Vmisi!
Igen Vogel rövidtárcsa van, terrapak ékgyűrűs hengerrel.
Hogy miért ezzel? majdnem jókérdés! nemvolt viszonyíási alap, a környékensenkinek sem volt ilyene, most is Misklctól lefelé vannak elterjedve.
Ezt ajánlotta Pataky, ezzel árulták eleve ezt a modellt, illetve kínálták ígyhát ez lett.
és örülök neki nagyon!!!
Ez nehéz is meg nem is. Jobban aprít mint a carrier nehéz hengere, viszont nem hengerel le olyan szinten, ami lehet nem is baj, ez után sem szárad ki a főd attól hogy nincs ledöngölve, mert a lényeg abban van, hogy maga a felület a lehető legkisebb utána, a felső pár cent megvan tömörítve erősebben az fogja a nedvességet, de alatta meg príma marad a főd.
Ezt úgy tudom ábrázolni neked, hogy ha ez után megyek gyalog, megtart és nem süpped be a lábam alatt a főd, viszont ha sarokkal vagy orral bontok akkor letudok menni olyan mélyre a lábammal is ameddig a tárcsalapok jártak.
Knek a pap kinek a né, az tuti, hogy ez bevállt!
Szárazban szerintem a legjobban aprít, nedvesben pedig nagyon sokáig nem tapad be, egy jó optimumot látok benne.
Egyébként az 5méternyi henger 1tonnát nyom a tárcsa összsúlyában
-hány kiló kell /ha
-vetőmag ára
-milyen magas lesz
-milyen mélyen megy le a gyökere
-mennyi a gyökér és a szártömege megnőve /ha
-van e légköri nitrogén megkötő tulajdonsága
-egyéb tápanyag szolgáltató képessége
-tenyészidő hossza
-vetési ideje
Búza után kéne valamit vetni rögtön tarlóhántáskor...
Szeva!
Ha jól emlékszem vogel rövidtárcsátok van? Milyen rögtörő hengerrel? Miért pont arra esett a választás?
Nekem a vader a legszimpatikusabb, elsősorban az acélgyűrűs hengere miatt.
Tavaszi bükköny, pillangós anyag, AKG vetésforgóba jó, van zabos bükköny ombináció is vetve, meg van tisztán is ilyen, meg zab is. Takarmány lesz dén az biztos, csak kaszlás és bálázás között ne essen már az eső
JÓ persze nem sokat, de azért elgondolkoztál, hogy kell-e az a tárcsa a gépednek. De még akkor is amondó vagyok Bro, hogy a 6-7 méter kombi elég lenne, de persze Te ismered a földjeid meg a géped.
Vicia Sativa? Mióta foglalkoztok vele? Valakitől már hallottam futólag, hogy vetett, de felénk még nem láttam olyat.
4-en hajtjuk a traktort, most éppen más dolgozik váltóba, nekem marad a szaladgálás intézkedés, javítás, ezt kivinni azt kivinni, ezt megnézni azt megnézni...
Közben vetődött Vicia Sativa, holnap még olajretek, vetőgépen kardán elszakadt a minap, 5455-ön nagyszervízt csináltam, nagygépen ma reggel ilyesmi...
Így a 6,2-es nem iskell nyárvégeig, teljesen szétszedem, le a V-betű szárait, mármint ezeket a vázrészeket is, minden felcsiszol lefest rendberak,
a szárnyak csuklópontjainál kimarózzuk a kiszopósodott furatokat, kap új szélesített perselyeket, új csapokat kengyeleket, tehát megcsinálom most gyárira a szárny rögzítését is, passzentosra kellessz illeszteni a kengyel meg a váz találkozását, hogy inkább kikéljen szállni kalapáccsal rálökni őket, kis idő múlva úgyis kikorotj majd magát és akkor megcsinálom csavarosra ahogy javasolta Drenthekoma.
Visszaolvastam amit írtál, méghogy gondolkodom a 4,2 elcserélésén! ne butáskodj!
5méteres 40lapos rövidtárcsával dolgozunk most, simított fődön is, jobb mnkája van mint bármelyik kombinátorna vagy ásóboronának, főleg a később idén szántott fődeken ez mégjobban kijön, nomeg bántatlan kukoricatarlót is dolgozunk át, még talaj lesz belőlük!
Elsősorral berakom a tárcsalapokat egykét centi híjján csapágyig, tehát 20centi mélyen járnak a lapok bizonyám! aztán húzza a Ferga mint a bolond, azért nem megyek amennyivel bír, mert vannak kaparás nyomok aztán kényelmesebb vagyok már, nem rázatom fulra magam, de ígyis 13-al kényelmesen duruzsol a traktor, mozog a főd mint az állat és jó rögmentes jól kondicionált, kellően egyengetett-visszatömörített talaj marad utána. Igaz szár marad felül, amit én nem nagyon bánok de a többi traktoros szerint ez nemjó tsz időben nem ez volt a módi ugye...
Úgyis kap mégegy sort, akkor már mégjobban darabolódik meg bekeverődik, de még megmarad az a mulcsos mivolta neki.
Az biztos, hogy jövőre nem fogom magam nagyon törni ha nemsikerál kiszántani, ezzel az eszközzel majdnem csodákat lehet csinálni olyankor is amikor tárcsázni esztelen hülyeség.
Aztán árpa-zab meg ilyenk alá felesleges is szántani.
A sok negatívum mellett azért sokat lehetett tanulni is a szélsőségekről tavaly-idén, én lgalábbis jól elraktározok minden infót, nagyon sokmindent kipróbáltam, teszteltem, sokmindent kiadott hogy is kell majd később is
Én + olyat látok (minden nap) , h Cat Challenger+Lemken Koround 9.0 - és az is elég gyorsan száguldozik.Igaz , h a kombihoz nem igazán van szükség 300 pacira.Csak Tudjátok , h ez függ. kombi és a nagy Jd-k a forgóknál naon emelgetik az elejüket!
Láttam ma olyat szanberg, hogy nyálad csorgott volna a sebességtől, tudom hogy szeretsz száguldani... . Kombizik a Tsz. Fendt 930+ RAU 8,8. A sebesség 15-16 Km/h. Ázzeg, ilyen tempót nem sokat láttam még...
Nincs mit. Én is az agco-sat ajánlom, mert az epsilon telepítésekor valami nekem nem nagyon sikerült, az agcos meg simán összejött.
Majd ha Pisti is bekukkant ide, akkor Ő is biztosan segít majd neked.
Nem, B. Attila. Pécelen voltunk továbbképzésen.
El kell hogy szomorítsalak, de nem eset szó se a fergáról, se más trakiról. Bár mutatott egy képet, amikor húztad őket.
nagyon szépen köszönöm megpróbálom letölteni ezeket a fájlokat az epsilonon de az agco-snak is nagyon örülnék mert azt ajánlották nekem is ezt a epsilonost nem is merem de megnézem.
Köszi szépen
Van az epsilon, amit le lehet tölteni akár innen: http://www.filecrop.com/Massey-Ferguson-Epsilon.html
Ebben ha jól tudom benne van az összes mf bontott ábrája.
Van egy másik progi is, abban az agco gépek vannak benne. Én régebben ezt töltöttem le és telepítettem fel, de nem emlékszem a nevére.
Hát köszi azon vagyunk.
Hogy öszinte legyek mi ezt a gépet 3,5 milláért vettük ha most ráköltök 3 millát akkor még most is árában vagyok mert az ilyen gépek olyan 5-6 milla közt mennek és így legalább tudni fogom hogy jó és 5-8 évig kifog használni én ebben bízom.
Igazad van! Én 5.2as kongskildét húzok a 6445össel,ami nem több mint 120 le. Simán viszi. Tudni kell ,hogy nagyon jó a mélységtartása ennek a kombinátornak,a szárnyak simán mozognak fel-le.Emiatt nagyon könnyű húzni.
Hát az az igazság hogy most jelen állapotában nagyon elsem tudom adni mert a hidraulika szivatyú nem megy így csak sípol állandóan és már kormányozni sem bírod de az invest kft már felhívtam és ők mondták hogy 300.000 FT egy új hidraulika szivattyú bele. Hát hogy őszintén meg mondom még nem akarom eladni mert bízok benne hogy megtudjuk csinálni. tavaly előtt költöttünk rá 1,2 millát mert ahhová becsatlakozik az elsőkerék hajtás gardán az szétszakadt a háza és megcsinálni nem lehetett így újat kellet venni, de ez meg van csinálva még utána ment is de már nem :(.
Mondjuk nekem óriási segítség lenne egy gépszerelési könyv hozzá amiben a cikszámok vannak ilyet nem tudsz véletéenül neten vagy akár könyveben is az nagy segítség lenne.
A Cummins motor 1millából feláll és akkor az adagolóra-porlsztókra is rávan nézve, ezt ilyen motorral szerelt más traktort(IH Magnum) hajtó gazda mondta, hát a váltó hidraulika pedig lehet a zsákutca...
Akkor derül ki amikor szétszeditek és csúnya a látvány.
Valószínen abban a gépben 10-15ezer üzemóra van minimum ilyenkor már érdekes tud lenni, annyira,hogy a szerelők nem is ajánljáksenkinek sem, hogy megvegye, mert ha rosz gazdája volt előtte akkor olyan mechanikai kopások is lehetnek benne amire horribilis egetverő összegeket kapsz majd, ezért kell jól meggondolni, egy traktor ára rátud menni a gépre, nem régi traktoré!
Ezért én is meggondolnám, de egyébként keresek egy ilyesmi gépet, gondoljátok meg és megbeszélhetjük.
Nem nem kikönyökölt még meglepő módon még mindig pöcre indul mint a doxxa csak füstöl szerencsétlen. Képeket majd jövőhéten tudok feltenni mert akkor megyek vidékre mert most nyíregyen tanulok. Egyébként Görbeházán gazdálkodunk vele az 5 fejes kühne KRW ágyekét azt röhögve viszi de van egy 6,20-as Knoche X tárcsánk ami után van spirál henger is nah az már megfingatja de 8-9-ben viszi nincsen vele igazán probléma jah és még egy 7,4-es rau nehéz borona van utána hát nah ez tényleg nem akadály neki mintha nem is lenne utána semmi. Hát a görbeházi talaj elég kemény és nagyon szikes ilyen taalj viszonyokon dolgozunk vele.
Egyébként mire mondtad hogy nagyon drága mert a motort mondtad hogy nem a hidraulikára vagy a váltóra mert a váltóval csak aza a problémám hogy nagyokat udrik váltás közben meg az hogy eltűnik a felső csoport kerék néha de ez csak néha.
Szia!
Komolyan mondom, hogy adjátok el, megvásároljuk!!!!!!
Szeretnék még egy nagy traktort vásárolni, hogy a nyúzós időszakban tudnénk egymás után menni a műveletekkel, nem száradnának ki a fődek, nemkéne mindig akasztgatni az eszközöket meg ilyesminek...
Ha széthúódik megfogod látni, hogy annyira sok pénzt fog felölelni a javítása hogy kegyetlen, félmunkával pedig jövőre mégtöbbet fizetsz rá tanulópénzként.
Egyébként hol milyen fődeken és milyen eszközökkel dolgoztatok a géppel, hogy vitte őket?
Tudom én melyik volt ez, ennek nem működött a kijelző panelrésze.
Képet is tehetnél fel róla ha úgyvan!
Alkatrészeket csak márkaképviseletnél tudsz venni, motorhoz máshonnan is, de ne azzal kezd szerintem hanem a bajosabb nagyobb melókkal, a motort már utána kis munkának fogod látni ha végigértél a dolgokon, az pénzben is egy millából kijön ha most jelenleg üzemképes nem beállt kikönyökölt motorról beszélünk
24488 hozzászólás
Válasz #10883. hozzászólásra
Razol???
Válasz #10884. hozzászólásra
sosem volt még ittsem, így nemtudom.
1 mázsa zab mellé 50kg örül lett beállítva a vetőgép bükkönyből.
ano: gyomirtás a mai világban megoldható!
Válasz #10882. hozzászólásra
Vmisi!
Igen Vogel rövidtárcsa van, terrapak ékgyűrűs hengerrel.
Hogy miért ezzel? majdnem jókérdés! nemvolt viszonyíási alap, a környékensenkinek sem volt ilyene, most is Misklctól lefelé vannak elterjedve.
Ezt ajánlotta Pataky, ezzel árulták eleve ezt a modellt, illetve kínálták ígyhát ez lett.
és örülök neki nagyon!!!
Ez nehéz is meg nem is. Jobban aprít mint a carrier nehéz hengere, viszont nem hengerel le olyan szinten, ami lehet nem is baj, ez után sem szárad ki a főd attól hogy nincs ledöngölve, mert a lényeg abban van, hogy maga a felület a lehető legkisebb utána, a felső pár cent megvan tömörítve erősebben az fogja a nedvességet, de alatta meg príma marad a főd.
Ezt úgy tudom ábrázolni neked, hogy ha ez után megyek gyalog, megtart és nem süpped be a lábam alatt a főd, viszont ha sarokkal vagy orral bontok akkor letudok menni olyan mélyre a lábammal is ameddig a tárcsalapok jártak.
Knek a pap kinek a né, az tuti, hogy ez bevállt!
Szárazban szerintem a legjobban aprít, nedvesben pedig nagyon sokáig nem tapad be, egy jó optimumot látok benne.
Egyébként az 5méternyi henger 1tonnát nyom a tárcsa összsúlyában
Válasz #10884. hozzászólásra
és arról is, hogy lehet kiírtani, mert ne feledjük, ez azér gyomnövény...
Válasz #10878. hozzászólásra

Erről lécc bővebben ...
-hány kiló kell /ha
-vetőmag ára
-milyen magas lesz
-milyen mélyen megy le a gyökere
-mennyi a gyökér és a szártömege megnőve /ha
-van e légköri nitrogén megkötő tulajdonsága
-egyéb tápanyag szolgáltató képessége
-tenyészidő hossza
-vetési ideje
Búza után kéne valamit vetni rögtön tarlóhántáskor...
Válasz #10879. hozzászólásra

Ha jót akarsz , ne ilyen minőségi szinten gondolkozzál !
Válasz #10873. hozzászólásra
Szeva!
Ha jól emlékszem vogel rövidtárcsátok van? Milyen rögtörő hengerrel? Miért pont arra esett a választás?
Nekem a vader a legszimpatikusabb, elsősorban az acélgyűrűs hengere miatt.
Válasz #10879. hozzászólásra
Nekem tetszik. Nagyon masszív benyomást kelt. Felépítésre ugyanolyan mint az enyém, a munkájára nincs panasz, nagyon megvagyok vele elégedve.
Egyszer alkudoztam velük egy ilyenre, nagyon korrektnek tűntek. De végül is nem futotta rá így használtat vettem.
Válasz #10878. hozzászólásra
Magával a növénnyel találkoztam már, csak itt felénk egy szálat sem láttam még.
Eről a grubberről mi a véleményetek? véleményetek
Válasz #10877. hozzászólásra
Tavaszi bükköny, pillangós anyag, AKG vetésforgóba jó, van zabos bükköny ombináció is vetve, meg van tisztán is ilyen, meg zab is. Takarmány lesz dén az biztos, csak kaszlás és bálázás között ne essen már az eső
Válasz #10876. hozzászólásra
De még akkor is amondó vagyok Bro, hogy a 6-7 méter kombi elég lenne, de persze Te ismered a földjeid meg a géped. 
JÓ persze nem sokat, de azért elgondolkoztál, hogy kell-e az a tárcsa a gépednek.
Vicia Sativa? Mióta foglalkoztok vele? Valakitől már hallottam futólag, hogy vetett, de felénk még nem láttam olyat.
Válasz #10875. hozzászólásra

Aferga magától is megy
4-en hajtjuk a traktort, most éppen más dolgozik váltóba, nekem marad a szaladgálás intézkedés, javítás, ezt kivinni azt kivinni, ezt megnézni azt megnézni...
Közben vetődött Vicia Sativa, holnap még olajretek, vetőgépen kardán elszakadt a minap, 5455-ön nagyszervízt csináltam, nagygépen ma reggel ilyesmi...
Válasz #10874. hozzászólásra




Te is itt lógsz akkor ki dolgozik...
Így a 6,2-es nem iskell nyárvégeig, teljesen szétszedem, le a V-betű szárait, mármint ezeket a vázrészeket is, minden felcsiszol lefest rendberak,

a szárnyak csuklópontjainál kimarózzuk a kiszopósodott furatokat, kap új szélesített perselyeket, új csapokat kengyeleket, tehát megcsinálom most gyárira a szárny rögzítését is, passzentosra kellessz illeszteni a kengyel meg a váz találkozását, hogy inkább kikéljen szállni kalapáccsal rálökni őket, kis idő múlva úgyis kikorotj majd magát és akkor megcsinálom csavarosra ahogy javasolta Drenthekoma.
Aztán lesz mit szétszaggatni a Fergának
Hartmy-kám én most is száguldozok!
tsz időben nem ez volt a módi ugye...
Visszaolvastam amit írtál, méghogy gondolkodom a 4,2 elcserélésén! ne butáskodj!
5méteres 40lapos rövidtárcsával dolgozunk most, simított fődön is, jobb mnkája van mint bármelyik kombinátorna vagy ásóboronának, főleg a később idén szántott fődeken ez mégjobban kijön, nomeg bántatlan kukoricatarlót is dolgozunk át, még talaj lesz belőlük!
Elsősorral berakom a tárcsalapokat egykét centi híjján csapágyig, tehát 20centi mélyen járnak a lapok bizonyám! aztán húzza a Ferga mint a bolond, azért nem megyek amennyivel bír, mert vannak kaparás nyomok aztán kényelmesebb vagyok már, nem rázatom fulra magam, de ígyis 13-al kényelmesen duruzsol a traktor, mozog a főd mint az állat és jó rögmentes jól kondicionált, kellően egyengetett-visszatömörített talaj marad utána. Igaz szár marad felül, amit én nem nagyon bánok de a többi traktoros szerint ez nemjó
Úgyis kap mégegy sort, akkor már mégjobban darabolódik meg bekeverődik, de még megmarad az a mulcsos mivolta neki.
Az biztos, hogy jövőre nem fogom magam nagyon törni ha nemsikerál kiszántani, ezzel az eszközzel majdnem csodákat lehet csinálni olyankor is amikor tárcsázni esztelen hülyeség.
Aztán árpa-zab meg ilyenk alá felesleges is szántani.
A sok negatívum mellett azért sokat lehetett tanulni is a szélsőségekről tavaly-idén, én lgalábbis jól elraktározok minden infót, nagyon sokmindent kipróbáltam, teszteltem, sokmindent kiadott hogy is kell majd később is
eddig elolvastam!
Válasz #10868. hozzászólásra
E alatt
dehogy nem , itt van 8 h.sz.-al visszább
Ha jó a talaj akkor én is porolok 16-18al a 3 méteres carierrel.


Válasz #10868. hozzászólásra



Én + olyat látok (minden nap) , h Cat Challenger+Lemken Koround 9.0 - és az is elég gyorsan száguldozik.Igaz , h a kombihoz nem igazán van szükség 300 pacira.Csak Tudjátok , h ez függ. kombi és a nagy Jd-k a forgóknál naon emelgetik az elejüket!
Válasz #10861. hozzászólásra
. Kombizik a Tsz. Fendt 930+ RAU 8,8. A sebesség 15-16 Km/h. Ázzeg, ilyen tempót nem sokat láttam még...
Láttam ma olyat szanberg, hogy nyálad csorgott volna a sebességtől, tudom hogy szeretsz száguldani...
Válasz #10863. hozzászólásra
markovicstam@gmail.com
ez az e-mail címem
Válasz #10865. hozzászólásra

Az jó lesz addig végzünk a talajmunkákkal
Válasz #10864. hozzászólásra
Jah!
Pénteken kész, hétfőre beér ha minden jól megy!
Válasz #10863. hozzászólásra
Szevasz Pisti vetőgép mikor lesz meg? Utánna tudtál kérdezni tegnap
Válasz #10837. hozzászólásra
adj egy emilcímet.
Válasz #10861. hozzászólásra
az annyi ,emez 6.7
Válasz #10859. hozzászólásra
FOGAS!!!!!!!!!!
Válasz #10838. hozzászólásra
A kongskilde egy könnyű kombinátor abból elviszi a 8 métert akármi. Az agressive-ből viszont nem. A korábban említett okok miatt.
Válasz #10856. hozzászólásra
8.5 m E
Válasz #10854. hozzászólásra
Búzási mester más tészta, Ő a megfelelő csoportban volt amíg át nem csoportosították őket, volt nehhány közös rendezvény az évek alatt.
nem is tudtam, hogy Te is tűzóóóótóóóóóó vagy
Válasz #10852. hozzászólásra
Én lehet,hogy tudok segíteni motor ügyben,meg lehet katalógus ügyben is
Válasz #10819. hozzászólásra
Mekkora fogasod van Grün bátyám???
függesztett 7-8méteres???
Válasz #10852. hozzászólásra
Nincs mit. Én is az agco-sat ajánlom, mert az epsilon telepítésekor valami nekem nem nagyon sikerült, az agcos meg simán összejött.
Majd ha Pisti is bekukkant ide, akkor Ő is biztosan segít majd neked.
Válasz #10853. hozzászólásra
Nem, B. Attila. Pécelen voltunk továbbképzésen.
El kell hogy szomorítsalak, de nem eset szó se a fergáról, se más trakiról. Bár mutatott egy képet, amikor húztad őket.
Válasz #10849. hozzászólásra




F. Csabi?????
nem ismerem én nagyon őket, én a C-csoporttal vagyok baráti társaság, járok is a csoportbulikra pincékbe műhelyekbe...
Hogy keveredtetek össze?
hogy jöttem szóba?
Ferguson a téma mi!!?!?
Ferguson- összehozza az embereket!
(új szlogen)
Válasz #10851. hozzászólásra
nagyon szépen köszönöm így legalább egy lépéssel előrébb léptem a fergusonom talpraállításában :)
Csak még nem látom az alagút végén a fényt :)
Válasz #10843. hozzászólásra

Megvan az agco katalógus is, nem volt túl bonyolult
http://www.filecrop.com/search.php?w=agco&size_i=0&size_f=100000000&engine_r=1&engine_m=1&engine_h=1
Válasz #10848. hozzászólásra
nagyon szépen köszönöm megpróbálom letölteni ezeket a fájlokat az epsilonon de az agco-snak is nagyon örülnék mert azt ajánlották nekem is ezt a epsilonost nem is merem de megnézem.
Köszi szépen
Válasz #10842. hozzászólásra

Szanberg, tegnap este együtt páleszoztam az egyik ismerősöddel! Ő éppen nem dolgozik nálad, csak a kollégai. Segítségként Ő a "B" 24-es.
Válasz #10843. hozzászólásra
Van az epsilon, amit le lehet tölteni akár innen:
http://www.filecrop.com/Massey-Ferguson-Epsilon.html
Ebben ha jól tudom benne van az összes mf bontott ábrája.
Van egy másik progi is, abban az agco gépek vannak benne. Én régebben ezt töltöttem le és telepítettem fel, de nem emlékszem a nevére.
Válasz #10846. hozzászólásra
Hát köszi azon vagyunk.
Hogy öszinte legyek mi ezt a gépet 3,5 milláért vettük ha most ráköltök 3 millát akkor még most is árában vagyok mert az ilyen gépek olyan 5-6 milla közt mennek és így legalább tudni fogom hogy jó és 5-8 évig kifog használni én ebben bízom.
Válasz #10843. hozzászólásra
!
Amúgy király a gép! Rázzátok gatyába ha bírjátok
Válasz #10837. hozzászólásra
MF Pitit faggasd ki, biztos elmondja hogy mi merre hány méter.
Válasz #10838. hozzászólásra
Igazad van! Én 5.2as kongskildét húzok a 6445össel,ami nem több mint 120 le. Simán viszi. Tudni kell ,hogy nagyon jó a mélységtartása ennek a kombinátornak,a szárnyak simán mozognak fel-le.Emiatt nagyon könnyű húzni.
Válasz #10841. hozzászólásra
Hát az az igazság hogy most jelen állapotában nagyon elsem tudom adni mert a hidraulika szivatyú nem megy így csak sípol állandóan és már kormányozni sem bírod de az invest kft már felhívtam és ők mondták hogy 300.000 FT egy új hidraulika szivattyú bele. Hát hogy őszintén meg mondom még nem akarom eladni mert bízok benne hogy megtudjuk csinálni. tavaly előtt költöttünk rá 1,2 millát mert ahhová becsatlakozik az elsőkerék hajtás gardán az szétszakadt a háza és megcsinálni nem lehetett így újat kellet venni, de ez meg van csinálva még utána ment is de már nem :(.
Mondjuk nekem óriási segítség lenne egy gépszerelési könyv hozzá amiben a cikszámok vannak ilyet nem tudsz véletéenül neten vagy akár könyveben is az nagy segítség lenne.
Heccikém!
A 10816-os hozzászólásomban a linket nézdmár meg, és segíts hogy üssem be a telefonomba!!!!
0042-vel próbáltam de úgy csak sípol. Megtennéd ezt értem?
de hülye vagyok beszúrom ide megint, itt a link:
http://stroje.bazos.sk/inzerat/6611637/Predam-Smyk.php
Válasz #10840. hozzászólásra
A Cummins motor 1millából feláll és akkor az adagolóra-porlsztókra is rávan nézve, ezt ilyen motorral szerelt más traktort(IH Magnum) hajtó gazda mondta, hát a váltó hidraulika pedig lehet a zsákutca...
Akkor derül ki amikor szétszeditek és csúnya a látvány.
Valószínen abban a gépben 10-15ezer üzemóra van minimum ilyenkor már érdekes tud lenni, annyira,hogy a szerelők nem is ajánljáksenkinek sem, hogy megvegye, mert ha rosz gazdája volt előtte akkor olyan mechanikai kopások is lehetnek benne amire horribilis egetverő összegeket kapsz majd, ezért kell jól meggondolni, egy traktor ára rátud menni a gépre, nem régi traktoré!
Ezért én is meggondolnám, de egyébként keresek egy ilyesmi gépet, gondoljátok meg és megbeszélhetjük.
Válasz #10839. hozzászólásra
Szia
Nem nem kikönyökölt még meglepő módon még mindig pöcre indul mint a doxxa csak füstöl szerencsétlen. Képeket majd jövőhéten tudok feltenni mert akkor megyek vidékre mert most nyíregyen tanulok. Egyébként Görbeházán gazdálkodunk vele az 5 fejes kühne KRW ágyekét azt röhögve viszi de van egy 6,20-as Knoche X tárcsánk ami után van spirál henger is nah az már megfingatja de 8-9-ben viszi nincsen vele igazán probléma jah és még egy 7,4-es rau nehéz borona van utána hát nah ez tényleg nem akadály neki mintha nem is lenne utána semmi. Hát a görbeházi talaj elég kemény és nagyon szikes ilyen taalj viszonyokon dolgozunk vele.
Egyébként mire mondtad hogy nagyon drága mert a motort mondtad hogy nem a hidraulikára vagy a váltóra mert a váltóval csak aza a problémám hogy nagyokat udrik váltás közben meg az hogy eltűnik a felső csoport kerék néha de ez csak néha.
Válasz #10837. hozzászólásra
Szia!
Komolyan mondom, hogy adjátok el, megvásároljuk!!!!!!
Szeretnék még egy nagy traktort vásárolni, hogy a nyúzós időszakban tudnénk egymás után menni a műveletekkel, nem száradnának ki a fődek, nemkéne mindig akasztgatni az eszközöket meg ilyesminek...
Ha széthúódik megfogod látni, hogy annyira sok pénzt fog felölelni a javítása hogy kegyetlen, félmunkával pedig jövőre mégtöbbet fizetsz rá tanulópénzként.
Egyébként hol milyen fődeken és milyen eszközökkel dolgoztatok a géppel, hogy vitte őket?
Tudom én melyik volt ez, ennek nem működött a kijelző panelrésze.
Képet is tehetnél fel róla ha úgyvan!
Alkatrészeket csak márkaképviseletnél tudsz venni, motorhoz máshonnan is, de ne azzal kezd szerintem hanem a bajosabb nagyobb melókkal, a motort már utána kis munkának fogod látni ha végigértél a dolgokon, az pénzben is egy millából kijön ha most jelenleg üzemképes nem beállt kikönyökölt motorról beszélünk