Fórum

Japán kistraktorok 

Létrehozta: Józsibá, 2008-12-15 18:08:52

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #35058 Gábor Gábor | 2020-07-12 16:08:44

    Eladó 110 cm 2x7 lapos tárcsa Japán traktorhoz. IH csapágy masszív váz. Szállítás országosan megoldható 15 eft szállítva. Ár :120 eft. Létezik még 120 cm 2x8 lap változatban is. Hívjon most 70 3736221.

  • Válasz » #35057 hspityu | 2020-07-12 15:30:15

    Válasz zoltan.almadi #35054. hozzászólására

    Szia az én gépemen csöpögött a vízpumpa . Ide küldtem el : www.vizpumpa.hu postán elküldtem egy héten belül megcsinálták 1 év garanciával.
    smile cowboy

  • Válasz » #35056 Lipi | 2020-07-10 16:29:11

    Válasz zoltan.almadi #35054. hozzászólására

    Ezért jók ezek az egzotikus gépek!Gondolom nem is olcsó és cserébe még alkatrész sincs hozzá.smile thumbup

  • Válasz » #35055 zoltan.almadi | 2020-07-10 13:48:31

    Válasz Elitjocko #35053. hozzászólására


    Itt az alkatrész katalógusom.

  • Válasz » #35054 zoltan.almadi | 2020-07-10 13:39:16

    Válasz Elitjocko #35053. hozzászólására

    Szia!
    A vízpumpa pusztult el. Helyben is van egy FS254, de sok minden más. Elvittem a cuccot Sülysápra, talán ők fel tudják újítatni. Ott volt egy FS pumpa, de teljesen más, mint az enyém. Most várakozó álláspont van. A hiba pedig az volt, hogy korábban az előző gazdája cserélt ékszíjat, de rövidebbet tett rá. A túlzott feszítés eredménye a hiba. Amúgy "gyári" méretű szíjat nem találtam. 15ös nincs sehol, csak egy Új-zélandi wenshopban, de azt elengedtem. Lesz 13as.A Gép

  • Válasz » #35053 Elitjocko | 2020-07-10 10:35:13

    Válasz zoltan.almadi #35051. hozzászólására

    Hali
    Nekünk 254-es van, szintén melegedett.. Csinálhatnál pár képet róla, hogy a 2 gépnek hasonló-e a hűtő kialakítása, mert lehet tudok rá megoldást adni!

  • Válasz » #35052 becsojan | 2020-07-09 08:06:18

    Üdv, véleményeteket szeretném kérni: alternáló kaszára vennék késpengét, mi a különbség az alsó és felső fogazású kés között? Az alsó fogazásút lehet élezni, a felső fogazású (elvileg) önélező? Használatban van-e különbség a kettő között?
    Szénának való füvet vágok.
    (Nem szeretnék dobos kaszát, ez nekem szimpatikusabb...)
    Kösz.

  • Válasz » #35051 zoltan.almadi | 2020-06-30 12:04:07

    Válasz TamGer85 #35050. hozzászólására

    Szia Gergő!

    A kifújást minden nap megcsináltam, de nem segített. Most viszont egy gazdánál voltam, aki azonnal meglátta a hibát. A hűtőventillátor csapágyas lett. Szerencsére nagyobb kárt még nem tett, mert - mondta - ha elszabadult volna a propeller, akkor lenne ám galiba. A külső burkolaton is látszott a "fröcskölés", de én nem következtettem erre, csak tudtam, hogy hiba van. Így most szerelő által lesz csapágy, tömítés, folyadék csere. Tehát megoldódik. De köszönöm!
    Viszont még nyitott a kérdés, hogy ha komolyabb alkatrészre van szükségem, akkor hol találhatok a Mahindra típushoz?!

    Üdv: Zoli

  • Válasz » #35050 TamGer85 | 2020-06-30 08:05:39

    Válasz zoltan.almadi #35049. hozzászólására

    Szia Zoli!

    Kompresszorral fújasd ki a port a traktor hűtő lamellái közül. (Arra figyelj, hogy ne tartsd túl közel a pisztolyt mert tudnak sérülni a lamellák a nagy nyomástól). Cserélj benne hűtővizet, nem egy nagy tétel.

    Én ezekkel kezdeném a helyedben és lehet minden megoldódik.

    Üdvözlettel:
    Gergő

  • Válasz » #35049 zoltan.almadi | 2020-06-29 20:38:10

    Sziasztok!

    Segítséget kérnék. Van egy Mahindra 404 kistraktorom, de sehol sem találtam a neten olyan oldalt, ahol forgalmazzák az alkatrészeit. Tudna valaki segíteni, hogy hol találok alkatrészeket ehhez a tipusú géphez? Köszönöm!

    UI: Jelenleg ismeretlen okból melegszik. Hűtőfolyadék szintje rendben, minden más érték megfelelő, minden bezsírozva stb. Lehet, hogy nagyobb lesz a baja, ezért kell az alkatrészpótlás.

  • Válasz » #35048 htibor01 | 2020-06-29 10:45:39

    Válasz kxlacika01 #35042. hozzászólására Szia, nem nehéz megoldani, a szívattyú nyomóágát kell megszakítani, és bekötni az új vezérlő P bemenetére, az N-ből kivenni a dugót, a helyére becsavarni egy sorosító csavart ( carry over ), hogy az olaj ne melegedjen, és a teljes hidraulikus nyomás ( a T ágon csak 50bar nyomás lehet) tovább tudjon menni a traktor gyári vezérlőjéhez. Ezt a pontot kell visszakötni az előzőleg megszakított hidraulika csőbe. A T ágat vissza kell vezetni a váltóba. Javaslom, hogy előre és hátra is vigyél csatlakozót, ha nem a pótkocsit használod, jó lesz tolólaphoz vagy bármihez. Ha egyutasak a munkahengerek, célszerű a vezérlőt úgy kérni, amelyiken csak az A ágba kell csövet kötni, a résolajat leengedéskor visszavezeti a tankba, ellenkező esetben leengedéskor megfolytod a szívattyút. Az A ágba kötheted közösen a hátra és előre menő nyomócsövet.

  • Válasz » #35047 hspityu | 2020-06-23 04:04:10

  • Válasz » #35046 feheresvoros | 2020-06-22 11:06:16

    Üdv. Mindenkinek!

    Kubota B 5001-ben a váltóolaj a hidraulikus rendszer olaja?

  • Válasz » #35045 Bosel | 2020-06-19 20:27:34

    Sziasztok. Egy darab 8x18asjó állapotú hátsó gumit keresek a micsumra,ha van valakinek elfekvőben, és megválna tőle. A trakin maradó gumi Bridgestone farm special super lug. Ha ilyen lenne véletlenül, az tök jó lenne.... De jó az ohtsu is, csak jó legyen..
    Fejér megyében lakom, nyilván a szomszédos megyékben lévők érdekelnének jobban, de megoldható minden. 30/5nyolcvan3 negyven4ötven9

  • Válasz » #35044 lendvaistefan | 2020-06-13 04:56:15

  • Válasz » #35043 sveiger csaba | 2020-06-04 07:22:57

    Üdvözlök mindenkit!
    Olyan bajjal küzdök{:confused hátha tud valaki segíteni.
    Van egy Mitsubishi mt 20 asom. Lelevegősödött a hidraulikám ( hidraulika kiépítés után). Rángat a hidraulika. Le lehet valahol légtelenítetni sajnos magától nem akarja kidolgozni. Esetleg ötlet hogy hol kelen? smile confused

  • Válasz » #35042 kxlacika01 | 2020-05-20 21:03:16

    Kedves Fórumozók! :)

    Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek ötlete, vagy tapasztalata hidraulika rendszer "kiépítésében". Adott egy kubota (23le) kistraktor, melyhez vásároltam egy billenthetős hidraulikus emelővel ellátott pótkocsit. Az lenne a fő kérdésem, hogy honnan ágaztassam le a nyomó olajágat, és hova csatlakozzon be a visszatérő olajágat amellyek nem okoznának üzemzavar ??! :) Válaszotokat és építő jellegű kritikátok előre is köszönöm ! :)

    Üdv.
    Laci

  • Válasz » #35041 mocsencsi1 | 2020-05-05 21:29:52

    Válasz bice #35039. hozzászólására

    Én is alattomos segg-er gyűrűkre emlékszem.

  • Válasz » #35040 bogaattila71 | 2020-05-05 20:40:35

    Köszönöm szépen Plútó! Már be is inditottam. Szépen jár.

  • Válasz » #35039 bice | 2020-05-05 20:36:22

    Válasz miamistoreee #35037. hozzászólására
    Üdv,Pontosan mivel akadtál el?smile confusedHa jól látom a képen a véglehajtás nagy fogaskerék van,a kerékagy tengellyel.A fogaskerék a csapágy irányába jön le,vszinű bordás tengelyen van.A tengely végén lehet,hogy van egy zéger gyűrű,vagy biztosító gyűrű.Utána a tengely a kerékagy irányába,két külömböző csapágyméret. Az is segíthet,hogy megmosod egy kicsit benzinnel,gázolajjal!smile sweatdropJa én mitsut szereltem,de gondolom a japó hasonlóan rakta össze.smile cowboy

  • Válasz » #35038 ballaelod | 2020-05-05 18:50:02

    Sziasztok!

    Olajcserével kapcsolatban érdeklődnék.

    Milyen gyakran érdemes lecserélni az olajat(50-100.. üo.)?
    Gondolok itt motorolaj, hidraulika, stb

    Milyen olajat használtok a motorba (15W-40/10W-40), hajtásházba (80W)?
    Milyen márkát/márkákat érdemes megvenni?

    Ha a hidraulika olajat szeretném lecserélni, a traktoron hol találom a nívót, hogy mennyi megy bele? (Iseki Geas 27, másik nevén Iseki TG27)

    Köszönöm a segítséget előre is!
    Szép napot!

  • Válasz » #35037 miamistoreee | 2020-05-05 08:43:44

  • Válasz » #35036 miamistoreee | 2020-05-05 08:42:41

    Sziasztok
    Egy kis segítségre lenne szükségem.
    Van egy Hinomoto c174es kis masinám egyik pillanatról a másikra elkezdett csorogni zörögni a jobb eleje. Szétszedtem amennyire tudtam. Meg is találtam a hibát tele minden csapágy darabokkal. De a baj csak innen kezdődik mert nem tudok tovább haladni nem akar tovább bontodni. Valaki esetleg csinált már ilyet?
    Köszönöm előre is.

  • Válasz » #35035 Plútó | 2020-05-03 18:40:04

  • Válasz » #35034 bogaattila71 | 2020-05-03 09:49:13

    Üdv mindenkinek!
    Van egy Mitsubishi d2050fd kistraktorom. Hengerfej megbontása és összeszerelése után, szeretnek szelephézagot állítani. De nem talaltam infót mit mennyire kell állítsak.
    Valaki tudna segiteni?
    Köszönöm előre is.

  • Válasz » #35033 tothj | 2020-04-27 20:26:34

    Válasz knolmajerbence #35031. hozzászólására

    A megoldásra én is kíváncsi vagyok, nekem az MT 185 produkálja ugyanezt. Hidraulika olaj, szűrő cserélve, potmétereket átnéztem, azok is jók.

  • Válasz » #35032 Goethe | 2020-04-25 06:39:17

    Válasz vhegedus91 #35028. hozzászólására

    Hát elsőnek nézd meg az olajszintet, valahol a lábad környéken van egy nívó.

  • Válasz » #35031 knolmajerbence | 2020-04-22 12:34:27

    Sziasztok!

    Egy Mitsubishi MT 305-ös trakim van. Hosszú keresgélés és fordítgatás után rájöttem, hogy az elektronika vezérlőn mivel mit lehet állítani. Sajnos miutén beállítom a kivánt szintet és automata szintkövetésre állítom, akkor a szintező henger elkezdi emelni a jobb oldalát a munkagépnek amikor eléri a teljes magasságot tovább erőlködik de emelni már nem tud rajta. Valaki esetleg tudna segíteni, hogy mivel lehet a baj ? esetleg a szintérzékelővel?

  • Válasz » #35030 tomboy1000 | 2020-04-21 23:55:20

    Válasz csuti0 #35029. hozzászólására

    Szia !

    Koszonom a valaszod,de most tenyleg kicsit kavarodas van bennem!Egy masik forumon tobben is forditva mondtak a 2 kar szerepet!Szamomra a Te valaszod logikusabb,en is inkabb erre hajazok!Talaltam viszont egy leirast amiben az Y kar felso allasara irjak,hogy az elejet kapcsolja es a harmadik allas a fordulasgyorsito!Viszont itt nincs AD kar!Ezert vagyok bizonytalan!

  • Válasz » #35029 csuti0 | 2020-04-21 22:41:04

    Válasz tomboy1000 #35023. hozzászólására

    Szia!
    Igen ez a fordulássegítő Y állás két ága, a két különböző beállítási módozat. A lényege ,hogy egy bizonyos alátekert kormányállásnál (75%) bekapcsolja az első kerék hajtást, és így szinte helyben fordul.
    Amit meg először kérdeztél az AD az őszkerék kapcsoló!
    Üdv.:Csuti

  • Válasz » #35028 vhegedus91 | 2020-04-21 20:13:39

    Üdv. Most lettem a tulaja egy kubota l2000 traktornak. Olyan problémám van vele hogy mikor kezdek vele emelni a hidraulikával akkor sikít az üllés alatt, ahogy el kezdi emelni abba hagyja, az ülés alatti csavarral már nagyjából beállítottam, hogy mikor engedi le akkor szépen engedje csak ezzel az emeléssel vannak problémák én arra tippelek hogy kevés az olaj benne, de lehet tévedek és komolyabb baj van.

  • Válasz » #35027 tomboy1000 | 2020-04-21 20:04:40

  • Válasz » #35026 _NB_ | 2020-04-20 13:07:46

  • Válasz » #35025 mocsencsi1 | 2020-04-20 12:46:53

    Válasz tomboy1000 #35023. hozzászólására
    A guglin van japán fordító, mobilra letölthető, képről meglepően értelmes fordítást ad.

  • Válasz » #35024 tartibor1986 | 2020-04-20 11:25:10

    Sziasztok!
    Valakinek van tapasztalata samasz 135-ös kaszával azt írják 16hp val már használható. Nem nagy területen használnám de nem tudom mitévő legyek a kis Kubomat nem szeretném szét szakítani.smile helpsmilie

  • Válasz » #35023 tomboy1000 | 2020-04-19 21:36:16

    Válasz csuti0 #35022. hozzászólására

    Szia !

    Most egy kicsit megkavarodtam!Egy masik forumban tobben is azt mondtak,hogy ez a fordulas segito!
    Az elso kereket nem ezzel kell kapcsolni,annak balra lent van egy kar.

  • Válasz » #35022 csuti0 | 2020-04-19 17:16:23

    Válasz tomboy1000 #35019. hozzászólására

    Szia!
    Az első kerék hajtást kapcsolod vele,de csak 5. fokozatig tudod bekapcsolni,felette automatikusan kikapcsolja. Talajmarózin lehet több fokozatban is,ez mindig az adott terület határozza meg,de leginkább 1.2 fokozat ami megfelelő! r fokozatot semmiképp se használt ott ellentétesen forog smile laugh
    Üdv.:Csuti

  • Válasz » #35021 viktor.omboli | 2020-04-19 09:52:55

    Sziasztok!
    Segítsèget szeretnèk kèrni, iseki sial 193.tipushoz gèpkönyv használati útmutató, magyarul. Van e valakinek mert sehol nem találok hozzá. Köszönettel.

  • Válasz » #35020 tomboy1000 | 2020-04-15 22:29:48

  • Válasz » #35019 tomboy1000 | 2020-04-15 22:27:17

    Sziasztok!

    Par napja vettem egy Kubota GL240 kistraktort!Jo par kerdesre nem tudott valaszolni az elado es sajnos sok mindenrol nem is talaltam leirast!
    Az elso kerdesem az lenne,hogy mi ez az AD kar es mi celt szolgal?A muszerfalon is van visszajelzo lampaja.
    A masik kerdesem ,hogy a talajmarohoz melyik TLT fokozatot valasszam a 4+1-bol?

    Koszonet a segitsegert!


  • Válasz » #35018 S.T | 2020-04-14 22:46:22

    Válasz István_36474 #35004. hozzászólására

    Üdv!Ilyen tipusom van...hátha tudok segíteni...Alul van neki olajszűrő a hátsókeréknél.2csavar fogja fel és kissé ovális alakú.....réz szövetből van....és vigyázz mert 12liter olajat lehet leengedni.....vagy az ülés alatt van a szabályzo amit lehet tekerni az tekergesd.....vagy ha sokat állt a gép a hidraulika rudazat vegén van rugo ami csatlakozik egy karhoz ami az ülés alá csatlakozik.Annak könnyedén kell járnia a rudazaton és amihez az csatlakozik kézzel kell tudni mozgatni...remélem tudtam segítenismile smile

  • Válasz » #35017 auravita1 | 2020-04-10 07:04:28

    Válasz Zé! #35015. hozzászólására

    Nekem is hasonló tapasztalatom volt, bár nem konkrétan keletagrós a töltögető, csak a váz. Szerintem a kialakítás miatt van. Kicsit meg kellene hajlítani, hogy borítson, met így csak túr. Én idéntől nem vetek krumplit, nem próbaálom ki, de talán segít

  • Válasz » #35016 fabia | 2020-04-09 22:01:21

    Sziasztok!

    Hinomoto C 174 hez keresek adagoló nyomócső garnitúrát. Nem tudjátok hol kapható.

    Köszönöm!

  • Válasz » #35015 Zé! | 2020-04-04 11:52:38

    Sziasztok.
    Segítsetek már ki egy kis infóval.
    Van egy töltögetős sorművelőm anno a keletagronál vettem.
    A burgonyát töltögetem vele vagy ép ültetem.
    Tavaszal amikor ültetem előtte le marózom és 70 cm re állítom a gödör középtávolságát az az a töltőkapát.
    De mikor töltögetek nagy az árok nem tölti föl rendesen kissé felemásan húzza.
    Olyan mint ha szélesebb lenne a sorköz hiába nyitogatom az oldal lemezeit nem ér semmit.
    Mit rontok el?

  • Válasz » #35014 cservenkagergo109 | 2020-04-04 11:13:26

    Válasz kistaki #34967. hozzászólására

    Helló
    20 lovas Yanmarral hajtatok meg egy 80-as kúpos és hibátlanul működik 1500-as fordulaton méterfánál.
    A göcsörtös fákat nem szereti.
    Arra kell figyelni, hogy cserélhető legyen a kúp hegye és 2 menetes legyen, ne szimpla. Minnél nagyobb a kúp, annál kisebb a kerületi sebessége, ami jó, mert nem éget.
    120-as kúpot ajánlok trakira, én is arra cserélem. :)

  • Válasz » #35013 cservenkagergo109 | 2020-04-04 11:08:24

    Válasz yanmar #34964. hozzászólására

    Szia
    Van egy abdai srác akinek ha elpostázod a gyári tömítéseket, akkor megcsinálja az alapján.
    Forrás Csabának hívják és ez az elérhetősége: 0620 9954922
    Remélem tudtam segíteni :)

  • Válasz » #35012 kistaki | 2020-04-01 15:09:11

    talán sikerültárcsa

  • Válasz » #35011 kistaki | 2020-04-01 15:06:16

    Bocs, a kép lemaradt

  • Válasz » #35010 kistaki | 2020-04-01 15:05:05

    Használt valaki ilyet?

  • Válasz » #35009 davidhervay93 | 2020-03-31 14:44:48

    Sziasztok, valakinek tapasztalata yanmar f195 hatso kerekagy olaj szivargassal, a szimeringnel. Előre is köszi

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]