Válasz aratinga #23033. hozzászólásáraSzia.
Mint írtam nincs típusismeretem .
Beugrott a kérdésed , mikor találkoztam a betett képpel ,arra akartam példát mutatni , hogy a kérdéses helyen gyárilag is kompresszor lehet .
Márkafüggetlen forgalmazónál kellene érdeklődnöd a saját motorkódod alapján a kompresszor után.(esetleg fényképet mellékelve )
pl.:
http://www.verbis.hu/alkatreszek/Perkins
https://www.tradeservice.hu/perkins.html
Válasz T.f. #23032. hozzászólásárahelló
igen egy ilyen megoldást keresek!!
a képen milyen tipusu traktoron van ez a kompresszor, és milyen márkáju kompresszor??
köszönöm a segítségedet
Válasz pokistvan1975 #23030. hozzászólásáraMost is van fennt axialon vmi 130 c vagy mi elérhető áron ill itt apróhirdetésekben is sok 135 lovas régebbi 4000 uora korul, axialos kb 1500 uo az mellett sok szól
Válasz 5465 #23021. hozzászólására60ha 3-as váltva forgató, 3,2 tárcsa, kötött talaj,
ár kor és állapot függő. Idősebb gépbe gondolkodom.
Gazdától vennék nem kereskedőtől azok egy kicsit túlárazottak.
Válasz szanberg #23018. hozzászólásáraA világ legjobb gépe. Egyetértek. Demoztam én is tavaly egy 8345R-t de 1 óra munka után vissza is adtam mert annyira gagyi volt, hogy hihetetlen és T150-is többre való... nem is értem (bár nem megbántva a JD-os kollégákat és a márkát) nehogy bepereljenek miért is vesznek Jd trakit ...Igen ez az MF véleményem szerint is egyetértve maximálisan veled a legjobb gép és sokkal jobb mint bármelyik régi és új kisebb vagy nagyobb JD.
segítséget szeretnék kérni massey feruson 3065 a képen látható a motor jobb oldalán a generátor alatti kihajtás, ide lehet e szerelni levegő kompresszort??
vagy hogy lehetne megoldani máshol nem fér el!!
Válasz pokistvan1975 #22995. hozzászólásáraNekünk ilyen volt , sima 12/12 valtó
Motor megbízható valtó is 6000-7000 korul kupplungcsere
4500 királycsap es adagoló
Hidraulika olajra kényes nem szabad keverni mással
Hidraulika szürője kicsit gyenge ezert se ildomos régi rossz minőségüvel keverni.
Hidraulika pumpa 1000€Kb
Amúgy kényelmes masszív gép hasonlo mtz newholland stb véleményem szerint mellé se állhat .
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraNekem MF 3095 van, 6000ccm 107 ló papiron, 9 kapás grubert ami épp elviszi a szélességét 4cm széles kapákkal, kötöttbe 7,5 körül viszi, egyel nagyobb fokozatban, bele-bele füstöl. Jobb földeken 8-10 körül. Ezért furcsállom csak.
Viszont a fogyasztásra nem lehet panasz, tavaly mértem 12,5-13l/hektárra jött ki.
Gazdatársak,segítséget szeretnék kérni! MF5455-ös gépem fordulatszám mérője pontatlan értéket jelez.Lehet-e ezt javítani, vagy műszerfal csere szükséges, ami igen költséges lenne.
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraMennyit fogyaszt,meg mennyire megszokható a 3.pont lassúsága ???Nem szidom csak erre a két dologra rosszakat hallottam aki dolgozik vele.
Válasz pokistvan1975 #22997. hozzászólásáraSzia!
Én elég leharcolt állapotban,(az ára tükrözte) vettem. Váltót már felújították, én kuplungot szettet, hidraulika szivattyút és kormány orbitot cseréltem. Most kapott 4 új gumit. 5000 üo van benne de nem működött az óra mikor vettem. A felújítás óta jól működik, néha kidobja az irányváltó. Jó robosztus gép, jó súly elosztása. 40 Ha-n használom a talajmunkákra és szállításra. Bevált, elektromos problémája még nem volt. Tetszik , hogy 6 hengeres szívó, elég jó nyomatékkal. 2,5m-es grúbert 35cm-en viszi. 4*35 ekével szántok. Egyszerű mint a faék.
Sziasztok! Adott egy 5465 Perkins Dyna 4 váltós gép. Ma a váltó furcsa dolgot produkált. Indítás után a csoport fokozatok a kijelzőn fel- le ugráltak az irányváltóra nem reagált. Leállítás után áramtalanító le majd fel és jó lett. Végig dolgozta a napot semmi gond. De már tegnapelőtt is volt ilyen. Mi lehet a probléma? Érintkezők, relék?
Válasz szanberg #22991. hozzászólásáraAmikor 2008-ban vásároltam a traktort, már 2007 nyarától nézegettem, jártam milyen traktort venni.
Nehéz volt dönteni melyik legyen, mikor nem ismertem eggyiket sem. JD, NH volt a közelben több is, ismeretlent meg nem mertem venni, nehogy rossz választás legyen. Hát ezt sikerült választanom, ha nem is akartam. Az ember, csak idővel tudja megítélni, hogy jó, vagy rossz választás volt. Azért vettem újat, mégis csak megbízhatób, mint az öreg. Ez nem jött be.
Máig futottam pár kört, hol is lenne javítva. Sikerült leszükiteni a kört két cégre, a 9 közül. Február végén, március elején lenne javítva, addig áll az udvaron. Jótállás 6 hónap függetlenül az üzemóra mennyiségétől javítás után.
Válasz szanberg #22979. hozzászólásáraA dyna 4-et 140 le-ig használják. Régebben volt 150-hez is, de ott ezt leépítették. Pont emiatt esett ki számunkra a választásból a 140-es ferge. Ott ha akarod egyszer tuningolni a motort, amit vígan bírna, a váltóval már baj lesz.
-nem kötözködésből- de látod annó mikor írtam, hogy a 200-as kategóriában a 6400 MF sorozat teteje(95-97-99) ott van a szeren mind teljesítményben úgy minőségben tartósságban akkor is kiröhögtek sokan, de azért a mienkben ettől 5-ször több üzemóra van és még mindig jó, és apró pénzek ráköltése mellett dolgozta ezt le idáig, környéken minden más korabéli 180-220 lovas gép szétesett már márka függetlenül többször is akár, de pl szirákfarmnál is húzza az igát mai napig a 6495-ös pedig csinál az mindent, 4m rapid, kondor eke, pótkocsi, nagykocka bálázó, körbálázó minden egész évben, abban is tizenezer óra.
Válasz szanberg #22987. hozzászólásáraIgen, sajnos a D kuplung totál tropa. A többit csak akkor tudom megmondani, ha szét lessz szedve. Mind ez 2320 óránál.
Válasz szanberg #22985. hozzászólásáraMár én is azok közé tartozok, akik a mechanikus sebváltóban bíznak. Tegnap és ma körbetelefonálgattam infós árért a NH sebváltójának javításával képben legyek az árakkal. Némelyik vállalkozó tipusú egyénnek van mersze megkérni a javítás árát. Lejjeb említett MF fele. Hatalmas árszórások vannak az egyes cégektől kapott árajánlatok között. Csak lamellacserékről lenne szó a kuplungsorokon.
Válasz Sk Laci #22984. hozzászólásáraLaci!
Ezek alapból dyna 4 váltósok, vagyis 16/16, ahol 4 elektro hidraulikusan kapcsolható csoport van azon belül 4 power fokozat.
Ez a 41ezer eurós Global névre hallgató széria kb 2 éve jelent meg a ferguson kínálatában, olcsóbb szegmensként a piacon, egyszerűbb csökkentett vezérlő és elektronikai rendszerű szerkezet. Azért ilyen olcsó, mert ez egy csökkentett képességű, de méretben lóerőben ott a 110-nél levő szerkezet. MTZ-t kiváltani egy kulturált kabinnal, jó klímával fűtéssel, egy elektromos irányváltóval, nyugati színvonallal és 40ezres árkategóriában. Sok ember mai napig óczkodik a powertől, csak mechanikusban bízik, no azoknak találták ezt ki, ez egy opciós gép ahol a spórolás az opció.
24483 hozzászólás
Válasz aratinga #23033. hozzászólásáraSzia.
Mint írtam nincs típusismeretem .
Beugrott a kérdésed , mikor találkoztam a betett képpel ,arra akartam példát mutatni , hogy a kérdéses helyen gyárilag is kompresszor lehet .
Márkafüggetlen forgalmazónál kellene érdeklődnöd a saját motorkódod alapján a kompresszor után.(esetleg fényképet mellékelve )
pl.:
http://www.verbis.hu/alkatreszek/Perkins
https://www.tradeservice.hu/perkins.html
Válasz T.f. #23032. hozzászólásárahelló
igen egy ilyen megoldást keresek!!
a képen milyen tipusu traktoron van ez a kompresszor, és milyen márkáju kompresszor??
köszönöm a segítségedet
Válasz aratinga #23012. hozzászólásáraSzia .

Nincs típus ismeretem , de te valami ilyen megoldást keresel a kérdésed alapján .
Válasz pokistvan1975 #23030. hozzászólásáraMost is van fennt axialon vmi 130 c vagy mi elérhető áron ill itt apróhirdetésekben is sok 135 lovas régebbi 4000 uora korul, axialos kb 1500 uo az mellett sok szól
Válasz Dvili #23029. hozzászólására20 évnél öregebbet nem akarok. Landini is megfelel,
majd figyelem hogy hirdetik-e
Válasz mtz1221 #23028. hozzászólására30 éves dyna váltó necces lehet, szerintem felejtős
Válasz pokistvan1975 #23025. hozzászólásáraHa már mf-t akarsz akkor
8130 keress,ez a legjobban sikerült modellje.Túlméretezett difi/váltó lehajtás van rajta.
Válasz pokistvan1975 #23025. hozzászólására4260 Állapota gazdájától függ , lehet jobb is lemaradtál róla
Válasz pokistvan1975 #23020. hozzászólásáraVegyel 130 as landinit kb uaz , ára meg olcsóbb jóval axiálnál lesz is használt tuti
Válasz 5465 #23024. hozzászólására4260 at néztem de lemaradtam róla. Ijesmi gépet keresnék
Válasz pokistvan1975 #23023. hozzászólására Nekem 5465 van, ugyanekkora eszközök, hasonló talaj adottságok.
Teljesen elégedett vagyok vele, sorba is befér, mindenes gép.
Válasz 5465 #23021. hozzászólására60ha 3-as váltva forgató, 3,2 tárcsa, kötött talaj,
ár kor és állapot függő. Idősebb gépbe gondolkodom.
Gazdától vennék nem kereskedőtől azok egy kicsit túlárazottak.
Válasz pokistvan1975 #23020. hozzászólásáraHirdetèseket nem nèzed??
Van elèg jó kînálat, kedved szerint válogathatsz
Válasz pokistvan1975 #23020. hozzászólásáraMekkora terület ?
Milyen eszközök ?
Milyen talaj?
Mennyi pénzt szánsz rá?
Vennék ferguson traktort saját részre 130 le-ig. Tud valaki eladót?
Válasz szanberg #23018. hozzászólásáraA világ legjobb gépe. Egyetértek. Demoztam én is tavaly egy 8345R-t de 1 óra munka után vissza is adtam mert annyira gagyi volt, hogy hihetetlen és T150-is többre való... nem is értem (bár nem megbántva a JD-os kollégákat és a márkát) nehogy bepereljenek miért is vesznek Jd trakit ...Igen ez az MF véleményem szerint is egyetértve maximálisan veled a legjobb gép és sokkal jobb mint bármelyik régi és új kisebb vagy nagyobb JD.
Válasz főgépész #23017. hozzászólásáraHol van ez?
Jó gép az biztos. Tavaly demóztam, a 8345R Jd leszerepelt mellette rendesen.
nagy műszer
Válasz Dave #23015. hozzászólására



Köszönjük! Viszont kívánunk minden MF tulajdonosnak, meg persze a többi traktortulajdonosnak is!
MF-595- höz keresnék alkatrész kezelési javítási katalógust!
Üdv!
Nagyobb kategóriás MFről mi a vélemények?
Pl: 8660
helló



segítséget szeretnék kérni massey feruson 3065 a képen látható a motor jobb oldalán a generátor alatti kihajtás, ide lehet e szerelni levegő kompresszort??
vagy hogy lehetne megoldani máshol nem fér el!!
köszönöm a válaszokat
Péter
Válasz pokistvan1975 #22995. hozzászólásáraNekünk ilyen volt , sima 12/12 valtó
Motor megbízható valtó is 6000-7000 korul kupplungcsere
4500 királycsap es adagoló
Hidraulika olajra kényes nem szabad keverni mással
Hidraulika szürője kicsit gyenge ezert se ildomos régi rossz minőségüvel keverni.
Hidraulika pumpa 1000€Kb
Amúgy kényelmes masszív gép hasonlo mtz newholland stb véleményem szerint mellé se állhat .
6460 van valakinek,kukoricát napraforgót lehet vele vetni...
Válasz Cajg #23002. hozzászólásáraMilyen áron veted kora? Amit én néztem 98-as 4,5 m az ára.
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraNekem MF 3095 van, 6000ccm 107 ló papiron, 9 kapás grubert ami épp elviszi a szélességét 4cm széles kapákkal, kötöttbe 7,5 körül viszi, egyel nagyobb fokozatban, bele-bele füstöl. Jobb földeken 8-10 körül. Ezért furcsállom csak.
Viszont a fogyasztásra nem lehet panasz, tavaly mértem 12,5-13l/hektárra jött ki.
Válasz pilliomm #23006. hozzászólásáraElég a fordulatszámmérőt cserélni, nem kell az egész műszerfalat.
Gazdatársak,segítséget szeretnék kérni! MF5455-ös gépem fordulatszám mérője pontatlan értéket jelez.Lehet-e ezt javítani, vagy műszerfal csere szükséges, ami igen költséges lenne.
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraMennyit fogyaszt,meg mennyire megszokható a 3.pont lassúsága ???Nem szidom csak erre a két dologra rosszakat hallottam aki dolgozik vele.
Válasz Dave #23003. hozzászólásáraHomokos vályog, 8km/h körül.
Válasz Cajg #23002. hozzászólásáraKicsit kételkedve fogadom. Milyen talajokon gazdálkodsz? Mennyivel húzod ezeket?
Válasz pokistvan1975 #22997. hozzászólásáraSzia!
Én elég leharcolt állapotban,(az ára tükrözte) vettem. Váltót már felújították, én kuplungot szettet, hidraulika szivattyút és kormány orbitot cseréltem. Most kapott 4 új gumit. 5000 üo van benne de nem működött az óra mikor vettem. A felújítás óta jól működik, néha kidobja az irányváltó. Jó robosztus gép, jó súly elosztása. 40 Ha-n használom a talajmunkákra és szállításra. Bevált, elektromos problémája még nem volt. Tetszik , hogy 6 hengeres szívó, elég jó nyomatékkal. 2,5m-es grúbert 35cm-en viszi. 4*35 ekével szántok. Egyszerű mint a faék.
Szántok vele tiszta sár a gép talán v. melyik csatlakozó érintkező szenzor?
Válasz VMisi #22999. hozzászólásáraLehet. Nem tudom. A könyvében semmi.
Válasz zoltan.horvath40 #22998. hozzászólásáraHideg olaj? Könyv nem írja?
Sziasztok! Adott egy 5465 Perkins Dyna 4 váltós gép. Ma a váltó furcsa dolgot produkált. Indítás után a csoport fokozatok a kijelzőn fel- le ugráltak az irányváltóra nem reagált. Leállítás után áramtalanító le majd fel és jó lett. Végig dolgozta a napot semmi gond. De már tegnapelőtt is volt ilyen. Mi lehet a probléma? Érintkezők, relék?
Válasz Cajg #22996. hozzászólásáraVenni akarok egy gépet ezét érdeklődöm.50 ha-on használnám. Neked mennyire vált be? komolyabb hibái voltak?
Válasz pokistvan1975 #22995. hozzászólásáraSzia! Nekem 4270-em van, mi érdekel?
Sziasztok! MF 4260 6 hengeres kivitelű traktorról szeretnék információkat.
Válasz szanberg #22991. hozzászólásáraAmikor 2008-ban vásároltam a traktort, már 2007 nyarától nézegettem, jártam milyen traktort venni.
Nehéz volt dönteni melyik legyen, mikor nem ismertem eggyiket sem. JD, NH volt a közelben több is, ismeretlent meg nem mertem venni, nehogy rossz választás legyen. Hát ezt sikerült választanom, ha nem is akartam. Az ember, csak idővel tudja megítélni, hogy jó, vagy rossz választás volt. Azért vettem újat, mégis csak megbízhatób, mint az öreg. Ez nem jött be.
Máig futottam pár kört, hol is lenne javítva. Sikerült leszükiteni a kört két cégre, a 9 közül. Február végén, március elején lenne javítva, addig áll az udvaron. Jótállás 6 hónap függetlenül az üzemóra mennyiségétől javítás után.
❤️❤️❤️
Válasz szanberg #22979. hozzászólásáraA dyna 4-et 140 le-ig használják. Régebben volt 150-hez is, de ott ezt leépítették. Pont emiatt esett ki számunkra a választásból a 140-es ferge. Ott ha akarod egyszer tuningolni a motort, amit vígan bírna, a váltóval már baj lesz.
Válasz Sk Laci #22988. hozzászólásáraAz nem jó, de szerintem nem olyan nagy meló az ha átkell lamellázni, árban sem!
-nem kötözködésből- de látod annó mikor írtam, hogy a 200-as kategóriában a 6400 MF sorozat teteje(95-97-99) ott van a szeren mind teljesítményben úgy minőségben tartósságban akkor is kiröhögtek sokan, de azért a mienkben ettől 5-ször több üzemóra van és még mindig jó, és apró pénzek ráköltése mellett dolgozta ezt le idáig, környéken minden más korabéli 180-220 lovas gép szétesett már márka függetlenül többször is akár, de pl szirákfarmnál is húzza az igát mai napig a 6495-ös pedig csinál az mindent, 4m rapid, kondor eke, pótkocsi, nagykocka bálázó, körbálázó minden egész évben, abban is tizenezer óra.
Válasz szanberg #22989. hozzászólásáraA nyusziról írta nem olyan rég, hogy váltó gondja van.
Válasz Sk Laci #22988. hozzászólásáraDe melyik?
Nyuszi vagy zetor?
Válasz szanberg #22987. hozzászólásáraIgen, sajnos a D kuplung totál tropa. A többit csak akkor tudom megmondani, ha szét lessz szedve. Mind ez 2320 óránál.
Válasz Sk Laci #22986. hozzászólásáraMiért elromlott a váltód?
Válasz szanberg #22985. hozzászólásáraMár én is azok közé tartozok, akik a mechanikus sebváltóban bíznak. Tegnap és ma körbetelefonálgattam infós árért a NH sebváltójának javításával képben legyek az árakkal. Némelyik vállalkozó tipusú egyénnek van mersze megkérni a javítás árát. Lejjeb említett MF fele. Hatalmas árszórások vannak az egyes cégektől kapott árajánlatok között. Csak lamellacserékről lenne szó a kuplungsorokon.
Válasz Sk Laci #22984. hozzászólásáraLaci!
Ezek alapból dyna 4 váltósok, vagyis 16/16, ahol 4 elektro hidraulikusan kapcsolható csoport van azon belül 4 power fokozat.
Ez a 41ezer eurós Global névre hallgató széria kb 2 éve jelent meg a ferguson kínálatában, olcsóbb szegmensként a piacon, egyszerűbb csökkentett vezérlő és elektronikai rendszerű szerkezet. Azért ilyen olcsó, mert ez egy csökkentett képességű, de méretben lóerőben ott a 110-nél levő szerkezet. MTZ-t kiváltani egy kulturált kabinnal, jó klímával fűtéssel, egy elektromos irányváltóval, nyugati színvonallal és 40ezres árkategóriában. Sok ember mai napig óczkodik a powertől, csak mechanikusban bízik, no azoknak találták ezt ki, ez egy opciós gép ahol a spórolás az opció.