KAbin akkor tud kopogni -márkatársak mondták- amikor az a vékony kb 5mm vastag gumilap kikopik elszakad és vas a vasra koppan.
Valahol lehúzták nélküle fixre és kész, vagy vágtak alá jobbat.
Nekünk ezzel sem volt még gond, meglehet nézni.
A tankjelzőnél én inkább a tankot venném le az nem egy nagy meló a kabint megemelni szerintem germósabb és kockázatosabb
Az kisebb széria mint a mienk de nem hiszem hogy ilyen lajstromja van egy traktornak.
Kezdjük azzal a fronthidrónak van mechanikus csapja, egyszerűen elkell zárni és kész! Semmi semerre.
Igaz a szomszédoknál dunántúlról jött annakidején olyan fain szervízes aki ezt nemtudta megcsinálni....no comment.
Aztán a többiről annyit hogy itt már elég régóta és elég sok üzemórát futott a gép és amiket leírtál nem is ismerjük, mármint azt se hogy hová gondoljak ha ilyen lenne, mert sohasem volt ilyen.
Illetve tudom hová gondoljak, mert van a karfán egy kapcsoló aminek ha világít a közepe akkor kikapcsolja az elektromos köröket, és ha a paraszt ezen könyékel nemigen fog jól működni....de lehet beragadás is kosz akármi, igaz itt nemvolt ilyen sokév alatt sem.
Kabinrúgó is hibátlan, igaz a lengécsillapítóit már kifogom cserélni mert veszített a komfortjából, de nem lóg nem zörög nem kopog működik. Pedig 15-ökkel is repülök vele a rövidtárcsával de mennyit!!! ott már kapja az ívet.
Tlt-t nem használtuk sokat vetett egy őszi szezont a gép meg még egy kicsit utánavaló évben így az nagyonkevés üzemórát futott nemtudok nyilatkozni róla mit bír. Nem folyik az a lényeg.
Olyan sincsen, hogy letilt a gép, bár nemtudom ezt mire értetted. Akkor állítja le magát ha nincs olajnyomás vagy túlhevült a motor vagy ilyesmi.
A traki az egyik ismerosomé de már voltam én is a kapitánya.Egy pár napra kisegitetem. Szoval a hibák : elso héten beállt az uzemanyag szint jelzo a mai napig nem mukodik, még szerencse van digitális méro csak mindég számolni kell hogy kb hol állunk. Kikel cserélni az uszot de vagy a kabint emeled meg vagy a uzemanyag tartályt veszed le. A szervizes addig halogata hohy lejárt a garancia. Nagyobb hibák elment az elsomeghajtás kardán gariba cserélték. A kabin rugozás az egy vicc egy zetor kényelmesebb ja és két év alat szétkopot az egész kopog elég zavaro a fulkében. Folyik a hátso tlt szimering egy évesen. Ěs számos elektronikai hiba volt olyan hogy a éjjel vetetek és áttváltot valami idegen nyelvre leállt minden viszaváltani nem lehet nem reagál semire ja és letedte a foldre az elso sulyt leáltak az olaj korok elektromos. Szoval ennyi nyagyábol ja és még szereti a hasát nagyon 620literes a tank . Amugy nem rossz gépek .
Es az nem játszott közre hogy mar nem fogjak a challit europaba árulni? Mármint a kerekes traktor? Gondolok itt az ára. En is kaptam jo arat 545b-re meg 575b-re igaz variora de inkabb kihagyom. Eleg egy a környékre van azal is baj.
Ezt ittis visszakeresheted a challis topicban, én tisztán emlékszem hogy bizonyos ebben jártasabb kolegánk itt írta. Nem mondom meg ki majd ha meglelitek akkor rábólintok, nem akarok vitákat szülni.
Meg mondom a hunytrakis ürge is ilyeneket motyogott nyíregyen amikor néztem a gépet.
Tegyük tisztába a dolgokat!
Challenger szórta ki a gépeit mert nemtudta volna januártól eladni őket EU-ba.
nemtudom már melyik szériából kínáltak egyet nekem is, a 7495-ös Fergával egyezett, 195 lóerő, fokozatmentes Varió, fronthidró monitor meg minden felszereltség zsírúj gép!!!!
(60ezer... )
Cat motor meg nem is létezik. Cummins gyárt nekik meg a Perkins. 15éve amióta övék az angol gyár azóta van saját motorjuk egyébként nincs is.
A kisebb 6,6literes meg ilyen motorok mind Perka.
Ezt mondta a faszi is huntrakinál amikor egy challenger35-öt néztem hogy 6,6literes cat, vagyis Perkins motor van benne.
Megnéztem totál perkins az egész, látszik rajta.
Szerintem nagygépbe perkins nem való oda kraft kell azt meg a süsü tudja
nem volt az egy kicsit kurva olcsó?
nem néztél el valami számokat ?
tudod gazdagéknál 40 vagy 50 majdnem tök annyi , berugik holnap már nem is emlékszik rá hogy tegnap vett egy vasat
Pótülés, Dyna 6 , 4pár hidr, hátsó sárvédőkön kardán és három pont kapcs.-ok. , Michelin guma , vonórészek , klíma , rádió , jó ülés , nagy tükrök , elég lámpa , stb...
Ja és 18.4-es hátsó gumi(ilyet is akartunk mert ez még el megy a sorközben könnyen)
Láttam már Olyan Challengert, aminek a motorján lévő kis táblán is virított a CAT-felirat, logo, a tetején meg apró betűvel, hogy Made for Cat by Perkins. Akkor most az igazság valahogy úgy hangzik hogy: Minden Perkins CAT, de nem minden CAT Perkins!
12-ért igen jó vétel volt, még lehet én is elgondolkoztam volna rajta, igaz volt egy 5465-ös használt 500 órás csak azt elbaxtuk, elvitték 12,5-ért. De ha valaki venni akar Challit ajánlottak bekem egy 95 lovas újat 10-ért...
24488 hozzászólás
Válasz #13538. hozzászólásra
ITT megtalálod illetve ittvan rögtön a link alatt a gép fotója, telefonszámot is lelsz az oldalon érdeklődj Dr.Szakadáth úrnál a részletekről.
Válasz #13537. hozzászólásra
Szia Szanberg!
Mit lehet még tudni a 6499-ről? Felszereltség?
Tudok egy Ferga 6499-es gépet is ám! 2006-2007-es, igaz 7000 óra felett van benne, de 33000 euró és állapota príma.
Válasz #13532. hozzászólásra
KAbin akkor tud kopogni -márkatársak mondták- amikor az a vékony kb 5mm vastag gumilap kikopik elszakad és vas a vasra koppan.
Valahol lehúzták nélküle fixre és kész, vagy vágtak alá jobbat.
Nekünk ezzel sem volt még gond, meglehet nézni.
A tankjelzőnél én inkább a tankot venném le az nem egy nagy meló a kabint megemelni szerintem germósabb és kockázatosabb
Az kisebb széria mint a mienk de nem hiszem hogy ilyen lajstromja van egy traktornak.
Kezdjük azzal a fronthidrónak van mechanikus csapja, egyszerűen elkell zárni és kész! Semmi semerre.
Igaz a szomszédoknál dunántúlról jött annakidején olyan fain szervízes aki ezt nemtudta megcsinálni....no comment.
Aztán a többiről annyit hogy itt már elég régóta és elég sok üzemórát futott a gép és amiket leírtál nem is ismerjük, mármint azt se hogy hová gondoljak ha ilyen lenne, mert sohasem volt ilyen.
Illetve tudom hová gondoljak, mert van a karfán egy kapcsoló aminek ha világít a közepe akkor kikapcsolja az elektromos köröket, és ha a paraszt ezen könyékel nemigen fog jól működni....de lehet beragadás is kosz akármi, igaz itt nemvolt ilyen sokév alatt sem.
Kabinrúgó is hibátlan, igaz a lengécsillapítóit már kifogom cserélni mert veszített a komfortjából, de nem lóg nem zörög nem kopog működik. Pedig 15-ökkel is repülök vele a rövidtárcsával de mennyit!!! ott már kapja az ívet.
Tlt-t nem használtuk sokat vetett egy őszi szezont a gép meg még egy kicsit utánavaló évben így az nagyonkevés üzemórát futott nemtudok nyilatkozni róla mit bír. Nem folyik az a lényeg.
Olyan sincsen, hogy letilt a gép, bár nemtudom ezt mire értetted. Akkor állítja le magát ha nincs olajnyomás vagy túlhevült a motor vagy ilyesmi.
Válasz #13439. hozzászólásra
Én most vettem egy MF5445 ilyen konstrukcióban, még el tudták intézni, de nem minden kereskedő volt hajlandó rá.
Válasz #13532. hozzászólásra
De ez melyik típus , mekkora , mikori évjárat .
Ebben ami ide jön , nem lesz se front hidraulika , se elektromos hidraulika működtetés(karos) , se fülkerugó...
Válasz #13531. hozzászólásra
A traki az egyik ismerosomé de már voltam én is a kapitánya.Egy pár napra kisegitetem. Szoval a hibák : elso héten beállt az uzemanyag szint jelzo a mai napig nem mukodik, még szerencse van digitális méro csak mindég számolni kell hogy kb hol állunk. Kikel cserélni az uszot de vagy a kabint emeled meg vagy a uzemanyag tartályt veszed le. A szervizes addig halogata hohy lejárt a garancia. Nagyobb hibák elment az elsomeghajtás kardán gariba cserélték. A kabin rugozás az egy vicc egy zetor kényelmesebb ja és két év alat szétkopot az egész kopog elég zavaro a fulkében. Folyik a hátso tlt szimering egy évesen. Ěs számos elektronikai hiba volt olyan hogy a éjjel vetetek és áttváltot valami idegen nyelvre leállt minden viszaváltani nem lehet nem reagál semire ja és letedte a foldre az elso sulyt leáltak az olaj korok elektromos. Szoval ennyi nyagyábol ja és még szereti a hasát nagyon 620literes a tank . Amugy nem rossz gépek .
Válasz #13529. hozzászólásra
Mi baja van ?
Nyílván ezért is.

Mondjuk ukránba ruszkiba lesz kerekes challi kivihették volna odais őket, node mindegy...
csak a piros!!!!!
Es az nem játszott közre hogy mar nem fogjak a challit europaba árulni? Mármint a kerekes traktor? Gondolok itt az ára. En is kaptam jo arat 545b-re meg 575b-re igaz variora de inkabb kihagyom. Eleg egy a környékre van azal is baj.
Válasz #13527. hozzászólásra


de lenne amit meglel sötétben is
(sör)
Válasz #13524. hozzászólásra

Sötét van a klaviatúrát is emlékezetből püfölöm.
Válasz #13524. hozzászólásra

Bocsánat!
Ebben van 1:30-körül
Válasz #13523. hozzászólásra


Kész költő vestet el benned............
pénz költő...
"Sárga traktor sárga nyereg, ne b*ziskodjál te gyerek"


Válasz #13518. hozzászólásra


Állítólag mindenkinek sárgára kell festeni, a téli időszak alatt.
Válasz #13518. hozzászólásra
Hát egyébként 60ezerért ha ilyesmit keresett volna az ember hülye lett volna otthagyni!!!
Tudok nagy challenger kombájnt is axiáldobos a legnagyobb Fortiának megfelelő modellt 130-ért, van benne 400óra.
Az is egy marhajó vétel, amikor újonnan 70-80millák az ilyen gépek, sőt...
Válasz #13519. hozzászólásra
Ezt ittis visszakeresheted a challis topicban, én tisztán emlékszem hogy bizonyos ebben jártasabb kolegánk itt írta. Nem mondom meg ki majd ha meglelitek akkor rábólintok, nem akarok vitákat szülni.
Meg mondom a hunytrakis ürge is ilyeneket motyogott nyíregyen amikor néztem a gépet.
Válasz #13517. hozzászólásra
Mi az hogy CAT motor nem létezik ?
Erről mutass valami dokumentet légyszi ...
Válasz #13517. hozzászólásra


látom begerjedtél,de nincs mit tenni drága: a piros festék.
sárgában kell gondolkoznod
Tegyük tisztába a dolgokat!
)

Challenger szórta ki a gépeit mert nemtudta volna januártól eladni őket EU-ba.
nemtudom már melyik szériából kínáltak egyet nekem is, a 7495-ös Fergával egyezett, 195 lóerő, fokozatmentes Varió, fronthidró monitor meg minden felszereltség zsírúj gép!!!!
(60ezer...
Cat motor meg nem is létezik. Cummins gyárt nekik meg a Perkins. 15éve amióta övék az angol gyár azóta van saját motorjuk egyébként nincs is.
A kisebb 6,6literes meg ilyen motorok mind Perka.
Ezt mondta a faszi is huntrakinál amikor egy challenger35-öt néztem hogy 6,6literes cat, vagyis Perkins motor van benne.
Megnéztem totál perkins az egész, látszik rajta.
Szerintem nagygépbe perkins nem való oda kraft kell azt meg a süsü tudja
Válasz #13515. hozzászólásra
Re....
Válasz #13514. hozzászólásra
ok elhiszem
dobtam valamit
Válasz #13512. hozzászólásra


Neeem
Ha én azt mondom , az áll mint a kő , hidd el !
De tudtam , hogy te kételkedni fogsz...
Bárki rákérdezhet , ha gondolja , hogy mennyiért mentek el..
Válasz #13511. hozzászólásra

Szerencsés üzlet volt...
Válasz #13510. hozzászólásra
nem volt az egy kicsit kurva olcsó?
nem néztél el valami számokat ?
tudod gazdagéknál 40 vagy 50 majdnem tök annyi , berugik holnap már nem is emlékszik rá hogy tegnap vett egy vasat
Válasz #13510. hozzászólásra





Grat a jó vételhez !!!
Válasz #13509. hozzászólásra
Zsír új .
Névleges 145
MAX 157
Válasz #13508. hozzászólásra
de ez új 40 rugóért 160 lovas?
Válasz #13504. hozzászólásra
Ja , Ro-ba mentek volna (Franciából), volt egy pár darab , nagyobbak is . Kettő kellett volna , de el is gondolkoztuk egy kicsit és így csak ez lett .
Szétkapkodták a csókosak napok alatt...
Tier 3-asok voltak , gondoljuk ezért ennyi ... Januártól már bajba lettek volna velük lehet...
Válasz #13499. hozzászólásra
Pótülés, Dyna 6 , 4pár hidr, hátsó sárvédőkön kardán és három pont kapcs.-ok. , Michelin guma , vonórészek , klíma , rádió , jó ülés , nagy tükrök , elég lámpa , stb...
Ja és 18.4-es hátsó gumi(ilyet is akartunk mert ez még el megy a sorközben könnyen)
Válasz #13500. hozzászólásra
Az biztos, ennél csak drágábban van, most meg már főleg hogy itt a január.
Válasz #13502. hozzászólásra
hidd el hogy cat van ráirva de per a motor,amugy marha jó ár
Válasz #13486. hozzászólásra
a huntraco árulta?
Válasz #13501. hozzászólásra


Nézz át a Fendt topicba...
Válasz #13497. hozzászólásra

Nem tudom majd megnézem , hogy mi van rá írva .
Made in ? Mert az CAT USA , a Per meg Angol ?
De már Kínában is van gyáruk , szóval mindegy...
98'-ban vette meg a CAT , úgyhogy azóta már közös a dolog ....
Válasz #13499. hozzászólásra

Az 5465-ös Ferga 144-et tud boostal és 58000
100 ezer 135 lóért??
Válasz #13499. hozzászólásra
sőt qrva jó ár
Válasz #13495. hozzászólásra
Barátságosabb ár mint 100ezer egy 135 lovasért... Felszereltség mi fért bele?
Válasz #13495. hozzászólásra
az nagyon jó ár,a landíni is drágább
Válasz #13494. hozzászólásra
ez pontosan CAT-ositott pörkins
Válasz #13494. hozzászólásra
Mert ugyan az a motor mint a fergámba,csak 6 hengeres
Válasz #13489. hozzászólásra
Ja , egész pontosan 40ezer juró...
Válasz #13487. hozzászólásra
Ezt miről látod ?
Láttam már Olyan Challengert, aminek a motorján lévő kis táblán is virított a CAT-felirat, logo, a tetején meg apró betűvel, hogy Made for Cat by Perkins. Akkor most az igazság valahogy úgy hangzik hogy: Minden Perkins CAT, de nem minden CAT Perkins!

Válasz #13485. hozzászólásra
Egy picit lehet. De még a fergások is azt mondják hogy piperkőcködni valmet motor dolgozni meg perkins.
Válasz #13486. hozzászólásra






Válasz #13486. hozzászólásra
12-ért igen jó vétel volt, még lehet én is elgondolkoztam volna rajta, igaz volt egy 5465-ös használt 500 órás csak azt elbaxtuk, elvitték 12,5-ért. De ha valaki venni akar Challit ajánlottak bekem egy 95 lovas újat 10-ért...