaszolni
Válasz Csarli 1 #1325. hozzászólására
Szia ! Nekem is volt ilyen gondom, de helyre tudtuk állítani, de előbb utóbb cserés lesz. Középről a váltó tetjéről hogy bontottad le a bowden túlsó végét? Irányváltó felől adott ugye, csak a másik vége elég szopó helyen van.
Jó napot, sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy powerfarm 95-nél a gyorsító kart nem lehet behúzni! Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?
Válasz balazskerekes2000 #1337. hozzászólására
Behúzótekercs csere
Válasz balazskerekes2000 #1337. hozzászólására
Szia,
Lehet hogy van áram, de elég is?
Áramtalanító, gyújtás kapcsoló is szórakozhat, hogy átenged, de nem eleget.
Nem melegszenek?
Vagy önindítón a behúzó tekercs?
Sziasztok, van egy 2002-es évjáratú Landini Mythos 100-as traktorunk. Olyan probléma van vele, hogy nem akar indulni az önindítón a vastag vezetéken van áram a vékonyon is van indításkor. Tehát nem a gyújtás kapcsoló a hibás. Az önindító néha kattan nèha nem, meg- meg löki a motort. Egy pár hete csinálta ugyan ezt akkor próbálkoztam néztem a vezetékeket, hogy nincs e lecsúszva/ elszakadva rá próbáltam és azóta jó volt. Akkor az önindító a rosz? Melyik érdemesebb cserélni vagy javíttatni? Mi romolhatott el benne? Előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz engiati #1335. hozzászólására
Kontakthiba lesz sztem biztos
Válasz Soros #1334. hozzászólására
Igen, folyton megállás nélkül villog. Az olajnyomás rendben van, és a olajnyomás szenszor is működik.
Válasz engiati #1332. hozzászólására
De hogyan folyton villog? Vagy néha igen néha nem?
Sztem ha olajnyomással lenne gond vilagitana nem villogna
Válasz Csarli 1 #1331. hozzászólására
Egyenlőre nem álltam neki mert besűrűsödtek a munkák, majd ha kuki a földben lesz
Válasz Soros #1330. hozzászólására
Új a gép nálunk, arra gondoltam nem e a szervizt jelzi ezzel, hogy villog az olaj lámpa? Nem találok leírást a neten sem
Válasz Soros #1330. hozzászólására
sikerült az irányváltó bowdent kicserélni?
Válasz engiati #1329. hozzászólására
Jellemzo hiba... vagy biztositek vagy kontakt hiba...
Joparunknal villog mar egy ideje sztem
Sziasztok
Landini 5-100. Miért villog az olajnyomás jelző lámpa?
Tudja valaki a megoldást?
Válasz takacsgergo0331 #1327. hozzászólására
Hátúlról lesz, csak az olaj vagy leereszt vagy az orrával az árokba kell járni, hogy az olaj előre follyon. (ha ennél ez működik) Landpowernél így megoldható.
Sziasztok landini ghibli 90 a kardán kihajtásnál Csepeg az olaj szimeringre tippelünk. Hátulról mérjük bontani?
Kosziii delutan a vegere jarok a dolgoknak
Válasz Soros #1323. hozzászólására
Részvétem, bowden csere. Axiálnál már 45 000 kapsz újat, és pár óra szívás után már ki is tudod cserélni. Nekem kb. 3 hete volt hozzá szerencsém.
Válasz Soros #1323. hozzászólására
elszakadt a bovden, vagy kiugrott a babafej.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy irányváltóval volt valakinek olyan problémája, hogy a gyorsito fokozatot nem vette be? Akartam berakni, egyet kattant, mintha eltorott vagy elszakadt volna valami, es az iranyvaltot teljesen ki lehet most balra nyomni, de a gyorsitoba nem lehet berakni. Előre és hátra működik.
Landini ghibli 90
Köszi a segítséget előre is
Válasz takacsgergo0331 #1321. hozzászólására
Az adagoló végén is van egy kis szűrő, kipucoltátok-e, mert nálunk is az volt a baj oka. Szerelő fél évig próbálkozott , de nem sikerült neki. Aztán én rájöttem, olvastam a Perkins motorok fórumban. Kitakarítottam, azóta tökéletes.
Sziasztok landini ghibli 90 traktor beindul leáll mi lehet a hiba szűrők tiszták. Valami ötlet?
20.19 carraro hid melyik landini van
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólására
Szerintem nincsenek azok olyan messze egymástól, főleg ha a mechanikus változatokat nézzük. Teljesítményben semmiképp. Felszereltebben talán a Ferga kiforrottabb.
Válasz Gabi 07 #1309. hozzászólására
Szia, én egy 135 Landpowert használok. Használtan vettem 6000 órával. A harmadik szezonját kezdi nálam, eddig pozitív a tapasztalat. Teljesen mechanikus, Iveco motoros. Erős, nehéz gép jó emelési kapacitással. Néha egy-egy olajfolyás van ezért is mondják olasz MTZ-nek. Meg kell csinálni és kész. Axiálnál van minden hozzá és nem horror az alkatrészár, bár komoly dolog nem kellett. Van egy New Holland TD90 is de az igazából permetezni jó és nem talajmunkára.Én nagyon jó döntésnek érzem, hogy megvettem. A NH újonnan jött ezért is volt félő a használt, de bejött a dolog.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólására
A Landini valóban nem ferga, de nem is MTZ!!!!
Mondom ezt úgy, hogy van egy 19 és egy 5 éves 160 as landinim.
Kiváncsi lennék melyik elektronikával telerakott gép dolgozik majd 20 év múlva.
Kisgazdaságok nem engedhetik meg maguknak, hogy 4-5 évente trakit cseréljenek.
Válasz Bárány #1315. hozzászólására
Hát ha éppen a mechanikus változatot nézzük, akkor az mtz kategória, és szinte mindenki megválik tőle ahogy látom. De a komolyabb elektr. felszereltebb változatokkal is sok a macera, 1-2 évig használják őket aztán jön a fendi meg johny, nem is érem mit vártak ezen olcsó mtz utánzatoktól
Felénk sok a ferga, szerintem jók, minőségi gépek. Attól függetlenül én Ferga mellé Claaaas trakit vettem dzsondérr motorral
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólására
Tapasztalat, vagy csak ezt mondják?
Én pl. megégettem magam egy Landinivel, de mégsem xarozom úgy általában a márkát, mert vannak, akik meg nagyon is elégedettek vele. (Pl. éppen itt lacko0 is.)
És a Fergát, vagy a New Hollandot se véleményezném, pedig azok meg ismeretségemben eléggé leszerepeltek. Ilyen is van.
Azt kell venni, amelyiknek a környéken a legjobb a háttere, mert amúgy, ahogy már sokszor le lett írva: "egy szar az összes" (idézet egy anonim márkaszervizestől)
Válasz lackó0 #1311. hozzászólására
Landini = MTZ, Itt mindenki így becézi, még a szervízes is olasz MTZ-nek hívja
Fergusonnal még véletlenűl sem lehet hasonlítgatni...
Válasz lackó0 #1311. hozzászólására
Köszönöm az infót!
Válasz lackó0 #1311. hozzászólására
Ha egyébként mindegy, akkor az maradjon, amelyiknek jobb a háttere felétek.
Akármilyen jók is egyelőre, előbb-utóbb szükség lesz szervizre, alkatrészre.
Válasz Gabi 07 #1309. hozzászólására
LandPower 135ünk van, 2013as évjárat. Nem lesz agyon hajtva, évente kb. 300 - 350 üzemóra (2000 párszáz üzemóra van most benne), és a munkagépeink sem terhelik le különösebben. Két dolog bosszantó benne, hogy nehezen jár a bowdenes irányváltója (ha valakinek ismerös a probléma és tud megoldást, azt szívesen fogadom), a másik, hogy igazán rakhattak volna bele elektromechanikus hidraulika vezérlést. Alkatrész (ha kellene) az Axiálnál biztos lenne. Értéktartás meg szerintem nem kor hanem üzemóra kérdése (mit meg nem adnék egy 1998as évjáratú, 1000 üzemórás John Deere 8200ér).
Mindent egybevéve jó kis gép, eddig - lekopogom - semmi gond nem volt vele, csak a kötelezö szürö és olajcseréket csináltuk. Megy is a fejvakarás, hogy ha váltunk akkor mi menjen, a Landini vagy az egyik Ferguson. Ezzel kapcsolatban ki mire szavaz?
Válasz számüzött #1306. hozzászólására
kroon oil német.Márka választás én is ott találtam a Blizardhoz.
Landpower 125-165-ig full mechanikus gépekről használói vélemény, tartósság, komolyabb meghibásodások, javíthatóság (alkatrészellátás) érdeklődnék. Mert nemigazán tartja az értékét a márkásabb traktorokhoz képest, de a minőség, vagy a márka hírneve, ismeretlensége miatt! Akinek van érdemi mondanivalója ne tartsa magába.
Válasz tothgazda #1307. hozzászólására
Köszönöm!!!
Válasz számüzött #1306. hozzászólására
Alkatrész katalógus itt.
http://www.trattore.com/
Tiszteletem az uraknak!!
Olyan Kérdésem lenne, hogy barátomék vettek egy Ghibli 100-ast, és ahhoz keresnénk üzemeltetésit, és alkatrész katalógust. Ha esetleg valakinek volna ötlete honnan lehetne beszerezni, vagy letölteni, megköszönném!Már most elakadtak, hogy milyen olaj, meg mennyi kell bele mert le szeretnék szervizelni. meg esetleg valaki nem tudna e egy képet küldeni a motor elejéről, mert nincs fent minden ékszíj, és nem találják hogy van a kompresszor, klíma kompresszor, és a generátor hajtása. Előre is köszönöm a segítséget!!!!
Válasz Jarolin #1304. hozzászólására
Így van bekapcsolva, ahogy lefotóztad, és ahogy az alatta lévő matricás ábra is mutatja. Ha felhúzod a kart a kikapcsolt állapotába, akkor egy rugós reteszelő a kikapcsolt állapotában rögzíti a kart.
hi! Azt szeretném kérdezni, hogy Landini Ghibli 90 le-s traktor esetében a kardán kapcsolónak alsó vagy felső helyzetben kell lennie ha nem használom? Köszi
Válasz Bobo77 #1302. hozzászólására
igen.
Válasz ker.rolii #1301. hozzászólására
A tányérkerék csavarjai kilazultak aztán elintézett mindent?
Válasz Tomi.. #1300. hozzászólására
tányérkerék, kúpkerék, csapágyak, tömítések, perselyek.
Válasz ker.rolii #1299. hozzászólására
Mi a gondja,hogy fel kell újítani?
landpower 135 első híd felújításához szeretnék alkatrészeket venni.
Válasz ker.rolii #1296. hozzászólására
Az újabb típusoknál nem tudom, hogy van, de régebben a Landini és a McCormick csak a színében különbözött, úgyhogy azoknál a kereskedőknél is érdemes lehet érdeklődni.
Válasz ker.rolii #1296. hozzászólására
Szia
Maviprod.hu és agrocar.hu ezek ha minden igaz motor alkatrészeket forgalmaznak.
sziasztok.az axialon kívül tud valaki olyan céget aki landini alkatrészeket forgalmaz?