Vagy ha kreatív vagy, akkor veszel megfelelő vastagságú nyersbőrt lakóhelyedhez közeli vásárban, aztán kivágod, hajlítod formára, megkened zsírral és mehet a kitakarított hengerbe.
A festéket majd megkérdezem, mert nem emlékszem, nekünk mennyi ment rá, viszont mi mindig a bőrt tettük vissza kitakarítva, bezsírozva, meg a gumi porvédőt lecserélve. Eddig nincs vele gond. Én nem annyira bízok az utángyártott gumiban. De lehet, hogy van vele másnak tapasztalata.
Olvasd már el hogy mit irtál ..... egy mondatban két egymásnak szemben állódolgot irtál le ... most akkor minednt lehet kapni vagy nem mindent lehet kapni hozzá ????
Bemész a Habinál,vagy a Kelet agró
vagy
Maximal99 itt mindent kapsz 6,5t magyar pótkocsinál
meg is tudod rendelni,csak tud ,hogy mi kell,de jobb személyesen,vagy telefonon egyeztetni,mert nem minden van!
Hány liter festék kell hozzá, ha normálisan le akarom fújni?
Ja még valami.Ha a fék munkahengerekben a bőr valamit le akarnám cserélni gumis karmantyúra,amit manapság lehet kapni javítókészletben,akkor ott kell valamit alakítani?
Ha egy olyan ember vagy,hogy megveszed a 6,5t pótkocsit alvázát,és felujitod és kis hasszonnal eladod,akkor 50efttól lehet venni 350eft függ az évjárattól és az állapottól!
Itt magyarországon és Németbe is lehet venni,sokan csinálják ezeket,már egy pár helyen csinálják,hogy felujitják,és továbbadják,haszonnal!
nem tudom most kb 50-60 ft kg-ja,de ha 80-100 ft adsz kg-ért az jo nak mondhato,persze elötte át kell nézni hogy érdemes-e vele foglalkozni,ha a váz jo akkor többit már lehet potolni,javitani!!!
Szoval nekem sincs alvázszámom(én sem találom) meg ráadásul rendszámom sem,de a kollégámmal beszéltünk Kpm felügyelettel és azt mondták ha viszünk nekik egy háromszög alaku rendszámot ami 6,5 t mbp potkocsié,akkor könyvböl elökeresik rendszám alapján,és ha megtalálják akkor adnak egy papirt amivel ök igazolják hogy a forgalmi elveszett és vizsgáztathato lessz csak a rendszámmal,persze ezt meg is kell fizetni!!!
Konkrétan hogy müködik-e ez a dolog azt nem tudom,de én már egy rendszámnak is örülnék,ha az rajta lett volna!! koillégám és én is ugyan igy vagyunk de tavaszig valamit okozunk hogy legyen rendes müszakink a potokra!!
Kérdezz meg az okmány irodába!
Attól függ,hogy neked kell vagy tovább akarod adni,vagy te vagy a tulaj,vagy csak üzembetartó,ott megmondják,mert változik a törvény,vagy a vizsgahelyen!
Nagyon durva dologgal ne menj neki. Flexre drótkorong, aztán finoman. Ha eltünteted a szám maradékát akkor már nem tudsz vele mit csinálni. Ha megvan az alvázszám akkor írsz egy adásvételit róla és lehet vizsgáztatni. A régi rendszám alapján nem tudsz kezdeni vele semmit, ezek nincsenek benne a mostani nyilvántartásban. Esetleg a tsz maradékához elmenni és ott kikeresni ha még megvan az alvázszám. Esetleg a vagyonkiadási jegyzőkönyvön rajta lehet még. Ez a lényeges, ha nincs szám akkor marad papír nélküli.
NKH vizsgára kell vinni a forgalomba helyezéshez.
Akkor is jó igy,ha már elszurták a Magyar gyárban!
Ha már megyek a födön,akkor szedem a tengerit vagy a forgót,és utánna tárcsázom szárvágózom,igy már semmi jelentösége!
Köszi,de nem kell!
Mert ez pont megfelel a célnak,nincs rá pénzem venni 4 gumit felnistöl!
És ugyse viszek 80q többet akkor minek!
Aki meg vinni akar az vegyen nagyobb HW pótkocsit vagy nagyobbat,persze ha van nagy mtz vagy joni,mert 82 az nem huzhat,pláne a régi,az ujak az már 17000kg vagy 22000kd van vizsgáztatva!
Miénk csak 11000kg sajnos! ez csak 7-8tonnát vihetek elvileg,de a 6 hektár földben megfelelö a 6,5t és a 8,25x20 gumi szinte még uj apótkoci és a gumi is pedig 78 kiadásu!
És a gumi 1995 kiadásu,és még 80-90%
Akkor ha nincs alvázszám,akkor venni kell egy alvázat,vagy be kell ütni,mert nem biztos ,hogy a váz eredeti!
Tszben ha eltört akkor nem vettek ujat ,hanem tetek alá ami volt!
Mondom el kell menni az okmány irodába,és ott töbet tudnak mondani vagy hivsz egy vizsgabiztos,megállaitja ezeredi az alváz,vagy csak más van alatta,mert az nem mehet müszakira!
Kamera mindent lát!
Ez tanácsolom ott megmondja az okmányirodába érdemes vagy nem de sokba fog fájni az biztos,mig minden meglesz a rendszám törzskönyi elsö üzembehelyezés,alvázszám beütést,és azért már lehet venni egy pótkocsit lassan,ha még nem kell rá egyébb!
Ha akarod forgalomba helyezni elsö az okmányiroda és egy vizsga ember hivni,hogy eredeti a pótkocsi alváza !
Azt is nézz meg nincs e hegeszve az alváz vagy pótolva!
Eredeti a alváz 6,5t?
Gabi, tudod mi kéne neked erre a kocsira -ha rámegy, bár elvileg rámegy- ?
Ifa buci kerék.
brutálisan bírja a terhet.
és jó széles, nem tiporja úgy a földet.
általában felnistől 25 körül lehet használtan találni, bagatel ár.
nekem 1 tengelyes kihordón van, a tengely pont középen van tehát az veszi fel a terhet. a kocsi maga 3300 kg, a darut pontosan nemtudom. 6 eredei köb frissen vágott akáccal még nem terpesztenek a gumik.
10 tonnát kibír az a két gumi simán, tuskón is húzom át, nem mállik, bár tuskón horpad rendesen. defektem még nem volt vele pedig évek óta nyúzom.
se papír róla se törzs könyv semmi. Egy darab ütöttöt kopott 3 szög rendszám van rajta. nappal próbáltam megnézni és drótkeféztem de nem találtam mint a mellékelt fotók is mutatják. Holnap lehet megpróbálok valami keményebb cuccot rá
Lehet le kéne vakarni a rozsdát róla,csak azt nem tudom,hogy flexel vagy csiszolóval,esetleg rozsdamaróval,kell levakarni a rozsdát!
De lehet ,nincs is rajta ,és hiába keresi,ha nem volt hegesztve vagy alvázcsere,a TSZBEN!
Ha egyátalán van papirja
Nekem 7 van rajta és 78 kiadásu,azt nem tudom,hogy a többin mennyi van,de itt mondta valaki ,hogy 8 is van rajta,és a MBP-6,5t pótkocsi nem egy db adtak ki,több millió darabot!
Alvázszámot a elsö kerék felöl keresd jobb oldalt valahol!
Ha jól tudom 7 vagy 8 számból kell áli,és a évjáratnak benne kell lenni utolsó két szám!
Addig keresd amig nem találod meg,használj lámpát ugy jobban megtalálod!
Az sosem gurul el,még ha felnyomja három ember,és aláteszek a hátsó kerék alá egy téglát megfogja!
De nem arra lejt hanem elörefelé!de nem gurul el mert be van huzva a kézi fék!
1282 hozzászólás
Válasz #782. hozzászólásra

Vagy ha kreatív vagy, akkor veszel megfelelő vastagságú nyersbőrt lakóhelyedhez közeli vásárban, aztán kivágod, hajlítod formára, megkened zsírral és mehet a kitakarított hengerbe.
Válasz #782. hozzászólásra

Passzolom, utána kell járni, de szerintem nem. Ezek még a békebeli dolgok...
Válasz #781. hozzászólásra
Lehet valahol olyan bőrt venni?
Mert én csak gumit kaptam.
Válasz #768. hozzászólásra

A festéket majd megkérdezem, mert nem emlékszem, nekünk mennyi ment rá, viszont mi mindig a bőrt tettük vissza kitakarítva, bezsírozva, meg a gumi porvédőt lecserélve. Eddig nincs vele gond. Én nem annyira bízok az utángyártott gumiban. De lehet, hogy van vele másnak tapasztalata.
Válasz #779. hozzászólásra
Volt egy kérdésem,
Tudsz segíteni?
Válasz #778. hozzászólásra

Jaja!
Válasz #777. hozzászólásra

Ha nem is írok,de olvasom a fórumot folyamatosan, néha nem tudja a család miért fekszek a röhögéstől.
Válasz #775. hozzászólásra

Általában minden királyságban volt egy udvari...
Válasz #774. hozzászólásra

Sokan tanácsolták már neki, de nem tanul...
Válasz #773. hozzászólásra
Mókás egy csávó az biztos,egy idő után meg unalmas,csak nem lettem okosabb.
Válasz #773. hozzászólásra
én is tudom, csak gondolkodjon már el hogy mikor mit ir és inkabb ne irjon semmit csak olvasson a gép elött és tanuljon ....
Válasz #772. hozzászólásra

A rutinosabbak már tudják értelmezni Gaben posztjait...
Válasz #770. hozzászólásra


Olvasd már el hogy mit irtál ..... egy mondatban két egymásnak szemben állódolgot irtál le ... most akkor minednt lehet kapni vagy nem mindent lehet kapni hozzá ????
Válasz #770. hozzászólásra

Válasz #768. hozzászólásra
Bemész a Habinál,vagy a Kelet agró
vagy
Maximal99 itt mindent kapsz 6,5t magyar pótkocsinál
meg is tudod rendelni,csak tud ,hogy mi kell,de jobb személyesen,vagy telefonon egyeztetni,mert nem minden van!
Válasz #767. hozzászólásra
Magasitóval,több?
Jó tudni!
Hát akkor nekem van 30mázsa,mert olyan ,hogy két ember kell vinni olyan nehéz a 55cm 4.3 hosszu!
Üdv!
Hány liter festék kell hozzá, ha normálisan le akarom fújni?
Ja még valami.Ha a fék munkahengerekben a bőr valamit le akarnám cserélni gumis karmantyúra,amit manapság lehet kapni javítókészletben,akkor ott kell valamit alakítani?
Válasz #764. hozzászólásra
Magasító nélkül annyi a súlya.
Rosszul tudtad.
Válasz #763. hozzászólásra
Na még meglátom nem sürgős.
Ha a váz jó akkor megérne többet is.
Csak itt gumizni, platózni, meg új tengely biztos kell, az se kis pénz.
Ha nagyon elszálna az árrak akkor hagyom, ha már ilyen hírdetések is vannak:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/mbp-billenos-potkocsi-elado/h_6506789?ref=a94fe647
Válasz #761. hozzászólásra
Ha egy olyan ember vagy,hogy megveszed a 6,5t pótkocsit alvázát,és felujitod és kis hasszonnal eladod,akkor 50efttól lehet venni 350eft függ az évjárattól és az állapottól!
Itt magyarországon és Németbe is lehet venni,sokan csinálják ezeket,már egy pár helyen csinálják,hogy felujitják,és továbbadják,haszonnal!
Válasz #761. hozzászólásra
magasitóval egy 6,5tonnás amin a kerék is rajta van az
2550kg
2,55t
nem tudom most kb 50-60 ft kg-ja,de ha 80-100 ft adsz kg-ért az jo nak mondhato,persze elötte át kell nézni hogy érdemes-e vele foglalkozni,ha a váz jo akkor többit már lehet potolni,javitani!!!
Válasz #761. hozzászólásra
Most mi is a vasár pl.?
MBP 6,5pót az is.
Válasz #759. hozzászólásra
Hány tonnás pot?? Vasárnál picit többet és biztos hogy odaadják szerintem!!
Üdv
Szoval nekem sincs alvázszámom(én sem találom) meg ráadásul rendszámom sem,de a kollégámmal beszéltünk Kpm felügyelettel és azt mondták ha viszünk nekik egy háromszög alaku rendszámot ami 6,5 t mbp potkocsié,akkor könyvböl elökeresik rendszám alapján,és ha megtalálják akkor adnak egy papirt amivel ök igazolják hogy a forgalmi elveszett és vizsgáztathato lessz csak a rendszámmal,persze ezt meg is kell fizetni!!!
Konkrétan hogy müködik-e ez a dolog azt nem tudom,de én már egy rendszámnak is örülnék,ha az rajta lett volna!! koillégám és én is ugyan igy vagyunk de tavaszig valamit okozunk hogy legyen rendes müszakink a potokra!!
Láttam egy felújításra szoruló MBP pótot, hátsó tengely nélkül. Szerintetek mit lehetne ezért adni?
Alváz, billenőszerkezet nem hiányos van száma is.
Válasz #757. hozzászólásra
Miért kérsz tőle lehetetlent?

Válasz #747. hozzászólásra
Ha ezt elmondaná a hivatalba kapásból feljelentenék. Csak ésszel osztogass tanácsot.
Válasz #754. hozzászólásra
A piros rendszámos cuccokra csak az első forgalomba helyezéskor kell eredetiség vizsgálat...
Válasz #754. hozzászólásra
Kérdezz meg az okmány irodába!
Attól függ,hogy neked kell vagy tovább akarod adni,vagy te vagy a tulaj,vagy csak üzembetartó,ott megmondják,mert változik a törvény,vagy a vizsgahelyen!
Nemtudja véletlenül valaki pótkocsi névre ìråshoz kell eredetiség vizsgålat?
Válasz #745. hozzászólásra
Nagyon durva dologgal ne menj neki. Flexre drótkorong, aztán finoman. Ha eltünteted a szám maradékát akkor már nem tudsz vele mit csinálni. Ha megvan az alvázszám akkor írsz egy adásvételit róla és lehet vizsgáztatni. A régi rendszám alapján nem tudsz kezdeni vele semmit, ezek nincsenek benne a mostani nyilvántartásban. Esetleg a tsz maradékához elmenni és ott kikeresni ha még megvan az alvázszám. Esetleg a vagyonkiadási jegyzőkönyvön rajta lehet még. Ez a lényeges, ha nincs szám akkor marad papír nélküli.
NKH vizsgára kell vinni a forgalomba helyezéshez.
Válasz #747. hozzászólásra


Öregem, te úgy vagy hülye alapból, mint más nekifutásból sem. Honnan a bánatos fenéből szedsz össze ennyi baromságot? Ráadásul még okítasz is vele.
Válasz #749. hozzászólásra
Akkor is jó igy,ha már elszurták a Magyar gyárban!
Ha már megyek a födön,akkor szedem a tengerit vagy a forgót,és utánna tárcsázom szárvágózom,igy már semmi jelentösége!
Válasz #720. hozzászólásra
A vizsgáztatást csak az NKH-nál tudsz kérni ilyen esetben.
Válasz #748. hozzászólásra
nem azért hogy többet vigyen.
hanem hogy ne hagyjon nyomot a földön/ne tömörítsen.
Válasz #746. hozzászólásra
Köszi,de nem kell!
Mert ez pont megfelel a célnak,nincs rá pénzem venni 4 gumit felnistöl!
És ugyse viszek 80q többet akkor minek!
Aki meg vinni akar az vegyen nagyobb HW pótkocsit vagy nagyobbat,persze ha van nagy mtz vagy joni,mert 82 az nem huzhat,pláne a régi,az ujak az már 17000kg vagy 22000kd van vizsgáztatva!
Miénk csak 11000kg sajnos! ez csak 7-8tonnát vihetek elvileg,de a 6 hektár földben megfelelö a 6,5t és a 8,25x20 gumi szinte még uj apótkoci és a gumi is pedig 78 kiadásu!
És a gumi 1995 kiadásu,és még 80-90%
Válasz #745. hozzászólásra
Akkor ha nincs alvázszám,akkor venni kell egy alvázat,vagy be kell ütni,mert nem biztos ,hogy a váz eredeti!
Tszben ha eltört akkor nem vettek ujat ,hanem tetek alá ami volt!
Mondom el kell menni az okmány irodába,és ott töbet tudnak mondani vagy hivsz egy vizsgabiztos,megállaitja ezeredi az alváz,vagy csak más van alatta,mert az nem mehet müszakira!
Kamera mindent lát!
Ez tanácsolom ott megmondja az okmányirodába érdemes vagy nem de sokba fog fájni az biztos,mig minden meglesz a rendszám törzskönyi elsö üzembehelyezés,alvázszám beütést,és azért már lehet venni egy pótkocsit lassan,ha még nem kell rá egyébb!
Ha akarod forgalomba helyezni elsö az okmányiroda és egy vizsga ember hivni,hogy eredeti a pótkocsi alváza !
Azt is nézz meg nincs e hegeszve az alváz vagy pótolva!
Eredeti a alváz 6,5t?
Gabi, tudod mi kéne neked erre a kocsira -ha rámegy, bár elvileg rámegy- ?
Ifa buci kerék.
brutálisan bírja a terhet.
és jó széles, nem tiporja úgy a földet.
általában felnistől 25 körül lehet használtan találni, bagatel ár.
nekem 1 tengelyes kihordón van, a tengely pont középen van tehát az veszi fel a terhet. a kocsi maga 3300 kg, a darut pontosan nemtudom. 6 eredei köb frissen vágott akáccal még nem terpesztenek a gumik.
10 tonnát kibír az a két gumi simán, tuskón is húzom át, nem mállik, bár tuskón horpad rendesen. defektem még nem volt vele pedig évek óta nyúzom.
se papír róla se törzs könyv semmi. Egy darab ütöttöt kopott 3 szög rendszám van rajta. nappal próbáltam megnézni és drótkeféztem de nem találtam mint a mellékelt fotók is mutatják. Holnap lehet megpróbálok valami keményebb cuccot rá
Válasz #742. hozzászólásra
nem tudom ,de 1976-csinálták 1990-95ig,és az jó sok sokan vettek 6,5t pótot tSZ és gazdák!
Válasz #739. hozzászólásra
Lehet le kéne vakarni a rozsdát róla,csak azt nem tudom,hogy flexel vagy csiszolóval,esetleg rozsdamaróval,kell levakarni a rozsdát!
De lehet ,nincs is rajta ,és hiába keresi,ha nem volt hegesztve vagy alvázcsere,a TSZBEN!
Ha egyátalán van papirja
Válasz #741. hozzászólásra





Biztos vagyok benne hogy még egy milliót se nem hogy többet,honnan veszed ezt a sok sületlenséget?
Válasz #738. hozzászólásra
Nekem 7 van rajta és 78 kiadásu,azt nem tudom,hogy a többin mennyi van,de itt mondta valaki ,hogy 8 is van rajta,és a MBP-6,5t pótkocsi nem egy db adtak ki,több millió darabot!
Válasz #738. hozzászólásra







Ne kérdezz mert megmagyarázza
Válasz #737. hozzászólásra
Ha nappal keresi, akkor is kell lámpa?
Kell-e kukoricán térdepelnije ha nem lesz meg?
Válasz #737. hozzászólásra



Most akkor,7 vagy 8
Válasz #721. hozzászólásra
Alvázszámot a elsö kerék felöl keresd jobb oldalt valahol!
Ha jól tudom 7 vagy 8 számból kell áli,és a évjáratnak benne kell lenni utolsó két szám!
Addig keresd amig nem találod meg,használj lámpát ugy jobban megtalálod!
Válasz #733. hozzászólásra

Na tessék. Akkor a bakterházban is van egy kanyar!
Válasz #722. hozzászólásra

Az sosem gurul el,még ha felnyomja három ember,és aláteszek a hátsó kerék alá egy téglát megfogja!
De nem arra lejt hanem elörefelé!de nem gurul el mert be van huzva a kézi fék!