Fórum

ltz-55/a 

Létrehozta: peti, 2008-05-17 20:23:21

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #372 t-16m | 2020-03-24 18:20:12

    Sziasztok!
    Adott egy t-40 es traktor. A gondom az vele hogy a tlt hajtása nagyon beesik így extrém hosszú kardánokra lenne szükség a gépek működtetéséhez. Láttam hogy az ltz-55 ön meg van toldva kifele rendesen. A kérdés hogy az 55 ös kihajtása csereszabados a t-40 kihajtásával? Ha igen, van valakinek bontott traktora amin esetleg ez még megvan és megválna tőle? Holnap felhívom a traktorker kft. mert láttam komplett kihajtást de valószínűleg horror áron. Ha esetleg tudtok segíteni annak nagyon örülnék!

  • Válasz » #371 Lala5995 | 2019-12-24 15:49:46

    Válasz bebe292016 #370. hozzászólására

    C 90. MTZ kormány munkahenger is ilyen méretü. Ha nem kapsz hozzá javítókészletet, az MTZ kormány és a C 100-as munkahenger javító készletből meg lehet oldani.

  • Válasz » #370 bebe292016 | 2019-12-24 14:01:02

    Sziasztok
    Segítséget szeretnék kérni.
    LTZ 55 AM 2001-es tratorról van szó. Megtudnátok mondani a hidraulika munkahenger pontos típusát? Vagy melyik javítókészlet jó hozzá?

  • Válasz » #369 Gabik | 2019-12-22 20:59:12

    Válasz schbalázs92 #366. hozzászólására

    Hello!Én pedig ma adtam el.Kitartást és sok sikert kivánok hozzásmile biggrinsmile biggrin.Van gépkönyvem orosz,magyar,illetve letölthető formátum,de utóbbi elég rossz minőségben.
    Van néhány új(pl.kompresszor,hátsó lámpabúra,kipufogócsonk-toldat)és használt cucccom még(nyomtávszélesitő,alsó húzó kampó)stb.Ha érdekel megbeszélhetjük!
    Ha nem vagyok indiszkrét mennyiért sikerült?

  • Válasz » #368 bebe292016 | 2019-12-05 19:37:44

  • Válasz » #367 Lala5995 | 2019-11-19 07:04:14

    Válasz bebe292016 #365. hozzászólására

    P 80 javítókészletet megveted.A régi jelölés volt P75.
    Az Orosz oldalon találsz leirást.

    http://speczapchast.ru/raspred_r.html

  • Válasz » #366 schbalázs92 | 2019-11-18 19:47:43

    Sziasztok!

    Nemrég vásároltam egy Ltz 55/A-t. Nincs valakinek hozzá egy gépkönyve esetleg?
    Előre is köszi.

  • Válasz » #365 bebe292016 | 2019-09-08 18:34:49

    Sziasztok
    Segítséget szeretnék kérni.
    LTZ 55 AM 2001-es tratorról van szó. Megtudnátok mondani a hidraulika vezértömb pontos típusát? Vagy melyik javítókészlet jó hozzá?Ez áll rajta, de neten nem találok semmit

  • Válasz » #364 Gyuri1975 | 2019-04-12 19:38:34

    Válasz m andrás #362. hozzászólására

    Üdv! Ha a kinyomócsapágy és a kinyomókarok ("békák")Közt egyformán van hézag (kb 1.5-2mm)és mégis csúszik,akkor az új tárcsa teljes felületével nem érintkezik a lendkerékkel illetve a szerkezet nyomólapjával. Mert a tárcsa sík a kapcsolódó felületek meg hullámosak illetve csíkosak.Ha hullámos akkor csúsztatásnál lüktet, ugrál,ha csak csíkos akkor idővel összekophat,csak ne tükrösödjön illetve égjen meg a kuplung tárcs közben.

  • Válasz » #363 Gomgom | 2019-04-11 06:30:52

    Válasz m andrás #362. hozzászólására

    A pedál rudazaton is tudtok állítani.

  • Válasz » #362 m andrás | 2019-04-10 14:20:34

    Üdv! Kuplung beállításban valaki jártas esetleg? Új kuplungtarcsak vannak a gépben, a padlónál levő kémlelőablakot levéve be is lett állítva,mégis csúszik..Máshol is van még allitasi lehetőség? Válaszokat köszönöm!

  • Válasz » #361 sines68 | 2019-01-17 21:38:06

    Válasz Magister #352. hozzászólására

    T-25 lehajtása sokkal kisebb,de kialakítása hasonló.

  • Válasz » #360 Koppány Vezér | 2019-01-17 21:27:54

    Válasz Gabik #359. hozzászólására

    Szerintem dob rajta, mint csúnya menyasszonyon a fátyol!smile thumbup

  • Válasz » #359 Gabik | 2019-01-17 19:28:22

    Válasz nww #356. hozzászólására

    Igen,ezt a képet én is láttam,a fülkében még van egy ventillátor is,ami a kipuff. csonktól szívja a levegőt.Praktikus és olcsó megoldás,de hát megint az esztétika...asmile nononoz én szememet szúrja

  • Válasz » #358 Gabik | 2019-01-17 19:23:09

    Válasz Magister #354. hozzászólására

    Ha jól tudom és emlékszem a meghajtás alkatrészek a T-40-es traktorral egyeznek cikkszámok alapján.

  • Válasz » #357 .Richard. | 2019-01-16 21:57:56

    Válasz nww #355. hozzászólására

    Egèsz jo megoldàs!gondolom a hengerektől jön a levegő ami befújja a csőbe a meleget azt tovàbbviszi. Ez saccra biztos ad olyan 40fokos levegőt de lehet töbet is'hamar van a csonk 100fok felett.

  • Válasz » #356 nww | 2019-01-16 21:11:29

    Válasz nww #355. hozzászólására
    Egy lehetséges fűtés.

  • Válasz » #355 nww | 2019-01-16 21:10:12

  • Válasz » #354 Magister | 2019-01-16 13:57:48

    Válasz Gabik #353. hozzászólására

    Gondoltam, itt tudja valaki...

  • Válasz » #353 Gabik | 2019-01-14 21:14:04

    Válasz Magister #352. hozzászólására

    Jó kérdéssmile whistlingcikkszámokat összehasonlítottad?

  • Válasz » #352 Magister | 2019-01-14 16:48:18

    Az LTZ-55 véglehajtások és a T25 LEHAJTÁSAI MEGEGYEZNEK, CSERE SZABATOSAK?,
    KI MIT TUD ERRŐL??

  • Válasz » #351 Földönfuto | 2019-01-14 11:40:39

    Válasz Gabik #348. hozzászólására
    Lehet a tervező még oda gondolt egy üveg vodkát,csak ez kimaradt a gépkönyvből.

  • Válasz » #350 .Richard. | 2019-01-13 21:27:06

    Válasz Magister #347. hozzászólására

    Nem kérem köszi! Mtz fűt vízzel. De arra kiváncsi lennék, mennyit eszik, egy óra alatt, meg mivel szabályozta a hőfokot? Érdemes megtartani, ez ritkaság, hogy valakinek van!

  • Válasz » #349 Koppány Vezér | 2019-01-13 21:04:55

    Válasz Gabik #348. hozzászólására

    Szia!
    Vezesd be egy 100 mm-es csövön a hengerekről lefújt meleg levegőt a fülkébe úgy, mint ahogy a T25 -ösökön is megoldják.
    Ez ugyan az a henger, csak 4 van belőle. A gyári fűtés valóban fos.

  • Válasz » #348 Gabik | 2019-01-13 17:22:08

    Válasz Magister #347. hozzászólására

    Köszi,de inkább a kályhát kihagyomsmile cool
    Jobb lenne tényleg nem dolgozni vele,de néha muszáj elővenni.
    Ez akkor sem fér a fejembe,hogy a tervezője hogyan is gondolta azt hogy a hidraulika olaj "melege" főleg télen ezt a fülkét esetleg melegebbé varázsoljasmile karatekasmile karatekaInkább ne rakott volna bele semmit.

  • Válasz » #347 Magister | 2019-01-10 19:04:34

    Válasz .Richard. #342. hozzászólására

    Nekem van zapi kályha, ha érdekel akkor előtúrom....

  • Válasz » #346 Gomgom | 2019-01-10 11:19:34

    Válasz Gabik #345. hozzászólására

    Régen -amikor én is sokat törtem a fejem az LTZ fűtésén- azt mondta egy ismerősöm, hogy télen nem kell dolgozni traktorral és nem fogsz fázni.
    smile whistling

  • Válasz » #345 Gabik | 2019-01-08 21:57:49

    Válasz .Richard. #344. hozzászólására

    Most nézegettem 2db elég lesz.3500.-/db 150W/db
    Megpróbáljuk,meglátjuk.

  • Válasz » #344 .Richard. | 2019-01-08 21:43:44

    Válasz Gabik #343. hozzászólására

    Zajt beviszi? Külön dobban megy a levegő'szwrintem semmi zaj nem megy ott ami nagyobb a gèp zajànàl. 2db 12v. Befuvo .csak elèg.

  • Válasz » #343 Gabik | 2019-01-08 21:33:53

    Válasz .Richard. #342. hozzászólására

    Akkor már csak elektromos.Kipufogódobos verzió kizárva,behozza a zajt is.Olyanra gondoltam amit esetleg a mennyezetbe a gyári fűtés helyére be tudok építeni,így rejtve marad=esztétikus.Még nem néztem utána ennek.
    Úgy tűnik az Ltz fűtésre még kiforrott verzió nincs.

  • Válasz » #342 .Richard. | 2019-01-08 21:10:03

    Válasz Gabik #341. hozzászólására

    Csak amiket autoba hirdetnek pàramentesìtőnek. Màsrol nem tudok. Zaporozsec benzinkàlyha. Az meg ègen földön nix. Esetleg mèg trabant elven duplafalu kipufogódobon ventillàtorral fűteni. Vègülis az a leg melegebb. Lehet elèg lenne a gyàri dobot beboritani egy centi hèzagot hagyva mèg egy dobbal'amin àtfúlynàa levegőt. Gondolom èn.

  • Válasz » #341 Gabik | 2019-01-08 21:03:49

    Válasz .Richard. #340. hozzászólására

    Valóban,egy normális teljesítményű,1000-1200W-os(14V-90A) generátor megoldást jelentene erre.Talán olcsóbb is és nem kellene belenyúlni motor kenési rendszerébe.Inkább már hajlok efelé én is.
    Hol kapok normálisnak mondható elektromos fűtést?

  • Válasz » #340 .Richard. | 2019-01-08 20:27:05

    Válasz Gabik #339. hozzászólására

    Egy auto generàtor termel annyit'hogy 2 fűtès is mehetne talàn? Szerintem birnà.

  • Válasz » #339 Gabik | 2019-01-08 20:14:29

    Válasz Földönfuto #336. hozzászólására

    Érdekes téma ez számomra.Az én véleményem szerint túlmelegedéstől nem kell tartani,mert csak hideg időben menne a fűtőradiátoron keresztül,amikor amúgy is túlhűtött a motor,nyáron a kétutas szelepet átváltva ugyanúgy az olajhűtőn keresztül.Az olajhőfokot amúgy is látjuk a műszerfalon.Az olajat pedig fel kell hogy tolja a fülke tetejébe,mert a kb.3 bár olajnyomás az 30 méter vízoszlopnak felel meg,ha jól tudom.Ez az elektromos fűtés sem rossz ötlet,csak ez a kis 700w-os generátor szerintem kevés ehhez,ha még 200w-al terheljük+télen sok világítás kell,stb,és akkor még a 155AH-akksinkat is töltse vissza hidegindítás után.
    Na most akkor melyik ujjamat harapjam?smile laugh

  • Válasz » #338 Földönfuto | 2019-01-08 12:18:05

    Válasz Gomgom #337. hozzászólására
    Lehet,hogy lenne meglepetés a motor számára.

  • Válasz » #337 Gomgom | 2019-01-08 09:24:25

    Válasz Gabik #335. hozzászólására

    Ha jól emlékszem egyszer már előkerült ez az ötlet itt, akkor felmerült az is ,hogy az olajmyomás, hogy viselkedne ha a fülkébe kellene elnyomni a szivattyúnak.

  • Válasz » #336 Földönfuto | 2019-01-07 20:22:35

    Válasz Gabik #335. hozzászólására
    Érdekes ötlet,csak itt nagyon lényeges lenne a méretezés.Az a szellőző ventillátor kevés lenne,szerintem túlmelegedne a motor.Ez a fűtőventillátor egyszerűbb lenne,amit a kolléga emlit.

  • Válasz » #335 Gabik | 2019-01-07 18:52:52

    Válasz sines68 #334. hozzászólására

    Én arra gondoltam,hogy a hidraulika olaj helyett a motorolajat vezetném bele a "fűtőradiátorba",egy háromutas átváltó szeleppel,amikor így az eredeti olajhűtőn nem menne keresztül,hanem fűtésként szolgálna.Télen fűtésen,nyáron eredeti olajhűtőn közlekedne a motorolaj.Mi a véleményetek?

  • Válasz » #334 sines68 | 2019-01-07 17:24:34

    Válasz Földönfuto #333. hozzászólására

    200 vattos szivargyujtós ventilátoros melegítőt rak tunk bele nem jegesedik be,nem párásodik amere fújja.A gyári fűtés csak a hidrulika olajat porlasztja be a kabinba.A T-25-ösünkön és a 30-asunkon a hengerekről a ventilátor nyomja be ingre kell vetkőzni olyan melegek!!/szigetelve,kárpitozva vannak igaz./Az a baj ennél a módszernél a gégecsövön a hang is bejön

  • Válasz » #333 Földönfuto | 2019-01-07 10:12:07

    Válasz Gabik #332. hozzászólására
    Hát a fűtése az gyakorlatilag nulla,szerencsére télen nem nagyon használtam,amúgy hidegebb napokra tettem bele egy fűthető üléshuzatot.A kormányt viszont kicseréltem egy orbitos megoldásra amit speciel LTZ-hez árultak.A gyárihoz képest az maga a menyország volt.

  • Válasz » #332 Gabik | 2019-01-06 20:02:34

    Válasz Földönfuto #331. hozzászólására

    Alakítottatok át mást is a gépen az eredetihez képest amit jobbnak tartottatok?Például a fűtés,kormánszervó...ami gyenge pontja?

  • Válasz » #331 Földönfuto | 2019-01-06 19:33:42

    Válasz Gabik #330. hozzászólására

    A gép már nincs meg,de semmi baja nem volt a régi adagolónak,csak hozzájutottam egy soroshoz és rátettük kipróbálni,rajta is maradt,jobb volt mint a másik.

  • Válasz » #330 Gabik | 2019-01-06 18:33:15

    Válasz Földönfuto #329. hozzászólására

    Még esztétikus is lettsmile thumbupEzek szerint a "bordástengely" is teljesen egyezik,semmi komoly barkácsolás nem kell.
    Nemtom nálatok milyen hibajelenség miatt cseréltetek adagolót,de nálunk az alapjárat 1100/perc-nél stabil csak alatta egyszerűen megáll,de ha odalépek neki,csak gondolkodik és utána pörög fel,amúgy füst semmi.Levegő nincs a rendszerben,tiszta minden.smile cursing

  • Válasz » #329 Földönfuto | 2019-01-06 14:25:51

    Válasz Gabik #327. hozzászólására

    Nekem igy volt megoldva,hátha látszik vmi.

  • Válasz » #328 Tisler | 2019-01-06 08:31:42

    Válasz Gabik #327. hozzászólására

    A finomszűrőt kell áthelyezned oda ahol neked szimpatikus meg a csövek elérnek,és a nyomó csöveket kell áthajtogatni a soros adagolóhoz de óvatosan mert egyet nekünk is sikerült eltörni de kapni egyenest különböző hosszúságban.Ha egy frankó adagolót sikerül rátenned meglátod mekkora változás lesz!

  • Válasz » #327 Gabik | 2019-01-05 21:58:57

    Sziasztok!
    Valaki cserélte már az eredeti adagolót mtz 50es adagolóra?Milyen módosításokkal jár?

  • Válasz » #326 Tisler | 2018-12-28 21:15:33

    Válasz bebe292016 #323. hozzászólására

    Nekünk mikor még meg volt az LTZ én nyáron a rohadt melegben mikor még a t..ömröl is a víz folyt a kaszálás közben akkor sem ment 100c fölé pedig egy 210-es két dobos kaszát kergetett.Tiszta legyen a motor,meg jó olaj ennyi!smile thumbupcool

  • Válasz » #325 Földönfuto | 2018-12-28 20:15:59

    Válasz bebe292016 #324. hozzászólására

    Mindenképpen érdemes a hűtési rendszert átnézni,a hengerfej bordái nagyon be tudnak rakódni.

  • Válasz » #324 bebe292016 | 2018-12-28 19:36:25

    Válasz bebe292016 #323. hozzászólására
    Mondjuk ez nyáron ugarolás közben volt. Délután 30 C fokban :D

  • Válasz » #323 bebe292016 | 2018-12-28 19:34:48

    Én a zöld és a piros határán megszoktam állni.
    Az kb 100 C-fok

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]