Válasz ND #4113. hozzászólásáraÖregem akart venni, de addig méregette az indiai 13.6-28-at, hogy nem e 14.9-28 lesz belőle majd tavaszra. Mérőszalaggal meny venni, ne a neten rendelj. Főleg ha 4x4-es. Meg én 12 pr alá nem mennék.
Válasz Hús Futár #4111. hozzászólásáraÉrtelek, viszont a helyedben a traktor érdekében, akkor kisebb géppel dolgoznék, ha jól rémlik a tied sem új vas, az öreg gépeket nem érdemes teljes terhelésen használni, sokkal több lesz a szerelés meg hamarabb döglik meg.
Válasz JD 4630 #4103. hozzászólásáraNekem kell a tapadás nagyon azért van a beton súly is igaz csak akkor van használva ha lazítózok vagy ha szántóföldi kultizok , szántásnal csak akkor használom ha nem optimális a terep .
Válasz Balázs. #4107. hozzászólásáraAz enyém még "hungary".
A 400/75 R38 point 7 special elnevezésű!
Nagyon emlékszem, hogy egy 100-as volt párban, belsővel, szereléssel együtt.
Mondjuk akkoriban nem kis pénz volt az az összeg.
De nem is volt más, csak ez vagy a ruszki!
Válasz atisgyulai #4104. hozzászólására400/75 Taurus van 15 év körűl nem tudom pontosan még 75 ezer volt darabja számlásan. Made in Poland az is. Elnyűhetetlen, mai napig az van egyik gépen
Válasz atisgyulai #4104. hozzászólásáraNekem is van 2005-ben felrakott kamám, 1 centis bordákkal, de jó állapotban lukadás nélkül. Akkor még normálisat gyártottak, meg nem 3 cégé volt az egész világ gumigyártása. Azért kérdeztem előbb az autó gumi származási helyét, mert mondták a cultorra is van hogy hónapokig szerb származást, majd hónapokig cseh származást nyomtatnak Rumán a gyárban. Nagyon gyanús hogy üzleti megfontolás az egész, hogy keletre vagy nyugatra van rendelésük. Közbe meg szar az egész.
Válasz JD 4630 #4097. hozzászólásáraAmióta nem magyar a Taurus, azóta nem képviseli azt a minőséget, amit az ára indokolna!
Nekem van fenn rakodós mtz-n hátul. Legalább 20 éves. Azóta nem volt levéve. Elölre sajnálom a gumist, ha majd egyszer cserés lesz.
Nemrég gumis kupec hirdetésben volt, "nem öreg taurus gumi!!!"
Fotón meg "Made in Hungary" felirat!
Válasz Hús Futár #4099. hozzászólásáraÉn előre pont azért nem erőltettem a széles gumikat, mert hamarabb szétmennek a gömbfejek jobban koptatja a függőcsapokat és a malacban a lamelláknak sem használ ha túl nagyot tud fogni az eleje.
Válasz Hús Futár #4099. hozzászólásáraA valóságban a 650-es török és a kínai gumi is 61-62 cm széles.(Szanberg dobta fel régebben a témát, hogy a márkásabb megvan 65cm az olcsóbb meg nincs, na akkor mértem meg és tényleg igaza volt)
Válasz JD 4630 #4095. hozzászólására650-est már neccesen menne felnimre 620 az még pont jó . Előre is szeretnék szélesebbet mert sajnos nagyon kell az eleje a gépnek meg a betonsúly is nagyon kell neki mert túl könnyű a gép amire használom .
Válasz TeljesenMindegy #4096. hozzászólásáraAbból a lengyelből volt 2 elsőm sajnos nem egy nagy minőség félig sem futottak le és az oldala a perem fölött körberepedt mindkettőnek.
Válasz Hús Futár #4093. hozzászólásáraNekem is ilyen méret volt a 2 nagy gépen az elsőt én meghagytam hátulra 650/65R42 ment mert olcsóbb volt mint a 620-as és én is szélesebbet akartam mint az eredeti.
Egyik gépen hátsók Linglong másikon Özka mind2őt megvenném újra.
Elsőben LEAO(linglong) másik Cultor, a Cultornál 1 évesen picit elvált a futózás a karkasztól, megált és nem megy tovább de rondán néz ki, a kínai itt is jól bírja a strapát.
Válasz Mötözö #4081. hozzászólására9.5 r20-som van a kis törökön, 2 bára fújva, 1600 munkaóra után hibátlan, kopás sem látszik rajta. Ha kell lefényképezhetem.
Válasz mtz1221 #3969. hozzászólására280/85R20 Petlas TA-110 112 A8..érdeklődnék hogy erről a márkáról mi a véleményed?többet ér e a taurus darabonként 25 ezer forinttal ettől a márkától?
Válasz Jakabjóska #4073. hozzászólásáraÍgy igaz. Én sem ajánlom senkinek a VL40-et.
F35-ös meg szinte teljesen kifogyott, és nem is várható beérkezés
Van még 2db radiál kínai, arról jók a visszajelzések.
Azon kívül török diagonál és indiai radiál még elérhető viszonylag megfizethető kategóriában
Vásárolnék új MTZ gumi 11,2x 20 eddig amit találtam 67000 ft Indiai Sinaopt kft nél aki tud újat de olcsóbb nem lesz drágát meg miért vegyek ha 1-2 év múlva eladom a gépet és nem kapom meg a 94 szürke 82 gép árát !
Válasz gandalfcappy #4067. hozzászólásáraVoltyre valóban jó volt régen, 82 es mtz hátulján kb 6 éve van és még kb 60 százalékos simán, kb 2000 óra van benne. Amikor a 80 asra vettem hátra gumit csak nortec volt gondoltam jó lesz az is orosz, rakodós gép keveset megy, egy év után (150 óra) jelentős kopás látszik rajta, csalódtam benne. Szomszédomnak is nagyon kopik a nortec és már 3 év után kezd repedezni az oldala. Tavaly ősszel vettem BKt-t a 82 es elejére ( 280/85R20) nagyon elégedett vagyok vele igaz drágább, de jó puha és nem kopik annyira mint gondoltam, 200 óra használat után még látszik a méretjelzés rajta ami kidomborodik a minta tetején még az sem kopott le pedig országúton is megy a gép. Illetve érezhetően jobban rugózik kényelmesebb vele a traktor.
4417 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4116. hozzászólásáraMitasból is van 10, az is több mint a 8.
https://frame.goglasi.com/frame?eid=252077097
Válasz ND #4115. hozzászólásáraMilyent vettél a t25 helyett ???
https://novi.kupujemprodajem.com/poljoprivreda/traktori-delovi/12-4-28-12-platana-gume-za-traktor-speedways/oglas/102380817
Válasz mtz1221 #4114. hozzászólásáraKöszi,
Egy kis traktor hátuljára kellene
Igazából nem nagyon találtam 12est
csak 8asokat
Válasz ND #4113. hozzászólásáraÖregem akart venni, de addig méregette az indiai 13.6-28-at, hogy nem e 14.9-28 lesz belőle majd tavaszra. Mérőszalaggal meny venni, ne a neten rendelj. Főleg ha 4x4-es. Meg én 12 pr alá nem mennék.
Sziasztok,
Vett mostanában valaki 11,2-28as gumit?
Hol és mennyiért lehet hozzájutni?
Ill. milyen széles ez mostanában?
28-30 cm volt a régi
Az 11,2 vagy már a 12,4 újabban?
Előre is köszi
Válasz Hús Futár #4111. hozzászólásáraÉrtelek, viszont a helyedben a traktor érdekében, akkor kisebb géppel dolgoznék, ha jól rémlik a tied sem új vas, az öreg gépeket nem érdemes teljes terhelésen használni, sokkal több lesz a szerelés meg hamarabb döglik meg.
De nyilván a te dolgod.
Válasz JD 4630 #4103. hozzászólásáraNekem kell a tapadás nagyon azért van a beton súly is igaz csak akkor van használva ha lazítózok vagy ha szántóföldi kultizok , szántásnal csak akkor használom ha nem optimális a terep .
Válasz mtz1221 #4092. hozzászólásárapoland..ma tesszük fel
Válasz Gumóka #4106. hozzászólásáraAz a vicces az ugyanott készült tigar, 16-os méretben kb 10 euróval olcsóbb mint a taurus abban a méretben.
Válasz Balázs. #4107. hozzászólásáraAz enyém még "hungary".
A 400/75 R38 point 7 special elnevezésű!
Nagyon emlékszem, hogy egy 100-as volt párban, belsővel, szereléssel együtt.
Mondjuk akkoriban nem kis pénz volt az az összeg.
De nem is volt más, csak ez vagy a ruszki!
Válasz atisgyulai #4104. hozzászólására400/75 Taurus van 15 év körűl nem tudom pontosan még 75 ezer volt darabja számlásan. Made in Poland az is. Elnyűhetetlen, mai napig az van egyik gépen
Válasz mtz1221 #4105. hozzászólásáraA személy taurus szerb, tavasszal vettem 4-et.
Válasz atisgyulai #4104. hozzászólásáraNekem is van 2005-ben felrakott kamám, 1 centis bordákkal, de jó állapotban lukadás nélkül. Akkor még normálisat gyártottak, meg nem 3 cégé volt az egész világ gumigyártása.
Azért kérdeztem előbb az autó gumi származási helyét, mert mondták a cultorra is van hogy hónapokig szerb származást, majd hónapokig cseh származást nyomtatnak Rumán a gyárban. Nagyon gyanús hogy üzleti megfontolás az egész, hogy keletre vagy nyugatra van rendelésük. Közbe meg szar az egész. 


Válasz JD 4630 #4097. hozzászólásáraAmióta nem magyar a Taurus, azóta nem képviseli azt a minőséget, amit az ára indokolna!
Nekem van fenn rakodós mtz-n hátul. Legalább 20 éves. Azóta nem volt levéve. Elölre sajnálom a gumist, ha majd egyszer cserés lesz.
Nemrég gumis kupec hirdetésben volt, "nem öreg taurus gumi!!!"
Fotón meg "Made in Hungary" felirat!
Válasz Hús Futár #4099. hozzászólásáraÉn előre pont azért nem erőltettem a széles gumikat, mert hamarabb szétmennek a gömbfejek jobban koptatja a függőcsapokat és a malacban a lamelláknak sem használ ha túl nagyot tud fogni az eleje.
Válasz Hús Futár #4099. hozzászólásáraA valóságban a 650-es török és a kínai gumi is 61-62 cm széles.(Szanberg dobta fel régebben a témát, hogy a márkásabb megvan 65cm az olcsóbb meg nincs, na akkor mértem meg és tényleg igaza volt)
Válasz Balázs. #4100. hozzászólására16, 9R30
Válasz JD 4630 #4097. hozzászólásáraMilyen méretű gumi volt?
Válasz JD 4630 #4095. hozzászólására650-est már neccesen menne felnimre 620 az még pont jó . Előre is szeretnék szélesebbet mert sajnos nagyon kell az eleje a gépnek meg a betonsúly is nagyon kell neki mert túl könnyű a gép amire használom .
Válasz TeljesenMindegy #4096. hozzászólásáraAz is poland múlt héten vettem, ez évi gyártás
Válasz TeljesenMindegy #4096. hozzászólásáraAbból a lengyelből volt 2 elsőm sajnos nem egy nagy minőség félig sem futottak le és az oldala a perem fölött körberepedt mindkettőnek.
Válasz mtz1221 #4092. hozzászólásáraVan hat éves, az made in poland, van új is, azt megnézem reggel.
Válasz Hús Futár #4093. hozzászólásáraNekem is ilyen méret volt a 2 nagy gépen az elsőt én meghagytam hátulra 650/65R42 ment mert olcsóbb volt mint a 620-as és én is szélesebbet akartam mint az eredeti.
Egyik gépen hátsók Linglong másikon Özka mind2őt megvenném újra.
Elsőben LEAO(linglong) másik Cultor, a Cultornál 1 évesen picit elvált a futózás a karkasztól, megált és nem megy tovább de rondán néz ki, a kínai itt is jól bírja a strapát.
Válasz mtz1221 #4090. hozzászólásáraKöszi sajnos minimális a külömbség nekem ennyiért nem éri meg lemenni
Válasz Feri #4089. hozzászólására480/70R30 és 580/70R42 ez a gyári méretezésem de most agyalok a 540/65R30 és 620/70R42 szetten .
Válasz Mötözö #4091. hozzászólásáraAz hol készül ??? Mert az autóra való tauruszok made in Serbia.
Válasz mtz1221 #4082. hozzászólásáramegvettem végűl taurus lett ..volt még elfogadható árban 113 000 ft/db plusz futár
Válasz Hús Futár #4088. hozzászólásárahttp://viragrar.rs/gume-i-cene?category=tra NETTÓ ÁR
Válasz Hús Futár #4087. hozzászólásáraméretezés?
Válasz mtz1221 #4082. hozzászólásáraSzerbiában mennyivel lehet olcsóbb a gumi mint magyar országon ?
Kinek milyen márka vált be ? 200 lovas nagy gépre keresek gumit eddig a BKT és Alliance között hezitálok .
Válasz UE-28 #4085. hozzászólására8után hívlak
Válasz Lipi #4084. hozzászólásáraHétfőn megtennéd, hogy megcsörgetsz?!
Köszi!
Válasz UE-28 #4083. hozzászólására11.2 r28 van 2 darabom.
Üdv!
Keresnék 1 db 12,4 x 28 traktormintás külsőt.
Nem kell új, ha picit kopott vagy öregecske se baj.
Borsod megye és környéke.
Köszönöm
0620/824-1392
Válasz Mötözö #4081. hozzászólására9.5 r20-som van a kis törökön, 2 bára fújva, 1600 munkaóra után hibátlan, kopás sem látszik rajta. Ha kell lefényképezhetem.
Válasz mtz1221 #3969. hozzászólására280/85R20 Petlas TA-110 112 A8..érdeklődnék hogy erről a márkáról mi a véleményed?többet ér e a taurus darabonként 25 ezer forinttal ettől a márkától?
Válasz Gumiarzenál #4074. hozzászólására280/85R20 Petlas TA-110 112 A8..érdeklődnék hogy ennek a guminak mekkora fog magassága?illetve milyen árban lenne?2db..
Válasz laja #4078. hozzászólásáraKöszönöm,megoldódott!
Válasz medikus #4071. hozzászólásáraNekem van 1 pár kb. 70 %-os.
Válasz Jakabjóska #4073. hozzászólásáraLegalább el lehet használni 0ra, és mindig új gumi van a gépen, tiszta haszon.
Válasz medikus #4075. hozzászólásáraVagy próbáld meg a nyíregyházi katonai bontót, ott is szokott lenni.
Válasz Jakabjóska #4072. hozzászólásáraKöszi,majd rákérdezek,de az egy kupec!Kicsi az esély az üzletre!

Válasz Jakabjóska #4073. hozzászólásáraÍgy igaz. Én sem ajánlom senkinek a VL40-et.
F35-ös meg szinte teljesen kifogyott, és nem is várható beérkezés
Van még 2db radiál kínai, arról jók a visszajelzések.
Azon kívül török diagonál és indiai radiál még elérhető viszonylag megfizethető kategóriában
Válasz JD 4630 #4070. hozzászólásáraEz nagyon jó gumi, egy év alatt vászonig kopik.
Válasz medikus #4071. hozzászólásáraKerék
Tud valaki Mtz re(80 as) csíkos mintás első gumit?900x20!
Válasz Szem Howkinsz #4069. hozzászólásárahttps://www.gumiarzenal.hu/112-20_vl-408pr_120a8_tt_traktor_kombajn_mggumi_5899
Vásárolnék új MTZ gumi 11,2x 20 eddig amit találtam 67000 ft Indiai Sinaopt kft nél aki tud újat de olcsóbb nem lesz drágát meg miért vegyek ha 1-2 év múlva eladom a gépet és nem kapom meg a 94 szürke 82 gép árát !
Válasz gandalfcappy #4067. hozzászólásáraVoltyre valóban jó volt régen, 82 es mtz hátulján kb 6 éve van és még kb 60 százalékos simán, kb 2000 óra van benne. Amikor a 80 asra vettem hátra gumit csak nortec volt gondoltam jó lesz az is orosz, rakodós gép keveset megy, egy év után (150 óra) jelentős kopás látszik rajta, csalódtam benne. Szomszédomnak is nagyon kopik a nortec és már 3 év után kezd repedezni az oldala. Tavaly ősszel vettem BKt-t a 82 es elejére ( 280/85R20) nagyon elégedett vagyok vele igaz drágább, de jó puha és nem kopik annyira mint gondoltam, 200 óra használat után még látszik a méretjelzés rajta ami kidomborodik a minta tetején még az sem kopott le pedig országúton is megy a gép. Illetve érezhetően jobban rugózik kényelmesebb vele a traktor.