Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Szója termesztése új
- Napraforgó-termesztés új
- S.O.S. új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Körbálázót, de milyet? új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Búza gyomirtása új
208 hozzászólás
Válasz Sandra197732 #157. hozzászólására
Én ezt a manual-t használom.
Üdv Mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Tud valaki ajánlani valami linket / oldalt, ahol kezelési útmutatót találok: 2003-as Manitou Mlt 730 120 LS gépnek.
Ugyanis most hoztak egy ilyet a munkahelyemre, amit használnom kell, és néhány dolognak utána akarnék nézni. Sajna letölthető, olvasható kézikönyvet nem találtam a neten, a géphez pedig semmit sem kaptam. Talán ti már jártasabbak vagytok, mivel én új vagyok az oldalon.
Előre is köszönöm.
I.
Válasz jamo #155. hozzászólására
Kramp
Üdv!
Ismerősömnek szétment a gumis kardán a manitoun. Csak az axiálos verzió létezik, vagy lehet hozzá találni olcsóbb alternatívát is? Hol érdemes beszerezni ilyet?
Válasz dobos1 #151. hozzászólására
Egyik ismerősöm keres a Desta targoncájához alkatrészt és szerelőt tudsz benne segíteni Eger felé lakik....
Terménykanalat hol,kitől érdemes venni? 2,2-2,5m3-es érdekel.
Válasz dobos1 #151. hozzászólására
Ertem,azt hidtem mezogazdasaggal dolgozol mert ott nagyon sok mindenre kitudod hasznallni.
Fenyő fűrészáruval, import, vannak Molotov illetve Desta targoncáim, a Manitout nem szeretnem megölni a fával, szerintem nem ennek való.
Válasz dobos1 #149. hozzászólására
Azzal foglalkozol?
Csarnokot építek, nem tudom kihasználni, de minden percet élvezek vele dolgozni:)
Válasz dobos1 #147. hozzászólására
Misrf adod el utanna,mit epitesz vagy egyalltalan mezogazdasaggal foglalkozol,mert oda mindig kell?!
Manitou Mlt 728 T Mono Ultra, Perkins 1004.4 turbos motor, 1996-ból, eddigi tapasztalataim nagyon jók, szinte csak ránézek a kulcsra és indul, 4 sebességes, Franciaországból hoztam, építkezéshez kell, utána megválok tőle, előre is sajnálom...
Válasz dobos1 #145. hozzászólására
Amugy milyen a masina megvagy vele elegedve,milyen motor van benne?
Munka közben...:)
Jön a szerelő hétfőn, hídban lamellák csere.
Válasz dobos1 #142. hozzászólására
Nekem a 741 csak a kezifek bovdenes!
Igen, oda megy be egy bowden. delelőtt képeket is tudok róla csinalni, akkor ér haza a gép
Válasz dobos1 #140. hozzászólására
Nemtudom ezekben az oregebbekben is az elso hidba van integrallva a fek?
Sziasztok, most vettem egy 96-os MLT 728 T Manitout, amin nincs fék, ki az aki elviselhtő áron foglalkozik ilyesmivel? Bács megye.
Válasz dr.T #137. hozzászólására
Manitouból aszem a többi mind 240 széles vagy szélesebb, ez 2 méter, a legkissebb meg mindenhogy igen kicsi. A méretei miatt választottuk. Meg axiál van legközelebb szervizileg minden máshoz messziről jöttek volna. A merlot nézegettem még jobban hasonló méretbe.
Válasz feri6 #135. hozzászólására
Miert dragat azok a fejek? Nemtudom,hogy hivjak,de tudom milyenek ,csereltem mar a trakim elso hidjat igaz az cararro.
Válasz Sötét Paraszt #134. hozzászólására
Akkor nemsokat hasznalljatok,ez a
ha jol tudom a far motros ugye,miert erre esett a valasztas?
Válasz feri6 #135. hozzászólására
Koszi a valaszokat,meg csak nezegettem oket,de nem tervezek egyenlore venni.
Válasz dr.T #132. hozzászólására
Amire nagyon figyelni kell használt vásárlás esetén: meg kell emelni, a kerekek a levegöben legyenek és meglökdösni kereket, hogy billeg e a forduló csapokon, általában itt mindnél lehet gond ha elhanyagolták. Ezenkívül semmi extra, szöghajtómű lehet zakatolós meg kiskardánra kell ránézni. Ha új van kilátóba akkor ugyanannyi eséllyel megvehető, mint versenytársak..
Válasz dr.T #132. hozzászólására
Van egy 627 két éves lesz, most volt benne 500 óra. Szokni kő benne a fék taposást.
Válasz dr.T #132. hozzászólására
Nekem egy őskövület van, azzal abszolút meg vagyok elégedve. Semmi elektronika nincs benne amit ne lehetne kikerülni, most lett felújítva a szivattyúja, meg pár apróság volt vele pl dugulás, hátsókerékhajtás kardánkeresztjeinek csapágyazása, stb... Amúgy örök élet+ egy nap.
Válasz dr.T #131. hozzászólására
Senki semmit nemtud a manitukrol?
Megvagytok elegedve a manitoukal? Sok elektronikai hibaik vannak? Esetleg valami tapasztalatok roluk,vagy hibak stb.?
Foldmunka-,rakodo, szallitogep kezeloje OKJ- bizonyitvanyom van manitouval dolgozom gabonakanallal a sarga jogsimban homlokrakodo 4511 pecset van. Ha villas adaptert hasznalok es kozuti forgalomban kozlekedo jarmure pakolok kell e targonca kezeloi OKJ es a sarga jogsimba vezetouleses targonca 3324 pecset. Ha jon az ellenor kerheti-e ebben az esetben ezeket a jogosultsagokat?
Helló!
Lenne egy kérdésem, hogy valaki már tapasztalt e hasonlót. Nemrégiben vettünk egy Manitou mlt 731 turbót, (2006-os, 2800üó. valószínűleg visszatekerték) és az vele a probléma, hogy a gém ki-be tolása nem mindig akar működni, főleg visszahúzáskor, kell mozgatni a kormányt és akkor elindul, állítólag vagy 5 éve ott állt Baján és nem használták, azt mondták az a baja, hogy le vannak ragadva a szelepek, de már meg lett vele rakva egy pár kamion meg a búzát is tologattuk, és nem javult semmit. Valami ötlet?! Tapasztalt valaki valami hasonlót??
Válasz #125. hozzászólásra
Nem mindig érdemes az olajon spórolni. Konkrétan a manitou fékolajjal kapcsolatban hallottam, hogy vki valami más gyártó olcsóbb fékolaját tette bele, és utána lehetett szétszedni a hidakat, mert feloldotta a tömítéseket vagy mit.
Válasz #125. hozzászólásra
Ketfele hajtómű olaj jár bele, plusz hidraulika
Válasz #125. hozzászólásra
Az axiálnál "manitou hidraulika olaj" olaj néven kaptam. Ha jól értelmezem a számlát, akkor ennek a 20 literesnek 582297 volt megjelölve, mint part number. Kiszereléstől függően lehet még 545500,546108,546109 is a száma.
A manualban ennyi olvasható: "MANITOU Oil Hydraulic ISO VG 46".
Az enyémhez ezt az operator's manualt használom.
Milyen olajat ajánlotok ezekbe a gépekbe, itt külön van a váltó meg a hidraulika, gondolom nem a legjobb a kétfunkciós olaj bele. Van valami spéci Manitou hidraulika olaj? És a váltóba mehet egyszerű hajtómű olaj, vagy oda is valami különleges kell?
Válasz #123. hozzászólásra
Összelapátolták a szivattyút, szerencsére csak csavar törött most benne, de meg van repedve kicsit a háza is úgyhogy nem fog sokáig menni, de ameddig bírja addig nem cserélem le. Amúgy gázadásra indul és gyorsul, de nem poweres.
Válasz #122. hozzászólásra
Úgy megy mint a kombájn? Ahogy tolod a kart úgy gyorsul-lassul, "üresbe" fogja a kereket? Vagy beteszed sebességbe és gázadásra indul el, alapjáraton áll egy helyben vagy lejtőn akár gurul de gázadásra megjön a nyomaték? Szerintem az utóbbi és azok hidrodinamikus kuplungosok ( a két fél citrom szembefordítva) Két szivattyú sokmindenért lehet, akér a kormányszervó is lehet külön szivattyún de a hidrodinamikus kuplungnak is kell feltöltőszivattyú tehát akár az is lehet a másik de ha poweres az (irány)váltója annak működtetéséhez is nyomás kell tehát az is lehet a másik szivattyú. De akár az is lehet hogy maga hidraulika rendszernek van két szivattyúja. Milyen szivattyúk? Fogaskerék vagy dugattyús? Mert fogaskerék szivattyúval nem csinálnak hidrosztatikus hajtást. Ahhoz változó szállítási mennyiségű dugattyús szivattyú kell.
Válasz #119. hozzászólásra
De, hidrosztatikus a lehajtása, ezért van gondolom egybeépítve 2 szivattyú. Elvittem egy ismerőshöz aki jobban ért hozzá, aztán meglátjuk mi lesz.
Válasz #114. hozzászólásra
Miért találgatsz!Miért nem hívod fel az axiált?Nekem a 2000évj
gépre kb 160eft a szivatyú.Nem horror árban van.
Válasz #119. hozzászólásra
szerintem nem.
Válasz #118
Nem hidrohajtasos a mani ?
Szerintem elbeszéltek egymás mellett. A bobiba változtatható szállítási mennyiségű, szervós dugattyús szivattyú van a meneteléshez annak horror áron van a felújítása. A manituba pedig az emeléshez van szivattyú nagy valószínűséggel fogaskerekes. Azt felújítani nem biztos hogy lehet de a fogaskerék szivattyúk viszonylag olcsók és kis szerencsével kiváthatóak más tipussal is ha a beépítés megengedi. Ha megvannak a szivattyú adatai akkor a szervo zrtnéél érdemes először szétnézni. Bolgár hidraulika dolgokat árulnak viszonylag jó áron és a minőség is jó. Fogaskerékszivattyúból nagy a palettájuk.
Válasz #116. hozzászólásra
Nekem csak egyre mondtak es a tiedbe lehet 2 szer nagyobb van
Válasz #115. hozzászólásra
Egy tömítést nyomott ki az oldalán, azért kaptuk szét, de annyira nincs semmi ellenállása a szivattyúknak, hogy nem tudom megéri-e visszarakni ilyen kopottat. Ha ennyiből kijönne a 2 még bőven megéri felújìtani a gépet. Bár nem hiányzik hogy ennyit kifizessek...
Válasz #113. hozzászólásra
ha találsz hozzá egyáltalán akkor is a gép ára lesz kb megéri inkabb a régit felujjitatni már elég jo munkákat végeznek ..... nekünk a kisbobihoz mondtak 5-700ezerft ot a menetelö szivattyuhoz de lehet cska ijesztgettek
Válasz #113. hozzászólásra
Régebbi típusu Manitou teleszkóposba nagyságrendileg mennyit kóstállhat egy pár új olajszivattyú?
Válasz #101. hozzászólásra
Jó estét!Manitouval mi a helyzet?Remélem tudtam segiteni.
Válasz #110. hozzászólásra gyártják sokfélében,valami 80ezer volt egy elektromos szivattyú annó,a mechanikus meg párezer
Válasz #109. hozzászólásra
Elképzelhető.Nekem 2001 van és ilyen tápszivattyú
van rajta.És szopatott sokáig a kis szűrő benne.
Válasz #108. hozzászólásra mienk az első 2000-res volt és elektromos volt rajta